جمعه ۰۱ تیرساعت ۲۳:۱۰Jun 2024 21
جستجوی پیشرفته

خبرهای می متالز :پایگاه خبری تحلیلی و اطلاع رسانی معادن و فلزات خاور میانه 6 اردیبهشت 1403 - felezatkhavarmianeh.ir

می متالز :پایگاه خبری تحلیلی و اطلاع رسانی معادن و فلزات خاور میانه 29 اسفند 1402 می متالز :پایگاه خبری تحلیلی و اطلاع رسانی معادن و فلزات خاور میانه 1 فروردین 1403 می متالز :پایگاه خبری تحلیلی و اطلاع رسانی معادن و فلزات خاور میانه 1 اردیبهشت 1403 می متالز :پایگاه خبری تحلیلی و اطلاع رسانی معادن و فلزات خاور میانه 2 اردیبهشت 1403 می متالز :پایگاه خبری تحلیلی و اطلاع رسانی معادن و فلزات خاور میانه 3 اردیبهشت 1403 می متالز :پایگاه خبری تحلیلی و اطلاع رسانی معادن و فلزات خاور میانه 4 اردیبهشت 1403 می متالز :پایگاه خبری تحلیلی و اطلاع رسانی معادن و فلزات خاور میانه 5 اردیبهشت 1403 می متالز :پایگاه خبری تحلیلی و اطلاع رسانی معادن و فلزات خاور میانه 6 اردیبهشت 1403 می متالز :پایگاه خبری تحلیلی و اطلاع رسانی معادن و فلزات خاور میانه 7 اردیبهشت 1403 می متالز :پایگاه خبری تحلیلی و اطلاع رسانی معادن و فلزات خاور میانه 8 اردیبهشت 1403 می متالز :پایگاه خبری تحلیلی و اطلاع رسانی معادن و فلزات خاور میانه 9 اردیبهشت 1403 می متالز :پایگاه خبری تحلیلی و اطلاع رسانی معادن و فلزات خاور میانه 10 اردیبهشت 1403 می متالز :پایگاه خبری تحلیلی و اطلاع رسانی معادن و فلزات خاور میانه 11 اردیبهشت 1403 می متالز :پایگاه خبری تحلیلی و اطلاع رسانی معادن و فلزات خاور میانه 12 اردیبهشت 1403 می متالز :پایگاه خبری تحلیلی و اطلاع رسانی معادن و فلزات خاور میانه 13 اردیبهشت 1403 می متالز :پایگاه خبری تحلیلی و اطلاع رسانی معادن و فلزات خاور میانه 14 اردیبهشت 1403 می متالز :پایگاه خبری تحلیلی و اطلاع رسانی معادن و فلزات خاور میانه 15 اردیبهشت 1403 می متالز :پایگاه خبری تحلیلی و اطلاع رسانی معادن و فلزات خاور میانه 16 اردیبهشت 1403 می متالز :پایگاه خبری تحلیلی و اطلاع رسانی معادن و فلزات خاور میانه 17 اردیبهشت 1403 می متالز :پایگاه خبری تحلیلی و اطلاع رسانی معادن و فلزات خاور میانه 18 اردیبهشت 1403 می متالز :پایگاه خبری تحلیلی و اطلاع رسانی معادن و فلزات خاور میانه 19 اردیبهشت 1403 می متالز :پایگاه خبری تحلیلی و اطلاع رسانی معادن و فلزات خاور میانه 20 اردیبهشت 1403 می متالز :پایگاه خبری تحلیلی و اطلاع رسانی معادن و فلزات خاور میانه 21 اردیبهشت 1403 می متالز :پایگاه خبری تحلیلی و اطلاع رسانی معادن و فلزات خاور میانه 22 اردیبهشت 1403 می متالز :پایگاه خبری تحلیلی و اطلاع رسانی معادن و فلزات خاور میانه 23 اردیبهشت 1403 می متالز :پایگاه خبری تحلیلی و اطلاع رسانی معادن و فلزات خاور میانه 24 اردیبهشت 1403 می متالز :پایگاه خبری تحلیلی و اطلاع رسانی معادن و فلزات خاور میانه 25 اردیبهشت 1403 می متالز :پایگاه خبری تحلیلی و اطلاع رسانی معادن و فلزات خاور میانه 26 اردیبهشت 1403 می متالز :پایگاه خبری تحلیلی و اطلاع رسانی معادن و فلزات خاور میانه 27 اردیبهشت 1403 می متالز :پایگاه خبری تحلیلی و اطلاع رسانی معادن و فلزات خاور میانه 28 اردیبهشت 1403 می متالز :پایگاه خبری تحلیلی و اطلاع رسانی معادن و فلزات خاور میانه 29 اردیبهشت 1403 می متالز :پایگاه خبری تحلیلی و اطلاع رسانی معادن و فلزات خاور میانه 30 اردیبهشت 1403 می متالز :پایگاه خبری تحلیلی و اطلاع رسانی معادن و فلزات خاور میانه 31 اردیبهشت 1403 
می متالز - قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید 40 میلیون و 400 هزار تومان اعلام شد.
می متالز - با حمایت مالی مجتمع مس شهربابک و با مشارکت اداره برق شهرستان شهربابک تامین روشنایی در سطح این شهرستان انجام شد.
می متالز - پتروشیمی مارون در فروردین 3965 میلیارد تومان فروش داشته که اگرچه 7 درصد کمتر از اسفندماه است، اما نسبت به میانگین سال قبل 29 درصد رشد نشان می دهد.
می متالز - نرخ سود بین بانکی در هفته منتهی به 12 اردیبهشت ماه با کاهش بسیار جزئی به 23.5 درصد رسید.
می متالز - اجرای دو طرح کاشت پایلوت چمن بیابانی و استفاده از مالچ های طبیعی برای بهینه سازی مصرف آب در واحد تحقیق و توسعه شرکت سنگ آهن مرکزی ایران مورد بررسی قرار گرفت.
می متالز - اعضای شورای تامین شهرستان بافق پس از بازدید از مجموعه شرکت سنگ آهن مرکزی ایران از میزان پیشرفت پروژه آهن اسفنجی اعلام رضایت کردند.
می متالز - رئیس مرکز توسعه تجارت الکترونیکی با بیان اینکه سال گذشته یک رشد قابل توجه در حوزه تجارت الکترونیکی بدست آمد ...
می متالز - مدیر فروش شرکت فولاد اکسین خوزستان از حضور پررنگ این شرکت به عنوان صادرکننده نمونه کشور در ششمین نمایشگاه توانمندی های صادراتی ایران خبر داد.
می متالز - سرلشکر سید یحیی رحیم صفوی، دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا و جمعی از دانشجویان رشته های مطالعات منطقه ای و ژئوپلیتیک از دستاورد های پالایشگاه ستاره خلیج فارس بازدید کردند.
می متالز - ششمین نمایشگاه ایران اکسپو با مشارکت گروه صنعتی ایران خودرو در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود.
می متالز - مهندس علی محمدی مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان با اشاره به فرارسیدن هفته کار و کارگر اظهار داشت:در شرایط اقتصادی امروز کشور که نیاز به رونق اقتصادی بیشتر از گذشته احساس می شود ...
می متالز - 05 اردیبهشت ماه 1403 در اولین نشست ارتباط با کارکنان، معاون منابع انسانی و امور اجتماعی با همراهی مدیر بخش فولادسازی و جمعی از مدیران منابع انسانی و مسوول روابط کار با کارکنان بخش ...
می متالز - نشست هم اندیشی منتخبین سی وپنجمین جشنواره امتنان از کارگران نخبه، گروه های کار و واحد های نمونه با حضور وزیر تعاون ...
می متالز - مدیرعامل شرکت فولاد آلیاژی ایران (فولاژ) در پیامی آغاز هفته کار و کارگر را تبریک گفت.
می متالز - مدیرکل امور انرژی و مشتریان شرکت توانیر گفت: استفاده از کولر گازی در مناطق معتدل و در ماه های گرم، مصرف برق سرمایشی را نسبت به کولر آبی بیش از 6 برابر افزایش می دهد.
می متالز - محمدعلی پورمختار گفت: مطالعه مراکز پژوهشی در زمینه رفع موانع تولید و مشارکت مردم در جهش تولید ...
می متالز - محققان یکی از شرکت های دانش بنیان به منظور کنترل و پایش خطوط تولید، نرم افزار و سخت افزار هایی مبتنی بر هوش مصنوعی عرضه کردند که به گفته آنها این محصول در خط تولید داروی یکی از کارخانه های ...
می متالز - مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی با صدور حکمی، سیاوش میرحاجی را به عنوان مدیر شرایط اضطراری و بحران پتروشیمی های منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس منصوب کرد.
می متالز - وزیر دفاع پاکستان درباره تکمیل خط لوله گاز ایران-پاکستان به رغم هشدار های آمریکا، ابراز خوش بینی کرد.
می متالز - رییس سازمان نظام مهندسی استان تهران گفت: ما نیاز داریم که ساختمان های باشکوه مثل ساختمان های قدیمی در ایران ساخته شود.
می متالز - وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی محوریت شعار سال جاری را تأکید بر نقش مردم در رونق اقتصادی و جهش تولید دانست و گفت: رکن جهش تولید ...
می متالز - تحت سه سناریوی نه چندان خوش بینانه وزارت اقتصاد روسیه، صادرات گاز طبیعی مایع (ال ان جی) این کشور ممکن است در چهار سال آینده، متوقف شود.
می متالز - پس از گذشت بیش از یک سال از نوسانات بی سابقه قیمت در بازار گاز طبیعی اروپا، معامله گران دوباره مضطرب شده اند.
می متالز - رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور از ابلاغ حق الزحمه مهندسان در اوایل هفته آینده خبر داد.
می متالز - مدیر کل دفتر آفریقا سازمان توسعه تجارت ایران ضمن تاکید بر آغاز فصل جدیدی از تعاملات تجاری بین ایران با قاره آفریقا، از حضور 20 کشور آفریقایی در اجلاس بین المللی ایران و آفریقا خبر داد.
می متالز - شرکت تسلا در بیانیه ای اعلام کرد که تضعیف بازار فروش خودرو های الکتریکی در حال حاضر تسلا را با چالش هایی مواجه می کند.
می متالز - نرخ ین ژاپن در برابر دلار به کم ترین میزان خود در 34 سال گذشته رسیده است.
می متالز - یک نظرسنجی نشان داد که بخش خصوصی آلمان در ماه آوریل به طور غیرمنتظره ای به رشد بازگشت که ناشی از افزایش قابل توجه فعالیت در بخش خدمات این کشور بود.
می متالز - ضرر خالص بوئینگ در سه ماهه اول سال میلادی کنونی، 355 میلیون دلار اعلام شد.
می متالز - شیائومی بیش از 75 هزار سفارش برای خودروی SU 7 ثبت کرده و بیش از 10 هزار تحویل در ژوئن را هدف قرار داده است.
می متالز - طلای جهانی با تمرکز بازار بر داده های اقتصادی ایالات متحده، در بازه محدودی قرار گرفته است.
می متالز - نرخ یورو در بورس مسکو برای اولین بار از 3 آوریل به زیر 99 روبل سقوط کرد.
می متالز - مدیرعامل و اعضای هیات مدیره مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب (سالکو) از سایت دریایی پارسیان بازدید کردند.
می متالز - شرکت تجلی توسعه معادن و فلزات به عنوان یک شرکت پروژه محور در حوزه معادن و صنایع معدنی طی فعالیت خود در سال های اخیر، پروژه های قابل توجهی را کلید زده و آنها را به پیش برده است.
می متالز - صمد حسن زاده، رئیس اتاق ایران در دیدار با هیات رئیسه اتاق همدان، از سیاست های پولی بانک مرکزی برای حمایت از تولید انتقاد کرد و گفت ...
می متالز - رئیس جمهوری با اشاره به دیدار و مذاکرات با مسوولان عالی پاکستان گفت: در سفر به پاکستان درباره همکاری ها در حوزه انرژی تصمیم هایی گرفته و مقرر شد این همکاری ها با قوت ادامه یابد.
می متالز - هزار و 500 زائر تا پایان سومین روز عملیات انتقال زوار حج عمره در سال جاری از مبدا 4 فرودگاه کشور، به سرزمین وحی عزیمت کردند.
می متالز - علی اکبر الوندیان، دبیر انجمن سیمان کشور با اشاره به این که دستورالعمل های خلق الساعه محرک اصلی کاهش سودآوری صنایع است، گفت: قیمت گذاری دستوری، موجب خروج نقدینگی از بازار سرمایه می شود.
می متالز - مدیرعامل شرکت توانیر از تزریق پنج هزار میلیارد تومان نقدینگی به بورس انرژی برای دومین بار طی دو هفته پیاپی خبر داد.
می متالز - در معاملات امروز (6 اردیبهشت) مرکز مبادله طلا و ارز ایران، هر اسکناس دلار آمریکا به 44 هزار و 38 تومان و حواله دلار نیز به 41 هزار و 118 تومان رسید.
می متالز - بیست ویکمین حراج شمش طلا بناست؛ روز یکشنبه (9 اردیبهشت) در مرکز مبادله ارز و طلای ایران برگزار شود.
می متالز - بانک مرکزی از صدور نخستین برات الکترونیکی تامین مالی زنجیره تامین توسط شبکه بانکی خبر داد.
می متالز - معاونت نظارت بر بورس ها و ناشران سازمان بورس و اوراق بهادار جزییات میزان تولید صنایع با اهمیت در اسفندماه 1402 را اعلام کرد.
می متالز - کارشناس صنایع معدنی گفت: در مساله استخراج به محض اینکه شیوه و تجهیزات نوینی به کار گرفته شود معدن مجددا شروع به کار خواهد کرد و لزومی ندارد که معادن به بهانه پیری تعطیلی شوند.
می متالز - معاون وزیر و رئیس هیات عامل ایمیدرو گفت: اگر بتوانیم جهش تولید مورد نظر رهبر معظم انقلاب را در بخش معدن محقق کنیم، آثار مستقیم و قابل توجهی در شاخص های اقتصادی کشور خواهد داشت.
می متالز - در حالی سازمان بورس کالا ابلاغیه تغییر فرمول قیمت پایه میلگرد مبنی بر 16درصد بیشتر از آخرین میانگین نرخ پایه شمش را صادر کرد که نوردکاران تحت تاثیر این موضوع روز چهارشنبه 05 اردیبهشت در ...
می متالز - زنجیره فولاد وابستگی بسیاری به بازار چین دارد که مطابق پیش بینی ها بازار فولاد چین سه ماه دوم سال 2024 را به دور از هیجانات پشت سر خواهد گذاشت ...
می متالز - دولت در برنامه هفتم توسعه، معدن کار ها را موظف کرده است تا به توسعه رشد 13 درصدی دست پیدا کنند. وقتی از افزایش تولید و توسعه معدن و صنایع معدنی صحبت می شود، باید تمهیدات لازم را تهیه کنیم ...
می متالز - صادرات فزاینده فولاد چین به تنش تجارت جهانی دامن زده است.
می متالز - نحوه محاسبه عملکرد معادن چالش معدنکاران استان است که انتظار دارند در سال مزین به شعار جهش تولید با مشارکت مردم ...
می متالز - معاون معدن اداره کل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان گفت: اگر فرهنگ سرمایه گذاری در حوزه معدن جا بیافتد با ظرفیتی که این منطقه دارد 10 برابر حوزه کشاورزی ارزش افزوده و درآمد برای جنوب کرمان ...
می متالز - انجمن صادرکنندگان مواد معدنی دریای اژه، تنها در دو ماه، رویداد هایی را در عربستان سعودی، انگلیس و کره جنوبی ترتیب دادند که هدف همگی افزایش صادرات مواد معدنی ترکیه بود.