سه شنبه ۰۵ تیرساعت ۰۶:۱۹Jun 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 2 اسفند 1397 - farhang.gov.ir

وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 18 اسفند 1394 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 30 اسفند 1395 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 28 اسفند 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 27 فروردین 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 31 اردیبهشت 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 28 خرداد 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 31 تیر 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 30 مرداد 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 31 شهریور 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 30 مهر 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 1 آبان 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 30 آذر 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 30 دی 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 30 بهمن 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 1 اسفند 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 2 اسفند 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 3 اسفند 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 4 اسفند 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 5 اسفند 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 6 اسفند 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 7 اسفند 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 8 اسفند 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 9 اسفند 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 10 اسفند 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 11 اسفند 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 12 اسفند 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 13 اسفند 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 14 اسفند 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 15 اسفند 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 16 اسفند 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 17 اسفند 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 18 اسفند 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 19 اسفند 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 20 اسفند 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 21 اسفند 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 22 اسفند 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 23 اسفند 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 24 اسفند 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 25 اسفند 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 26 اسفند 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 27 اسفند 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 28 اسفند 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 29 اسفند 1397 
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۲/۰۶ - ۱۵:۵۴    
مجموعه نمایشی طنز مانگ و ئه ستیره (ماه و ستاره) از کردستان به نویسندگی، کارگردانی و تهیه کنندگی فریاد مجیدی آیادی از روز یکشنبه پنجم اسفند در شبکه نمایش خانگی عرضه می شود.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۲/۰۵ - ۱۴:۱۷    
آیین اختتامیه مرحله استانی سیزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان ویژه اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد هرمزگان در بندرعباس برگزار شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۲/۰۵ - ۱۱:۲۷    
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ورزقان گفت: سومین جشنواره شعر و موسیقی عاشیقلار ارسباران به میزبانی شهرستان ورزقان در فروردین ماه سال 98 برگزار می شود.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۲/۰۴ - ۱۳:۰۷    
سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ملایر از برگزاری جنگ شادی در ملایر همزمان با میلاد حضرت زهرا(س) خبر داد
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۲/۰۴ - ۱۲:۴۲    
مدیرکل امور مجلس وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: بودجه ادامه احداث تالار مرکزی ارومیه از سوی وزارت ارشاد تأمین شده و این پروژه در سال 98 حتماً به بهره برداری می رسد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۲/۰۴ - ۱۲:۱۲    
مدیرکل امور مجلس وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی همزمان با روز جهانی زبان مادری و در دیدار با یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در ارومیه گفت ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۲/۰۴ - ۱۲:۱۲    
مسابقات قرآنی 'مدهامّتان' ویژه اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد در آذربایجان غربی آغاز شد و تا سه روز دیگر ادامه دارد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۲/۰۴ - ۱۲:۱۲    
معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی گفت: رمان 'نه باران بند می آمد نه گلوله' نوشته رویا شاه حسین زاده از شاعران و نویسندگان برجسته استان روانه بازار شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۲/۰۴ - ۱۲:۱۲    
مدیرکل امور مجلس وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تاکید کرد: یکی از تاکیدات وزارت ارشاد این است که فیلم های تولید شده در سینما و شبکه های خانگی، مروج عرف جامعه و فرهنگ ایرانی و اسلامی باشند.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۲/۰۴ - ۱۰:۰۲    
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بناب اظهار داشت: استقبال بی نظیر مردم بناب وظیفه هنرمندان و مسئولین را برای تولید آثار با محتوا و ایجاد زیر ساخت های فرهنگی و هنری در شهرستان دوچندان کرد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۲/۰۴ - ۰۹:۲۲    
نمایشگاه گروهی نقاشی و عکاسی 'لبخند زندگی' در ماه جاری برای حمایت از کودکان سرطانی در تبریز برگزار می شود.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۲/۰۴ - ۰۹:۱۷    
مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی گفت: جشنواره فیلم تبریز باید به برند سینمایی تبدیل شود تا جایی که شرکت کنندگان به اکران آثار خود در این جشنواره افتخار کنند.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۲/۰۴ - ۰۹:۰۲    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان تأکید کرد: پیشرفت و توسعۀ اقتصادی، سیاسی، اجتماعی جامعه در گرو پویایی فرهنگ آن جامعه است.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۲/۰۴ - ۰۸:۴۲    
نماینده ستاد عالی کانون فرهنگی هنری مساجد کشور گفت: در 32 استان کشور 33 هزار نفر در سیزدهمین دوره از مسابقات قرآنی مدهامتان با یکدیگر به رقابت پرداختند که منتخبان این رقابت به مرحله کشوری راه می ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۲/۰۴ - ۰۸:۱۷    
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: به برکت انقلاب اسلامی، قرآن کریم از مهجوریت خارج شد و امروز در متن زندگی مردم قرار گرفته است.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۲/۰۴ - ۰۸:۱۲    
سیزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان در راستای نشر و ترویج معارف قرآنی با بهره گیری از ابزارهای فرهنگی هنری با شرکت 886 نفر از جوانان و نوجوانان این استان در شهرکرد برگزار شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۲/۰۳ - ۰۰:۰۹    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد و معاونت قرآن و عترت را از ظرفیت های ارزشمند فرهنگ و ارشاد دانست و گفت ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۲/۰۳ - ۰۰:۰۹    
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت قرآن به عنوان کلام الهی چارچوبی را برای ما ایجاد کرده که خروجی آن تعالی و سعادت دنیا و آخرت انسان است.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۲/۰۲ - ۲۳:۴۴    
معاون قرآن و عترت وزیر فرهنگ ارشاد اسلامی در آیین اختتامیه هفته قرآن و عترت خراسان شمالی، جریان سازی و شکوفایی استعدادها از اهداف برگزاری هفته های قرآن و عترت می باشد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۲/۰۲ - ۱۹:۱۴    
مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی خراسان شمالی، بر لزوم تقویت موسسات قرهنگی قرآن و عترت خراسان شمالی تاکید کرد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۲/۰۲ - ۱۹:۱۴    
عبدالهادی فقهی زاده معاون قرآن و عترت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی عصر امروز به خراسان شمالی سفر کرد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۲/۰۲ - ۱۹:۱۴    
معاون قرآن و عترت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از پیگیری تاسیس صندوق بیمه فعالان قرآنی کشوردر سال 98 خبرداد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۲/۰۲ - ۱۸:۲۱    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی عصر امروز ضمن بازدید از بخش های مختلف هشتمین جشنواره مد و لباس فجر گفت: در گذشته در زمینه طراحی مد و لباس کپی برداری و تقلید داشتیم ولی در بازدیدی که از هشتمین جشنواره مد و ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۲/۰۲ - ۱۵:۲۰    
دبیر نخستین جشنواره رسانه های کردی با بیان اینکه استقبال از جشنواره رسانه های کردی فوق العاده خوب است، گفت: تا این لحظه 596 اثر بر اساس گروه استانی، در سامانه جشنواره پذیرفته شده است.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۲/۰۲ - ۱۵:۱۰    
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس، اولین نمایشگاه تخصصی عکس حیات وحش به همت انجمن عکس ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۲/۰۲ - ۱۴:۵۰    
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان ظهر امروز با حضور در دفتر مجموعه رسانه ای افق با مدیر و اعضای این مجموعه فرهنگی دیدار کرد و تلاش آنها در حوزه اطلاع رسانی و خدمت رسانی را ارج نهاد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۲/۰۲ - ۱۴:۴۴    
مدیرکل دفتر امور مجلس وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی شامگاه چهارشنبه با حضور در منزل آردیمیس بیرامی بابرودی از وی دلجویی و از این هنرمند مسیحی فعال در هنر پیانونوازی تجلیل کرد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۲/۰۲ - ۱۴:۴۴    
مدیرکل امور مجلس وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اینکه تکمیل و بهره برداری از تالار مرکزی ارومیه در اولویت این وزارتخانه است ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۲/۰۲ - ۱۴:۴۴    
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه گفت: این استان به علت وضعیت خاص و ویژه نیازمند توجه ویژه اعتباری در حوزه فرهنگ است که امیدواریم مورد توجه جدی قرار گیرد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۲/۰۲ - ۱۴:۴۴    
رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان غربی گفت: طی 11 ماه گذشته 80 میلیارد ریال بودجه در بخش فرهنگ و هنر استان هزینه شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۲/۰۲ - ۱۴:۲۰    
نمایش خیابانی آغوش بی مهر زمین نوشته و کار محمود فرضی نژاد در سی و هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر در تهران اجرا شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۲/۰۲ - ۱۴:۲۰    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی با حضور در منزل ابوالفضل زاهدی پور روزنامه نگار استان، با وی عیادت و در جریان وضعیت سلامتی و روند درمان وی قرار گرفت.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۲/۰۲ - ۱۴:۱۶    
رئیس گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی از شرکت بیش از 320 هزار نفر در آزمونهای سراسری قرآن و عترت استان خبر داد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۲/۰۲ - ۱۴:۰۳    
آیین رونمایی از "ساز باس" طراحی شده توسط "چنگیز مهدی پور" هنرمند و نوازنده نامی آذربایجان با حضور، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۲/۰۲ - ۱۳:۴۵    
معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با تکذیب خبر خبرگزاری ایرنا سمنان مبنی بر ممنوع بودن ورود خبرنگاران به سالن اجرای موسیقی جشنواره فجر در سمنان گفت ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۲/۰۲ - ۱۳:۴۴    
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی با تاکید بر اینکه متاسفانه وحدت و انسجام در کارهای فرهنگی وجود ندارد، گفت: ادارات ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۲/۰۲ - ۱۳:۱۴    
مراسم اختتامیه سومین سالانه نقاشی کودک و نوجوان استان البرز در سالن سیروس صابر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۲/۰۲ - ۱۳:۱۴    
نمایش کمدی پیر پسرا به نویسندگی و کارگردانی مهدی عباسی به مدت یک هفته در تالارفخرالدین اسعد گرگانی اجرا می شود.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۲/۰۲ - ۱۳:۰۱    
معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان اعلام کرد: نود و ششمین نمایشگاه ملی مد و لباس فجر با عنوان مد و لباس ایرانی - اسلامی گیلان، اواخر اسفندماه در رشت برگزار می شود.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۲/۰۲ - ۱۲:۲۰    
برای مشاهده جدول اجراها و آخرین اطلاعات همزمانی سی و چهارمین جشنواره موسیقی فجر در استان گیلان، وارد لینک زیر شوید: https://gilan.farhang.gov.ir/fa/fairandfestival/fajr/musicfajr97 ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۲/۰۲ - ۱۲:۲۰    
جشنواره آسیب شناسی اجتماعی در مطبوعات محلی، پایگاه های خبری و خبرگزاری های گیلان مهلت شرکت در جشنواره تا هفتم اسفند تمدید شد **************************************** ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۲/۰۲ - ۱۲:۱۷    
رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی حاجی آباد : نمایش "چیزی شبیه پدر" به کارگردانی ابراهیم لشکری از یکم اسفند ماه در سطح شهرستان حاجی آباد به اجرا در آمد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۲/۰۲ - ۱۲:۱۷    
رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی میناب از برگزاری مسابقه بزرگ خانواده با موضوعات آسیب های اجتماعی خانواده ها در شهرستان میناب خبر داد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۲/۰۲ - ۱۲:۱۷    
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان از حضور چهارصد ناشر معتبر در شانزدهمین نمایشگاه سراسری کتاب هرمزگان خبر داد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۲/۰۲ - ۱۲:۱۴    
مدیر کل صدا و سیمای خراسان شمالی گفت:قطعا امروزه برای انتقال پیام ها به هنر نیازمند هستیم چرا که ابزارهای هنری امروزه بی شک رساترین، بلیغ ترین و کاربردی ترین ابزار ابلاغ وتبلیغ پیام است.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۲/۰۲ - ۱۱:۴۶    
مشاور وزیر و مدیرکل حوزه وزارتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: مرحوم صاحبی منصفانه با کتاب ها در هیات نظارت برخورد می کرد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۲/۰۲ - ۱۱:۲۶    
امام جمعه زنجان با اشاره به اینکه بستر فعالیت قرآنی در استان زنجان وجود دارد، خطاب به متولیان خواستار ایجاد سازوکاری برای توجه به معارف اهل بیت در کنار آموزه های قرآنی شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۲/۰۲ - ۱۱:۱۷    
اختتامیه جشنواره قصه های ننه شاهسون مغان در پارس آباد برگزار شد
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۲/۰۲ - ۱۱:۱۴    
سرپرست معاونت امور هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی از برگزاری ورکشاپ آموزشی "منایع خلاقیت ،پیوند بین هنرها" سوم اسفند ماه با همت موسسه فرهنگی و هنری عمیق بجنورد خبرداد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۲/۰۲ - ۱۰:۵۰    
فیلم کوتاه جذام ساخته فیلمساز جوان گیلانی علیمحمد اقبالدار در دوازدهمین حضور بین المللی خود به جشنواره RapidLion آفریقای جنوبی راه یافت.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۲/۰۲ - ۱۰:۵۰    
فیلمبرداری اتوپیا دهمین فیلم کوتاه علیمحمد اقبالدار فیلمساز جوان گیلانی به اتمام رسید.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۲/۰۲ - ۱۰:۲۰    
دبیر چهارمین جشنواره مد و لباس فجر استان خراسان ر ضوی گفت :بیش از 337 اثر به دبیرخانه جشنواره رسید که از این تعداد حدود یکصد اثر به بخش رقابتی جشنواره راه یافت
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۲/۰۲ - ۱۰:۱۱    
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس؛ آیین گشایش نمایشگاه خوشنویسی آثار جمعی از هنرمندان خوشنویس کازرون با حضور حجت الاسلام محمدجواد جلالی ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۲/۰۲ - ۰۹:۳۶    
معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری از افتتاح نمایشگاه هنرهای تجسمی در "دومین همایش روز هنر سامان" خبر داد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۲/۰۲ - ۰۹:۲۱    
معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری از اجرای نمایش خیابانی با موضوع اعتیاد در "دومین همایش روز هنر سامان" خبر داد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۲/۰۲ - ۰۹:۲۰    
نمایشگاه آثر هنرمندان تجسمی طراز اول کشور در 40 سال اخیر در فردوس بر پا شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۲/۰۲ - ۰۹:۲۰    
حامد رمانی خواننده مطرح کشوری در محل سالن شهید فخار شهرستان فردوس اجرای برنامه داشت.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۲/۰۲ - ۰۹:۲۰    
در هفتمین جشنواره شعر فجر استان خراسان جنوبی عضو انجمن شعر وادب فردوس رتبه سوم استان را از آن خود کرد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۲/۰۲ - ۰۹:۲۰    
اجرای برنامه های متنوع کمیته فرهنگی هنری ستاد دهه مبارک فجر شهرستان واداره فرهنگ وارشاد اسلامی فردوس
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۲/۰۲ - ۰۹:۱۵    
نمایش "استعمار یک قلب ماتم زده" از هفته آینده در تالار بهمن شاهرود به روی صحنه می رود.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۲/۰۲ - ۰۹:۰۶    
طی حکمی از سوی معاون هنری و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی محمدرضا باباخانی سرپرست امور هنرهای نمایشی استان شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۲/۰۲ - ۰۹:۰۶    
از رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی سبزوار برای شرکت درمراسم پایانی پنجمین دوره انتخاب پایتخت کتاب ایران رسما ازسوی وزارت متبوع دعوت بعمل آمد .
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۲/۰۲ - ۰۹:۰۶    
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری در "دومین همایش روز هنر سامان" شرکت کرد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۲/۰۲ - ۰۸:۵۰    
نمایشگاه آثار نقاشی بردیا حداد با عنوان مریض خانه شماره 641 ، جمعه، سوم اسفند ماه، ساعت 17 در گالری رادین افتتاح می شود.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۲/۰۲ - ۰۸:۵۰    
نمایشگاه آثار خوشنویسی استاد هادی سیدخوانی و استاد فرهاد شیرخانی در نگارخانه رضوان، موزه مرکزی حرم مطهر افتتاح می شود.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۲/۰۲ - ۰۸:۴۷    
جلسه هماهنگی برگزاری مراسم یادبود شاعر فقید شهرستان نیر با حضور معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و معاون فرماندار نیر تشکیل شد
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۲/۰۲ - ۰۸:۴۵    
در پنجمین اجرا از برنامه های جشنواره موسیقی فجر در سمنان، چهارشنبه گروه رستاک با استقبال گسترده مردم در تالار هلال سمنان به اجرای برنامه پرداخت.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۲/۰۲ - ۰۸:۲۰    
سیزدهمین جشنواره قرآنی مُدهامتان فردا جمعه با همکاری بسیج و سپاه و توسط کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان سمنان در امیریه دامغان برگزار می شود.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۲/۰۲ - ۰۸:۱۵    
مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان گفت: طرح ملی سفیران اجتماعی با هدف ایجاد زندگی بهتر در شهرستان میامی برگزار می شود.