پنجشنبه ۳۱ خردادساعت ۱۰:۵۶Jun 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای گذار نیوز 17 اسفند 1394 - gozarnews.ir

گذار نیوز 31 مرداد 1394 گذار نیوز 31 شهریور 1394 گذار نیوز 30 مهر 1394 گذار نیوز 30 آبان 1394 گذار نیوز 30 آذر 1394 گذار نیوز 30 دی 1394 گذار نیوز 30 بهمن 1394 گذار نیوز 1 اسفند 1394 گذار نیوز 2 اسفند 1394 گذار نیوز 8 اسفند 1394 گذار نیوز 9 اسفند 1394 گذار نیوز 10 اسفند 1394 گذار نیوز 11 اسفند 1394 گذار نیوز 12 اسفند 1394 گذار نیوز 13 اسفند 1394 گذار نیوز 14 اسفند 1394 گذار نیوز 15 اسفند 1394 گذار نیوز 16 اسفند 1394 گذار نیوز 17 اسفند 1394 گذار نیوز 18 اسفند 1394 گذار نیوز 19 اسفند 1394 گذار نیوز 20 اسفند 1394 گذار نیوز 21 اسفند 1394 گذار نیوز 22 اسفند 1394 گذار نیوز 23 اسفند 1394 گذار نیوز 24 اسفند 1394 گذار نیوز 25 اسفند 1394 گذار نیوز 26 اسفند 1394 گذار نیوز 27 اسفند 1394 گذار نیوز 28 اسفند 1394 گذار نیوز 29 اسفند 1394 
گذار نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۲۳:۲۳    
بیت مرحوم آیت الله عباس واعظ طبسی از حضرت آیت الله خامنه ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی قدردانی کرد.
گذار نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۲۳:۱۳    
هیات وزیران در پی ابطال مصوبه افزایش نرخ جرائم رانندگی از سوی دیوان عدالت اداری با تعدیل این نرخ ها، جدول جدید جرائم رانندگی را تصویب کرد.
گذار نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۲۳:۰۳    
مدیرکل آژانس تأکید کرد که ایران تعهداتش را تاکنون به درستی انجام داده و هیچ نشانه ای از انحراف در برنامه هسته ای ایران دیده نمی شود.
گذار نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۲۲:۵۸    
با رای نیاوردن آیت الله یزدی در انتخابات خبرگان و تغییر ترکیب مجلس خبرگان رهبری باز هم بحث ریاست این مجلس تبدیل به یکی از سوژه های رسانه ها شده است.
گذار نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۲۲:۵۳    
سخنگوی دستگاه قضا اعلام کرد ممنوع التصویری رئیس جمهور اسبق مبانی قانونی متعددی دارد و در چارچوب مصوبات شورای عالی امنیت ملی و همچنین اختیارات دادستانی است.
گذار نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۲۱:۵۳    
وکیل مدافع فاطمه هاشمی علت احضار موکلش را به دادسرا تشریح کرد.
گذار نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۲۱:۴۸    
رییس دفتر جامعه مدرسین حوزه علمیه قم انتشار برخی اخبار درباره آیت الله یزدی را فضا سازی رسانه ای عنوان کرد و گفت: آیت الله یزدی اعلام کردند بنده به رای مردم احترام می گذارم.
گذار نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۲۱:۳۸    
یکی از همسران سابق نویسنده کتاب موهن آیات شیطانی پس از جدایی از وی، با انتشار کتابی اقدام به افشاگری درباره سلمان رشدی کرده است.
گذار نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۲۱:۲۳    
جامعه روحانیت مبارز به مناسبت درگذشت حضرت آیت الله واعظ طبسی و انتصاب حجت الاسلام رئیسی به تولیت آستان قدس رضوی بیانیه ای صادر کرد.
گذار نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۲۰:۲۶    
تلاش برای افزایش آگاهی و بیان حقایق، خواسته اصلی نظام و دلسوزان نظام است و تنها کسانی از اطلاع رسانی اصحاب انواع رسانه ناراحت می شوند که از بیداری و هوشیاری جامعه می ترسند.
گذار نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۹:۲۶    
رییس جمهوری در اجتماع بزرگ مردم استان یزد با بیان اینکه دولت یازدهم ارزش پولی ملی، ثبات بازار ملی و روند کاهنده تورم را باوجود کاهش شدید و کم سابقه درآمدهای نفتی حفظ نموده ، اطمینان داد که سال 95 ...
گذار نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۹:۲۱    
مجمع سالیانه انجمن اسلامی دانشگاه تهران با حضور دکتر علی شکوری راد دبیر کل حزب اتحاد ملت و دکتر مصطفی معین وزیر سابق علوم برگزار شد.
گذار نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۷:۰۲    
بیانیه دکتر مهدی عبداله پور کاندید انتخابات مجلس که از حوزه خلخال و کوثر کاندید شده بود به شرح زیر است.
گذار نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۵:۵۸    
حادثه در مقابل دوربین یک بانک اتفاق افتاده و در حال حاضر دادستانی ارومیه برای پیدا کردن مسببین حادثه و احقاق حقوق این روزنامه نگار ورود پیدا کرده است.
گذار نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۵:۵۳    
ایده ایجاد پیج بچه پولدار ها برا اولین بار در سال 2012 در یکی از صفحات خارجی اینستاگرام شکل گرفت و افراد پولدار با عکس گرفتن از وسایل و لوازم شخصی و خانه و ماشین های لوکس خود ...
گذار نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۵:۴۸    
سخنگوی قوه قضاییه روز گذشته از صدور حکم اعدام برای سه متهم پرونده موسوم به فساد نفتی خبر داد.
گذار نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۵:۳۸    
معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد در دولت احمدی نژاد گفت: باید مدتی بگذرد تا بتوانیم آداب تعامل و تحمل رقیب را داشته باشیم.
گذار نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۵:۲۸    
وکیل مدافع بابک زنجانی می گوید موکلش پس از شنیدن حکم اعدام از وکلای خود خواسته صرف نظر از اینکه چنین رأیی صادره شده، همچنان کار انتقال پول و تسویه بدهی با شرکت نفت را به جدیت پیگیری کنند.
گذار نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۳:۲۰    
با وضع مقررات قانونی طی سال های اخیر دیوان درگیر مسائل ماهیتی شده که به نظر می رسد شأن دیوان را دچار خدشه کرده است.
گذار نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۳:۱۵    
یک جامعه عقلایی همواره می کوشد تهدید ها را به فرصت تبدیل کند و از فرصت ها برای ملتش منفع بسازد؛ برخی هم درون یک ملت، فرصت ها را به تهدید علیه ملت و متحدانش تبدیل می کنند.
گذار نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۳:۱۵    
تحریم های وضع شده علیه ایران، متعدد و متنوع است. این تحریم ها را در یک تقسیم بندی کلی از حیث مقام وضع کننده آنها می توان به تحریم های سازمان ملل متحد ...
گذار نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۳:۱۰    
از دیدگاه دین مرگ پایان زندگی نیست؛ بلکه آغاز مهم ترین حوادث و رویدادهاست. بر این اساس بررسی عالم برزخ و اثبات آن از نظر عقل و برهان و آیات و روایات در خور دقت و تأمل است.
گذار نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۳:۰۵    
زیگمار گابریل معاون صدراعظم و وزیر اقتصاد نیز به زودی در راس یک هیات آلمانی به تهران سفر می کند و کمیسیون اقتصادی ایران و آلمان نیز احیا خواهد شد.
گذار نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۳:۰۰    
آیین نامه جدید موسیقی در دانشگاه درحالی تدوین شده است که برگزاری کنسرت و برنامه های مستقل موسیقی را دور از اولویت های دانشگاه دانسته و به صور کلی ممنوع کرده است.
گذار نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۳:۰۰    
مردم از 2 سال پیش راه خودشان را انتخاب کرده بودند و دریافتند کسانی که در دوره دولت نهم و دهم موجب ارجاع پرونده های ایران به شورای امنیت و ایجاد تحریم ها شدند ...
گذار نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۲:۵۵    
در طی سالهای اخیر ورود متکدیان در آستانه عید نوروز با افزایش قابل توجهی روبرو بوده و طبیعتا امسال نیز شاهد چنین ناهنجاری خواهیم بود،معضلی که رفع و دفع آن مستلزم تقویت تلاش و همگرایی بین دستگاهی است.
گذار نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۲:۵۰    
ایران قهرمان هیچ گاه خدمتگزاران خود را فراموش نخواهد کرد آن ها که برای عظمت ایران تلاش کردند و امروز افتخار ایران هستند کسی نمی تواند نام و عظمت آن ها را خاموش کند.
گذار نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۲:۴۵    
مطرح شدن دوباره طرح دوفوریتی اصلاح موادی از آیین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی در طول چند روز منجر به بیان اخطار قانون اساسی ازسوی دو نفر از نمایندگان و واکنش رئیس نشست علنی امروز مجلس شد.
گذار نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۲:۱۰    
رقابت های هفته بیست و دوم لیگ برتر با انجام بازی های جذاب و زیبا و صدرنشینی استقلال به اتمام رسید.
گذار نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۱:۵۵    
سخن گوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: کتاب عطا مهاجرانی در گذشته مجوز دریافت کرده است و مربوط به الان نیست ضمن اینکه این کتاب مشکل محتوایی نداشته و دقیقا بررسی شده است.
گذار نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۱:۵۰    
حاصل حمایت اصلاح طلبان از کاندیداهای معتدل و میانه رو در سایر نقاط کشور بود که اتفاقا موفقیت هم برای جریان اصلاحات در پی داشت و نشان داد که استراتژی صحیحی است.
گذار نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۱:۲۵    
نتایج انتخابات در سراسر کشور نشان می دهد اعضای فراکسیون اصولگرایان با حداقل اقبال عمومی مواجه شده اند و از راهیابی به مجلس بازمانده اند.
گذار نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۰:۵۵    
رییس جمهوری به منظور انجام بیست و پنجمین سفر استانی کاروان تدبیر و امید دقایقی پیش وارد یزد شد.
گذار نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۰:۵۰    
در جریان بازی سپاهان و صبا سرمربی صبای قم به سرمربی کروات سپاهان به زبان انگلیسی فحش داد و در مقابل به رسم ایرانی ها ماچ دریافت کرد.
گذار نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۰:۵۰    
بین دو نیمه دیدار ایبار و بارسلونا در ورزشگاه ایپوروئا اتفاق جالبی رخ داد.
گذار نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۰:۴۵    
دبیرکل حزب الله لبنان با تأکید بر اینکه، عربستان سعودی سعی دارد با پیش کشیدن مسأله شیعه و سنی، مقاومت علیه اسرائیل را تضعیف کند، از دشمنی همیشگی این کشور و هم پیمانانش با مقاومت علیه اسرائیل، سخن گفت.
گذار نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۰:۴۵    
روزنامه بریتانیایی "گاردین" با انتشار گزارشی درباره او می نویسد:"این تاجر ایرانی کمک کرد تا ایران تحریم های نفتی را دور بزند اما به همراه دو تن از همدستانش به اعدام محکوم شده است.
گذار نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۰:۳۵    
داستان بابک زنجانی از زمانی داغ شد که شایعه بدهی چندین میلیاردی وی دهان به دهان چرخید و بعدها رسانه ای شد ...