یکشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۱:۲۴Jun 2024 23
جستجوی پیشرفته

خبرهای گام نیوز 14 مرداد 1397 - gamnews.ir

گام نیوز 30 اسفند 1395 گام نیوز 29 اسفند 1396 گام نیوز 31 فروردین 1397 گام نیوز 31 اردیبهشت 1397 گام نیوز 30 خرداد 1397 گام نیوز 31 تیر 1397 گام نیوز 31 شهریور 1397 گام نیوز 30 مهر 1397 گام نیوز 30 آبان 1397 گام نیوز 29 آذر 1397 گام نیوز 16 دی 1397 گام نیوز 1 مرداد 1397 گام نیوز 2 مرداد 1397 گام نیوز 3 مرداد 1397 گام نیوز 4 مرداد 1397 گام نیوز 6 مرداد 1397 گام نیوز 7 مرداد 1397 گام نیوز 8 مرداد 1397 گام نیوز 9 مرداد 1397 گام نیوز 10 مرداد 1397 گام نیوز 11 مرداد 1397 گام نیوز 12 مرداد 1397 گام نیوز 13 مرداد 1397 گام نیوز 14 مرداد 1397 گام نیوز 15 مرداد 1397 گام نیوز 16 مرداد 1397 گام نیوز 17 مرداد 1397 گام نیوز 18 مرداد 1397 گام نیوز 19 مرداد 1397 گام نیوز 20 مرداد 1397 گام نیوز 21 مرداد 1397 گام نیوز 22 مرداد 1397 گام نیوز 23 مرداد 1397 گام نیوز 24 مرداد 1397 گام نیوز 25 مرداد 1397 گام نیوز 26 مرداد 1397 گام نیوز 27 مرداد 1397 گام نیوز 28 مرداد 1397 گام نیوز 29 مرداد 1397 
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۰۹:۰۷    
مرد سرایدار که صاحب باغ را به خاطر رابطه پنهانی با همسرش در داخل خودرو به آتش کشیده بود پس از محاکمه در دادگاه کیفری تهران به قصاص محکوم شد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۸:۲۰    
به گزارش گام نیوز علیرضا زاکانی رئیس کمیسیون ویژه برجام در مجلس نهم درتوییتر درباره سخنان شبگ گذشته رئیس جمهور در تلویزیون، نوشت: منبع: مشرق
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۱:۱۵    
معاون امور عمرانی استاندار بوشهر گفت: در هفته دولت 48 پروژه با اعتبار 96 میلیارد تومان در سطح شهرستان دشتستان، افتتاح و مورد بهره برداری قرار خواهند گرفت.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۰:۳۵    
در میان هیات حاکمه و حتی ناظران غیردولتی و کارشناسان در ایران دو دیدگاه متفاوت درباره نحوه برخورد با ایالات متحده آمریکا وجود دارد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۶:۴۴    
مدیر حوزه علمیه استان بوشهر گفت: عده ای از مردم گلایه هایی نسبت به سخت گیری های بی مورد برخی از مأمورین پلیس راهنمایی و رانندگی شهر چغادک دارند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۲:۲۸    
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی مازندران از تحویل کیف پیدا شده در سالن انتظار فرودگاه رامسر حاوی 145 میلیارد ریالی توسط مامور پلیس فرودگاه به صاحبش خبر داد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۰:۳۴    
اهمیت این مستند بیش از هر چیز به روایت بخشی جذاب و البته مغفول و مظلوم از مدافعان حرم، یعنی لشکر فاطمیون بر می گردد. گروهی که همه اعضای آن افغانستانی هستند و...
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۰:۰۹    
رئیس کل بانک مرکزی با اشاره به افزایش عرضه ارز در بازار ثانویه گفت: همه ارز حاصله از صادرات غیرنفتی به بازار ثانویه می رود و همه واردات کالاهای غیراساسی از طریق بازار ثانویه تأمین می شود.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۰:۰۴    
نماینده دشتی و تنگستان از ابلاغ 50 میلیارد ریال اعتبار ملی به اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان برای بهسازی و تعریض جاده نوار ساحلی تنگستان و دشتی خبر داد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۰:۰۴    
استاندار بوشهر گفت: صنعت نفت و گاز استان بوشهر برای کاهش آلایندگی های زیست محیطی از ظرفیت و توان بالای شرکت های دانش بنیان استفاده کنند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۰۹:۵۹    
رتبه برتر عکاسی دومین جشنواره بین المللی فیلم 60 ثانیه ای و عکس هزار امید به بوشهر رسید.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۰۹:۵۴    
یک کارگروه قوی فعال شب وروزکار، معین بشوند فقط برای اینکه فکر کنند ببینند با مسئله ی بانک ها و با مسئله ی نقدینگی چه جوری بایستی برخورد کنند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۰۹:۴۹    
نماینده ای که از تریبون مجلس و یا از جایگاه نمایندگی مجلس برای حمایت از توطئه های دشمنان مردم و نظام سوء استفاده کرده و اهداف رسما اعلام شده آنان را دنبال می کند ...
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۰۹:۴۹    
وزیر راه و شهرسازی گفت: کسانی که فضا را بلافاصله پس از خروج آمریکا از برجام گل آلود کردند و بیشتر به فضا تنش وارد کردند اکنون باید به مردم پاسخگو باشند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۲۳:۰۵    
کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال درباره مسلمان و کعبی بیانیه ای صادر کرد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۲۳:۰۵    
رئیس شورای اجرایی حزب الله رژیم سعودی را مسئول تاخیر تشکیل دولت لبنان دانست.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۲۳:۰۵    
20 نماینده مجلس طی نامه ای خطاب به علی لاریجانی خواستار تجدیدنظر در استیضاح علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی شدند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۲۳:۰۵    
وزیر اطلاع رسانی ونزوئلا در مصاحبه ای به تشریح جزئیات بیشتری از ترور نافرجام رئیس جمهوری این کشور پرداخت.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۲۳:۰۵    
یک عضو کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی با بیان این ادعا از طریق روزنامه ها از ترور یک دانشمند موشکی سوریه مطلع شده، گفت به نظرش او فرد مثبتی نبود.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۲۲:۵۹    
کیمیا علیزاده به دلیل پارگی رباط صلیبی حضور در بازی های آسیایی 2018 را از دست داد و با تصمیم کادر فنی ملیکا میرحسینی جایگزین وی می شود.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۲۲:۵۹    
هیئت وزیران تعرفه واردات تخم مرغ را با هدف کنترل بازار این محصول از 5 درصد به 4 درصد کاهش داد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۲۲:۵۹    
بر اساس اعلام بانک مرکزی، در خرداد ماه سال جاری نقدینگی کشور از 1580 هزار میلیارد تومان عبور کرد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۲۲:۵۹    
نماینده مردم تهران از توضیحات وزیر اطلاعات درباره دوتابعیتی ها قانع نشد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۲۲:۵۹    
اندیشکده برهان همزمان با نقض عهد ایالات متحده آمریکا در توافق هسته ای، نشست تخصصی پیشرفت منهای برجام را با حضور جمعی از اساتید و پژوهشگران برگزار می کند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۲۲:۵۴    
به گزارش گام نیوز سید مصطفی آقا میرسلیم در صفحه شخصی خود در توییتر در مورد وظیفه اصلی بانک مرکزی به رئیس جمهور هشدار داد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۲۲:۴۳    
حجت الاسلام مجتبی ذالنوری طی نامه ای به رئیس سازمان صداوسیما از اعلام آمادگی خود برای حضور در مناظره در رسانه ملی پیرامون سوال از رئیس جمهور خبر داد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۲۲:۳۸    
به دنبال آتش سوزی طبیعی در ایالت کالیفرنیا، رئیس جمهور آمریکا ضمن اعلام وضعیت اضطراری شدید، خواهان اختصاص بودجه لازم برای کمک به آسیب دیدگان این حادثه شد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۷:۵۹    
به منظور انعکاس و انتقال میراث هشت سال دفاع مقدس و مقاومت اسلامی، هشتمین دوره جشنواره جایزه ادبی یوسف در بوشهر برگزار می شود.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۴:۰۲    
امام جمعه بردخون با تاکید بر لزوم تلاش برای رفع مشکلات مردم گفت: مردم را نسبت به دستاوردهای نظام امیدوار کنیم.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۴:۰۲    
مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر گفت: درایت و تیزهوشی مقام معظم رهبری چالش ها و تهدیدها را برای نظام اسلامی تبدیل به فرصت کرده است.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۳:۵۷    
دوره آموزشی یاوران ولایت دانش آموزان دختر متوسطه دوم فرماندهان واحدهای مقاومت دانش آموزی استان بوشهر برگزار شد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۳:۳۷    
فرماندار شهرستان جم بر لزوم استمرار گشت های نظارتی بر بازار تاکید کرد و گفت: نمایندگی تعزیرات به زودی در جم مستقر می شود.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۳:۲۲    
زهرا شاعری گفت: نخستین کارگاه آموزشی آشنایی با علوم و معارف دفاع مقدس در استان بوشهر 23 مردادماه در اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان بوشهر برگزار می شود.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۳:۰۷    
مدیر کل حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس استان بوشهر گفت: هشتمین دوره جشنواره جایزه ادبی یوسف که در قالب داستان کوتاه دفاع مقدس می باشد در استان بوشهر برگزار می شود.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۳:۰۲    
گام نیوز: سردار کفاش در گفتگوی تفصیلی با گام نیوز برنامه ها و وظایف بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان تشریح شد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۱:۱۶    
وزارت امور خارجه روسیه "استیون سیگال" هنرپیشه معروف آمریکایی را به سمت نماینده ویژه خود در مسائل مربوط به روابط انسانی بین مسکو و واشنگتن منصوب کرد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۱:۱۶    
امام صادق علیه السلام در کلامی گران بها نام شش گروهی که خداوند آنها را به سبب شش خصلت نابود می کند را بیان فرموده اند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۱:۱۶    
سخنگوی نیروی هوایی یمن تاکید کرد که حمله پهپادی نیروهای یمنی به پایگاه هوایی عربستان پاسخ به جنایت ائتلاف سعودی در شهر الحدیده بود.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۰:۵۶    
بررسی اقدامات و برنامه های برخی کمیسیون های مجلس در دو ماه اخیر نشان می دهد، اهالی بهارستان برای ورود به حوزه دیپلماسی اقتصادی جدی شده اند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۰:۵۶    
دکتر سید محمد علی شاه موسوی گردیزی دو روز پیش در جریان یک حمله تروریستی در مسجد صاحب الزمان (عج) در منطقه خواجه حسن گردیز به شهادت رسید. وحید جلیلی او را جهان وطن عصر ما می داند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۰:۵۱    
5 فروند هواپیمای جدید ATR ایران ایر که پول خرید آنها دو روز پیش نقدا پرداخت شده بود، دقایقی قبل در باند فرودگاه مهرآباد به زمین نشستند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۰:۵۱    
نماینده مردم ملایر در مجلس گفت: رئیس مجلس شورای اسلامی عنوان کرد که طبق تصمیم اتخاذ شده در جلسه کارگروه اقتصادی قوای سه گانه دیگر ارز دولتی به مسافران و گردشگران پرداخت نمی شود.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۰:۵۱    
مرتضی حسین پور از پاسدارانِ نیروی قدس سپاه بود که در زمان شهادت، فرماندهی عملیات لشگر حیدریون را بر عهده داشت. وی، دقایقی قبل از اسارت محسن حججی بر اثر اصابت گلوله به شهادت رسید.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۰:۲۶    
جدول برنامه مسابقات مرحله پلی آف لیگ یک بسکتبال استان بوشهر اعلام شد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۰:۲۱    
با تجهیز ششمین کارگاه مؤسسه مسکن و عمران اجتماعی بنیاد تعاون بسیج، شمار ساخت مسکن توافق شده این بنیاد برای زلزله زدگان کرمانشاه از 300 واحد عبور کرد ...
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۰:۲۱    
آیت الله مکارم شیرازی در خاطرات خود از کربلایی کاظم ساروقی در کتاب تفسیر نمونه می نویسد: کربلایی کاظم ساروقی از نظر تسلط بر آیات قرآنی دریا و چشمه جوشانی بود و طلاب همچون تشنگانی بر گرد این چشمه.