سه شنبه ۰۸ خردادساعت ۰۵:۲۵May 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای پایگاه خبری گسترش نیوز 28 آبان 1399 - gostaresh.news

پایگاه خبری گسترش نیوز 28 آذر 1396 پایگاه خبری گسترش نیوز 29 اسفند 1398 پایگاه خبری گسترش نیوز 31 فروردین 1399 پایگاه خبری گسترش نیوز 22 اردیبهشت 1399 پایگاه خبری گسترش نیوز 31 تیر 1399 پایگاه خبری گسترش نیوز 31 مرداد 1399 پایگاه خبری گسترش نیوز 31 شهریور 1399 پایگاه خبری گسترش نیوز 30 مهر 1399 پایگاه خبری گسترش نیوز 1 آذر 1399 پایگاه خبری گسترش نیوز 30 دی 1399 پایگاه خبری گسترش نیوز 30 بهمن 1399 پایگاه خبری گسترش نیوز 30 اسفند 1399 پایگاه خبری گسترش نیوز 1 آبان 1399 پایگاه خبری گسترش نیوز 2 آبان 1399 پایگاه خبری گسترش نیوز 3 آبان 1399 پایگاه خبری گسترش نیوز 4 آبان 1399 پایگاه خبری گسترش نیوز 5 آبان 1399 پایگاه خبری گسترش نیوز 6 آبان 1399 پایگاه خبری گسترش نیوز 7 آبان 1399 پایگاه خبری گسترش نیوز 8 آبان 1399 پایگاه خبری گسترش نیوز 9 آبان 1399 پایگاه خبری گسترش نیوز 10 آبان 1399 پایگاه خبری گسترش نیوز 11 آبان 1399 پایگاه خبری گسترش نیوز 12 آبان 1399 پایگاه خبری گسترش نیوز 13 آبان 1399 پایگاه خبری گسترش نیوز 14 آبان 1399 پایگاه خبری گسترش نیوز 15 آبان 1399 پایگاه خبری گسترش نیوز 16 آبان 1399 پایگاه خبری گسترش نیوز 17 آبان 1399 پایگاه خبری گسترش نیوز 18 آبان 1399 پایگاه خبری گسترش نیوز 19 آبان 1399 پایگاه خبری گسترش نیوز 20 آبان 1399 پایگاه خبری گسترش نیوز 21 آبان 1399 پایگاه خبری گسترش نیوز 22 آبان 1399 پایگاه خبری گسترش نیوز 23 آبان 1399 پایگاه خبری گسترش نیوز 24 آبان 1399 پایگاه خبری گسترش نیوز 25 آبان 1399 پایگاه خبری گسترش نیوز 26 آبان 1399 پایگاه خبری گسترش نیوز 27 آبان 1399 پایگاه خبری گسترش نیوز 28 آبان 1399 پایگاه خبری گسترش نیوز 29 آبان 1399 پایگاه خبری گسترش نیوز 30 آبان 1399 
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۷ - ۰۸:۱۱    
طرح جایگزینی 10 هزار موتور سیکلت برقی با موتورهای بنزینی در کشور برای نخستین بار به زودی آغاز می شود.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۶ - ۱۳:۵۳    
آخرین و به روزترین قیمت سکه و دلار را در این ویدیو ببینید.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۹ - ۱۵:۴۵    
قیمت انواع خودرو در بازار آزاد امروز نسبت به روز گذشته با تغییرات روبه رو شد.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۹ - ۱۰:۳۶    
قیمت دلار و یورو اعلام شد. نرخ رسمی 47 ارز اعلام شده توسط بانک مرکزی نشان دهنده ثبات قیمتی در همه نرخ ها است.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۶ - ۲۳:۵۶    
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز گفت: ترافیک در آزادراه کرج - قزوین حدفاصل پل فردیس تا استاندارد سنگین است.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۴ - ۱۵:۲۹    
سحر قریشی این عکس را از استوری خود منتشر کرد.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۴ - ۱۲:۰۸    
در گذشته نه چندان دور گرمای خلیج فارس، سرسبزی سواحل خزر، شکوه تخت جمشید، معماری اصفهان و حرم امام رضا (ع) در مشهد مقاصدی بودند که هرگاه هر ایرانی از روزمرگی خسته می شد به ذهنش برای سفر می رسید.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۳ - ۱۰:۳۷    
قیمت مصوب توزیع الکترونیکی گاز مایع اعلام شد که طی آن نرخ مصوب دولتی برای هر کپسول 11 کیلویی، 9700 تومان است و هر خانواده امکان دریافت چهار کپسول 11 کیلویی در ماه را خواهد داشت.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۲ - ۲۱:۰۷    
بومی سازی حداقل 8 فناوری مهم در صنعت فولاد و معادل 600میلیون دلار قطعه و تجهیز در یک سال، کاهش 50درصدی وابستگی ارزی و افت 10میلیون تنی نیازهای وارداتی صنعت فولاد نشان داده است که مهندسان ایرانی ید ...
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۲ - ۰۸:۵۳    
قیمت پژو 206 تیپ 5 امروز در بازار آزاد به 271میلیون تومان رسید.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۲ - ۰۴:۰۴    
به عقیده پزشک روس، ویروس کرونا می تواند باعث ریزش موی سر و صورت شود.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۱۱:۳۸    
جدیدترین قیمت تخم مرغ در بازار را در این گزارش مشاهده کنید.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۱۰:۵۰    
به تازگی تصاویری از ماشین لاکچری مهران مدیری در فضای مجازی دست به دست می شود و در میان کاربران جنجال های زیادی راه انداخته است. مهران مدیری از ثروتمندان سینما و تلویزیون ایران است ...
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۱۰:۲۰    
تصاویری از وضعیت مترو تهران بعد از ساعت 18 را در این خبر مشاهده می کنید.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۰۳:۳۵    
با اجرای طرح ملی پذیرندگی جامع و یکپارچه پرداخت کیف پول الکترونیکی توسط بانک مرکزی احتمالا از سال آینده شاهد فراگیر شدن شیوه جدید پرداخت از طریق کد QR در فروشگاه ها و پایانه های فروش خواهیم بود که در ...
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۱۴:۵۷    
علی اکبر صالحی معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان انرژی اتمی ایران با اهداء لوح از ذوب آهن اصفهان برای تامین آهن آلات پروژه ملی یون درمانی تقدیر کرد.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۱۴:۲۱    
چطور می شود دونفر از حدود دو دهه قبل خود جوان تر به نظر برسند!
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۰۹:۱۷    
با اوج گیری شمار مبتلایان و فوتی های کرونا، از 20 آبان ماه فعالیت تمام مشاغل غیرضروری در 25 مرکز استان از جمله تهران تا ساعت 18 مجاز و مشاغل گروه 3 و 4 نیز به طور کلی تعطیل شدند.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۰۵:۰۶    
چرا پنجره های واردات به روی پروفیل های خارجی باز است را در فیلم زیر مشاهده کنید.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۰۱:۳۰    
مهمانی و مسافرت به عنوان عوامل بسیار تاثیرگذار در اوج گیری مجدد ویروس کرونا در کشور شناخته می شود.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۰۱:۰۶    
قرار است که 830 هزار موتورسیکلت رسوبی از پارکینگ های پلیس راهور ترخیص شوند که به اعتقاد کارشناسان این کار ضربه بزرگی به محیط زیست می زند.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۲۹ - ۲۱:۱۷    
رئیس قوه مجریه از ارائه بسته کمک معیشتی به یک سوم جامعه در چهار ماه پیش رو خبر داد و خاطرنشان کرد: روز شنبه در ستاد ملی کرونا، این بسته تصویب می شود.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۲۹ - ۲۰:۰۲    
پنجره نقل و انتقالات فوتبال ایران ساعت 24 امشب بسته می شود و باید دید چه انتقال جذابی در 16 تیم لیگ برتر شکل خواهد گرفت.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۲۹ - ۱۳:۵۶    
یک مقام آگاه در شرکت ارتباطات زیرساخت در خصوص قطعی روز گذشته بخشی از مسیر پهنای باند بین الملل که باعث اختلال اینترنت برخی کاربران شد توضیح داد و گفت: شبکه به حالت نرمال بازگشته است.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۲۹ - ۱۳:۰۸    
معاون حمل ونقل وزیر راه و شهرسازی گفت: افرادی که تست آنها مثبت بوده پس از طی دوران قرنطینه که 14 روز است می تواند از حمل ونقل عمومی مسافری جاده ای، قطار و هواپیما استفاده کنند.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۲۹ - ۱۲:۴۱    
رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ورزقان از صدور دستور توقف فعالیت معدن اندریان ورزقان، توسط اداره کل حفاظت محیط زیست آذربایجان شرقی خبر داد.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۲۹ - ۱۲:۰۵    
سخنگوی وزارت بهداشت درباره نحوه اجرای ممنوعیت سفر مبتلایان کرونا (دارای مثبت کرونا) توضیح داد.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۲۹ - ۱۰:۳۸    
معاون امور صنایع وزارت صمت با اشاره به اقدام فوری وزارت صمت و بانک مرکزی برای ترخیص مواد اولیه، ماشین آلات و اجزاء قطعات مورد نیاز واحدهای تولیدی از گمرکات کشور گفت ...
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۲۹ - ۰۹:۱۷    
شرکت توزیع نیروی برق تهران از برگزاری مانور سراسری در شبکه برق تهران و کشور در روز 5 شنبه 29 آبان و قطعی موقت برق در برخی مناطق خبر داد.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۲۹ - ۰۸:۵۶    
رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران با اشاره به مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا اعلام کرد: بازار طلا و کلیه واحدهای صنفی اتحادیه طلا و جواهر تهران از روز شنبه اول آذرماه به مدت 15 روز تعطیل است.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۲۹ - ۰۶:۴۱    
این آسانسور دو طبقه است و با وجود شیوع ویروس کرونا روزانه 8 هزار نفر را جابجا می کند که این تعداد نسبت به میانگین 14 هزار نفر قبل از شیوع کرونا به طورقابل توجهی کاهش یافته است.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۲۹ - ۰۶:۰۵    
محمودی، مدیر کل اتباع و مهاجرین خارجی وزارت کشور گفت: افراد خارجی برای گرفتن شناسنامه ایرانی یک فرآیند سه ماهه را طی خواهند کرد و سپس برای صدور شناسنامه به ثبت احوال ارجاع داده خواهند شد.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۲۹ - ۰۵:۴۱    
زالی، رئیس ستاد ملی کرونا گفت: مناطق جنوب شرقی و شرقی و مناطق حاشیه شهرهای تهران بالاترین میزان ابتلا و بستری و مرگ ومیر را دارند.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۲۹ - ۰۵:۲۶    
محمد صلاح که در عروسی برادرش به بیماری کرونا مبتلا شده بود و مجبور شد به قرنطینه دو هفته ای برود، دومین تستش هم مثبت شد تا بازی مهم لیورپول مقابل لسترسیتی در لیگ برتر انگلیس را از دست بدهد.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۲۹ - ۰۵:۰۵    
دیابت یکی از انواع بیماریهای مزمن است که تغذیه و رژیم درمانی نقش بسیار مهم و اساسی در کنترل آن دارد و درصورتی که این بیماری کنترل نشود ...
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۲۹ - ۰۴:۰۲    
عوامل بسیاری در ریزش موی افراد سیگاری نقش دارند. سیگار کشیدن نشان داده است که به DNA فولیکول مو آسیب می رساند و موجب التهاب و زخم شده و در نهایت به آلوپسی آندروژنتیک منجر می شود.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۲۹ - ۰۳:۴۱    
باشگاه یوونتوس قصد دارد فدریکو برناردسکی و سامی خدیرا را در نقل و انتقالات زمستانی به فروش برساند.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۲۹ - ۰۳:۲۹    
هشتم آبان الی چهارم آذر ماه به عنوان هفته جهانی آگاه سازی آنتی بیوتیک ها نامگذاری شده؛ افزایش آگاهی عمومی از خطرات مصرف خودسرانه آنتی بیوتیک ها و یادآوری تجویز منطقی این دسته از داروها به پزشکان مهم ...
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۲۹ - ۰۲:۵۶    
پوست حساس در برابر بسیاری از محصولات آرایشی و بهداشتی حساسیت نشان می دهد و سریع قرمز می شود و خارش می گیرد و ممکن است به نور آفتاب نیز حساس باشد. در اینجا مواردی را ذکر کرده ایم.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۲۹ - ۰۲:۴۷    
مهاجم محروم پرسپولیس بدون صحبت با خبرنگاران این باشگاه را ترک کرد.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۲۹ - ۰۲:۲۹    
وقتی تب دارید، در مورد یک چیز مطمئنید و آن هم این که می خواهید هر چه زودتر از آن خلاص شوید. در این مطلب هر آنچه لازم است در مورد تب بدانید به شما می گوییم و اینکه چه می توانید بکنید تا تبتان پایین ...
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۲۹ - ۰۲:۰۲    
مهاجم جوان تیم فوتبال پرسپولیس قرارداد خود را با این تیم فسخ کرد تا از جمع سرخ ها جدا بشود.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۲۹ - ۰۱:۴۷    
سخنگوی وزارت امور خارجه طرح قطعنامه حقوق بشری در سازمان ملل متحد توسط دولت کانادا و تکرار ادعاهای بی اساس مبتنی بر گزارش های غیرواقعی و ساختگی را فاقد وجاهت قانونی و غیر قابل قبول دانست.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۲۹ - ۰۰:۵۳    
اخیرا درباره موضوع کاهش رقم قرارداد بازیکنان استقلال مطالب مختلفی از زبان مسئولان باشگاه استقلال با مدیران وزارت ورزش خواندیم.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۲۹ - ۰۰:۰۵    
یکی از بازیکنانی که تکلیفش با استقلال نامشخص و در آستانه جدایی از این تیم قرار داشت، سجاد آقایی بود که پس از توافق با مدیران و سرمربی تیم، در جمع آبی ها ماندگار شد.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۲۸ - ۲۳:۵۰    
تنها گذرگاه مرزی مشترک میان عربستان و عراق پس از 30 سال تعطیلی با حضور مقامات دو کشور به طور رسمی بازگشایی شد.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۲۸ - ۲۳:۴۴    
شیوع ویروس کرونا بازارها و مشاغل مختلفی را تحت تاثیر قرارداده؛ یکی از این بخش ها مسکن و حوزه ساخت و ساز است که با وجود این بیماری و وضعیت اقتصادی ، روزهای سختی را پشت سر می گذارد.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۲۸ - ۲۳:۳۲    
پس از سه روز پافشاری دلار در کانال 26000 تومان، امروز این کانال شکسته شد اما در آخرین ساعت معاملات نرخ به کانال قبلی برگشت ...
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۲۸ - ۲۳:۳۲    
وزارت امور خارجه جمهوری آذر بایجان نقش ولادیمیر پوتین ، رئیس جمهور روسیه در آخرین توافق صلح قره باغ را مهم خواند.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۲۸ - ۲۳:۱۷    
با ثبت قرارداد مهدی خانی، او می تواند در هفته دوم لیگ برتر برای سرخ ها به میدان برود.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۲۸ - ۲۳:۰۸    
رئیس شورای تامین کنندگان دام گفت: با توجه به انباشت دام در دامداری ها، قیمت گوشت روند کاهشی به خود گرفته است.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۲۸ - ۲۲:۴۷    
قانونگذاران دموکرات برای چهارمین بار از نانسی پلوسی در تصدی ریاست مجلس نمایندگان آمریکا حمایت کردند.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۲۸ - ۲۲:۲۶    
شورای نگهبان مصوبه مجلس شورای اسلامی برای الزام دولت به پرداخت یارانه کالاهای اساسی را تایید کرد.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۲۸ - ۲۲:۲۶    
پس از آنکه چند هفته شاهد افزایش فروش خودرو در سطح اروپا بودیم، اما شدت گرفتن شیوع کرونا در این قاره دوباره کسب و کار خودروسازان را از رونق انداخت.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۲۸ - ۲۲:۲۰    
شاهین طاهرخانی مدافع پیشین استقلال که به تازگی قراردادش را با آبی ها فسخ کرده است، دقایقی پیش برای مذاکرات نهایی وارد ساختمان باشگاه پرسپولیس شد.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۲۸ - ۲۲:۰۸    
سخنگوی سازمان اورژانس کشور از انتقال 23 تن از مصدومین حادثه برخورد دو قطار در قزوین به مراکز درمانی خبر داد و گفت: این حادثه مصدوم جدی ندارد.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۲۸ - ۲۲:۰۲    
فرمانده انتظامی سیستان وبلوچستان گفت: چهار نفر از اعضای یک باند حرفه ای و مسلح آدم ربایی در زاهدان دستگیر و این باند متلاشی شد.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۲۸ - ۲۱:۴۷    
به نظر می رسد تا چند ماه دیگر ده ها میلیون نفر واکسن مدرنا را تزریق کرده باشند.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۲۸ - ۲۱:۳۵    
بحث و جدل بین دولت و مجلس بر سر طرح تازه معیشتی مجلس که شورای نگهبان آن را رد کرده ادامه دارد و دولت به دلیل بار مالی طرح زیر بار موافقت با آن نمی رود ...
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۲۸ - ۲۱:۳۲    
وزارت خزانه داری آمریکا اعلام کرد سید محمود علوی ، وزیر اطلاعات ایران را در فهرست تحریم ها قرار داده است.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۲۸ - ۲۱:۲۶    
وزیر امور خارجه کشورمان با انتشار پیامی در فضای مجازی ضمن تاکید بر این موضوع که تعهداتمان ذیل برجام را اجرا می کنیم، نوشت: آماده مذاکره با آمریکا در خصوص شرایط احیای عنوان مشارکت کننده در برجام هستیم.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۲۸ - ۲۱:۱۷    
در شرایطی که بسیاری از متولیان حوزه مسکن از کاهش قیمت مسکن به واسطه کاهش نرخ ارز خبر می دهند، اما بررسی های میدانی مشخص کننده آن است که بازار مسکن با کاهش قیمت مواجه نشده و در شرایط رکودی سیر طبیعی ...
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۲۸ - ۲۰:۵۶    
حسین قاسمی گفت: اعمال جریمه یک میلیون تومانی برای خروج خودروهای با پلاک بومی از شهرهای قرمز هر 24 ساعت یکبار در صورت مشاهده پلیس و یا دوربین ها انجام خواهد شد.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۲۸ - ۲۰:۴۱    
وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه مردم با خیال راحت به سراغ خرید سهام سرخآبی ها بروند، گفت: در سطوح مختلف ...
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۲۸ - ۲۰:۲۳    
بازار سرمایه ایران سالی تاریخی را پشت سر گذاشت که چه به لحاظ رشد شاخص و چه بر اساس ارزش معاملات خرد قابل مقایسه با دوره های پیش نیست.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۲۸ - ۲۰:۰۲    
یک روز پس از افتتاح خط تولید پیشرفته ترین کیت تشخیص سریع بیماری کرونا توسط محققان دارویی ستاد اجرایی فرمان امام(ره)، 100 هزار عدد از این کیت ها برای توزیع در مناطق محروم کشور به وزارت بهداشت اهدا شد.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۲۸ - ۱۹:۵۳    
رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران با اشاره به مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا اعلام کرد: بازار طلا و کلیه واحدهای صنفی اتحادیه طلا و جواهر تهران از روز شنبه اول آبانماه به مدت 15 روز تعطیل می باشند.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۲۸ - ۱۹:۳۸    
مهاجم تیم پرسپولیس با قراردادی یک ساله به پیکان پیوست.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۲۸ - ۱۹:۰۲    
به گفته مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی وزارت کشور حدود 75 هزار نفر از فرزندان حاصل از ازدواج زنان ایرانی با مردان خارجی در وبسایت این اداره کل برای دریافت شناسنامه پیش ثبت نام کرده اند.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۲۸ - ۱۸:۵۶    
گروه صنعتی ایران خودرو به منظور اجرای سیاست های وزارت صمت مبنی بر افزایش عرضه خودرو به بازار، هشتمین مرحله فروش فوق العاده محصولات خود را با عرضه چهار محصول از فردا اجرا می کند.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۲۸ - ۱۸:۴۱    
شنیدن یک داستان مثبت دیگر درباره نتایج آزمایش واکسن کرونا توسط شرکت داروسازی Moderna بسیار هیجان انگیز بود و آنچه که اکثر محققان اذعان دارند این است که یک واکسن خوب محتمل ترین روش برای پایان دادن به ...
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۲۸ - ۱۸:۲۶    
از قدیم شنیده ایم که: مراقب باش کلیه هات سرما نخورن دلیل این توصیه اکید چیست؟ کبد، همراه با کلیه ها، تصفیه خانه های اصلی بدن ما هستند ...
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۲۸ - ۱۸:۲۶    
قانونگذاری در مجلس جدید به حداقل خود رسیده است!
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۲۸ - ۱۸:۲۰    
نحوه فعالیت بورس و بانک ها در زمان محدودیت های کرونایی جدید اعلام شد.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۲۸ - ۱۸:۱۴    
چند روز پیش مدرنا از اثربخشی بالای واکسن کرونا خود خبر داد و در مطلبی شما را با این غول بیوفناوری آشنا کردیم. حالا چندین نکته درباره واکسن کرونا مدرنا بیان می کنیم.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۲۸ - ۱۸:۰۸    
از 17 نفر از پزشکان و استادان دانشگاه با جعل عنوان کارمند امور مالی در استان مرکزی کلاهبرداری شد.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۲۸ - ۱۷:۵۹    
دیابت بیماری مزمن غیرقابل درمان و پیش رونده است که مشخصه آن ناتوانی پانکراس در ترشح کافی انسولین و یا ناتوانی بدن در استفاده موثر از انسولین ترشح شده می باشد.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۲۸ - ۱۷:۵۳    
هیئت وزیران به پیشنهاد معاونت حقوقی رئیس جمهور، آیین نامه اجرایی بندهای (الف) و (ب) تبصره (12) ماده واحده قانون بودجه سال 1399 کل کشور درخصوص افزایش حقوق بازنشستگان ...
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۲۸ - ۱۷:۵۳    
مهاجم مالیایی استقلال ظرف امروز و فردا از باشگاه استقلال پول خواهد گرفت.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۲۸ - ۱۷:۴۶    
تزریق داروهای تسکین دهنده درد مفاصل یکی از نخستین راه حل ها برای درمان بیماران مبتلا به آرتروز محسوب می شود، اما این کاهش درد برای مدت زمان طولانی دوام نمی آورد ...
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۲۸ - ۱۷:۴۶    
مدیر عامل اتحادیه تعاونی های عمرانی شهر تهران در رادیو گفت و گو تاکید کرد : اگر صنف مشاوران املاک زیرمجموعه وزارت راه و شهرسازی شود، پیامدش کاهش گردش نقدینگی در صنعت ساختمان است
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۲۸ - ۱۷:۳۵    
در حالی یک نماینده مجلس ادعای حمله سایبری به تاسیسات گاز کشور را مطرح کرده که این موضوع از سوی سخنگوی وزارت نفت تکذیب شده است ...
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۲۸ - ۱۷:۳۵    
جزئیات طرح همسان سازی مستمری بگیران صندوق بیمه اجتماعی اعلام شد.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۲۸ - ۱۷:۳۲    
اعلام اسامی پذیرفته شدگان نهایی آزمون ورودی دوره های دکتری تخصصی و پژوهشی (Ph.D) سال 1399 به اوایل آذر موکول شد.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۲۸ - ۱۷:۲۵    
سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران از تعطیلی دوهفته ای تمام مدارس تهران و عدم حضور کادر اجرایی و اداری در مدارس خبر داد.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۲۸ - ۱۷:۲۵    
متروی تهران با توجه به محدودیت های اخیر ستاد کرونا شلوغ ترین روز های خود را تجربه می کند.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۲۸ - ۱۷:۲۵    
گشت کلانتری در تهران به مردم برای مواظبت از گوشی موبایل تذکر می دهد.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۲۸ - ۱۷:۱۰    
همزمان با شیوع گسترده کرونا در کشور ضریب خطای بالای آزمایش پی سی آر نگرانی های تازه ای ایجاد کرده است ...
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۲۸ - ۱۷:۱۰    
روند بازار سهام این هفته در تمام روزها صعودی بود و در پایان معاملات این هفته شاخص کل به یک میلیون و 345 هزار واحد رسید. آیا این روند صعودی هفته آینده هم ادامه دارد؟
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۲۸ - ۱۷:۱۰    
هر ساله با آغاز فصل پاییز برداشت نیشکر از مزارع خوزستان آغاز می شود و تا اسفند ماه ادامه دارد.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۲۸ - ۱۷:۰۱    
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس از بررسی طرح ساماندهی استخدامها در کشور خبر داد و گفت: با تصویب نهایی این طرح در مجلس همه نیروها و کارکنان در ادارات یا استخدام رسمی می شوند یا پیمانی.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۲۸ - ۱۶:۴۹    
بیگلری گفت: درحال حاضر 20 گروه در کشور در حال تلاش برای ساخت واکسن کرونا هستند.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۲۸ - ۱۶:۴۹    
بازار امروز نسبت به روزهای پیشین خود رشد خیره کننده ای داشت و با 48 هزار واحد در حرکت خود در کانال یک میلیون و سیصد هزار را تثبیت کرد.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۲۸ - ۱۶:۴۳    
کلیات طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت ها متناسب با وضعیت و روند بیماری کووید 19 در شهرهای کشور، از سوی کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا، اعلام شد.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۲۸ - ۱۶:۴۳    
سود خالص فولاد امیرکبیر کاشان (نماد فجر) در نیمه نخست امسال 278 درصد رشد داشته است. #فجر بالاترین رشد سود خالص را در میان شرکت های فولادی تجربه کرده و سود خالص این شرکت به ازای هر سهم ...
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۲۸ - ۱۶:۳۴    
رئیس مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی درگذشت برادر همسر رئیس جمهوری را تسلیت گفت.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۲۸ - ۱۶:۳۴    
حسینی پویا دادستان اهواز در بازدید از شرکت فولاد اکسین خوزستان از عملکرد این شرکت تقدیر و حمایت کرد.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۲۸ - ۱۶:۳۴    
مدیرعامل باشگاه استقلال از بین گزینه هایی که هیات مدیره انتخاب کرده تا هفته آینده انتخاب خواهد شد.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۲۸ - ۱۶:۳۴    
واژگونی یک نیسان در اتوبان قم- تهران باعث ایجاد حریق شد.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۲۸ - ۱۶:۳۴    
امروز سهام با شتاب بیشتری در مسیر صعودی قرار گرفت و شاخص کل توانست با رشد بیش از 48 هزار واحدی کانال 1.3 میلیون واحدی را پس بگیرد.