چهارشنبه ۱۲ اردیبهشتساعت ۱۸:۴۴May 2024 1
جستجوی پیشرفته

خبرهای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 23 خرداد 1400 - farhang.gov.ir

وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 18 اسفند 1394 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 30 اسفند 1395 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 28 اسفند 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 29 اسفند 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 29 اسفند 1398 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 30 اسفند 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 31 فروردین 1400 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 31 اردیبهشت 1400 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 31 تیر 1400 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 31 مرداد 1400 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 31 شهریور 1400 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 30 مهر 1400 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 1 آبان 1400 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 30 آذر 1400 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 30 دی 1400 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 1 بهمن 1400 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 29 اسفند 1400 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 1 خرداد 1400 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 2 خرداد 1400 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 3 خرداد 1400 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 4 خرداد 1400 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 5 خرداد 1400 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 6 خرداد 1400 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 7 خرداد 1400 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 8 خرداد 1400 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 9 خرداد 1400 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 10 خرداد 1400 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 11 خرداد 1400 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 12 خرداد 1400 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 13 خرداد 1400 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 14 خرداد 1400 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 15 خرداد 1400 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 16 خرداد 1400 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 17 خرداد 1400 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 18 خرداد 1400 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 19 خرداد 1400 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 20 خرداد 1400 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 21 خرداد 1400 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 22 خرداد 1400 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 23 خرداد 1400 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 24 خرداد 1400 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 25 خرداد 1400 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 26 خرداد 1400 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 27 خرداد 1400 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 28 خرداد 1400 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 29 خرداد 1400 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 30 خرداد 1400 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 31 خرداد 1400 
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۳/۲۵ - ۲۳:۰۰    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی در میزگرد ایسنا مطرح کرد: بهره گیری از همه گفتمان های انقلاب، مشارکت مردم در انتخابات را تقویت می کند.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۳/۲۵ - ۱۵:۳۰    
طی مراسمی موسسه فرهنگی هنری سرو سپید سهی در روستای پایین فیدره بخش مرکزی لاهیجان شروع فعالیت خود را آغاز کرد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۳/۲۵ - ۰۹:۴۱    
نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: شورای فرهنگ عمومی به کمیته های تخصصی نیاز دارد و باید از ظرفیت نخبگان دانشگاهی برای خلق ایده های جدید و قابل اجرا استفاده شود.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۳/۲۵ - ۰۹:۴۱    
فرماندار ملایر با بیان اینکه شهرستان ملایر همواره در حوزه های فرهنگی و قرآنی سرآمد بوده و هست و ظرفیت های بالایی در این زمینه دارد گفت ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۳/۲۵ - ۰۹:۲۹    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه یکی از مسائل مهم ملی توجه به محیط زیست است، گفت: قوانین زیست محیطی در کنار اخلاق، فرهنگ و مدیریت زیست محیطی سه ضلع حفاظت از محیط زیست هستند.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۳/۲۴ - ۱۷:۳۰    
معاون جوانان جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان بستر مناسبی جهت انجام فعالیت های بشردوستانه و ارائه خدمات عام المنفعه و آموزش های امدادی هستند و باید از ظرفیت آنها ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۳/۲۴ - ۱۴:۰۳    
فیلم های مستند جایی برای فرشته ها نیست و اکسدوس برای نمایش در هشتمین دوره جشنواره فیلم های ایرانی در پاریس (سینمای ایران) انتخاب شده اند.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۳/۲۴ - ۱۴:۰۳    
هیات داوران سی و یکمین دوره جشنواره بین المللی انیمافست زاگرب جایزه بهترین فیلم تولید اول خود را به محبوبه کلایی برای ساخت انیمیشن دیوار چهارم اهدا کرد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۳/۲۴ - ۱۳:۳۸    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: بی شک این دوره از انتخابات از حساسیت های ویژه ای برخوردار است و با توجه به موضع گیری دشمنان و دعوت مردم به عدم مشارکت در انتخابات ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۳/۲۴ - ۱۲:۳۴    
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان از اجرای 150 ویژه برنامه جشن های زیر سایه خورشید در هرمزگان خبرداد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۳/۲۴ - ۱۰:۵۳    
مهلت ارسال اثر به جایزه جهانی داستان ما و کرونا ویژه فارسی زبانان جهان تا 28 خردادماه سال 1400 تمدید شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۳/۲۴ - ۰۹:۵۳    
آشتیانی با اشاره به فعالیت های نهاد کتابخانه های عمومی کشور به مناسبت دهه کرامت گفت: عضویت رایگان در کتابخانه ها همزمان با ولادت حضرت علی بن موسی الرضا(ع) از جمله اقدامات نهاد در این محسوب می شود.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۳/۲۴ - ۰۸:۰۵    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم از برگزاری دومین آزمون جامع و سی و چهارمین آزمون ادواری استانداردهای مهارتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در این منطقه خبر داد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۳/۲۴ - ۰۰:۴۵    
معاون امور فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی گفت: طرح بهارانه کتاب 1400 به مدت دو روز تمدید شد و تا سه شنبه 25 خرداد ماه در کتابفروشی های عضو طرح ادامه خواهد داشت.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۳/۲۳ - ۲۱:۲۳    
به مناسبت سال روز میلاد با سعادت حضرت فاطمه معصومه(علیهاسلام) و روز دختر از دختران همکاران فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم تقدیر و تجلیل شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۳/۲۳ - ۲۱:۲۳    
جلسه هم اندیشی جشنواره تئاتر خیابانی با موضوع شهدای استان قم از طرف معاونت هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم برگزار شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۳/۲۳ - ۲۰:۴۵    
در مراسمی با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، احکام اعضای هیات امناء انجمن آثار و مفاخر فرهنگی لرستان اهداء و دفتر این انجمن افتتاح شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۳/۲۳ - ۲۰:۳۳    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر با اشاره به اینکه اهالی فرهنگ، هنر و رسانه نقش مهمی در افزایش مشارکت مردم در انتخابات دارند، بیان کرد: اصحاب فرهنگ ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۳/۲۳ - ۲۰:۳۳    
طی آیینی با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر برگزیدگان و دبیرخانه های فعال جشنواره ترویج کتابخوانی بوشهر به صورت مجازی و در فضای اسکای روم تقدیر شدند.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۳/۲۳ - ۱۸:۴۳    
به مناسبت چهلمین روز درگذشت مرحوم آیت الله علی شیخ الاسلامی، عالم ربانی، مفسر قرآن کریم و چهره ماندگار ادبیات فارسی مراسم نکوداشت این استاد فقید به همت انجمن آثار و مفاخر فرهنگی در فضای مجازی برگزار ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۳/۲۳ - ۱۸:۱۵    
عضو هیات امناء انجمن آثار و مفاخر فرهنگی لرستان، در آیین تجلیل از استاد " صادق سیفی " گفت: فرزانگی و ارتقاء نفس، جامعه را در برابر فرومایگی واکسینه می کند.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۳/۲۳ - ۱۸:۰۳    
فراخوان جشنواره تجسمی غدیر به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رامیان منتشر شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۳/۲۳ - ۱۸:۰۳    
به مناسبت میلاد با سعادت حضرت معصومه مصادف شدن با دهه کرامت و روز دختر نشست شعری ویژه کودکان و نوجوانان در بندرگز برگزار شد .
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۳/۲۳ - ۱۷:۳۳    
سایت چه بازی بنیاد ملی بازی های رایانه ای همزمان با ایام مبارک دهه کرامت رونمایی می شود.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۳/۲۳ - ۱۷:۱۸    
فراخوان هشتمین جشنواره استانی و یکصد و بیست و دومین جشنواره کشوری مد و لباس برگزار می شود.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۳/۲۳ - ۱۷:۱۵    
در مراسمی با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان، معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل و اعضای انجمن آثار و مفاخر فرهنگی لرستان، از مقام شامخ استاد " صادق سیفی " محقق ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۳/۲۳ - ۱۷:۱۵    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز، زمان برگزاری دومین آزمون جامع و سی و چهارمین آزمون ادواری استانداردهای مهارتی بخش فرهنگ و هنر شاخه کاردانش را اعلام نمود.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۳/۲۳ - ۱۶:۰۳    
کتاب عاشقانه ای به سردار عشق تالیف محبوبه معظمی، با حضور حسین کشاورزیان رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اسلامشهر ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۳/۲۳ - ۱۶:۰۳    
هفتادو هفتمین جلسه شورای فرهنگ عمومی به ریاست حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا حیدری امام جمعه و با حضور اعضاء شورای فرهنگ عمومی ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۳/۲۳ - ۱۴:۵۱    
اختتامیه مسابقه سوگ غزل در خدابنده برگزار شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۳/۲۳ - ۱۴:۳۱    
داور پنجمین دوسالانه کارتون کتاب با اشاره به توجه کاریکاتوریست های بین المللی به موضوع کتاب به عنوان یک دغدغه جهانی ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۳/۲۳ - ۱۴:۲۱    
دانشیار علم اطلاعات دانشکده اطلاعات و ارتباطات دانشگاه کارولینای جنوبی با اشاره به نقش کتابخانه های عمومی در ارائه فعالیت های آموزشی رسمی و غیررسمی ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۳/۲۳ - ۱۴:۰۴    
جاثلیق کل ارامنه حوزه دینی سیلیسی آرام اول طی نامه ای از سه خلیفه ارامنه ایران در خواست نمود تا از پیروان تحت حمایت خود دعوت به عمل آورده تا به عنوان شهروندانی وفادار در انتخابات ریاست جمهوری شرکت ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۳/۲۳ - ۱۴:۰۱    
با پایان روند یافتن داوری آثار راه یافته به مرحله نهایی مسابقه ملی طراحی کتابخانه عشایری برگزیدگان و شایستگان تقدیر این مسابقه ملی معرفی شدند.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۳/۲۳ - ۱۳:۳۴    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی در گردهمایی استانی و انتخابات هیئت مدیره مؤسسات قرآنی استان گفت: مؤسسات و مراکز قرآنی نقش مهم و راهبردی در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب را بر عهده دارند.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۳/۲۳ - ۱۳:۳۱    
آزمون های جامع و ادواری مهارتی بخش فرهنگ و هنر روزهای دوم، سوم و چهارم تیرماه برگزار خواهد شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۳/۲۳ - ۱۳:۲۱    
طاهریان از صدور 100 مجوز الکترونیکی برای کانون های مساجد جدیدالتاسیس همزمان با دهه کرامت خبر داد و گفت: تاکنون به میمنت این ایام برای کانون هایی به نام و القاب امام رضا(ع) مجوز صادر شده است.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۳/۲۳ - ۱۳:۲۱    
طرح بهارانه کتاب 1400 به مدت دو روز تمدید و تا سه شنبه 25 خرداد ماه در کتابفروشی های عضو طرح ادامه خواهد داشت.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۳/۲۳ - ۱۳:۱۷    
مراسم گلباران حرم مطهر رضوی توسط ستاد هماهنگی کانون های مساجد خراسان رضوی و با مشارکت آستان قدس با رعایت تمام پروتکل های بهداشتی در رواق امام خمینی(ره) حرم مطهر رضوی برگزار شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۳/۲۳ - ۱۳:۱۱    
مسعودی با اشاره به برنامه های سازمان بهزیستی کشور ویژه دهه کرامت گفت:جشن های امسال با محوریت فرزندان این سازمان در دو قالب برگزاری مراسم و جشن درون خانه ها و سپس مشارکت در برگزاری جشن کشوری از طریق ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۳/۲۳ - ۱۳:۱۱    
حجت الاسلام معینیان با بیان اینکه فعالیت ها و تجمع های میدانی پیروان اهل بیت(ع) امسال به صورت حضوری برگزار نمی شود، گفت: ما با بیش از سه هزار مبلغ بومی ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۳/۲۳ - ۱۲:۵۱    
جلسه ستاد شئون فرهنگی استان مازندران به مناسبت دهه کرامت برگزار شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۳/۲۳ - ۱۲:۳۸    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با تاکید بر اهمین انتخابات و تلاش دشمنان انقلاب و نظام اسلامی برای ایجاد یاس و ناامیدی در مردم و کمرنگ کردن حضور مردم در این عرصه گفت ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۳/۲۳ - ۱۲:۱۸    
طرح بهارانه کتاب 1400 به مدت دو روز تمدید و تا سه شنبه 25 خرداد ماه در کتابفروشی های عضو طرح ادامه خواهد داشت.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۳/۲۳ - ۱۲:۰۸    
معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان از برگزاری آزمون ادواری استانداردهای مهارتی فرهنگ و هنر شاخه کار دانش در مجتمع فرهنگی هنری کومش سمنان خبر داد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۳/۲۳ - ۱۲:۰۸    
نشست برخط فضای مجازی با عنوان "پلتفرم ها، سواد رسانه ای و انتخابات" روز یکشنبه با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان برگزار شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۳/۲۳ - ۱۱:۵۱    
رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی علی آباد کتول، گفت: به مناسبت گرامیداشت ولادت حضرت معصومه (س) روز دختر و دهه کرامت کارگاه آموزشی طراحی و نقاشی ویژه دختران برگزار شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۳/۲۳ - ۱۱:۵۱    
رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آزادشهر از برگزاری آیین اختتامیه مسابقه یادگاری از عشق ویژه گرامیداشت دهه کرامت در این شهرستان خبر داد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۳/۲۳ - ۱۱:۱۸    
در اولین نشست شورای پژوهش که با حضور اعضای این شورا در دفتر مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین برگزار شد، اولویت های پژوهشی سال 1400 این اداره کل اعلام شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۳/۲۳ - ۱۱:۰۴    
دفتر نمایندگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان در شهرستان درگزین افتتاح شد
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۳/۲۳ - ۱۰:۴۵    
سرپرست معاونت فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز: در راستای ارزیابی طرح ها و پیشنهادات مدیران مسئول موسسات فرهنگی هنری پیرامون پیشگیری از آسیب های اجتماعی ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۳/۲۳ - ۱۰:۴۵    
عصر شعر ویژه ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر برگزار شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۳/۲۳ - ۱۰:۴۵    
ناصر مقدم: حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای موجب تعالی میهن اسلامی ما است.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۳/۲۳ - ۱۰:۴۵    
مسئول مجتمع فرهنگی هنری ارشاد خرم آباد از برگزاری آزمون سراسری انجمن خوشنویسان ایران در این شهرستان طی روزهای نوزدهم تا بیست و یکم خرداد ماه خبر داد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۳/۲۳ - ۱۰:۳۱    
شورای فرهنگ عمومی استان کرمان در خصوص ضرورت شرکت گسترده در انتخابات بیانه ای صادر کرد، متن بیانیه به شرح زیر است:
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۳/۲۳ - ۱۰:۳۱    
با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، جلسه کمیته اجرایی دومین دوره آزمون جامع و سی و چهارمین آزمون ادواری استاندارهای مهارت آموزی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی سال تحصیلی -1400-1399 برگزار شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۳/۲۳ - ۱۰:۱۵    
یکصد و سی و چهارمین جلسه کمیته موسسات فرهنگی و هنری استان البرز برگزار شد .
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۳/۲۳ - ۰۹:۴۸    
محمدحسین اسماعیلی: مهلت ثبت نام و پرداخت تسهیلات به متقاضیان مشاغل و کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا تا پایان شهریورماه تمدید شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۳/۲۳ - ۰۹:۳۰    
مرحله دوم ثبت نام اعطای تسهیلات حمایتی کرونا (از طریق سامانه کارا ) برای اهالی سینما تمدید شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۳/۲۳ - ۰۹:۰۸    
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرود، بهره مندی از توانایی استادان شاهرودی در حوزه فرهنگ و هنر رااز اولویت های این اداره در سال جاری بیان کرد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۳/۲۳ - ۰۹:۰۸    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با تاکید بر اهمیت حضور پرشور و حداکثری مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی گفت: مردم همواره برنده اصلی انتخابات هستند.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۳/۲۳ - ۰۸:۳۸    
مسوول روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان از برگزاری جشنواره شعر تجلی حضور در آستانه انتخابات ریاست جمهوری و شورای های اسلامی خبر داد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۳/۲۳ - ۰۸:۳۸    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان از صدور شش مجوز نشر حامل و برخط دیجیتال در این استان خبر داد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۳/۲۳ - ۰۸:۱۱    
به مناسبت دهه کرامت، اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان انار با همکاری کانون فرهنگی و هنری مسجد جامع شهدای بیاض، مسابقه کتابخوانی ( برگزاری مناظرات تاریخی امام رضا (ع) ) را برگزار می نماید .
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۳/۲۳ - ۰۸:۱۱    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان با صدور پیامی فرا رسیدن اول ذیقعده میلاد حضرت فاطمه معصومه(س)، روز دختر ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۳/۲۳ - ۰۴:۳۱    
زارع از حمایت مالی چهار کانون فرهنگی هنری مساجد برتر مازندران در طرح ملی ایران قوی خبر داد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۳/۲۳ - ۰۱:۱۸    
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان گفت: محوطه سازی بیش از 2 هزار متر مربع از مجتمع فرهنگی و هنری شهید مداحی پور شهرستان جیرفت در حال انجام است.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۳/۲۳ - ۰۰:۰۰    
پنجمین نمایشگاه نقاشی باز باران دوشنبه 17 خردادماه در نگارخانه میرزا شوقی بهبهان آغاز به کار کرد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۳/۲۳ - ۰۰:۰۰    
سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان باغملک از اجرای نمایش کمدی رستم و بروس لی از 17 تا 26 خرداد در این شهرستان خبر داد.