چهارشنبه ۱۲ اردیبهشتساعت ۱۱:۳۹May 2024 1
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری فارس 30 آبان 1400 - farsnews.com

خبرگزاری فارس 29 اسفند 1393 خبرگزاری فارس 29 اسفند 1394 خبرگزاری فارس 30 اسفند 1395 خبرگزاری فارس 29 اسفند 1396 خبرگزاری فارس 29 اسفند 1397 خبرگزاری فارس 29 اسفند 1398 خبرگزاری فارس 30 اسفند 1399 خبرگزاری فارس 31 فروردین 1400 خبرگزاری فارس 31 اردیبهشت 1400 خبرگزاری فارس 31 خرداد 1400 خبرگزاری فارس 31 تیر 1400 خبرگزاری فارس 31 مرداد 1400 خبرگزاری فارس 31 شهریور 1400 خبرگزاری فارس 30 مهر 1400 خبرگزاری فارس 30 آذر 1400 خبرگزاری فارس 30 دی 1400 خبرگزاری فارس 30 بهمن 1400 خبرگزاری فارس 29 اسفند 1400 خبرگزاری فارس 1 آبان 1400 خبرگزاری فارس 2 آبان 1400 خبرگزاری فارس 3 آبان 1400 خبرگزاری فارس 4 آبان 1400 خبرگزاری فارس 5 آبان 1400 خبرگزاری فارس 6 آبان 1400 خبرگزاری فارس 7 آبان 1400 خبرگزاری فارس 8 آبان 1400 خبرگزاری فارس 9 آبان 1400 خبرگزاری فارس 10 آبان 1400 خبرگزاری فارس 11 آبان 1400 خبرگزاری فارس 12 آبان 1400 خبرگزاری فارس 13 آبان 1400 خبرگزاری فارس 14 آبان 1400 خبرگزاری فارس 15 آبان 1400 خبرگزاری فارس 16 آبان 1400 خبرگزاری فارس 17 آبان 1400 خبرگزاری فارس 18 آبان 1400 خبرگزاری فارس 19 آبان 1400 خبرگزاری فارس 20 آبان 1400 خبرگزاری فارس 21 آبان 1400 خبرگزاری فارس 22 آبان 1400 خبرگزاری فارس 23 آبان 1400 خبرگزاری فارس 24 آبان 1400 خبرگزاری فارس 25 آبان 1400 خبرگزاری فارس 26 آبان 1400 خبرگزاری فارس 27 آبان 1400 خبرگزاری فارس 28 آبان 1400 خبرگزاری فارس 29 آبان 1400 خبرگزاری فارس 30 آبان 1400 
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۹/۰۲ - ۲۱:۲۲    
ریحانه نصیری ، از ورزشکاران باتجربه استان سمنان به عنوان سرپرست تیم ملی کاراته نوجوانان و جوانان دختران ایران معرفی شد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۹/۰۲ - ۱۹:۳۱    
مدیربنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق هرمزگان از جابجایی بیش از یک میلیون و 200 هزار مسافر و گردشگر در بنادر مسافری مرکز استان خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۹/۰۲ - ۱۲:۲۹    
نخستین همایش بین المللی ذوالفقار حزب الله به نام فرمانده شاخه نظامی حزب الله لبنان شهید سید مصطفی بدرالدین در زنجان برگزار می شود.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۹/۰۲ - ۱۲:۱۳    
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ابرکوه گفت: در راستای ترویج تفکر بسیجی ارشاد اسلامی به طور ویژه از نویسندگان حوزه دفاع مقدس حمایت کرده و برای چاپ آثار آنان همکاری های لازم را خواهد داشت.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۹/۰۲ - ۱۱:۴۳    
سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش، راه اندازی نخستین هتل سالمندان در این منطقه را اقدامی مهم و ارزشمند در سطح کشور عنوان کرد
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۹/۰۲ - ۱۱:۲۲    
معاون هماهنگی امور عمرانی آذربایجان غربی گفت: در آستانه فصل سرما همه دستگاه های اجرایی نسبت به آماده سازی امکانات خود برای فصل زمستان اقدامات لازم را انجام دهند.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۹/۰۲ - ۱۱:۲۲    
سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش گفت: درصد قابل توجهی از ساکنان کیش تمایل به خرید کالای ایرانی تولید شده در کیش دارند.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۹/۰۲ - ۱۱:۱۵    
معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران، از تلاش برای آغاز عملیات احداث بزرگراه و تونل شهید شوشتری به عنوان یک ابر پروژه عمرانی در شرق پایتخت خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۹/۰۲ - ۰۹:۰۲    
رییس اداره مرتع اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری چهارمحال و بختیاری گفت: با آغاز بارش های پاییزی، عملیات کاشت گیاهان دارویی خوراکی شامل کلوس ...
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۹/۰۲ - ۰۰:۱۳    
رئیس کل دادگستری استان زنجان از رفع تصرف 284 هکتار از اراضی ملی زنجان خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۹/۰۱ - ۲۱:۵۱    
گزارش تصویری از مسابقات کاراته ناشنوایان قهرمانی جهان را ببینید.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۹/۰۱ - ۲۱:۰۶    
استاندار اصفهان با اشاره به اقدامات موثر برای فرهنگیان بیان کرد: دغدغه فرهنگیان بسیار بجا و درست است و من به عنوان استاندار باید پیگیر مسائل آنها باشم و شورای آموزش و پرورش استان نیز تصمیمی درست در ...
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۹/۰۱ - ۱۸:۳۸    
وزیر کشور صبح امروز دوشنبه به منظور شرکت در آیین تکریم و معارفه استانداران سابق و جدید کردستان از طریق فرودگاه سنندج وارد استان کردستان شد. ...
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۹/۰۱ - ۱۷:۵۸    
مصدومین حادثه آتش سوزی اداره ترابری شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان به 6 تن رسید.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۹/۰۱ - ۱۷:۴۸    
با توجه به ابلاغ دستورالعمل جدید وظایف الزامات فرآیندهای اجرایی طرح مدیریت هوشمند کرونا، فعالیت مجدد باشگاه های ورزشی سرپوشیده، استخرهای شنای روباز و سرپوشیده بلامانع است.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۹/۰۱ - ۱۶:۱۲    
تهیه کننده مجموعه مستند عمق میدان گفت: در مستند عمق میدان با همکاری بچه های دانشکده خبرگزاری فارس به تحلیل سخنان گران سنگ مقام معظم رهبری درباره مستندسازی پرداختیم.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۹/۰۱ - ۱۶:۰۶    
موانع اشتغال در حوزه کشاورزی طی نشستی به همت بسیج دانشجویی پردیس ابوریحان دانشگاه تهران بررسی شد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۹/۰۱ - ۱۵:۵۷    
بیانیه آقای فیلمساز نه نشانه اقتدار و ثبات هنری و استحکام محبوبیت او در خارجه؛ بلکه نمایانگر آشفتگی ذهنی اوست ...
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۹/۰۱ - ۱۴:۳۴    
معاون گردشگری با تأکید بر اهمیت تغییر رویکرد در دولت برای برداشتن موانع، گفت: وام اعطایی از سوی دولت برای سرمایه گذاری در حوزه گردشگری به اندازه کافی انگیزه بخش نیست.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۹/۰۱ - ۱۳:۳۳    
رئیس کل دادگستری چهارمحال و بختیاری با اشاره به ابلاغ احکام اعضای هیأت منصفه مطبوعات استان گفت: اعضای هیأت منصفه مطبوعات در هنگام مشورت دادن به دادگاه باید تعارف و مماشات را کنار بگذارند.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۹/۰۱ - ۱۳:۲۶    
تصاویر دادگاه رسیدگی به سانحه هواپیمای اوکراینی در پی برگزاری جلسه رسیدگی به این سانحه و انتشار شایعاتی در این خصوص، از سوی مرکز رسانه قوه قضائیه منتشر شد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۹/۰۱ - ۱۳:۲۰    
امیرعبداللهیان با بیان اینکه ایرانیان دوتابعیتی موضوعی است که یک بار برای همیشه باید حل و روند قانونی آن در مجلس طی شود ...
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۹/۰۱ - ۱۳:۱۳    
مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج 375 پروژه محرومیت زدا در خراسان جنوبی به بهره برداری می رسد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۹/۰۱ - ۱۳:۱۳    
استاندار آذربایجان غربی با اشاره به طرح انتقال آب به دریاچه ارومیه و حفر تونل 36 کیلومتری انتقال از سد کانی سیب، گفت: توسعه حمل و نقل ریلی استان از جمله اتصال نقده به مرز تمرچین ...
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۹/۰۱ - ۱۳:۰۸    
فرمانده سپاه اراک گفت: راه اندازی پایگاه های علمی بسیج با هدف توسعه، تعمیق و علمی سازی این پایگاه ها در دستور کار سازمان علمی فناوری سپاه روح الله قرار گرفته و در این راستا تا کنون 27 پایگاه علمی راه ...
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۹/۰۱ - ۱۲:۵۸    
استاندار خراسان جنوبی گفت: با کمبود آرد در استان مواجه هستیم که در این زمینه باید جهاد کشاورزی ورود جدی داشته باشد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۹/۰۱ - ۱۲:۵۶    
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گلستان از اجرای طرح سالم سازی فضای پارک های شهر گرگان خبر داد گفت: امنیت مردم شوخی بردار نیست ناامنی خط قرمز دستگاه قضا است.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۹/۰۱ - ۱۲:۵۵    
طی حکمی لیلا ثمنی به عنوان سرپرست معاونت امور بانوان و خانواده بسیج اساتید تهران بزرگ منصوب شد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۹/۰۱ - ۱۲:۱۱    
اطلس نقشه های سند ملی آمایش سرزمین به همت گروه پژوهشی آمایش سرزمین، توسعه و توازن منطقه ای مرکز پژوهش های توسعه و آینده نگری سازمان برنامه و بودجه منتشر شد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۹/۰۱ - ۱۱:۵۲    
شهردار قم گفت: تبدیل خانه پدری شهید فخری زاده در قم به خانه موزه یکی از برنامه های شهرداری قم برای زنده نگه داشتن یاد این دانشمند شهید است.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۹/۰۱ - ۱۱:۴۲    
مدیرعامل شرکت ذوب آهن اصفهان، از موافقت هیأت پذیرش با درج نماد ذوب در بورس اوراق بهادار تهران خبر داد و عنوان کرد که این نماد پس از انجام کارهای درج نماد ، به بورس منتقل خواهد شد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۹/۰۱ - ۱۱:۳۲    
رییس فراکسیون محیط زیست مجلس با اشاره به این که از 129 هزار واحد صنعتی فقط 548 واحد پایش آنلاین دارند، گفت: قرار بر این بود که ده ها هزار خودرو ناوگان عمومی در اصفهان، تهران ...
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۹/۰۱ - ۱۱:۲۸    
خزانه داری کل کشور اعلام کرد: دولت تا پایان آبان ماه 58 هزار میلیارد تومان بابت تسویه اوراق دولتی پرداخت کرد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۹/۰۱ - ۱۱:۲۶    
مدیر کل راه و شهرسازی استان زنجان از تخصیص اعتبار ویژه برای اتمام پروژه های حوزه راه و مسکن استان زنجان همزمان با سفر وزیر راه و شهرسازی خبر داد و گفت: در این سفر حدود 1 ...
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۹/۰۱ - ۱۱:۰۸    
نماینده کلیمیان در مجلس شورای اسلامی گفت: نقش راهبردی بسیج در حراست از انقلاب اسلامی و پیشبرد اهداف متعالی آن، به یک تفکر غالب در جهت ایثار، فداکاری و ازخودگذشتگی تبدیل شده است.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۹/۰۱ - ۱۰:۴۶    
سامانه هوشیارینو از دل پارک ملی علوم و فناوری های نرم و صنایع فرهنگی و از ایده محققانی بیرون آمده است که دغدغه نگهداری و مراقبت از سالمندان با تکنیک ها و فناوری روز برای آن ها یک اولویت بوده است.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۹/۰۱ - ۱۰:۳۵    
جنبش مقاومت اسلامی نجباء مصاحبه وزیر خارجه عراق با یک شبکه صهیونیستی را اهانت به مردم عراق دانست و خواستار برخورد با وی شد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۹/۰۱ - ۱۰:۳۳    
فصل هفتم پروژه نمایشنامه نویسی چهارفصل تئاتر ایران آغاز به کار کرد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۹/۰۱ - ۰۹:۵۷    
فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان گفت: با حمایت بسیج و به منظور افزایش توان استان اصفهان در حوزه تأمین منابع برق، 400 نیروگاه خورشیدی در مناطق شرق استان اصفهان احداث شد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۹/۰۱ - ۰۹:۴۲    
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین گفت: در برنامه ششم و هفتم توسعه پیش بینی شده تا 543 میلیون مترمکعب آب در استان قزوین صرفه جویی و مدیریت شود که 325 میلیون متر مکعب آن در برنامه ششم محقق خواهد ...
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۹/۰۱ - ۰۹:۳۴    
فرمانده انتظامی استان بوشهر از کشف 605 کیلوگرم مواد مخدر تریاک در شهرستان عسلویه خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۹/۰۱ - ۰۹:۳۳    
دولت ایران در حالی که طرف غربی، برجام را به سُخره گرفته بود، خود را متعهد می دید خواسته های طرف مقابل را - از FATF و سند 2030 گرفته تا توافق پاریس و...- به اجرا بگذارد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۹/۰۱ - ۰۹:۲۸    
معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب خوی گفت: مشکل آب شرب روستای ولدیان بخش ایواغلی با نصب تابلو اینورتر و اصلاح شبکه و خط انتقال رفع شد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۹/۰۱ - ۰۹:۱۹    
ویژه برنامه اینجا همه عاشقند به مناسبت هفته بسیج از رادیو صبا به صورت مستند تفکر و فرهنگ بسیجی در میان جهادگران را مرور می کند.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۹/۰۱ - ۰۹:۰۵    
نامه ای از کاترین دوم، ملکه پیشین روسیه که وی در آن خواستار مصون سازی جمعیت کشورش در برابر بیماری آبله شده است، به زودی به حراج گذاشته خواهد شد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۹/۰۱ - ۰۸:۵۶    
رئیس اورژانس آذربایجان شرقی با اشاره به وضعیت خطرناک آلودگی هوای تبریز طی روزهای اخیر، توصیه هایی مهم جهت پیشگیری از هرگونه مشکلات در این روزها را تشریح کرد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۹/۰۱ - ۰۸:۴۸    
فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود با بیان اینکه دو خانه فساد در طرح ضربتی پلیس در شاهرود پلمب شد، گفت: در این راستا، 36 نفر نیز دستگیر شدند.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۹/۰۱ - ۰۸:۳۰    
مهم ترین اخبار حوادث طی شبانه روز گذشته در استان فارس، از کشف جسد در منزل قاتل و مقتول تا کشف کالای قاچاق را می توانید در این بسته خبری مشاهده کنید.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۹/۰۱ - ۰۰:۰۸    
نماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت: زیبنده نیست که در جامعه اسلامی کسی سواد خواندن و نوشتن نداشته باشد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۲۳:۴۳    
مدیر کل کمیته امداد امام خمینی مازندران از راه اندازی سامانه الکترونیکی سها خبر داد و گفت: بیش از 400 مرکز نیکوکاری در استان وجود دارد و در 6 ماه اول سال 100 میلیارد تومان از طریق مراکز نیکوکاری کمک ...
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۲۳:۴۰    
جمعیت العمل الاسلامی خبر داد که مسئولان رژیم آل خلیفه حاضر نشدند با مادران کودکان زندانی ملاقات کنند.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۲۳:۳۸    
عضو کمیسیون عالی انتخابات عراق با اشاره به تاثیر بسیار زیاد شکایت های دریافت شده بر نتایج انتخابات پارلمانی این کشور، زمان انتشار نتایج نهایی این انتخابات را اعلام کرد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۲۳:۳۶    
مدیرعامل شرکت توسعه گردشگری ایران از تایید فسخ قرارداد پروژه ی بزرگ آبدرمانی ساری سو در مرجع قضایی و بازگشت زمین به شرکت توسعه گردشگری ایران خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۲۳:۲۳    
استاندار خراسان رضوی ضمن بازدید سرزده از گمرک دوغارون، آخرین وضعیت این گمرک مرزی را مورد بررسی قرار داد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۲۳:۱۵    
فرمانده نیروی انتظامی در دیدار با رئیس مجلس شورای اسلامی پیرامون اعتبارات نیروی انتظامی و اصلاح برخی قوانین به گفت و گو پرداخت.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۲۳:۱۰    
نخست وزیر لهستان گفت با وجود بازگشت تعدادی از پناهجویان از مرز این کشور اما هنوز 10 هزار پناهجو در مرز این کشور با بلاروس حضور دارند.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۲۳:۰۶    
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: در شبانه روز اخیر یک مورد فوتی ناشی از کرونا در هرمزگان به ثبت رسید.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۲۳:۰۶    
آاک آتن در هفته دهم رقابت های سوپرلیگ یونان در مصاف با تیم صدرنشین المپیاکوس کم آورد و متحمل شکست شد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۲۳:۰۴    
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان گفت: روزانه حدود 15 تن پسماند بیمارستانی و پزشکی در شهر اصفهان تولید می شود که تا کنون در لندفیل شرق اصفهان به صورت ایمن دفن شده است.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۲۳:۰۰    
فرمانده نیروی انتظامی بناب از ایجاد و افزایش قارچ گونه دکه های اغذیه فروشی در میادین شهر به شدت انتقاد کرد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۲۲:۵۹    
سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: خوشبختانه جلسه خیلی خوبی با وزیر ورزش و جوانان داشتیم و آخرین وضعیت باشگاه را گزارش دادیم.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۲۲:۵۳    
نائب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: برای 700 هکتار زمین جهت نهضت ملی مسکن شهرستان بافت کمک الحاق شود.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۲۲:۴۳    
آنتونیو کنته سرمربی ایتالیایی اولین پیروزی خود را با تاتنهام در لیگ برتر انگلیس مقابل لیدزیونایتد بدست آورد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۲۲:۴۲    
رئیس ستاد تنظیم بازار استان سمنان گفت: اینکه اجازه افزایش قیمت ها را ندهیم، امری مطلوب است؛ اما باید با اقدامات مطلوب به سمت کاهش قیمت ها در بازار گام برداریم.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۲۲:۴۲    
وزیر خارجه اسبق آمریکا گفت که پیوستن نهایی تایوان و چین هدف پکن است، اما چین به این جزیره حمله نمی کند.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۲۲:۳۸    
اینترمیلان در هفته سیزدهم سری آ ایتالیا در مصاف با ناپولی به پیروزی رسید تا اولین شکست فصل را به این تیم تحمیل کند.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۲۲:۳۶    
رئیس جمهور لبنان در پیامی به مناسبت استقلال این کشور تأکید کرد که بیروت در تلاش است تا بحران خود با عربستان و کشورهای حاشیه خلیج فارس را حل کند.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۲۲:۳۵    
مسوول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه رودان گفت: بسیج از یادگاران امام راحل است و پشتیبانی و تبعیت محض از ولایت فقیه رمز ماندگاری بسیج است.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۲۲:۳۳    
مسئول بسیج رسانه استان همدان از برگزاری اولین کرسی آزادفکری و آزاداندیشی ویژه اهالی رسانه پیرامون نظام مسائل استان خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۲۲:۳۳    
کتاب چارقدی پر از ماهی گلی با موضوع خاطرات 9 مادر شهید هرمزگانی نوشته معصومه هوشمند در بندرعباس رونمایی شد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۲۲:۲۷    
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی گفت که از توافق هسته ای طولانی تر و با نظارت دقیق تر با ایران حمایت خواهد کرد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۲۲:۲۵    
سخنگوی وزارت امور خارجه عراق گفت که این کشور همچنان حامی مسئله فلسطین بوده و خواستار اعاده کامل حقوق مشروع مردم این کشور است.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۲۲:۲۵    
جلسه شورای هماهنگی مدیران عامل صنعت آب و برق استان با فرماندار سلماس به میزبانی شرکت توزیع نیروی برق استان برگزار شد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۲۲:۲۴    
خبر شناسایی پیکر مطهر شهید نورمحمد مهدی ئی پس از سال ها و دفن او در مصلای نماز جمعه در حالی به مادرش داده شد که گویا آرزوی شهید هم از ابتدا همین بوده است.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۲۲:۲۴    
نماینده ولی فقیه در سیستان وبلوچستان گفت: تامین آب و ایجاد اشتغال دو نیاز جدی در سیستان وبلوچستان است که باید با طرح های متنوع در جهت رفع این نیازها تلاش کنیم.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۲۲:۲۳    
جانشین سپاه شهدا آذربایجان غربی گفت: عشایر غیور از گنجینه های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند. چرا که نقش کلیدی در صیانت از مرزهای این مرز و بوم دارند.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۲۲:۲۲    
رسانه های روسی در خبری مدعی شدند که زنیت در زمستان پیش رو سردار آزمون را به لیون واگذار خواهد کرد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۲۲:۲۲    
استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه مدیون اهالی هنر و هنرمندان هستم، گفت: این اعتراف تلخ را باید بکنیم که در تبریز به هنر کم توجهی شده ...
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۲۲:۱۹    
در حالی که تنش میان اوکراین و روسیه طی روزهای اخیر به شدت افزایش یافته، کی یف اقدام به برگزاری رزمایشی نظامی در نزدیکی مرزهای روسیه کرده است.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۲۲:۱۸    
معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: سرمایه گذار ظرف دو هفته میدان میوه و تره بار را راه اندازی کند
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۲۲:۱۵    
در آستانه برگزاری کنگره ملی سه هزار شهید ایلام تصاویر شهدا در دیوارهای شهر نقاشی شده و المان های مخصوص کنگره نیز در بیشتر شهرها ساخته و نصب شده تا تمامی نقاط استان حال و هوای برگزاری این کنگره ملی را ...
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۲۲:۱۵    
با اعلام رسمی سازمان لیگ مسابقات فوتبال لیگ آزادگان همچنان بدون حضور تماشاگران برگزار خواهد شد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۲۲:۱۳    
فرماندار جاسک گفت: بسیج معنای واقعی اخلاق و عمل در مسیر ما می توانیم است.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۲۲:۱۰    
استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به پیگیری های انجام شده برای عدم استفاده از مازوت در نیروگاه تبریز و افزایش سهمیه گاز این نیروگاه، گفت: با دستور معاون رئیس جمهور ...
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۲۲:۰۶    
مسابقات پنج وزن نخست رقابت های کشتی آزاد نظامیان جهان (سیزم) در تهران برگزار شد و در پایان نمایندگان کشورمان صاحب 2 مدال طلا، 2 مدال نقره و یک مدال برنز شدند.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۲۲:۰۲    
سرمربی تیم فوتبال پدیده گفت: قطعا تا پایان ایستاده ام و از حق و حقوق پدیده در لیگ برتر دفاع می کنم.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۲۲:۰۱    
معاون آموزشی وزارت بهداشت از افرایش حق الزحمه دستیاران تخصصی، خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۲۱:۵۳    
یک نشریه آمریکایی نوشت، مهندسان صنایع هوایی ایران با تهیه قطعات و مهندسی معکوس توانسته اند بالگردهای آمریکایی خود را بعد از چند سال و با وجود تحریم ها در حالت آماده به پرواز حفظ کنند.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۲۱:۴۹    
یک قانونگذار آمریکایی در زمینه مذاکرات آتی رفع تحریم های ایران گفت،ایران پذیرای خطوط قرمز آمریکا در مذاکرات آتی نخواهد بود و این گفت وگوها اتلاف وقت است.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۲۱:۴۱    
شباب الاهلی باوجود درخشش مهدی قائدی در دیدار مقابل النصر در هفته دهم لیگ فوتبال امارات پیروزی را در واپسین دقایق از دست داد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۲۱:۳۰    
استاندار سمنان با بیان اینکه تا امروز بالغ بر 19 هزار نفر در این استان ثبت نام اولیه را در طرح جهش تولید مسکن انجام دادند ...
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۲۱:۲۹    
فرماندار هرسین، از کشف یک انبار احتکار نهاده های دامی در سوله شهرک صنعتی این شهرستان توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۲۱:۲۸    
مراسم رونمایی از تقریظ مقام معظم رهبری در کتاب تنها گریه کن زندگینامه مادر شهید معماریان، رونمایی کتاب زندگینامه شهید مدافع حرم محمد رضایی و رونمایی از پوستر 8 مستند زندگینامه خانواده شهدا و ...
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۲۱:۲۶    
مهدی قائدی در دیدار شباب الاهلی مقابل النصر در لیگ فوتبال امارات گل زیبایی را به ثمر رساند.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۲۱:۲۳    
معاون زیارتی و امور گردشگری استانداری فارس گفت: فارس شایسته ترین استان کشور در حوزه محتواسازی در حیطه دفاع مقدس بوده و انتشار 30 درصد از کتب جنگ در این استان، مبین این موضوع است.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۲۱:۲۱    
منچستر سیتی در دیدار مقابل اورتون با نتیجه 3 بر صفر به پیروزی رسید. در این بازی رودری یک سوپرگل زد و کانسلو هم یک سوپرپاس گل ساخت.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۲۱:۲۱    
وزیر امور خارجه در دیدار معاون نخست وزیر جمهوری آذربایجان بار دیگر بر تغییرناپذیری مرزهای بین المللی در منطقه تأکید کرد و خواستار برقراری مجدد پروازها بین ایران و این کشور شد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۲۱:۱۶    
مدیرکل بنادر و دریانوردی خوزستان گفت: در اجرای فاز دوم پاکسازی آبراه های استان خوزستان، مغروقه سارا از عمق 17 متری آبراه خورموسی خارج سازی و لاشه ی آن به ساحل بندر امام خمینی(ره) منتقل گردید.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۲۱:۱۶    
فرمانده سپاه ناحیه مشگین شهر گفت: تا کنون 400 فقره جهیزیه با مشارکت و کمک های مردمی و بسیج سازندگی با هدف تقویت و حمایت از کالای ایرانی و تسهیل ازدواج آسان دربین نوعروسان شهرستان مشگین شهر توزیع شده ...
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۲۱:۱۶    
سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی از کشته شدن سه نفر و مصدوم شدن هفت نفر دیگر در اثر دو سانحه رانندگی عصر امروز در استان خبر داد.