یکشنبه ۰۹ اردیبهشتساعت ۱۸:۲۷Apr 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری فارس 5 بهمن 1399 - farsnews.com

خبرگزاری فارس 29 اسفند 1393 خبرگزاری فارس 29 اسفند 1394 خبرگزاری فارس 30 اسفند 1395 خبرگزاری فارس 29 اسفند 1396 خبرگزاری فارس 29 اسفند 1397 خبرگزاری فارس 29 اسفند 1398 خبرگزاری فارس 31 فروردین 1399 خبرگزاری فارس 31 اردیبهشت 1399 خبرگزاری فارس 31 خرداد 1399 خبرگزاری فارس 31 تیر 1399 خبرگزاری فارس 31 مرداد 1399 خبرگزاری فارس 31 شهریور 1399 خبرگزاری فارس 30 مهر 1399 خبرگزاری فارس 30 آبان 1399 خبرگزاری فارس 30 آذر 1399 خبرگزاری فارس 30 دی 1399 خبرگزاری فارس 30 اسفند 1399 خبرگزاری فارس 1 بهمن 1399 خبرگزاری فارس 2 بهمن 1399 خبرگزاری فارس 3 بهمن 1399 خبرگزاری فارس 4 بهمن 1399 خبرگزاری فارس 5 بهمن 1399 خبرگزاری فارس 6 بهمن 1399 خبرگزاری فارس 7 بهمن 1399 خبرگزاری فارس 8 بهمن 1399 خبرگزاری فارس 9 بهمن 1399 خبرگزاری فارس 10 بهمن 1399 خبرگزاری فارس 11 بهمن 1399 خبرگزاری فارس 12 بهمن 1399 خبرگزاری فارس 13 بهمن 1399 خبرگزاری فارس 14 بهمن 1399 خبرگزاری فارس 15 بهمن 1399 خبرگزاری فارس 16 بهمن 1399 خبرگزاری فارس 17 بهمن 1399 خبرگزاری فارس 18 بهمن 1399 خبرگزاری فارس 19 بهمن 1399 خبرگزاری فارس 20 بهمن 1399 خبرگزاری فارس 21 بهمن 1399 خبرگزاری فارس 22 بهمن 1399 خبرگزاری فارس 23 بهمن 1399 خبرگزاری فارس 24 بهمن 1399 خبرگزاری فارس 25 بهمن 1399 خبرگزاری فارس 26 بهمن 1399 خبرگزاری فارس 27 بهمن 1399 خبرگزاری فارس 28 بهمن 1399 خبرگزاری فارس 29 بهمن 1399 خبرگزاری فارس 30 بهمن 1399 
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۱۰ - ۱۲:۳۹    
مدیرکل کمیته امداد استان ایلام از افزایش 70 درصدی پرداخت زکات جمع آوری شده امسال نسبت به سال گذشته خبر داد و گفت ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۰۹ - ۲۲:۰۰    
شهردار اراک در نشست فوق العاده اعضای شورای اسلامی شهر اراک برکنار و سعید بیاتیان جانشین وی شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۰۹ - ۱۴:۴۹    
معاون نظارت و بازرسی سازمان صمت استان خراسان جنوبی گفت: از 500 تن سهمیه روغن اختصاص یافته به خراسان جنوبی، 250 تن وارد استان شده و تا شنبه در واحد های صنفی تمام شهرستان ها توزیع خواهد شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۰۹ - ۰۹:۵۹    
در حساس ترین بازی هفته سوم لیگ برتر فوتسال بانوان هیات خراسان میزبان مس رفسنجان است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۰۸ - ۱۹:۱۵    
زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1400 تمدید شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۰۸ - ۱۶:۵۶    
ایرانسل در راستای ارتقای کیفیت زندگی دیجیتال و هوشمند، محصولات خانۀ هوشمند را عرضه کرد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۰۸ - ۱۳:۵۶    
سخنگوی سازمان سنجش آموزش گفت: تاکنون 460 هزار و 652 هزار نفر در کنکور کارشناسی ارشد ثبت نام کرده اند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۰۸ - ۱۲:۰۲    
قرعه کشی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا 2021 برگزار شد و تیم های ایرانی حریفان خود را شناختند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۰۸ - ۱۰:۴۳    
مدیرعامل باشگاه مس سونگون گفت: به دنبال کسب چهارمین قهرمانی در لیگ برتر فوتسال کشور هستیم
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۰۷ - ۱۷:۱۹    
رئیس پلیس امنیت اقتصادی پایتخت از کشف پارچه های قاچاق به ارزش 5 میلیارد ریال در محدوده بازار تهران خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۰۷ - ۱۶:۱۷    
رئیس پلیس اقتصادی استان از کشف 4 هزار و 129 عدد دستگاه تولید ارز دیجیتال قاچاق در سال 99 در سطح استان خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش دستگاه های کشف شده را بیش از 258 میلیارد ریال برآورد کرده اند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۰۷ - ۱۱:۲۹    
در آستانه دهه فجر انقلاب اسلامی و با حضور وزیر نیرو پنج پروژه آبفای شهری و روستایی با اعتباری بالغ بر هزار و 315 میلیارد ریال در شهرستان های کاشان و آران و بیدگل افتتاح و به بهره برداری می رسد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۰۷ - ۱۱:۰۴    
نماینده ولی فقیه در سپاه استان قم با توجه به اهمیت خدمت رسانی به مردم و با اشاره به فرازی از سخنان رهبر انقلاب اسلامی در این خصوص که می فرمایند خدمت به مردم خود مبارزه با استکبار است ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۰۷ - ۱۰:۳۷    
معاون عمرانی استاندار قزوین گفت: با توجه به اینکه بسیاری از منابع آبی استان قزوین در بیرون از استان قرار دارد، احداث سد در استان های همجوار حقابه قزوینی ها را کاهش داده است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۰۷ - ۰۹:۵۵    
فرمانده سپاه قم گفت: سپاه و بسیج سهم زیادی در تقویت انگیزه ها و پاسخگویی به دغدغه های فرهنگی دارد و می توانند تکیه گاه امنی برای فرهنگ باشند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۰۷ - ۰۸:۴۲    
فرماندار سردشت از بررسی پرونده مصدومان شیمیایی این شهر خبر داد و گفت: روند بررسی پرونده 13 هزار نفر که مدعی مصدومیت شیمیایی هستند، آغاز شده است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۰۷ - ۰۶:۳۲    
فرمانده انتظامی شهرستان سلطانیه از کشف 20 هزار و200 نخ سیگار و96 کیلوگرم تنباکو خارجی قاچاق خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۰۷ - ۰۰:۱۲    
نماینده ولی فقیه در استان گلستان گفت: همه ما مسوولان نسبت به احیای دیوار دفاعی گرگان غفلت کردیم و وظیفه داریم نسبت به آن توجه ویژه داشته باشیم.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۱۹:۳۹    
تیم صحرانوردی بانوان اصفهان قهرمان رقابت های دو صحرانوردی بزرگسالان کشور در بخش بانوان شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۲۰:۳۶    
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان گفت: اقدامات در خصوص ساماندهی و رفع مشکلات سالمندان زنجانی در زمینه کرونا آغاز شده، اما باید تلاش بیشتری برای تحقق اهداف ترسیم شده انجام گیرد ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۱۹:۲۵    
مسابقات استعدادیابی آنلاین اسنوکر زیرنظر کمیته تیم های ملی برگزارو علیرضا کاشانی توانست مقام اول استعدادهای برتر زیر 14 سال ایران را کسب کند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۱۸:۴۱    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در رونمایی از شماره چهارم نشریه نوآفرین با پرونده ویژه امام تحول گفت: اگر امام تحول را دالّ مرکزی مباحث علمی قرار دهیم، بسیاری از مشکلات ما در حکمرانی حل خواهد شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۱۸:۱۴    
فرماندار شهرستان پارسیان گفت: تعداد بالغ بر 40 پروژه عمرانی در بخشهای مختلف عمران شهری و روستایی،صنعت،آب،برق،راه، ورزش و جوانان، آموزش و ... افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۱۷:۱۳    
گام دوم احراز صلاحیت ها که از آن می توان به احراز حداکثری یاد کرد، بر عهده مردم گذاشته شده است. آنچه از آن با عنوان انتخاب اصلح یاد شده است ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۱۵:۵۶    
مسوول بسیج سازندگی استان خوزستان گفت: با همت بسیج سازندگی سپاه ولیعصر(عج) خوزستان و گروه های جهادی در سراسر استان 20 مدرسه دو و سه کلاسه در مناطق محروم ساخته خواهد شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۱۵:۵۲    
با حکم وزیر اقتصاد مدیر سابق روابط عمومی وزارت اقتصاد نماینده ایران در بانک جهانی شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۱۵:۳۴    
مدیر کل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی از پرداخت بیش از 15 میلیارد و 434 میلیون ریال جریمه نقدی توسط صاحبان پرونده های احتکار از ابتدای امسال تاکنون خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۱۵:۳۸    
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: خبرهایی که از دولت به گوش می رسد در ارتباط با گزینه های پیشنهادی ریاست سازمان بورس نگرانی ما را در خصوص بازار سرمایه دو چندان کرده است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۱۴:۳۴    
بازیکنان پرسپولیس پیش از دیدار هفته دوازدهم مقابل آلومینیوم اراک خود را در ورزشگاه امام خمینی (ره) گرم کردند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۱۴:۰۲    
مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری از حضور 35 درصدی دانش آموزان در مدارس استان خبر داد و گفت: کادر اداری و اجرایی مدارس در این مدت به صورت 100 درصدی در مدارس حاضر بودند و به دانش آموزان و اولیا ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۱۴:۴۳    
در دیدار خادمیاران رضوی فجرآفرین با رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان بر برگزاری ویژه برنامه های دهه فجر با حضور خادمیاران رضوی فجرآفرین و مردمی بودن برنامه های گرامیداشت دهه مبارک فجر تأکید شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۱۴:۱۳    
مدیرعامل گروه بهمن گفت: با توسعه وسیعی که در کارخانه های خود در دستور کار داریم ظرفیت های خود را به 300 درصد افزایش می دهیم تا قطعه سازان رغبت بیشتری برای تولید قطعات داشته باشند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۱۳:۱۶    
استاندار بوشهر گفت: 100 میلیارد ریال اعتبار به پروژه نشت یابی شبکه توزیع آب این استان در بوشهر و کنگان اختصاص یافت و در صورت موفقیت آمیز بودن، این طرح در سایر استان های کشور نیز اجرایی می شود.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۱۲:۴۸    
رئیس اداره راه و شهرسازی کاشان گفت: در حال حاضر عملیات احداث باند دوم در دو محور شهرستان کاشان (کاشان-برزک و بادرود-کاشان) با سرعت مطلوب در دست اجراست.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۱۱:۲۰    
فرماندار چالدران گفت: سه نفر از شهروندان استان های آذربایجان غربی و کردستان در غار بابااحمد این شهرستان مفقود شده بودند که با تلاش انجام شده، اجساد این افراد از غار بیرون آورده شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۱۱:۱۳    
معاون اموربازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی از ادامه روند کاهشی قیمت گوشت مرغ و تخم مرغ در این استان خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۱۱:۳۸    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با بیان اینکه در 24 ساعت گذشته فوتی ناشی از کرونا در استان نداشتیم گفت: شمار بهبود یافتگان مبتلا به کرونا در کهگیلویه و بویراحمد به 23 هزار و 31 نفر افزایش یافت.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۱۱:۳۸    
تیم دانشجویی دانشگاه صنعتی اصفهان در یازدهمین دوره مسابقات بین المللی فیزیک دانشگاهی سال 2020 موفق به کسب مقام دوم و برنده مدال نقره شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۱۱:۱۳    
ناظرگمرکات آذربایجان غربی از مسدود شدن مرز بازرگان به دلیل برف و سرمای کم سابقه و انسداد مسیر تردد مرزی به دلیل یخبندان خبر داد و گفت: سرمای شدید باعث شد تا کامیون ورودی از سمت ترکیه به کشور ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۱۱:۱۱    
نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: در این ایام ما باید مراقبت کنیم که برگزاری هر اجتماع و بزرگداشتی ضمن رعایت مسائل بهداشتی انجام بگیرد ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۱۱:۱۰    
موج گسترده تمسخر رسانه های غربی به ویژه رسانه های فارسی زبان معاند علیه توانمندی ایران در تولید واکسن به وضوح نشان از عصبیت آنها از این اتفاق داشت.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۱۱:۰۹    
معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: طبق آخرین آمار سال 94، تعداد بیماران سرطانی شناسایی شده در استان کردستان یک هزار و 967 مورد است که از این تعداد 901 مورد معادل 46 درصد از سرطان ها ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۱۰:۵۶    
یک شرکت فناور فعال در حوزه بهینه سازی انرژی تولیدات احتراق را به کمک تجهیزات ایران ساخت سنجش و میزان آلاینده ها را کاهش می دهد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۱۰:۵۶    
به کمک شرکت های دانش بنیان خدمات با کیفیت پزشکی در دورترین نقاط کشور و مناطق محروم در دسترس قرار می گیرد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۱۰:۴۲    
شهردار ناحیه یک منطقه 6 تهران گفت: استارتاپ های مدیریت شهری در برج فناوری دانشگاه صنعتی امیرکبیر مستقر می شوند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۱۰:۳۵    
مدیرکل استاندارد استان زنجان از بررسی 3 هزار و 515 وسیله توزین سبک در زنجان خبر داد و گفت: از این تعداد، 99 درصد ترازوها قبول و یک درصد ترازوها مردود اعلام شده است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۱۰:۳۵    
با توجه به رشد 239 درصدی پذیرش اورژانس اجتماعی رفسنجان، خیریه ها برای تقویت این اورژانس پای کار آمدند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۰۹:۳۰    
لنجداران کنگانی که کار آن ها صادرات و واردات است متاسفانه به آن ها در طول یک سال تنها دو بار مجوز سفر داده می شود که این امر بسیاری از آن ها را ناراحت کرده چرا که این تعداد سفر در طول یک سال را بسیار ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۰۸:۲۰    
رییس کل دادگستری استان خوزستان گفت: دستگاه قضایی استان در جهت صیانت از اراضی، منابع ملی و حفاظت از حقوق مردم با جدیت و قاطعیت با متخلفین پدیده شوم زمین خواری برخورد می کند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۱۰:۲۰    
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کرج با بیان اینکه توسعه مکانیزاسیون کشاورزی کرج با استفاده از پهپادها در دستورکار قرار گرفت، گفت: بخشی جدایی ناپذیر از توانایی رشد صنعت هستند ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۱۰:۱۶    
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی گفت: ذخایر سیب در سردخانه های استان 550 هزار تن برآورد شده و این در حالی است که خرید شب عید میوه سیب 13 هزار تن پیش بینی شده که سهم استان در این ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۱۰:۱۳    
سه محکوم به قصاص با تلاش رئیس زندان آمل و قائم شهر، مددکاران و اعضای شورای حل اختلاف شعبه ویژه زندان با جلب رضایت و بخشش اولیای دم از قصاص رهایی یافتند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۰۹:۲۱    
جانشین وزیر آموزش و پرورش در طرح هدایت، از تهیه و اهدای 165 هزار تبلت و وسایل هوشمند ارتباطی به دانش آموزان محروم توسط دستگاه های اجرایی، نهادهای عمومی و خیرین خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۰۸:۵۸    
در ادامه برنامه مفاخر شهر در مراسمی از امیر سرتیپ خلبان فرج الله براتپور در زادگاهش کرمانشاه تجلیل خواهد شد ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۰۷:۴۳    
فرماندار سنقروکلیایی گفت: متاسفانه طی چند روز اخیر تعداد بستری ها در شهرستان که تک رقمی بود، به عدد 11 رسیده که نگرانی را از افزایش مجدد آمار کرونا در شهرستان بیشتر می کند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۰۶:۲۰    
همچنان شرایط جوی تا آخر هفته جاری در سطح استان اردبیل پایدار بوده و آسمانی غالباً صاف همراه با هوای سرد پیش بینی می شود.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۰۵:۴۸    
سریعترین دونده مرد ایران گفت: هدف اصلی من قهرمانی آسیا و المپیک است و برای رسیدن به این عنوان، مصمم و با انگیزه کار را جلو خواهم برد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۰۲:۲۰    
مدیر جهاد کشاورزی محمودآباد از تولید یک هزار و 707 میلیارد ریال گوشت سفید در این شهرستان خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۰۱:۱۳    
استاندار اردبیل گفت: تقویت پروژه چهار بانده پارس آباد به سربند در فاز های اول و دوم مورد توجه قرار گرفته و در تلاش هستیم 20 کیلومتر این مسیر در سال 1400 مورد بهره برداری قرار گیرد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۰۱:۱۲    
مسئول امنیتی گروه کتائب حزب الله عراق تاکید کرد آمریکا، رژیم صهیونیستی و عربستان سعودی عاملان کشتارهای این روزها در عراق هستند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۰۰:۵۲    
سرپرست منطقه شش شهرداری قم از پیشرفت بیش از 70 درصدی اجرای پروژه تقاطع غیرهمسطح ورودی جعفریه خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۰۰:۴۷    
دادستان تهران بر اهمیت استقلال رأی قضات، بی اعتنایی آن ها به حواشی پرونده ها و نفوذناپذیری در مقابل فشار جریان ها و اراده های معطوف به تأثیرگذاری بر روند رسیدگی ها و انحراف پرونده ها تأکید کرد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۰۰:۴۳    
فرمانده انتظامی شهرستان پیشوا از دستگیری متهم 17 ساله ای که به دلیل اختلافات قبلی یک نفر نوجوان را به قتل رسانده بود، خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۰۵ - ۲۳:۳۶    
وزیر نفت ایران در گفت وگو با شبکه یمنی المسیره، از شکست تحریم های آمریکا و خودکفایی ایران در تولید برخی تجهیزات نفتی خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۰۵ - ۲۳:۳۶    
مدیر کل امور مالیاتی خراسان رضوی گفت: پانزدهم بهمن ماه سال جاری، آخرین مهلت تسلیم اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده دوره پاییز 99 است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۰۵ - ۲۳:۳۲    
بر اساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی قزوین، طی 24 ساعت گذشته هیچ فوتی ناشی از بیماری کرونا در استان قزوین وجود نداشته است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۰۰:۲۷    
رئیس سازمان مدیریت بحران کشور در سفر به بندر امام (ره) بر لزوم تدوین طرح یک جامع برای ساماندهی بافت های فرسوده و رسیدگی به مشکلات این سکونتگاه ها تاکید کرد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۰۵ - ۲۳:۱۸    
هلاس ورونا در دیدار مقابل ناپولی به پیروزی 3 بر یک رسید. مهاجم ناپولی در این بازی ثانیه 9 گل زد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۰۰:۱۱    
دولتمردان جدید آمریکا باید بدانند دوران دادن وعده و آب نبات به ایران گذشته و پیش از هر چیز باید حرف قطعی و پایانی جمهوری اسلامی را در زمینه های تحریم ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۰۰:۰۶    
استاندار گلستان با بیان اینکه تاکنون 19 هزار و 500 خیر خرد در طرح آجر به آجر استان شرکت کرده اند، گفت: گلستان رتبه پنجم کشور را در زمینه مشارکت مردم در پویش مردمی ساخت مدرسه آجر به آجر دارا است
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۰۰:۰۶    
امام جمعه شهرستان قرچک گفت: تبیین حقایق، ارزش ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی محوریت برنامه های بزرگداشت ایام الله دهه مبارکه فجر باشد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۰۵ - ۲۳:۰۳    
رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بناب درباره وضعیت نامناسب مزاری شهدای بناب با مسئولان این شهر اتمام حجت کرد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۰۵ - ۲۳:۵۸    
طی مراسمی با حضور عنایت الله رحیمی، استاندار و جمعی از مقام های استانی، بهره برداری از سه پروژه صنعتی در شهرستان شیراز با 1600 میلیارد ریال سرمایه گذاری بخش خصوصی روز یکشنبه 5 بهمن 1399 آغاز شد. ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۰۵ - ۲۲:۵۸    
مدیر مؤسسه ملی آلرژی و بیماری های عفونی آمریکا یکشنبه در مصاحبه ای هشدار داد که اطلاعات جدید نشان می دهد که کرونای انگلیسی مرگبارتر است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۰۵ - ۲۳:۵۷    
309 سایت جدید تلفن همراه در یکسال گذشته برای تکمیل شبکه همراه اول در خراسان رضوی نصب و راه اندازی شده است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۰۵ - ۲۲:۵۶    
آاک آتن در مصاف با پائوک در هفته هجدهم رقابت های سوپرلیگ یونان به تساوی دست یافت.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۰۵ - ۲۳:۵۴    
یک مقام امنیتی عراق وقوع یک انفجار در غرب بغداد را تایید کرد و گفت که حادثه مذکور تلفات جانی نداشته است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۰۵ - ۲۳:۵۱    
جانشین فرماندهی انتظامی مازندرن، گفت: با تشکیل قرارگاه مقابله با اراذل و اوباش و برخورد با آنان در سطح استان،اکنون جرائم خشن در سطح استان 65 درصد کاهش یافت.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۰۵ - ۲۳:۴۷    
سرمربی تیم والیبال شهرداری گنبد گفت: اعتقاد دارم که بازیکنان برای یک خطا نباید شرافت خود را زیر سوال ببرند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۰۵ - ۲۳:۴۶    
برادرزاده رئیس جمهور سابق آمریکا که بارها به انتقاد از وی پرداخته بود گفته که با هدف جلوگیری از پیامدهای منفی ، درصدد تغییر نام خانوادگی خود است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۰۵ - ۲۳:۴۵    
رسانه قطری استاد دوحه درباره حضور المساکنی در تیم العربی، از فسخ قرارداد مهدی ترابی خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۰۵ - ۲۳:۴۲    
خبرگزاری رسمی سوریه اعلام کرد که نظامیان اشغالگر آمریکایی امروز نیز یک کاروان حامل تجهیزات نظامی و لجستیک را برای تقویت پایگاه های خود به شرق سوریه فرستادند و از سوی دیگریک کاروان حامل نفت و گندم ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۰۵ - ۲۳:۳۸    
زنیت در اردوی تدارکاتی خود در امارات به مصاف شاختار اوکراین رفت و به پیروزی رسید.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۰۵ - ۲۳:۲۸    
برونو فرناندز از زمان پیوستن به منچستر یونایتد عملکرد درخشانی از خود برجا گذاشته است و شیاطین سرخ هم به لطف درخشش او روند صعودی را در پیش گرفته اند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۰۵ - ۲۳:۲۶    
شهردار گنبدکاووس گفت: فرهنگسرای شهرستان با متراژ حدود 2 هزار مترمربع و با اعتبار 70 میلیارد ریال تا پایان سال 1400 به بهره برداری می رسد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۰۵ - ۲۳:۲۶    
طی حکمی از سوی مدیرعامل سازمان انتقال خون کشور، عبدالله سبحانی کوهسرخی به عنوان سرپرست اداره کل انتقال خون خراسان رضوی منصوب شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۰۵ - ۲۳:۱۹    
معاون توسعه تعاونی ها و تشکل های سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران گفت: تعداد 518 روستا بازار در کل شهرهای کشور ایجاد می شود که تولیدات روستایی را به دست مردم شهرنشین رسانده و به فروش برسانند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۰۵ - ۲۳:۱۱    
بازیکن تیم والیبال سپاهان به عنوان امتیازآورترین بازیکن هفته بیست وچهارم لیگ برتر والیبال مردان معرفی شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۰۵ - ۲۳:۰۱    
شاگردان لمپارد در مصاف با لوتون تاون در رقابت های جام حذفی انگلیس زیر بارش شدید برف به پیروزی 3 بر یک دست یافتند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۰۵ - ۲۳:۰۱    
هزاران معترض برزیلی با حضور در خیابان های شهرهای مختلف این کشور خواستار استیضاح و کناره گیری رئیس جمهور برزیل به دلیل ناتوانی در مهار کرونا شدند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۰۵ - ۲۲:۵۵    
شیاطین سرخ با غلبه بر شاگردان کلوپ به دور بعد رقابت های جام حذفی انگلیس راه یافتند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۰۵ - ۲۲:۵۵    
رسانه ها از تخریب و نابود کردن صدها منزل مسکونی و اراضی کشاورزی فلسطینی ها از سوی نیروهای رژیم صهیونیستی در سال گذشته میلادی خبر دادند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۰۵ - ۲۲:۵۳    
رئیس ستاد شهرستانی مقابله با ویروس کرونای شهرستان بناب گفت: تعداد بستری های بیماری کرونا در شهرستان بناب بصورت نامحسوسی خیز برداشته است!
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۰۵ - ۲۲:۵۳    
وزارت خارجه آمریکا در بیانیه ای در واکنش به حمله پهپادی اخیر به پایتخت عربستان سعودی گفت که به ریاض در دفاع از خود در برابر حملات کمک خواهد کرد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۰۵ - ۲۲:۴۸    
با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان سینما دیجیتال شهرستان بافت افتتاح شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۰۵ - ۲۲:۴۶    
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیر شورای فرهنگ عمومی شهرستان بناب بر ضرورت اجرایی شدن مصوبات جلسات شورای فرهنگ عمومی شهرستان از سوی دستگاه های مختلف تأکید کرد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۰۵ - ۲۲:۴۴    
تیم ماشین سازی با پیراهن اول خود به مصاف مهمانش می رود.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۰۵ - ۲۲:۴۳    
شارلروا در هفته بیست و یکم رقابت های لیگ فوتبال بلژیک با حضور بازیکنان ایرانی مقابل استاندارد لیژ شکست خورد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۰۵ - ۲۲:۴۳    
لبدر حکمی از سوی رئیس شورای عالی استانهاعلیرضا احمدی در حکمی بهزاد هرمزی را به عنوان معاونت نظارت و امور استانها شورای عالی استانها منصوب کرد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۰۵ - ۲۲:۳۷    
بازیکن ایرانی خنت در دیدار تیمش مقابل هورلی در هفته بیست و یکم رقابت های لیگ فوتبال بلژیک حضور دارد.