پنجشنبه ۱۰ خردادساعت ۱۲:۰۵May 2024 30
جستجوی پیشرفته

خبرهای فانوس 17 فروردین 1399 - fanousnews.ir

فانوس 1 فروردین 1395 فانوس 10 دی 1396 فانوس 29 اسفند 1397 فانوس 1 فروردین 1398 فانوس 31 اردیبهشت 1399 فانوس 29 خرداد 1399 فانوس 8 تیر 1399 فانوس 1 فروردین 1399 فانوس 2 فروردین 1399 فانوس 3 فروردین 1399 فانوس 4 فروردین 1399 فانوس 5 فروردین 1399 فانوس 6 فروردین 1399 فانوس 7 فروردین 1399 فانوس 8 فروردین 1399 فانوس 9 فروردین 1399 فانوس 10 فروردین 1399 فانوس 11 فروردین 1399 فانوس 12 فروردین 1399 فانوس 13 فروردین 1399 فانوس 14 فروردین 1399 فانوس 15 فروردین 1399 فانوس 16 فروردین 1399 فانوس 17 فروردین 1399 فانوس 18 فروردین 1399 فانوس 19 فروردین 1399 فانوس 20 فروردین 1399 فانوس 21 فروردین 1399 فانوس 22 فروردین 1399 فانوس 23 فروردین 1399 فانوس 24 فروردین 1399 فانوس 25 فروردین 1399 فانوس 26 فروردین 1399 فانوس 27 فروردین 1399 فانوس 28 فروردین 1399 فانوس 29 فروردین 1399 فانوس 30 فروردین 1399 فانوس 31 فروردین 1399 
فانوس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۰۷:۵۰    
دریاچه شهداد کرمان در دل کویر لوت .
فانوس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۱۳:۴۶    
فرمانده انتظامی استان مازندران از ادامه محدودیت های تردد در اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در این استان خبر داد.
فانوس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۱۳:۱۶    
مدیر دفتر نگهداری از تاسیسات آبی و برقابی شرکت آب منطقه ای تهران گفت: حجم آب ورودی به مخازن سدهای پنجگانه تهران از ابتدای فروردین ماه تاکنون در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 51 درصد کاهش داشته است.
فانوس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۱۲:۴۶    
رئیس سازمان امور اراضی کشور گفت: افق سنددار کردن اراضی کشاورزی در سال 99 را در راستای اجرای قانون رفع تداخلات و کاداستر ...
فانوس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۱۲:۴۰    
سرپرست وزارت جهاد کشاورزی در نامه ای به وزیر کشور و وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی، خواستار مستثنا شدن تردد مربوط به برخی فعالیت ها و مشاغل مرتبط با بخش کشاورزی از محدودیت های ستاد مقابله با کرونا ...
فانوس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۱۱:۰۷    
یک کارشناس معتقد است که پیش فرض ها و ادله ای که برای دونرخی کردن قیمت بنزین مطرح شد، اکنون چندان موجودیتی ندارد و باید یک راه حل صحیح به صورت ارائه بنزین تک نرخی به تصویب مجلس و دولت برسد.
فانوس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۱۰:۳۱    
خانواده سپهبد شهید قاسم سلیمانی، انگشتر به جای مانده از این شهید عزیز را به مهران رحمانی، تصویرگر پرتره سردار دل ها در برنامه عصر جدید اهدا کردند.
فانوس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۱۰:۳۱    
تغییرات در محدودیت حجمی در سفارش ها از امروز (18 فروردین) و افزایش حداقل ارزش هر سفارش از 20 فروردین اعمال می شود.
فانوس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۱۰:۱۰    
رئیس اتاق اصناف تهران از درخواست اعطای وام بدون بهره و تعیین تکلیف کمک دولت در بخش های بیمه و مالیاتی تا پایان فروردین ماه در جلسه با استاندار تهران خبر داد.
فانوس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۰۹:۲۵    
بخش خدمات انگلیس در ماه مارس حتی از پیش بینی های غم انگیزی که برای آن شده بود عملکرد بدتری داشت و بزرگترین رکود را در کارنامه خود ثبت کرد.
فانوس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۰۹:۱۰    
رئیس کل اسبق بانک مرکزی گفت : یکی از مشکلات بزرگ پیش روی بانک ها در کشور موضوع تسهیلات تکلیفی است که از سوی دولت به سیستم بانکی کشور تحمیل می شود و این تسهیلات بانک ها را به سمت قهقرا سوق می دهد .
فانوس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۰۹:۰۷    
رئیس سازمان امور عشایر گفت: برگشت عشایر از کوچ به دلیل بروز بیماری کرونا و احتمال آلودگی به این بیماری در زمان بازگشت از کوچ، ممنوع و 15 تا 30 روز به تاخیر افتاد.
فانوس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۰۸:۵۲    
سرپرست باشگاه پرسپولیس به گل محمدی قول داده تا به زودی مشکل بدهی این باشگاه به شهرخودرو بابت صدور رضایتنامه او حل شود.
فانوس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۰۸:۴۶    
شهردار تهران گفت: 2500 میلیارد تومان از درآمدهای شهرداری بر اثر شیوع بیماری کرونا در کشور کاهش پیدا کرده است.
فانوس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۰۸:۴۰    
شرکت هواپیمایی یونایتد ایرلاینز آمریکا اعلام کرد: با توجه به وخامت شیوع ویروس کرونا در ایالت نیویورک آمریکا پروازها به فرودگاه های شهر نیویورک را به یک دهم کاهش خواهد داد.
فانوس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۰۸:۴۰    
اسپانسر اصلی باشگاه پرسپولیس تنها به یک شرط می تواند همچنان اسپانسر این تیم بماند.
فانوس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۰۸:۴۰    
سیف الله صمدیان معتقد است با هدفمندی و عمق دادن به سوژه ها می توان آن ها را زیبا دید و نباید شادی را صرفاً در لبخند زدن و خندیدن خلاصه کرد.
فانوس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۰۸:۳۷    
انجمن کامپوزیت ایران در نامه ای به رئیس سازمان امور مالیاتی، تمدید مهلت ارسال اظهارنامه و پرداخت مالیات بر ارزش افزوده زمستان سال گذشته را خواستار شد.
فانوس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۰۸:۳۱    
معاون پشتیبانی و بودجه ستاد فرماندهی مدیریت کرونا استان تهران اعلام کرد: مبلغ 203 میلیارد تومان به دانشگاه علوم پزشکی ایران اختصاص یافت.
فانوس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۰۸:۳۱    
بانک مرکزی برنامه ای برای تغییر در شرایط و نرخ سود سپرده ها ندارد.
فانوس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۰۸:۳۱    
مدیریت نظارت بر ناشران سازمان بورس و اوراق بهادار امروز طی ابلاغیه ای خطاب به تمام شرکت های سهامی عام ثبت شده نزد سازمان بورس و حسابدارن معتمد این سازمان اعلام کرد که شورای عالی هماهنگی اقتصادی مهلت ...
فانوس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۰۸:۳۱    
آیت الله سید محمد تقی مدرسی از مسئولین عراقی خواستند در این شرایط، اختلافات سیاسی را کنار بگذارند و منافع کشور را مد نظر قرار دهند.
فانوس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۰۸:۱۶    
این در حالی است که کاربران آمریکایی معتقدند با توجه به جمعیت زیاد بی خانمان ها در آمریکا، دولت می بایست آن را به طور رایگان در میان فقرا توزیع کند.
فانوس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۰۸:۰۷    
رئیس سازمان صداوسیما به معاونت سیما دستور ویژه ای برای بررسی حواشی قسمت آخرپایتخت6 داده و گفته است باید مشخص شود این اقدام حاصل اشتباه و بی توجهی است یا فتنه انگیزی ستون پنجم فرهنگی دشمن ؟!
فانوس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۰۸:۰۷    
رهبرانقلاب اسلامی: در عرصه های گوناگون جهانی، درگیری ها غالباً جنگ اراده هاست؛ هر طرفی که اراده اش زودتر ضعیف شود، شکست خواهد خورد.
فانوس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۰۸:۰۱    
علی اکبر ولایتی رییس بیمارستان مسیح دانشوری گفت: داروی فاوپیراویر با رعایت موازین قانونی و تایید کمیته اخلاق در اختیار بیمارستان مسیح دانشوری برای درمان بیماران کرونا قرار گرفته است.
فانوس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۰۷:۵۵    
همزمان با تشدید نگرانی ها در ارتباط با بحران جهانی شیوع کرونا، آمریکا یک ناو جنگی مهم خود را از خلیج فارس خارج می کند.
فانوس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۰۷:۵۲    
هنوز مقصد بعدی یادون سانچو، ستاره جوان دورتموند مشخص نیست.
فانوس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۰۷:۵۲    
اِوَز شهری در جنوب استان فارس است.از گذشته های دور منبع اصلی آب شرب مردم شهر آب انبارهایی بوده که در شهر و اطراف وجود داشته است. این آب انبارها بین اهالی لارستان به برکه مشهوراند.
فانوس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۰۷:۳۷    
توضیحات علیرضا پناهیان در مورد طوفان توییتری در شب نیمه شعبان با هشتگ: #ThePromisedSaviourدر چهارشنبه 20 فروردین، ساعت 21 الی 23 به وقت ایران.
فانوس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۰۷:۳۷    
استاندار تهران با اشاره به اثرگذاری اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی، آخرین وضعیت اجرای این طرح را تشریح کرد.
فانوس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۰۷:۲۵    
دغاغله گفت: از ابتدای اسفند، 46 میلیون تن کالا توسط 30 میلیون کامیون در جاده های کشور جا به جا شده است.
فانوس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۰۷:۲۵    
دانش آموز سوریه ای در کلاس درس مجازی در منزل خود در دمشق/ عکس: reuters
فانوس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۰۷:۲۲    
عبوری از برنامه ریزی برای نوسازی و تولید 145 هزار واحد مسکونی در بافت های ناکارآمد شهری در سال جهش تولید خبر داد.
فانوس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۰۷:۲۲    
عسگری گفت: به منظور تعیین الگوی مصرف گاز طبیعی، گازبهای مشترکان خانگی تا 15 اردیبهشت بر مبنای فصل سرد محاسبه می شود.
فانوس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۰۷:۱۶    
رحمانی گفت: در روز های آینده با راه اندازی دستگا ه های جدید، تولید ماسک افزایش پیدا می کند و دیگر نیاز به واردات آن نخواهیم داشت.
فانوس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۰۷:۱۰    
قائم مقام وزیر صمت گفت:طبق اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا صنوف کم ریسک از 23فروردین در مراکز استان ها اجازه فعالیت دارند.
فانوس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۰۷:۱۰    
برخورد خشن دو ماه قبل پلیس فرانسه را با پرستارانی که اکنون به آنها احتیاج دارند در فیلم مشاهده کنید!
فانوس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۰۷:۰۷    
اهدای انگشتر شهید سپهبد سلیمانی از طرف خانواده ایشان به جوانی که در برنامه عصرجدید چهره حاج قاسم را نقاشی کرده بود.
فانوس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۰۷:۰۷    
بعضی از برند های خودرویی شناخته شده جهان مانند آئودی، هیوندای و فولکس واگن هم با تغییر نمادین لوگو و شعار خود ...
فانوس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۰۰:۰۱    
رییس کمیته بین المللی المپیک از همه مردم جهان خواست در شرایط بحرانی شیوع ویروس کرونا ورزش کنند تا سالم و قوی بمانند.
فانوس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۰۰:۰۱    
پس از حضور مدیران فدراسیون فوتبال در محل این فدراسیون، جلسه ای ویدئو کنفرانسی انلاین با شرکت نمایندگان AFC برگزار شد.
فانوس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۷ - ۲۳:۵۵    
فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا) با تدوین و ارائه دستورالعملی برای باشگاه ها و فدراسیون های فوتبالی در خصوص کاهش دستمزد بازیکنان در دوران وقفه فوتبالی ناشی از پاندمی کرونا ...
فانوس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۷ - ۲۳:۵۲    
بازیکن تیم فوتبال استقلال گفت: اگر تا یک ماه دیگر بحران ناشی از ویروس کرونا حل شود، می توان ادامه لیگ را بدون تماشاگر برگزار کرد ولی اینکه بدون ادامه دادن لیگ، تیمی را قهرمان اعلام کنیم، درست نیست.
فانوس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۷ - ۲۳:۴۵    
رکوردداران کلین شیت در تاریخ لیگ برتر انگلیس را بشناسید.
فانوس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۷ - ۲۳:۴۵    
نخست وزیر مأمور به تشکیل کابینه در عراق در واکنش به مخالفت ها با نخست وزیری خود مدعی شد که این کار مطابق قانون اساسی عراق است.
فانوس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۷ - ۲۳:۳۶    
آخرین آمار قربانیان ویروس کرونا در فرانسه به 8 هزار و 78 نفر رسیده که از این تعداد 2 هزار و 189 نفر در خانه های سالمندان این کشور جان خود را از دست داده اند.
فانوس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۷ - ۲۳:۳۰    
"فخرالدین کوجا" وزیر بهداشت ترکیه یکشنبه شب اعلام کرد، در 24 ساعت گذشته 73 ترکیه ای بر اثر ابتلا به کرونای جدید موسوم به کووید-19 جان خود را از دست دادند.
فانوس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۷ - ۲۳:۳۰    
شمار جان باختگان بر اثر ویروس کووید 19 در ایتالیا با افزایش 525 نفر در روز یکشنبه به 15 هزار و 887 نفر رسیده است این در حالی است که بیماران تحت مراقبتهای ویژه برای دومین روز در حال کاهش است.
فانوس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۷ - ۲۱:۵۷    
عادل عبدالمهدی ، نخست وزیر مستعفی عراق امروز (یکشنبه) از پیشنهاد آمریکا برای آغاز گفت و گو در مورد مسائل گوناگون استقبال کرد.
فانوس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۷ - ۲۱:۵۱    
انگلیس با اعلام 621 کشته در روز یکشنبه به علت ویروس کرونا بیشترین آمار مرگ ومیر تلفات کرونا را در 24 ساعته گذشته به ثبت رساند.
فانوس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۷ - ۲۱:۵۱    
فرماندار نیویورک روز یکشنبه با اشاره به فوت 594 نفر دیگر به علت ویروس کرونا در نیویورک گفت : میزان مرگ و میر در این ایالت به چهار هزار و 159 نفر رسید.
فانوس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۷ - ۲۱:۳۶    
سخنگوی وزارت بهداشت با بیان اینکه هیچ نقطه ای از جهان و ایران در وضعیت سفید از لحاظ کرونا قرار ندارد و وضعیت تهران در زمینه کرونا قرمز است، گفت: از لحاظ موارد بهبودیافته پنجمین کشور دنیا هستیم.
فانوس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۷ - ۲۱:۳۰    
فرمانده ستاد مقابله با کرونا در تهران با بیان اینکه بار مراجعات بیمارستانی در تهران در حال افزایش است، گفت: مسئولان برخی ادارات به دستورالعمل دورکاری و کاهش ساعت کاری تمکین نمی کنند!
فانوس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۷ - ۲۱:۲۷    
رئیس جمهور در جلسه هیات دولت، ضمن تقدیر مجدد از کادر درمانی و بهداشتی کشور، تصریح کرد: سلامت مردم، اولویت نخست کشور به شمار می رود اما اشتغال ...
فانوس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۷ - ۲۱:۲۱    
حمله عناصر داعش به پادگان ارتش عراق در نزدیکی شهر الرطبه در غرب استان الانبار عراق با کشته شدن دو نظامی عراقی و زخمی شدن پنج نفر دیگر همراه شد.
فانوس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۷ - ۲۱:۱۵    
مقامات ایتالیا اعلام کردند که طی 24 ساعت گذشته 525 نفر از مبتلایان به ویروس کرونا در این کشور جان خود را از دست دادند تا مجموع قربانیان کرونا در این کشور به 15 هزار و 887 نفر برسد.
فانوس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۷ - ۲۱:۱۵    
در پی مثبت اعلام شدن تست کرونای یکی از دانشجویان ایرانی در مسکو، سفارت ایران از ایرانیان مقیم روسیه درخواست کرد که در صورت مثبت بودن تست آنها ...
فانوس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۷ - ۱۹:۲۱    
با همه گیر شدن ویروس کرونا در دنیا و متهم شدن آمریکا و عربستان در منطقه به علت انتشار عمدی این ویروس در کشور یمن، حال مسئولان آمریکایی به دنبال راهکاری هستند که علاوه بر منحرف کردن اذهان ...
فانوس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۷ - ۱۴:۰۵    
از زبان متخصص طب ایرانی اسلامی دکتر سید سعید اسماعیلی.
فانوس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۷ - ۱۳:۴۷    
معاون کل وزیر بهداشت گفت: حدود 3 هزار تخت بیمارستانی و پیش بیمارستانی با امکانات کامل و مجهز به دستگاه های ونتیلاتور و مانیتور مناسب، مهیا شده است.
فانوس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۷ - ۱۳:۳۲    
ستاره جوانی، ستاره بسیار درخشان و خوش طالعی است. اگر جوانان این گوهر قیمتی و بی نظیر را در وجود خودشان حس کنند، فکر می کنم از آن خوب استفاده خواهند کرد.
فانوس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۷ - ۱۳:۲۶    
گوایاکیل بیشترین آسیب را از کرونا در اکوادور دیده به طوری که ظرفیت سردخانه ها پایان یافته است. اجساد قربانیان کرونا در خیابان ها و خانه ها رها شده و شهروندان اکوادوری می گویند دولت برای انتقال جنازه ...
فانوس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۷ - ۱۳:۲۶    
این رخداد در حیاط بیمارستان شمس تبریز انجام شد.
فانوس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۷ - ۱۳:۲۰    
رئیس سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی، تسهیلات سازمان وظیفه عمومی ناجا برای تردد مشمولان وظیفه غایب و غیر غایب مقیم خارج از کشوررا تشریح کرد.
فانوس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۷ - ۱۳:۲۰    
ویژه برنامه هیأت رزمندگان اسلام به مناسبت فرارسیدن نیمه شعبان امشب با نوای میثم مطیعی از حرم امام خمینی(ره) در قالب حسینیه مجازی برگزار و از شبکه اول سیما پخش خواهد شد.
فانوس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۷ - ۱۳:۱۷    
یکی از اعضای دفتر سیاسی جنبش عصائب اهل الحق عراق اظهار داشت که آمریکا برای حضور طولانی مدت در کشورش برنامه ریزی می کند.
فانوس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۷ - ۱۳:۱۷    
با توجه به شیوع کرونا و اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی، در اولین روز کاری (16 ام فروردین ماه)، پس از تعطیلات نوروزی 80 درصد کاهش مسافران مترو شاهد بودیم .
فانوس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۷ - ۱۳:۰۵    
فرمانده انتظامی "شاهین شهر" از انفجار در یک واحد مسکونی و تخریب 4 منزل و 4 خودرو در این شهرستان خبر داد.
فانوس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۷ - ۱۳:۰۲    
وزارت کشور با تاکید بر اینکه تشکیل هیچ استان جدیدی در دستور کار دولت و وزارت کشور قرار ندارد، اعلام کرد که منتشرکنندگان اخبار کذب در زمینه تقسیمات کشوری، تحت پیگرد قانونی قرار می گیرند.
فانوس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۷ - ۱۲:۵۶    
اعضای هیات رئیسه مجلس به همراه رؤسای کمیسیون های تخصصی در جلسه صبح امروز ، یکشنبه 17 فروردین راه های رسیدگی به وضعیت درآمدی اقشار آسیب پذیر و متاثر از شیوع ویروس کرونا را بررسی کردند و هیئت رییسه ...
فانوس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۷ - ۱۲:۵۰    
گروهی جهادی وابسته به بسیج مسجد امام حسن عسکری (ع) واقع در بلوار فردوس تهران را شاهدیم که این بار با راه اندازی کارواش ضدعفونیُ وسایل نقلیه را گندزدایی می کنند.
فانوس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۷ - ۱۲:۴۷    
به گفته سرهنگ کاظمی، جرائمی که در بستر فضای مجازی در تعطیلات نوروز 99 به وقوع پیوسته، نسبت به سال گذشته کاهش یافته است.
فانوس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۷ - ۱۲:۳۵    
نخست وزیر اسپانیا با استناد به یکی از شعرهای سعدی شیرازی، از قدرت جامعه برای مقابله با مشکلات سخن گفت.
فانوس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۷ - ۱۲:۳۵    
رئیس جمهوری آمریکا ضمن رد توییت انتقادی معاون رئیس جمهوری سابق کشورش، تاکید کرد که وی نمی توانسته نویسنده این توییت باشد چرا که وی نمی نویسد.
فانوس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۷ - ۱۲:۳۵    
صحبت های دکتر سید سعید اسماعیلی متخصص طب ایرانی اسلامی در مورد کرونا ببینید.
فانوس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۷ - ۱۲:۱۱    
روحانی: اماکن مقدسه تا پایان فروردین تعطیل خواهد ماند.
فانوس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۷ - ۱۱:۵۰    
فضاسازی در اماکن نظامی و امنیتی همچون پادگان و زندان یکی از اصلی ترین محورهای شایعه سازان در روزهای اخیر برای ناامن جلوه دادن امنیت ملی و نبود امکانات بهداشتی در کشور بود که خیلی زود دست آنان رو شد و ...
فانوس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۷ - ۱۱:۵۰    
فرمانده انتظامی استان از شناسایی و دستگیری جاعل و کلاهبردار حرفه ای 60 میلیاردی در شهرستان "محمودآباد" خبر داد .
فانوس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۷ - ۱۱:۴۷    
روحانی: فعالیت مدارس تا 30 فروردین تعطیل است،از 23 فروردین فعالیت ادارات به این شکل است که دو سوم سر کار خواهند بود و یک سوم مجازند که حاضر نباشند.
فانوس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۷ - ۱۱:۴۷    
رییس جمهوری از آغاز فعالیت مشاغل و کسب و کارهای کم ریسک از 23 فروردین در استان ها و 30 فروردین در تهران خبر داد و گفت ...
فانوس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۷ - ۱۱:۴۷    
علی اکبر ولایتی گفت: امیدواریم مشکلات به وجود آمده برای مسلمانان و همه کشورها درپی کرونا از بین برود.
فانوس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۷ - ۱۱:۴۱    
مقام های محلی آلمان، اقدام واشنگتن در ضبط و مصادره محموله 200 هزار ماسک سفارش پلیس برلین از شرکت ام3 آمریکا در بانکوک را دزدی دریایی مدرن توصیف کردند.
فانوس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۷ - ۱۱:۴۱    
رئیس جمهور در جلسه ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا: استان تهران از 30 فروردین فعالیت های اقتصادی خود را با مراعات و پروتکل بهداشتی آغاز خواهد کرد.
فانوس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۷ - ۱۱:۳۲    
وزارت کشور قطر برای کنترل و پیشگیرانه از شیوع ویروس کرونا از ربات جهت جلوگیری از تجمعات و رصد عبور و مرور استفاده می کند.
فانوس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۷ - ۱۱:۲۶    
رئیس جمهور گفت: هیچ اختلاف نظری بین دستگاه های دولتی و قوای سه گانه وجود ندارد، همه با هم در کنار هم کار را انجام می دهیم همه ارکان کشور و رهبری حمایت می کنند هر کجا لازم بوده ایشان همراهی کردند.
فانوس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۷ - ۱۱:۲۶    
رئیس جمهور در جلسه ستاد کرونا: در مبارزه با کرونا هیچ اختلافی میان قوای سه گانه، نیروهای مسلح و در کل ارکان نظام وجود ندارد؛رهبری نیز همواره حمایت کردند.
فانوس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۷ - ۱۱:۲۶    
رئیس پلیس راه از افزایش حجم تردد در آزادراه های تهران کرج و کرج قزوین نسبت به روزهای گذشته خبر داد.
فانوس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۷ - ۱۱:۲۶    
رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: براساس مصوبه دولت، مددجویان کمیته امداد و دیگر دستگاه های حمایتی از تسهیلات قرض الحسنه دولت در خصوص ویروس منحوس کرونا نمی توانند استفاده کنند.
فانوس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۷ - ۱۱:۲۰    
منابع آگاه عراقی از تعیین موعد برگزاری جلسه رای اعتماد پارلمان این کشور به کابینه عدنان الزرفی خبر دادند.
فانوس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۷ - ۱۱:۱۷    
هیات نمایندگی سازمان ملل در لیبی در اولین سالگرد آغاز حملات نیروهای ژنرال خلیفه حفتر در لیبی برای تسلط بر پایتخت این کشور بیانیه صادر کرد و خواستار توقف درگیری ها در لیبی را خواستار شد.
فانوس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۷ - ۱۱:۱۱    
بحران شیوع کرونا یا کووید 19 بعنوان یک بیماری فراگیر جهانی تنها یک مساله بهداشتی-درمانی نیست.
فانوس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۷ - ۱۱:۱۱    
تعداد مبتلایان به کرونا در آمریکا از مرز 300 هزار نفر گذشت و در این میان نیویورک طی 24 ساعت گذشته 10 هزار بیمار جدید به کرونا را ثبت کرده است.
فانوس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۷ - ۱۱:۱۱    
یک نیروی دولتی در شهر "نایروبی" (پایتخت) کنیا با استفاده از شلاق در حال متفرق کردن مردم است. این زنان و مردان برای گرفتن جیره غذایی در ایام قرنطینه تجمع کرده بودند./عکس: reuters
فانوس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۷ - ۱۱:۰۵    
نمای هوایی از خیابان های خلوت شهر کاراکاس در پی شیوع کرونا را می بینید./عکس: AP
فانوس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۷ - ۱۰:۵۶    
فرمانده مرزبانی ناجا با اشاره به نامگذاری سال 99 به نام جهش تولید از سوی مقام معظم رهبری گفت: ماموریت های مرزبانی براساس شعار سال بومی سازی شده و تسهیل در تجارت و مقابله با قاچاق با جهش مثبت مرزبانان ...
فانوس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۷ - ۱۰:۵۶    
استاد دانشگاه علوم پزشکی تهران، گفت: اگر پیش از رسیدن به مرحله کنترل کرونا، محدودیت ها را کنار بگذاریم، شیوع بیماری ادامه خواهد یافت.
  • ۱