دوشنبه ۰۴ تیرساعت ۲۲:۵۱Jun 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 23 اسفند 1397 - farhang.gov.ir

وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 18 اسفند 1394 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 30 اسفند 1395 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 28 اسفند 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 27 فروردین 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 31 اردیبهشت 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 28 خرداد 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 31 تیر 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 30 مرداد 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 31 شهریور 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 30 مهر 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 1 آبان 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 30 آذر 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 30 دی 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 30 بهمن 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 1 اسفند 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 2 اسفند 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 3 اسفند 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 4 اسفند 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 5 اسفند 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 6 اسفند 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 7 اسفند 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 8 اسفند 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 9 اسفند 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 10 اسفند 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 11 اسفند 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 12 اسفند 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 13 اسفند 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 14 اسفند 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 15 اسفند 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 16 اسفند 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 17 اسفند 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 18 اسفند 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 19 اسفند 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 20 اسفند 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 21 اسفند 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 22 اسفند 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 23 اسفند 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 24 اسفند 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 25 اسفند 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 26 اسفند 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 27 اسفند 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 28 اسفند 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 29 اسفند 1397 
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۲/۲۵ - ۱۲:۵۶    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی گفت: در سال جدید اگر هر نفر یک هزار تومان برای خرید کتاب هزینه کند، سرانه خرید کتاب استان به بیش از سه میلیارد تومان خواهد رسید.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۲/۲۵ - ۱۱:۵۶    
نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه روز چهارشنبه (22 اسفند) در همایش معاونان فرهنگی و اجتماعی ادارات کل استانی این سازمان تأکید کرد: اصلی ترین جهت گیری ما باید اجرای نیت واقفین باشد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۲/۲۵ - ۱۱:۰۱    
همایش بزرگداشت بیست و ششمین سالروز تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد، در مجتمع فرهنگی سینمایی شهید آوینی همدان برگزار شد
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۲/۲۵ - ۰۹:۴۶    
مدیرکل دفتر مطالعات و برنامه ریزی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به ضرورت توجه به اخلاق رسانه ای ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۲/۲۵ - ۰۹:۲۱    
نمایشگاه خوشنویسی و نقاشی با موضوع بمباران شیمیایی حلبچه و با حضور جمعی از هنرمندان و مسوولان در تالار وحدت مهاباد افتتاح شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۲/۲۵ - ۰۸:۴۶    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با اشاره به فعالیت 412 باشگاه کتابخوانی کودک و نوجوان در این استان، گفت: شهرستان املش با 156 باشگاه بیشترین باشگاه ها را دارد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۲/۲۵ - ۰۸:۲۶    
مدیرکل کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی گفت: جشنواره ملی نمایشنامه نویسی اقتباسی"گام دوم" به عنوان جشنواره موضوعی با یک رویکرد آموزشی پایه ای برگزار می شود.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۲/۲۵ - ۰۸:۲۶    
مدیرعامل موسسه مرکز آفرینش های آستان قدس رضوی گفت: همه تلاش ما این است که قبل از تمام شدن دوره جشنواره این متون که توسط هنرمندان تولید می شود به کارهای نمایشی فاخر در این حوزه تبدیل شود.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۲/۲۵ - ۰۸:۲۶    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد خراسان رضوی با اشاره به اینکه جشنواره ملی نمایشنامه نویسی اقتباسی گام دوم در دو مرحله برگزار خواهد شد که مرحله اول از 23 اسفند ماه شروع شده است ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۲/۲۵ - ۰۸:۲۱    
با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزدرویداد هنری"دست نقش" در کاروانسرای شاه عباسی شهرستان میبد برگزارشد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۲۳:۵۵    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت: فعالیت های حوزه رسانه به هویت بخشی خانه مطبوعات کمک می کند.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۲۳:۵۱    
مدیر حراست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی بوشهر مجوز اجرای کنسرت در "کافه لنج" را صادر نکرده و تخلفات صورت گرفته خودسرانه بوده است.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۲۲:۵۵    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت: زبان هنر جهانی ترین دارایی این استان است.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۲۲:۵۵    
استاندار خراسان شمالی، بر افزایش اعتبارات حوزه فرهنگ و هنر با اولویت بخش خصوصی تاکید کرد و از متولیان و دست اندرکاران این حوزه خواست با انسجام برنامه ها از موازی کاری پرهیز کنند.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۲۱:۵۸    
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان در آیین روز بزرگداشت شهداء که به مناسبت رونمایی از کتاب زندگینامه ی شهید "اسد آزادبخت" در کوهدشت برگزار شد ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۲۱:۱۲    
،آیین اختتامیه اولین جشنواره ملی پویانمایی شهید شهسواری ،صبح روز بیست و سوم اسفندماه در سینما شوباد با حضور مردم و مسولین و هنرمندان برگزار شد
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۱۸:۵۵    
معاون سیاسی استانداری سمنان با اشاره به اینکه، بیان هر پدیده و ارزش در قالب هنر ماندگار است، گفت: هنر، عکاسی و فیلم کوتاه مؤلفه های تأثیرگذار در اطلاع رسانی هستند.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۱۸:۴۷    
برترین های دهمین هفته فیلم و عکس استان سمنان عصر پنجشنبه با حضور معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در سمنان معرفی و تجلیل شدند.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۱۸:۴۷    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، سینما را یک فرصت کم نظیر خواند و گفت: هنر سینما از ویژگی های چندگانه برخودار است که نشاط انگیزی و امید افزایی از جمله این ویژگی ها است.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۱۶:۵۵    
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان با سیمین چایچی، شاعره، هنرمند و نویسنده سنندجی دیدار و سالها تلاش و خدمت این بانوی خوش ذوق و ادیب در حوره فرهنگ و هنر را ارج نهاد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۱۶:۵۵    
معاون حقوقی و امور مجلس و استانهای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از افزایش 20 درصدی اعتبارات سال آینده این وزارت خانه خبرداد و گفت ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۱۶:۲۵    
ملکرد یکساله هنرجویان هنرستان هنرهای زیبا سنندج در رشته های موسیقی، انیمیشن، سینما، نمایش و گرافیک بررسی و در قالب نمایشگاهی به معرض نمایش درآمد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۱۶:۲۱    
در شهریور ماه جاری مقارن با هفته دولت، فاز یک مجتمع فرهنگی هنری خرامه و در بهمن ماه جاری نیز مقارن با دهه مبارک فجر، فاز یک مجتمع فرهنگی و هنری رستم و نگارخانه شهر بوانات را راه اندازی کنیم
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۱۶:۲۱    
ر سال 1397 گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس با جشنواره ملی نمایش آیات را در سه بخش بخش صحنه ای، بخش خیابانی و عروسکی برگزار کرد که با استقبال خوبی مواجه شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۱۶:۲۱    
سهرابی راه اندازی اتاق فکر برای کمک به معضلات فرهنگی را یکی از دغدغه های خود از ابتدای تصدی این مسئولیت عنوان و خاطرنشان کرد: متاسفانه به دلیل اختلاف نظرها این مهم تاکنون مسکوت مانده است.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۱۶:۲۱    
صابر سهرابی ضمن پیشنهاد انعقاد تفاهم نامه بین آستان قدس رضوی با این اداره کل خاطر نشان کرد: می توانیم گام های بلند و محکمتری را در حوزه فرهنگ و هنر به ویژه در زمینه کتابخوانی با این تفاهم و انسجام در ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۱۶:۰۸    
رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان کردستان از راهیابی 53 اثر در بخش های فیلم و فیلمنامه به دبیرخانه سومین جشنواره استانی فیلم کوتاه چراغ در سنندج خبرداد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۱۵:۵۱    
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس؛ هنرمندان ممسنی به مناسبت روز شهید در آیین غبار روبی مزار شهدا شرکت کردند . ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۱۵:۵۱    
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس، همزمان با فرارسیدن جشن آیین نوروز ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۱۵:۵۱    
نمایش خیابانی شیوه دوست داشتنی، ارزان و دست یافتنی اما به هیچ وجه آسان نیست.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۱۴:۲۴    
نویسنده و پژوهشگر حوزه ادبیات: پروین اعتصامی در زمره شاعران بزرگ ادبیات ایران زمین است.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۱۴:۲۴    
صدر محمدی گفت: ترجمه اشعار پروین اعتصامی به زبان کشورهای همسایه و زبان رسمی دنیا یکی از اساسی ترین راهکارهای معرفی پروین به دنیا است.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۱۴:۲۴    
استاد دانشگاه تبریز با اشاره به اهمیت معرفی شخصیت های بزرگ و برجسته مانند پروین اعتصامی گفت: تبدیل اشعار به زبان هنرهای مختلف و ترجمه اشعار پروین به سایر زبان ها می تواند در معرفی پروین به دنیا موثر ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۱۴:۱۹    
استاد دانشگاه شهید مدنی آذربایجان گفت: پروین نخستین شاعر بزرگ در دورۀ معاصر است که گویی با ظهور خود همه را غافلگیر کرده باشد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۱۴:۱۹    
اشعار پروین اعتصامی جزو شاهکارهای ادبیات کلاسیک است.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۱۴:۱۴    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اعضای شورای ارزشیابی هنرمندان، نویسندگان و شاعران کشور دیدار و گزارش های این شورا را دریافت کرد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۱۳:۳۴    
طراح پوستر نود و ششمین نمایشگاه مد و لباس فجر و چهارمین جشنواره مد و لباس ایرانی - اسلامی استان گیلان اظهار کرد ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۱۳:۲۴    
دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری در راستای مشارکت در تدوین طرح ها و مصوبات فرهنگی از سوی شورای فرهنگ عمومی استان تقدیر شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۱۳:۲۱    
معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد با اشاره به برگزاری رویداد دست نقش در شهرستان میبد ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۱۳:۲۱    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد در نشست شورای کارکنان این اداره کل با اشاره به انتخاب یزد به عنوان " پایتخت کتاب ایران"گفت: مهمترین برنامه های سال آینده این اداره کل ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۱۳:۱۹    
معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری از اجرای نمایش میدانی "آتیش بس" در هفته پایانی آخر سال خبر داد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۱۳:۱۶    
نشست هم اندیشی انجمن موسیقی استان البرز و مدیران مسئول آموزشگاه های موسیقی این استان در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار گردید.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۱۳:۰۴    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با تأکید بر اینکه جوانان با عزم جدی در عرصه طراحی لباس و مد ورود کرده اند تا تحول آفرین شوند ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۱۲:۳۹    
آیین تجلیل از خانواده ایثارگران و شهداء کارکنان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل به مناسبت روز بزرگداشت شهداء برگزار شد
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۱۱:۲۵    
سرپرست معاونت امور هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی، گفت: فیلم کوتاه قارلاواج در جشنواره ترمه آلمان توانست عنوان بهترین فیلم این جشنواره را به خود اختصاص دهد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۱۱:۲۵    
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان در دیدار با خانواده شهید محمد دهقانی گفت : آثار و برکات شهداء در جامعه ساری و جاری است.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۱۱:۲۱    
نمایش "جهاز جنی" به مدت شش روز در مجموعه تئاتر شهر بوشهر به روی صحنه می رود.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۱۰:۵۵    
سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بستک از برگزاری نمایشگاه تندیس های سنگی در این شهرستان خبر داد .
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۱۰:۵۵    
جلسه هم اندیشی توسعه زیرساخت های فرهنگی شهرستان سیریک با حضور رضا کمالی زرکانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان ،امام جمعه ، فرماندار ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۱۰:۵۵    
رضا کمالی زرکانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان طی سفر به شهرستان سیریک از مجتمع فرهنگی هنری روستا یی بازدید کرد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۱۰:۵۵    
چهارمین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان سیریک به ریاست حجت الاسلام والمسلمین حسن حیدری امام جمعه ،رضا کمالی زرکانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان ،عبدالله پرتابیان فرماندار شهرستان ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۱۰:۰۴    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت : مادر درجه اول نیازمند حل آسیب های فرهنگی هستیم اگر فرهنگ مردم تغییرکند عبور از گردنه تحریم اقتصادی ممکن خواهد بود .
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۰۹:۵۵    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت: فعالیت های فرهنگی و هنری شهرستان ها پررنگ می شود.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۰۹:۴۴    
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرددریازدهمین نشست شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری گفت: مجموعه اخبار فرهنگی یک سال گذشته این استان باید گردآوری و در قالب کتاب چاپ شود.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۰۹:۳۹    
آئین تجلیل از کودکان جزیره قشم برای شرکت در جشنواره های "هنرمند درون من" امروز با حضور عبدالجواد کمالی عضو هیات مدیره و معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۰۹:۲۵    
همزمان با روز بزرگداشت شهدا دو تن از مسوولان فرهنگی شهرستان آرادان با حضور در منزل شهید اسماعیل عامری از شهدای کهن آباد با خانواده این شهید دیدار کردند.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۰۹:۲۵    
در پنجمین روز از هفته فیلم و عکس استان سمنان، کارگاه آموزشی "ایده یابی برای فیلم کوتاه" روز پنجشنبه در تالار آفتاب سمنان آغازبه کار کرد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۰۹:۱۷    
سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آرادان از صدور پروانه فعالیت مؤسسه انتشاراتی استوناوند در این شهرستان خبر داد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۰۸:۴۷    
سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرود از هنرمندان به عنوان چهره های تاثیر گذار در جامعه دانست و تاکید کرد: پویایی جامعه نیازمند حمایت از هنرمندان است.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۰۸:۲۵    
سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان میامی از برگزاری کارگاه داستان نویسی با موضوع شهدا در میامی خبر داد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۰۷:۴۷    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان از لغو سفر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در روز پنجشنبه به سمنان خبر داد و گفت: معاون حقوقی، امور مجلس و استانهای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به سمنان می آید.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۰۷:۲۱    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان به مناسبت روز بزرگداشت شهدا با دو بانوی کارمند فرزند شهید شاغل در آن اداره کل در شامگاه چهارشنبه 22 اسفند ماه در منزلشان دیدار و گفتگو کرد.