جمعه ۱۱ خردادساعت ۰۷:۲۵May 2024 31
جستجوی پیشرفته

خبرهای پایگاه خبری گسترش نیوز 14 بهمن 1401 - gostaresh.news

پایگاه خبری گسترش نیوز 28 آذر 1396 پایگاه خبری گسترش نیوز 29 اسفند 1398 پایگاه خبری گسترش نیوز 30 اسفند 1399 پایگاه خبری گسترش نیوز 29 اسفند 1400 پایگاه خبری گسترش نیوز 31 فروردین 1401 پایگاه خبری گسترش نیوز 31 اردیبهشت 1401 پایگاه خبری گسترش نیوز 31 خرداد 1401 پایگاه خبری گسترش نیوز 31 تیر 1401 پایگاه خبری گسترش نیوز 31 مرداد 1401 پایگاه خبری گسترش نیوز 31 شهریور 1401 پایگاه خبری گسترش نیوز 30 مهر 1401 پایگاه خبری گسترش نیوز 1 آبان 1401 پایگاه خبری گسترش نیوز 30 آذر 1401 پایگاه خبری گسترش نیوز 30 دی 1401 پایگاه خبری گسترش نیوز 29 اسفند 1401 پایگاه خبری گسترش نیوز 1 بهمن 1401 پایگاه خبری گسترش نیوز 2 بهمن 1401 پایگاه خبری گسترش نیوز 3 بهمن 1401 پایگاه خبری گسترش نیوز 4 بهمن 1401 پایگاه خبری گسترش نیوز 5 بهمن 1401 پایگاه خبری گسترش نیوز 6 بهمن 1401 پایگاه خبری گسترش نیوز 7 بهمن 1401 پایگاه خبری گسترش نیوز 8 بهمن 1401 پایگاه خبری گسترش نیوز 9 بهمن 1401 پایگاه خبری گسترش نیوز 10 بهمن 1401 پایگاه خبری گسترش نیوز 11 بهمن 1401 پایگاه خبری گسترش نیوز 12 بهمن 1401 پایگاه خبری گسترش نیوز 13 بهمن 1401 پایگاه خبری گسترش نیوز 14 بهمن 1401 پایگاه خبری گسترش نیوز 15 بهمن 1401 پایگاه خبری گسترش نیوز 16 بهمن 1401 پایگاه خبری گسترش نیوز 17 بهمن 1401 پایگاه خبری گسترش نیوز 18 بهمن 1401 پایگاه خبری گسترش نیوز 19 بهمن 1401 پایگاه خبری گسترش نیوز 20 بهمن 1401 پایگاه خبری گسترش نیوز 21 بهمن 1401 پایگاه خبری گسترش نیوز 22 بهمن 1401 پایگاه خبری گسترش نیوز 23 بهمن 1401 پایگاه خبری گسترش نیوز 24 بهمن 1401 پایگاه خبری گسترش نیوز 25 بهمن 1401 پایگاه خبری گسترش نیوز 26 بهمن 1401 پایگاه خبری گسترش نیوز 27 بهمن 1401 پایگاه خبری گسترش نیوز 28 بهمن 1401 پایگاه خبری گسترش نیوز 29 بهمن 1401 پایگاه خبری گسترش نیوز 30 بهمن 1401 
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۱/۱۱/۱۸ - ۱۵:۱۱    
استعمال سیگار علاوه بر تضعیف سلامت قلب، ریه ها، استخوان، کاهش احتمال باروری و افزایش سکته مغزی عارضه مهم دیگری هم دارد و آن تغییرات ناخوشایند بر پوست و مو است
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۱/۱۱/۱۷ - ۰۸:۴۴    
50 آپارتمان مسکونی در پایتخت ظرف آذر امسال با قیمتی کمتر از 500 میلیون معامله شده. در همین مدت 183 نفر موفق به خرید خانه ای شدند که قیمتش بین 500 میلیون تا یک میلیارد بوده است.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۱/۱۱/۱۵ - ۱۱:۱۶    
سخنگوی دولت گفت: در یک دهه اخیر عقب افتادیم چون به زورگویان عالم تکیه کردند، دنبال سازش کاری رفتند، دلخوش به بیگانگان و از توان ملت بزرگ ایران غافل شدند.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۱/۱۱/۱۵ - ۱۰:۳۴    
نخستین محموله کمک شهرداری و سازمان مدیریت بحران شهر تهران به شهرستان خوی رسید.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۱/۱۱/۱۵ - ۱۰:۲۸    
معاون باشگاه پرسپولیس نسبت به صحبت های خداداد افشاریان واکنش نشان داد و از شکایت این باشگاه از رئیس کمیته داوران خبر داد.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۱/۱۱/۱۵ - ۱۰:۱۳    
با توجه به انتشار اخبار کذب و انتصاب آن به عضو هیئت مدیره اتحادیتولیدکنندگان و صادرکنندگان محصولات معدنی ایران و بررسی انجام شده توسط روابط عمومی و امور رسانه اتحادیه ...
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۱/۱۱/۱۵ - ۰۹:۳۱    
به نظر می رسد سرمربی پرسپولیس تصمیم گرفته است اقدامی عجیب و اعتراض آمیز نسبت به اشتباهات داوری در هفته های اخیر انجام دهد.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۱/۱۱/۱۴ - ۱۶:۵۷    
گربه ها یکی از محبوب ترین حیوانات خانگی در سراسر جهان هستند که طرفداران بسیاری دارند. نژاد های مختلف گربه قیمت متفاوتی داشته و هر فردی یک نژاد متفاوت را ترجیح می دهد.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۱/۱۱/۱۴ - ۱۶:۴۵    
میتسوبیشی میراژ مدل 2018 ارزان ترین خودرو این شرکت در ایران که یک ماه پیش در بازار 930 میلیون تومان بود در بازار دیروز 1 میلیارد و 150 میلیون تومان خرید و فروش شد ...
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۱/۱۱/۱۴ - ۱۶:۰۶    
اپل برای نخستین بار در سه سال و نیم گذشته، کاهش درآمد و سود سه ماهه را در پی اختلالات زنجیره تامین آیفون در چین و عرضه تعداد کمتری گوشی به بازار در فصل تعطیلات، منتشر کرد.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۱/۱۱/۱۴ - ۱۶:۰۶    
درپی رویکرد بانک مرکزی در توزیع ربع سکه در بورس و اعلام خبر راه اندازی بازار معاملات ارز و طلا از هفته ابتدایی بهمن ماه ...
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۱/۱۱/۱۴ - ۱۵:۵۱    
لطف الله فروزنده با بیان اینکه معوقات بانکی شهرداری تهران حدود 60 هزار میلیارد تومان است، افزود: می خواهیم از طریق فروش بخشی از دارایی های شهرداری این میزان بدهی ها را تسویه کنیم.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۱/۱۱/۱۴ - ۱۵:۳۹    
همسر علی دایی تولد شهریار فوتبال ایران را تبریک گفت.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۱/۱۱/۱۴ - ۱۵:۱۳    
باشگاه استقلال در اطلاعیه ای اعلام کرد که از برخی اعضای تیم فوتبال مس کرمان به کمیته انضباطی فدراسیون شکایت خواهد کرد.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۱/۱۱/۱۴ - ۱۴:۵۷    
در جدول زیر قیمت روز انواع مزدا را در بازار مشاهده می کنید.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۱/۱۱/۱۴ - ۱۴:۵۱    
بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، وضعیت جوی این استان وزش باد و وزش باد شدید به ویژه در نیمه جنوبی همچنین بارش پراکنده برف در ارتفاعات شمال شرق و خطر ریزش بهمن و کولاک برف در ارتفاعات پیش ...
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۱/۱۱/۱۴ - ۱۴:۵۱    
مذاکرات بر سر تمدید قرارداد لیونل مسی با باشگاه پاری سن ژرمن متوقف شد.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۱/۱۱/۱۴ - ۱۴:۴۵    
کشتی گیر وزن 77 کیلوگرم فرنگی کشورمان در دیدار نخست مقابل حریف آذربایجانی خود به برتری رسید.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۱/۱۱/۱۴ - ۱۴:۴۲    
پس از تشکیل قرارگاه زیست عفیفانه از سوی دولت، رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس نیز از طرح ویژه مجلس برای مقابله با زنان بی حجاب خبر داد ...
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۱/۱۱/۱۴ - ۱۴:۰۸    
امانوئل مکرون رییس جمهوری فرانسه در دیدار با نخست وزیر اسراییل در پاریس مدعی شد برنامه هسته ای ایران در نقطه ای خطرناک قرار دارد.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۱/۱۱/۱۴ - ۱۴:۰۳    
بسیاری از مردم جهان بیش از آن که متوجه باشند، قند مصرف می کنند. اگر دوستدار خوردن غذاها و نوشیدنی های شیرین هستید ...
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۱/۱۱/۱۴ - ۱۳:۵۷    
سفیر ایران در اتریش تاکید کرد که اروپا با رویکرد آمریکا در مورد برجام موافق نیست و بر خلاف آمریکا، بر احیای کامل و سریع آن تاکید دارند.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۱/۱۱/۱۴ - ۱۳:۵۳    
تعرفه صادرات محصولات کشاورزی باعث ایجاد مشکلاتی برای تولید کنندگان و صادرکنندگان شده و اعمال تعرفه صادرات برای این محصولات ممنوع است.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۱/۱۱/۱۴ - ۱۳:۴۲    
باشگاه مس کرمان اعلام کرد به دلیل رفتارهای زشت و تحریک آمیز سرمربی استقلال از ریکاردو ساپینتو به مراجع ذی صلاح شکایت می کند.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۱/۱۱/۱۴ - ۱۳:۳۰    
فتح الله زاده مدیرعامل استقلال: در جلسه ای که با ساپینتو داشتم گفت اجازه بده چند بازی جلو برویم تا معلوم شود نیاز اصلی تیم هافبک است یا مهاجم.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۱/۱۱/۱۴ - ۱۳:۱۲    
هواداران استقلال در فضای مجازی به یک مدافع خود اخطار دادند که دیگر جایی در این تیم در سال های آینده نخواهد داشت.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۱/۱۱/۱۴ - ۱۳:۰۶    
فرمانده انتظامی آبادان گفت: سارق خودرو در آبادان یک ساعت پس از سرقت دستگیر شد.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۱/۱۱/۱۴ - ۱۳:۰۰    
پیرزن خدمتکار منازل در حالی که با پول اموال سرقتی از خانه های لاکچری منطقه یک برای خود و دخترانش لوازم خانه می خرید دستگیر شد.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۱/۱۱/۱۴ - ۱۲:۵۱    
باشگاه استقلال با کروز هافبک_ مهاجم آلمانی به توافق رسیده بود و حتی گفته می شد به دنبال تهیه بلیت پرواز این بازیکن به ایران بوده اما شب گذشته ساپینتو به مسئولان استقلال اعلام کرده چون تنها یک سهمیه ...
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۱/۱۱/۱۴ - ۱۲:۱۲    
در دیدار با مس کرمان نیز جعفر سلمانی در سمت چپ خط دفاعی استقلال بازی کرد و یک گل هم به ثمر رساند.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۱/۱۱/۱۴ - ۱۲:۰۲    
دولت میانگین 20 درصد افزایش حقوق را برای کارکنان در بودجه در نظر گرفته، اما برخی از نمایندگان معتقدند به طور مثال حقوق های بالای 20 میلیون تومان درصد کمتری افزایش پیدا کند و حقوق های کمتر از 12 تا 13 ...
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۱/۱۱/۱۴ - ۱۱:۵۷    
رئیس سازمان آتش نشانی سمنان از وقوع حریق گسترده در دو واحد صنفی شهر سمنان خبر داد و گفت: این آتش سوزی تلفات جانی نداشته است.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۱/۱۱/۱۴ - ۱۱:۵۱    
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران گفت: در استان تهران 2هزار 391طرح مشاغل خرد از محل تسهیلات جز 2 بند ب تبصره 16قانون بودجه بهره مند شدند.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۱/۱۱/۱۴ - ۱۱:۴۵    
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: حرکات و رفتارهای احساسی ساپینتو به ضرر یک تیم بزرگ است.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۱/۱۱/۱۴ - ۱۱:۳۷    
مجری تلویزیون نسبت به اتفاقات رخ داده در کرمان واکنش نشان داد.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۱/۱۱/۱۴ - ۱۱:۳۲    
در یک تور دوچرخه سواری در فرانسه، تصادف خطرناکی رخ داد و باعث شد یک دوچرخه سوار در آستانه سقوط به داخل دره قرار بگیرد ...
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۱/۱۱/۱۴ - ۱۱:۳۰    
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: نهایت تلاش مجلس و کمیسیون تلفیق این است که سقف بودجه جاری برای سال آینده کشور را که توسط دولت پیشنهاد داده شده، افزایش ندهد.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۱/۱۱/۱۴ - ۱۱:۲۷    
رفتارهای عجیب و غریب از سوی ریکاردو ساپینتو در کرمان با وجود شیطنت نیمکت نشینان تیم میزبان، بازتاب گسترده ای داشت تا جایی که سرمربی آبی پوشان به زودی به کمیته انضباطی احضار خواهد شد.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۱/۱۱/۱۴ - ۱۱:۰۲    
بازی برخی بازیکنان دیده نمی شود اما هم در موفقیت تیم خود نقش دارند و هم فداکارانه برای همبازی خود می دوند و فداکاری می کنند.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۱/۱۱/۱۴ - ۱۱:۰۲    
حال بورس در هفته گذشته خوش نبود. خروج پول حقیقی از بازار، بلاتکلیفی عرضه خودرو در بورس کالا و افزایش نرخ سود بانکی از مهم ترین اتفاقات بازار به حساب می آیند ...
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۱/۱۱/۱۴ - ۱۱:۰۰    
به اعتقاد دبیر انجمن واردکنندگان خودرو، واردات خودروهای کارکرده، همان تصمیمی است که نمایندگان مردم در مجلس در جهت حمایت از مردم و معیشت خانواده ها اتخاذ کرده اند ...
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۱/۱۱/۱۴ - ۱۰:۵۴    
بررسی قیمت انواع تور مسافرتی ارمنستان در دی ماه امسال به شرح ذیر است؛
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۱/۱۱/۱۴ - ۱۰:۴۸    
رئیس جمهور آمریکا در مراسمی در کاخ سفید: بیش از نیمی از زنانِ دولت من، زن هستند!
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۱/۱۱/۱۴ - ۱۰:۰۶    
برخی منابع مطلع در دولت انگلیس گفته اند که این کشور برنامه اش برای قرار دادن نام سپاه پاسداران ایران در فهرست سازمان های تروریستی را به بعد موکول کرده است.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۱/۱۱/۱۴ - ۱۰:۰۶    
سازمان هواشناسی با صدور هشدار ماندگاری هوای سرد در کشور از تداوم بارش برف و باران در 10 استان و احتمال کولاک برف و وقوع بهمن طی امروز در 8 استان خبر داد.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۱/۱۱/۱۴ - ۰۹:۵۱    
قیمت خودروهای پرفروش داخلی نسبت به هفته گذشته نوسان اندکی داشت. در این میان پژو 206 تیپ 5 با افزایش 35 میلیونی رکورد زد.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۱/۱۱/۱۴ - ۰۹:۴۲    
معاون برنامه ریزی و اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی از افزایش 180 درصدی تعرفه پیاز برای جلوگیری از قاچاق خبر داد.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۱/۱۱/۱۴ - ۰۹:۳۶    
قیمت دلار13 بهمن 1401 افزایش داشت.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۱/۱۱/۱۴ - ۰۹:۳۰    
13 بهمن قیمت طلا و سکه افزایش داشت.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۱/۱۱/۱۴ - ۰۹:۲۷    
مدیرعامل باشگاه استقلال پیگیر حواشی پس از بازی با مس کرمان شد.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۱/۱۱/۱۴ - ۰۹:۲۷    
سرمربی تیم استقلال از کاپیتان این تیم خواست هر چه سریع تر مهیای حضور در میادین شود.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۱/۱۱/۱۴ - ۰۹:۰۳    
در تبلیغی عجیب، اخیرا مشاهده شده است که ویلا 900 متری لاکچری دوبلکس با استخر سرپوشیده و 8 تخت خواب 2 نفرِ شبی 25 میلیون و دویست و پنجاه هزار تومان اجاره داده می شود.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۱/۱۱/۱۴ - ۰۸:۰۲    
مرتضی فنونی زاده؛ پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: به نظر من خطای بیرانوند کارت زرد داشت؛ چون که مدافعان پرسپولیس کنار فخرالدینی حضور داشتند ...
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۱/۱۱/۱۴ - ۰۷:۱۱    
استقلال قصد دارد یک هافبک خارجی را جذب کند و نام او را به عنوان آخرین بازیکن، وارد لیست بزرگسالان خود کند. شنیده ها از آن حکایت دارد که هافبک مدنظر آبی ها، ستاره باشگاه وولفسبورگ آلمان است.