یکشنبه ۰۹ اردیبهشتساعت ۰۳:۲۸Apr 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری فارس 15 بهمن 1399 - farsnews.com

خبرگزاری فارس 29 اسفند 1393 خبرگزاری فارس 29 اسفند 1394 خبرگزاری فارس 30 اسفند 1395 خبرگزاری فارس 29 اسفند 1396 خبرگزاری فارس 29 اسفند 1397 خبرگزاری فارس 29 اسفند 1398 خبرگزاری فارس 31 فروردین 1399 خبرگزاری فارس 31 اردیبهشت 1399 خبرگزاری فارس 31 خرداد 1399 خبرگزاری فارس 31 تیر 1399 خبرگزاری فارس 31 مرداد 1399 خبرگزاری فارس 31 شهریور 1399 خبرگزاری فارس 30 مهر 1399 خبرگزاری فارس 30 آبان 1399 خبرگزاری فارس 30 آذر 1399 خبرگزاری فارس 30 دی 1399 خبرگزاری فارس 30 اسفند 1399 خبرگزاری فارس 1 بهمن 1399 خبرگزاری فارس 2 بهمن 1399 خبرگزاری فارس 3 بهمن 1399 خبرگزاری فارس 4 بهمن 1399 خبرگزاری فارس 5 بهمن 1399 خبرگزاری فارس 6 بهمن 1399 خبرگزاری فارس 7 بهمن 1399 خبرگزاری فارس 8 بهمن 1399 خبرگزاری فارس 9 بهمن 1399 خبرگزاری فارس 10 بهمن 1399 خبرگزاری فارس 11 بهمن 1399 خبرگزاری فارس 12 بهمن 1399 خبرگزاری فارس 13 بهمن 1399 خبرگزاری فارس 14 بهمن 1399 خبرگزاری فارس 15 بهمن 1399 خبرگزاری فارس 16 بهمن 1399 خبرگزاری فارس 17 بهمن 1399 خبرگزاری فارس 18 بهمن 1399 خبرگزاری فارس 19 بهمن 1399 خبرگزاری فارس 20 بهمن 1399 خبرگزاری فارس 21 بهمن 1399 خبرگزاری فارس 22 بهمن 1399 خبرگزاری فارس 23 بهمن 1399 خبرگزاری فارس 24 بهمن 1399 خبرگزاری فارس 25 بهمن 1399 خبرگزاری فارس 26 بهمن 1399 خبرگزاری فارس 27 بهمن 1399 خبرگزاری فارس 28 بهمن 1399 خبرگزاری فارس 29 بهمن 1399 خبرگزاری فارس 30 بهمن 1399 
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۱۸ - ۱۲:۱۳    
بیش از 50 نفر از نمایندگان مجلس در نامه ای به هیأت رئیسه مجلس خواستار بررسی مجدد طرح شفافیت آرای نمایندگان در صحن علنی مجلس به صورت قیام و قعود شدند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۱۸ - ۱۲:۰۴    
تماشای محتوای شتاب بورس شبکۀ تحلیل اقتصاد و بورس، به مناسبت دهۀ فجر رایگان است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۱۸ - ۱۰:۵۸    
مدیرکل دامپزشکی خراسان جنوبی تعداد پرندگان معدوم شده از آغاز شیوع آنفولانزای فوق حاد پرندگان در این استان را یک میلیون و 100 هزار قطعه دانست.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۱۸ - ۱۰:۵۶    
عضو کمیسییون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: انتظار داریم کروز در آینده بتواند با شرکت های بزرگ قطعه سازی در جهان رقابت کند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۱۸ - ۱۰:۴۹    
پومسه کاران آذربایجان شرقی در مسابقات لیگ برتر به دو مدال برنز دست یافتند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۱۸ - ۱۰:۰۶    
مدیر عامل موسسه خیریه حضرت رقیه (س) با اشاره به پانزدهمین سالگرد فعالیت این خیریه گفت: ما در سال اخیر، 25 هزار جهیزیه از کالاهای کاملا ایرانی با همراهی سپاه، کمیته امداد، بهزیستی ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۱۸ - ۰۹:۲۹    
محمدجواد ظریف گفت: ما در معیشت مردم باید نگاهمان به داخل باشد، اما حتما می خواهیم این جنگ اقتصادی که علیه مردم است، زودتر خاتمه یابد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۱۸ - ۰۶:۲۵    
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش اتکا بر منابع انسانی، ظرفیت ها و توان این سازمان را شاخصه اصلی برای تبدیل کیش به پایگاه ورزشی در سطح کشور و منطقه برشمرد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۱۷ - ۲۲:۳۴    
تیم های فوتبال ذوب آهن و سپاهان در هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال شهرآورد اصفهان را در ورزشگاه فولادشهر برگزار کردند که این دیدار با پیروزی 3 بر یک سپاهان به پایان رسید ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۱۷ - ۲۲:۰۲    
با امضای تفاهم نامه همکاری بین استانداری و سازمان نظام صنفی رایانه ای خراسان رضوی، مسئولیت اجرای پروژه هوشمند سازی روستاهای استان به این سازمان واگذار شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۱۷ - ۱۷:۳۰    
شبکه المیادین به نقل از خبرنگار خود در واشنگتن گزارش داد که نشست امروز شورای امنیت ملی آمریکا درباره ارائه پیشنهاد در خصوص توافق هسته ای با ایران خواهد بود.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۱۷ - ۱۷:۰۷    
برنامه تلویزیونی سرچشمه با حضور رضا محمدی نیا استاد دانشگاه و از شاهدان عینی واقعه 17 شهریورماه سال 57 از شبکه پنجم سیما به روی آنتن رفت.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۱۷ - ۱۳:۰۱    
بزرگترین کنسرت آنلاین کشور به مناسبت میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) و روز مادر با اجرای فرزاد فرزین با حدود 1.7 میلیون تماشا مورد استقبال بی نظیر قرار گرفت.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۱۷ - ۱۰:۵۶    
رئیس اتاق تعاون آذربایجان غربی با اعلام اینکه هم اکنون 6 هزار و 759 تعاونی در آذربایجان غربی وجود دارد ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۱۷ - ۰۲:۰۴    
سخنگوی ناجا در پیامی درگذشت دو نفر از قهرمانان ارزنده عرصه ورزش کشور را تسلیت گفت.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۱۷ - ۰۱:۳۴    
استاندار زنجان گفت: ورود و پیگیری دستگاه قضایی استان در مورد حل مشکلات شرکت های تولیدی در زنجان که هم مشکل مدیریتی و هم مشکل نقدینگی دارند، خوب بوده است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۱۶ - ۲۱:۱۹    
تیم های تراکتور و پرسپولیس در هفته چهاردهم لیگ برتر به میزبانی ورزشگاه یادگار امام (ره) به مصاف هم رفتند که در پایان این مسابقه با برتری یک بر صفر پرسپولیس به اتمام رسید. ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۱۶ - ۲۰:۵۴    
استاندار خراسان رضوی با صدور حکمی، مدیرکل مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری را منصوب کرد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۱۶ - ۲۰:۵۲    
نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی گفت: بعد از گذشت چند ماه از طرح سوال و تقاضای تشکیل کمیته ملی نجات جنگل زاگرس به عنوان مهمترین کمربند زیست محیطی و ریه تنفسی سرزمین ایران و مقاومت و ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۱۶ - ۱۹:۴۹    
فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: راهی را که مدافعان سلامت طی می کنند در شکوفایی، رشد و بالندگی نظام مقدس و قدرتمند جمهوری اسلامی ایران تأثیر بسزایی دارد و باعث تولید قدرت درمانی برای ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۱۶ - ۱۹:۴۹    
مسابقات مجازی قهرمانی هنرهای رزمی "یاد یاران"بهمن ماه 1399 با همکاری انجمن صنفی ووشو ایران در بخش هنرهای فردی در رده های سنی مختلف آقایان و بانوان با هدف گرامیداشت نام و یاد بزرگان ورزش های رزمی ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۱۶ - ۱۷:۱۸    
ادعای دروغین خالی بودن خزانه در طول این چند سال در حالی مطرح شده که مع الاسف ریخت و پاش در دستگاه های دولتی در قالب های مختلف به راه بوده ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۱۶ - ۱۶:۳۴    
حمیدرضا فولادگر گفت: آنچه من اخیرا شنیدم آقای رئیسی دعوت برای حضور در انتخابات را نپذیرفته و پاسخ ایشان منفی است و می خواهد در همان قوه قضائیه اجرای برنامه 5 ساله خود را دنبال کند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۱۶ - ۱۵:۳۰    
مدیرکل بهزیستی استان زنجان گفت: در راستای ارائه خدمات بهتر به جامعه هدف بهزیستی، خط 123 در پنج شهرستان افتتاح و پایگاه خدمات اجتماعی و خانه سلامت و بازپروری و مرکز حمایتی آموزشی کودک فعالیت دارد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۱۶ - ۱۵:۲۷    
ارگان مطبوعاتی حزب کارگزاران برای چندمین بار تصریح کرد تردیدها و نگرانی ها درباره درستی سازوکار موسوم به نهاد اجماع ساز اصلاح طلبان جدی است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۱۶ - ۱۵:۰۶    
مراسم رونمایی از کتاب حجره شماره 2 ، اثر رضا یزدانی با حضور جمعی از اهالی فرهنگ در حوزه هنری برگزار شد. این اثر توسط انتشارات سوره مهر منتشر شده است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۱۶ - ۱۵:۰۶    
ویژه برنامه عهد با هدف روایت لحظه به لحظه روزهای به ثمر نشستن انقلاب اسلامی در شبکه افق سیما آماده پخش شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۱۶ - ۱۴:۲۶    
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: خودروسازی همچنان جزو تاثیرگذارترین صنایعی است که توانست با توجه به ظرفیت های داخلی کشور این تحریم ها را به خوبی مدیریت کند .
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۱۶ - ۱۴:۱۹    
رئیس جمهوری که با شعار بلد بودن زبان دیپلماسی بر سر کار آمد، و دولت قبل و رقبای انتخاباتی اش را متهم به نابلدی تعامل با دنیا می کرد، از مردم می خواهد به جای انتقاد از دولت او، به امریکا فحش بدهند ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۱۶ - ۱۳:۵۹    
فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، در آستانه 19 بهمن، روز نیروی هوایی، به صورت سرزده در دانشگاه شهید ستاری حضور یافت و بصورت چهره به چهره با فرماندهان ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۱۶ - ۱۳:۵۹    
به منظور بهبود معیشت بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تأمین اجتماعی، بیش از 29.600 میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۱۶ - ۱۳:۵۶    
همزمان با گرامیداشت روز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن، از قابلیت های جدید سامانه شمس بانک صادرات ایران رونمایی و افتتاح حساب آنلاین از طریق این سامانه عملیاتی شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۱۶ - ۱۳:۵۵    
اسماعیل لله گانی مدیر عامل بانک رفاه کارگران در پیامی ولادت با سعادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س)، روز زن و میلاد حضرت امام خمینی (ره) را تبریک گفت.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۱۶ - ۱۳:۵۲    
نخستین کنفرانس بین المللی علم سیاست، مطالعات زنان و آینده آغاز به کار کرد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۱۶ - ۱۳:۵۰    
مدیر اداره بنادر و دریانوردی شهید باهنر گفت: با انجام محاسبات مانورینگ براساس طول و ابعاد شناور برای نخستین بار شناوری باظرفیت 40 هزار تن و آبخور 11.2 متری در بندر شهید باهنر پهلو دهی شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۱۶ - ۱۳:۱۶    
مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: فردا، جمعه هفدهم بهمن ماه با حضور وزیر ورزش بزرگترین خانه جوان کشور در کرمانشاه افتتاح می شود.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۱۶ - ۱۳:۱۲    
استاندار هرمزگان با بیان اینکه بیش از 1400میلیارد ریال پروژه در حوزه های مختلف در شهرستان خمیر به بهره برداری رسید، گفت: با حمایت هلدینگ سرمایه گذاری امید و سیمان هرمزگان ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۱۶ - ۱۳:۰۹    
رویدادهای 16 بهمن 57 را ببینید.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۱۶ - ۱۳:۰۲    
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی یزد با بیان این که اعتقاد به پایان یافتن بحران کرونا کاملا اشتباه است ،گفت در حال حاضر 178 بیمار کرونایی در بیمارستان های استان یزد بستری هستند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۱۶ - ۱۳:۰۱    
مدیر شورای سیاست گذاری ائمه جمعه خراسان شمالی گفت: بر اساس مصوبه ستاد مقابله با کرونا و تائید نماینده محترم ولی فقیه در استان در تمامی 16 شهر استان نماز جمعه این هفته اقامه می شود.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۱۶ - ۱۲:۳۷    
بازیکن تیم فولاد سیرجان به عنوان امتیازآورترین بازیکن هفته بیست وششم لیگ برتر والیبال معرفی شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۱۶ - ۱۲:۱۱    
همزمان با ایام بزرگداشت دهه فجر، سه طرح تولیدی در صنعت قطعه سازی با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت به بهره برداری رسید ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۱۶ - ۱۲:۰۲    
کامبیز دیرباز گفت درباره نقش شهید زرین در فیلم سینمایی تک تیرانداز گفت: اصلا من مدت ها منتظر چنین نقشی بودم و روی هوا این نقش زدم ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۱۶ - ۱۱:۴۸    
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد، این استان را بهشت سرمایه گذاری ایران دانست و گفت: دلایل متعددی از جمله تسریع در صدور مجوز، رکوددار ثبت سفارش یزد را به بهشت سرمایه گذاری ایران تبدیل کرده است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۱۶ - ۱۱:۳۶    
اهالی رسانه چهره های برتر شعر دفاع مقدس را که به عنوان بخش ویژه جشنواره شعر فجر محسوب می شود انتخاب می کنند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۱۶ - ۱۱:۳۰    
همزمان با سالروز ولادت فرخنده حضرت زهرا(س) و ایام الله دهه فجر، عصر شعر فاطمی با نغمه سرایی جمعی از بانوان شاعر استان فارس در شیراز برگزار شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۱۶ - ۱۱:۲۵    
یک تولیدکننده قطعات خودرو با تاکید بر لزوم کاهش قوانین دست و پاگیر و مقرراتی که یک شبه برای صنعتگران وضع می شوند، گفت: قیمت گذاری دستوری و بروکراسی پیچیده باعث آسیب صنعت خودرو شده است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۱۶ - ۱۱:۱۸    
معاون امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: روند تولید در صنعت لوازم خانگی طی 9 ماهه با رشد 42 درصدی همراه بوده است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۱۶ - ۱۱:۱۸    
با حضور بهنام کریمی معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری شهرستان و سعید نیکوئی رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی و اعضای شورای هماهنگی دستگاه های اجرایی زیر مجموعه وزارت تعاون کار و رفاه ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۱۶ - ۱۱:۱۲    
راهپیمایی یوم الله 22 بهمن امسال علاوه بر خودرویی و موتوری در بستر فضای مجازی نیز برگزار می شود.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۱۶ - ۱۱:۱۰    
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام بر ضرورت در نظر گرفتن مصلحت مردم و نظام با نگاه کلان و همه جانبه و همفکری و تعامل دولت و مجلس برای حل مشکل بودجه 1400 تاکید کرد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۱۶ - ۱۱:۰۵    
مراسم بهره برداری از طرح های ملی وزارت صمت به صورت ویدئو کنفرانس با حضور رئیس جمهور برگزار شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۱۶ - ۱۱:۰۴    
رئیس سازمان مدیریت بحران کشور با اشاره به اینکه از سالیان پیش، تجربه زلزله در شهرهای پرجمعیت نداریم، گفت ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۱۶ - ۱۱:۰۲    
رئیس مجلس خاطرنشان کرد: رأی گیری با ورقه هم طبق مصوبۀ ستاد کرونا قابل اجرا نبود؛ حتی در انتخاب ناظرین شوراها که الزام قانونی رای با ورقه دارد، الکترونیکی اخذ رای شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۱۶ - ۱۰:۳۶    
نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه به طرح شفافیت آرا رای مثبت دادم گفت ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۱۶ - ۰۹:۵۸    
در سالروز ولادت حضرت زهرا(س) و به همت گروه شرکت های دارویی بنیاد بهره وری موقوفات آستان قدس رضوی، تولید انبوه کیت تشخیص مولکولی ویروس کووید-19 آغاز شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۱۶ - ۰۹:۵۸    
سخنگوی وزارت امور خارجه با تاکید بر تعامل سازنده این وزارتخانه با متولی حوزه دریا و بندر، گفت: روزهای بهتری در حوزه دریا و بندر پیش رو داریم.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۱۶ - ۰۹:۴۲    
معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دشمنان انقلاب اسلامی لحظه به لحظه به دنبال توطئه هستند و وظیفه تمام علما این است که با روشنگری و ایجاد وحدت نگذارند دشمن به هدف خود برسد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۱۶ - ۰۹:۰۴    
مربی سازنده تکواندو استان گفت: در تلاش هستیم تا نیمی از تیم ملی از استان آذربایجان شرقی باشد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۱۶ - ۰۸:۵۲    
تفاهم نامه چندجانبه بین وزارت صنعت، معدن و تجارت، استانداری چهارمحال و بختیاری و دو واحد صنعتی برای پیگیری مسئولیت های اجتماعی بخش صنعت در استان منعقد شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۱۶ - ۰۸:۴۵    
رئیس بسیج رسانه استان ایلام از ارسال 600 اثر را به دبیرخانه جشنواره رسانه ای ابوذر ایلام خبر داد و گفت: آثار برگزیده از داوری، نزدیک به 50 اثر هستند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۱۶ - ۰۸:۳۰    
همزمان با میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) کاروان 2 هزار و 313 جهیزیه از حرم مطهر حضرت امام(ره)عازم مناطق کم برخودار در 12 استان کشور شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۱۶ - ۰۸:۱۰    
به مناسبت بزرگداشت ولادت حضرت زهرا (س) همایش طلیعه فجر، شکوفایی مقاومت در مکتب سلیمانی به همت حوزه مقاومت کوثر ناحیه گرگان در روستای نوده ملک شهرستان گرگان برگزار شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۱۶ - ۰۷:۳۵    
استاندار اردبیل گفت: بیله سوار یکی از شهرستان های زر خیز کشور است و این شهرستان پتانسیل بالایی در زمینه کشاورزی و گردشگری دارد که بیش از70درصد از پروژه سد خدا آفرین در حوزه بیله سوار واقع شده است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۱۶ - ۰۵:۳۹    
استاندار اردبیل گفت: با همکاری بسیج و دانشگاه علوم پزشکی استان، 98 درصد جمعیت شهرستان اردبیل غربالگری شدند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۱۶ - ۰۵:۱۶    
محل دائمی برگزاری نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان از پانزدهم تا هجدهم بهمن ماه 1399 میزبان 3 نمایشگاه تخصصی همزمان است که در حوزه صنایع غذایی ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۱۶ - ۰۲:۰۱    
رئیس رسانه ملی با صدور پیامی درگذشت علی انصاریان، بازیکن سابق و محبوب فوتبال ایران، بازیگر مجموعه های نمایشی و مجری برنامه های تلویزیونی را تسلیت گفت.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۱۶ - ۰۱:۵۱    
برنامه تلویزیونی نردبان به نقد و بررسی سیاست های جشنواره فیلم فجر در برخورد با سینمای مستند پرداخته است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۱۶ - ۰۱:۳۸    
مدیر کل آموزش و پرورش کردستان گفت: احداث هنرستان های دخترانه، بستر مناسبی از اشتغال زایی و توسعه علمی را فراهم خواهد کرد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۱۶ - ۰۰:۲۲    
رئیس اداره نظارت براماکن عمومی پلیس امنیت عمومی استان مازندران از استمرار ممنوعیت فعالیت تالارهای پذیرایی در استان تا اطلاع ثانوی خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۱۶ - ۰۰:۱۲    
مدیرکل هواشناسی مازندران گفت: براساس هشدار زرد هواشناسی، از پنج شنبه شب 16 بهمن ماه شاهد افزایش محسوس دما بین 3 تا 6 درجه)و وزش باد گرم شدید به ویژه در ارتفاعات استان هستیم.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۱۶ - ۰۰:۱۰    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان گفت: 109 شاعر از استان های غرب کشور، 298 اثر خود را به همایش مرد میدان در کردستان ارسال کردند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۱۶ - ۰۰:۰۲    
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان گفت: در آتش سوزی کارخانه تولید لنت کاشان 7 نفر از کارگران شرکت و 3 نفر از آتش نشانان دچار مصدومیت شدند که توسط اورژانس به مراکز درمانی منتقل و یا ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۱۵ - ۲۳:۵۶    
مصاحبه اخیر محمدجواد ظریف با یک شبکه تلویزیونی آمریکایی و پالسی که وی در تناقض با سیاست های رسمی جمهوری اسلامی ایران برای آمریکا و اروپا فرستاد ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۱۵ - ۲۳:۵۶    
استاندار خراسان رضوی گفت: توجه به ظرفیت معادن طلا و مس، راهکاری مطلوب در راستای تکمیل زیرساخت منطقه میان جلگه نیشابور است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۱۵ - ۲۳:۴۸    
خسرو نورمحمدی در مجموعه گفت وگوهای عصر پیشرفت، به موضوع عدم ارتباط مشخص میان علم محوری ، انسان محوری و دین باوری سدی در مقابل توسعه پرداخت.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۱۵ - ۲۳:۴۶    
در سالروز ولادت حضرت زهرا(س) و مقارن با ایام دهه مبارک فجر 42 زندانی نیازمند با همت خیرین از زندان مرکزی مشهد آزاد شدند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۱۵ - ۲۳:۴۵    
امروز 3 طرح پرورش بوقلمون در قلعه امام در بخش بن رود، پرورش شترمرغ در روستای کمشچه در برخوار و شرکت بسته بندی عسل در روستای تیران چی توسط مشاور مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید به صورت نمادین افتتاح ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۱۵ - ۲۳:۴۴    
استاندار خراسان رضوی گفت: با نظارت حوزه عمرانی استانداری به شهرداری های شهرهای درود، قدمگاه و خرو 3 میلیارد ریال اعتبار اختصاص می دهیم.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۱۵ - ۲۳:۳۷    
سیتیزن ها در هفته بیست و دوم رقابت های لیگ برتر انگلیس در دیدار مقابل برنلی به پیروزی دست یافتند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۱۵ - ۲۳:۲۸    
جانشین معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان رضوی در امور فضای مجازی گفت: موضوع احضار تهیه کنندگان کلیپ یک دختر مشهدی در پارک ملت صحت ندارد و این افراد صرفا جهت بررسی ابعاد موضوع دعوت شده اند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۱۵ - ۲۳:۲۶    
جشنواره "شکوه مادری " آستان قدس رضوی در رشت برگزار و مادرانی که دارای سه فرزند و بیشتر بوده و فعالیت های فرهنگی، اجتماعی ، مذهبی ، علمی و تربیتی ویژه ای داشتند تجلیل شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۱۵ - ۲۳:۲۲    
معاون بهداشت وزیر بهداشت خبر موافقت وزارت بهداشت با اعزام محدود زائران به عتبات عالیات را تکذیب کرد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۱۵ - ۲۳:۲۰    
بازیکن ایرانی برایتون به دلیل مصدومیت مانند هفته های گذشته از لیست تیمش برای دیدار مقابل لیورپول خط خورد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۱۵ - ۲۳:۰۶    
امام جمعه قروه گفت: امروز اگر مردم قروه نسبت به مسوول، جریان و یا به سیاستی اعتراض داشته باشند به ستاد امر به معروف و نهی از منکر مراجعه می کنند چرا که آن را ملجاء می دانند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۱۵ - ۲۳:۰۵    
فرمانده انتظامی شهرستان فردیس با اشاره به اینکه برخورد با سرقت های خرد در سطح شهر به صورت جدی در دستورکار قرار دارد ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۱۵ - ۲۳:۰۳    
کانادا گروه راست افراطی آمریکایی موسوم به پسران مغرور که از طرفداران سرسخت ترامپ بوده را در لیست گروه های تروریستی خود و در کنار القاعده و داعش قرار داده است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۱۵ - ۲۳:۰۳    
تیم های لایپزیگ و ولفسبورگ با غلبه بر حریفان خود به دور بعد رقابت های جام حذفی آلمان صعود کردند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۱۵ - ۲۲:۵۹    
مراسم عطرافشانی و گلباران قبور مطهر و منور شهدا، ساعت 14 فردا پنجشنبه در 19000 گلزار شهدای سراسر کشور با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و ظرفیت حداقلی برگزار می کند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۱۵ - ۲۲:۵۳    
یک فرمانده ارشد آمریکایی از معلق شدن برنامه دولت پیشین کشورش برای کاهش شمار نظامیان آمریکایی در آلمان خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۱۵ - ۲۲:۵۱    
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور گفت: استراتژی ستاد این است که شیرینی امر به معروف به مردم چشانده شود و شیرین شدن اینجاست که مردم را به حق و نه بصورت تصنعی ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۱۵ - ۲۲:۵۰    
خنت در رقابت های لیگ فوتبال بلژیک در دیدار مقابل تونگرن به پیروزی پرگل دست یافت.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۱۵ - ۲۲:۴۲    
فرماندار ارومیه از افتتاح و کلنگ زنی 60 طرح عمرانی به مناسبت دهه فجر در ارومیه خبر داد و گفت: برای این طرح ها 260 میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۱۵ - ۲۲:۳۸    
معاون وزیر راه و شهرسازی بر تکمیل طرح های ساخت پایانه رازی و جاده خوی- قطور- رازی تا 4ماه آینده تاکید کرد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۱۵ - ۲۲:۳۸    
با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس، مجتمع قرآنی، فرهنگی و هنری شهید علیشیری در لارستان افتتاح شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۱۵ - ۲۲:۳۴    
سامان قدوس در ترکیب اصلی برنتفورد برای دیدار مقابل بریستول سیتی حضور دارد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۱۵ - ۲۲:۲۹    
بازار سرمایه در هفته جاری 2.5 درصد ریزش داشت با این حال ارزش سهام شرکت قند اصفهان در همین مدت 20 درصد رشد کرد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۱۵ - ۲۲:۲۷    
مسابقات هفته چهاردهم لیگ برتر فصل 1400-1399 با قرائت فاتحه و یک دقیقه سکوت به مناسبت درگذشت علی انصاریان آغاز می شود.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۱۵ - ۲۲:۲۶    
هم زمان با چهارمین روز از دهه مبارک فجر، عملیات اجرایی پانسیون پزشکان آبدان آغاز شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۱۵ - ۲۲:۲۵    
رئیس بنیاد مستضعفان گفت: در طرح هایی که شرکت های خارجی عهده دار اجرای آن شده اند اگر در اجرای آن تعلل کنند ما خودمان اجرای طرح را در دست خواهیم گرفت.