سه شنبه ۰۸ خردادساعت ۰۸:۰۳May 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای پایگاه خبری گسترش نیوز 9 آبان 1399 - gostaresh.news

پایگاه خبری گسترش نیوز 28 آذر 1396 پایگاه خبری گسترش نیوز 29 اسفند 1398 پایگاه خبری گسترش نیوز 31 فروردین 1399 پایگاه خبری گسترش نیوز 22 اردیبهشت 1399 پایگاه خبری گسترش نیوز 31 تیر 1399 پایگاه خبری گسترش نیوز 31 مرداد 1399 پایگاه خبری گسترش نیوز 31 شهریور 1399 پایگاه خبری گسترش نیوز 30 مهر 1399 پایگاه خبری گسترش نیوز 1 آذر 1399 پایگاه خبری گسترش نیوز 30 دی 1399 پایگاه خبری گسترش نیوز 30 بهمن 1399 پایگاه خبری گسترش نیوز 30 اسفند 1399 پایگاه خبری گسترش نیوز 1 آبان 1399 پایگاه خبری گسترش نیوز 2 آبان 1399 پایگاه خبری گسترش نیوز 3 آبان 1399 پایگاه خبری گسترش نیوز 4 آبان 1399 پایگاه خبری گسترش نیوز 5 آبان 1399 پایگاه خبری گسترش نیوز 6 آبان 1399 پایگاه خبری گسترش نیوز 7 آبان 1399 پایگاه خبری گسترش نیوز 8 آبان 1399 پایگاه خبری گسترش نیوز 9 آبان 1399 پایگاه خبری گسترش نیوز 10 آبان 1399 پایگاه خبری گسترش نیوز 11 آبان 1399 پایگاه خبری گسترش نیوز 12 آبان 1399 پایگاه خبری گسترش نیوز 13 آبان 1399 پایگاه خبری گسترش نیوز 14 آبان 1399 پایگاه خبری گسترش نیوز 15 آبان 1399 پایگاه خبری گسترش نیوز 16 آبان 1399 پایگاه خبری گسترش نیوز 17 آبان 1399 پایگاه خبری گسترش نیوز 18 آبان 1399 پایگاه خبری گسترش نیوز 19 آبان 1399 پایگاه خبری گسترش نیوز 20 آبان 1399 پایگاه خبری گسترش نیوز 21 آبان 1399 پایگاه خبری گسترش نیوز 22 آبان 1399 پایگاه خبری گسترش نیوز 23 آبان 1399 پایگاه خبری گسترش نیوز 24 آبان 1399 پایگاه خبری گسترش نیوز 25 آبان 1399 پایگاه خبری گسترش نیوز 26 آبان 1399 پایگاه خبری گسترش نیوز 27 آبان 1399 پایگاه خبری گسترش نیوز 28 آبان 1399 پایگاه خبری گسترش نیوز 29 آبان 1399 پایگاه خبری گسترش نیوز 30 آبان 1399 
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۱۷ - ۱۶:۱۹    
رئیس شورای شهر تهران: هم شورای شهر و هم مجمع نمایندگان تهران درخواست تعطیلی دو هفته ای تهران را داده اند.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۱۶ - ۱۷:۵۹    
با مبلغی حدود 95 میلیون تومان، امکان خرید موتورسیکلت یاما ها مدل کیوبکس 125 سی سی و موارد مشابه را دارید.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۱۵ - ۰۱:۴۷    
کرونا ویروسی است که از طریق تنفس به افراد دیگر منتقل می شود. بنابراین, افرادی که به صورت جمعی و از قلیان مشترکی استفاده می کنند در صورتی که یکی از آن ها مبتلا به کرونا ویروس باشد احتمال انتقال این ...
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۱۳ - ۰۲:۰۶    
لیر ترکیه بار دیگر به پایین ترین سطح تاریخ خود رسید.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۱۲ - ۲۱:۱۲    
آخرین به روزرسانی عمده تویوتا هریر به سال 2014 برمی گردد که بعد از شش سال نمونه جدید آن طراحی شده است و در تابستان سال 2021 به بازار عرضه می شود.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۱۲ - ۱۴:۳۶    
سخنگوی وزارت بهداشت ضمن اعلام آخرین آمار بیماران و بهبودیافتگان کرونا در کشور گفت: در 24 ساعت گذشته 440 نفر بر اثر کرونا جان باختند.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۱۱ - ۱۵:۴۰    
معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی گیلان اعلام کرد: اگرچه تاکنون شواهدی درمورد انتقال ویروس کرونا از طریق مواد غذایی دیده نشده است ...
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۱۰ - ۱۵:۰۹    
همتی: بسته جدید ارزی در راه است.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۱۰ - ۱۴:۵۷    
معاون پرستاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: مجوز جذب 7 هزار پرستار از طرف معاون توسعه منابع و مدیریت وزارت بهداشت اخذ شده است.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۱۰ - ۱۳:۳۹    
مدیرعامل بانک توسعه صادرات ایران و رئیس اسبق سازمان بورس در خصوص توقف معاملات آتی سکه گفت: رویکردی ایجاد شده بود که قراردادهای آتی سکه به بازار نقدی سکه جهت داده و بازار نقدی برای نوسان به آن نگاه می ...
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۱۰ - ۱۲:۲۱    
در هفته گذشته قیمت هر کیلوگرم گوشت قرمز گوساله و گوسفندی از مرز 140 هزار تومان عبور کرد که این موضوع، باعث کاهش سهم مصرف این محصول در سبد خانوارهای ایرانی می شود.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۱۰ - ۱۲:۰۰    
شیوع ویروس کرونا تیر خلاصی بود برای تمامی رویدادهای فرهنگی و هنری که تجمع و حضور مردم را در پی داشت و اکنون در آستانه هفته کتاب و برگزاری نمایشگاه به عنوان بزرگترین رویداد حوزه کتاب و کتابخوانی در ...
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۱۰ - ۱۱:۵۱    
کاهش جذابیت بازارهای موازی، رفع خلاء های قانونی، حمایت از بنگاه های اقتصادی پذیرفته شده در بورس از جمله اقدامات موردنیاز برای رونق، توسعه بازار سرمایه و جلب اعتماد سرمایه گذاران به این بازار است.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۱۰ - ۱۱:۰۳    
داوطلبانی که به نتیجه نهایی آزمون سراسری سال 1399 اعتراض دارند از 15 تا 23 آبان فرصت دارند اعتراض خود را به سازمان سنجش آموزش کشور ارسال کنند.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۱۰ - ۱۰:۴۸    
پروین صالحی نماینده مردم شهرستان مبارکه در مجلس در پاسخی به سوالی در مورد طرح تحقیق و تفحص از شرکت فولاد مبارکه اصفهان اظهارکرد ...
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۱۰ - ۰۸:۵۷    
محققان بر این باورند که ارقام اصلی مرگ و میر کرونا بالاتر از اعداد و ارقامی است که دولت ها اعلام می کنند.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۱۰ - ۰۸:۵۴    
تابستان امسال حدود 2.5 میلیون نفر از افراد جویای کار، امکان به دست آوردن شغل را پیدا نکردند.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۱۰ - ۰۸:۱۵    
بورس تهران در حالی به استقبال دومین هفته کاری آبان می رود که در هفته گذشته با افت 8/ 8 درصدی، نماگر اصلی سهام به کمترین مقدار از اواخر بهار نزول کرد.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۱۰ - ۰۷:۳۶    
سه بازار طلا، ارز و بورس در هفته جدید چه وضعیتی خواهند داشت؟ سه کارشناس با بیان پیش بینی خود درباره نحوه شروع بازارها در هفته جدید، وضعیت احتمالی طلا، ارز و بورس را شرح می دهند.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۱۰ - ۰۶:۰۰    
میکل آرتتا، سرمربی جوان آرسنال مدعی شد تلاش کرده در مورد مسوت اوزیل منصفانه عمل کند.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۱۰ - ۰۵:۰۶    
همه ما شنیده ایم که برخی از خوراکی ها روند چربی سوزی در بدن را افزایش می دهند. اما مسئله این است که گاهی درباره خواص برخی از خوراکی ها اغراق می شود.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۱۰ - ۰۴:۰۶    
با اعلام رییس هیات مدیره باشگاه استقلال، پنجره نقل و انتقالات این باشگاه تا روز سه شنبه باز خواهد شد.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۱۰ - ۰۳:۰۳    
سخنگوی وزارت بهداشت با بیان اینکه تاکنون هیچ درمان قطعی برای بیماری کووید – 19 تایید نشده است، گفت: از هرگونه برگزاری مراسم عروسی جدا خودداری شود.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۱۰ - ۰۱:۴۵    
دو بازیکن دیگر تیم فوتبال استقلال پس از اتمام دوران قرنطینه، به جمع آبی پوشان پایتخت پیوستند.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۱۰ - ۰۱:۳۰    
معاون آموزشی وزارت علوم گفت: دانشجویان جدیدالورود ترم را با تاخیر اما فشرده شروع می کنند. منبع: اقتصاد آنلاین
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۱۰ - ۰۱:۰۳    
پیروی از یک رژیم غذایی سالم برای حفظ سلامت مطلوب مغز ضروری است. شکلات تلخ، آووکادو و ماهی های چرب انواع توت ها و کلم بروکلی فوق ستاره های تقویت کننده مغز هستند ...
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۱۰ - ۰۰:۴۲    
فوق ستاره پرتغالی یوونتوس سرانجام کرونا را پشت سر گذاشت.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۱۰ - ۰۰:۲۷    
وزیر آموزش و پرورش با تقدیر از تلاش معلمان در روزهای کرونایی، تاکید کرد: تمام توانمان را برای بهبود شرایط شغلی آنان به کار می گیریم.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۱۰ - ۰۰:۰۶    
به اعتقاد برخی کارشناسان، سمت و سوی بازار مسکن با وجود نوسانات قیمتی، متناسب با توان اقشار متوسط و پایین شکل گرفته است ...
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۹ - ۲۳:۵۷    
آخرین قیمت دلار در بازار آزاد و صرافی ملی چقدر بوده است؟ با توجه به آخرین اخبار وضعیت احتمالی بازار ارز در فردا چگونه است؟
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۹ - ۲۳:۴۵    
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز از ترافیک سنگین در محور چالوس - کرج محدوده مرزن آباد خبر داد.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۹ - ۲۳:۳۶    
طبق نظرسنجی این هفته اکثر کارشناسان معتقدند بازار سهام این هفته روندی صعودی خواهد داشت و این در حالی است که در طی این هفته انتخابات آمریکا برگزار می شود.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۹ - ۲۳:۱۵    
از این پس کارمزد انتقال (کارت به کارت) یک میلیون تومان پول 600تومان و به ازای هر یک میلیون اضافه 240تومان بیشتر باید کارمزد پرداخت کرد. منبع: اقتصاد آنلاین
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۹ - ۲۲:۵۷    
رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر با بیان اینکه "تا این لحظه سطح حادثه زمین لرزه ازمیر ترکیه، ملی اعلام شده است"، گفت: جمعیت هلال احمر ایران آمادگی تیم ها و ارسال اقلام امدادی خود را اعلام کرده است.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۹ - ۲۲:۴۲    
هفته ای که گذشت حال روز خوبی برای فعالان بازار سهام باقی نگذاشت، فعالان سکه و ارز با دلنگرانی دست به خرید و فروش می زدند و به نظر می رسد انتخابات آمریکا به مهمترین عنصر تحلیلی بازارها در کوتاه مدت ...
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۹ - ۲۲:۲۷    
فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران گفت: هم اکنون از شمال به جنوب محور هراز و فیروزکوه شاهد بار ترافیک نیمه سنگین، پرحجم و روان هستیم.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۹ - ۲۲:۱۵    
در این ویدیو لحظه فرو ریختن یک ساختمان را در زلزله ازمیر ترکیه مشاهده می کنید؛
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۹ - ۲۱:۴۸    
مسئولان ترکیه از افزایش تلفات زلزله امروز این کشور به 12کشته و بیش از 400زخمی خبر دادند.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۹ - ۲۱:۲۷    
برنامه درسی دانش آموزان ابتدایی و متوسطه که 10آبان از شبکه های آموزش، چهار و قرآن و معارف اسلامی پخش می شود، اعلام شد. ...
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۹ - ۲۰:۵۷    
سخنگوی هیات مدیره استقلال می گوید جابه جایی در کادرفنی با نظر محمود فکری صورت می گیرد.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۹ - ۲۰:۲۱    
آنچه در زیر می آید جدول قیمت انواع ماشین های ظرفشویی در سطح بازار است؛
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۹ - ۲۰:۰۶    
اسکناس 100 تریلیون دلاری یک دوره جالب در تاریخ را نشان می دهد که زیمبابوه به دلیل چاپ پول و آشفتگی سیاسی، این دوره تورم بیش از حد را پشت سر گذاشته است.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۹ - ۱۹:۴۲    
مرکز مقابله با حوادث غیرمترقبه ترکیه لحظاتی قبل در نخستین گزارش خود پس از وقوع زمین لرزه 6.6 ریشتری روز جمعه ازمیر که در غرب این کشور روی داد، اعلام کرده است: تاکنون 4 نفر کشته و 120 تن زخمی شدند.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۹ - ۱۹:۳۳    
تصاویری از خسارات وارد شده به ساختمان های در زلزله وحشتناک مرز یونان و ترکیه را می بینید. منبع: رکنا
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۹ - ۱۹:۲۴    
در حالی که برخی از کشورهای تولید کننده طلا از افزایش بی سابقه قیمت این فلز برای جبران ضربه اقتصادی ویروس کرونا استفاده کرده اند، بانک های مرکزی برای اولین بار از سال 2010 به فروشنده طلا تبدیل شده اند.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۹ - ۱۹:۰۶    
چند روز قبل گزارشی از رونق وام های خانگی منتشر شد که با واکنش گسترده ای از سوی مخاطبان همراه شد. عده زیادی از تجربه مثبت خود از این صندوق ها نوشتند و تعدادی هم با اشاره به ریسک اعتماد به دیگران ...
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۹ - ۱۸:۴۵    
مصرف برخی دارو ها باعث ریزش مو می شوند که این مشکل گاهی موقتی و گاهی مادام العمر خواهد بود.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۹ - ۱۸:۳۶    
در حالی که هیچ یک از اولتیماتوم های وزیر راه و رئیس سازمان هواپیمایی برای توقف افزایش نرخ بلیت هواپیما اثرگذار نبوده، ایرلاین ها همچنان از زیان ده بودن صنعت هوانوردی در ایران می گویند.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۹ - ۱۸:۲۴    
قیمت جهانی طلا امروز جمعه نزدیک به پایین ترین نرخ یک ماه گذشته که روز پنج شنبه به آن سقوط کرده بود، ایستاد ...
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۹ - ۱۸:۰۶    
عضو ناظر در شورای عالی بورس اوراق بهادار به نقش نظارتی سازمان بورس اشاره کرد و گفت: از سازمان بورس و اوراق بهادار انتظار می رود که به عنوان نهاد ناظر در بازار سرمایه با سهامداران متخلف برخورد جدی و ...
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۹ - ۱۷:۵۱    
تیم فوتبال استقلال در دیداری دوستانه مقابل چوکای تالش به پیروزی رسید.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۹ - ۱۷:۳۶    
روند بازار سهام در دو هفته گذشته نزولی بود و شاخص کل با از دست دادن حمایت یک میلیون و 500 هزار واحد تا کانال یک میلیون و 200 هزار واحد ریزش کرد، اما روند بازار فردا چگونه خواهد بود؟
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۹ - ۱۷:۲۴    
در پی وقوع زمین لرزه ای مهیب در دریای اژه، غرب ترکیه نیز به لرزه درآمد و موجب تخریب تعدادی ساختمان در شهرهای ساحلی شد.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۹ - ۱۷:۲۱    
سازمان سنجش آموزش کشور نتیجه نهایی کنکور سراسری 99 دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی را منتشر کرد. در این آزمون 189 هزار و 948 نفر پذیرفته شدند.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۹ - ۱۷:۰۹    
قائم مقام اجرایی مدیرعامل ایران خودرو از رشد تولید 100 هزار دستگاه خودرو در این شرکت طی 7 ماه گذشته خبر داد و گفت: فروش شرکت طی این مدت 28 درصد افزایش و تعهدات معوق هم 83 درصد کم شد.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۹ - ۱۶:۳۳    
به دنبال اعلام سرقت گردنبند طلای علی دایی در منطقه زعفرانیه، سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری تهران بزرگ توضیحاتی را در این خصوص ارائه کرد.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۹ - ۱۶:۲۱    
رئیس کل بانک مرکزی ضمن تشریح مقررات جدید تسهیل روند برگشت ارز حاصل از صادرات به چرخه اقتصادی، گفت: در بسته جدید در کنار توسعه روش واردات درمقابل صادرات و واردات در مقابل ارز اشخاص ...
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۹ - ۱۶:۰۶    
قیمت موبایل های اپل در بازار به شرح زیر است.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۹ - ۱۵:۵۷    
طبق اعلام نایب رئیس دوم اتحادیه طلا و جواهر تهران، در طول یک هفته اخیر بازار سکه و طلای داخلی، نسبت به هفته های گذشته آرام گرفته و باتوجه به کاهش نرخ اونس جهانی طلا ...
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۹ - ۱۵:۴۸    
وزیر راه و شهرسازی گفت: تاکنون 194 هزار واحد مسکونی خالی که مشمول مالیات بر خانه های خالی می شوند، شناسایی و به ساز امور مالیاتی کشور معرفی شده اند.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۹ - ۱۵:۳۶    
تیمی از پژوهشگران سه داروی مورد استفاده را شناسایی کرده اند که ممکن است در درمان کووید-19 مؤثر باشد.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۹ - ۱۵:۲۷    
هفته هاست نبض بازار ارز در دست انتخابات امریکاست و از حرف درمانی مسئولان گرفته تا اخبار مهم سیاسی هیچ یک به اندازه این عامل نتوانسته در نوسانات نقش آفرینی کند.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۹ - ۱۵:۰۳    
قیمت موبایل های هوآوی در بازار به شرح زیر است.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۹ - ۱۵:۰۰    
بلومبرگ در گزارشی اعلام کرد درصورت پیروزی جو بایدن در انتخابات امریکا و بازگشت این کشور به برجام با برداشته شدن تحریم ها، تولید نفت ایران افزایش خواهد یافت که این دردسری واقعی برای اوپک است.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۹ - ۱۴:۴۸    
مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران گفت: مرحله دوم ثبت نام مسکن ملی قطعا انجام می شود و امکان دارد تا چند ماه آینده این اتفاق بیفتد.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۹ - ۱۴:۳۹    
تهران- ایرنا- محکومیت 10 سال زندان برای یکی از صاحبان پلتفرم های داخلی به دلیل انتشار ویدیویی غیرمجاز ...
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۹ - ۱۴:۱۸    
سردار سرتیپ حسین اشتری فرماندهی کل نیروی انتظامی کشور گفت: ما هم به عنوان یک شهروند و هم فرمانده نیروی انتظامی از سازمان بهشت زهرا(س) و مدیریت موفق آن در کرونا حمایت می کنیم و آمادگی داریم با توجه به ...
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۹ - ۱۴:۱۲    
مهمترین هدف پیش فروش خودروسازان طبق ادعای خیلی از مسئولان تنظیم بازار است. کدام خودروها در پیش فروش اخیر سایپا عرضه شده اند که باید منتظر کاهش قیمت آنها بود؟
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۹ - ۱۳:۴۸    
برای رهن واحد 55 متری در ده ونک به سرمایه 130 میلیون تومانی نیاز است.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۹ - ۱۳:۴۲    
آخرین لیست قیمت موبایل های سامسونگ در بازار به شرح زیر است.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۹ - ۱۳:۳۳    
پرسپولیس فردا در دیداری تدارکاتی به مصاف گل گهر سیرجان خواهد رفت.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۹ - ۱۳:۲۱    
قیمت انواع لوازم یدکی خودرو پراید را می توانید در این گزارش مشاهده کنید.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۹ - ۱۳:۱۲    
همه بازارهای مالی نخستین هفته آبان ماه را با افت ارزش شروع کردند، اما سکه با کاهش قیمت بیش از 11 درصدی تا کانال 13 میلیون تومان پایین آمد و رکورد کاهش قیمت در دیگر بازارها را زد.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۹ - ۱۳:۱۲    
با وجود اینکه از سال گذشته با افزایش و مازاد جمعیت دام سبک و سنگین در کشور مواجه شده ایم، اما نه تنها نرخ گوشت قرمز در بازار کاهش نیافته بلکه شاهد افزایش روزافزون نرخ این محصول هستیم.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۹ - ۱۲:۵۴    
گروهی از پژوهشگران امریکایی طرح اولیه از ماسک طبی را ارائه کرده اند که با تزریق مواد شیمیایی ضد ویروسی به لایه ای از آن، می توان ویروس کرونا را غیر فعال و از انتشار آن جلوگیری کرد.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۹ - ۱۲:۵۴    
طبق اعلام سازمان هدفمندسازی یارانه ها، فردا 10 آبان 99 دوازدهمین مرحله از یارانه معیشتی، به حساب سرپرستان خانوار واریز خواهد شد.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۹ - ۱۲:۴۵    
بانک مرکزی علت اصلی رسوب برنج های وارداتی در گمرکها و بنادر کشور را ترخیص درصدی کالا توسط گمرک، بدون داشتن تخصیص ارز و کد رهگیری برای ثبت سفارش مرتبط با آنها اعلام کرد.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۹ - ۱۲:۳۹    
رئیس کانون کارگران بازنشسته و مستمری بگیر شهرستان تهران از اختصاص 7 هزار سهمیه وام 5 میلیون تومانی برای بازنشستگان تامین اجتماعی خبر داد.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۹ - ۱۲:۳۰    
یک نماینده مجلس از ورود کمیسیون اصل 90 به موضوع صدور کارت های بازرگانی یکبار مصرف و داستان 70 کارتن خواب دارای کارت بازرگانی خبر داد.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۹ - ۱۲:۱۸    
دیروز (پنج شنبه) دو سارق درحالیکه سوار بر یک دستگاه موتورسیکلت بودند، گردنبند طلای علی دایی را به سرقت بردند.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۹ - ۱۲:۱۸    
عرب مازار در خصوص نقش وزیر اقتصاد در وضعیت آشفته کنونی بازار بورس گفت: همه اعضای دولت از جمله وزیر اقتصاد از سیاست اشتباه دولت در بورس حمایت کردند ...
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۹ - ۱۲:۰۳    
آخرین قیمت انواع ارزهای پرکاربرد بازار ارز داخلی در هفته ابتدایی ماه آبان را می توانید در این گزارش ملاحظه کنید.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۹ - ۱۱:۴۸    
وزیر صنعت، معدن و تجارت (صمت) از ایجاد شرکت های رقیب برای رقابت با خودروسازان داخلی خبر داد.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۹ - ۱۱:۳۶    
متخصصان انگلیسی 3 راهکار ساده برای افزایش انرژی بدن را معرفی کردند.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۹ - ۱۱:۲۷    
با وجود روند نزولی شاخص بورس در سه ماه اخیر اما همچنان پربازده ترین بازار امسال تلقی می شود. با این حال این بازار پس از هفته پیش رو که در آن انتخابات امریکا برگزار خواهد شد ...
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۹ - ۱۱:۲۱    
کارشناس بازار سرمایه گفت: سهامداران تازه وارد، اطلاعات بازار سرمایه را از مبادی رسمی دریافت کنند و به اخبار ضد و نقیض توجه نکنند.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۹ - ۱۱:۰۳    
دامنه کاهش های پی در پی شاخص کل بورس به هفته جاری نیز کشیده شد و بازار سرمایه در آخرین روز کاری، بعد از مدت ها به کانال یک میلیون و 200 هزار واحد عقب گرد کرد ...
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۹ - ۱۰:۵۷    
یک فعال بازار سرمایه گفت: متوقف شدن معاملات آتی سکه را سبب هدررفت هزینه فرصتی دانست که بابت پویایی این بازار پرداخت شده بود ...
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۹ - ۱۰:۴۸    
اعلام مخالفت دولت با طرح تامین کالاهای اساسی که اخیراً در مجلس تصویب شد، واکنش نمایندگان را در پی داشته است ...
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۹ - ۱۰:۳۶    
آنگونه که از سخنان برخی مسئولان و گمانه زنی های کارشناسان و فعالان اکوسیستم استارتاپی بر می آید، اگر بالاخره پای استارتاپ ها به بازار سرمایه باز شود احتمالا برای آنها تابلویی اختصاصی در بازار دوم ...
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۹ - ۱۰:۲۴    
در حالی که افزایش موارد جهانی ابتلا به کرونا و نگرانی ها از تنش آلود شدن انتخابات ریاست جمهوری امریکا سبب افزایش تقاضا برای خرید طلا شده است، قیمت فلز زرد پس از کاهش قابل توجه در روز قبل ...
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۹ - ۱۰:۰۳    
بیل گیتس بیش از 2 میلیارد دلار از ثروتش را در یک روز از دست داد.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۹ - ۱۰:۰۰    
عملیات بازارگردانی سهام شرکت ایران خودرو و 3 شرکت دیگر در بورس اوراق بهادار تهران آغاز شد.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۹ - ۰۹:۵۴    
آخرین قیمت طلا و سکه تا پیش از امروز، جمعه 9 آبان سال 99 چقدر بوده است؟ با توجه به روند نزولی قیمت طلا در هفته اخیر، نهایتا طلا تا چقدر ارزان شد؟
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۹ - ۰۹:۴۲    
کمیسیون بازار پول و سرمایه و مرکز پژوهش های اتاق ایران در راستای شفافیت بازار سرمایه، پیشنهاداتی را برای بهبود و نجات بازار سرمایه ارائه دادند.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۹ - ۰۹:۳۳    
یک متخصص روان درمانگر علت مواجهه با افسردگی را توضیح داد.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۹ - ۰۹:۳۳    
در حالی که دو سوم سکوهای تولید نفت امریکا در خلیج مکزیک به دلیل وقوع طوفان زتا تعطیل شده است، قیمت نفت پس از کاهش 5 درصدی در جلسه قبلی، امروز شاهد اندکی افزایش بود.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۹ - ۰۹:۲۱    
نخستین هفته آبان 99 با کاهش چشمگیر نرخ ارز و سکه سپری شد و بازار سرمایه نیز همسو با دیگر بازار های مالی با اُفت مواجه شد.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۹ - ۰۹:۱۸    
آدم از بدبختی این کارا رو می کنه، وگرنه چرا باید کلیه مو بفروشم و خودمو ناقص کنم؟ این جمله مشترک افرادی است که فشار اقتصادی و بسته بودن راه های تامین هزینه ...
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۹ - ۰۹:۰۶    
آموزشگاه های آزاد از مشاغلی هستند که با بیشترین آسیب در دوران شیوع کرونا مواجه شده اند، به طوری که پیش بینی می شود تا پایان امسال 50 درصد آنها تعطیل شوند.
  • ۱