پنجشنبه ۳۱ خردادساعت ۱۴:۲۵Jun 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای گام نیوز 11 دی 1397 - gamnews.ir

گام نیوز 30 اسفند 1395 گام نیوز 29 اسفند 1396 گام نیوز 31 فروردین 1397 گام نیوز 31 اردیبهشت 1397 گام نیوز 30 خرداد 1397 گام نیوز 31 تیر 1397 گام نیوز 30 مرداد 1397 گام نیوز 31 شهریور 1397 گام نیوز 30 مهر 1397 گام نیوز 30 آبان 1397 گام نیوز 29 آذر 1397 گام نیوز 1 دی 1397 گام نیوز 2 دی 1397 گام نیوز 3 دی 1397 گام نیوز 4 دی 1397 گام نیوز 5 دی 1397 گام نیوز 6 دی 1397 گام نیوز 7 دی 1397 گام نیوز 8 دی 1397 گام نیوز 9 دی 1397 گام نیوز 10 دی 1397 گام نیوز 11 دی 1397 گام نیوز 12 دی 1397 گام نیوز 13 دی 1397 گام نیوز 14 دی 1397 گام نیوز 15 دی 1397 گام نیوز 16 دی 1397 گام نیوز 17 دی 1397 
گام نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۰۹:۰۶    
آقای روحانی و آقای ظریف و برخی مدیران دیگر، حرفی جز برجام و خیرات و برکات آن(!) ندارند که هر وقت حرف می زنند از برجام می گویند. مگر همه چیز کشور برجام است؟!
گام نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۲:۰۶    
زمین لرزه ای به بزرگی 4.6 ریشتر ساعت 11:27 دقیقه امروز چهارشنبه شهر وحدتیه شهرستان دشتستان استان بوشهر را لرزاند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۱:۰۶    
هیچ وقت با سردار سلیمانی وارد بحث های سیاست داخلی نشدیم و امیدوارم نشویم چون می خواهم این رابطه بسیار خوب ما با ایشان و دستگاه سیاست خارجی و نیروهای مختلف که در این حوزه فعال هستند حفظ شود.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۰:۵۱    
من خر دولت هستم ! این جواب قربانعلی فرخزاد رزین به قاضی موحد است، وقتی که به وی می گوید: حاضری پول هایی که به جیب زده ای را به بیت المال برگردانی؟! .
گام نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۰:۳۶    
نماینده سابق مردم تهران در مجلس گفت:در سال های قبل انتخابات 88 دشمنان ادعای تقلب در انتخابات را مطرح می کردند اما چون با همراهی مردم همراه نبود کار دشمنان به جایی نرسید اما در سال 88 برخی از شخصیت ...
گام نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۰:۳۶    
مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای بوشهر گفت: توانمندسازی مهارتی مددجویان بهزیستی و کمیته امداد از ضروری ترین نیازهای این قشر بوده و باید با مشارکت خیران زمینه های ایجاد اشتغال پایدار برای آنان فراهم شود.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۰:۲۱    
سیدجلال حسینی، کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در مورد بازگشت مهدی طارمی به تیم، سرمربی تصمیم گیرنده است و اگر برانکو موافق باشد همه ما هم دوست داریم این اتفاق رخ دهد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۰:۲۱    
دروازه بان استقلال با انتشار تصویری به شایعات درباره جدایی او از جمع آبی پوشان قوت بخشید.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۰:۲۱    
تیم ملی فوتبال ایران بعد از پایان اردوی خود در دوحه، به زودی راهی امارات خواهد شد تا به عنوان مدعی جدی جام، در کمپ خود مستقر شود.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۰۹:۵۱    
رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: در لایحه بودجه سال آینده، 14 میلیارد دلار ارز با نرخ 4200 تومانی به واردات کالا های اساسی اختصاص یافته است.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۰۹:۳۶    
در جلسه شورای شهر چه گذشت، از اعلام 5 اولویت شهردار بوشهر تا توضیحات رییس شورا درباره حواشی اخیر
گام نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۰۹:۲۱    
زور سبد خانواده های بوشهری به مرغ هم نخواهد رسید و فروش پروتئین سفید در واحدهای صنفی به طرز محسوسی کاهش یافته است.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۰۹:۰۶    
بی بی سی فارسی پس از انتشار فیلم اغتشاشات سال گذشته به جای تجمع دیروز مجبور به حذف این فیلم شد اما برخی رسانه های دیگر حاضر به حذف این فیلم آرشیوی نیستند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۰۹:۰۶    
نقطه تفاوت و حتی تقابل فرهنگ اسلامی با غربی آن که اسلام جذابیت جنسی و روابط زناشویی را در حریم روابط مشروع زناشویی تعریف می کند، در حالیکه در غرب روابط زناشویی تبدیل به ارزش اجتماعی و اقتصادی شده است.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۰۹:۰۶    
مدیرکل مدیریت بحران استانداری بوشهر گفت: تاکنون هیچ گونه خسارت جانی و مالی ناشی از زلزله شهر وحدتیه گزارش نشده است.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۱۴:۳۶    
این برای اولین بار نیست که استانداران بوشهر در بزرگداشت این حماسه بزرگ غیبت می کنند. سال گذشته نیز مصطفی سالاری استاندار سابق بوشهر غایب بزرگ این مراسم در مرکز استان بود.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۱۲:۲۱    
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت بوشهر از ثبت تعداد 2 هزار و 300 انبار ذخیره کالای استان در سامانه جامع انبارها و مراکز نگهداری کالا از آغاز طرح ساماندهی انبارها خبر داد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۱۲:۲۱    
بر اساس اعلام هواشناسی استان روز پنجشنبه آسمان بوشهر ابری همراه با بارش باران گاهی رگبار باران و رعد و برق و وزش باد به ویژه در مناطق شمالی و مرکزی پیش بینی شده است.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۱۲:۲۱    
رئیس مرکز پژوهش های شورای شهر بوشهر با بیان اینکه برنامه های راهبردی بالاترین سطح برنامه ریزی شهری است گفت: برنامه راهبردی عملیاتی شهر و شهرداری بندر بوشهر تهیه و تدوین شود.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۱۲:۰۶    
چه لزومی دارد که مردم ما بدانند انگلیسی ها چهار بار به بوشهر چشم طمع گشودند و قشون نظامی پیاده کردند اما چندین بار شکست مفتضحانه ای خوردند و عقب نشینی کردند؟ هنگام غلبه دشمن هم فتنه انگلیسی و قهر ...
گام نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۱۲:۰۶    
مسؤول بسیج جامعه پزشکی استان بوشهر از برپایی پانزدهمین بیمارستان صحرایی بسیج جامعه پزشکی استان بوشهر در بخش چاه مبارک عسلویه خبر داد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۱۰:۲۱    
المیادین در گزارشی به بررسی وضعیت نقض حقوق بشر در بحرین و سرکوب آزادی بیان از سوی رژیم آل خلیفه پرداخت.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۱۰:۰۶    
کارشناس سازمان هواشناسی کشور گفت: امروز بیشتر مناطق کشور جوی آرام خواهد داشت اما فردا موج بارشی جدیدی از سمت جنوب غرب وارد می شود که به تدریج مناطق مختلف کشور را تحت تاثیر قرار می دهد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۰۹:۳۶    
نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس گفت: با هماهنگی های انجام شده به دستور وزیر جهاد کشاورزی، زمینه صادرات گوجه فرنگی خارج از فصل استان بوشهر به میزان 15 درصد کل محصول تولیدی فراهم می شود.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۰۹:۳۶    
هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس شورای اسلامی حکم نهایی پرونده درازهی نماینده سراوان را صادر کرد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۰۹:۰۶    
دیروز سالروز تولد مربی اسطوره ای باشگاه منچستر یونایتد الکس فرگوسن است.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۰۸:۵۱    
سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در آستانه آغاز جام ملت های آسیا 2019، نکات جالبی را درباره 24 تیم حاضر در این رقابت ها منتشر کرد.