جمعه ۰۱ تیرساعت ۱۵:۱۰Jun 2024 21
جستجوی پیشرفته

خبرهای می متالز :پایگاه خبری تحلیلی و اطلاع رسانی معادن و فلزات خاور میانه 1 اردیبهشت 1403 - felezatkhavarmianeh.ir

می متالز :پایگاه خبری تحلیلی و اطلاع رسانی معادن و فلزات خاور میانه 29 اسفند 1402 می متالز :پایگاه خبری تحلیلی و اطلاع رسانی معادن و فلزات خاور میانه 1 فروردین 1403 می متالز :پایگاه خبری تحلیلی و اطلاع رسانی معادن و فلزات خاور میانه 1 اردیبهشت 1403 می متالز :پایگاه خبری تحلیلی و اطلاع رسانی معادن و فلزات خاور میانه 2 اردیبهشت 1403 می متالز :پایگاه خبری تحلیلی و اطلاع رسانی معادن و فلزات خاور میانه 3 اردیبهشت 1403 می متالز :پایگاه خبری تحلیلی و اطلاع رسانی معادن و فلزات خاور میانه 4 اردیبهشت 1403 می متالز :پایگاه خبری تحلیلی و اطلاع رسانی معادن و فلزات خاور میانه 5 اردیبهشت 1403 می متالز :پایگاه خبری تحلیلی و اطلاع رسانی معادن و فلزات خاور میانه 6 اردیبهشت 1403 می متالز :پایگاه خبری تحلیلی و اطلاع رسانی معادن و فلزات خاور میانه 7 اردیبهشت 1403 می متالز :پایگاه خبری تحلیلی و اطلاع رسانی معادن و فلزات خاور میانه 8 اردیبهشت 1403 می متالز :پایگاه خبری تحلیلی و اطلاع رسانی معادن و فلزات خاور میانه 9 اردیبهشت 1403 می متالز :پایگاه خبری تحلیلی و اطلاع رسانی معادن و فلزات خاور میانه 10 اردیبهشت 1403 می متالز :پایگاه خبری تحلیلی و اطلاع رسانی معادن و فلزات خاور میانه 11 اردیبهشت 1403 می متالز :پایگاه خبری تحلیلی و اطلاع رسانی معادن و فلزات خاور میانه 12 اردیبهشت 1403 می متالز :پایگاه خبری تحلیلی و اطلاع رسانی معادن و فلزات خاور میانه 13 اردیبهشت 1403 می متالز :پایگاه خبری تحلیلی و اطلاع رسانی معادن و فلزات خاور میانه 14 اردیبهشت 1403 می متالز :پایگاه خبری تحلیلی و اطلاع رسانی معادن و فلزات خاور میانه 15 اردیبهشت 1403 می متالز :پایگاه خبری تحلیلی و اطلاع رسانی معادن و فلزات خاور میانه 16 اردیبهشت 1403 می متالز :پایگاه خبری تحلیلی و اطلاع رسانی معادن و فلزات خاور میانه 17 اردیبهشت 1403 می متالز :پایگاه خبری تحلیلی و اطلاع رسانی معادن و فلزات خاور میانه 18 اردیبهشت 1403 می متالز :پایگاه خبری تحلیلی و اطلاع رسانی معادن و فلزات خاور میانه 19 اردیبهشت 1403 می متالز :پایگاه خبری تحلیلی و اطلاع رسانی معادن و فلزات خاور میانه 20 اردیبهشت 1403 می متالز :پایگاه خبری تحلیلی و اطلاع رسانی معادن و فلزات خاور میانه 21 اردیبهشت 1403 می متالز :پایگاه خبری تحلیلی و اطلاع رسانی معادن و فلزات خاور میانه 22 اردیبهشت 1403 می متالز :پایگاه خبری تحلیلی و اطلاع رسانی معادن و فلزات خاور میانه 23 اردیبهشت 1403 می متالز :پایگاه خبری تحلیلی و اطلاع رسانی معادن و فلزات خاور میانه 24 اردیبهشت 1403 می متالز :پایگاه خبری تحلیلی و اطلاع رسانی معادن و فلزات خاور میانه 25 اردیبهشت 1403 می متالز :پایگاه خبری تحلیلی و اطلاع رسانی معادن و فلزات خاور میانه 26 اردیبهشت 1403 می متالز :پایگاه خبری تحلیلی و اطلاع رسانی معادن و فلزات خاور میانه 27 اردیبهشت 1403 می متالز :پایگاه خبری تحلیلی و اطلاع رسانی معادن و فلزات خاور میانه 28 اردیبهشت 1403 می متالز :پایگاه خبری تحلیلی و اطلاع رسانی معادن و فلزات خاور میانه 29 اردیبهشت 1403 می متالز :پایگاه خبری تحلیلی و اطلاع رسانی معادن و فلزات خاور میانه 30 اردیبهشت 1403 می متالز :پایگاه خبری تحلیلی و اطلاع رسانی معادن و فلزات خاور میانه 31 اردیبهشت 1403 
می متالز - امروز 25 اردیبهشت ماه هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در بازار آزاد تهران 40 میلیون و 70 هزار تومان معامله می شود.
می متالز - معاون اداره کل راه و شهرسازی استان خوزستان گفت: قراردادهای اجاره جهت دریافت کد رهگیری رایگان باید در سامانه خودنویس ثبت شوند.
می متالز - اعضای کمیسیون ویژه جهش و رونق تولید مجلس هفته جاری عملکرد قانون تسهیل صدور مجوز های کسب وکار را بررسی می کنند.
می متالز - اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس در هفته جاری در نشست مشترکی با رئیس کل بانک مرکزی، عملکرد منابع و مصارف نظام بانکی در سال 1402 را بررسی می کنند.
می متالز - گزارش کمیسیون تلفیق در مورد بخش دوم (جداول) بودجه 1403 کل کشور در دستور کار صحن علنی مجلس قرار گرفت.
می متالز - بنا بر اعلام ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز امکان صدور فاکتور رسمی در سامانه جامع تجارت برای تمامی فعالان صنف طلا ایجاد شده و اجرای این مساله به صورت جدی توسط دولت پیگیری می شود.
می متالز - هم زمان با آغاز سال جدید و نام گذاری آن بر مبنای جهش تولید با مشارکت مردم ، شرکت های فولادی علی رغم چالش های موجود در این صنعت ...
می متالز - روز گذشته به رغم اینکه شاخص کل بورس رشد خوبی را به ثبت رساند، اما نماد های خودروساز نتوانستند روند صعودی را طی کنند و برخی نماد های قطعه ساز نیز روند نزولی را در پیش گرفتند.
می متالز - قیمت هر اسکناس دلار در معاملات امروز دوشنبه (3 اردیبهشت) با افزایش 10 تومانی به 43 هزار و 725 تومان رسید.
می متالز - کارمزد بیت کوین پس از رکورد میانگین روزانه 128 دلار در رویداد هاوینگ، سقوط کرد.
می متالز - معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، در بازدید از خط انتقال آب خلیج فارس به شهرستان اردکان اعلام کرد ...
می متالز - به همت تلاشگران فولاد اکسین در سال "جهش تولید با مشارکت مردم" بالاترین تناژ تولید ماهیانه، هفت سال اخیر به میزان بیش از 83 هزار تن به ثبت رسید.
می متالز - هفته گذشته قیمت شمش فولاد در بازار چین و دریای سیاه افزایش پیدا کرد و به دنبال آن فولادسازان ایرانی نیز موفق به فروش شمش فولاد با قیمت 471 دلار به ازای هر تن شدند ...
می متالز - مدیرکل صمت استان آذربایجان غربی از اجرایی شدن 81 درصد از مصوبات کارگروه تسهیل و یکشنبه های تولید در این استان در سال 1403 خبر داد.
می متالز - ادغام دو خودروساز بزرگ و تبدیل آن به یک غول خودروسازی مستلزم مدیریت قوی در صنعت خودرو است که این مهم از توان مدیران دولتی ما خارج است.
می متالز - رئیس هیات عامل ایمیدرو با بیان اینکه فقط حدود هفت درصد معادن اکتشاف شده است گفت: ایران در ذخایر معدنی در رتبه های تک رقمی جهان قرار دارد و با عواملی، چون جذب سرمایه گذاری و دانش فنی مردم ...
می متالز - مهندس امین ابراهیمی مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان در پیامی، دوم اردیبهشت ماه سالروز صدور فرمان تاریخی تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی توسط امام خمینی (ره) را گرامی و این روز را به پاسداران ...
می متالز - یک مقام مسؤول گفت: بورس انرژی بستر اصلی معامله برق میان نیروگاه ها و شرکت های توزیع خواهد بود و در اولین روز بازگشایی بازار 21 شرکت توزیع برق موفق به خرید 339 میلیون کیلووات ساعت برق شدند.
می متالز - وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی دستور تشکیل کارگروه مشترک همکاری اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران و وزارت کار را با هدف تحقق مشارکت مردم در عرصه تولید و اقتصاد کشور صادر کرد.
می متالز - 160 کارگر کارخانه فروآلیاژ ازنا به دلیل آنچه افزایش تعرفه های برق و بالا رفتن هزینه های تولید عنوان شده است اخراج شده اند.
می متالز - در ابتدای معاملات امروز دوم اردیبهشت، شاخص کل بورس 16 هزار و 585 واحد افزایش یافت.
می متالز - بیش از 230 هزار اظهارنامه دوره چهارم مالیات بر ارزش افزوده سال 1402 توسط مودیان، تکمیل و برای سازمان امور مالیاتی ارسال شد.
می متالز - یک منبع آگاه درباره برنامه عرضه ری گفت: این شرکت برنامه دارد به زودی عرضه کراس اوور خود را در سامانه داشته باشد.
می متالز - به رغم اینکه تقریباً هیچ یک از وعده های وزارت صمت در حوزه واردات خودرو عملی نشده، اکنون با رشد دوباره بازار ...
می متالز - عضو کمیسیون صنایع و معادن گفت: وقتی ارز گران می شود جیب مردم خالی می شود، اما اکنون جیب مردم دیگر جایی برای خالی کردن ندارد و جیب ها سوراخ شده است.
می متالز - یک کارشناس اقتصادی گفت: مدیریت مصرف بالای انرژی که هم اکنون مساله مهمی برای کشور ما است با استفاده از ابزار های هوش مصنوعی می تواند اصلاح شود.
می متالز - داده های شرکت ورتکسا نشان داد صادرات نفت ایران در سه ماهه نخست سال 2024، به بالاترین سطح در شش سال گذشته صعود کرده است. اما چگونه این رکوردشکنی اتفاق افتاده است؟
می متالز - ارزش هر سهم از شرکت فولاد اقلید پارس، طبق گزارش کارشناسان رسمی دادگستری تا 30 دی ماه 1402 نسبت به زمان تأسیس این شرکت بیش از چهار برابر افزایش پیدا کرده است ...
می متالز - فعالان حوزه معدن در نشست کمیته راهبردی دومین رویداد جامع معدن و صنایع معدنی، از مهم ترین چالش این حوزه سخن گفتند ...
می متالز - آسیای میانه یکی از مناطقی است که در سال های اخیر همواره مورد توجه سیاستگذاران کشور در حوزه تجارت خارجی بوده است ...
می متالز - طبق اعلام مرکز مبادله ارز و طلای ایران، نوزدهمین حراج حضوری شمش طلای استاندارد، دوم اردیبهشت ماه 1403 برگزار می شود.
می متالز - نایب رئیس اتاق ایران معتقد است: برای تحقق شعار امسال دولت باید چند اقدام اساسی از جمله پرهیز از قیمت گذاری دستوری، تک نرخی کردن ارز، کاهش مالیات تولید، ترمیم روابط بین الملل و . ...
می متالز - عضو هیات نمایندگان اتاق ایران، گفت: فعالان اقتصادی، تجار، صنعتگران و تولیدکنندگان با رویکرد اقتصادی از نمایندگان مجلس انتظار دارند در سال جهش تولید با مشارکت مردم ...
می متالز - ضعف تقاضای چین به کاهش قیمت میلگرد در بازار های جهانی و در اوایل ماه جاری میلادی انجامید.
می متالز - امروز شنبه 01 اردیبشهت 1403، بورس کالا میزبان عرضه 142 هزار تن آهن اسفنجی بود که با توجه به ثبت تقاضای 1.3 برابری نسبت به عرضه، 92 درصد عرضه ها مورد معامله قرار گرفت.
می متالز - بر اساس قیمت های ثبت شده در بورس کالا، میانگین قیمت شمش فولادی در هفته آخر فروردین سال جاری در کانال 22 هزار تومان به ثبت رسیده که هم سطح با قیمت این محصول در فروردین سال گذشته است!
می متالز - در نشست شورای گفت وگوی استان تهران، فعالان اقتصادی نسبت به تعیین روز پنج شنبه به عنوان روز تعطیلی پایان هفته انتقاد کردند و رئیس اتاق تهران ...
می متالز - مدیرعامل صندوق ضمانت صادرات ایران، حمایت همه جانبه از توسعه صادرات محصولات دانش بنیان را اولویت اصلی وزارت صمت و صندوق ضمانت صادرات ایران برشمرد.
می متالز - حسین نظریان در سرمقاله امروز (شنبه 01 اردیبهشت 1403) روزنامه دنیای خودرو به موضوع هشدار به واردکنندگان خودرو های برقی پرداخت.
می متالز - معاون وزیر صمت و رئیس هیات عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران اعلام کرد که نیازمند استراتژی یکپارچه در حوزه صنایع ریلی هستیم.
می متالز - جو روانی ناشی از تحولات سیاسی هفته گذشته در منطقه سبب جهش قیمت ارز شد.
می متالز - گزارش هفتگی بازار های جهانی فولاد منتشر شد.
می متالز - در معاملات هفته گذشته بازار فیزیکی بورس کالای ایران 4 میلیون و 187 هزار و 29 تن انواع محصول به ارزش 52 هزار میلیارد تومان دادوستد شد که نسبت به هفته ماقبل به ترتیب رشد 35 درصدی در حجم و 48 ...
می متالز - نمایندگان کمیسیون انرژی مجلس هفته جاری اقدامات و عملکرد وزارت نفت در حوزه نفت، گاز، پالایش و پخش فرآورده های نفتی و پتروشیمی را بررسی می کنند.
می متالز - بورس کالای ایران در نخستین روز هفته (شنبه اول اردیبهشت ماه) میزبان عرضه یک میلیون و 777 هزار و 347 تن انواع کالا و محصول هستند.
می متالز - در هفته جاری کمیسیون کشاورزی مجلس گزارش عملکرد و برنامه های سازمان حفاظت محیط زیست بررسی می شود.
می متالز - درخواست بررسی عملکرد شرکت سیمان کردستان در هفته جاری در کمیسیون صنایع و معادن مجلس رسیدگی می شود.
می متالز - بازار دوم فرابورس ایران با ارزش 992 هزار میلیارد تومانی و در اختیار گرفتن سهم 41 درصدی ارزش کل بازار، رتبه نخست ارزش بازاری فرابورس را در آخرین روز کاری فروردین ماه به خود اختصاص داد.
می متالز - در تقویم رویداد های فولاد مبارکه از اول اردیبهشت به عنوان سالروز آغاز بومی سازی در فولاد مبارکه یاد شده است ...
می متالز - وزیر نیرو گفت: براساس قانون برنامه هفتم و به دنبال اصلاح نظام مالی صنعت برق از این پس تمامی شرکت های توزیع نیروی برق انرژی موردنیاز خود را از بورس انرژی خریداری خواهند کرد و در قالب این ...
می متالز - بر اساس داده های اداره کل گمرک چین، این کشور از ماه ژانویه تا مارس سال جاری میلادی 28.528 میلیون تن نفت از روسیه وارد کرده است که 12.85درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش داشته است.
می متالز - بار دیگر عزم مدیریت و کارکنان فولاد مبارکه و خاصه کارکنان نورد گرم برای تحقق راهبرد رشد تولید و اهداف سازمان جزم گردید و با تولید 513 هزار و 112 تن کلاف گرم به ثبت رکورد ماهانه در فروردین ...
می متالز - موارد مربوط به ارز اشخاص از محل صادرات خود ظرف 1 الی 15 روز پس از ایجاد ثبت سفارش تأیید می گردد.
می متالز - مدیر ناحیه فولادسازی و ریخته گری مداوم از ثبت رکورد های روزانه و ماهانه در این ناحیه خبر داد.
می متالز - بررسی تحولات بلندمدت نرخ رشد نقدینگی در اقتصاد ایران نشان می دهد، این نرخ در پایان اسفندماه 1402 نسبت به متوسط 20 ساله، 25 ساله و حتی 62 ساله این شاخص میزان کمتری را نشان می دهد.
می متالز - مدیر ناحیه آهن سازی فولاد مبارکه گفت: در سال جهش تولید با مشارکت مردم کارکنان ناحیه آهن سازی با ثبت رکورد ماهانه 818 هزار و 600 تن آهن اسفنجی طی فروردین ماه در واحدهای احیا مستقیم ...
می متالز - در ادامه موفقیت های شرکت و گروه فولاد مبارکه در سال 1402، در نخستین روز های فروردین و پایان این ماه نیز در واحد های احیا مستقیم، فولادسازی و نورد گرم فولاد مبارکه، مجتمع فولاد سبا ...
می متالز - همکاران مجتمع فولاد سبا در سال جهش تولید با مشارکت مردم با تولید 149 هزار و 114 تن کلاف گرم در فروردین ماه سال 1403 ...
می متالز - مدیرعامل جدید شرکت ملی صنایع مس ایران گفت: بی ثباتی مدیریت در مجموعه شرکت مس به توسعه ضربه می زند ...
می متالز - استاندار کرمان با بیان اینکه مس بزرگ ترین صعنت این استان محسوب می شود گفت: جابه جایی و بی ثباتی مدیریتی در شرکت مس برنامه ریزی های توسعه در استان را با چالش مواجه کرده و خیلی از طرح های ...
می متالز - استاندار کرمان گفت: طرح های توسعه ای و سرمایه گذاری مس در معادن خرد باید ارتقا یابد.
می متالز - مسئولین و تلاشگران بخش های فولادسازی و کوره بلند ذوب آهن اصفهان همت ویژه ای را برای تحقق شعار سال به کار بسته اند.
می متالز - رئیس سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی کشور ضمن هشدار درباره این که ذخایر معادن سطحی در کشور رو به اتمام است، گفت: معادنی که در سطح هستند ...
می متالز - معاون امور معادن اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان کردستان گفت: طی یک سال گذشته 20 هزار میلیارد ریال حقوق دولتی از معادن استان اخذ شد که نسبت به سال گذشته 53 درصد رشد داشته است.
می متالز - معاون ارتقای کسب و کار های بین المللی سازمان توسعه تجارت ایران ضمن اشاره به مزیت های تجاری ایران و قاره آفریقا ...
می متالز - نخستین جلسه شورای معادن استان فارس در سال 1403 با طرح چهار دستور کار و بررسی معادن شن و ماسه دوکوهک و... در شیراز برگزار شد.
می متالز - با تلاش، کارکنان و پیمانکاران و پشتیبانی همه مدیریت ها مجموعا 24 رکورد شامل 18 رکورد تولید روزانه و ماهانه همراه با ارتقای سطح کیفی محصول، 4 رکورد حمل ...
می متالز - صنعت پتروشیمی یکی از سودآور ترین صنایع ایران است که در شرایط فعلی با کمک شرکت های دانش بنیان می تواند جذب سرمایه گذار خارجی داشته باشد.
می متالز - در یک ماهه ابتدایی سال جاری 2 میلیارد و 772 میلیون دلار ارز برای واردات کالا های اساسی، دارو، کالا های تجاری و بازرگانی، واردات در مقابل صادرات و خدمات تامین شد.
می متالز - شبکه بزرگ ترین ارز دیجیتال جهان یعنی بیت کوین جمعه شب (به وقت محلی) برای چهارمین بار شاهد رویداد "هاوینگ" یا نصف شدن پاداش استخراج بود که به این ترتیب از 6.25 به 3.125 بیت کوین رسید.
می متالز - قائم مقام وزیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه با افزایش عرضه نهاده های دامی در بازار نرخ این محصولات به زیر نرخ مصوب خود رسیده است، گفت: با آسودگی خیال تولیدکننده و افزایش تولید ...
می متالز - بهبود قیمت سنگ آهن و افزایش فعالیت بازار قراضه هند جو بازار جهانی قراضه را مثبت کرده و به رشد قیمت در بازار واردات ترکیه نیز کمک کرد ...
می متالز - آخرین قیمت بیلت وارداتی در بازار جنوب شرق آسیا با رشد 10 دلاری نسبت به هفته قبل 510 تا 520 دلار هر تن سی اف آر شنیده شد در حالی که بیلت صادراتی اندونزی و ویتنام نیز به ترتیب 500 و 505 دلار ...
می متالز - آخرین قیمت سنگ آهن وارداتی خلوص 62 درصد در چین 1.2 دلار رشد داشته 117.8 دلار هر تن خشک سی اف آر چین ثبت شد. بهبود تقاضا و شاخص های مثبت اقتصاد کلان بر بازار اثر مثبت گذاشت ...
می متالز - تولید سنگ آهن شرکت معدنی بی اچ پی استرالیا بین ژانویه تا مارس سال جاری میلادی 7 درصد نسبت به سه ماه گذشته افت داشته ولی نسبت به مدت مشابه سال 2023 تا 3 درصد رشد داشت ...
می متالز - سخنگوی سازمان هواپیمایی گفت: خرید جت ها بیشتر جنبه آموزشی خواهد داشت و متقاضیان باید پیش از خرید فرآیند های اخذ گواهی را طی کنند.
می متالز - دکتر شه بخش مدیرعامل و مهندس نادعلی مجری پروژه های نیروگاهی شرکت آلومینای ایران با دکتر محرابیان و دکتر کمانی ریاست سازمان انرژی های تجدیدپذیر دیدار داشت.
می متالز - بنا بر اعلام سازمان امور مالیاتی کشور، در سال 1402 بالغ بر 805 هزار و 922 میلیارد تومان درآمد مالیاتی وصول شد که با تحقق 108 درصدی نسبت به بودجه مصوب همراه شده است.
می متالز - عطاالله معروفخانی به مناسبت ثبت رکورد های جدید ماهیانه تولید تختال فولادی و آهن اسفنجی با صدور پیامی این موفقیت را به کارکنان و ذینفعان شرکت تبریک گفت.
می متالز - بر اساس اعلام گمرک ایران، تعداد بخشنامه های صادر شده گمرک مرتبط با حوزه تجارت، در سال 1402 با کاهش 53 درصد همراه شد.
می متالز - شرکت جهان فولاد سیرجان موفق به ثبت 7 رکورد کمی و 6 رکورد کیفی تولید طی فروردین ماه 1403 شد.
می متالز - مهندس سیدمحمد موسوی، معاون بهره برداری شرکت آهن و فولاد ارفع از ثبت رکورد ماهانه تولید شمش فولادی در فرودین ماه 1403 به میزان 92244 تن به عنوان افتخار آفرینی دیگر در این شرکت در سال جدید ...
می متالز - رئیس سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) پس از اعلام تحریم های جدید علیه شرکت فولاد خوزستان گفت ...
می متالز - خانه صمت در نامه ای به مجلس اعلام کرد: میزان ساعت کاری هفتگی 44 ساعت در هفته است و اگر یک روز تعطیلی به ایام کاری اضافه شود، به تبع آن مزد کارکنان و کارگران نیز 10 درصد کاهش می یابد.
می متالز - سخنگوی سازمان امور مالیاتی کشور از تمدید مهلت ارایه اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده فصل زمستان تا 12 اردیبهشت خبر داد.
می متالز - شاخص های بازار سرمایه و خالص جریان وجوه نقد کارگزاری در هفته پایانی فروردین ماه 1403 منتشر شد.
می متالز - محمدرضا پور ابراهیمی، رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به ایرادات بند (س) تبصره 6 قانون بودجه سال 1403 کل کشور است بیان کرد ...
می متالز - رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از اجرای بیش از 750 هزار واحد نهضت ملی مسکن در روستا ها و شهر های تحت مسوولیت آن بنیاد خبر داد و گفت: تاکنون 241 هزار و 525 واحد روستایی تکمیل و تحویل شده است.
می متالز - دبیرکل اتاق تهران با بیان اینکه ظرفیت حدود 2.5 میلیارد دلاری برای صادرات خدمات تجاری به ارمنستان داریم، گفت: طی سال های 1402-1399 ...
می متالز - تولیدکننده انواع گرید های پلی پروپیلن با نام تجاری"JAMPILEN" با تکیه بر فن آوری منحصر به فرد Spheripol با ظرفیت اسمی 300 هزار تن در سال می باشد.
می متالز - مدیرعامل شرکت توانیر از جذب 30 هزار میلیارد تومان اسناد خزانه از محل مابه التفاوت قیمت های تکلیفی و تمام شده برق خبر داد.
می متالز - نخستین معامله شرکت های توزیع نیروی برق کشور در بورس انرژی توسط شرکت توزیع نیروی برق استان تهران انجام شد.
می متالز - جزئیات واگذاری باشگاه پرسپولیس مشخص شد و بر این اساس سرخپوشان به 6 بانک با درصد های مختلف واگذار خواهد شد.
می متالز - دولت و مجلس باید تمام تلاش خود را برای حمایت از صندوق های سرمایه گذاری به منظور جذب سرمایه های مردم و هدایت سرمایه ها در جهت رشد و رونق تولید از مسیر بازار سرمایه، به کار بگیرند.
می متالز - وزیر کار گفت: آنچه درباره میزان دستمزد کارگران مصوب و ابلاغ شده اجرایی خواهد شد.
می متالز - احسان دشتیانه، مدیرعامل شرکت صبا فولاد خلیج فارس بیان کرد: حذف معافیت های مالیاتی افزایش سرمایه از سود انباشه باعث می شود درسال جاری انگیزه سهام داران برای افزایش سرمایه ازبین برود و ...
می متالز - بهرام شکوری، رئیس انجمن مس ایران گفت: دولت می بایست با فاصله گرفتن از تصمیمات ناگهانی، سیاست گذاری های دستوری ...
می متالز - رضایی گفت: تمامی واحد های مسکن مهر با دستور وزیر راه وشهرسازی با امکانات کامل تحویل داده می شود و هیچ واحدی بدون تجهیزات به بهره برداری نمی رسد.
می متالز - طبق ابلاغیه سازمان توسعه تجارت ایران، ارز نیمایی از چند ردیف تعرفه پارچه های رومبلی، رویه و پرده ای وارداتی حذف شد.
می متالز - رئیس انجمن صنفی صنعت تایر ایران گفت: صنعت تایر در سال جاری 300 میلیون یورو ارز برای تولید نیاز دارد.
  • ۱