چهارشنبه ۱۲ اردیبهشتساعت ۱۸:۱۶May 2024 1
جستجوی پیشرفته

خبرهای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 9 خرداد 1400 - farhang.gov.ir

وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 18 اسفند 1394 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 30 اسفند 1395 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 28 اسفند 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 29 اسفند 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 29 اسفند 1398 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 30 اسفند 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 31 فروردین 1400 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 31 اردیبهشت 1400 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 31 تیر 1400 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 31 مرداد 1400 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 31 شهریور 1400 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 30 مهر 1400 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 1 آبان 1400 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 30 آذر 1400 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 30 دی 1400 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 1 بهمن 1400 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 29 اسفند 1400 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 1 خرداد 1400 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 2 خرداد 1400 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 3 خرداد 1400 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 4 خرداد 1400 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 5 خرداد 1400 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 6 خرداد 1400 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 7 خرداد 1400 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 8 خرداد 1400 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 9 خرداد 1400 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 10 خرداد 1400 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 11 خرداد 1400 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 12 خرداد 1400 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 13 خرداد 1400 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 14 خرداد 1400 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 15 خرداد 1400 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 16 خرداد 1400 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 17 خرداد 1400 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 18 خرداد 1400 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 19 خرداد 1400 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 20 خرداد 1400 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 21 خرداد 1400 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 22 خرداد 1400 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 23 خرداد 1400 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 24 خرداد 1400 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 25 خرداد 1400 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 26 خرداد 1400 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 27 خرداد 1400 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 28 خرداد 1400 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 29 خرداد 1400 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 30 خرداد 1400 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 31 خرداد 1400 
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۳/۱۸ - ۱۴:۱۶    
شب شعر ملی یادمان "مفتون بردخونی" شاعر دوبیتی سرای شهرستان دیر استان بوشهر با حضور شاعران کشوری و شهرستانی بصورت زنده از درگاه اینستاگرام در این شهرستان برگزار شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۳/۱۲ - ۱۲:۲۴    
با ورود دستگاههای اجرایی و موسسات خیریه و اصحاب فرهنگ و هنر، بسته های معیشتی حمایت از نیازمندان آسیب دیده از کرونا، کمک های مومنانه در این شهرستان توزیع گردید .
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۳/۱۱ - ۱۲:۰۷    
فعالان و صاحب نظران حوزه رسانه در کردستان اعتقاد دارند که امروز رسانه ها موثرترین ابزار در ایجاد شور انتخاباتی هستند و رسانه های رسمی باید بتوانند نقش و کارکرد خود را در این زمینه به درستی انجام دهند ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۳/۱۱ - ۰۸:۳۷    
جشنواره بایوم شرین با تمرکز بر زبان های مادری در بخش های آرای مردمی کودکان، آواهای ماندگار، لالایی و آواها و اشعار زنان و مادران ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۳/۱۱ - ۰۷:۵۵    
امام جمعه شاهرود با تاکید بر لزوم رعایت مسایل فرهنگی و اخلاقی در انتخابات گفت: مسائل اجرایی انتخابات از سوی دست اندرکاران آن در دست پیگیری است اما آنچه که باید در خصوص آن تاکید شود توجه به مسائل ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۳/۱۰ - ۱۷:۴۴    
دیروز یکشنبه نهم خرداد ماه استاندار کرمان با همراهی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ،رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی و جمعی از معاونان استانداری از روند آماده سازی تالار مرکزی کرمان برای افتتاح و ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۳/۱۰ - ۱۳:۲۲    
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستارا از برگزاری سومین جشنواره نمایش نامه نویسی رودو به میزبانی شهرستان آستارا خبر داد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۳/۱۰ - ۱۱:۵۲    
کانون های فرهنگی هنری مساجد گیلان از ابتدای شیوع کرونا به شیوه های مختلف تلاش بر حفظ حضور نوجوانان و جوانان در فعالیت های مسجدی و بصیرت آفزایی آنان در میدان مقابله با تهاجم فرهنگی شدند.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۳/۱۰ - ۱۱:۵۲    
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی صومعه سرا گفت: در بیش از 40 کانون فرهنگی هنری مساجد این شهرستان مراسم ارتحال امام خمینی(ره) برگزار می شود.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۳/۱۰ - ۱۰:۲۲    
معاون نظارت و ارزشیابی سازمان سینمایی بر نبود منع قانونی اکران فیلم های خارجی تاکید کرد و چنین اتفاقی را سرآغاز ارتباط سینمای ایران با بازار جهانی فیلم دانست.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۳/۱۰ - ۱۰:۲۲    
مجید مجیدی، در نشست خبری فیلم بدوک گفت: خدا را شکر که در نهایت، تلاشِ دست اندرکاران جشنواره جهانی فیلم فجر نتیجه داد چون پیوستن به فیاپف دستاورد بزرگی برای سینمای ایران است.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۳/۱۰ - ۱۰:۲۲    
نرگس آبیار، نویسنده و کارگردان سینمای ایران در قالب کارگاهی در سی وهشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر، تجربیات خود در زمینه فیلمسازی را با مخاطبان این رویداد به اشتراک گذاشت.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۳/۱۰ - ۱۰:۱۲    
شادمهر راستین با اشاره به بازخورد مثبت هنرجویان و اعضای باشگاه مخاطبان جشنواره جهانی فیلم فجر نسبت به شیوه جدید پخش فیلم مسترکلاس ها و کارگاه ها بیان کرد: این شیوه جدید ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۳/۱۰ - ۰۹:۲۰    
از پوستر پویش رای اولی ها با شعار انتخابی در امتداد خون شهدا رونمایی شد
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۳/۱۰ - ۰۸:۲۲    
مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد قزوین گفت : با همکاری ستاد هماهنگی کانون های مساجد قزوین و موسسه حضرت خدیجه (س) و برنامه تلویزیونی سمت خدا ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۳/۰۹ - ۲۳:۱۳    
رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دره شهر، از برگزاری نشست اصحاب رسانه این شهرستان با امام جمعه خبر داد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۳/۰۹ - ۲۲:۴۵    
علی نیک سرشت در جلسه شورای اداری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان بر لزوم صرفه جویی در مصرف حامل های انرژی به ویژه برق در ادارات تابعه تاکید کرد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۳/۰۹ - ۲۱:۴۲    
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان در دیدار با فرماندار شهرستان بروجرد گفت: شورای برنامه ریزی و توسعه شهرستانها که ریاست آن را فرمانداران بر عهده دارند، فرصتی مناسب برای تقویت اعتبارات فرهنگی است.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۳/۰۹ - ۱۹:۴۲    
اختتامیه چهاردهمین جشنواره شعر انتظار استان مرکزی برگزار می شود.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۳/۰۹ - ۱۹:۳۲    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان غربی، صبح امروز یکشنبه 9 خرداد از علی محمدیان شاعر غزل سرای معاصر مقیم ارومیه ای تجلیل کرد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۳/۰۹ - ۱۸:۵۲    
رئیس اداره فرهنگی و کتاب اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم با اشاره به در پیش بودن طرح بهارانه کتاب ، مشارکت کتابفروشی های این استان را در طرح های فصلی گسترده ارزیابی کرد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۳/۰۹ - ۱۸:۵۲    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم با اشاره به آمار مقایسه ای این استان در حوزه مطبوعات و تبلیغات گفت: نشریات چاپی ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۳/۰۹ - ۱۸:۲۱    
احمدحسین فتایی در دیدار با حجت الاسلام والمسلمین سید علی حسینی گفت: تمام ظرفیت رسانه ای، فضای مجازی و کانون های آگهی و تبلیغات استان را برای پرشکوه تر کردن انتخابات بیست و هشتم خرداد ماه پای کار ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۳/۰۹ - ۱۷:۵۲    
مدیرعامل ورییس هیئت مدیره خانه کتاب وادبیات ایران ازمدیرکل فرهنگ وارشاداسلامی استان قزوین وهمکاران وی تقدیر کرد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۳/۰۹ - ۱۷:۳۴    
دبیرخانه ستاد اجرایی ششمین نمایشگاه لباس عاشورایی به منظور بهره مندی از حضور هنرمندان خلاق و طرح های نو و بدیع ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۳/۰۹ - ۱۷:۰۲    
صبح امروز 9 خردادماه نخستین کارگروه توسعه مدیریت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران در سال جدید با حضور احد جاودانی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۳/۰۹ - ۱۶:۵۳    
نهمین نمایشگاه مجازی سفال بانوان هنرمند سمنان با ارائه آثار "صدف اقوامی" روز یکشنبه با حضور فرشید فلاح مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سمنان افتتاح شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۳/۰۹ - ۱۶:۰۲    
آیین آغاز رسمی بوشهر، نخستین پایتخت قرآنی ایران 1400 به صورت وبینار، با حضور آیت الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و نیز مقامات و شخصیت های برجسته ملی، استانی ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۳/۰۹ - ۱۶:۰۲    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: بوشهر با انتخاب به عنوان نخستین پایتخت قرآنی ایران به مرجع فعالیت های قرآنی کشور مختلف تبدیل می شود.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۳/۰۹ - ۱۴:۱۳    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان در آیین اختتامیه نخستین دوره جشنواره رسانه ای "پینووس" (قلم) کردستان اظهار داشت ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۳/۰۹ - ۱۴:۰۵    
باید در برابر کسانی که می خواهند مردم را به انتخابات ناامید کنند، با همه توان ایستادگی کرد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۳/۰۹ - ۱۴:۰۴    
جشنواره بین المللی محمد(ص) پیامبر رحمت با معرفی برگزیدگان همزمان با مبعث رسول اکرم (ص) در سال جاری برگزار می شود.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۳/۰۹ - ۱۳:۴۲    
نفرات منتخب انجمن خوشنویسان شعبه اندیشه مشخص گردید .
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۳/۰۹ - ۱۳:۴۲    
شصت و هفتمین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان ورامین به ریاست امام جمعه موقت حجت الاسلام محمودی در سالن اجتماعات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با اکثریت اعضاء، 8 خرداد ماه 1400برگزار شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۳/۰۹ - ۱۳:۴۲    
در آستانه قیام تاریخی 15 خرداد 42 دومین جلسه شورای فرهنگ عمومی با حضور امام جمعه، فرماندار و نماینده مردم دیار 15 خرداد برگزار شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۳/۰۹ - ۱۳:۴۲    
نشست مسئولان انجمن های فرهنگی و هنری شهرستان ملارد بمنظور بررسی مشکلات و ارائه طرح ها و برنامه های قابل اجرا، روز شنبه 8 خرداد در محل دفتر رئیس اداره برگزار شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۳/۰۹ - ۱۳:۲۲    
استان بوشهر با ارسال 205 اثر به دبیرخانه مرکزی پویش کتابخوانی نشاط نوروزی موفق به کسب رتبه اول در ارسال آثار و راهیابی 31 شرکت کننده از استان بوشهر به مرحله نهایی پویش کتابخوانی نشاط نوروزی شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۳/۰۹ - ۱۳:۱۳    
کامل گلباغی گفت: آموزش خانگی قرآن کریم و حفظ چهل و دو موضوع با مفاهیم قرآنی در منازل و مکتب خانه های قرآنی برگزار می شود
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۳/۰۹ - ۱۳:۰۲    
مهدی توکلیان مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل نهاد کتابخانه های عمومی کشور، با مروری بر مطالبات رهبر انقلاب از عرصه فرهنگ نشر و کتاب به بهانه 10 سالگی نشر ادب ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۳/۰۹ - ۱۲:۵۸    
دلکش خدایاری، دبیر شورای فرهنگ عمومی دره شهر از برگزاری اولین نشست شورای فرهنگ عمومی در سال جاری این شهرستان خبر داد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۳/۰۹ - ۱۲:۴۳    
نخستین جلسه کارگروه توسعه و مدیریت در سال 1400 در سالن جلسات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور اعضای این کارگروه به صورت وبینار با نماینده محترم سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان برگزار شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۳/۰۹ - ۱۲:۴۲    
بهرام فاضلی طی پیامی؛ ضایعه درگذشت مادر ارجمند جناب دکتر یزدان پناه را تسلیت گفت.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۳/۰۹ - ۱۲:۴۲    
جدول عملکرد مقایسه ای ادارات کل استان های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در سال 1399 درحوزه شفاف سازی که از سوی اداره کل هماهنگی امور استان ها تهیه و تدوین شده است ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۳/۰۹ - ۱۲:۴۲    
علی نیکنام انزابی مدیرعامل انجمن موسیقی ایران در حکمی مینا آتشی را به سمت مدیر روابط عمومی چهاردهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران منصوب کرد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۳/۰۹ - ۱۲:۲۳    
طرحها و برنامه های استان سمنان در حوزه هنرهای تجسمی در نشست مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیر کل هنرهای تجسمی معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در تهران بررسی و مقرر شد تیمی از کارشناسان به ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۳/۰۹ - ۱۲:۲۳    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان از موافقت با فعالیت پایگاه خبری با عنوان "بی رسانه سمنان" توسط هیات نظارت بر مطبوعات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خبر داد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۳/۰۹ - ۱۲:۲۲    
نهمین و دهمین شماره ماهنامه کتاب خوان ویژه فروردین و اردیبهشت ماه 1400، با هدف شفاف سازی فعالیت ها، اطلاع رسانی مناسب و دسترسی عموم مردم ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۳/۰۹ - ۱۲:۲۲    
کاروان هنر و همدلی روز گذشته با حضور جمعی از هنرمندان شهرستان های گرمه و جاجرم در مناطق زلزله زده به هنرنمایی پرداخت.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۳/۰۹ - ۱۲:۱۴    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز: فیلم نامه ها با نگاه اصلاحی مطالعه و در حد امکان در پاسخگویی به هنرمندان تسریع شود.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۳/۰۹ - ۱۱:۵۳    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان از برگزاری نشست با مدیرکل مرکز هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خصوص توسعه و گسترش فعالیت های حوزه نمایش در این استان خبر داد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۳/۰۹ - ۱۱:۵۳    
سرپرست فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مهدیشهر و سرپرست نهاد کتابخانه های عمومی و انجمن شعر و ادب در نشستی در خصوص برنامه ریزی راه اندازی محفل ادبی در این شهر بحث و تبادل نظر کردند.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۳/۰۹ - ۱۱:۴۲    
مدیر کل فرهنگ وارشاد اسلامی کهگیلویه وبویراحمد با عباس حسامیان هنرمند پیشکسوت شهرستان گچساران دیدار کرد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۳/۰۹ - ۱۱:۲۲    
از برگزیدگان نخستین جشنواره قصه های قرآنی با عنوان بهار قرآن در بهار زندگی در شهرستان فیروزه تجلیل به عمل آمد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۳/۰۹ - ۱۱:۲۲    
در اردیبهشت ماه سال 1400 بیش 412 عنوان کتاب در خراسان رضوی برا ی اخذ مجوز به دبیرخانه نظارت بر نشر کتاب ارسال شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۳/۰۹ - ۱۱:۲۲    
مسئولین روابط عمومی های ادارات، خبرنگاران و سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با امام جمعه قوچان حجت الاسلام هراتی مطلق دیدار کردند.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۳/۰۹ - ۱۰:۴۳    
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی گفت: هنرمندان توجه عمیق تری به نواهای سنتی و مبتنی بر تاریخ و فرهنگ منطقه داشته باشند تا در صورت تهاجم نوای بیگانه ماهیت و ارزش موسیقی و نواهای بومی و ایرانی ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۳/۰۹ - ۱۰:۴۲    
با حضور مدیر کل فرهنگ وارشاد اسلامی کهگیلویه وبویراحمد از هنرمندان فعال نمایش شهرستان گچساران تجلیل به عمل آمد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۳/۰۹ - ۱۰:۴۲    
با حضور مدیر کل فرهنگ وارشاد اسلامی کهگیلویه وبویراحمد از هنرمندان خوشنویس شهرستان گچساران تجلیل به عمل آمد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۳/۰۹ - ۱۰:۳۹    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان از برگزاری هنرواره ملی خوشنویسی با عنوان مشق سرخ خبر داد
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۳/۰۹ - ۱۰:۲۸    
دوازده نفر از اهالی انجمن موسیقی استان ایلام مورد تجلیل قرار گرفتند .
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۳/۰۹ - ۰۹:۵۸    
استاندار آذربایجان شرقی از آمادگی دستگاه های اجرایی استان برای تدوین برش استانی سند مهندسی فرهنگی خبر داد و بر اهتمام جدی و تلاش همه جانبه در این زمینه تاکید کرد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۳/۰۹ - ۰۹:۴۵    
مراسم نکوداشت زنده یاد استادعیسی رستمی پیشکسوت موسیقی خراسان جنوبی با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی در قاین برگزار شد .
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۳/۰۹ - ۰۹:۴۲    
مراسم اختتامیه دومین جشنواره موسیقی سنتی خراسان جنوبی همراه با اعلام اسامی برگزیدگان، به میزبانی قاینات با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی و دیگر مسئولین استانی و شهرستانی برگزار شد .
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۳/۰۹ - ۰۹:۳۵    
آرامگاه استاد سخن سعدی شیرازی میزبان آیین رونمایی جایزه کتاب سال و بزرگداشت زنده یاد منصور اوجی با حضور مدیران استانی و اهالی فرهنگ، ادب و هنر شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۳/۰۹ - ۰۹:۲۲    
جلسات معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی در دفتر این معاونت برگزار شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۳/۰۹ - ۰۹:۱۴    
در سفر مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی به شهرستان قاینات، نمایشگاه آثار نقاشی هنرمند توانخواه "کلثوم رمضانپور"، افتتاح شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۳/۰۹ - ۰۷:۴۶    
برگزیدگان مسابقات قرآنی شهرستان آرادان ر آئین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته با حضور جمعی از مسئولین تجلیل شدند.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۳/۰۹ - ۰۷:۴۶    
نشست نقد و بررسی کتاب "حیاتی دیگر" حاوی خاطرات شهید محمد فخاری نوشته محمدمهدی اشرف در مجتمع فرهنگی و هنری باران سرخه برگزار شد
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۳/۰۹ - ۰۷:۴۶    
محفل ادبی با عنوان شهری در آسمان توسط انجمن شعر و ادب شهرستان آرادان در کتابخانه عمومی شهید فهمیده این شهرستان برگزار شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۳/۰۹ - ۰۷:۳۲    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد بمناسبت درگذشت والده اسدالله شکرانه فعال فرهنگی یزد پیام تسلیتی صادر کرد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۳/۰۹ - ۰۴:۱۶    
نمایش خیابانی "سوختن و ساختن" منتخب حضور در رپرتوار تئاتر خیابانی استان خوزستان در فرهنگسرای جوان مسجدسلیمان اجرا شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۳/۰۹ - ۰۳:۴۶    
چهارمین همایش شعر سال به منظور تجلیل از شاعران برتر شهرستان شوش با حضور حجت الاسلام مهدی علیزاده اصل امام جمعه ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۳/۰۹ - ۰۳:۴۶    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با انتشار پیامی،درگذشت امیرمسعود بیگدلی هنرمند فعال خوزستانی حوزه تئاتر را تسلیت گفت.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۳/۰۹ - ۰۲:۴۶    
دومین جلسه شورای اطلاع رسانی دولت در استان خوزستان سه شنبه 4 خرداد با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان،معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۳/۰۹ - ۰۱:۳۱    
ابراهیم شریفی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری در برنامه "عصر شعر مقاومت "در شهرکرد با دعوت از مردم و جامعه فرهنگی هنری استان برای حضور پرشور در انتخابات گفت ...