پنجشنبه ۱۰ خردادساعت ۰۶:۱۰May 2024 30
جستجوی پیشرفته

خبرهای فانوس 15 فروردین 1399 - fanousnews.ir

فانوس 1 فروردین 1395 فانوس 10 دی 1396 فانوس 29 اسفند 1397 فانوس 1 فروردین 1398 فانوس 31 اردیبهشت 1399 فانوس 29 خرداد 1399 فانوس 8 تیر 1399 فانوس 1 فروردین 1399 فانوس 2 فروردین 1399 فانوس 3 فروردین 1399 فانوس 4 فروردین 1399 فانوس 5 فروردین 1399 فانوس 6 فروردین 1399 فانوس 7 فروردین 1399 فانوس 8 فروردین 1399 فانوس 9 فروردین 1399 فانوس 10 فروردین 1399 فانوس 11 فروردین 1399 فانوس 12 فروردین 1399 فانوس 13 فروردین 1399 فانوس 14 فروردین 1399 فانوس 15 فروردین 1399 فانوس 16 فروردین 1399 فانوس 17 فروردین 1399 فانوس 18 فروردین 1399 فانوس 19 فروردین 1399 فانوس 20 فروردین 1399 فانوس 21 فروردین 1399 فانوس 22 فروردین 1399 فانوس 23 فروردین 1399 فانوس 24 فروردین 1399 فانوس 25 فروردین 1399 فانوس 26 فروردین 1399 فانوس 27 فروردین 1399 فانوس 28 فروردین 1399 فانوس 29 فروردین 1399 فانوس 30 فروردین 1399 فانوس 31 فروردین 1399 
فانوس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۷ - ۱۱:۱۷    
طبق قانون کار و مقررات لازم محل انجام کار کارگران باید در قرارداد کار ذکرشود.
فانوس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۷ - ۰۸:۴۱    
اختلافات کابینه روحانی در دو دولتش همیشه خبرساز بوده است تا آنجا که از این دعواها به عنوان گل به خودی دولت یاد می شود ...
فانوس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۷ - ۰۷:۵۰    
العربیه: تصاویری که مردم نیویورک از اوضاع این شهر در شبکه های اجتماعی منتشر می کنند، نشان می دهد مردم برای خرید کالاهای ضروری خود از فروشگاه ها مجبورند مدت زیادی در صف های طولانی منتظر بمانند.
فانوس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۷ - ۰۷:۳۵    
پاکدست باشیم: کرونا را شکست می دهیم..
فانوس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۶ - ۱۳:۴۱    
گروه عصبة الثائرین فیلمی از پایگاه آمریکا در اربیل منتشر کرد، این فیلم توسط یک پهپاد ضبط شده و به نوعی قدرت اطلاعاتی این گروه را نشان می دهد.آمریکا در این پایگاه سامانه ضد موشکی (C_RAMS) مستقر کرده.
فانوس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۶ - ۱۳:۳۵    
سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی گفت: از 3 اسفند 98 تا 12 فروردین امسال، بیش از 7 میلیون ماسک، 74 میلیون دستکش و 467 هزار لیتر الکل فقط در گشت های تعزیرات به دست آمده است.
فانوس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۶ - ۱۱:۳۵    
طبق گزارش جدید فوربز، ثروت رئیس جمهور آمریکا در 3 هفته اخیر با تأثیر منفی شدید ویروس کرونا بر اقتصاد جهان، یک سوم کاهش یافته است.
فانوس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۶ - ۱۱:۳۲    
طبق گزارش جدید مؤسسه اکیوت ریتینگ اند ریسرچ قرنطینه کامل 21 روزه هند که با شیوع سریع ویروس کرونا اعمال شد، منجر به از دست رفتن حدود 98 میلیارد دلار از تولید ناخالص داخلی این کشور خواهد شد.
فانوس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۶ - ۱۱:۲۶    
نانسی پلوسی، سخنگوی مجلس نمایندگان آمریکا خواهان لایحه ای دیگر برای گسترش بسته کمک مالی 2 تریلیون دلاری تصویب شده در هفته گذشته شد تا تخریب اقتصادی ویروس کرونا را محدود کند.
فانوس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۶ - ۱۱:۱۷    
معاون وزیر کار از راه اندازی سامانه خرید و ارسال محصولات مشاغل خرد ، کوچک و خانگی خبر داد.
فانوس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۶ - ۱۱:۱۱    
معاون علمی و فناوری رییس جمهوری در جدیدترین یادداشت اینستاگرامی اش، ضمن اعلام این خبر که بیماری کرونا در کشور تحت کنترل درآمده ...
فانوس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۶ - ۱۱:۰۵    
سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای از افزایش 17.7 درصدی تردد وسایل نقلیه در محورهای برون شهری کشور خبر داد.
فانوس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۶ - ۱۰:۵۰    
کارگروه اطلاع رسانی ستاد ملی کرونا در اطلاعیه ای اعلام کرد: فعالیت واحد های تولیدی (با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی اعلام شده از سوی ستاد ملی کرونا) از 16 فروردین بلامانع خواهد بود.
فانوس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۶ - ۱۰:۴۷    
معاون پیشین وزیر صنعت، معدن و تجارت، گفت: یکی از الزامات تحقق جهش تولید در کشور، داشتن نگاهی سیستماتیک به امر تولید است.
فانوس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۶ - ۱۰:۰۲    
مقام مسؤول سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای گفت: تردد محموله های ترافیکی در جاده ها تا ساعت 7 روز شنبه 16 فروردین ممنوع است.
فانوس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۶ - ۰۹:۵۰    
وزیر نفت کویت ضمن حمایت از نشست هفته آینده اوپک پلاس گفت محموله های نفتی از منطقه بی طرف میان این کشور و عربستان در روزهای شنبه و یک شنبه برای صادرات به آسیا بارگیری خواهد شد.
فانوس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۶ - ۰۹:۴۷    
با تقویت ارزش دلار، قیمت طلا در معاملات امروز کاهش یافت اما از آن جایی که بازار در انتظار انتشار گزارش فرصت های شغلی آمریکا در بخش غیرکشاورزی است، قیمت در یک بازه محدود نوسان می کند.
فانوس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۶ - ۰۹:۴۷    
رویترز: اعتراض پرستاران آمریکایی به نبود تجهیزات محافظتی در برابر کرونا ما را بدون سلاح به جنگ نفرستید!
فانوس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۶ - ۰۹:۲۶    
رئیس جمهوری روسیه با بیان اینکه همه از شرایط بازار جهانی نفت متضرر و نگران هستند، از احتمال کاهش تولید این ماده خبر داد.
فانوس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۶ - ۰۹:۲۶    
یک منبع آگاه مدعی شد اوپک پلاس در حال کار کردن بر روی طرحی هستند تا تولید را به میزان بی سابقه ای یعنی حدود 10 درصد عرضه در جهان کاهش دهند و این گروه نشست ترامپ با شرکت های نفتی در اواخر امروز را رصد ...
فانوس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۶ - ۰۹:۲۶    
آمارها نشان می دهد ظرفیت صندلی های سفرهای بین المللی هوایی نسبت به سال گذشته تقریبا 80 درصد کاهش یافته است و نیمی از هواپیماهای جهان در آشیانه ها هستند ...
فانوس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۶ - ۰۹:۱۷    
عضو اتحادیه مرغداران گوشتی گفت: علی رغم خرید مرغ مازاد از سطح بازار، قیمت تغییری نداشته و مرغداران با زیان مواجه هستند.
فانوس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۶ - ۰۹:۱۱    
رئیس بنیاد ملی گندمکاران گفت: بخش کشاورزی نقش تعیین کننده ای در جهش تولید، امنیت غذایی و ارز آوری برای کشور دارد.
فانوس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۶ - ۰۹:۱۱    
مرکز برنامه ریزی و فناوری اطلاعات وزارت آموزش و پرورش طی اطلاعیه ای از به تعویق افتادن راه اندازی شبکه اجتماعی دانش آموزان (شاد) به دلیل صیانت از حقوق آموزشی و تربیتی دانش آموزان و حصول اطمینان از ...
فانوس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۶ - ۰۹:۰۵    
انجمن های مرتبط با صنعت خودور و قطعه اعلام کردند هفته آینده به منظور فرصت پیاده سازی پروتکل های بهداشتی در خطوط تولیدی قطعه سازان در نظر گرفته شده است.
فانوس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۶ - ۰۸:۳۵    
شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد 66 قرار گرفته و کیفیت هوای تهران قابل قبول است.
فانوس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۶ - ۰۸:۳۲    
برخلاف ادعای توئیتر با گذشت 4 روز همچنان حساب های KHAMENEI.IR به زبانهای عربی(ar_Khamenei)، فرانسوی(Khamenei_fra) ...
فانوس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۶ - ۰۸:۲۰    
داور بین المللی فوتبال ایران می گوید به اهدافی که در زندگی حرفه ای خود داشته دست پیدا کرده و حسرتی ندارد.
فانوس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۶ - ۰۸:۰۵    
خانم 70 سالهٔ شیرازی بعد از ابتلا به کرونا خوب شده و ببینید با لهجه شیرازی، با چه انرژی و شور و شوقی از شکست دادن کرونا و نترسیدن می گوید.
فانوس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۶ - ۰۷:۴۷    
درد و دل های اهالی عین دو اهواز از بی آبی.
فانوس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۶ - ۰۷:۴۱    
در اقدامی عجیب، پارکینگ باشگاه بارسلونا تبدیل به محل نگهداری تابوت شد.
فانوس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۶ - ۰۷:۳۵    
ششمین فصل از مجموعه تلویزیونی پایتخت به کارگردانی سیروس مقدم و تهیه کنندگی الهام غفوری در نوروز 99 هرشب ساعت 22 روی آنتن شبکه یک رفت، جمعه شب با پخش قسمت پانزدهم، این سریال موقتا به پایان زسید.
فانوس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۶ - ۰۷:۳۲    
یک ساختمان در شهر دالاس ایالت تگزاس آمریکا با استفاده از بمب تخریب شد.
فانوس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۶ - ۰۷:۲۶    
یک پزشک آمریکایی وضعیت امکانات و تجهیزات و همینطور آمادگی کشورش در مقابل با کرونا را بسیار دشوار اعلام کرد.
فانوس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۶ - ۰۷:۲۰    
دانشمندان چینی با نمونه گیری از خون گربه های خانگی و ولگرد شهر ووهان از ابتلای آن ها به کرونا خبر دادند.
فانوس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۶ - ۰۷:۲۰    
رئیس جمهور به "محمد شریعتمداری" وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی دستور داد 75 هزار میلیارد تومان تسهیلات ...
فانوس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۶ - ۰۷:۱۷    
منتخب مردم تهران در مجلس یازدهم در یادداشتی با عنوان ما و جهان پساکرونا ، تاثیرات ژئوپلتیکی شیوع کرونا بر نظم آیندۀ جهانی را بررسی کرد.
فانوس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۶ - ۰۷:۱۱    
داور سرشناس کشورمان به کمپین AFC برای مبارزه با ویروس کرونا ملحق شد.
فانوس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۶ - ۰۷:۱۱    
پوپک بسامی، اولین دختر وزنه برداری ایران که در مسابقه های جهانی روی تخته رفت، این روزها لباس پرستاری پوشیده و درگیر مبارزه با بیماری کروناست.
فانوس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۶ - ۰۷:۰۲    
درحالی بعضی از منابع، خبر از بیرون آمدن حدود 10 تا 11 هزار نفر از مراکز ماده 16 ترک اعتیاد می دهند که مدیرکل دفتر پیشگیری و درمان اعتیاد سازمان بهزیستی کشور این اعداد را رد می کند.
فانوس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۶ - ۰۶:۵۶    
استعدادیاب تیم های ایتالیایی با بیان اینکه اگر زنیت رضایت دهد ناپولی همین فردا آزمون را می خرد، گفت: او حالا مشتریان زیادی در بین باشگاه های اروپایی دارد و در ایتالیا هم چند باشگاه او را زیر نظر ...
فانوس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۶ - ۰۶:۵۰    
سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از عدم اجرای طرح های ترافیکی در پایتخت در هفته پیش رو خبر داد.
فانوس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۶ - ۰۶:۵۰    
سرخ ها اخیرا با رسن تماس گرفته و این موضوع را به او اعلام کرده اند و از این هافبک عراقی خواسته اند برای دریافت بخشی از طلبش به تهران بیاید.
فانوس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۶ - ۰۶:۵۰    
حضرت آیت الله خامنه ای در پیامی، درگذشت مجاهد فداکار و جانباز سرافراز آقای میرزامحمد سُلگی، راوی کتاب ارزشمند آب هرگز نمی میرد را تسلیت گفتند.
فانوس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۶ - ۰۶:۳۵    
ستاره سابق میلان که سابقه حضور در رئال مادرید را هم دارد تاکید کرد که بهترین و بدترین لحظات فوتبالی او با میلان بوده است.
فانوس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۵ - ۱۶:۵۶    
فرمانده انتظامی غرب استان تهران با اشاره به برخورد پلیس با هرگونه هنجارشکنی و برگزاری پارتی گفت: 111 مرد و زن و در یک پارتی شبانه در شهریار دستگیر و 31 دستگاه خودرو توقیف شد.
فانوس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۵ - ۱۶:۵۶    
یک منبع امنیتی عراق از انفجار بمب در جنوب موصل خبر داد.
فانوس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۵ - ۱۶:۵۶    
شمار جان باختگان اپیدمی کرونا در اسپانیا 932 تن افزایش یافت.
فانوس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۵ - ۱۶:۵۶    
ستاره برزیلی پاری سن ژرمن برای مبارزه با ویروس کرونا مبلغ 881 هزار یورو کمک کرد.
فانوس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۵ - ۱۶:۵۰    
زمین لرزه ای به بزرگی 4.2 ریشتر امروز برای دومین بار استان آذربایجان غربی را لرزاند.
فانوس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۵ - ۱۶:۴۷    
فرماندار قم با اشاره به روند درمان ویروس کرونا گفت: کاهش قابل توجه تعداد بستری شدگان ویروس کرونا دستاوردی مهم در کنترل ویروس کرونا در قم است.
فانوس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۵ - ۱۶:۴۷    
رئیس پلیس راه استان البرز ،گفت: با اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در استان تردد در محورهای استان البرز 80 درصد کاهش یافت.
فانوس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۵ - ۱۶:۴۱    
مجلس شورای اسلامی قرار است در جلسات علنی هفته آینده خود گزارش وزرای بهداشت و کشور در مورد شیوع بیماری کرونا را استماع کرده و مورد بررسی قرار دهند.
فانوس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۵ - ۱۶:۳۵    
سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با بیان اینکه طرح ترافیک از فردا اجرایی خواهد شد، گفت: برای افرادی که در حسابشان موجودی است و اقدام به رزرو می کنند 20 درصد تخفیف قائل می شویم.
فانوس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۵ - ۱۶:۰۵    
سرپرست سازمان رفاه خدمات و مشارکتهای اجتماعی شهرداری تهران با اشاره به اینکه تعطیلی مراکز ماده 16 سبب شیوع کرونا در پایتخت می شود، گفت: از ستاد کرونا تهران درخواست اقدام فوری داریم.
فانوس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۵ - ۱۶:۰۲    
حمید حسام نویسنده کتاب آب هرگز نمی میرد به روایت شهید سلگی همزمان با شهادت این راوی یادداشتی را در اختیار خبرگزاری فارس قرار داده است.
فانوس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۵ - ۱۶:۰۲    
پلیس آگاهی پایتخت جزئیات تعقیب و گریز و شلیک پلیس در اتابک تهران را تشریح کرد.
فانوس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۵ - ۱۵:۵۶    
قیمت نفت با امید به زنده بودن توافق کاهش تولید پس از ثبت بیشترین افزایش روزانه در روز گذشته، امروز 2.97 دلار رشد کرد و بشکه ای 32.91 دلار فروخته شد.
فانوس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۵ - ۱۵:۵۶    
سخنگوی وزارت بهداشت نسبت به خیز شدید بیماری کرونا در صورت عدم دقت و برنامه ریزی در بازگشت به کار و آغاز فعالیت مشاغل هشدار داد.