پنجشنبه ۱۰ خردادساعت ۱۱:۲۲May 2024 30
جستجوی پیشرفته

خبرهای فانوس 18 فروردین 1399 - fanousnews.ir

فانوس 1 فروردین 1395 فانوس 10 دی 1396 فانوس 29 اسفند 1397 فانوس 1 فروردین 1398 فانوس 31 اردیبهشت 1399 فانوس 29 خرداد 1399 فانوس 8 تیر 1399 فانوس 1 فروردین 1399 فانوس 2 فروردین 1399 فانوس 3 فروردین 1399 فانوس 4 فروردین 1399 فانوس 5 فروردین 1399 فانوس 6 فروردین 1399 فانوس 7 فروردین 1399 فانوس 8 فروردین 1399 فانوس 9 فروردین 1399 فانوس 10 فروردین 1399 فانوس 11 فروردین 1399 فانوس 12 فروردین 1399 فانوس 13 فروردین 1399 فانوس 14 فروردین 1399 فانوس 15 فروردین 1399 فانوس 16 فروردین 1399 فانوس 17 فروردین 1399 فانوس 18 فروردین 1399 فانوس 19 فروردین 1399 فانوس 20 فروردین 1399 فانوس 21 فروردین 1399 فانوس 22 فروردین 1399 فانوس 23 فروردین 1399 فانوس 24 فروردین 1399 فانوس 25 فروردین 1399 فانوس 26 فروردین 1399 فانوس 27 فروردین 1399 فانوس 28 فروردین 1399 فانوس 29 فروردین 1399 فانوس 30 فروردین 1399 فانوس 31 فروردین 1399 
فانوس   ۱۳۹۹/۰۲/۱۳ - ۱۱:۴۰    
در ادامه روند صعودی شیوع کرونا در عربستان شمار مبتلایان به این ویروس به 24 هزار و 97 نفر افزایش یافته است.
فانوس   ۱۳۹۹/۰۲/۱۰ - ۰۸:۱۵    
تسهیلات پرداختی بانک ها طی 12 ماه سال 1398 به بخش های اقتصادی مبلغ 974 هزار و 990 میلیارد تومان است که در مقایسه با دوره مشابه سال قبل مبلغ 201 هزار و 260 میلیارد تومان ...
فانوس   ۱۳۹۹/۰۲/۰۱ - ۱۵:۰۰    
فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در پیامی خطاب به سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سالروز تأسیس این نهاد انقلابی را تبریک گفت.
فانوس   ۱۳۹۹/۰۱/۲۵ - ۲۱:۵۱    
رئیس پایگاه هفتم پلیس امنیت عمومی پایتخت از پلمب یک قهوه خانه متخلف در مرکز پایتخت خبر داد و گفت: متصدی این واحد صنفی بر خلاف مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا قهوه خانه را باز کرده بود.
فانوس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۱۱:۴۶    
با جاری شدن آب در رود هیرمند افغانستان، تالاب هامون پس از 20 سال پرآب شد.
فانوس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۱۱:۳۱    
علیرضا بیرانوند در واکنش به حضورش در نظرسنجی AFC گفت: حضورم در نظرسنجی AFC از مرد سال آسیا بودن برایم مهم تر است.
فانوس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۰۹:۴۶    
به نشانه اعلام همبستگی دولت و ملت بلاروس با دولت و ملت ایران در مبارزه با شیوع ویروس کرونا، از 14 فروردین به مدت یک هفته پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران در نمای بیرونی ساختمان کتابخانه ملی بلاروس نقش ...
فانوس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۰۹:۰۱    
فرمانده انتظامی استان از کشف بیش از 55 هزارو 994 قلم انواع لوازم آرایشی قاچاق در عملیات ماموران پلیس امنیت اقتصادی خبر داد.
فانوس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۰۹:۰۱    
فرمانده انتظامی استان از عملیات پلیس"زرندیه" در دستگیری سارق احشام خبر داد و گفت: 105 راس دام سرقت شده به مال باخته تحویل داده شد.
فانوس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۰۸:۵۶    
فرمانده انتظامی شهرستان "نکا" از واژگونی یک موتورسیکلت با یک کشته و 2 مجروح در این شهرستان خبر داد.
فانوس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۰۸:۵۰    
استاندار با قدردانی از تلاش های پلیس در سنگر آرامش آفرینی اجتماعی، گفت: پلیس در طرح فاصله گذاری اجتماعی دلسوزانه و ایثارگونه خدمات رسانی می کند.
فانوس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۰۸:۳۵    
نماینده اسبق ایران در صندوق بین المللی پول با بیان این که این صندوق یک سازمان سیاسی است و رای آمریکا در آن، همانند وتو عمل می کند گفت نباید در هیچ موردی از این نهاد انتظار کمک به ایران داشته باشیم.
فانوس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۰۸:۳۲    
با توجه به اعمال محدودیت های اجتماعی و اقتصادی در امارات، به خاطر شیوع ویروس کرونا 20 هزار کارگر پاکستانی در این کشور سرگردان شده و خواستار بازگشت به پاکستان هستند.
فانوس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۰۸:۱۷    
در حالی که ورودی آب به سدهای پنج گانه تهران از ابتدای فروردین ماه جاری 90 میلیون متر مکعب بوده است، اما گزارشها حاکی از این است که بارش های مناسب دو سال گذشته نیز شرایط بحرانی دشت های استان تهران را ...
فانوس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۰۸:۱۷    
رئیس اتاق بازرگانی تهران در نامه ای به حسن روحانی رئیس جمهور، پیشنهاد کرد مسأله کرونا در قراردادها به ویژه در حوزه تولید و خدمات فنی و مهندسی از ابتدای اسفند ماه سال 98 شرایط فورس ماژور در نظر گیرد.
فانوس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۰۸:۱۱    
مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام گفت: گوشت مرغ و گوشت قرمز به وفور در بازار عرضه می شود و هیچ افزایش قیمتی در ماه رمضان نخواهیم داشت.
فانوس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۰۸:۰۵    
وزیر اقتصاد فرانسه اعلام کرد: به خاطر شیوع ویروس کرونا این کشور با بدترین اوضاع اقتصادی از زمان جنگ جهانی دوم تا کنون روبرو است.
فانوس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۰۸:۰۲    
مرکز آفرینش های هنری بسیج موشن گرافیک جدید خود را با محور رمزگشایی از اعزام پزشکان بدون مرز از فرانسه به ایران منتشر کرد.
فانوس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۰۷:۵۶    
منابع آگاه می گویند: آرامکو عربستان منتظر نتیجه اوپک پلاس است و تصمیم گرفته تا قیمت رسمی نفت فروشی خود برای ماه می را تا آخر این هفته به تاخیر بیندازد.
فانوس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۰۷:۵۶    
قیمت طلا در معاملات امروز به بالاترین رقم یک هفته گذشته رسید و یک درصد افزایش یافت، زیرا نگرانی ها در مورد اقتصاد جهانی، سرمایه گذاران را به سوی طلا سوق داده است.
فانوس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۰۷:۴۷    
مارکوس روئیز اوانز: این پیامی از سوی جمهوری استقلال یافته آینده کالیفرنیا به مردم ایران است.اگر مردم ایران اعلام کنند کالیفرنیا در صورت استقلال به رسمیت شناخته می شود ...
فانوس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۰۷:۴۷    
باشگاه ناپولی ایتالیا علاوه بر سردار آزمون مهاجم تیم ملی فوتبال ایران، یکی از گرانترین بازیکنان تاریخ باشگاه رئال مادرید را هم مدنظر دارد.
فانوس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۰۷:۴۱    
دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش، مهم ترین اقدامات و برنامه های این شورا در سال 98 را تشریح کرد.
فانوس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۰۷:۴۱    
نوبخت از پرداخت تمام مطالبات وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و بیمه سلامت تا فردا به دستور رییس جمهور خبر داد.
فانوس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۰۷:۴۱    
رسانه های ایتالیایی تصویری از پیراهن سوم اینتر در فصل آینده منتشر کرده اند که الهام گرفته از پیراهن این تیم در 40 سال پیش است.
فانوس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۰۷:۳۵    
انگلیسی هایی که تصور می کنند توسعه شبکه 5G منجر به شیوع بیماری کووید-19 در این کشور شده است، دکل های مخابراتی را به آتش می کشند.
فانوس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۰۷:۲۰    
یک منبع آگاه از برگزاری جلسه تعیین دستمزد کارگران روز چهارشنبه 20 فروردین ماه خبر داد.
فانوس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۰۷:۱۷    
بانک مرکزی در پی انتشار مطالبی در خصوص روند اخذ تسهیلات از صندوق بین المللی پول در برخی رسانه ها توضیحاتی ارائه داد.
فانوس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۲۲:۱۰    
نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن روز دوشنبه یک پادگان نظامی اشغال شده توسط نیروهای ائتلاف سعودی را در استان الجوف آزاد کردند.
فانوس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۲۲:۰۷    
بنا بر اعلام رسانه ایتالیایی بازگشت پوگبا به یوونتوس یکی از اهداف اصلی بانوی پیر در فصل آینده است.
فانوس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۲۲:۰۱    
رئیس یوفا گفت: نمی توانم راهی را ببینم که در آن لیورپول قهرمان نمی شود.
فانوس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۲۱:۳۱    
صدر اعظم آلمان گفت که اتحادیه اروپا به دلیل شیوع ویروس کرونا با بزرگترین آزمون خود از ابتدای پیدایش این اتحادیه مواجه شده است.
فانوس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۲۱:۲۲    
وزارت نفت عراق حملات راکتی امروز به یک شرکت نفتی در بصره در جنوب عراق را محکوم کرد و گفت که هدف از این حملات توقف تولید و صادرات نفت و ضربه زدن به اقتصاد عراق است.
فانوس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۲۱:۱۶    
وزیر بهداشت نروژ از به کنترل در آمدن شیوع ویروس کرونا در این کشور خبر داد اما گفت که محدودیت ها در این کشور همچنان ادامه خواهد داشت.
فانوس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۲۱:۰۷    
پس از آنکه قیمت طلای سیاه در نتیجه اقدامات روسیه و عربستان و عدم توافق برای کاهش تولید در آخرین نشست اوپک پلاس (ماه گذشته میلادی) در پایین ترین سطح خود قرارگرفت ...
فانوس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۱۷:۲۲    
رییس جمهوری با قدردانی از موافقت رهبر معظم انقلاب با درخواست برداشت مبلغ یک میلیارد یورو از منابع صندوق توسعه ملی برای مقابله و مدیریت عوارض ناشی از شیوع ویروس کرونا در کشور ...
فانوس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۱۶:۳۷    
سخنگوی دولت با تاکید بر اینکه جایگزینی برای حفظ سلامت جامعه وجود ندارد، گفت: این تصور که اولویت ها درحال تغییر است، درست نیست ...
فانوس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۱۶:۲۵    
دبیر شورای عالی امنیت ملی با بیان اینکه تبعات اقتصادی کرونا شدید است، اما پزشک و کارگر دو پایه اصلی راهبرد عبور از بحران هستند، گفت: نباید دوقطبی کاذب اقتصاد سلامت ما را متوقف کند.
فانوس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۱۶:۲۲    
همزمان با تلاش جوامع مختلف جهان برای مهار شیوع کرونا، یکی از مسائل مهم این روزها، تغییرات ناگزیر در سبک زندگی بشر در دوران "پساکرونا" است ...
فانوس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۱۶:۱۶    
سعد شاکر ، عضو فراکسیون صادقون در پارلمان عراق امروز (دوشنبه) هشدار داد که واشنگتن از برگ فشار جدیدی علیه برخی جناح های سیاسی عراق استفاده می کند ...
فانوس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۱۴:۰۱    
تونل ضدعفونی کننده برای مقابله با ویروس کرونا در شهر چنای هند نصب شده است.
فانوس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۱۳:۳۷    
عضو تیم ملی تکواندو از تعویق یکساله بازیهای المپیک برای رفع مشکل آسیب دیدگی خود استفاده خواهد کرد.
فانوس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۱۳:۳۷    
همه جنگ ها و بحران هایی که آمریکا با یک دروغ آغاز کرد.
فانوس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۱۳:۳۱    
پزشکان آمریکایی یک ویدئو از اسکن ریه یک فرد مبتلا به "کرونا ویروس" منتشر کردند.
فانوس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۱۳:۲۲    
زمین لرزه ای به بزرگی 4.1 ریشتر قصر شیرین را لرزاند.
فانوس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۱۳:۱۶    
ستاره سابق تیم ملی استرالیا پس از سال ها دلیل پایان دادن به دوران بازیگری اش در رده ملی با وجود دعوت دوباره اش به جمع ملی پوشان استرالیا را توضیح داد.
فانوس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۱۳:۱۶    
رئیس سازمان صنعت استان تهران از تهیه فهرست اصناف کم ریسک توسط وزارت صنعت و بهداشت خبر داد و گفت:کمک به مشاغل متضرر توسط وزارت رفاه، تأمین اجتماعی و اداره کار استان در حال بررسی است.
فانوس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۱۳:۱۶    
باشگاه استقلال و پرسپولیس به شدت درگیر پرونده شکایت خارجی ها هستند و این مسئله نگرانی زیادی به وجود آورده است.
فانوس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۱۳:۱۰    
مجوز صادرات 10 هزار تن شیر خشک صنعتی تا پایان فروردین سال جاری به صنایع مختلف لبنی بر اساس سهمیه، اختصاص داده شد.
فانوس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۱۳:۱۰    
یک جواهرفروشی در آلمان، ویترین جواهرات خود را با رول های دستمال توالت تزیین کرده است.
فانوس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۱۳:۰۷    
صندوق بین المللی پول در گزارشی در وبسایت رسمی خود از آخرین اقدامات دولت ها برای محدود کردن تأثیر انسانی و اقتصادی ویروس همه گیر کرونا خبر داد.
فانوس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۱۳:۰۷    
یک رسانه ایتالیایی فاش کرد یوونتوس برنامه خوبی برای جذب کاپیتان ملی پوش تاتنهام هاتسپر آماده کرده است.
فانوس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۱۳:۰۷    
افاضلی بارها در رادیو و تلویزیون به انتقاد از کارلوس پرداخت. دعوای این دو زمانی آغاز شد که کی روش ساختمان پک را از ایفمارک که زهره هراتیان همسر افاضلی رئیس آن بود، گرفت.
فانوس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۱۳:۰۱    
یک منبع موثق به ما گفت: مدیران رده بالای سپاهان قصد داشتند بعد از اتفاقات بازی با پرسپولیس که منجر به 3 بر صفر شدن بازی از سوی کمیته انضباطی شد قید امیر را بزنند.
فانوس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۱۳:۰۱    
اندر خواص پونه و نحوه ی دم کردن آن.
فانوس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۱۲:۵۵    
مقام مسئول سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای با بیان اینکه مردم حتما از انجام سفر خودداری کنند و در خانه بمانند ...
فانوس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۱۲:۵۵    
همزمان با میلاد با سعادت حضرت امام عصر(عج)، 14 نقطه از شهر تهران نورافشانی می شود.
فانوس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۱۲:۴۶    
رئیس قوه قضائیه گفت: اقتضای تدبیر این است که در تعارض بین سلامت مردم وگشایش کسب وکارها حفظ جان مردم در اولویت قرار گیرد.
فانوس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۱۲:۴۶    
معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران گفت: متأسفانه شیوع ویروس کرونا باعث شد تا تکمیل پروژه گیشا با مشکل مواجه شود.
فانوس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۱۲:۴۰    
سرمربی اسبق تیم استقلال تهران با درگذشت پدرش سوگوار شد.
فانوس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۱۲:۴۰    
ئیس جمهور: بیش از بیست و سه میلیون خانوار که یارانه دریافت می کنند مبلغ یک میلیون اعتبار به آن ها داده می شود و بازپرداخت آنها از همان یارانه و 24 ماهه خواهد بود که 25 هزار میلیارد برای آن قرار دادیم.
فانوس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۱۲:۳۷    
بالا بودن آنزیم های کبدی معمولا سبب بروز مشکلات بسیاری در بدن انسان می شوند و به عنوان یکی از مشکلات سلامتی به شمار می روند. عوامل متعددی در بالا بودن آنزیم ها تاثیر گذار هستند.
فانوس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۱۲:۳۷    
از آنجا که رابطه حمیداوی و گل محمدی هنوز هم در بالاترین سطح خود قرار دارد و این دو نفر به رغم جدایی، همچنان با هم رفاقت صمیمانه ای دارند ...
فانوس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۱۲:۲۵    
رییس جمهوری با بیان اینکه 75 هزار میلیارد تومان به 10 رسته از مشاغل اختصاص داده می شود، گفت: شرایط وام با نرخ چهار درصد برای 4 میلیون خانوار از اقشار کم درآمد به زودی اعلام می شود.
فانوس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۱۲:۲۵    
چرا در ایران اجازه تاسیس چنین بیمارستان هایی برای درمان کرونا داده نمی شود؟
فانوس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۱۲:۲۲    
مدیرکل حمایت از مشاغل و بیمه بیکاری وزارت کار گفت: با توجه به بیکاری در شرایط کرونایی، فقط کارگرانی که مشمول قانون کار، تأمین اجتماعی و قانون بیمه بیکاری باشند ...
فانوس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۱۲:۱۶    
با اعلام عضو هیات مدیره باشگاه استقلال، کمپ مرحوم ناصرحجازی بازسازی می شود.
فانوس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۱۲:۱۰    
پرسپولیس اگرچه برای لیگ نوزدهم سه مهاجم خارجی را در ترکیب خود داشت اما ملزم به پرداخت حقوق 4 مهاجم بود؛ بودیمیر به اضافه سه بازیکنی که البته هیچ یک موفق به گلزنی نشدند.
فانوس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۱۲:۱۰    
سفیر پیشین ایران در اردن می گوید: به عقیده من تماس تلفنی محمد بن زاید ولیعهد و همه کاره امارات با بشار اسد با توجه به آنچه منتشر شده می تواند نشان دهنده یک پیروزی و تثبیت بشار و حکومت مرکزی در این ...
فانوس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۱۲:۱۰    
سرمربی سابق بایرن مونیخ به حمایت از تصمیم این باشگاه در تمدید قرارداد هانس فلیک پرداخت.
فانوس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۱۲:۰۷    
رئیس اتحادیه فروشندگان گل گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور، افزایش قیمتی برای گل در نیمه شعبان نداریم.
فانوس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۱۲:۰۷    
جلسه دادگاه اعتراض فدراسیون جودوی ایران به تعلیق در CAS به تعویق افتاد.
فانوس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۱۲:۰۷    
روحانی: برای کسب و کارهایی که تعطیل و یا زیر فشار قرار گرفته اند، وام هایی با نرخ 12درصد و مدت زمان بازپرداخت 2 ساله مد نظر قرار داده شده است.
فانوس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۱۲:۰۷    
یک رسانه اماراتی از 2 پیشنهاد مخفیانه فیفا برای فدراسیون های عضو در زمینه کاهش دستمزد ها در ایام تعطیلات خبر داد.
فانوس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۱۲:۰۷    
دروازه بان بزرگ تاریخ فوتبال رئال مادرید و تیم ملی اسپانیا برای ادامه فصل جاری طرح داد.
فانوس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۱۲:۰۱    
روحانی در جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی:به 4 میلیون نفر از اقشار کم درآمد وام 1 تا 2 میلیون تومانی با کارمزد 4 درصد پرداخت می شود.
فانوس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۱۲:۰۱    
باشگاه یوونتوس قصد دارد هافبک بوسنیایی اش را در لیست فروش قرار دهد.
فانوس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۱۲:۰۱    
آ.ث میلان تنها در یک صورت می تواند ایوان راکیتیچ را از بارسلونا به خدمت گیرد.
فانوس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۱۱:۵۲    
سخنگوی وزارت امورخارجه ضمن تشکر از کمک های بعضی کشورها به ایران در زمینه کرونا گفت: بیش از 30 کشور و تعدادی از سازمان های بین المللی در زمینه مقابله با کرونا به ایران کمک کردند.
فانوس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۱۱:۵۲    
یک منبع آگاه عراق از توافق سه ائتلاف شیعی بدر، جریان حکمت و دولت قانون برای انتخاب جایگزین نخست وزیر مکلف خبر دادند.
فانوس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۱۱:۴۰    
رئیس کمیته ملی المپیک برنامه های این کمیته در سال 99 را تداوم برنامه های سال گذشته عنوان کرد.
فانوس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۱۱:۳۷    
سخنگوی اورژانس کشور از مرگ 24 تن در حوادث جوی 15 روز گذشته خبر داد.
فانوس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۱۱:۳۱    
شبکه من و تو ظهر جمعه گذشته فیلم سینمایی همسفر را پخش می کند، همان شب هم در شبکه اول سیما، قسمت آخر سریال پایتخت با ارجاع به این فیلم سینمایی و البته فیلم دیگری به نام ممل امریکایی به کار خود پایان ...
فانوس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۱۱:۳۱    
امیر سرلشکر موسوی در تماس تلفنی با علی لاریجانی ضمن جویا شدن آخرین وضعیت سلامتی و درمان رئیس مجلس، بهبودی وی را از خدای بزرگ مسئلت کرد.
فانوس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۱۱:۳۱    
یک کارشناس حوزه کار تاخیر در برگزاری جلسه تعیین مزد کارگران را به صلاح بازار کار و کارگران کارخانه ها ندانست و گفت ...
فانوس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۱۱:۲۵    
به گفته معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، هزینه های خدمات ارزش افزوده که به صورت ناخواسته از مشترکان دریافت شده، پس از بررسی قوه قضاییه و حکم قضایی به آنها برگردانده می شود.
فانوس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۱۱:۲۵    
اعضای اوپک پلاس به دنبال توافق تولیدکنندگان عمده نفت از جمله روسیه و عربستان سعودی برای تعادل قیمت طلای سیاه در بازارهای جهانی هستند.
فانوس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۱۱:۱۶    
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: مقدار پنج کیلو و 900 گرم تریاک در یک دستگاه خودروی وانت پیکان عبوری از مسیر زنجان - قزوین کشف و ضبط شد.
فانوس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۱۱:۱۶    
در پی ابتلای رئیس مجلس شورای اسلامی به ویروس کرونا وزیر دفاع طی تماس تلفنی با علی لاریجانی، جویای حال وی شد.
فانوس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۱۱:۱۰    
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا از وقوع تصادف مرگبار در استان کردستان و جان باختن و مصدومیت 6 نفر خبر داد.
فانوس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۱۱:۰۷    
برت کروزیر (Brett Crozier) فرمانده برکنار شده ناو هواپیمابر یو.اس.اس تئودور روزولت آمریکا که به علت هشدار شیوع ویروس کرونا در میان پرسنل این ناو و ضرورت نجات جان آنها ...
فانوس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۱۱:۰۷    
معاون امور اقتصادی استاندار تهران گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا 35 هزار نفر در استان تهران در سامانه صندوق بیمه بیکاری ثبت نام کردند.
فانوس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۱۱:۰۷    
فانوس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۱۱:۰۱    
رئیس هیأت امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران گفت: تفاهم نامه خرید 10 میلیون ماسک سه لایه جراحی و 2 میلیون ماسک N95 با یک شرکت خصوصی منعقد شد.
فانوس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۱۰:۵۵    
بحران ناشی از شیوع کرونا در حال تبدیل شدن به یک چالش تمام عیار اقتصادی است.
  • ۱