سه شنبه ۰۸ خردادساعت ۱۶:۳۲May 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای پایگاه خبری گسترش نیوز 5 آبان 1399 - gostaresh.news

پایگاه خبری گسترش نیوز 28 آذر 1396 پایگاه خبری گسترش نیوز 29 اسفند 1398 پایگاه خبری گسترش نیوز 31 فروردین 1399 پایگاه خبری گسترش نیوز 22 اردیبهشت 1399 پایگاه خبری گسترش نیوز 31 تیر 1399 پایگاه خبری گسترش نیوز 31 مرداد 1399 پایگاه خبری گسترش نیوز 31 شهریور 1399 پایگاه خبری گسترش نیوز 30 مهر 1399 پایگاه خبری گسترش نیوز 1 آذر 1399 پایگاه خبری گسترش نیوز 30 دی 1399 پایگاه خبری گسترش نیوز 30 بهمن 1399 پایگاه خبری گسترش نیوز 30 اسفند 1399 پایگاه خبری گسترش نیوز 1 آبان 1399 پایگاه خبری گسترش نیوز 2 آبان 1399 پایگاه خبری گسترش نیوز 3 آبان 1399 پایگاه خبری گسترش نیوز 4 آبان 1399 پایگاه خبری گسترش نیوز 5 آبان 1399 پایگاه خبری گسترش نیوز 6 آبان 1399 پایگاه خبری گسترش نیوز 7 آبان 1399 پایگاه خبری گسترش نیوز 8 آبان 1399 پایگاه خبری گسترش نیوز 9 آبان 1399 پایگاه خبری گسترش نیوز 10 آبان 1399 پایگاه خبری گسترش نیوز 11 آبان 1399 پایگاه خبری گسترش نیوز 12 آبان 1399 پایگاه خبری گسترش نیوز 13 آبان 1399 پایگاه خبری گسترش نیوز 14 آبان 1399 پایگاه خبری گسترش نیوز 15 آبان 1399 پایگاه خبری گسترش نیوز 16 آبان 1399 پایگاه خبری گسترش نیوز 17 آبان 1399 پایگاه خبری گسترش نیوز 18 آبان 1399 پایگاه خبری گسترش نیوز 19 آبان 1399 پایگاه خبری گسترش نیوز 20 آبان 1399 پایگاه خبری گسترش نیوز 21 آبان 1399 پایگاه خبری گسترش نیوز 22 آبان 1399 پایگاه خبری گسترش نیوز 23 آبان 1399 پایگاه خبری گسترش نیوز 24 آبان 1399 پایگاه خبری گسترش نیوز 25 آبان 1399 پایگاه خبری گسترش نیوز 26 آبان 1399 پایگاه خبری گسترش نیوز 27 آبان 1399 پایگاه خبری گسترش نیوز 28 آبان 1399 پایگاه خبری گسترش نیوز 29 آبان 1399 پایگاه خبری گسترش نیوز 30 آبان 1399 
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۷ - ۱۳:۳۰    
مرد قبر کن که هنگام دفن جنازه در آرامستان ابن بابویه شهرری کوزه ای با 260 سکه عتیقه پیدا کرده بود بعد از تقسیم سکه ها با همکارش متواری شد.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۷ - ۰۵:۰۳    
باقلا یکی از محبوب ترین حبوباتی است که در هر فصلی از سال به نحوی مورد استفاده قرار می گیرد و در این خبر به برخی مزایا و معایبش می پردازیم.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۷ - ۰۱:۵۷    
در لیست تحریم های روز گذشته آمریکا یک قسمت جالب یعنی شباهت فامیلی یکی از تحریم شوندگان حقیقی با وزیر نفت ایران بود که توجه رسانه ها را به خود جلب کرد.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۶ - ۱۴:۰۹    
شرکت فولاد مبارکه اصفهان در مهرماه امسال معادل 6735 میلیارد تومان از محصولات خود را به فروش رساند که نسبت به دوره 1 ماهه مشابه سال قبل افزایش 98 درصدی را نشان می دهد ...
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۶ - ۱۳:۱۵    
رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان یزد گفت: بر اساس دستور العمل ابلاغی وزارت صنعت ، معدن و تجارت تمامی کارت های بازرگانی از سامانه یکپارچه اعتبار سنجی و رتبه بندی اعتباری تائید می شود.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۶ - ۱۲:۴۵    
همزمان با 13 آذر و روز بیمه، نخستین نمایشگاه تخصصی صنعت بیمه کشور به صورت آنلاین برگزار می شود.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۶ - ۱۲:۴۵    
فولاد مبارکه را باید بزرگ ترین و حتی مهم ترین واحد فولادی کشور دانست. این شرکت جایگاه ویژه ای در تولید و اقتصاد کشور بر عهده دارد. این مجموعه در همین حال، نقش اساسی در تولید ناخالص داخلی ایفا می کند ...
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۶ - ۱۲:۰۹    
حکم حبس برای جواد شکوری مقدم، بنیان گذار آپارات و فیلیمو، مهم ترین اتفاق این روزها در محافل اقتصادی است.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۶ - ۱۱:۳۶    
بر اساس یکی از پیشنهادهای کمیسیون اقتصادی مجلس سازمان بورس و اوراق بهادار مکلف است نسبت به افشای اطلاعات معاملات کلیه اشخاص حقوقی در زمان معامله اقدام کند.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۶ - ۱۱:۱۵    
نکته قابل ملاحظه در رابطه با ساختمان رجیستری نمایشگاه اصفهان، معماری خارق العاده این بناست که آمیخته ای از هنرهای گره چینی، کاشی کاری، مینیاتور، گچ بری، هنرهای چوبی و... محسوب می شود
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۶ - ۱۰:۰۳    
با پول آپارتمان قدیمی مرکز تهران، می شود یک آپارتمان نو در قلب لس آنجلس خرید و با پول سوئیتی در جنوبی ترین مناطق تهران، می شود یک آپارتمان جادار در مرکز شهر دیترویت امریکا معامله کرد!
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۶ - ۰۹:۳۰    
بازار خودرو همگام با نوسانی شدن نرخ ارز، چند هفته ای است که بر مدار ریزش قرار دارد. این ریزش ها دیروز هم تداوم یافته و کارشناسان معتقدند درصورت افت نرخ دلار به کانال 27 هزار تومان ...
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۶ - ۰۹:۰۹    
طرح جدید پیش فروش 9 محصول شرکت سایپا ویژه آبان 99 از ساعت 14 روز سه شنبه 6 آبان به صورت اینترنتی آغاز می شود و تا 3 روز ادامه خواهد داشت.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۶ - ۰۸:۴۲    
دیروز دلار هزار تومان دیگر از ارزش خود را از دست داد و به 28 هزار و 100 تومان رسید. اما قیمت دلار امروز چه تغییری می کند؟ آیا روند امروز دلار کاهشی است؟
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۶ - ۰۷:۴۵    
خودروهای مرسدس بنز نه تنها به دلیل تامین ایمنی سرنشینان و عابرین پیاده در هنگام تصادف، بلکه به دلیل وجود سیستم پیشگیری از تصادف، موفق به کسب پنج ستاره کامل از موسسه NCAP شده است.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۶ - ۰۷:۲۱    
استاد اقتصاد و عضو هیئت علمی دانشگاه الزهرا گفت: بطور مشخص اصلی ترین علت افزایش قیمت ارز از سال 1390 به این سمت افزایش کسری بودجه دولت و در سال های اخیر کسری منابع بانک هاست.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۶ - ۰۷:۰۳    
رییس اتحادیه طلا و جواهر با تاکید بر روند نزولی بازار از حباب یک میلیون و 600 هزار تومانی سکه خبر داد.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۶ - ۰۶:۰۳    
حقانی کارشناس بازار بورس گفت: چرا بانک ها در اردیبهشت ماه سهام خود را نفرختند. چرا مصوبه کنترل بازار بوسیله مسئولین بورس لغو شد
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۶ - ۰۴:۲۷    
از زمان شروع همه گیری کرونا و تأکید مراجع درمانی بر رعایت شستن دست ها یا سایر مسائل بهداشتی، این سؤال پیش می آید که آیا این تأکیدهای مکرر، می تواند باعث به وجود آمدن وسواس در بزرگسالان و کودکان شود؟
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۶ - ۰۴:۰۶    
اگر می خواهید وزن خود را تحت کنترل نگه دارید، دانش عمومی که اساساً به دو چیز خلاصه می شود این باور را به شما می دهد: تعداد کالری مصرفی و کالری که می سوزانید ...
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۶ - ۰۳:۳۰    
بررسی و کالبدشکافی اجساد قربانیان مبتلا به کووید 19 مشخص می سازد که مخاط بینی و دهان آنها تا 18 ساعت پس از مرگ نیز حاوی ویروس کرونا است اما پوست آنها هیچ گونه آلودگی ویروسی را نشان نمی دهد.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۶ - ۰۳:۰۰    
تکلیف محسن ربیع خواه که از سه تیم لیگ برتری پیشنهاد دریافت کرده تا پایان این هفته مشخص می شود.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۶ - ۰۲:۳۹    
وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی از روسیه خواسته محدودیت های تسلیحاتی علیه ایران را که یکشنبه هفته گذشته منقضی شد رعایت کند.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۶ - ۰۲:۳۰    
کتک کاری بین بازیکن و سر مربی در تمرین تیم فوتبال استقلال تایید نشد.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۶ - ۰۲:۱۸    
نگاه ترامپ به برگه رای همسرش ملانیا ترامپ، جنجال ساز شد. رسانه ها در این خصوص می گویند حتی دونالد نیز اطمینان ندارد که همسرش به او رای داده است یا خیر.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۶ - ۰۱:۰۳    
دادستان عمومی و انقلاب تبریز اعلام کرد: شایعه پراکنان فضای مجازی که تجارت اعضای بدن بیمار کرونایی را شایع کرده بودند در دام قانون گرفتار شدند.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۶ - ۰۰:۴۸    
باشگاه پرسپولیس برای احقاق حق باشگاه و رفع سوء تعبیر پیش آمده از حرکت شادی گل عیسی آل کثیر خواهان برگزاری جلسه استماع شد.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۶ - ۰۰:۳۰    
کارشناس مسائل بین الملل در گفتگویی اهمیت آرای خاکستری را در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا مورد بررسی قرار داد.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۶ - ۰۰:۰۹    
ریزش قیمت دلار در بازار ، خرید و فروش در بازار خودرو را متوقف کرد.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۶ - ۰۰:۰۰    
وزیر امور خارجه کشورمان با انتشار توئیتی به تحریم های جدید آمریکا علیه ایران واکنش نشان داد.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۵ - ۲۳:۴۸    
با وجود اینکه از آزاد سازی سهام عدالت حدود پنج ماه است که می گذرد اما هنوز تکلیف سهام عدالت متوفیان مشخص نشده است.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۵ - ۲۳:۴۲    
سریال پس از باران مجموعه ای تلویزیونی به کارگردانی سعید سلطانی است که در 40 قسمت در سال 1379 از شبکه 3 سیما ایران پخش شد این شب ها مجددا از شبکه آی فیلم در حال پخش است.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۵ - ۲۳:۲۴    
بازارهای مختلف اعم از خودرو، سهام، سکه و دلار روزی منفی را پشت سر گذاشتند و قیمت ها در تمام بازارها در مسیری نزولی قرار گرفته است ...
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۵ - ۲۳:۲۴    
مهاجم تیم فوتبال استقلال پس از دریافت مطالبات خود امشب (دوشنبه) به تهران رسید.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۵ - ۲۳:۰۹    
عاق والدین مسئله ایست که در خوشبختی و بدبختی فرد تاثیر زیادی دارد. گفتار حاج آقای فاطمی نیا را در مورد عاق شدن بعد از مرگ والدین در ویدئو ببینید.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۵ - ۲۳:۰۳    
آنچه در زیر می آید قیمت انواع تلویزیون های 2 تا 5 میلیون تومانی موجود در سطح بازار است؛ منبع: اقتصاد آنلاین
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۵ - ۲۲:۵۷    
فردی که با برداشت غیرمجاز اینترنتی از حساب پدر، 120 میلیون ریال صرف خرید بازی های رایانه ای کرده بود دستگیر شد .
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۵ - ۲۲:۴۵    
تحقیقات میدانی از بازار معاملات خرید وفروش مسکن در شهر تهران نشان می دهد یکی از مهم ترین و بارزترین مشخصه های فایل های عرضه شده به بازار مسکن در روزهای اخیر ...
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۵ - ۲۲:۳۹    
سرکلانتر هفتم پایتخت از دستگیری فردی شرور که علاوه بر اخلال در نظم عمومی ، شیشه های 5 دستگاه خودرو و 3 باب مغازه را در محله خزانه تخریب کرده بود ...
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۵ - ۲۲:۲۷    
بازار ارز امروز در ساعاتی، تک نرخی شد. دلار صرافی و آزاد بدون فاصله، بازار را طی می کردند، حتی نرخ نیما نیز به نرخ کشف شده در فردوسی نزدیک شد. منبع: اکوایران
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۵ - ۲۲:۲۷    
محمد مهدی فروردین رئیس فراکسیون ورزش مجلس گفت : قبل از اینکه نام افراد برای حضور در پست هایی مثل مدیرعاملی پرسپولیس مطرح شود، قانون منع بکارگیری بازنشستگان را در این مورد بررسی خواهند کرد.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۵ - ۲۲:۰۰    
امروز 4 خبر را زیر ذره بین قرار داده ایم: منبع: اکوایران
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۵ - ۲۱:۴۸    
پس از آنکه باشگاه تراکتور در بیانیه ای رشید مظاهری را به تبانی متهم کرد، باشگاه استقلال هم اعلام کرد از این تیم شکایت خواهد کرد.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۵ - ۲۱:۴۲    
در حالی که روزهای گذشته قیمت هرکیلو شقه گوسفندی در سطح شهر تهران به بیش از 140 هزار تومان رسیده بود، امروز رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی از کاهش 6 تا 7 هزار تومانی قیمت گوشت گوسفندی خبر داد.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۵ - ۲۱:۳۳    
بوکسور معروف رباط کریم پس از قتل هولناک در خیابان فراری شد.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۵ - ۲۱:۱۸    
وزارت خزانه داری آمریکا چند شخص و نهاد ایرانی را به فهرست تحریم ها اضافه کرد و اطلاعات تحریمی مربوط به چند شرکت تحریم شده را به روزرسانی کرد.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۵ - ۲۱:۰۰    
تعدای از داوطلبان نظام قدیم کنکور و نمایندگان مجلس از وزارت علوم تقاضا دارند برگزاری کنکور نظام قدیم تا سال 1400 تمدید شود.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۵ - ۲۰:۴۸    
امروز معامله گرها 600 میلیارد تومان سهام فولاد خرید و فروش کردند، بیشترین معاملات بورس و فرابورس به گروه فلرات اساسی تعلق داشت و 4.2درصد از کل سهام حق تقدم معدنی دماوند معامله شد.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۵ - ۲۰:۳۳    
یکی از مشکلات رایج افراد مبتلا به دیابت، خشکی دهان است که دارای دلایل مختلفی از جمله افزایش ادرار در دوران دیابت می باشد.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۵ - ۲۰:۲۱    
عملکرد ضعیف وزارت اقتصاد و سیاست ها اشتباه اتخاذ شده در طول مدیریت دو ساله فرهاد دژپسند، نمایندگان را به تکاپو استیضاح انداخته است ...
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۵ - ۲۰:۰۰    
رییس قوه قضائیه از مسئولان دادگستری خواست که اجرای طرح دورکاری کارکنان را به گونه ای مدیریت کنند که حقوق مردم و ارباب رجوع رعایت شده و در پیگیری کار مردم و رسیدگی به موقع به پرونده ها ...
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۵ - ۱۹:۵۴    
نتایج کنکور کارشناسی ارشد99 روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر شد.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۵ - ۱۹:۴۵    
فروش سری جدید تلفن همراه آیفون در حالی در کشورمان آغاز شده که خریداران برای رجیستری این محصول ابهام دارند.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۵ - ۱۹:۲۷    
داشتن درآمد کافی برای شما، حتی با یک کار تمام وقت در شهرهای گرانی مانند ونکوور و تورنتو سخت است. پس بهتر است آماری که بعضی از مجلات کاریابی در کانادا را با هم در ادامه بخوانیم تا بتوانیم دید بهتری در ...
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۵ - ۱۹:۱۸    
طبق آخرین آمار ارائه شده توسط سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، بیشترین رشد سهم بازار اپراتورهای تلفن همراه تا پایان شهریور ماه سالجاری به نسبت خرداد ماه، با 0 ...
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۵ - ۱۸:۵۷    
در حالی که ارزش دلار تقویت شده و مذاکرات در خصوص بسته محرک مالی جدید در آمریکا هیچ پیشرفتی نداشته است، قیمت طلا امروز کاهش داشت و به پایین ترین رقم بیش از یک هفته اخیر رسید.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۵ - ۱۸:۴۵    
قیمت انواع لاستیک خودرو در بازار لوازم یدکی خودرو به شرح جداول زیر است: لاستیک بارز نوع سایز قیمت (تومان) لاستیک بارز گل P640 185/65R14 660,000 لاستیک بارز گل P640 ...
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۵ - ۱۸:۳۰    
رییس سازمان برنامه و بودجه گفت: لایحه بودجه سال آینده با اصلاح ساختار به مجلس شورای اسلامی تقدیم می شود.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۵ - ۱۸:۳۰    
رئیس سازمان ثبت اسناد گفت: با همکاری مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه، 38 نفر از کارکنان خاطی سازمان و همچنین 4 وکیل که اقدام به دلالی در حوزه مرکز مالکیت معنوی می کردند، دستگیر شده اند.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۵ - ۱۸:۱۸    
شورای اسلامی شهر تهران 21 عضو دارد که تاکنون پنج نفر از آنان به بیماری کرونا مبتلا شده اند.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۵ - ۱۸:۱۸    
رئیس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان با اشاره به تولید روزانه 22 تا 23 میلیون ماسک و مواد ضدعفونی کننده در کشور و انتظار کاهش قیمت مواد ضدعفونی کننده گفت ...
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۵ - ۱۸:۱۲    
تیم فوتبال پرسپولیس در دیداری دوستانه ملوان بندرانزلی را با 3 گل شکست داد.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۵ - ۱۸:۱۲    
رییس شرکت ایمیدرو گفت: صادرات محصولات فولادی به جای شمش فولاد بسیار با اهمیت است.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۵ - ۱۸:۰۳    
سال های زیادی از معرفی نخستین نوشابه های انرژی زا به بازار جهان و ایران نمی گذرد اما طی همین زمان این نوشابه ها طرفداران پر و پا قرص خود را به ویژه میان نوجوانان و جوانان پیدا کرده است.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۵ - ۱۷:۵۷    
گوینده شبکه خبر اشتباه رخ داده در خبر 13 را اصلاح کرد.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۵ - ۱۷:۵۱    
سکته مغزی در دنیا دومین علت مرگ انسان به شمار میرود. اما به راستی چه عواملی سبب بروز سکته مغزی میشوند و روشهای پیشگیری و درمان سکته مغزی چیست؟
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۵ - ۱۷:۴۵    
عامل ترویج بازی مومو در بابل شناسایی و دستگیر شد.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۵ - ۱۷:۴۵    
مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان از بهره برداری محل جدید برگزاری رویدادهای نمایشگاهی استان در نیمه آبان ماه خبر داد.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۵ - ۱۷:۴۲    
گروه خودروسازی سایپا دقایقی قبل تیزر جدید شاهین دنده ای را منتشر کرد. این گروه خودروسازی چند روز قبل خبری را مبنی بر آغاز تولید آزمایشی این خودرو اعلام کرده بود.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۵ - ۱۷:۲۴    
روند بازار سهام از شروع معاملات هفته گذشته نزولی بوده و امروز نیز در ادامه ریزش ها، شاخص کل بیش از 2٫5 درصد ریزش کرد و به یک میلیون و 336 هزار واحد رسید، اما روند بازار در ادامه چگونه خواهد بود؟
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۵ - ۱۷:۲۴    
تمامی دنیا منتظر تصمیم مردم کشور آمریکا هستند. انتخاب بین بایدن و ترامپ بی شک تاثیر بسزایی در شرایط سیاسی و اقتصادی بسیاری از کشورها می گذارد.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۵ - ۱۷:۲۴    
سعید انصاری، فرزند سفیر پیشین ایران در رم در زمان حکومت پهلوی بود که فردی سرمایه دار و ثروتمند به شمار می رفت و فعالیت های اقتصادی گسترده ای را در ایتالیا در دست داشت.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۵ - ۱۷:۲۴    
سوزش چشم دلایل مختلفی دارد که مهم ترین آن آلرژی ها می باشند. با پیدا کردن علت اصلی سوزش چشم با راهکارهایی مناسب می توانید آن را درمان کنید
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۵ - ۱۷:۱۸    
سبحانی رئیس انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران با بیان اینکه مبنای قیمت محصولات فولادی عرضه و تقاضاست، گفت ...
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۵ - ۱۷:۰۹    
مجری خط 7 متروی تهران: آسانسور کارگاهی ایستگاه در حال احداث توحید با ظرفیت یک و نیم تن در تاریخ 31 شهریور برای بخش های مختلف گواهی تاییدیه گرفته بود.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۵ - ۱۷:۰۳    
ایالت اوهایوی آمریکا نقش عجیبی در انتخاب رئیس جمهور آمریکا دارد.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۵ - ۱۶:۵۷    
رئیس جمهور امریکا در واکنش به فراموشی رقیب دموکراتش در به یاد آوردن نام وی، او را به داشتن زوال عقل متهم کرد.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۵ - ۱۶:۵۷    
حسنعلی موبدی- کارشناس صنعت نمایشگاهی
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۵ - ۱۶:۵۴    
مدیرعامل بهشت زهرا درباره ی احتمال بسته شدن کامل درهای این آرامگاه توضیحاتی ارائه کرد.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۵ - ۱۶:۴۸    
دبیر انجمن واردکنندگان خودرو می گوید: واردات خودروهای خارجی که در جاده مشاهده شده، ترانزیت است. یعنی خودروهای خارجی و آمریکایی از گمرکات جنوب کشور به گرجستان، اوکراین، ارمنستان ...
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۵ - ۱۶:۴۸    
متخصص بیماری های قلب و عروق گفت: فشار خونی که توسط فرد در منزل گرفته می شود نباید بالاتر از 13 روی 8 باشد.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۵ - ۱۶:۴۲    
سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس از ابتلای وزیر کار به کرونا خبر داد و گفت: جلسه سؤال از وزیر در کمیسیون اجتماعی به دلیل ابتلای وی به کرونا برگزار نشد.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۵ - ۱۶:۳۰    
از شروع کرونا، به دلیل استفاده بیش از حد از مواد ضدعفونی کننده سطوح و انواع ژل و مواد ضدعفونی کننده دست بسیاری از افراد از نظر پوستی به ویژه پوست دست دچار خشکی و حتی آکنه شده اند.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۵ - ۱۶:۰۹    
حسام گودرزی - دبیرکل انجمن دهه شصتی های ایران
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۵ - ۱۶:۰۹    
حدود 50 جلد قرآن فرسوده و کتب ادعیه مستهلک که به آب سپرده شده بود، در کنار ساحل سد تنگاب جمع آوری شد.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۵ - ۱۶:۰۳    
حجت الله فیروزی، سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس، در جلسه علنی امروز (پنجم آبان) مجلس شورای اسلامی گزارش این کمیسیون درباره بازار فولاد را قرائت کرد ...
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۵ - ۱۶:۰۰    
مدیر عامل سایپایدک از تعریف 10 محور در بسته بهبود رونق کسب و کار شبکه نمایندگی های فروش و خدمات پس از فروش گروه خودروسازی سایپا خبر داد.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۵ - ۱۶:۰۰    
محمدرضا اکبری، کارتونیست و گرافیست خوش ذوق روزنامه همشهری که جمعه دوم آبان ماه به دلیل ابتلا به مننژیت در بیمارستان امام حسین (ع) درگذشت، متولد سال1364 مشهد بود.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۵ - ۱۶:۰۰    
پل پوگبا خبر خداحافظی اش از تیم ملی فرانسه به دلیل اظهارات امانوئل مکرون رئیس جمهوری این کشور را تکذیب کرد.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۵ - ۱۵:۴۹    
در روزهای گذشته قفسه های فروشگاه ها از روغن خالی شده است.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۵ - ۱۵:۴۳    
شاگردان یحیی گل محمدی در دومین دیدار تدارکاتی خود امروز به مصاف ملوان خواهند رفت.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۵ - ۱۵:۳۷    
با این موضوع لغو درخواست فروش سهام عدالت تصویب شده اما هنوز اجرایی نشده این در حالی است که ارزش کل سهام عدالت 38 درصد افت کرده است، در صورت فروش سهام چقدر پول برای سهامداران واریز می شود؟
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۵ - ۱۵:۳۷    
قیمت گوشت قرمز در روزهای اخیر افزایش چشمگیری داشته است.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۵ - ۱۵:۲۵    
رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه بار دیگر در بحبوحه تنش دیپلماتیک میان آنکارا و پاریس، از امانوئل ماکرون، رئیس جمهور فرانسه خواست آزمایش کنترل روانی بدهد.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۵ - ۱۵:۲۵    
کورش گرامی، تحلیلگر بازارهای مالی گفت: قیمت واقعی دلار را اکنون می توان 24 هزار تومان و تا پایان سال 28 هزار تومان برآورد کرد.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۵ - ۱۵:۱۹    
رییس سازمان هواپیمایی از جلسه مشترک با حضور اعضای کمیسون عمران مجلس و وزیر راه و شهرسازی برای تعیین نرخ بلیت پروازها در هفته جاری خبر داد و گفت: اکنون همه پروازها با رعایت ظرفیت 60 درصدی انجام می شود.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۵ - ۱۵:۱۶    
تحلیل وضعیت بورس امروز (99/08/05) را در این ویدیو مشاهده کنید.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۵ - ۱۵:۱۶    
بازیکنان تیم فوتبال استقلال بابت عدم دریافت مطالبات فصل گذشته خود ناراحت هستند.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۵ - ۱۵:۱۶    
سازمان بورس و اوراق بهادار در خصوص تولید محتوای آموزشی و فرهنگسازی در بازارسرمایه فراخوان داد.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۵ - ۱۵:۰۴    
سخنگوی گمرک ایران علل ترخیص نشدن دو کشتی حامل روغن خوراکی در بندر عباس را اعلام کرد.