پنجشنبه ۱۰ خردادساعت ۰۴:۰۹May 2024 30
جستجوی پیشرفته

خبرهای فانوس 22 فروردین 1399 - fanousnews.ir

فانوس 1 فروردین 1395 فانوس 10 دی 1396 فانوس 29 اسفند 1397 فانوس 1 فروردین 1398 فانوس 31 اردیبهشت 1399 فانوس 29 خرداد 1399 فانوس 8 تیر 1399 فانوس 1 فروردین 1399 فانوس 2 فروردین 1399 فانوس 3 فروردین 1399 فانوس 4 فروردین 1399 فانوس 5 فروردین 1399 فانوس 6 فروردین 1399 فانوس 7 فروردین 1399 فانوس 8 فروردین 1399 فانوس 9 فروردین 1399 فانوس 10 فروردین 1399 فانوس 11 فروردین 1399 فانوس 12 فروردین 1399 فانوس 13 فروردین 1399 فانوس 14 فروردین 1399 فانوس 15 فروردین 1399 فانوس 16 فروردین 1399 فانوس 17 فروردین 1399 فانوس 18 فروردین 1399 فانوس 19 فروردین 1399 فانوس 20 فروردین 1399 فانوس 21 فروردین 1399 فانوس 22 فروردین 1399 فانوس 23 فروردین 1399 فانوس 24 فروردین 1399 فانوس 25 فروردین 1399 فانوس 26 فروردین 1399 فانوس 27 فروردین 1399 فانوس 28 فروردین 1399 فانوس 29 فروردین 1399 فانوس 30 فروردین 1399 فانوس 31 فروردین 1399 
فانوس   ۱۳۹۹/۰۱/۲۵ - ۰۸:۵۱    
هوای پایتخت در بیست و پنجم فروردین ماه سال 99 با شاخص 32 در شرایط پاک قرار دارد.
فانوس   ۱۳۹۹/۰۱/۲۴ - ۱۰:۲۱    
بر اساس اطلاعات موجود، قطره های تنفسی ویروس در هوا نمی مانند و حداکثر پس از شش فوت (حدود دو متر) به زمین می افتند. به همین دلیل فاصله ایمنی یک ونیم تا دو متر شهروندان از یکدیگر توصیه می شود. .
فانوس   ۱۳۹۹/۰۱/۲۴ - ۰۹:۴۵    
روز جمعه سامانه پیامکی وزارت بهداشت در پیامی به همه شهروندان از آنها خواست تا در صورت مشاهده یا مواجهه با موارد کودک آزاری و همسر آزاری در ایام بحران کرونا برای دریافت خدمات اجتماعی_روانی به صورت ...
فانوس   ۱۳۹۹/۰۱/۲۳ - ۱۳:۵۷    
تنهایی لاله ها در بوستان ملت مشهد.
فانوس   ۱۳۹۹/۰۱/۲۳ - ۱۲:۲۱    
یک راننده تاکسی پشت شیشه ماشینش از تاکسی خود تعریف کرده و خودروی خود را ضدکرونا می داند.
فانوس   ۱۳۹۹/۰۱/۲۳ - ۱۲:۱۲    
کیفیت هوای پایتخت امروز در محدوده پاک و سالم قرار دارد و انتظار می رود این شرایط مطلوب طی روز باقی بماند.
فانوس   ۱۳۹۹/۰۱/۲۳ - ۱۲:۰۰    
وضعیت وخیم بیمارستان های آمریکا جان بسیاری از پرستاران این کشور را به خطر انداخته؛ یک پرستار آمریکایی میگوید: هر روز که به بیمارستان میروم، فکر میکنم گوسفندی هستم که میروم سلاخی شوم!
فانوس   ۱۳۹۹/۰۱/۲۳ - ۱۱:۵۷    
درحالی 4 میلیون تن کالای اساسی در گمرکات دپو شده است که باکاهش مصرف در بخشی از اقتصاد به دلیل شیوع کرونا، عملا یک توزان جدید و احتمالا مقطعی ایجاد شده است.
فانوس   ۱۳۹۹/۰۱/۲۳ - ۱۱:۵۷    
مطابق اعلام وزارت بهداشت کلیه واحدهای صنفی و صنعتی باید در سامانه ثبت نام اصناف و صنایع از صبح جمعه مورخ 22 فروردین ماه ثبت نام کنند.
فانوس   ۱۳۹۹/۰۱/۲۳ - ۱۱:۴۲    
در حالی بهمن سال گذشته احمد خرم خواستار عدم عجله مجلس در اصلاح قانون نظام مهندسی ساختمان شده بود که معاون وزیر راه گفت: این کار نیازمند رایزنی با مراجع تصمیم گیر است.
فانوس   ۱۳۹۹/۰۱/۲۳ - ۱۱:۲۷    
کارشناس ارشد بازار سرمایه گفت: دستورالعمل جدید معاملات سهام، موجب کاهش سرعت روند رو به رشد بازار خواهد شد و دو گروه با دو نگرش به این قضیه نگاه خواهند کرد.
فانوس   ۱۳۹۹/۰۱/۲۳ - ۱۱:۲۱    
عضو شورای عالی بورس در خصوص مقررات جدید اقدام به فراخوان از کارشناسان و مدیران برای دریافت نظرات و ارسال جمع بندی به سازمان بورس کرد.
فانوس   ۱۳۹۹/۰۱/۲۳ - ۱۱:۱۵    
یک کارشناس بازار سرمایه با انتقاد از قانون جدید معاملات در بازار سهام تاکید کرد: مطمئن باشید اگر تصویب و ابلاغ قوانین یک شبه و نادرست ادامه دار باشد، رفته رفته شاهد فروپاشی بازار سرمایه خواهیم بود.
فانوس   ۱۳۹۹/۰۱/۲۳ - ۱۰:۰۶    
یکی از بزرگترین شرکت های هواپیمایی در آمریکا هشدار داده است که در اثر شیوع بیماری کرونا، تعداد مسافرهایش در برخی از پروازها به طور متوسط درحال کاهش به کمتر از 10 نفر است.
فانوس   ۱۳۹۹/۰۱/۲۳ - ۱۰:۰۰    
در دوگانه گزینش نگهداشت اقتصاد یا حفظ سلامت، به نظر می رسد با لحاظ کردن شرایط سلامت جامعه، اولویت تولید باید به حوزه تامین و تولید کالاهای اساسی، ضروری و مورد نیاز مردم تغییر کند.
فانوس   ۱۳۹۹/۰۱/۲۳ - ۰۹:۲۷    
درحالی که نهایی شدن توافق چند جانبه تاریخی کشورهای عضو ائتلاف اوپک برای کاهش تولید نفت به نشست وزرای انرژی گروه 20 موکول شده است به نظر می رسد مکزیک مانع اصلی در برابر این توافق است.
فانوس   ۱۳۹۹/۰۱/۲۳ - ۰۹:۲۷    
شیوع ویروس کرونا و تعطیلی چند روزه مسابقات لیگ فرصت مناسبی است تا ستاره خط هافبک استقلال بتواند به مرز آمادگی برسد تا جایی که شاید او بتواند در هفته های پایانی برای تیمش بازی کند.
فانوس   ۱۳۹۹/۰۱/۲۳ - ۰۹:۱۵    
شرکت هواپیمایی ایرفرانس KLM اعلام کرد که علی رغم اقدامات انجام شده برای کاهش هزینه ها به دلیل تأثیرات منفی شیوع ویروس کرونا بر تقاضای مسافرت های هوایی ...
فانوس   ۱۳۹۹/۰۱/۲۳ - ۰۹:۱۵    
نائب رئیس مستعفی بارسلونا در ادعایی جنجالی عنوان کرد که از صندوق باشگاه دزدی شده است.
فانوس   ۱۳۹۹/۰۱/۲۳ - ۰۹:۰۶    
کاملاً مشخص است که برای افزایش تولید یک محصول کشاورزی، باید چندین ژن همکاری و هماهنگی داشته باشند، پس مثلاً دستکاری ژن مقاوم به شوری چه ربطی به افزایش تولید دارد؟
فانوس   ۱۳۹۹/۰۱/۲۳ - ۰۹:۰۰    
وزیر صمت با تاکید بر اینکه تولید، توسعه فناوری و محصولات دانش بنیان به عنوان یکی از محورهای اصلی فعالیت این وزارتخانه در سال 99 است، گفت: برای این محور مهم ...
فانوس   ۱۳۹۹/۰۱/۲۳ - ۰۸:۵۷    
شاهرخ خان ساختمان دفتر خصوصی اش را که یک ساختمان 4 طبقه در بمبئی است با رعایت موارد ضروری برای قرنطینه زنان، کودکان و افراد سالمند در اختیار ستاد قرنطینه شهرش گذاشت.
فانوس   ۱۳۹۹/۰۱/۲۳ - ۰۸:۵۷    
بازیکن باتجربه تیم فوتبال پرسپولیس به همشهریان خود در مبارزه با ویروس کرونا کمک قابل توجهی اهدا کرد.
فانوس   ۱۳۹۹/۰۱/۲۳ - ۰۸:۵۷    
تمامی مسابقات والیبال باشگاهی در ایتالیا، لغو و فصل مختومه اعلام شد.
فانوس   ۱۳۹۹/۰۱/۲۳ - ۰۸:۵۱    
در تعطیلات نوروز صفت ا... قاسمی، مالک و موسس باشگاه فوتسال علم و ادب مشهد به دلیل ایست قلبی دار فانی را وداع گفت.
فانوس   ۱۳۹۹/۰۱/۲۳ - ۰۸:۵۱    
عضو هیات رئیسه اتاق بازرگانی تهران با تاکید بر اینکه ایران نخستین کشور در اجرای پلاسمادرمانی برای بیماران مبتلا به کرونا بوده و بخش اول و مهم این پروژه با تزریق پلاسما به 200 بیمار تکمیل شده و نرخ ...
فانوس   ۱۳۹۹/۰۱/۲۳ - ۰۸:۴۵    
نماینده کارگران در شورای عالی کار با بیان اینکه حداقل دستمزد کارگران به اندازه مصوبه کمیسیون تلفیق برای کارمندان و بازنشستگان دولت هم نشد، گفت: با مصوبه شورای عالی کار ماده 41 قانون کار نقض شد.
فانوس   ۱۳۹۹/۰۱/۲۳ - ۰۸:۴۲    
تصویر پلنگ ایرانی جزیره اشک پارک ملی دریاچه ارومیه، فروردین 99 ثبت شد.
فانوس   ۱۳۹۹/۰۱/۲۳ - ۰۸:۳۶    
این رزمایش نظامی در آستانه برگزاری نشست پارلمان فرمایشی کره شمالی برگزار شده است که قرار است با وجود شیوع بیماری همه گیر کرونا برگزار شود.
فانوس   ۱۳۹۹/۰۱/۲۳ - ۰۸:۳۰    
مربی استقلال در خصوص وضعیت تمرینی تیم استقلال توضیحاتی ارائه کرد.
فانوس   ۱۳۹۹/۰۱/۲۳ - ۰۸:۳۰    
مهاجم روسی تیم والنسیای اسپانیا درباره شکستن قرنطینه و شرایط این روزهایش مطالبی بیان کرد.
فانوس   ۱۳۹۹/۰۱/۲۳ - ۰۸:۲۷    
تست کرونای کنی دالگلیش اسطوره لیورپول هم مثبت اعلام شد.
فانوس   ۱۳۹۹/۰۱/۲۳ - ۰۸:۲۱    
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس نوشت: جهت اجرای رتبه بندی فرهنگیان دو رئیس جمهور و پنج وزیر به وعده عمل نکردند، مجلس با طرح دوفوریتی جهت اجرای ماده 63 قانون برنامه ورود خواهد کرد.
فانوس   ۱۳۹۹/۰۱/۲۳ - ۰۸:۲۱    
رضا قوچان نژاد در میان 10 بازیکن منتخب لیگ هلند رتبه دوم را به خود اختصاص داد.
فانوس   ۱۳۹۹/۰۱/۲۳ - ۰۸:۱۲    
کمیته اطلاع رسانی ستاد ملی مقابله با کرونا درباره نحوه ثبت نام اصناف و مشاغل کم خطر در سامانه سلامت، اطلاعیه ای را صادر کرد.
فانوس   ۱۳۹۹/۰۱/۲۳ - ۰۷:۵۷    
با مبلغی حدود 130 میلیون تومان، امکان خرید خودرو هایی مانند پژو 206 صندوقدار (فول)، پژو 206 تیپ 5 (ساده) و موارد مشابه را دارید.
فانوس   ۱۳۹۹/۰۱/۲۳ - ۰۷:۵۱    
فتاح گفت: هفته آینده کارت هدیه ای تا سقف یک میلیون تومان به ⁧کولبران آسیب دیده از بحران ⁧کرونا⁩، تقدیم می شود.
فانوس   ۱۳۹۹/۰۱/۲۳ - ۰۷:۴۵    
جعفرزاده گفت: علت قطع شدن آب 4 روستا در کهگیلویه و بویر احمد ریزش کوه گزارش شده و در مابقی استان ها وضعیت پایدار است.
فانوس   ۱۳۹۹/۰۱/۲۳ - ۰۷:۴۵    
رئیس شورای تامین کنندگان دام گفت: بنابر آخرین آمار در فصل زمستان حدود 60 میلیون راس دام سبک در واحدهای دامداری انباشت شده است.
فانوس   ۱۳۹۹/۰۱/۲۳ - ۰۷:۴۲    
زمین لرزه ای به قدرت 4.1 ریشتر دقایقی پیش شهرستان قصرشیرین واقع در غرب استان کرمانشاه را لرزاند.
فانوس   ۱۳۹۹/۰۱/۲۳ - ۰۷:۱۵    
رئیس جمهور روسیه و ولیعهد سعودی روز جمعه درباره توافق اخیر درباره کاهش تولید نفت گفت وگو کردند.
فانوس   ۱۳۹۹/۰۱/۲۳ - ۰۷:۱۵    
جاری شدن سیل خسارات فراوانی به شهرستان کوهرنگ وارد کرد.
فانوس   ۱۳۹۹/۰۱/۲۳ - ۰۷:۱۲    
محققان دانشگاه مرکزی "لانکاشایر"(Lancashire) با همکاری محققان مرکز پروازهای فضایی "مارشال" به مطالعه تصاویری از خورشید پرداختند که توسط تلسکوپ "Hi-C" ناسا ثبت شده اند.
فانوس   ۱۳۹۹/۰۱/۲۳ - ۰۷:۰۶    
در جلسه شورای عالی رفاه و تامین اجتماعی با حضور معاون اول رئیس جمهور، شورای همکاری نهادهای عمومی غیردولتی، مؤسسات مردمی و دولت برای حمایت اجتماعی تاسیس شد.
فانوس   ۱۳۹۹/۰۱/۲۲ - ۲۳:۱۲    
از دستگیری سارق گوشی همراه تا باند زورگیران در عملیات های ضربتی پلیس تهران.