جمعه ۱۱ خردادساعت ۰۲:۲۶May 2024 31
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری فارس 12 مرداد 1399 - farsnews.com

خبرگزاری فارس 29 اسفند 1393 خبرگزاری فارس 29 اسفند 1394 خبرگزاری فارس 30 اسفند 1395 خبرگزاری فارس 29 اسفند 1396 خبرگزاری فارس 29 اسفند 1397 خبرگزاری فارس 29 اسفند 1398 خبرگزاری فارس 31 فروردین 1399 خبرگزاری فارس 31 اردیبهشت 1399 خبرگزاری فارس 31 خرداد 1399 خبرگزاری فارس 31 تیر 1399 خبرگزاری فارس 31 شهریور 1399 خبرگزاری فارس 30 مهر 1399 خبرگزاری فارس 30 آبان 1399 خبرگزاری فارس 30 آذر 1399 خبرگزاری فارس 30 دی 1399 خبرگزاری فارس 30 بهمن 1399 خبرگزاری فارس 30 اسفند 1399 خبرگزاری فارس 1 مرداد 1399 خبرگزاری فارس 2 مرداد 1399 خبرگزاری فارس 3 مرداد 1399 خبرگزاری فارس 4 مرداد 1399 خبرگزاری فارس 5 مرداد 1399 خبرگزاری فارس 6 مرداد 1399 خبرگزاری فارس 7 مرداد 1399 خبرگزاری فارس 8 مرداد 1399 خبرگزاری فارس 9 مرداد 1399 خبرگزاری فارس 10 مرداد 1399 خبرگزاری فارس 11 مرداد 1399 خبرگزاری فارس 12 مرداد 1399 خبرگزاری فارس 13 مرداد 1399 خبرگزاری فارس 14 مرداد 1399 خبرگزاری فارس 15 مرداد 1399 خبرگزاری فارس 16 مرداد 1399 خبرگزاری فارس 17 مرداد 1399 خبرگزاری فارس 18 مرداد 1399 خبرگزاری فارس 19 مرداد 1399 خبرگزاری فارس 20 مرداد 1399 خبرگزاری فارس 21 مرداد 1399 خبرگزاری فارس 22 مرداد 1399 خبرگزاری فارس 23 مرداد 1399 خبرگزاری فارس 24 مرداد 1399 خبرگزاری فارس 25 مرداد 1399 خبرگزاری فارس 26 مرداد 1399 خبرگزاری فارس 27 مرداد 1399 خبرگزاری فارس 28 مرداد 1399 خبرگزاری فارس 29 مرداد 1399 خبرگزاری فارس 30 مرداد 1399 خبرگزاری فارس 31 مرداد 1399 
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۵/۱۴ - ۲۰:۵۲    
رئیس سازمان صمت استان زنجان گفت: در کشور فعال سازی تعداد326 بنگاه پیش بینی شده بود که بنا بر اعلام وزارت متبوع، بیشترین درصد تحقق مربوط به استان زنجان با درصد تحقق 160 است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۵/۱۴ - ۱۶:۴۶    
دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت: دشمن فقط امید به تحریم و تحریف و تهدید دارد و آن را می خواهد از طریق مذاکرات بی حاصل بدون هیچ دستاوردی به پیش ببرد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۵/۱۴ - ۱۶:۴۶    
به عشق امام علی(علیه السلام) بیاییم در کنار هم عید غدیر امسال را متفاوت تر از سال های گذشته برگزار کنیم.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۵/۱۴ - ۱۵:۳۲    
با اینکه آمار فوتی های کرونا در کشور مجدداً رو به افزایش بوده و تقریباً در چند روز گذشته بیش از 150 تا 200 نفر از هم وطنانمان را براثر کرونا از دست دادیم برخی از رفتن به مسافرت دست نکشیده و در سواحل ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۵/۱۴ - ۱۵:۲۰    
اردوی جهادی گروه جهادی راهیان شهادت از 12 تا 24 شهریور 99 در مناطق محروم شهرستان دلگان در سیستان و بلوچستان برگزار خواهد شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۵/۱۴ - ۱۴:۲۳    
وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، پیشنهاد اصلاح مواد (16) و (17) آیین نامه اجرایی قانون شکار و صید را جهت بررسی و تصویب، به کمیسیون لوایح هیئت دولت ارسال کرده است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۵/۱۴ - ۰۹:۳۴    
طاعون در کمین حیات وحش کلاه قاضی، سایه سنگین کرونا بر کنکور 99، آغاز تسویه یا تصفیه، وجود گرد و غبار تا پایان تابستان و قصه آن 20 میلیارد دلار؛ از عناوین اصلی روزنامه های صبح امروز اصفهان است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۵/۱۴ - ۰۹:۲۷    
رئیس شورای اسلامی شهر قم گفت: سال 99، سال طلایی برای بهره برداری از پروژه های عمرانی، ورزشی و تفریحی است ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۵/۱۴ - ۰۷:۳۰    
حسن ملکی به عنوان عضو شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت منصوب شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۵/۱۴ - ۰۷:۱۱    
معاون شهرسازی و معماری شهرداری قم گفت: نیاز به مسکن از سوی مردم وجود دارد اما به علت گرانی های سرسام آور یک قشر از مردم توان تهیه زمین و مسکن را ندارند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۵/۱۴ - ۰۲:۱۱    
گزارش بانک مرکزی از آمار چک های مبادله ای در خردادماه 99 نشان می دهد علی رغم تعلیق سه ماهه برخی از تنبیه های مربوط به چک برگشتی توسط دولت بخاطر شیوع کرونا ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۵/۱۳ - ۲۱:۱۵    
سپاه تفنگداران دریایی آمریکا می گوید 9 نفر از سرنشین های زره پوش آبی -خاکی که در پی بروز سانحه برای این وسیله نقلیه نظامی مفقود بودند کشته شده اند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۵/۱۳ - ۲۰:۱۶    
مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: هشت کیلومتر باقیمانده از فاز سوم محور نائین -انارک- خور- طبس با توجه به آماده بودن و با هدف تسهیل در عبور و مرور و کاهش تصادفات در هفته جاری بهره برداری می شود.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۵/۱۳ - ۱۹:۱۳    
مراسم رونمایی و تجلیل از پدیدآورندگان مجموعه ده جلدی یادداشتهای یک فرشته و در جیب باد بعد از ظهر دوشنبه 13 مرداد 1399 در فروشگاه مرکزی چاپ و نشر بین الملل برگزار شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۵/۱۳ - ۱۷:۴۴    
با توجه به شیوع اپیدمی کرونا در عراق و توصیه ها و موازین بهداشتی، عتبه مقدس علوی امسال جشنواره سالانه عید غدیر را برگزار نخواهد کرد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۵/۱۳ - ۱۸:۱۱    
مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: در قالب کمک به نیازمندان 181 راس قربانی در زنجان ذبح و بین نیازمندان توزیع شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۵/۱۳ - ۱۷:۰۸    
شهردار منطقه 8 در بازدید از باغ ایرانی بوستان سازور و 5 کیلومتر فضای سبز خطی -درختکاری و گلکاری - خیابان دماوند گفت: باغ ایرانی سازور با 70 درصد فضای سبز احداث می شود.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۵/۱۳ - ۱۶:۱۲    
خیابان بالفور اقامتگاه نتانیاهو در روز های اخیر شاهد صحنه هایی کم سابقه است و معترضان به صراحت فریاد می زدند: تو و همسرت و فرزندانت را دفن خواهیم کرد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۵/۱۳ - ۱۶:۰۲    
رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس گفت: نشست مشترک با حضور سفرای کشورهای عضو اتحادیه اقتصادی اوراسیا امسال در ارس برگزار می شود.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۵/۱۳ - ۱۵:۵۶    
ثبت نام آزمون استخدامی وزارت بهداشت از امروز 13 مرداد آغاز شد و تا ساعت 24 روز یکشنبه 19 مرداد ادامه دارد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۵/۱۳ - ۱۵:۳۱    
کتاب گویای بوستان سعدی به روایت ساعد باقری از سوی انتشارات کتاب نیستان منتشر شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۵/۱۳ - ۱۵:۱۰    
جانشین فرمانده انتظامی استان قم از مجروح شدن یک مأمور پلیس در عملیات نجات یک خانواده از دست طلبکار مسلح خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۵/۱۳ - ۱۴:۳۶    
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: با پایان مطالعات سه محدوده پهنه معدنی استان اردبیل تحول بزرگی در توسعه و رونق اقتصادی استان ایجاد خواهد شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۵/۱۳ - ۱۴:۳۴    
معاون خدمات شهری شهرداری ارومیه گفت: با ساخت 2 ایستگاه جدید تعداد ایستگاه های آتش نشانی در ارومیه به 12 ایستگاه آتش نشانی افزایش می یابد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۵/۱۳ - ۱۴:۰۵    
رئیس کل دادگستری گلستان از قضات خواست درخواست های اعسار را بپذیرند و با استفاده از سازوکارهای قانونی اجازه ندهند افراد برای مهریه راهی زندان شوند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۵/۱۳ - ۱۳:۲۸    
رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان خاتم از ساماندهی معابر بافت تاریخی پشت مسجد جامع هرات خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۵/۱۳ - ۱۳:۱۶    
عروسک دوتوک، دست ساز سنتی زنان خراسان جنوبی تازه ترین تولید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است که با عنوان کتاب عروسک در یک بسته ارائه می شود.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۵/۱۳ - ۱۲:۵۴    
با هماهنگی های به عمل آمده با فرماندهی نیروی انتظامی استان گیلان پس از شناسایی افراد و گروه های غیرمجاز گردشگری از فعالیت 21 گروه که بدون هیچ گونه مجوزی مبادرت به تبلیغ و اجرای تورهای غیرمجاز می ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۵/۱۳ - ۱۲:۳۹    
نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان به ریاست معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار برگزار و در این کارگروه پرداخت بالغ بر 206 میلیارد تومان وام به واحدهای تولیدی و صنعتی یزد مصوب شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۵/۱۳ - ۱۲:۰۴    
فرماندار شهرستان زنجان از عدم پذیرش گردشگر مذهبی در زنجان خبر داد و گفت: با توجه به شرایط ناشی از کرونا، امسال تعزیه خوانی در ارمغانخانه برگزار نمی شود.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۵/۱۳ - ۱۱:۵۵    
رئیس شبکه بهداشت ودرمان کهگیلویه گفت:از ابتدای امسال 160مرکز غذایی متخلف در شهرستان به مراجع قضایی معرفی شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۵/۱۳ - ۱۱:۴۸    
طبق اعلام موسسه تحقیق و توسعه دانشمند به عنوان بازوی علمی بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی، توافقات موسسه دانشمند با شرکت های استارتاپی به قوت پابرجاست.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۵/۱۳ - ۱۱:۴۵    
رئیس پلیس فتا ایلام از شناسایی عامل کلاهبرداری 400 میلیون ریالی از یکی شهروندان در سایت دیوار خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۵/۱۳ - ۱۱:۳۶    
نهاد کتابخانه های عمومی کشور در آستانه روز خبرنگار اعلام کرد: یکی از کتابخانه های عمومی شهر تهران را به نام سردبیر فقید روزنامه جام جم نامگذاری می کند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۵/۱۳ - ۱۱:۱۷    
جلسات استماع مربوط به صلاحیت دیوان بین المللی دادگستری درباره پرونده شکایت حقوقی ایران علیه ⁧‫آمریکا‬⁩ در قضیه نقض عهدنامه مودت 24 تا 30 شهریور برگزار می شود.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۵/۱۳ - ۱۱:۱۴    
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران درباره رایزنی ویدئویی با همتای اماراتی عنوان کرد: توافق کردیم که با توجه به چالش های سخت و انتخاب های سخت تری که منطقه با آن روبرو است ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۵/۱۳ - ۱۱:۱۴    
رئیس کمیته امور بین الملل دومای دولتی روسیه صبح امروز با وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران دیدار و گفت وگو کرد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۵/۱۳ - ۱۰:۴۸    
دومین برنامه از سلسله پیش رویدادهای همایش بین المللی افول آمریکا؛ روند گذشته و تحولات آینده با موضوع افول جایگاه رهبری آمریکا در جهان معاصر و آینده برگزار شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۵/۱۳ - ۱۰:۲۲    
بر اساس ابلاغیه مدیریت نظارت بر نهادهای مالی بورس سقف سرمایه گذاری در صندوق های با درآمد ثابت در سهام به 5 درصد کاهش یافت.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۵/۱۳ - ۱۰:۱۹    
معاون علمی و فناوری رئیس جمهور عصر امروز از بزرگ ترین مرکز تحقیقات هوش مصنوعی کشور در شرکت دانش بنیان پارت بازدید و از سه سامانه هوش مصنوعی ساها، سهاب و هوشیو رونمایی کرد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۵/۱۳ - ۱۰:۱۴    
مدیر مؤسسه فرهنگی اقتصادی زائر از راه اندازی مرکز آفرینش های فرهنگی هنری فاطمی به همت این مؤسسه و به منظور انجام فعالیت های تخصصی در عرصه تولید و عرضه محصولات فرهنگی هنری با هدف نشر معارف قرآن و اهل ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۵/۱۳ - ۱۰:۰۶    
مدیر کل دادگستری آذربایجان غربی گفت:هدف قوه قضائیه برخورد با عاملان از بین رفتن اعتماد مردم است و به هیچ مسئولی اجازه تخلف، کارشکنی و سهل انگاری داده نخواهد شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۵/۱۳ - ۰۹:۲۰    
معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان آذربایجان غربی گفت: برحسب میزان بار، لاستیک یارانه ای به خودروهای باری آذربایجان غربی واگذار می شود.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۵/۱۳ - ۰۸:۱۵    
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین گفت: مدیرانی که در اجرای مصوبات و دستورالعمل های ستاد مقابله و پیشگیری از کرونا اهتمام نداشته باشند به هیات تخلفات اداری معرفی می شوند و با آن ها برخورد ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۵/۱۳ - ۰۸:۵۷    
فائزه هاشمی گفته است: آمریکا از منظری کدخدای جهان است چرا که بزرگ ترین اقتصاد و دموکراسی را دارد. تا کی به خاطر نداشتن رابطه با آمریکا به روسیه و چین باج بدهیم و این کار را ارزش بدانیم.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۵/۱۳ - ۰۸:۵۰    
رییس اداره صنعت، معدن و تجارت نقده گفت: با فعالیت 11 هزار و 427 واحد صنفی، 94 واحد صنعتی و 26 واحد معدنی فعال در نقده، زمینه اشتغال برای 12 هزار و 771 نفر در این شهرستان مهیا شده است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۵/۱۳ - ۰۸:۲۳    
کارگاه آنلاین نوشتن برای اجراهای تعاملی با عنوان نوشتن علیه نمایش نامه توسط آریان رضایی به صورت آنلاین برگزار می شود
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۵/۱۳ - ۰۸:۱۸    
فرمانده انتظامی شهرستان آذرشهر گفت: دو مرد چاه کن به علت گازگرفتگی جان خود را از دست دادند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۵/۱۳ - ۰۸:۱۱    
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: در صورتی که بتوانیم مالیات ها را درست تنظیم کنیم، مسکن از حالت کالای سرمایه ای خارج می شود.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۵/۱۳ - ۰۸:۰۹    
فرمانده انتظامی شهرستان میانه از کشف بیش از 120 هزار عدد قرص غیرمجاز قاچاق و دستگیری یک متهم خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۵/۱۳ - ۰۸:۰۴    
نماینده مردم میانه در مجلس با بیان اینکه صدور تولیدات کشاورزی از میانه به اتحادیه اروپا نیازمند بازاریابی بین المللی است،گفت: خام فروشی معضل اساسی اقتصاد کشور است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۵/۱۳ - ۰۶:۰۷    
از روز دوشنبه ضمن افزایش ابر و وزش باد خزری، دمای هوا کاهش یافته و در اغلب مناطق استان بارش باران گاهی به صورت رگبار و رعدوبرق انتظار می رود.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۵/۱۳ - ۰۱:۱۵    
مسؤول امور سرمایه گذاری در شهرداری قم گفت: در 5 سال گذشته 22 قرارداد سرمایه ای بزرگ به ارزش 1200 میلیارد تومان در شهرداری قم منعقد شده که البته ارزش ریالی آن امروز بیش از این رقم است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۵/۱۳ - ۰۱:۵۴    
فیلمنامه سینمایی حاج علی آقا نوشته عباس صالح مدرسه ای در 108 صفحه توسط انتشارات نقش آذین منتشر شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۵/۱۳ - ۰۱:۵۳    
سومین هفته فیلم ایران در ژاپن با نمایش 7 فیلم از سینمای ایران با زیرنویس ژاپنی برپا می شود.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۵/۱۳ - ۰۱:۲۹    
معاون فنی و عمرانی شهرداری قم یکی از دلایل کندی پیشرفت مترو را اجرای پروژه در بافت فرسوده و بافت شهری دانست.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۵/۱۳ - ۰۰:۲۳    
وزیر آموزش و پرورش گفت: فرهنگیان می توانند تا سقف 200 میلیون ریال و زوجین فرهنگی تا سقف 400 میلیون ریال با دوره باز پرداخت 12 ماهه تسهیلات دریافت کنند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۵/۱۲ - ۲۳:۴۷    
تعدادی از جوانان داوطلب جمعیت هلال احمر شهرستان گنبدکاووس در اقدامی مبتکرانه با حضور در میادین و خیابان های این شهر از مردم خواستند در رعایت پروتکل های بهداشتی اهتمام بیشتری بورزند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۵/۱۲ - ۲۳:۴۵    
رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان یزد گفت: استفاده از ابزارهای نوین تامین منابع مالی برای مصرف هزینه در طرح های عمومی یکی از راه حل ها در مواجه با مشکل کمبود بودجه است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۵/۱۲ - ۲۳:۴۵    
معاون میراث فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان غربی از آغاز عملیات تعیین عرصه و حریم برای 21 محوطه تاریخی شهرستان های مختلف استان خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۵/۱۲ - ۲۳:۴۴    
رئیس شورای هیئات مذهبی فارس با اشاره به جلسات برگزارشده با ستاد استانی کرونا و مسئولین استان فارس گفت ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۵/۱۲ - ۲۳:۴۴    
مدیرعامل خانه مطبوعات استان همدان از نصب المان خبرنگار در یکی از نقاط پرتردد شهر خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۵/۱۲ - ۲۳:۴۰    
اولین عضو کادر سلامت بیمارستان امام رضا(ع) تبریز بر اثر ابتلا به کرونا به شهادت رسید.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۵/۱۲ - ۲۳:۴۰    
سفیر اتریش در جمهوری اسلامی، امروز میهمان چهارمحال و بختیاری بود و با هیات مدیره اتاق بازرگانی، استاندار و شهردار مرکز چهارمحال و بختیاری و برخی دیگر از مسؤولان دیدار و گفت وگو کرد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۵/۱۲ - ۲۳:۳۷    
شهردار همدان با بیان اینکه مکان ساختمان رسانه به زودی به خانه مطبوعات معرفی خواهد شد گفت: از نقدهای منصفانه رسانه ها از مدیریت شهری استقبال می کنیم.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۵/۱۲ - ۲۳:۳۷    
فرمانده انتظامی شهرستان شبستر از قتل با سلاح سرد در این شهرستان خبر داد و گفت: قاتل کمتر از 24 ساعت دستگیر شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۵/۱۲ - ۲۳:۲۷    
سرپرست دانشگاه بین المللی چابهار گفت: دانشگاه در مسیر توانمندسازی این نیروها گام های اساسی برداشته است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۵/۱۲ - ۲۳:۲۳    
مراسم اولین سالگرد شهید مدافع حرم حسین معماری در کلانشهر اهواز برگزار شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۵/۱۲ - ۲۳:۲۲    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان گفت: رسانه ها در امیدآفرینی و نشاط بخشی درشرایط کنونی جامعه نقش خطیری بر عهده دارند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۵/۱۲ - ۲۳:۱۸    
مسئولان فدراسیون بوکس به همراه سرمربی تیم و دو تن از ملی پوشان با حضور در دفتر بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) از حمایت های این مجموعه قدردانی کردند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۵/۱۲ - ۲۳:۱۶    
دیدار استقلال خوزستان و گل ریحان البرز در هفته سی و دوم رقابت های لیگ دسته اول فوتبال باشگاهی کشور با برتری آبی پوشان به پایان رسید.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۵/۱۲ - ۲۳:۱۵    
در آخرین مسابقه از هفته سی و دوم رقابت های لیگ دسته اول فوتبال، تیم داماش با 3 گل میزبان خود شهرداری تبریز را شکست داد تا بتواند در لیگ باقی بماند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۵/۱۲ - ۲۳:۱۳    
بعد از تخلفات صورت گرفته از سوی سبکی بنام ISDO دفاع شخصی، فدراسیون جودو اعلام کرد که هیچ گونه همکاری با این سبک ندارد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۵/۱۲ - ۲۳:۱۲    
سناتور ایالت ورمونت آمریکا روز یکشنبه در پیامی در توئیتر با اشاره به فقیرتر شدن مردم آمریکا نوشت که نیمی از خانوارهای آمریکایی در جریان همه گیری کرونا درآمد خود را از دست داده اند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۵/۱۲ - ۲۳:۰۹    
معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: برگزاری کارگاه های عملی دانش آموزان هنرستانی به صورت مجازی امکان پذیر نیست و بر این اساس با نظارت دقیق پروتکل های بهداشتی برگزار شده و هیچ ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۵/۱۲ - ۲۳:۰۹    
وزیر بهداشت گفت:با وجود احتمال سخت بودن شرایط فصل پاییز پس یا نباید کنکور سراسری را برگزار کنیم و یا به تعویق انداختن آن به امید روزهای بهتر، کار درستی نیست و باید آن را برگزار کنیم.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۵/۱۲ - ۲۳:۰۹    
شاگردان رسول خطیبی توانستند در یک دیدار خانگی از سد ملوان بندرانزلی بگذرند و امیدهای خود برای صعود به لیگ برتر را زنده نگه دارند و شرایط ملوان را سخت تر کنند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۵/۱۲ - ۲۳:۰۵    
با تلاش مجموعه شورای حل اختلاف یزد، یک فرد محکوم به قصاص نفس، با گذشت اولیای دم از اجرای مجازات، رهایی یافت.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۵/۱۲ - ۲۳:۰۵    
مدیرکل مدیریت بحران استان از احتمال وقوع سیل در گیلان در پی بارش های شدید باران طی دو روز آینده خبر داد و گفت ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۵/۱۲ - ۲۳:۰۳    
نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه قلم حق مدار بر سر منافع مردم معامله نمی کند گفت: قلم باید از کانون های زر و زور و تزویر به دور باشد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۵/۱۲ - ۲۳:۰۱    
تیم فوتبال سپیدرود با دو گل مغلوب تیم بالانشین خوشه طلایی ساوه در خانه خود شد تا شانسش برای بقا در لیگ آزادگان کمرنگ تر شود.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۵/۱۲ - ۲۲:۵۷    
بارشهای سنگین در بخشهایی از کره جنوبی از جمله پایتخت این کشور منجر به مرگ شماری از افراد به دلیل غرق یا مدفون شدن در گل ولای ، ناپدید شدن چند تن دیگر و بیخانمان شدن 360 تن منجر شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۵/۱۲ - ۲۲:۵۶    
در ادامه سریال آتش سوزی های عمدی و غیر عمدی در کهگیلویه و بویراحمد بخشی از درختان تپه قلات شهر سی سخت در آتش سوزی عمدی سوخت.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۵/۱۲ - ۲۲:۵۵    
برخی رسانه ها از کناره گیری محتمل وزیر خارجه لبنان از این سمت خبر دادند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۵/۱۲ - ۲۲:۵۳    
رئیس کل دادگستری استان اردبیل گفت: مجموعه های قضایی در احقاق حق، ایجاد عدالت و امنیت در جامعه نقش بسزایی دارند و مسلماً تحقق عدالت و امنیت که بسترساز توسعه و آبادانی است در گرو همکاری ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۵/۱۲ - ۲۲:۴۵    
رسانه های رژیم صهیونیستی شامگاه یکشنبه خبر دادند که یک راکت از نوار غزه به سوی شهرک های اشغالی اطراف نوار غزه شلیک شده است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۵/۱۲ - ۲۲:۴۰    
نماینده مردمان اردل، فارسان، کوهرنگ و کیار در مجلس شورای اسلامی گفت: تخریب ویلاهای غیر مجاز منطقه کوهرنگ یکی از اقدامات مثمرثمر در زمینه اقامه عدالت در جامعه بود.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۵/۱۲ - ۲۲:۳۹    
نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی به مناسبت چهلمین سالروز تأسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی پیامی صادر کرد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۵/۱۲ - ۲۲:۳۹    
تیم فوتبال مس کرمان با برد 2 بر 1 مقابل نیروی زمینی به لیگ برتر نزدیک تر شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۵/۱۲ - ۲۲:۳۳    
مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران با انتشار پیامی از اقدامات احمد حسین زادگان استاندار مازندران قدردانی و تشکر کرد .
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۵/۱۲ - ۲۲:۳۰    
اگر تا دیروز، مدافعان سلامت و کادر درمان، به کبودی ناشی از ماسک زدن های طولانی شناخته می شدند و دوری آنها از خانواده سوژه رسانه ها بود ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۵/۱۲ - ۲۲:۲۹    
در حالی که سرپرست باران نیاز به مراقبت های پزشکی دارد، باغ وحش ارم اجازه خروج بچه شامپانزه از باغ وحش را نمی دهد. این در حالی است که باران فقط در کنار سرپرست خود امکان ادامه حیات دارد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۵/۱۲ - ۲۲:۲۷    
رویارویی اسپال و فیورنتینا در هفته پایانی سری آ با پیروزی بنفش پوشان به پایان رسید.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۵/۱۲ - ۲۲:۱۸    
آژانس غذای سازمان ملل هشدار داد که وخامت شرایط اقتصادی در آمریکای لاتین سبب شده تا 11 میلیون نفر از ساکنان این منطقه در آستانه قحطی قرار بگیرند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۵/۱۲ - ۲۲:۱۶    
تیم شهدای قشقایی شیراز در هفته 32 لیگ دسته یک فوتبال باشگاه های کشور به میزبانی ورزشگاه پارس به مصاف میهمانش آرمان گهر سیرجان رفت که در پایان این بازی دو تیم به نتیجه تساوی یک-یک رضایت دادند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۵/۱۲ - ۲۲:۱۶    
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد از تعیین تکلیف اراضی دولتی واگذار شده در سال های گذشته خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۵/۱۲ - ۲۲:۱۳    
تیم آلومینیوم اراک در ادامه رقابت های لیگ دسته یک فوتبال کشور موفق به کسب سه امتیاز شیرین این رقابت ها شدند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۵/۱۲ - ۲۲:۱۰    
چرام دارای محیط زیست بسیار زیبا و منحصربه فردی است که به همان نسبت نیز می تواند شکننده باشد، جمع آوری غیر اصولی فاضلاب می تواند خسارت جبران ناپذیری به محیط زیست شهرستان وارد کند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۵/۱۲ - ۲۲:۰۹    
رئیس کل داگستری استان کرمان در تشریح ابعاد جدیدی از پرونده قتل آرش کسروی و دو تن دیگر از همراهان وی، گفت: دو متهم به مداخله در قتل اخیر و همکاری برای اختفای اجساد، شناسایی شده و در بازداشت هستند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۵/۱۲ - ۲۲:۰۶    
امین بهنام با حکم محمد مهدی برادران مدیرعالی حرم مطهر رضوی به سمت معاون خدمات زائرین حرم مطهر رضوی منصوب شد.