جمعه ۱۱ خردادساعت ۰۵:۵۵May 2024 31
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری فارس 11 مرداد 1399 - farsnews.com

خبرگزاری فارس 29 اسفند 1393 خبرگزاری فارس 29 اسفند 1394 خبرگزاری فارس 30 اسفند 1395 خبرگزاری فارس 29 اسفند 1396 خبرگزاری فارس 29 اسفند 1397 خبرگزاری فارس 29 اسفند 1398 خبرگزاری فارس 31 فروردین 1399 خبرگزاری فارس 31 اردیبهشت 1399 خبرگزاری فارس 31 خرداد 1399 خبرگزاری فارس 31 تیر 1399 خبرگزاری فارس 31 شهریور 1399 خبرگزاری فارس 30 مهر 1399 خبرگزاری فارس 30 آبان 1399 خبرگزاری فارس 30 آذر 1399 خبرگزاری فارس 30 دی 1399 خبرگزاری فارس 30 بهمن 1399 خبرگزاری فارس 30 اسفند 1399 خبرگزاری فارس 1 مرداد 1399 خبرگزاری فارس 2 مرداد 1399 خبرگزاری فارس 3 مرداد 1399 خبرگزاری فارس 4 مرداد 1399 خبرگزاری فارس 5 مرداد 1399 خبرگزاری فارس 6 مرداد 1399 خبرگزاری فارس 7 مرداد 1399 خبرگزاری فارس 8 مرداد 1399 خبرگزاری فارس 9 مرداد 1399 خبرگزاری فارس 10 مرداد 1399 خبرگزاری فارس 11 مرداد 1399 خبرگزاری فارس 12 مرداد 1399 خبرگزاری فارس 13 مرداد 1399 خبرگزاری فارس 14 مرداد 1399 خبرگزاری فارس 15 مرداد 1399 خبرگزاری فارس 16 مرداد 1399 خبرگزاری فارس 17 مرداد 1399 خبرگزاری فارس 18 مرداد 1399 خبرگزاری فارس 19 مرداد 1399 خبرگزاری فارس 20 مرداد 1399 خبرگزاری فارس 21 مرداد 1399 خبرگزاری فارس 22 مرداد 1399 خبرگزاری فارس 23 مرداد 1399 خبرگزاری فارس 24 مرداد 1399 خبرگزاری فارس 25 مرداد 1399 خبرگزاری فارس 26 مرداد 1399 خبرگزاری فارس 27 مرداد 1399 خبرگزاری فارس 28 مرداد 1399 خبرگزاری فارس 29 مرداد 1399 خبرگزاری فارس 30 مرداد 1399 خبرگزاری فارس 31 مرداد 1399 
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۵/۱۳ - ۰۹:۲۲    
دارنده سهمیه ریکرو بازی های المپیک 2020 گفت: به توصیه پزشکم و با توجه به آسیب دیدگی شانه ام مدتی است که فشار تمریناتم را کم کرده ام و از هفته آینده تمرینات تخصصی را آغاز می کنم.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۵/۱۲ - ۲۳:۴۴    
در نخستین روز از هفته خبرنگار، اهالی رسانه به همراه نماینده ولی فقیه در استان همدان با رعایت پروتکل های بهداشتی بر سر مزار شهدای گمنام پارک مردم حضور یافتند و با آرمان های این عزیزان تجدید میثاق ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۵/۱۲ - ۲۲:۵۱    
رییس شورای هماهنگی انقلاب اسلامی کرمانشاه بااشاره به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص برگزاری آیین های عزاداری محرم گفت ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۵/۱۲ - ۲۰:۱۴    
وزارت اطلاعات ادعای برخی رسانه ها مبنی بر دستگیری سرکرده گروهک تندر در تاجیکستان را تکذیب کرد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۵/۱۲ - ۱۸:۲۸    
توسعه زیرساخت های نمایشگاهی در هر کشور و شهری از جمله اصفهان یکی از الزامات توسعه محسوب می شود تا بتواند زمینه ساز رشد صنعت شود.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۵/۱۲ - ۱۷:۱۸    
امروز در بازار تهران قیمت سکه طرح جدید با 72 هزار تومان افت قیمت 11 هزار و 105 هزار تومان و دلار با 465 تومان کاهش 22 هزار و 645 تومان به فروش رسید.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۵/۱۲ - ۱۵:۵۳    
اداره کل هواپیمایی کشوری کویت اعلام کرد این کشور تا اطلاع ثانوی، پروازهای تجاری به 31 کشور را که به علت شیوع کرونا پرخطر می داند، ممنوع کرد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۵/۱۲ - ۱۵:۳۴    
معاون امور اقتصادی استاندار قزوین گفت: در شرایط فعلی کشور، بهترین و عاقلانه ترین راهکار برای تامین مالی بنگاه های اقتصادی استان، توجه به بازار سرمایه و حرکت به سمت بورس است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۵/۱۲ - ۱۴:۳۶    
حمید هیراد و راغب در نخستین همکاری مشترکشان قطعه جذاب را با هم خواندند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۵/۱۲ - ۱۴:۳۴    
فیلم مستند - داستانی اسم من خلیل عقاب است با پایان فیلمبرداری وارد مرحله تدوین شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۵/۱۲ - ۱۳:۳۵    
متخصص طب اورژانس دانشگاه علوم پزشکی بابل از وخیم تر شدن حال بیماران اورژانسی غیرکرونایی در صورت عدم مراجعه به موقع به بیمارستان ها به دلیل ترس از کرونا خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۵/۱۲ - ۱۳:۳۳    
سعید ابریشمی راد گفت: جشنواره سراسری تئاتر مهر کاشان به عنوان یک رویداد فرهنگی و هنری در تقویم وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به ثبت رسید.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۵/۱۲ - ۱۳:۲۶    
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج با تاکید بر ضرورت هماهنگی و هم افزایی در تبلیغات، آمادگی بسیج مستضعفین برای هرگونه همکاری با شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی را اعلام کرد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۵/۱۲ - ۱۳:۲۵    
نماینده ولی فقیه در فارس گفت: مجمع خیرین شهرساز از راه هایی است که مرام جمعی اسلام را وسط میدان می آورد و شیراز با چنین مجمعی می تواند به شهر متمدن اسلامی تبدیل شود.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۵/۱۲ - ۱۲:۴۸    
اثر چند رسانه ای کرونا مثبت 2 با حضور رئیس ستاد کرونای تهران، رونمایی شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۵/۱۲ - ۱۲:۲۳    
رئیس سازمان صمت استان اردبیل گفت: براساس مصوبه جدید ستاد تنظیم بازار کشوری و اعلام سازمان حمایت، سیمان در فهرست کالاهای اولویت دار قرار گرفت.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۵/۱۲ - ۱۱:۵۰    
تفاهم نامه همکاری مشترک مرکز مقاومت بسیج وزارت جهاد کشاورزی با شرکت شهرک های کشاورزی در سال جهش تولید برای اجرای طرح های گلخانه ای، دامپروری و شیلاتی منعقد شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۵/۱۲ - ۱۱:۵۰    
امیدواریم که در 1400 با روی کار آمدن دولتی مومن و انقلابی و ولایت مدار به همراهی قوای دیگر دست نفاق و فتنه گران و چپاولگران و کسانی که چشم به دشمنان اسلام دارند از مناصب کلیدی کشور را قطع کند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۵/۱۲ - ۱۱:۴۰    
حبیب داستانی بِنیسی، این بار در جایگاه یک روحانی بازی ساز در صحنه رقابتی میدون حاضر شد تا درباره ایده کسب وکارش، یعنی بازی سازی که 15 سال از عمرش را پای آن گذاشته، صحبت کند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۵/۱۲ - ۱۱:۳۳    
سرپرست شرکت گاز لرستان از اتمام عملیات گازرسانی به منطقه شول آباد الیگودرز تا پایان امسال خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۵/۱۲ - ۱۱:۳۱    
رئیس کمیته امور بین الملل دومای دولتی روسیه صبح امروز با وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران دیدار و گفت وگو کرد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۵/۱۲ - ۱۱:۱۳    
دبیر قرارگاه جهش تولید وزارت صنعت از برنامه ریزی برای کاهش 10 میلیارد دلاری واردات با استفاده از ظرفیت های داخلی، تکمیل طرح های نیمه تمام، فعال سازی ظرفیت ها و افزایش تولید در واحدهای صنعتی خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۵/۱۲ - ۱۱:۰۹    
عضو شورای اسلامی شهر شیراز در بازدید از محله قصردشت و گفتگو با ساکنان محلی از لزوم حفظ باغات این منطقه به عنوان ریه های تنفسی شهر شیراز گفت و اعلام آمادگی کرد شورای شهر به منظور بهبود وضعیت و ایجاد ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۵/۱۲ - ۱۱:۰۱    
رئیس هیأت ورزش های همگانی خراسا ن جنوبی گفت: پویش سراسری آماده باش با هدف مقابله با شیوع کرونا و افزایش سهم ورزش همگانی در پیشگیری از این ویروس محنوس در استان برگزار می شود.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۵/۱۲ - ۱۱:۰۱    
نماینده نجف آباد در مجلس درباره آخرین وضعیت شکایت نمایندگان از بیژن زنگنه گفت: شکایت از وزیر نفت به دلیل حذف کارت سوخت است که در انتظار طرح در صحن علنی و در دستور کار قرار گرفتن آن هستیم تا به قوه ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۵/۱۲ - ۱۰:۴۸    
قرعه کشی مرحله دوم فروش فوق العاده محصولات ایران خودرو با حضور نهادهای نظارتی، امروز 12 مردادماه ساعت 14 در سالن همایش های شرکت ساپکو برگزار می شود.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۵/۱۲ - ۰۹:۴۶    
در ادامه تنش واشنگتن پکن رئیس جمهور آمریکا دستور فیلتر تیک تاک، اپلیکیشن چینی پرطرفدار در آمریکا را صادر کرد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۵/۱۲ - ۱۰:۴۳    
مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان از تهیه 22 عنوان برنامه به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس خبر داد و گفت: پاسداشت و نشر ارزش های متعالی دفاع مقدس و گنجینه عظیم آن جهاد الهی، وظیفه ای دینی و ملی است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۵/۱۲ - ۰۹:۴۰    
مدیر درمان تأمین اجتماعی استان سمنان از استخدام 99 نفر در کادر مدیریت درمان تأمین اجتماعی استان از طریق آزمون استخدامی خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۵/۱۲ - ۰۹:۳۴    
نشست هیات رییسه سازمان لیگ کشتی روز سه شنبه با محوریت تصمیم گیری درباره لیگ برتر سال 99 برگزار خواهد شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۵/۱۲ - ۰۹:۳۴    
سپاه فجر فارس در بیانیه ای به مناسبت سالروز شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تصریح کرد: این شورا که خود مولود انقلاب اسلامی است یکی از برکات و دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی و از ارکان اصلی تبلیغات انقلاب ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۵/۱۲ - ۱۰:۱۶    
معاون امور معادن و صنایع معدنی سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری گفت: امسال تاکنون یک میلیون و 311 تن مواد از 98 معدن فعال استان استخراج شده است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۵/۱۲ - ۰۹:۵۱    
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قم نسبت به ورود شهر قم به منطقه قرمز از نظر شیوع بیماری کرونا هشدار داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۵/۱۲ - ۰۹:۴۵    
در راستای توسعه گردشگری شهری و با حضور دبیرکل دفتر یونسکو، شهرداران غرب کشور پیمان همکاری امضاء می کنند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۵/۱۲ - ۰۹:۴۴    
معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی از معرفی 19 بانک عامل از سوی بانک مرکزی برای پرداخت تسهیلات ودیعه مسکن به مستاجران واجدشرایط خبر داد و گفت ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۵/۱۲ - ۰۹:۲۹    
مدیر کل دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی گفت: بر اساس سامانه املاک و اسکان کشور قابلیت شناسایی مالکان حقیقی و حقوقی و تعداد خانه های خالی بر اساس کد ملی وجود دارد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۵/۱۲ - ۰۹:۰۶    
رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران با بیان اینکه هوشمندی باید در چهارچوب ذهنی مدیران و سیاست گذاران شکل بگیرد، گفت: مدیریت هوشمند کرونا در کشور ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۵/۱۲ - ۰۹:۰۴    
استاندار آذربایجان غربی گفت: طرح های پژوهشی باید متناسب با دغدغه های توسعه ای آذربایجان غربی تدوین و از ظرفیت دانشگاه و نخبگان در اجرای طرح های پژوهشی باید استفاده شود.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۵/۱۲ - ۰۷:۵۲    
مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری قم از برگزاری نخستین جشنواره رسانه ای شهرما در 13 موضوع اصلی و 43 موضوع شهری در قم خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۵/۱۲ - ۰۸:۵۱    
فرماندار ارومیه گفت: تلاش دهیاران در وضعیت کنونی اقتصاد کشور، بسیار ارزشمند و قابل تقدیر بوده ولی تامین نیازهای اولیه مناطق روستایی ضروری است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۵/۱۲ - ۰۸:۴۵    
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان گفت: این شورا علی رغم تمام فراز و نشیب ها ذره ای از مسیر انقلاب و رهبری زاویه پیدا نکرده و با لحظه شناسی و اقدام به موقع و درک صحیح از زمان مکان در راستای ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۵/۱۲ - ۰۸:۲۰    
رییس کل دادگستری خراسان شمالی ضمن انتقاد به وضعیت فعالیت معادن استان گفت: با مدیریت دقیق و راهگشا و اعمال نظارت های جدی و سازنده مشکلات بخش معادن استان رفع و به نحو مطلوب ساماندهی شود.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۵/۱۲ - ۰۸:۱۷    
معاون برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی شهرداری کرمانشاه، از تدوین سند چشم انداز توسعه شهر کرمانشاه خبر داد و گفت ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۵/۱۲ - ۰۸:۰۴    
معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی بابیان اینکه مشاغل آسیب دیده از کرونا فقط تا 15 مردادماه جاری فرصت دارند ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۵/۱۲ - ۰۸:۰۱    
تشکل های دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در نامه ای مشترک به وزیر بهداشت، ضمن بیان مشکلات عدیده ایجاد شده برای دانشجویان ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۵/۱۲ - ۰۷:۵۸    
فرماندار بهمئی گفت:با بهره برداری از طرح آبرسانی از سد کوثر 90 درصد مردم شهرستان بهمئی از آب آشامیدنی پایدار بهره مند می شوند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۵/۱۲ - ۰۷:۳۵    
فدراسیون جهانی والیبال (FIVB) طی گزارشی درباره علی اصغر مجرد، بازیکن تیم ملی والیبال ایران نوشت: این بازیکن که در سال 2019 توانایی خود را نشان داد ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۵/۱۲ - ۰۶:۱۹    
بر اساس تحلیل آخرین نقشه های هواشناسی، جوی نسبتاً پایدار طی امروز در غالب مناطق استان حاکم خواهد بود.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۵/۱۲ - ۰۲:۴۷    
فیلم تا ابد به کارگردانی امید امین نگارشی و تهیه کنندگی محمد نجفی زاده ساخته شده و به مرحله اکران رسیده است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۵/۱۲ - ۰۲:۰۶    
فرمانده انتظامی استان از توقیف یک دستگاه خودرو کشنده حامل 70 راس دام قاچاق در شهرستان چگنی خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۵/۱۲ - ۰۱:۵۰    
کارشناس ارشد مسائل سیاسی کشور نوشت:اگر کفار قریش در تحریم اقتصادی مسلمانان، به اهداف خود می رسیدند، عمال جاهلیت مدرن که امروز در غرب علیه انقلاب و اسلام گرد هم آمده اند و توطئه می کنند هم به نتیجه ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۵/۱۲ - ۰۱:۱۶    
برخی رویدادهای( 11 مرداد ماه) در استان ایلام را در این بسته خبری می توانید، بخوانید.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۵/۱۲ - ۰۱:۰۴    
مدیرکل ارزیابی، عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش از کاهش40 درصدی شکایت نسبت به سال گذشته و ارائه گزارش بخشنامه تعارض منافع 80 درصد از استان ها خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۵/۱۲ - ۰۰:۲۱    
سرمربی شاهین شهرداری بوشهر پس از پیروزی مقابل پارس جنوبی جم اظهار داشت: اسم من را خراب کرده اند و این 3 روز سخت روزهای فوتبالم بود.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۵/۱۱ - ۲۳:۵۸    
سرمربی تیم استقلال با وجود ادعای دستیارش برای شرکت در نشست خبری، در کنفرانس بعد از بازی با سپاهان شرکت نکرد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۵/۱۱ - ۲۳:۵۴    
دولت ترکیه اخیرا سندی متعلق به دوره عثمانی منتشر کرده است که نشان می دهد بسیاری از مناطق جنوبی عربستان سعودی جزوی از قلمرو یمن بوده است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۵/۱۱ - ۲۳:۵۲    
ظهر شنبه 99/5/11 سید نظام الدین موسوی، علی خضریان و احمد نادری نمایندگان تهران و عضو کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۵/۱۱ - ۲۳:۵۲    
رئیس جمهور آمریکا در پیامی در توئیتر به سخنان مدیر مؤسسه ملی آلرژی و بیماری های عفونی آمریکا درباره دلایل شیوع گسترده ویروس کرونا در این کشور واکنش نشان داد و تحلیل این مقام دولت و کارشناس بهداشت و ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۵/۱۱ - ۲۳:۵۱    
مربی تیم فوتبال سپاهان گفت: بعد از هفته سختی که پشت سر گذاشتیم هدفمان کسب 3 امتیاز این بازی بود.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۵/۱۱ - ۲۳:۵۱    
مدیرکل دفتر بازرسی سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان گفت: سازمان های بنادر و دریانوردی، راهداری، گمرک و بیمه اطلاعات خود را هنوز به طور کامل در سامانه جامع انبارها ثبت نکرده اند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۵/۱۱ - ۲۳:۴۶    
سخنگوی گمرک گفت: ثبت اطلاعات تجار و واردکنندگان در سامانه جامع گمرک و سامانه جامع انبارها موازی کاری نیست بلکه ثبت در سامانه جامع گمرک یک فرآیند قانونی است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۵/۱۱ - ۲۳:۴۶    
توپچی های لندن در دیدار مقابل آرسنال به پیروزی دو بر یک دست یافتند تا عنوان قهرمانی جام حذفی انگلیس را بدست آورند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۵/۱۱ - ۲۳:۴۵    
تیم علم و ادب تبریز در یک بازی تشریفاتی میزبان تیم داماش گیلان است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۵/۱۱ - ۲۳:۴۴    
در چارچوب دیدار هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال، استقلال مقابل سپاهان به برتری رسید.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۵/۱۱ - ۲۳:۴۱    
در چارچوب هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال، شاهین مقابل پارس جنوبی جم به برتری رسید.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۵/۱۱ - ۲۳:۴۱    
ظهر شنبه 99/5/11 سید نظام الدین موسوی، علی خضریان و احمد نادری نمایندگان تهران و عضو کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۵/۱۱ - ۲۳:۳۶    
مدیرکل مدیریت بحران خوزستان از کاهش ساعت ادارای خوزستان در روزهای یک شنبه و دوشنبه هفته جاری خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۵/۱۱ - ۲۳:۳۶    
استقلال با غلبه بر سپاهان به رده دوم جدول رده بندی لیگ برتر صعود کرد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۵/۱۱ - ۲۳:۳۶    
همسر وکیل دادگستری در آزادشهر به قتل همسرش با قرص گندم به دلیل اختلافات خانوادگی اعتراف کرد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۵/۱۱ - ۲۳:۳۳    
کارشناس داوری فوتبال ایران به تشریح صحنه های مهم بازی استقلال و سپاهان پرداخت.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۵/۱۱ - ۲۳:۳۳    
وزیر اطلاعات: جمشید شارمهد می گفت من در طبقه ششم ساختمان FBI هستم و دست کسی به من نمی رسد!
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۵/۱۱ - ۲۳:۳۳    
فرهاد مجیدی پس از تعویض مهدی قائدی او را در آغوش گرفت.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۵/۱۱ - ۲۳:۳۱    
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان فردیس از اجرای موفقیت آمیز مدیریت تلفیقی آفات بر روی 50 هکتار از مزارع گوجه فرنگی سطح شهرستان خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۵/۱۱ - ۲۳:۳۰    
دیدار تیم های استقلال و سپاهان با برتری شاگردان فرهاد مجیدی به پایان رسید.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۵/۱۱ - ۲۳:۲۸    
استاندار ایلام، گفت: برنامه های روز خبرنگار با محوریت هفته دفاع مقدس برگزار می شود و اصحاب رسانه می توانند نقش بی بدیل خود را در این مسیر ارزشمند به نمایش بگذارند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۵/۱۱ - ۲۳:۲۵    
عجله رئیس جمهور آمریکا برای بازگشایی مدارس در این کشور موجی از نگرانی را بین کادر آموزشی و خانواده های دانش آموزان آمریکا یی با توجه به تداوم شیوع کرونا ایجاد کرده است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۵/۱۱ - ۲۳:۲۵    
محمد محبی اولین گل استقلال مقابل سپاهان را به ثمر رساند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۵/۱۱ - ۲۳:۲۱    
هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال کشور و در دربی حساس استان بوشهر با برتری دو بر صفر شاهین شهرداری در ورزشگاه تختی شهر جم پیگیری شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۵/۱۱ - ۲۳:۱۸    
مدیر مسئول روزنامه کیهان با بیان اینکه آمریکا در حوزه عملیات روانی علیه ایران اسلامی از ترفند غرق مصنوعی و حس خفگی استفاده می کند ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۵/۱۱ - ۲۳:۱۷    
مرحله دوم ضدعفونی و گندزدایی معابر شهر سی سخت همزمان با موج دوم کرونا با حضور شهردار سی سخت و رئیس شورای این شهر انجام شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۵/۱۱ - ۲۳:۱۶    
مدیرعامل باشگاه نساجی گفت: نساجی با حضور فکر به خودباوری رسیده است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۵/۱۱ - ۲۳:۱۶    
سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم پس از شکست مقابل شاهین شهرداری بوشهر در نشست خبری حضور پیدا نکرد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۵/۱۱ - ۲۳:۱۴    
نشان درجه یک شعر آیینی کشور با تصویب شورای ارزشیابی هنرمندان و نویسندگان کشور به استاد کریمی مراغه ای اعطا شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۵/۱۱ - ۲۳:۱۴    
مقامات وزارت خارجه آمریکا نسبت به افتتاح فروشگاه ایرانی در ونزوئلا واکنش نشان داده و آن را اتحاد دو کشور ضد ایالات متحده خواندند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۵/۱۱ - ۲۳:۰۹    
فرمانده انتظامی شهرستان برخوار از دستگیری 11 نفر از معتادان و خرده فروشان و کشف مقادیری از انواع مواد مخدر در شهر خورزوق خبرداد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۵/۱۱ - ۲۳:۰۸    
سرمربی تیم گل گهر سیرجان گفت: بازی خیلی قفل بود. حریف کوچکترین موقعیتی نتوانست ایجاد کند و ما هم نتوانستیم.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۵/۱۱ - ۲۳:۰۸    
سفیر چین در واشنگتن گفت تنها در صورتی آینده روابط آمریکا و چین درخشان خواهد بود که بر اساس گفت وگو و همکاری باشد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۵/۱۱ - ۲۳:۰۸    
شایان مصلح روی کار خوب محمد دانشگر به اشتباه دروازه خودی را باز کرد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۵/۱۱ - ۲۳:۰۶    
بیست وهشتمین کنفرانس مهندسی برق ایران به صورت مجازی در روزهای 14-16 مردادماه 1399 در دانشگاه تبریز برگزار می شود.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۵/۱۱ - ۲۳:۰۶    
توپچی های لندن با غلبه بر چلسی فاتح جام حذفی انگلیس شدند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۵/۱۱ - ۲۳:۰۲    
مسؤول پست دامپزشکی رباط سنگ بخش رخ گفت: در قالب طرح های مایه کوبی دام در این بخش440 قلاده سگ در مناطق روستایی از ابتدای سال جاری علیه بیماری هاری واکسینه شده اند که نزدیک به 50 درصد جمعیت سگ صاحبدار ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۵/۱۱ - ۲۲:۵۵    
بررسی مشکلات بانک ها، بررسی دلایل عدم تمایل به سرمایه گذاری در استان، رفع نمودن مشکلات سرمایه گذاران ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۵/۱۱ - ۲۲:۵۵    
شیخ دیاباته از روی نقطه پنالتی، گل اول استقلال مقابل سپاهان را به ثمر رساند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۵/۱۱ - ۲۲:۵۵    
نورافکن و غفوری در جریان دیدار استقلال و سپاهان با هم درگیر شدند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۵/۱۱ - ۲۲:۵۴    
عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: در هر سه حوزه انتخاباتی، یعنی ریاست جمهوری ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۵/۱۱ - ۲۲:۵۰    
مدیرکل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی واگذاری استادیوم تختی تبریز به هیات دوومیدانی استان، ورزشکاران و قهرمانان این رشته را موجب پیشرفت این رشته در سطح استان دانست.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۵/۱۱ - ۲۲:۴۷    
سرمربی تیم فولاد خوزستان گفت: گل گهر واقعا نشان داد می تواند در فوتبال ایران بزرگی کند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۵/۱۱ - ۲۲:۴۶    
سرمربی تیم گل گهر سیرجان گفت: بازی خیلی قفل بود. حریف کوچکترین موقعیتی نتوانست ایجاد کند و ما هم نتوانستیم.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۵/۱۱ - ۲۲:۴۳    
کارشناس داوری فوتبال ایران گفت: دیدار نساحی و پرسپولیس حساس نبود و صحنه خاصی را هم در آن شاهد نبودیم تا بتوانیم داور را محک بزنیم.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۵/۱۱ - ۲۲:۴۲    
فرماندار دلگان گفت: طوفان شدید شهر گلمورتی در شهرستان دلگان را در نوردید و سبب خسارت به تیرهای برق و درختان شد.