پنجشنبه ۲۷ اردیبهشتساعت ۲۳:۳۱May 2024 16
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری فارس 9 بهمن 1399 - farsnews.com

خبرگزاری فارس 29 اسفند 1393 خبرگزاری فارس 29 اسفند 1394 خبرگزاری فارس 30 اسفند 1395 خبرگزاری فارس 29 اسفند 1396 خبرگزاری فارس 29 اسفند 1397 خبرگزاری فارس 29 اسفند 1398 خبرگزاری فارس 31 فروردین 1399 خبرگزاری فارس 31 اردیبهشت 1399 خبرگزاری فارس 31 خرداد 1399 خبرگزاری فارس 31 تیر 1399 خبرگزاری فارس 31 مرداد 1399 خبرگزاری فارس 31 شهریور 1399 خبرگزاری فارس 30 مهر 1399 خبرگزاری فارس 30 آبان 1399 خبرگزاری فارس 30 آذر 1399 خبرگزاری فارس 30 دی 1399 خبرگزاری فارس 30 اسفند 1399 خبرگزاری فارس 1 بهمن 1399 خبرگزاری فارس 2 بهمن 1399 خبرگزاری فارس 3 بهمن 1399 خبرگزاری فارس 4 بهمن 1399 خبرگزاری فارس 5 بهمن 1399 خبرگزاری فارس 6 بهمن 1399 خبرگزاری فارس 7 بهمن 1399 خبرگزاری فارس 8 بهمن 1399 خبرگزاری فارس 9 بهمن 1399 خبرگزاری فارس 10 بهمن 1399 خبرگزاری فارس 11 بهمن 1399 خبرگزاری فارس 12 بهمن 1399 خبرگزاری فارس 13 بهمن 1399 خبرگزاری فارس 14 بهمن 1399 خبرگزاری فارس 15 بهمن 1399 خبرگزاری فارس 16 بهمن 1399 خبرگزاری فارس 17 بهمن 1399 خبرگزاری فارس 18 بهمن 1399 خبرگزاری فارس 19 بهمن 1399 خبرگزاری فارس 20 بهمن 1399 خبرگزاری فارس 21 بهمن 1399 خبرگزاری فارس 22 بهمن 1399 خبرگزاری فارس 23 بهمن 1399 خبرگزاری فارس 24 بهمن 1399 خبرگزاری فارس 25 بهمن 1399 خبرگزاری فارس 26 بهمن 1399 خبرگزاری فارس 27 بهمن 1399 خبرگزاری فارس 28 بهمن 1399 خبرگزاری فارس 29 بهمن 1399 خبرگزاری فارس 30 بهمن 1399 
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۱۲ - ۱۵:۰۲    
هیرمان شیر نر ایرانی 9 ساله باغ وحش ارم که سال گذشته از باغ وحش بریستول انگلستان به تهران منتقل شد این روزها حال خوشی ندارد ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۱۲ - ۱۴:۲۵    
رئیس سازمان بسیج سازندگی از آزادسازی 2 هزار و 714 زندانی غیرعمد در سومین مرحله رزمایش کمک های مومنانه خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۱۲ - ۱۳:۲۰    
سعید حجاریان در حالی مسئولیت روحانی را از دوش اصلاح طلبان باز می کند و می گوید کلید از خودمان نبود ، که سال 96 با دعوت به رای دادن به روحانی گفته بود روحانی با یک دسته کلید برای حل مشکلات آمده است !
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۱۱ - ۱۶:۵۹    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد از ثبت هفتمین روز بدون فوتی کرونا در استان خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۱۱ - ۱۶:۲۷    
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز، گفت: در بازرسی از کامیونت توقیف شده، 31 کیلوگرم تریاک که در بین کیسه های خیار مخفی شده بود کشف و به همراه متهم تحویل مراجع قضائی شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۱۱ - ۱۵:۱۸    
به گفته مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، هم زمان با سی و نهمین جشنواره فیلم فجر، 16 فیلم بخش مسابقه ایران سودای سیمرغ این دوره از جشنواره در رشت به نمایش درمی آید.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۱۱ - ۱۵:۱۴    
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی با تأکید بر اینکه باید شهر را برای پیشگیری از جرایم زنده نگه داریم، گفت: ضعف کارکردهای دیگران در جامعه اعم از کوتاهی در آموزش، توزیع نامناسب ثروت ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۱۱ - ۱۴:۳۰    
مانع تراشی ها و شرط گذاری های کابینه بایدن برای بازگشت به برجام و همراهی اروپایی ها با این موضع گیری ها موجی از واکنش ها را از طیف های مختلف مردم و مسؤولان به همراه داشته است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۱۱ - ۱۳:۱۰    
معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی استان البرز، ازکشف 19 دستگاه کیس مایونر، از سوله یک کارخانه در شهرک صنعتی اشتهارد خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۱۱ - ۱۱:۵۲    
مدیر جهاد کشاورزی طبس با اشاره به اینکه پیش بینی می شود امسال 714 تُن مرکبات از اراضی زیر کشت طبس برداشت شود ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۱۱ - ۱۰:۵۲    
پنجمین دوره جایزه مسئولیت اجتماعی مدیریت 7 و 8 بهمن ماه هم زمان با پنجمین کنفرانس ملی فرهنگ سازمانی با رویکرد مدیریت بحران با حضور صاحبان صنایع و بنگاه های مختلف کشور در محل دانشگاه خاتم تهران برگزار ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۱۱ - ۱۰:۴۹    
معاون علمی و فناوری رییس جمهوری در جریان سفر 3 روزه خود به کنیا با بتی مانیا وزیر صنعت و تکنولوژی این کشور دیدار کرد. در این دیدار بر توسعه روابط دوجانبه دو کشور تاکید شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۱۱ - ۱۰:۴۵    
معاون علمی و فناوری رییس جمهوری اسلامی ایران و وزیر امور خارجه کنیا در جریان حضور هیات عالی رتبه علمی و فناوری کشورمان در نایروبی دیدار کردند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۱۱ - ۰۶:۳۲    
مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان گفت: در دهه فجر امسال افتتاح طرح های گازرسانی به 50 واحد صنعتی و تولیدی و گازرسانی به 9 روستا آغاز می شود.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۱۰ - ۲۲:۱۲    
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان با اشاره به حکم دیوان عدالت اداری مبنی بر اینکه برگ سبز صادره از سوی ناجا در حکم سند قانونی خودرو است، ثبت سند خودرو در دفاتر اسناد رسمی را اختیاری عنوان کرد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۱۰ - ۱۸:۱۹    
فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از کشف انبار احتکار روغن مایع خبر داد و گفت: از این انبار هزار و 418 لیتر انواع روغن خوراکی کشف شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۱۰ - ۱۵:۳۹    
مدیر منطقه 5 شهرداری قم از حفر 100 حلقه چاه در منطقه جمکران به منظور جمع آوری آب های سطحی خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۱۰ - ۱۵:۳۰    
امام جمعه اصفهان گفت: بهترین ناظر بر قیمت ها و بهترین عامل مقابله با گران فروشی خودکنترلی مردم در برابر قیمت ها است که اعلام منظم قیمت کالاهای اساسی از سوی دولت راهکاری برای این نظارت مردمی است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۱۰ - ۱۵:۰۸    
رئیس پلیس امنیت عمومی استان از دستگیری یکی از اراذل و اوباش خبر داد که در فضای مجازی اقدام به ترویج شرارت و اقدام هنجارشکنانه می کرد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۱۰ - ۱۴:۴۴    
مدیر امور سینمایی استان زنجان از اکران فیلم های جشنواره فجر در زنجان خبر داد و گفت: فیلم ها از 15 بهمن اکران می شود.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۱۰ - ۱۴:۳۷    
بازیکنان استقلال پیش از دیدار هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال کشور خود را در ورزشگاه محمدی خود را گرم کردند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۱۰ - ۱۴:۲۹    
تیم فوتسال بانوان هیات خراسان در دیداری حساس مس رفسنجان را مغلوب کرد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۱۰ - ۱۴:۱۹    
سخنگوی هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری اعلام کرد که هشتمین اجلاس رسمی مجلس خبرگان رهبری در تاریخ 4 اسفند برگزار خواهد شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۱۰ - ۱۳:۵۲    
فرمانده انتظامی استان گفت: در پاتک شبانه ماموران یگان تکاوری 116کهنوج به مخفیگاه یک باند قاچاق مواد مخدر، 5 قاچاقچی دستگیر و 359 کیلو تریاک جاساز شده در 3 دستگاه خودروی سواری کشف شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۱۰ - ۱۳:۵۱    
شماره دویست وهفتاد و سه هفته نامه خط حزب الله با عنوان انقلاب ضد بت بزرگ منتشر شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۱۰ - ۱۳:۵۰    
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه سیستان و بلوچستان گفت: اخیراً یکی از نمایندگان استان که با رای جریان انقلاب به مجلس راه یافته است ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۱۰ - ۱۳:۴۹    
معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار آذربایجان غربی گفت: 11 شهر آذربایجان غربی از نظر شیوع کرونا در وضعیت آبی و 6 شهر دیگر در وضعیت زرد قر ار دارند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۱۰ - ۱۳:۴۶    
فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر از برگزاری رزمایش الی بیت المقدس در ایام الله دهه فجر خبرداد و گفت ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۱۰ - ۱۳:۴۶    
وزرای امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و ترکیه صبح امروز در استانبول دیدار کرده و به گفت وگو نشستند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۱۰ - ۱۳:۴۶    
نقاشی مردی جوان با قابی مدور که چهره نجیب زاده ای جوان از فلورانس است، اثری بود که امروز توجه ها را به خود جلب کرد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۱۰ - ۱۳:۴۶    
نماینده تبریز در مجلس و مسئول ستاد بزرگداشت یکصدمین سالگرد شهادت شیخ محمد خیابانی، از تاسیس بنیادی فرهنگی و تاریخی که به نام این روحانی بیدارگر و ضداستعمار مزّین است، خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۱۰ - ۱۱:۳۲    
تا صبح روز یکشنبه هفته آینده جو استان ناپایدار خواهد بود و ابرناکی، بارش باران و برف، کولاک برف و کاهش دما را شاهد خواهیم بود.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۱۰ - ۱۱:۳۲    
رئیس پلیس فتای استان زنجان از کلاهبرداری اینستاگرامی از طریق دسترسی غیر مجاز به حساب کاربری خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۱۰ - ۱۱:۳۲    
با اعلام آمادگی پیمانکار بخش خصوصی، شهربازی 72 در تابستان سال آینده برای استفاده شهروندان قمی آماده سازی می شود.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۱۰ - ۰۲:۴۸    
رئیس کل دادگاه های عمومی و انقلاب تهران بر کاهش موجودی پرونده های دادگاه های تهران تا پایان سال 99 تأکید کرد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۱۰ - ۰۱:۵۷    
رئیس دادگاه های عمومی و انقلاب تهران به طور سرزده از مجتمع قضایی ارشاد بازدید و با مراجعان و همکاران قضائی و اداری دیدار کرد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۱۰ - ۰۱:۰۱    
معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل ونقل از پیشرفت فیزیکی 85 درصد عملیات زیرسازی پروژه راه آهن اردبیل خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۰۹ - ۲۳:۵۰    
رئیس کمیسیون صنعت و معدن مجلس شورای اسلامی گفت: طرحی در مجلس به صحن می رود که مدیران صنایع بدهکار، زندان نروند و واحدهای صنعتی تعطیل نشوند و برای مجازات، ظرفیت تولید را افزایش دهند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۰۹ - ۲۳:۴۳    
نشست خبری دومین جشنواره عکس کیش با حضور هیات داوران برگزار شد و 116 اثر از آثار ارسالی به دومین جشنواره عکس پذیرفته شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۱۰ - ۰۰:۴۳    
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم از کاهش مراجعات به مراکز معاینه فنی خودروها انتقاد کرد و گفت: در شرایطی که خودروها نقش مؤثری در آلایندگی هوا دارند، معاینه فنی خودروها باید مورد توجه جدی قرار بگیرد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۰۹ - ۲۳:۳۴    
رئیس انجمن عکاسان هرمزگان از تمدید مهلت ارسال آثار به هشتمین جشن عکس هرمزگان تا 30 بهمن ماه خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۰۹ - ۲۳:۳۳    
مدیرعامل شرکت برق منطقه ای گیلان با اشاره به بی برقی یک ماه پیش بخش رودبنه در لاهیجان، گفت: قطعی فیدر های 20 کیلوولت در حوزه مانوری شرکت توزیع برق گیلان بوده است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۰۹ - ۲۳:۳۲    
آهوان جزیره کیش با حضور محیط بانان اداره محیط زیست و جمعی از ساکنان فعال در برنامه های محیط زیستی فردا جمعه 10 بهمن سرشماری می شوند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۰۹ - ۲۳:۲۳    
مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: روستاها مکان مناسبی برای استعدایابی در تمام رشته های ورزشی به ویژه وزنه برداری هستند و از ظرفیت های بالا و جوانان با آمادگی بدنی برخوردارند که باید کشف و شکوفا ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۱۰ - ۰۰:۱۱    
رئیس مؤسسه فرهنگی اکو در اختتامیه نمایشگاه خوشنویسی رقص قلم گفت: به وسیله هنر خوشنویسی است که ما به عمق شعر و سخن والا پی می بریم، عاشق زیبایی می شویم و به دنیای عاری از خشونت ورود پیدا می کنیم.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۱۰ - ۰۰:۱۱    
رئیس سازمان بسیج رسانه با بیان اینکه اصحاب رسانه در مقابله با بیماری کرونا و کاهش آسیب های این بیماری در جامعه نقش مؤثری ایفا کرده اند، گفت: جبهه انقلاب اسلامی به هیچ وجه تعطیلی بردار نیست.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۰۹ - ۲۳:۰۶    
عصر امروز اختتامیه جشنواره فصلی مطبوعات در استان ایلام برگزار شد و از برگزیدگان تجلیل شد. گفتنی است 6 اثر برگزیدگان از آثار خبرنگاران خبرگزاری فارس استان ایلام بود.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۰۹ - ۲۳:۰۶    
با حضور مدیرکل بهزیستی آذربایجان شرقی و فرماندار شبستر 310 مین واحد مسکن مددجویی در شبستر افتتاح شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۰۹ - ۲۳:۰۳    
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشان گفت: به مناسبت ایام الله دهه فجر و میلاد حضرت زهرا 10 زندانی غیر عمد با کمک مردم و خیرین به آغوش خانواده بازمی گردند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۱۰ - ۰۰:۰۳    
دبیر سی و نهمین جشنواره فیلم فجر گفت: در این دوره، قیمت هر بلیت 30 هزار تومان تعیین شده و بلیت فروشی فقط به صورت اینترنتی است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۰۹ - ۲۲:۵۹    
امام جمعه شهر پرند گفت: با توجه به اینکه شهرک صنعتی پرند دارای سه فاز بوده و دارای مدیریت های مختلف است، اگر مدیریت این شهرک یکپارچه شود بسیاری از مشکلات رفع خواهد شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۰۹ - ۲۳:۵۰    
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با بیان اینکه آیت الله مصباح برای انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری به مثابه عمار بودند ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۰۹ - ۲۲:۴۹    
فرزند آیت الله نظری خادم الشریعه گفت: طبق نظر پزشکان معالج، حال پدرم رو به بهبود است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۰۹ - ۲۳:۴۸    
فرماندار شهرستان جاسک گفت: 5 پرونده قضایی برای برگزارکنندگان عروسی و تجمعات در شهرستان جاسک تشکیل شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۰۹ - ۲۲:۴۰    
رئیس پلیس راه مازندران گفت: با توجه به افزایش محسوس دمای هوا طی پایان هفته احتمال سقوط بهمن و ریزش در کوهستان های استان بالا است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۰۹ - ۲۳:۳۴    
وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد سه مقام جدید برای تصدی سمت های مرتبط با غرب آسیا معرفی شده اند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۰۹ - ۲۲:۲۳    
سخنگوی اورژانس استان آذربایجان شرقی گفت: قاتل خاموش شهروند لیلانی را در شهرستان ملکان به کام مرگ کشاند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۰۹ - ۲۳:۱۹    
در هشتمین نشست ستاد راهبری طرح پیشرفت هرمز، دستورات لازم از سوی استاندار هرمزگان به منظور تسریع در روند اجرایی پروژه های مهم این جزیره صادر شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۰۹ - ۲۳:۱۹    
در جدیدترین اظهارات مسؤولان بهداشت استان از پارک ها و تفرجگاه ها همچون گعده های درون خانوادگی به عنوان کانون شیوع کرونا و گردابی برای آن هایی که سهل انگار هستند، یادشده است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۰۹ - ۲۳:۱۸    
معاون عمرانی استاندار ایلام در بازدید از راه های عشایری دهلران، گفت: به صد در صد شهرهای استان ایلام گازرسانی صورت گرفته است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۰۹ - ۲۲:۱۶    
مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین گفت: سامانه بارشی از بعد از ظهر فردا تا آخر وقت شنبه در استان مستقر خواهد شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۰۹ - ۲۲:۱۰    
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در گفت وگویی با وزیر دفاع آمریکا بر مقابله با اقدامات ایران در منطقه تأکید کرده است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۰۹ - ۲۳:۰۹    
رئیس مجلس شورای اسلامی در بازدید سرزده از شهرک صنعتی شمس آباد و گفت وگو با صنعتگران، قول پیگیری مشکلات و معضلات مطرح شده را داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۰۹ - ۲۳:۰۸    
روزنامه آمریکایی واشنگتن پست نوشته ایران و ترکیه به قدرت های پهپای تبدیل شده اند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۰۹ - ۲۲:۰۵    
به دنبال استعفای جوزپه کونته نخست وزیر پیشین ایتالیا و شکل گیری بحران سیاسی در این کشور به نظر می رسد که ماتئو رنزی نخست وزیر اسبق این کشور قصد دارد نقش اپوزیسیون را در دولت وی ایفا کند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۰۹ - ۲۱:۵۹    
فرماندار خانمیرزا گفت: بسیج و نیروهای امدادی شهرستان در حالت آماده باش هستند تا در صورت تکرار زلزله در ساعات آتی اقدامات مقتضی انجام شود.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۰۹ - ۲۱:۵۹    
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با امیر علیرضا برخور مدیرعامل هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران دیدار و گفتگو کرد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۰۹ - ۲۲:۵۹    
فرماندار سیمرغ گفت: 40 پروژه عمرانی در ایام الله دهه فجر سال جاری قابل بهره برداری و افتتاح در شهرستان داریم که طی یک سال به بهره برداری می رسند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۰۹ - ۲۲:۵۳    
زمین لرزه ای به بزرگی 4.5 ریشتر حوالی مردهک در شهرستان عنبرآباد در جنوب استان کرمان را لرزاند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۰۹ - ۲۲:۴۹    
رئیس مجمع بسیجیان استان اصفهان گفت: منکر فشار های خارجی نیستیم ولی خیلی از مسائل ارتباطی به تحریم و فشار خارجی ندارد،دولت بازار را رها کرده است و نظارتی بر آن ندارد ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۰۹ - ۲۲:۳۴    
مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه اعلام کرد: به دلیل حمل تجهیزات فاز دوم بهره برداری از خط 6 مترو روزهای جمعه دهم و هفدهم بهمن سال جاری، این خط سرویس دهی ندارد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۰۹ - ۲۲:۱۹    
وزیر خارجه آلمان پنجشنبه گفته کشورهای اروپایی به زودی با دولت جدید آمریکا درباره ایران گفت وگو خواهند کرد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۰۹ - ۲۲:۱۸    
بخشدار پاتاوه گفت: آرزوی نوجوانان و جوانان روستاهای کتا،خرسان، دشتک و میمند برای سالن ورزشی به زودی برآورده خواهد شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۰۹ - ۲۲:۱۷    
شهردار اراک در نشست فوق العاده اعضای شورای اسلامی شهر اراک برکنار و سعید بیاتیان جانشین وی شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۰۹ - ۲۲:۱۷    
معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین گفت: طبق آخرین وضعیت رنگ بندی کرونایی از سوی وزارت بهداشت، در حال حاضر 5 شهرستان استان قزوین در رنگ بندی آبی و یک شهرستان در وضعیت زرد قرار دارد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۰۹ - ۲۲:۱۵    
وزیر خارجه ایران در پیام توییتری خود بار دیگر همکاری منطقه ای برای تحقق امنیت و ثبات را مهم دانست.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۰۹ - ۲۲:۱۱    
دفتر ریاست جمهوری تونس درباره خبرهای مربوط به سوء قصد به جان رئیس جمهور این کشور توضیحاتی را ارائه کرد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۰۹ - ۲۱:۰۳    
پایگاه خبری صابرین نیوز از شلیک ده ها راکت به پایگاه نظامی ویکتوریا آمریکا در نزدیکی فرودگاه بغداد و به دنبال آن حمله به یک کاروان لجستیک ارتش آمریکا در استان بصره خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۰۹ - ۲۱:۵۳    
منابع آگاه به نقل از سفیر آمریکا در بیروت گفتند که این کشور در دوره بایدن نیز بر سیاست های ضد حزب الله و مخالفت با حضور این حزب در دولت آتی اصرار دارد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۰۹ - ۲۱:۴۴    
نخست وزیر عراق از هلاکت یک سرکرده ارشد داعش موسوم به نائب خلیفه خودخوانده داعش و والی عراق در این گروهک تروریستی خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۰۹ - ۲۰:۴۲    
رئیس هیأت ورزش های همگانی استان اردبیل گفت: در دوران کرونا برنامه های فرهنگی و ورزشی متنوعی از جمله ورزش در همسایگی، قرنطینه در خانه و لیگ تندرستی برای عموم مردم اجرا شده است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۰۹ - ۲۰:۴۰    
فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی از موفقیت مرزبانان استان سیستان و بلوچستان در کشف محموله سنگین 3 تنی موادمخدر توسط مرزداران هنگ مرزی خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۰۹ - ۲۱:۳۶    
شهردار اراک در نشست فوق العاده اعضای شورای اسلامی شهر اراک برکنار و سعید بیاتیان جانشین وی شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۰۹ - ۲۱:۳۴    
نماینده شهرکرد، بن و سامان در مجلس گفت: تصور اینکه گره های استانی توسط مسؤولان تهرانی حل شود تصور غلطی است زیراکه درهم تنیدگی که در میان مسؤولان استانی با مردم وجود دارد در تهران دیده نمی شود.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۰۹ - ۲۱:۳۲    
براساس توافق ایران، روسیه و ترکیه در حاشیه نشست کمیته قانون اساسی سوریه در ژنو، پانزدهمین نشست روند آستانه 28 و 29 بهمن در سوچی برگزار می شود.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۰۹ - ۲۱:۲۹    
60 دستگاه ماینر به همت سربازان گمنام امام زمان (عج) در سازمان اطلاعات سپاه سمنان کشف شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۰۹ - ۲۱:۲۸    
هشت زندانی نیازمند در قالب طرح نذر هشتم، در روز هشتم هرماه با همت مرکز رسیدگی به امور مساجد استان های خراسان، مساجد مناطق مختلف و با کمک خیرین آزاد می شوند و به آغوش خانواده های خود باز می گردند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۰۹ - ۲۰:۲۶    
نتایج یک بررسی جدید نشان می دهد، اقیانوس های جهان در سال 2020 بیشترین میزان گرما را پشت سر گذاشتند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۰۹ - ۲۱:۲۲    
علی مطیری، تروریست عضو گروهک داعش، در 17 اردیبهشت سال 97 در یک اقدام تروریستی به پایگاه بسیج منطقه شیبان استان خوزستان حمله کرد و در نتیجه آن ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۰۹ - ۲۰:۱۷    
مدیرکل صدا و سیمای مرکز استان زنجان با اشاره به برنامه ریزی شبکه اشراق برای ایام الله دهه فجر گفت: از برنامه های در نظر گرفته شده برای این ایام فجر بایرامی است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۰۹ - ۲۰:۱۷    
عضو کمیته امنیت و دفاع پارلمان عراق تاکید کرد که اگر روند کار سیاسی برای اخراج نظامیان آمریکایی از عراق جواب ندهد عراقی ها به مقاومت متوسل خواهند شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۰۹ - ۲۱:۱۲    
شهردار زنجان از برگزاری نمایشگاه خیابانی عکس دوران انقلاب در زنجان خبر داد و گفت: برنامه های این دهه با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۰۹ - ۲۱:۰۴    
فرماندار شهرستان دیر گفت: مرکز مهارت صنایع دریایی جنوب کشور با اعتبار اولیه دو و نیم میلیارد تومان، دهه فجر امسال در شهر دیر کلنگ زنی می شود.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۰۹ - ۲۰:۵۹    
سرمربی تیم ذوب آهن گفت: ما آنالیز خیلی خوبی داریم و خیلی خوب آماده شدیم.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۰۹ - ۲۰:۵۸    
از لباس استاندارد ساندا و تایچی و مدال های قهرمانی در حاشیه لیگ برتر ووشو رونمایی شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۰۹ - ۲۰:۵۵    
یک روزنامه آمریکایی در تحلیلی نوشته دولت جدید آمریکا برای بازگشت به توافق هسته ای با ایران مسیری پرسنگلاخ پیش رو دارد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۰۹ - ۲۰:۵۴    
رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا با ارسال پیامی به سرپرست فدراسیون کشورمان، درگذشت مهرداد میناوند را تسلیت گفت.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۰۹ - ۲۰:۴۹    
تیم ذوب آهن اصفهان در لیگ برتر بسکتبال مقابل شیمیدر قم شکست خورد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۰۹ - ۲۰:۳۱    
هیأت کوهنوردی شهرستان دنا با همکاری اداره ورزش وجوانان دنا به مناسبت دهه فجربا حضور در گلزار شهدای سی سخت به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کردند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۰۹ - ۲۰:۲۴    
نماینده مردم شهرستان های فیروزآباد، قیروکارزین و فراشبند گفت: جامعه هنرمندان دین بزرگی بر گردن ما دارند و از این رو هنرمندان و سرمایه های فرهنگی و هنری شهرستان را نباید نادیده گرفت بلکه تمام مسئولان ...