شنبه ۰۸ اردیبهشتساعت ۲۱:۲۳Apr 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری فارس 12 بهمن 1399 - farsnews.com

خبرگزاری فارس 29 اسفند 1393 خبرگزاری فارس 29 اسفند 1394 خبرگزاری فارس 30 اسفند 1395 خبرگزاری فارس 29 اسفند 1396 خبرگزاری فارس 29 اسفند 1397 خبرگزاری فارس 29 اسفند 1398 خبرگزاری فارس 31 فروردین 1399 خبرگزاری فارس 31 اردیبهشت 1399 خبرگزاری فارس 31 خرداد 1399 خبرگزاری فارس 31 تیر 1399 خبرگزاری فارس 31 مرداد 1399 خبرگزاری فارس 31 شهریور 1399 خبرگزاری فارس 30 مهر 1399 خبرگزاری فارس 30 آبان 1399 خبرگزاری فارس 30 آذر 1399 خبرگزاری فارس 30 دی 1399 خبرگزاری فارس 30 اسفند 1399 خبرگزاری فارس 1 بهمن 1399 خبرگزاری فارس 2 بهمن 1399 خبرگزاری فارس 3 بهمن 1399 خبرگزاری فارس 4 بهمن 1399 خبرگزاری فارس 5 بهمن 1399 خبرگزاری فارس 6 بهمن 1399 خبرگزاری فارس 7 بهمن 1399 خبرگزاری فارس 8 بهمن 1399 خبرگزاری فارس 9 بهمن 1399 خبرگزاری فارس 10 بهمن 1399 خبرگزاری فارس 11 بهمن 1399 خبرگزاری فارس 12 بهمن 1399 خبرگزاری فارس 13 بهمن 1399 خبرگزاری فارس 14 بهمن 1399 خبرگزاری فارس 15 بهمن 1399 خبرگزاری فارس 16 بهمن 1399 خبرگزاری فارس 17 بهمن 1399 خبرگزاری فارس 18 بهمن 1399 خبرگزاری فارس 19 بهمن 1399 خبرگزاری فارس 20 بهمن 1399 خبرگزاری فارس 21 بهمن 1399 خبرگزاری فارس 22 بهمن 1399 خبرگزاری فارس 23 بهمن 1399 خبرگزاری فارس 24 بهمن 1399 خبرگزاری فارس 25 بهمن 1399 خبرگزاری فارس 26 بهمن 1399 خبرگزاری فارس 27 بهمن 1399 خبرگزاری فارس 28 بهمن 1399 خبرگزاری فارس 29 بهمن 1399 خبرگزاری فارس 30 بهمن 1399 
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۱۴ - ۱۷:۰۱    
منابع عراقی گزارش دادند که یک کاروان آمریکا در جنوب عراق هدف حمله قرار گرفته است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۱۴ - ۱۶:۴۰    
برنامه تلویزیونی سرچشمه با حضور اکبر براتی از اعضای کمیته استقبال از امام خمینی(ره) در 12بهمن سال1357 و عضو گروه توحیدی صف از شبکه پنجم سیما به روی آنتن رفت.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۱۴ - ۱۳:۱۸    
مدیرکل بنیاد مسکن استان فارس از اجرای 7 هزار و 284 طرح بهسازی و بازسازی مسکن شهری و روستایی در این استان خبر داد و گفت: این واحد های مسکونی آسیب دیده از حوادث ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۱۴ - ۱۲:۰۶    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان به هجمه های دشمن در فضای مجازی اشاره کرد و گفت: یکی از مأموریت های نیروهای انقلابی حضور فعال و تولید محتوا در فضای مجازی است تا از این طریق ارزش ها و توانمندی ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۱۴ - ۱۱:۲۵    
جشنواره جهادگران علم و فناوری با هدف هدایت و حمایت از طرح و ایده های علمی برگزار می شود.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۱۴ - ۱۱:۰۳    
پیگیری های فارس از خبر منتشرشده مبنی بر راه اندازی مرکز حفظ و نشر آثار حسن روحانی نشان می دهد که عنوان و کارکرد این مرکز چیز دیگری است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۱۴ - ۱۰:۱۵    
معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی از جهش 170 هزار تنی تولیدات باغی استان در سال جاری خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۱۴ - ۰۹:۴۳    
مدیر ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد از اقدام مومنانه دیگر در این استان خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۱۴ - ۰۸:۰۸    
جلسه علنی امروز (سه شنبه) مجلس شورای اسلامی دقایقی قبل به ریاست محمدباقر قالیباف آغاز شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۱۴ - ۰۶:۳۴    
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان گفت: مهرواره طنز با عنوان قند و نمک به مناسبت دهه فجر اجرا می شود.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۱۴ - ۰۲:۰۱    
معاون امور عمرانی استاندار اردبیل گفت: امور عشایری تاکنون 50 میلیارد تومان اعتبار به آب رسانی عشایر اختصاص داده که باید به این امر توجه جدی شود.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۱۳ - ۲۳:۱۷    
همزمان با چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی آیین نواختن زنگ انقلاب با حضور مسوولین در مدرسه شاهد ارومیه برگزار شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۱۳ - ۲۲:۱۷    
مدیر فروش داخلی فولاد مبارکه گفت: شرکت فولاد مبارکه اصفهان در ده ماهه سال جاری 88 هزار و 380 تن ورق قلع اندود به بازار عرضه کرده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل پنج درصد رشد را نشان می دهد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۱۳ - ۲۰:۳۷    
آیین رونمایی از کتاب شاید پیش از اذان صبح نوشته احمد یوسف زاده با موضوع خاطراتی از سردار سلیمانی، چهارشنبه پانزدهم بهمن همزمان با سالروز ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) در فرهنگسرای خاوران رونمایی ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۱۳ - ۱۹:۴۸    
مدیر خدمات حقوقی شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه در مورد نحوه انتقال قهری سهام به وراث توضیحاتی ارائه کرد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۱۳ - ۱۵:۰۶    
اتفاقات 13 بهمن 57 را در این ویدیو ببینید.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۱۳ - ۱۷:۳۰    
با دستور مدیرعامل شرکت عمران، آب و خدمات منطقه آزاد کیش عملیات کاشت 400 نفر نخل در محور نوار ساحلی جزیره از طلوع تا غروب کیش آغاز شده است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۱۳ - ۱۶:۱۶    
معاونت فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی تهران، هم زمان با آغاز ایام الله دهه فجر ، برای اعطای تندیس ملی به دانشجویان فداکار، فراخوان داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۱۳ - ۱۵:۵۴    
شهردار ملارد از افتتاح و بهره برداری از 10 پروژه عمرانی شاخص در راستای خدمت رسانی به مردم فهیم شهر ملارد در ایام مبارک دهه فجر خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۱۳ - ۱۵:۵۰    
سخنگوی گمرک گفت: در دو روز گذشته 296کیلوگرم تریاک، 1.7 کیلو گرم و 320 آمپول بیهوشی در گمرکات مختلف کشف شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۱۳ - ۱۵:۴۰    
مدیرعامل شرکت آلومینای ایران گفت: کارخانه تولید شمش آلومینیوم در دهه فجر به ظرفیت کامل تولید می رسد و با تولید این محصول برای 1500 نفر اشتغال ایجاد می شود.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۱۳ - ۱۵:۱۸    
آیین رونمایی از کتاب ذبیح لرستان در تجلیل از شهید والامقام امیر خلبان سرلشکر غلامرضا چاغروند با حضور فرماندهان نیروی زمینی و هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۱۳ - ۱۵:۰۶    
سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان از اکران 16 فیلم جشنواره فیلم فجر در زنجان خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۱۳ - ۱۵:۰۲    
شرور سابقه داری که با عربده کشی و تخریب اموال عمومی موجب رعب و وحشت اهالی منطقه مشکین دشت شهرستان فردیس شده بود با تلاش ماموران پلیس امنیت عمومی این شهرستان دستگیر شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۱۳ - ۱۳:۵۰    
رئیس سازمان غذا و دارو گفت:واکسن روسی که درباره آن بحث می شود، فاز سوم مطالعه بالینی را گذرانده و از 15 کشور مجوز مصرف اورژانس را دریافت کرده است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۱۳ - ۱۲:۵۰    
فرماندار شیراز گفت: در یک برنامه کوتاه مدت، لازم است اداره ورزش و جوانان با مشارکت برخی دستگاه ها و با در نظر داشتن بخش خصوصی ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۱۳ - ۱۲:۳۶    
سرمربی تیم ملی هندبال جوانان گفت: گرفتن میزبانی از ایران موجب شد تا برنامه های ما هم تغییر کند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۱۳ - ۱۲:۲۶    
یک کارشناس اقتصادی نزدیک به اصلاح طلبان گفت: دادن گرای مذاکره با آمریکا برای حل مشکلات اقتصادی، خطایی اساسی است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۱۳ - ۱۲:۲۳    
فرمانده انتظامی استان از کشف 195 تن سیمان احتکار شده به ارزش 46 میلیارد ریال در عملیات ماموران پلیس امنیت اقتصادی اردبیل خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۱۳ - ۱۲:۰۵    
وزیر بهداشت گفت:این نگرانی را داریم که ساده انگاری و عادی پنداری اوضاع و بی توجهی به خطر بیماری، ما را دچار یک عارضه جدید به نام خیز چهارم کرونا کند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۱۳ - ۱۲:۰۴    
سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی گفت: کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان ظرف 10 ماهه امسال هزار و 536 مصوبه برای حل مشکلات واحدهای تولیدی داشت که بسیاری از آنها ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۱۳ - ۱۲:۰۲    
رئیس پلیس فتا در استان مازندران از دستگیری فردی که با ایجاد درگاه جعلی خرید شارژ و بسته های اینترنتی در شبکه های اجتماعی اقدام به برداشت غیرمجاز از حساب شهروندان مازنی کرده بود ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۱۳ - ۱۱:۲۵    
استاندار هرمزگان در دیدار با خانواده های معظم شاهد و ایثارگر از پیگیری برای اخذ مجوز استخدام فرزندان شاهد و ایثارگر هرمزگان در واحدهای زیرمجموعه وزارت نفت خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۱۳ - ۱۱:۲۰    
فرماندار شهرستان پیشوا گفت: همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر، حدود 240 میلیارد تومان پروژه عمرانی و اقتصادی در شهرستان پیشوا افتتاح می شود.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۱۳ - ۱۱:۱۶    
مدیرعامل سازمان عمران شهرداری سمنان از آغاز مرحله دوم احداث مقبره شهدای گمنام پارک کوهستان سمنان خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۱۳ - ۱۱:۱۵    
صندوق های سرمایه گذاری راهکاری برای سرمایه گذاری غیر مستقیم و بهره مندی از دانش و تجربه متخصصان هستند. قابلیت نقدشوندگی و بازدهی بالا، مزیت رقابتی برای سرمایه گذاری در بازار بورس به شمار می رود.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۱۳ - ۱۱:۰۷    
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان از طرح تشدید نظارت بر ورودی های هرمزگان خبر داد و گفت از این پس تمام مسافرانی که قصد سفر به جزایر هرمزگان دارند باید نتیجه تست منفی کرونا را همراه داشته باشند یا با ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۱۳ - ۱۰:۵۹    
در میانه فصل زمستان، چهل و دومین بهار پیروزی انقلاب اسلامی را در شرایطی آغاز می کنیم که ملت سربلند ایران اسلامی با وجود تمامی تهدیدات ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۱۳ - ۱۰:۵۴    
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان کرمانشاه گفت: این شرکت از سال 1371، تاکنون موفق به واگذاری حدود یک هزار و 700 زمین صنعتی در شهرک ها به صنعتگران شده که با اشتغال نزدیک به 22 هزار نفر ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۱۳ - ۱۰:۵۲    
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق هرمزگان از افتتاح 67 طرح برق رسانی با اعتباری بالغ بر 756 میلیارد ریال در دهه فجر خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۱۳ - ۱۰:۴۱    
فاز نخست مزرعه 400 هکتاری در شور دوم بندرعباس با حضور استاندار هرمزگان، رئیس سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان،مدیر کل شیلات هرمزگان، فرماندار بندرعباس و جمعی از مسئولان به بهره برداری رسید.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۱۳ - ۱۰:۳۸    
کارکنان اساس بهبود کیفیت و بهره وری فرایندهای سازمانی هستند ، آنها تنها منبع مشترک بین سازمان و رقیبان آن به حساب می آیند و بالاخره بکارگیری این منابع است که باعث سودآوری خواهد شد ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۱۳ - ۱۰:۲۹    
رئیس ستاد اجرای بیانیه گام دوم انقلاب سازمان بسیج اساتید از آغاز سلسله نشست های دولت جوان حزب الهی خبر داد و گفت: این نشست ها هر 20 روز یکبار برگزار می شود و تا پایان خرداد ماه 1400 ادامه خواهد داشت.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۱۳ - ۱۰:۲۹    
پانزدهمین نشست تخصصی شورای عالی قرآن از فردا سه شنبه 14 بهمن ماه با موضوع قرائت قرآن در جمهوری اسلامی پیشینه، آسیب شناسی و گام دوم آغاز می شود.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۱۳ - ۱۰:۲۷    
پس از آن که امید دولت به گشایش اقتصادی در پی روی کار آمدن دولت جدید آمریکا نقش بر آب شد، فعالان اقتصادی امیدوارند دولت نگاه خود را از خارج به داخل کشور تغییر دهد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۱۳ - ۱۰:۲۳    
مدیرعامل بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام بر شتاب پیشرفت و آبادانی در جزیره هرمز تاکید کرد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۱۳ - ۱۰:۱۱    
رئیس مرکز تحقیقات سرطان در نامه ای خطاب به انجمن هماتولوژی و آنکولوژی درباره ابهامات در خصوص بی اثر بودن شیمی درمانی در درمان بیماران سرطان توضیح داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۱۳ - ۰۹:۴۷    
عضو شورای شهر شیراز از رشد قارچ گونه فروشگاه های سطح شهر گلایه کرد و به اعتراض به افزایش لایحه بودجه 1400 شهرداری پرداخت.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۱۳ - ۰۹:۲۲    
محمد ایمانی نوشت: دوام انقلاب با وجود شدت و کثرت دشمنی ها، به معجزه شبیه است و از حکمت متعالیه ای حکایت می کند که بر رویکرد آن حاکم است ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۱۳ - ۰۹:۱۳    
مدیر سینماهای موسسه بهمن سبز همدان گفت: فیلم های جشنواره فجر در سینماهای فلسطین همدان و بهمن ملایر اکران می شود.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۱۳ - ۰۹:۰۹    
از امروز، با استقرار الگو های پایدار، آلاینده های جوی در ارومیه افزایش یافته و بربنا به آلودگی هوا، تنفس در هوای آزاد برای گروه های حساس، ناسالم است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۱۳ - ۰۹:۰۸    
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: طی 3 سال اخیر 15 واحد شوینده کوچک و بزرگ در استان وارد چرخه تولید شده اند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۱۳ - ۰۹:۰۵    
عبدالله گنجی نوشت: ناامن کردن حضور امریکا در افغانستان توسط طالبان برای ایران موضوعیت دارد. اخراج امریکا از افغانستان آرمان حاج قاسم شهید بود و اگر طالبان این مهم را به پایان رسانند ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۱۳ - ۰۹:۰۱    
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد گفت: 55 برنامه شاخص به مناسبت چهل و دومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در دهه فجر امسال توسط این جمعیت برگزار می شود.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۱۳ - ۰۸:۵۴    
رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه یزد از برگزاری دومین دوره مسابقه ملی کتابت قرآن کریم در این استان خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۱۳ - ۰۸:۲۴    
ورکشاپ تخصصی آموزش مستندسازی با همکاری دفتر هنرهای تصویری حوزه هنری انقلاب اسلامی و انجمن فیلمسازی نمای سفید برگزار می شود.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۱۳ - ۰۸:۲۱    
مدیر کل زندان ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کهگیلویه و بویراحمد گفت: 39 درصد از محکومان زندان های این استان با مهارت آموزی در زندان مشغول به کار شده اند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۱۳ - ۰۸:۰۱    
استاندار خراسان جنوبی گفت: خراسان جنوبی از تولیدکننده های عمده مرغ و تخم مرغ کشور است اما در شرایط موجود، اولویت با بازار استان است باید در بازار ثبات ایجاد کنیم.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۱۳ - ۰۶:۱۳    
به دلیل وجود گرادیان فشاری در سطح زمین و نفوذ کم فشار از سمت دریای خزر از امروز از سرعت وزش باد در اردبیل کاسته می شود.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۱۳ - ۰۰:۴۷    
حماسه حق پرست رییس انجمن موسیقی بوشهر از برگزاری نکوداشت نوازنده برجسته ی نی جفتی بوشهر، زنده یاد استاد رجب سپهری روز دهم بهمن ماه خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۱۳ - ۰۰:۴۰    
مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: به منظور تأمین بخشی از نیازهای خانواده های عزیز تحت حمایت در آستانه سال نو، جمع آوری کمک های مردمی در قالب مرحله نخست جشن نیکوکاری آغاز شده است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۱۲ - ۲۳:۵۸    
دربی لیگ برتری بین تیم های نونهالان تبریز برگزار نشد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۱۲ - ۲۳:۵۲    
امام جمعه تربت جام با انتقاد از تناقض و دوگانگی اعمال شیوه نامه های بهداشتی ستاد ملی کرونا، گفت: شعائر اسلامی تغییربردار است، اما تعطیل بردار نیست.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۱۲ - ۲۳:۳۲    
ناپولی در دیدار مقابل پارما به پیروزی دو بر صفر دست یافت.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۱۲ - ۲۳:۲۵    
پاری سن ژرمن با شکست در خانه لوریان با نتیجه 3 بر 2 از رسیدن به صدر جدول لوشامپیونه باز ماند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۱۲ - ۲۳:۲۴    
استاندار آذربایجان شرقی گفت: آذربایجان شرقی در قدیم چهارراه ارتباطی غرب و شرق بوده و اکنون به دنبال این هستیم که این موقعیت ژئوپولیتیک را احیا کنیم و در اولین قدم ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۱۲ - ۲۳:۲۱    
لیورپول در مصاف با وستهام در لندن با درخشش محمد صلاح به برد درخشان 3 بر یک دست یافت.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۱۲ - ۲۳:۱۷    
ستاره مصری لیورپول در 5 فصل اخیر بیش از 15 گل به ثمر رسانده است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۱۲ - ۲۳:۱۶    
به مناسبت چهل ودومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و همزمان با آغاز دهه فجر، دومین مرحله پویش مهربانی در بخش کهریزک با اهدای 70 تبلت به دانش آموزان نیازمند برگزار شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۱۲ - ۲۳:۱۴    
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج جویبار از امضای تفاهم نامه ساخت 60 واحد مسکونی با کمیته امداد امام خمینی و بنیاد مسکن خبر داد و گفت: مراحل اجرایی ساخت مسکن شروع شده است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۱۲ - ۲۳:۱۳    
تیم های صعود کرده از لیگ دسته 3 فردا در تبریز به مصاف هم می روند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۱۲ - ۲۳:۱۲    
معاون فرهنگی اجتماعی دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت خراسان گفت: مساجد اهل سنت در کشور ما نسبت به قبل انقلاب 7 تا 10 برابر افزایش پیدا کرده اند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۱۲ - ۲۳:۰۳    
وزیر اسبق اطلاعات گفت: هدف دشمن تهدید کردن و دادن وعده های توخالی در انتخابات پیش رو است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۱۲ - ۲۳:۰۳    
فرماندار شهرستان مشهد گفت: به مناسبت ایام مبارک دهه فجر 268 پروژه دستگاه های اجرایی شهرستان مشهد با اعتبار بالغ بر 2 هزار و 612 میلیارد تومان افتتاح و کلنگ زنی می شود.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۱۲ - ۲۳:۰۲    
وزیر بهداشت اردن یکشنبه از افزایش نگران کننده ابتلا به ویروس کرونای انگلیسی در این کشور خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۱۲ - ۲۳:۰۱    
بازیکنان تیم فوتبال تراکتور پس از دیدار مقابل آلومینیوم اراک امروز به ریکاوری پرداختند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۱۲ - ۲۲:۵۴    
باز سرمایه هفته میانی زمستان را با رشد شاخص کل آغاز کرد اما زگلدشت، زکشت و زقیام، نمادهای زاعتی اصفهان در بورس شرایط خوبی نداشتند ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۱۲ - ۲۲:۵۳    
استمرار ممنوعیت های کرونایی در قشم ورشکستگی اقتصادی این جزیره را در پی خواهد داشت که در همین راستا ستاد کرونای این شهرستان تلویحا تدوین شیوه نامه های ویژه سفر را آغاز کرد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۱۲ - ۲۲:۴۴    
خنت در هفته بیست و سوم رقابت های لیگ فوتبال بلژیک در تقابل با اندرلخت به تساوی دست یافت.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۱۲ - ۲۲:۴۱    
ولفسبورگ در هفته نوزدهم رقابت های بوندس لیگا در دیدار مقابل فرایبورگ به پیروزی پرگل دست یافت.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۱۲ - ۲۲:۴۰    
نماینده دولت ترامپ در امور ایران در مصاحبه ای گفت که در دوران پس از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و در حالی که کاخ سفید درگیر رد شکست در انتخابات بوده ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۱۲ - ۲۲:۳۹    
حجت الاسلام محمود نظری خادم الشریعه جزییات تشییع پیکر آیت الله نظری خادم الشریعه را تشریح کرد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۱۲ - ۲۲:۳۹    
رییس سازمان حفظ نباتات کشور با بیان اینکه محصولات کشاورزی وارداتی باید شرایط قرنطینه ای را داشته باشد ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۱۲ - ۲۲:۳۸    
اولین روز سی و نهمین جشنواره فیلم فجر یکشنبه 12 بهمن 1399 با نمایش فیلم های رمانتیسم عماد و طوبی و بی همه چیز در مرکز همایش های برج میلاد تهران آغاز شد ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۱۲ - ۲۲:۳۷    
تیم بسکتبال روستوک در غیاب بازیکن ایرانی اش در لیگ آلمان نتیجه را واگذار کرد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۱۲ - ۲۲:۳۶    
ناپولی در هفته بیستم رقابت های سری آ ایتالیا در مصاف با پارما به پیروزی رسید.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۱۲ - ۲۲:۳۲    
رسانه ها از حضور مجازی جو بایدن رئیس جمهور آمریکا در مراسم توافق رژیم صهیونیستی با کوزوو در برقراری روابط دیپلماتیک خبر دادند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۱۲ - ۲۲:۳۲    
همزمان با صدویکمین زادروز استاد شهید مرتضی مطهری، ویژه برنامه هایی به همین مناسبت از سوی فرهنگسرای ارسباران اعلام شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۱۲ - ۲۲:۳۱    
رسانه های عراقی خبر دادند نیروهای امنیتی با تروریست های داعش در توابع شهر خانقین استان دیالی در شرق عراق و در مجاورت مرز با ایران در حال درگیری هستند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۱۲ - ۲۲:۳۰    
روزنامه ای روسی نوشت که بعد از ناکامی سامانه آمریکایی در دفع حملات به تأسیسات نفتی عربستان سعودی و توقف فروش برخی تسلیحات به این کشور توسط بایدن، سعودی ها به دنبال خرید سلاح های روسی هستند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۱۲ - ۲۲:۲۴    
منابع فلسطینی از سرنگونی یک پهپاد رژیم صهیونیستی در نوار غزه و تصرف آن توسط نیروهای امنیتی این منطقه خبر دادند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۱۲ - ۲۲:۲۴    
منابع خبری اعلام کردند که نخست وزیر رژیم صهیونیستی سفر هفته بعد خود به امارات را از سه روز به 3 ساعت کاهش داده است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۱۲ - ۲۲:۲۳    
همزمان با فرا رسیدن دهه مبارک فجر، آیین افتتاح متمرکز 115 پروژه و فاز اول مجتمع پرورشی گاو شیری 1000 راسی شهرستان شیروان با حضور محمدعلی شجاعی استاندار خراسان شمالی برگزار شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۱۲ - ۲۲:۲۲    
بخشدار پاتاوه گفت: با پیگیری های صورت گرفته عملیات اجرایی سایت بنستان شهرستان دنا برای حل مشکلات اینترنت با حضور مسؤولان آغاز شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۱۲ - ۲۲:۲۰    
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان گفت: دو تیم ارزیاب در پی زلزله 4.9 ریشتری به شهرستان های فاریاب و ارزوئیه اعزام شدند و تاکنون هیچ خسارتی گزارش نشده است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۱۲ - ۲۲:۱۸    
یک وبگاه تحلیلی در زمینه سفر رئیس دستگاه دیپلماسی ایران به برخی کشورهای منطقه قفقاز نوشت، ایران می خواهد با همکاری با کشورهای منطقه روابط اقتصادی و موقعیت ژئوپلیتیکی خود را بهبود ببخشد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۱۲ - ۲۲:۱۶    
ستاره اروگوئه ای باشگاه اتلتیکو مادرید بار دیگر ارزش های خود را در این تیم نشان داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۱۲ - ۲۲:۱۶    
استاندار گفت: 6 پروژه با حضور روحانی در زنجان به صورت ویدئوکنفرانسی افتتاح می شود.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۱۲ - ۲۲:۱۴    
مردم روستای دارایی از پیکر شهید عزیز الله بهاروند که پس از 36 سال تفحص شده و به زادگاهش بازگشته است استقبال کردند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۱۲ - ۲۲:۱۱    
همزمان با آغاز دهه فجر، عملیات پروژه بزرگ و استراتژیک گازرسانی به نیروگاه های کیش آغاز شد.