چهارشنبه ۱۲ اردیبهشتساعت ۰۵:۲۰May 2024 1
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری فارس 31 مرداد 1400 - farsnews.com

خبرگزاری فارس 29 اسفند 1393 خبرگزاری فارس 29 اسفند 1394 خبرگزاری فارس 30 اسفند 1395 خبرگزاری فارس 29 اسفند 1396 خبرگزاری فارس 29 اسفند 1397 خبرگزاری فارس 29 اسفند 1398 خبرگزاری فارس 30 اسفند 1399 خبرگزاری فارس 31 فروردین 1400 خبرگزاری فارس 31 اردیبهشت 1400 خبرگزاری فارس 31 خرداد 1400 خبرگزاری فارس 31 تیر 1400 خبرگزاری فارس 31 شهریور 1400 خبرگزاری فارس 30 مهر 1400 خبرگزاری فارس 30 آبان 1400 خبرگزاری فارس 30 آذر 1400 خبرگزاری فارس 30 دی 1400 خبرگزاری فارس 30 بهمن 1400 خبرگزاری فارس 29 اسفند 1400 خبرگزاری فارس 1 مرداد 1400 خبرگزاری فارس 2 مرداد 1400 خبرگزاری فارس 3 مرداد 1400 خبرگزاری فارس 4 مرداد 1400 خبرگزاری فارس 5 مرداد 1400 خبرگزاری فارس 6 مرداد 1400 خبرگزاری فارس 7 مرداد 1400 خبرگزاری فارس 8 مرداد 1400 خبرگزاری فارس 9 مرداد 1400 خبرگزاری فارس 10 مرداد 1400 خبرگزاری فارس 11 مرداد 1400 خبرگزاری فارس 12 مرداد 1400 خبرگزاری فارس 13 مرداد 1400 خبرگزاری فارس 14 مرداد 1400 خبرگزاری فارس 15 مرداد 1400 خبرگزاری فارس 16 مرداد 1400 خبرگزاری فارس 17 مرداد 1400 خبرگزاری فارس 18 مرداد 1400 خبرگزاری فارس 19 مرداد 1400 خبرگزاری فارس 20 مرداد 1400 خبرگزاری فارس 21 مرداد 1400 خبرگزاری فارس 22 مرداد 1400 خبرگزاری فارس 23 مرداد 1400 خبرگزاری فارس 24 مرداد 1400 خبرگزاری فارس 25 مرداد 1400 خبرگزاری فارس 26 مرداد 1400 خبرگزاری فارس 27 مرداد 1400 خبرگزاری فارس 28 مرداد 1400 خبرگزاری فارس 29 مرداد 1400 خبرگزاری فارس 30 مرداد 1400 خبرگزاری فارس 31 مرداد 1400 
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۶/۰۱ - ۲۳:۰۳    
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام گفت: رانندگانی که اعتبار گواهینامه آنها در شرایط محدودیت های کرونایی تمام شده است جریمه نخواهند شد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۶/۰۱ - ۲۲:۳۶    
سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی در خبری از محتواهای عاشورایی در کتب درسی نام برده و از برگزاری نمایشگاه مجازی محتوای متناسب با ایام محرم و سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین(ع) در کتاب های درسی در بخش ...
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۶/۰۱ - ۱۹:۱۱    
معاون شرکت نفت منطقه زنجان گفت: هر سیلندر 11 کیلویی گاز مایع با قیمت 12 هزار و 500 تومان و با کارت بانکی عرضه می شود.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۶/۰۱ - ۱۸:۲۴    
یک اقتصاددان ضمن اشاره به ویژگی های مهم اعضای تیم اقتصادی کشور در دولت سیزدهم، مسئله اصلاح نظام مالیاتی کشور را مهمترین موضوعی دانست که باید جزو ماموریت نخست این تیم اقتصادی قرار گیرد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۶/۰۱ - ۱۵:۴۵    
مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان گفت: آن دسته از فرهنگیان هرمزگان که در دوره اولین تزریق واکسن دچار بیماری شده اند، نگرانی از بابت سهمیه واکسن کرونا نداشته باشند
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۶/۰۱ - ۱۵:۳۴    
مدیرعامل بانک ملت اظهار داشت: آقای دکتر خاندوزی چهره ای علمی و مقبول در حوزه اقتصادی هستند و حضور ایشان در وزارت امور اقتصادی و دارایی می تواند منشا تحولات مثبت برای اقتصاد و کشور باشد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۶/۰۱ - ۱۵:۲۵    
رسول حاجی زاده در سی و یکمین جشنواره بین المللی کاریکاتور رومانی موفق به کسب دیپلم افتخار شد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۶/۰۱ - ۱۵:۰۸    
کارشناس هواشناسی استان قزوین گفت: در ساعات شب با توجه به گذر امواج ناپایدار از سطح آسمان استان قزوین، برای ارتفاعات شمال شرقی علاوه بر افزایش ابر، رگبار پراکنده و باران خفیف پیش بینی می شود.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۶/۰۱ - ۱۴:۳۲    
شرکت فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش بزرگترین فروشگاه زنجیره ای ایران است که با 2800 شعبه فروشگاهی در تمامی استان های ایران و در 450 شهر در سراسر کشور و برخورداری از حجم بالای تنوع کالایی(برخورداری ...
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۶/۰۱ - ۱۳:۵۲    
مرکز تجمیعی واکسیناسیون کووید-19 شهید سردار حاج قاسم سلیمانی، بزرگ ترین مرکز واکسیناسیون کووید-19 در استان و سومین مرکز واکسیناسیون کووید-19 شهرستان سمنان است که به همت سپاه استان سمنان افتتاح شد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۶/۰۱ - ۱۳:۲۹    
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی یزد بابیان این که زنگ خطر شیوع ویروس لامبدا در جهان به صدا درآمده است گفت ...
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۶/۰۱ - ۱۳:۰۴    
شهید عباس الیتامی از فرماندهان حزب الله لبنان بود که در نبردهای مختلف از جمله جبهه های سوریه در کنار افرادی چون شهیدان قاسم سلیمانی و مصطفی بدرالدین با دشمن جنگید و نیروهایش توانستند به پیروزی های ...
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۶/۰۱ - ۱۲:۲۷    
ایران میزبان مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا در سال 2022 شد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۶/۰۱ - ۱۲:۲۳    
رئیس کمیته امداد شهرستان بدره گفت: اجرای طرح اشتغال و پرداخت تسهیلات به نیازمندان این شهرستان در چهار ماهه امسال نسبت به مشابه سال قبل 43 درصد رشد داشته است.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۶/۰۱ - ۱۲:۱۰    
رئیس ستاد مقابله با کرونا درکلانشهر تهران گفت: ظرفیت سازی برای بیماریابی که راهبرد اصلی ستاد ملی مقابله با کروناست، باید اولویت قرار گیرد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۶/۰۱ - ۱۱:۵۲    
مدیرعامل شرکت عمران، آب و خدمات کیش از توقف ادامه طرح غیر اصولی محور طلوع تا غروب کیش به دلیل مغایرت با طرح جامع جزیره خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۶/۰۱ - ۱۱:۴۴    
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی خراسان شمالی گفت: 6 هزار و 467دستگاه خودروی غیربومی در یک هفته گذشته از ورودی های استان عودت داده شده است.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۶/۰۱ - ۱۱:۰۷    
او امین رهبر است... رهبری او را تایید کرده است... لیست وزرا را پیش رهبری برده اند... اگر رهبری تایید کند، مجلس تایید خواهد کرد... این ها نامش ولایتمداری نیست.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۶/۰۱ - ۱۰:۵۳    
فرمانده انتظامی شهرستان کرمان از دستگیری 3 متهم سابقه دار و کشف یک تن سیم برق مسروقه از یک کارگاه ضایعاتی در عملیات ماموران انتظامی کلانتری14 این فرماندهی خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۶/۰۱ - ۱۰:۵۰    
محیا دارابیان که با رتبه سوم به فینال رقابت های سنگنوردی جوانان جهان راه یافته بود، با اختلافی بسیار اندک نسبت به رقبای خود در جایگاه ارزشمند چهارم قرار گرفت.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۶/۰۱ - ۱۰:۴۵    
نمایندۀ ولی فقیه در استان قزوین گفت: امام حسین(ع) هیچگاه ذلت را نپذیرفتند و ما هم باید قرارمان بر این باشد که راهمان را با امام حسین(ع) پیدا کنیم و دوست و دشمن را با معیار اباعبدالله(ع) مشخص کنیم و ...
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۶/۰۱ - ۱۰:۳۶    
مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان البرز گفت: 3759 دستگاه ناوگان باری از استان البرز به بنادر جنوبی اعزام شده است تا کالاهای اساسی و نهاده های دامی مورد نیاز استان را از بنادر بارگیری و حمل ...
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۶/۰۱ - ۱۰:۳۶    
صلاحیت بهرام عین اللهی وزیر پیشنهادی بهداشت و درمان و آموزش پزشکی در مجلس بررسی شد؛ موافقان وزیر پیشنهادی وی را فردی عملیاتی و با برنامه دانسته و مخالفان معتقد بودند وزارتخانه در شرایط فعلی یک وزیر ...
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۶/۰۱ - ۱۰:۱۲    
مدیرکل امور مالیاتی آذربایجان شرقی، گفت: مهلت ارائه اظهارنامه مالیاتی اشخاص حقوقی و صاحبان درآمد املاک اجاری به استناد مصوبه اخیر ستاد ملی مدیریت کرونا، به مدت یک هفته دیگر تمدید شد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۶/۰۱ - ۱۰:۱۲    
مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی گفت: حدود 800 هزار پرس غذای گرم در قالب طرح اطعام حسینی در دهه اول محرم بین نیازمندان توزیع شد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۶/۰۱ - ۰۹:۵۲    
تعطیلی تعدادی از نانوای های دیشموک به علت کمبود آرد مردم را برای تهیه نان به دردسر انداخته است.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۶/۰۱ - ۰۹:۲۷    
شکست سنگین و مفتضحانه آمریکا در افغانستان مهم ترین خبر این روزهای دنیاست. این شکست با هیچ کدام از شکست های قبلی آمریکا از شکست در جنگ ویتنام تا شکست در جنگ سوریه قابل مقایسه نیست.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۶/۰۱ - ۰۹:۱۷    
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان از بهره برداری دو پروژه آبخیزداری شهرستان دامغان در هفته دولت خبر داد و گفت: برای اجرای این دو پروژه، 13 میلیارد ریال اعتبار هزینه شد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۶/۰۱ - ۰۹:۱۱    
بدون تردید طالبان به روش جنگ امکان تصرف نظامی افغانستان را نداشت. روزی که امریکا به افغانستان آمد هنوز بخشی از افغانستان دست طالبان نبود (پنجشیر و شمال) ...
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۶/۰۱ - ۰۸:۴۹    
مدیر دفتر توسعه پایدار و مدیریت مصرف شرکت آب و فاضلاب استان قم بر لزوم بهینه سازی مصرف آب در بخش های مختلف به عنوان راهکار مهم و اساسی برای تأمین پایدار آب تأکید کرد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۶/۰۱ - ۰۸:۴۴    
با حکم دکتر سید مرتضی سقائیان نژاد، سرپرست معاونت شهرسازی و معماری شهرداری قم منصوب شد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۶/۰۱ - ۰۸:۱۵    
رئیس مرکز توسعه سلامت و سخنگوی شورای سلامت کیش از دورکاری 70درصدی کارکنان در منطقه آزاد کیش خبر داد
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۶/۰۱ - ۰۸:۱۲    
جلسه علنی امروز (دوشنبه) مجلس شورای اسلامی دقایقی قبل به ریاست محمدباقر قالیباف آغاز شد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۶/۰۱ - ۰۸:۰۵    
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: تاکنون تعداد 164 هزار و 143 نفر( بالغ بر 30 درصد جمعیت) در سطح استان در برابر کرونا واکسینه شده اند.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۶/۰۱ - ۰۷:۲۰    
رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: همانگونه که انتخاب رئیس جمهور بر مبنای شایسته سالاری و بر اساس اراده مردم بود انتخاب وزرا هم بر اساس شایسته سالاری و شایستگی انجام می شود.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۶/۰۱ - ۰۶:۱۶    
تا پایان هفته جاری جو استان اردبیل عمدتاً پایدار بوده و نوسانات دمایی نیز قابل توجه نخواهد بود.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۶/۰۱ - ۰۵:۳۸    
امام جمعه موقت اصفهان گفت: باید مراکز ورزشی مرتبط با رعایت موازین شرعی و همچنین در چارچوب مجوزات قانونی فعالیت کرده و هیات استان نظارت کامل بر فعالیت ها داشته باشد و مشکلات احتمالی را با تعامل با ...
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۶/۰۱ - ۰۱:۲۸    
فرمانده یگان حفاظت میراث فرهنگی مازندران از دستگیری 4 حفار غیرمجاز در شهرستان ساری خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۶/۰۱ - ۰۱:۲۶    
فرمانده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان گفت: این افراد با در اختیار قرار دادن بسته های حمایتی و توصیه های بهداشتی به بیماران کمک می کنند تا در اقدامات به موقع و بیمار یابی بار بستری در بیمارستان ها کمتر شود.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۶/۰۱ - ۰۰:۵۶    
تمرینات گروهی تیم فوتبال تراکتور از عصر دیروز در استادیوم اختصاصی پیگیری شد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۶/۰۱ - ۰۰:۰۲    
ستاره لهستانی بایرن مونیخ با گلزنی در دیدار مقابل کلن برای دوازدهمین بازی متوالی در بوندس لیگا موفق به گلزنی شد تا رکورد قبلی خود را تکرار کند.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۶/۰۱ - ۰۰:۰۱    
علامه محمدرضا حکیمی فقیه و مجتهد شیعه، فیلسوف و متفکر شامگاه یکشنبه در سن 86 سالگی درگذشت.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۵/۳۱ - ۲۳:۳۶    
بررسی طرح شهر دوستدار کودک ، برخورد با تخلفات و سد معبرها، لزوم ساماندهی خودروهای شهرداری، ایجاد نظم در خدمات دهی و ... از مهمترین مباحث مطرح شده در جلسه علنی شورای شهرکرد بود.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۵/۳۱ - ۲۳:۳۵    
رویارویی تیم های ماریتیمو و پورتو در حضور بازیکنان ایرانی با تساوی به پایان رسید.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۵/۳۱ - ۲۳:۲۹    
مدیرکل فرودگاههای استان آذربایجان شرقی از برقراری مجدد پروازهای مسیر یزد از فرودگاه تبریز خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۵/۳۱ - ۲۳:۱۴    
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در ملاقات با وزیر خارجه قبرس با تکرار ادعاهای بی اساس خواستار تشکیل جبهه واحد بین المللی علیه ایران شد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۵/۳۱ - ۲۳:۱۲    
رونالدو به زیبایی با ضربه سر در دقیقه 4+90 دروازه اودینزه را باز کرد اما این گل توسط VAR رد شد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۵/۳۱ - ۲۳:۱۱    
دبیر فدراسیون تنیس روی میز از سمت خود استعفا کرد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۵/۳۱ - ۲۳:۰۴    
یوونتوس در هفته اول رقابت های سری آ در مصاف با اودینزه متوقف شد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۵/۳۱ - ۲۲:۵۵    
افغانستان نیازمند قانونمندی و فراگیری فرهنگ چگونگی تعامل جریانات این کشور با یکدیگر است؛ زیرا این تنها راه مسدود ساختن بازگشت سلطه بیگانه از مسیری پیچیده تر خواهد بود.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۵/۳۱ - ۲۲:۵۲    
استاندار خراسان رضوی از ورود 85 هزار دز واکسن جدید به استان خبر داد و گفت: در حال حاضر به طور میانگین قابلیت 50 هزار دوز تزریق روزانه را داریم و هدف گذاری کردیم تا 100 هزار در روز انجام شود.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۵/۳۱ - ۲۲:۴۶    
پلیس ترکیه از عملیات موفق علیه شماری از مظنونان مرتبط با گروه تروریستی داعش در شهر استانبول خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۵/۳۱ - ۲۲:۴۵    
محمد نعیم سخنگوی دفتر سیاسی طالبان در مصاحبه ای گفت که گروه القاعده در افغانستان حضور نداشته و بین طالبان و این گروه ارتباطی وجود ندارد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۵/۳۱ - ۲۲:۴۵    
علی رغم به سخره گرفتن قوای آمریکا از سوی نیروهای طالبان در افغانستان، یک سناتور جمهوریخواه آمریکا خواستار تجدید نظر رئیس جمهور این کشور در زمینه تداوم استقرار نظامی در افغانستان شد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۵/۳۱ - ۲۲:۴۴    
فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: سپاه و بسیج استان اردبیل تا پایان بیماری کرونا از طریق تیم های محله محور در کنار مردم خواهند بود.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۵/۳۱ - ۲۲:۴۳    
آتش سوزی سی.ان.جی جنب اتوبوسرانی سمنان با تلاش نیروهای امدادی و آتش نشانان اطفا شد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۵/۳۱ - ۲۲:۴۳    
نظامیان آمریکایی مستقر در شرق سوریه طی یک عملیات هلی برن چند شهروند سوری را از شرق استان دیر الزور ربودند.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۵/۳۱ - ۲۲:۴۲    
بازیکن تیم گل گهر سیرجان در این تیم ماندنی شد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۵/۳۱ - ۲۲:۴۱    
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان ایلام گفت: بعدازظهر دیروز در پی حمله خرس به یکی از عشایر در ارتفاعات کبیرکوه منطقه هجوش و مصدوم شدن وی بلافاصله تیم امداد به منطقه اعزام شدند.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۵/۳۱ - ۲۲:۳۹    
بر اساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی قزوین، طی 24 ساعت گذشته 7 بیمار کرونایی در استان جان خود را از دست دادند و 304 بیمار جدید کرونایی نیز در این مدت شناسایی شد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۵/۳۱ - ۲۲:۳۷    
فرمانده مرزبانی استان آذربایجان غربی از کشف 3 میلیارد ریال قطعه خودرویی و لوازم یدکی قاچاق توسط ماموران مرزبانی خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۵/۳۱ - ۲۲:۳۳    
فرمانده انتظامی استان آذربایجان شرقی گفت: از آغاز اجرای طرح تاکنون تعداد 263راننده که پلاک های خود رو دستکاری کرده بودند به مراجع قضائی معرفی و تعداد 4 هزار و 420 خودرو پلاک مخدوش نیز مبلغ 63 هزار ...
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۵/۳۱ - ۲۲:۳۱    
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام گفت: 33 درصدی تردد وسایل نقلیه در اجرای طرح محدودیت ها و ممنوعیت های ترافیکی در مقایسه با سال گذشته کاهش یافت.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۵/۳۱ - ۲۲:۱۵    
بر اساس نظرسنجی که شبکه سی بی اس نیوز انجام داده دوسوم از شرکت کنندگان در این نظرسنجی معتقدند که رئیس جمهور آمریکا برنامه واضحی برای خارج کردن آمریکایی ها از افغانستان ندارد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۵/۳۱ - ۲۲:۰۹    
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان آذربایجان شرقی گفت:طرح احیای نسل مارالها و انواع گوزن ایرانی در جنگلهای ارسباران در حال انجام است.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۵/۳۱ - ۱۸:۰۱    
درحالیکه روند کُند خروج نظامیان آمریکایی و شهروندان خارجی از افغانستان انتقادات زیادی را برانگیخته است، وزیر خارجه آمریکا می گوید برخی کشورها قرار است به واشنگتن در این زمینه کمک کنند.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۵/۳۱ - ۱۷:۵۸    
افزایش 33 درصدی قیمت نان در کردستان عراق در سایه گران شدن آرد وارداتی از ترکیه یکبار دیگر اهمیت تولید محصولات اساسی از جمله گندم در داخل کشور را بیشتر روشن کرد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۵/۳۱ - ۱۷:۵۷    
فرمانده سابق نیروی دریایی ارتش با بیان اینکه ناو کنارک با ترکیب جدید و بهره گیری از موتورهای قدرتمند به عنوان یک ناو موشک انداز بازسازی شده است ...
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۵/۳۱ - ۱۷:۵۶    
دبیر قرارگاه دانشگاهی مبارزه با کرونا دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: به منظور گسترش خدمات رسانی به بیماران مبتلا به کرونا، تعداد مراکز تزریق رمدسیویر در مشهد به 18 مرکز افزایش یافت.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۵/۳۱ - ۱۷:۵۴    
نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی گفت: سوال این است که چرا استان هرمزگان با این همه توانمندی، هیچ سهمی در ترکیب کابینه ندارد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۵/۳۱ - ۱۷:۵۴    
مهم ترین خبرهای 24 ساعت گذشته یکشنبه 31 مرداد را ببینید.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۵/۳۱ - ۱۷:۵۴    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل گفت: با توجه به حجم بستری بیماران کرونایی مجبور به اضافه کردن 32 تخت جدید به مجموعه بخش کرونایی شدیم.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۵/۳۱ - ۱۷:۵۴    
ترکیب زوریا برای دیدار ماریوپول در هفته پنجم لیگ فوتبال اوکراین اعلام شد و زاهدی در ترکیب اصلی قرار دارد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۵/۳۱ - ۱۷:۵۳    
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: روز گذشته مدیرعامل بزرگترین مجموعه اقتصادی کشور توسط وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی به دلایلی که مشخص نیست تغییر پیدا کرده و مشکلاتی را در آن مجموعه ها شکل داده است.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۵/۳۱ - ۱۷:۴۹    
مدیرکل امور مالیاتی خراسان رضوی از تمدید مجدد مهلت ارائه اظهارنامه مالیاتی اشخاص حقوقی و صاحبان درآمد املاک اجاری به استناد مصوبه اخیر ستاد ملی مدیریت کرونا، به مدت یک هفته دیگر خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۵/۳۱ - ۱۷:۴۷    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی روز یکشنبه در نشست کابینه هشدار داد که ایران بسرعت در حال پیشرفت در زمینه غنی سازی اورانیوم است.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۵/۳۱ - ۱۷:۴۶    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی قزوین گفت: متأسفانه تجهیزات درمانی و پزشکی استان پاسخگوی نیاز بیمارستان ها و بیماران ما نیست، طی هفتهٔ گذشته همزمان با افزایش تخت های بیمارستانی ...
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۵/۳۱ - ۱۷:۴۲    
نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: در برخی از استان ها که شرایط کرونایی در آنها همچون مازندران فراتر از رنگ قرمز رفته ...
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۵/۳۱ - ۱۷:۴۱    
یک وب سایت عربی در تحلیلی به تلاش های ناامیدانه سفیر آمریکا و دستیار پیشین وزیر خارجه این کشور برای حفظ آبروی باقیمانده خود در پرونده لبنان پرداخت و نوشت ...
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۵/۳۱ - ۱۷:۴۰    
رقابت های رشته اربابان سلاح ارتش های جهان صبح امروز با حضور تیم های کشورهای ایران، روسیه، ازبکستان و ویتنام با حضور معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی ارتش ...
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۵/۳۱ - ۱۷:۴۰    
نماینده عربستان در سازمان همکاری اسلامی و دبیر کل این سازمان ابراز امیدواری کردند که گروه طالبان و دیگر طرف های افغانستانی برای دستیابی این کشور به ثبات و آرامش با یکدیگر همکاری کنند.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۵/۳۱ - ۱۷:۳۸    
نماینده مردم مراغه در مجلس در مورد جنجال سازی در خصوص کلیپی از وزیر پیشنهادی امور خارجه و نوع انگلیسی صحبت کردن وی در فضای مجازی گفت که این کلیپ تقطیع شده و مربوط به گذشته بوده است.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۵/۳۱ - ۱۷:۳۷    
رییس اداره حمل و نقل درون شهری شهرداری اسفراین گفت: واکسیناسیون رانندگان تاکسی های عمومی و تلفنی درون شهری اسفراین علیه کرونا از روز شنبه آغاز شده است.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۵/۳۱ - ۱۷:۳۷    
برداشت نفت و گاز هند از تنها میدان نفتی و گازی این کشور 40 درصد کاهش یافته است.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۵/۳۱ - ۱۷:۳۷    
یونان از تکمیل دیوار مرزی با ترکیه از بیم هجوم محتمل پناهجویان، همزمان با تحولات افغانستان خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۵/۳۱ - ۱۷:۳۴    
سفیر پیشین رژیم صهیونیستی در سازمان ملل اذعان کرد که احتمال دارد نظامیان آمریکا مانند افغانستان، این بار از بحرین نیز خارج شوند.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۵/۳۱ - ۱۷:۳۴    
در میان این همه خبرهای بد کرونایی و مرگ و میر روزانه تعداد زیادی از هموطنان مان، بیمار کرونایی با درگیری 95 درصدی ریه در بیمارستان روحانی بابل درمان و با حال مساعد روانه خانه خود می شود.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۵/۳۱ - ۱۷:۳۴    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به 5 مورد فوت بیماران کرونایی طی 24 ساعت گذشته گفت: شمار قربانیان این بیماری به 813 نفر افزایش یافت
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۵/۳۱ - ۱۷:۳۲    
مدیرکل استاندارد خراسان شمالی گفت: استاندارد ملی کلاه کرکی خراسان شمالی تدوین و در کمیته ملی سازمان ملی استاندارد ایران مورد تصویب قرار گرفت.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۵/۳۱ - ۱۷:۳۰    
مهمترین حوادث 24 ساعت گذشته استان فارس را در این بسته خبری حوادث بخوانید.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۵/۳۱ - ۱۷:۲۸    
مدیر کارخانه کاشی اصفهان گفت: درجهت رونق تولید و بالا بردن کیفیت کاشی و باز گرداندن اعتبار اولیه در تولید کاشی دیواری بزودی این دستگاه مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۵/۳۱ - ۱۷:۲۷    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان ضمن بیان اینکه وضعیت کرونا در جنوب غرب فوق بحرانی است، گفت: کرونا 11 خانواده دیگر را در جنوب غرب خوزستان داغدار کرد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۵/۳۱ - ۱۷:۲۲    
هزاران شهروند معترض به صدور گذرنامه سلامت برای واکسن کرونا، ششمین هفته متوالی در شهرهای مختلف دست به برگزاری تظاهرات زدند.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۵/۳۱ - ۱۷:۲۱    
کمک سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: امسال سالی است که باید به هواداران یک جام بدهیم و حمله قوی به آسیا داشته باشیم.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۵/۳۱ - ۱۷:۲۱    
مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان گفت: هم زمان با هفته دولت، 55 پروژه عمرانی برق رسانی در صنعت توزیع برق این استان بهره برداری می شود.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۵/۳۱ - ۱۷:۲۰    
دو شرکت فولادی چینی قصد دارند از طریق ادغام با هم به سومین تولیدکننده فولاد در جهان تبدیل شوند.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۵/۳۱ - ۱۷:۱۴    
مربی تیم فوتبال استقلال گفت: در تیم های کمونیستی هم دستمزد همه بازیکنان یکسان نیست و هر بازیکنی بر اساس شرایط و توانایی هایش دستمزد می گیرد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۵/۳۱ - ۱۷:۱۲    
فرمانده انتظامی شهرستان زنجان گفت: 25 راس گوسفند در فاصله ایستگاه زنجان به قزوین روی ریل رفته و در برخورد با قطار تلف شدند.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۵/۳۱ - ۱۷:۱۲    
سخنگوی طالبان تعیین اولتیماتوم 4 ساعته از سوی این گروه برای تسلیم شدن احمد مسعود را رد کرد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۵/۳۱ - ۱۷:۱۱    
آمریکا عادت کرده از عروسک های خیمه شب بازی همانند اشرف غنی حمایت کند.