پنجشنبه ۱۰ خردادساعت ۱۶:۵۵May 2024 30
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری فارس 3 مرداد 1399 - farsnews.com

خبرگزاری فارس 29 اسفند 1393 خبرگزاری فارس 29 اسفند 1394 خبرگزاری فارس 30 اسفند 1395 خبرگزاری فارس 29 اسفند 1396 خبرگزاری فارس 29 اسفند 1397 خبرگزاری فارس 29 اسفند 1398 خبرگزاری فارس 31 فروردین 1399 خبرگزاری فارس 31 اردیبهشت 1399 خبرگزاری فارس 31 خرداد 1399 خبرگزاری فارس 31 تیر 1399 خبرگزاری فارس 31 شهریور 1399 خبرگزاری فارس 30 مهر 1399 خبرگزاری فارس 30 آبان 1399 خبرگزاری فارس 30 آذر 1399 خبرگزاری فارس 30 دی 1399 خبرگزاری فارس 30 بهمن 1399 خبرگزاری فارس 30 اسفند 1399 خبرگزاری فارس 1 مرداد 1399 خبرگزاری فارس 2 مرداد 1399 خبرگزاری فارس 3 مرداد 1399 خبرگزاری فارس 4 مرداد 1399 خبرگزاری فارس 5 مرداد 1399 خبرگزاری فارس 6 مرداد 1399 خبرگزاری فارس 7 مرداد 1399 خبرگزاری فارس 8 مرداد 1399 خبرگزاری فارس 9 مرداد 1399 خبرگزاری فارس 10 مرداد 1399 خبرگزاری فارس 11 مرداد 1399 خبرگزاری فارس 12 مرداد 1399 خبرگزاری فارس 13 مرداد 1399 خبرگزاری فارس 14 مرداد 1399 خبرگزاری فارس 15 مرداد 1399 خبرگزاری فارس 16 مرداد 1399 خبرگزاری فارس 17 مرداد 1399 خبرگزاری فارس 18 مرداد 1399 خبرگزاری فارس 19 مرداد 1399 خبرگزاری فارس 20 مرداد 1399 خبرگزاری فارس 21 مرداد 1399 خبرگزاری فارس 22 مرداد 1399 خبرگزاری فارس 23 مرداد 1399 خبرگزاری فارس 24 مرداد 1399 خبرگزاری فارس 25 مرداد 1399 خبرگزاری فارس 26 مرداد 1399 خبرگزاری فارس 27 مرداد 1399 خبرگزاری فارس 28 مرداد 1399 خبرگزاری فارس 29 مرداد 1399 خبرگزاری فارس 30 مرداد 1399 خبرگزاری فارس 31 مرداد 1399 
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۵/۱۲ - ۱۷:۵۰    
کلیپی از عملکرد جوردی آلبا در باشگاه بارسلونا را ببینید.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۵/۱۰ - ۱۳:۲۸    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کردستان از افزایش شمار فوتی های ناشی از کرونا به 405 نفر در استان خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۵/۰۶ - ۱۵:۰۲    
معاون پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی با اشاره به وقوع رگبار باران در ارتفاعات جنوبی البرز، بخش هایی از شمال، جنوب و غرب کشور، گفت: روز پنجشنبه نهم مرداد در نوار شمالی کشور بارش ها افزایش می یابد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۵/۰۵ - ۱۵:۳۴    
رئیس اداره تبلیغات اسلامی نهاوند با اشاره به برگزاری انتخابات کانون مداحان نهاوند گفت: 75 درصد واجدان شرایط در این انتخابات شرکت کردند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۵/۰۵ - ۱۴:۱۰    
سخنگوی وزارت بهداشت گفت: طی 24 ساعت گذشته بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، دو هزار و 333 بیمار جدید مبتلا به کووید19 در کشور شناسایی شد که یک هزار و 282 نفر از آنها بستری شدند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۵/۰۵ - ۱۲:۳۹    
وزیر دفاع انگلیس مدعی شد، با توجه به تهدیدات فضایی روسیه و چین، در سیاست خارجی، دفاعی و امنیتی لندن بازنگری صورت می گیرد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۵/۰۵ - ۱۱:۳۲    
تفاهم نامه مشارکت در امور فرهنگی و هنری میان انجمن صنفی هنرمندان تئاتر تهران در راستای وظیفه کارآفرینی و اشتغال زایی و فرهنگسرای نیاوران منعقد شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۵/۰۵ - ۰۰:۲۱    
تام کروز قرار است برای بازی در فیلمی تاریخ ساز به ایستگاه بین المللی فضا در 450 کیلومتری زمین برود.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۵/۰۴ - ۱۸:۵۷    
رئیس فراکسیون کارگری مجلس گفت: مقرر شده است سازمان تامین اجتماعی با فعالان حوزه کارگری یک همگرایی ایجاد کند تا بتوانیم در مدت کوتاهی حداقل ها را برای تامین مسکن مورد درخواست جامعه کارگری خصوصا برای ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۵/۰۴ - ۱۶:۰۹    
مدیرکل هواشناسی استان البرز گفت: طبق پیش بینی های انجام شده وزش باد و آذرخش تا بامداد شنبه ادامه خواهد داشت.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۵/۰۴ - ۱۴:۴۹    
کارشناس امور تغذیه گفت: خوردن هندوانه قرمز برای افرادی که مشکلات سیستم گوارشی دارند یا به بیمار های مزمن سیستم گوارشی مبتلا هستند، توصیه نمی شود.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۵/۰۴ - ۱۳:۱۰    
درحالی که مهمترین راه پیشگیری از ابتلا به کرونا ماسک زدن بوده و استفاده از آن در مراکز عمومی و ادارت اجباری شده است، اما این کالای ضروری همچنان 2 تا 3 برابر قیمت به مردم عرضه می شود.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۵/۰۴ - ۱۲:۰۸    
محققان دستگاهی کوچک ساخته اند که می تواند به متخصصان بهداشت عمومی اجازه دهد بلافاصله بیماری کووید-19 را با استفاده از تلفن های همراه تشخیص داده و ردیابی کنند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۵/۰۴ - ۱۱:۲۵    
انتخابات هیأت مدیره اتحادیه مؤسسات و تشکل های قرآن و عترت کشور برگزار و اعضای هیأت مدیره و بازرسان اتحادیه انتخاب و معرفی شدند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۵/۰۴ - ۱۱:۲۳    
بنابر گزارش ها، ساعاتی بعد از تخلیه کنسولگری چین در هیوستون، نیروهای آمریکایی که گفته می شود چند نفر از آنها از وزارت خارجه این کشور بوده اند با شکستن یکی از درهای ورودی ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۵/۰۴ - ۱۱:۰۷    
مدیرکل امور بین الملل مجلس تاکید کرد: تعرض جنگنده های آمریکایی به هواپیمای مسافربری ایرانی بار دیگر نشان داد که حضور اشغالگران در منطقه تهدید جدی علیه صلح و امنیت بین المللی به شمار می رود.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۵/۰۴ - ۱۱:۰۶    
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: تعرض به هواپیمای مسافربری، نقض صریح قوانین و اوج رذالت حکومت رو به افول آمریکا است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۵/۰۴ - ۱۱:۰۱    
معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی و صنایع دستی آذربایجان غربی گفت: تاکنون در آذربایجان غربی 26 واحد بوم گردی در 10 شهرستان با ظرفیت پذیرش 280 مسافر فعالیت دارند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۵/۰۴ - ۱۰:۵۵    
محققان پژوهشگاه رویان و دانشگاه تربیت مدرس با هدف درک چگونگی اثر لیتیوم بر بیماران مبتلا به عارضه دوقطبی، پژوهشی انجام داده اند که به درک چگونگی اثر لیتیوم در کنترل بیماری دو قطبی کمک شایانی می کند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۵/۰۴ - ۱۰:۴۴    
سخنگوی جنبش نجباء عراق در واکنش به مزاحمت دو جنگنده آمریکایی برای هواپیمای مسافربری ایران، چنین رفتاری را دارای ماهیت مافیایی و راهزنی دانست.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۵/۰۴ - ۱۰:۳۲    
اقدام دیوانه وار و غیرقانونی 2 جنگنده آمریکایی علیه هواپیمای مسافری ایرانی در آسمان سوریه وجهی دیگر از چهره غیرانسانی شیطان بزرگ را نشان داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۵/۰۴ - ۱۰:۱۷    
فرماندار شیراز با اشاره به اینکه بزرگترین مشکل روستاهای منطقه به ویژه روستای گردخون مربوط به کمیت و کیفیت آب شرب است ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۵/۰۴ - ۰۸:۴۵    
مدیرکل راه و شهرسازی استان آذربایجان غربی گفت: عملیات اجرایی احداث 5 هزار و 573 واحد مسکن ملی از ماه آینده آغاز می شود.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۵/۰۴ - ۰۹:۱۷    
دفتر حفاظت منافع جمهوری اسلامی در قاهره با اشاره به اقدام اخیر جنگنده های آمریکایی با بیان اینکه دولتی که روزی یک ابرقدرت بود، اکنون دست به راهزنی هوایی علیه هواپیمای مسافربری می زند ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۵/۰۴ - ۰۷:۵۷    
استاندار گلستان گفت: تلاش می کنیم مجوز های نهایی برای افتتاح فاز نخست مرکز پیشگیری از سرطان شهرستان ترکمن تا ایام هفته دولت سال جاری صادر شود.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۵/۰۴ - ۰۸:۴۰    
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین گفت: باید روزانه حداقل 120 هزار ماسک برای استان تهیه شده و در بازار توزیع شود که هم اکنون در حال انجام است و در کنار آن باید برای ذخیره سازی 2 میلیون ماسک ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۵/۰۴ - ۰۸:۱۶    
مدیرکل راه و شهرسازی استان خراسان شمالی گفت: ثبت نام تسهیلات کمک ودیعه مسکن به مستأجران از روز شنبه 4 مردادماه آغاز می شود.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۵/۰۴ - ۰۳:۲۴    
نماینده شیراز و زرقان در مجلس با تاکید بر ضرورت تخصصی شدن قوانین، از تشکیل 7 کارگروه و 45 کمیته تخصصی مشورتی در کنار خود، در این عرصه خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۵/۰۴ - ۰۲:۴۰    
معاون رئیس قوه قضاییه تعرض جنگنده های آمریکایی به هواپیمای مسافربری ایرانی را مصداق بارز راهزنی هوایی دانست.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۵/۰۴ - ۰۲:۱۰    
سرپرست باشگاه فجر شهید سپاسی شیراز گفت: تست کرونای 11 نفر از بازیکنان و دو نفر از کادر فنی این باشگاه مثبت اعلام شده که این موضوع بلافاصله به اطلاع سازمان لیگ فدراسیون فوتبال رسید.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۵/۰۴ - ۰۲:۰۵    
انتخابات کانون مداحان شهرستان قم با معرفی 11 عضو اصلی و 5 عضو علی البدل برگزار شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۵/۰۴ - ۰۱:۰۸    
بر خلاف اظهارات سخنگوی سازمان تروریستی سنتکام، جنگنده های اف-15 آمریکایی در زمان رهگیری هواپیمای مسافربری ایرانی در ماموریت هوایی روتین نبوده اند و با تجاوز به آسمان لبنان اقدام به این رهگیری کرده ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۵/۰۴ - ۰۱:۰۲    
رئیس هیات انجمن های ورزشی آذربایجان شرقی، گفت: استان آذربایجان شرقی به دلیل داشتن مزیت های مختلف گردشگری همه ساله میزبان میلیون ها مسافر و گردشگر است که در صورت فراهم شدن زیرساخت ورزش های هوایی به ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۵/۰۴ - ۰۰:۴۰    
فجر شهید سپاسی در ایستگاه 31 ، به تیم بالای جدولی نود رسید.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۵/۰۴ - ۰۰:۲۰    
یک مقام ارشد ارتش آمریکا در سفری سرزده وارد فلسطین اشغالی شد و با مقام های ارشد ارتش رژیم صهیونیستی دیدار کرد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۵/۰۴ - ۰۰:۱۶    
سفیر جمهوری اسلامی ایران در بغداد سردار شهید قاسم سلیمانی را یک فرمانده میدانی و یک مدیر واقعاً در صحنه خواند و گفت: سردار سلیمانی همیشه آماده شهادت بود.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۵/۰۳ - ۲۳:۵۶    
سرمربی تیم فوتبال مسجدسلیمان گفت: اگر قدرت پرسپولیس و نفت را روی کفه ترازو بگذارید، متوجه می شوید بازی با چنین تیمی در یک زمینی که حکم ورزشگاه بی طرف را دارد، خیلی سخت است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۵/۰۳ - ۲۳:۵۳    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازیکنانم برای برد وارد زمین شدند و با توجه به شرایط سختی که داشتیم، از جان خود مایه گذاشتند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۵/۰۳ - ۲۳:۴۳    
مسؤول نمایندگی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری قوچان گفت: برای اولین بار مجوز و موافقت اصولی ایجاد و احداث 11 اقامتگاه سنتی یا بومگردی در روستاهای هدف گردشگری این شهرستان اخذشده که تعدادی از آن ها ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۵/۰۳ - ۲۳:۴۲    
رئیس کل دادگستری استان فارس گفت: امسال باید سال مختومه کردن پرونده های مسن و قدیمی دادگاه خانواده شیراز باشد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۵/۰۳ - ۲۳:۴۰    
معاون وزیر خارجه آمریکا خبر داد که هفته آینده و برای نخستین بار پس از سال 2013، نشست مسکو و واشنگتن در خصوص امنیت فضا برگزار می شود.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۵/۰۳ - ۲۳:۳۹    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: شمار فوتی های قطعی ناشی از کرونا در این استان با افزایش 12 نفره در جمعه 3 مردادماه به 496 نفر رسید.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۵/۰۳ - ۲۳:۳۷    
سنای آمریکا روز پنجشنبه ضمن موافقت با قانون بودجه وزارت دفاع این کشور، با ادامه کمک های مالی به پروژه های امنیتی و دفاع موشکی رژیم صهیونیستی نیز موافقت کرد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۵/۰۳ - ۲۳:۳۷    
در حالی که وزیر امور خارجه آمریکا خواستار ایجاد ائتلاف جدید بین المللی علیه چین شده، کاخ کرملین روسیه تاکید کرد که این کشور در هیچ ائتلافی علیه دیگر کشورها به خصوص ضد چین مشارکت نمی کند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۵/۰۳ - ۲۳:۳۱    
تغییر محکومیت وکیل و کارچاق کن سابق رئیس جمهور آمریکا از حبس خانگی به زندان به دلیل قصد او برای نوشتن کتابی افشاگرانه علیه دونالد ترامپ بوده است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۵/۰۳ - ۲۳:۲۹    
چندی است که از سوی مدیریت سازمان تأمین اجتماعی کشور، بحث شرکت در آزمون مدیران آینده به عنوان راهکاری مترقی برای شناسایی مدیران کاردان درون سازمانی اجرایی شده اما این رویکرد سالاری مدیرعامل جدید ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۵/۰۳ - ۲۳:۲۲    
رسانه های رژیم صهیونیستی گزارش دادند که ارتش این رژیم در ارزیابی خود از وضعیت جنوب لبنان حکایت از آن دارد که حزب الله انتقام شهید خود را خواهد گرفت.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۵/۰۳ - ۲۳:۱۸    
سرمربی تیم فوتبال مسجدسلیمان گفت: اگر قدرت پرسپولیس و نفت را روی کفه ترازو بگذارید، متوجه می شوید بازی با چنین تیمی در یک زمینی که حکم ورزشگاه بی طرف را دارد، خیلی سخت است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۵/۰۳ - ۲۳:۱۵    
مدیریت توزیع نیروی برق چرام، گفت: امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته کمترین میزان خاموشی و بالاترین رشد مصرف ((حدود 6مگا وات افزایش مصرف برق)) را در شهرستان چرام داشته ایم .
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۵/۰۳ - ۲۳:۱۳    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازیکنانم برای برد وارد زمین شدند و با توجه به شرایط سختی که داشتیم، از جان خود مایه گذاشتند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۵/۰۳ - ۲۳:۰۹    
دیدار نفت مسجدسلیمان با پرسپولیس در ورزشگاه شهید بهنام محمدی با برتری 2 بر یک میهمان به اتمام رسید.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۵/۰۳ - ۲۱:۳۴    
امام جمعه بجنورد با اشاره به در پیش بودن عید سعید قربان گفت: امسال ذبح خانگی نداشته باشیم بلکه برای قربانی کردن از ظرفیت کشتارگاه استفاده کنیم.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۵/۰۳ - ۲۱:۳۲    
دبیر جامعه روحانیون و فضلای استان هرمزگان تصریح کرد: نیروهای توانمند هرمزگانی را حذف نکنید.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۵/۰۳ - ۲۱:۳۱    
منابع خبری جمعه گفته اند رئیس جمهور آمریکا از وزیر دفاع این کشور عصبانی شده اما فعلاً قصدی برای اخراج او ندارد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۵/۰۳ - ۲۱:۲۹    
سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: قبل از کرونا، تیم ما در زمین خود تمامی بازی ها را برده بود اما شیوع این بیماری شرایط تیم ما را بهم زد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۵/۰۳ - ۲۱:۲۳    
منابع خبری جمعه گفته اند رئیس جمهور آمریکا از وزیر دفاع این کشور عصبانی شده اما فعلاً قصدی برای اخراج او ندارد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۵/۰۳ - ۲۱:۲۰    
استاندار خوزستان گفت: در طول یکسال گذشته بیش از 100 میلیارد تومان برای حفاظت از آب و خاک استان هزینه شده است
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۵/۰۳ - ۲۱:۱۵    
سرپرست تیم فوتبال پارس جنوبی جم به ویروس کرونا مبتلا شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۵/۰۳ - ۲۱:۱۵    
دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر گفت: متأسفانه 6 نفر از هم استانی هایمان طی روزهای گذشته فوت شده اند که تست کرونای آن ها امروز مثبت اعلام شده است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۵/۰۳ - ۲۱:۰۸    
اعضای هیئت رئیسه فراکسیون مناطق آزاد تجاری، صنعتی و ویژه اقتصادی مجلس یازدهم انتخاب شدند و معصومه پاشایی بهرام رییس آن شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۵/۰۳ - ۲۰:۵۷    
شهردار درگهان در یک اقدام هوشمندانه با فراخوان ایده بده، جایزه ببر ، مردم را به تفکر برای ارائه ایده های برتر و دریافت جایزه تشویق کرده است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۵/۰۳ - ۲۰:۵۲    
امام جمعه فردیس خواستار ورود دستگاه قضایی بعنوان مدعی العموم به پرونده برخی اعضای شورای شهر فردیس شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۵/۰۳ - ۲۰:۴۸    
یک مقام آمریکایی گفت که واشنگتن با دستور بستن کنسولگری هیوستون به پکن پیام داد که جاسوسی اقتصادی و علمی را متوقف کند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۵/۰۳ - ۲۰:۴۲    
دادستان عمومی و انقلاب اهر از دستگیری عوامل درگیری در اورژانس بیمارستان اهر خبرداد و گفت: بادستور قضایی واقدام سریع پلیس در کمترین زمان افراد خاطی دستگیر و با قرار بازداشت روانه زندان شدند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۵/۰۳ - ۲۰:۴۲    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم از مراجعه 75 بیمار مشکوک به کرونا به مراکز درمانی در قم خبر داد و گفت: 45 بیمار با تشخیص پزشکان بستری شدند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۵/۰۳ - ۲۰:۳۷    
چهارمین انتخابات کانون مداحان سیستان و بلوچستان با حضور پرشور مداحان و ذاکران اهل بیت(ع) در هیئت رضویه زاهدان برگزار شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۵/۰۳ - ۲۰:۳۵    
باشگاه نساجی قائمشهر درباره اتفاقات روی داده درباره داوری دیدار برابر استقلال روی داد، بیانیه ای صادر کرد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۵/۰۳ - ۲۰:۲۲    
گزینه اصلی سرمربیگری تیم ملی فوتبال جوانان گفت: برنامه هایم را به فدراسیون داده ام و از دوشنبه کارمان را ششروع می کنیم.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۵/۰۳ - ۲۰:۲۱    
مدیر کل امور عشایر چهارمحال و بختیاری گفت: آموزش های لازم برای عشایر از طریق شبکه بهداشت صورت می گیرد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۵/۰۳ - ۲۰:۲۰    
یک مقام آمریکایی گفته احتمالاً خلبان هواپیمای شرکت هواپیمایی ماهان که مورد تعرض جنگنده اف 15 آمریکا قرار گرفت هشدار تصادم هوایی دریافت کرده بود.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۵/۰۳ - ۲۰:۰۹    
معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سبزوار از کشف جسد جوان 20 ساله دربند خاکی این شهرستان خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۵/۰۳ - ۲۰:۰۱    
ترکیب نفت مسجدسلیمان برای بازی مقابل پرسپولیس از سوی کادرفنی این تیم مشخص شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۵/۰۳ - ۲۰:۰۰    
صدها نفر روز جمعه در اعتراض به نخست وزیر رژیم صهیونیستی در برابر محل رسمی اقامت وی در قدس اشغالی تظاهرات کرده و خواستار استعفای وی شدند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۵/۰۳ - ۱۹:۵۳    
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه 12 مورد مبتلا به ویروس کرونا امروز در گچساران شناسایی شده است ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۵/۰۳ - ۱۹:۵۰    
دستگاه اطلاعاتی آمریکا در بیانیه ای جمعه بار دیگر سه کشور ایران، روسیه و چین را به تلاش برای دخالت در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در ماه نوامبر متهم کرده است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۵/۰۳ - ۱۹:۵۰    
مصلی مهدیه امام خمینی (ره) اهواز به ویژه در روزهای جمعه به مرکز پیگیری مشکلات مردم توسط حجت الاسلام موسوی فرد امام جمعه اهواز تبدیل شده است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۵/۰۳ - ۱۹:۴۶    
رئیس مجلس تصریح کرد: هر جنایت آمریکایی ها، بی شک نابودی ذلیلانۀ مستکبرین منطقه به ویژه رژیم منحوس صهیونیستی را سرعت خواهد بخشید.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۵/۰۳ - ۱۹:۴۲    
نبود فضای کسب و کار راهگشا، وضعیت نامساعد معاش کارگران، فقدان راهکارهای قانونی تسهیل گر با هدف تشویق فعالان اقتصادی و عدم نظارت بهینه بر اجرای قوانین مربوطه از چالش های عمده در مسیر تحقق جهش تولید به ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۵/۰۳ - ۱۹:۳۵    
شهردار جویبار به منظور بازدید از طرح های شهرداری تبریز به این شهر سفر کرد و در این سفر بر همکاری ما بین این دو شهرداری تأکید کرد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۵/۰۳ - ۱۹:۳۴    
معاون درمان وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی اظهار کرد: در تولید دستگاه های کمک تنفسی یکی از افتخارات کشور ما این است که به مرحله ای رسیده ایم که دیگر نیازی به واردات نداریم و برخی شرکت ها اعلام کرده ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۵/۰۳ - ۱۹:۲۸    
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: پاشنه آشیل شمار افراد مبتلا به ویروس کرونا در استان مجالس عروسی، عزا و تجمعات است که باید به حداقل برسد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۵/۰۳ - ۱۹:۱۲    
رئیس جمهور آمریکا در یک خودستایی جدید گفته از قوای ذهنی لازم برای ریاست جمهوری برخوردار است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۵/۰۳ - ۱۹:۱۰    
معاون محیط طبیعی اداره کل حفاظت محیط زیست آذربایجان شرقی از موفقیت عملیات شبانه نجات یک قلاده خرس در شهرستان سراب خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۵/۰۳ - ۱۹:۱۰    
فرماندهی نیروهای تروریست آمریکایی در قاره آفریقا مدعی شد که روسیه همچنان به ارسال سلاح به لیبی ادامه می دهد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۵/۰۳ - ۱۸:۵۹    
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: از ابتدای شیوع کرونا، افراد و گروه های داوطلب مردمی با همان روحیه دوران دفاع مقدس به یاری کادر پزشکی شتافتند و به اقشار مختلف جامعه، نیازمندان و محرومان یاری رساندند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۵/۰۳ - ۱۸:۵۵    
مدیر کل اموال و املاک بنیاد مستضعفان استان ایلام از مساعدت 81 میلیارد ریالی بنیاد مستضعفان به ایلام خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۵/۰۳ - ۱۸:۵۴    
سرمربی تیم ماشین سازی غایب بزرگ این تیم در تمرینات هفته آینده خواهد بود.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۵/۰۳ - ۱۸:۴۵    
هومن افاضلی سرمربی ماشین سازی تبریز با پزشک تیم در استراحت خانگی خواهد بود.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۵/۰۳ - ۱۸:۴۵    
سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی از یک فوتی و 13 مصدوم طی شبانه روز گذشته در جاده های مواصلاتی استان خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۵/۰۳ - ۱۸:۴۴    
مدیر گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی از برگزاری انتخابات اتحادیه کشوری مؤسسات و تشکل های قرآن و عترت در این استان خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۵/۰۳ - ۱۸:۴۲    
سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران هیچ حرکت خصمانه ای علیه ملت ایران را بی پاسخ نخواهد گذارد و در زمان خود به هر حرکت نابخردانه ای واکنش قاطع و مناسب نشان ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۵/۰۳ - ۱۸:۴۰    
سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان ولی عصر(عج) بستری شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۵/۰۳ - ۱۸:۴۰    
مدیر آب و فاضلاب کرج با اشاره به اینکه بررسی مشکل بالا زدگی آب از چاله آسانسور مسکن های ماهدشت در دستور کار قرار دارد ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۵/۰۳ - ۱۸:۳۴    
براساس اعلام وزارت راه و شهرسازی، شرایط استفاده از تسهیلات کمک ودیعه مسکن اعلام شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۵/۰۳ - ۱۸:۲۵    
یک روزنامه آمریکایی به افشاگری درباره تاکتیک های محمد بن سلمان برای به دام انداختن مخالفانش پرداخته است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۵/۰۳ - ۱۸:۲۱    
امام جمعه چادگان گفت: دشمنان در فضای مجازی تلاش می کنند بین مردم اختلاف ایجاد کنند اما غافل از آن هستند که جوانان غیور کشور آماده اند تا با زیاده خواهی دشمنان مقابله کرده و باعث شوند دشمنان اهداف شوم ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۵/۰۳ - ۱۸:۲۱    
نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا هشدار داد ممکن است رئیس جمهور این کشور تلاش کند به صورت غیرمستقیم انتخابات را بدزدد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۵/۰۳ - ۱۸:۱۳    
مدافع کروات باشگاه لیورپول پس از قهرمانی با این تیم راهی زنیت روسیه می شود.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۵/۰۳ - ۱۸:۱۲    
امام جمعه ی قزوین با اشاره به تهدید هواپیمای مسافربری توسط نیروهای امریکایی در شب گذشته گفت: در تهدید هواپیمای غیر نظامی اشرار امریکایی رعب و وحشت را در دل افراد مسلمان ایجاد کردند و همین مورد و ...