یکشنبه ۲۷ خردادساعت ۰۹:۴۱Jun 2024 16
جستجوی پیشرفته

خبرهای گذار نیوز 22 اسفند 1394 - gozarnews.ir

گذار نیوز 31 مرداد 1394 گذار نیوز 31 شهریور 1394 گذار نیوز 30 مهر 1394 گذار نیوز 30 آبان 1394 گذار نیوز 30 آذر 1394 گذار نیوز 30 دی 1394 گذار نیوز 30 بهمن 1394 گذار نیوز 1 اسفند 1394 گذار نیوز 2 اسفند 1394 گذار نیوز 8 اسفند 1394 گذار نیوز 9 اسفند 1394 گذار نیوز 10 اسفند 1394 گذار نیوز 11 اسفند 1394 گذار نیوز 12 اسفند 1394 گذار نیوز 13 اسفند 1394 گذار نیوز 14 اسفند 1394 گذار نیوز 15 اسفند 1394 گذار نیوز 16 اسفند 1394 گذار نیوز 17 اسفند 1394 گذار نیوز 18 اسفند 1394 گذار نیوز 19 اسفند 1394 گذار نیوز 20 اسفند 1394 گذار نیوز 21 اسفند 1394 گذار نیوز 22 اسفند 1394 گذار نیوز 23 اسفند 1394 گذار نیوز 24 اسفند 1394 گذار نیوز 25 اسفند 1394 گذار نیوز 26 اسفند 1394 گذار نیوز 27 اسفند 1394 گذار نیوز 28 اسفند 1394 گذار نیوز 29 اسفند 1394 
گذار نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۲۳:۵۴    
دارندگان گواهینامه های دو کشور فرانسه و بریتانیا از قدرتمندترین گواهینامه های جهان برخوردار هستند. بنابراین رانندگان بریتانیایی و فرانسوی به محض ورود به اکثر کشورهای دیگر می توانند پشت ماشین بنشینند.
گذار نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۲۲:۰۶    
بعد از انتخابات هفتم اسفند جمعی از نمایندگان جبهه اصلاحات در شهرستان ها به تهران خواستار مداخله تهران در امور شوراها شدند که این موضوع نیز مورد قبول شورای عالی سیاست گذاری تهران قرار گرفته است و به ...
گذار نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۲۲:۰۶    
پاسخ هاشمی رفسنجانی به کسانیکه تحریمها را برای جامعه سازنده میدانستند
گذار نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۲۲:۰۱    
نوام چامسکی تحلیل گر سیاسی سر شناس آمریکا با ارائۀ پنج دلیل نسبت به خطر پیروزی دونالد ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری 2016 آمریکا هشدار داده است.
گذار نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۲۱:۵۱    
محمد غرضی که برای دومین بار پیاپی در انتخابات ناکام مانده است ، می گوید از حضور مجدد و شکست دوباره در آن پشیمان نیست و چنانچه قصد ورود مجدد به انتخابات را داشته باشد ، مستقل خواهد آمد.
گذار نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۲۱:۴۱    
در حال حاضر شرایط برای همدلی و همراهی دولت و مجلس کاملا فراهم است.
گذار نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۲۰:۳۷    
علی کفاشیان گفت: برای حضور در انتخابات فدراسیون فوتبال ثبت نام نمی کنم و این تصمیم را خودم گرفتم.
گذار نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۲۰:۰۷    
امکانات بعضی نامزدها در برنامه سه ستاره که به بررسی و در نهایت نظرسنجی از افکار عمومی در مورد تولیدات یکساله صداوسیما در هشت بخش می پردازد؛ نسبت به بقیه نامتعارف و تبعیض آمیز است.
گذار نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۲۰:۰۲    
رئیس دفتر مقام معظم رهبری گفت: فردی از سوی رهبری به عنوان تولیت آستان قدس رضوی انتخاب شد که دارای سابقه درخشان است و ارادت محض به ولایت فقیه دارد.
گذار نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۱۹:۵۷    
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: اقدامات حاج حسن آقا از احمد آقا کمتر نیست.
گذار نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۱۹:۴۳    
آیت الله مصباح یزدی گفت: چقدر آدم باید دور از شرف باشد که هستی و خون های یک عده ای را نادیده بگیرد.
گذار نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۱۷:۲۴    
وزیر ورزش و جوانان در ویژه نامه نوروزی هفته نامه کیهان ورزشی، گفت و گوی جنجالی انجام داده است.
گذار نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۱۶:۴۴    
پرسپولیسی ها در حرکتی قابل تقدیر یکی از کودکان مبتلا به هموفیلی را امروز به درفشی فر آوردند و او در پست مدیرعاملی این تیم به ایفای نقش پرداخت.
گذار نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۱۶:۲۴    
فرهاد مشیری، سهام دار جدید اورتون عنوان کرد که می خواهد باشگاه را متحول کند و همچنین از برنامه های روبرتو مارتینز در بازار نقل و انتقالات حمایت کرد.
گذار نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۱۶:۰۴    
هفته بیست و سوم با پیروزی سرخ ها، صعودشان به رتبه سوم و البته صدرنشینی استقلال تهران به پایان رسید، 11ستاره این هفته را مرور می کنیم.
گذار نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۱۵:۴۹    
یک انتخاباتی در کشور راه افتاد بنده ی طلبه ی بی ارزش به عنوان خبره انتخاب شدم استاد من کسی که رهبری در باره اش می فرماید خلاء وجود علامه طباطبایی و مطهری را پر میکند مردم حذف میکند که رازش را زهرا(س) ...
گذار نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۱۵:۳۹    
بهای نفت در بازار های جهانی در آخرین روز معاملات هفته گذشته دو درصد افزایش یافت.
گذار نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۱۵:۳۴    
سخنگوی ستاد مبارزه با مواد مخدرگفت: زنان کمتر در جرایم سازمان یافته، قاچاق مواد مخدر و باندهای مافیایی حضور دارند و بیشتر به نظر می رسد قربانیان جرائم مرتبط با مواد مخدر باشند.
گذار نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۱۳:۴۶    
منتخب مردم تهران گفت: رمز پیروزی ما یکپارچگی بین اصلاح طلبان و حامیان دولت بود که شورای عالی سیاست گذاری هم بر این مساله اصرار داشت.
گذار نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۱۳:۴۱    
رواست تا در این مورد خاص، همه ی زنان سیاست مدار از همه ی جناح ها، به طور فراجناحی متحد شوند. چون این توهین به ناموس ایران است. این نماینده حتما هنوز هم متوجه نیست چه گفته و می گوید ...
گذار نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۱۳:۴۱    
احمد حکیمی پور مجددا به عنوان دبیرکل حزب اراده ملت ایران انتخاب شد.
گذار نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۱۲:۰۶    
در این گزارش نگاهی داریم به برخی کودتاهای جهان که شاید کسی متوجه اتفاق افتادنشان نشده، ولی توانسته اند موثر واقع شوند.
گذار نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۱۲:۰۱    
داعش در اقدامی سادیستیک اعدامی های خود را وادار به برافراشتن پرچم عراق کرده، و سپس به آنان تیراندازی می کند
گذار نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۱۱:۵۶    
آزمایش مثبت دوپینگ ماریا شاراپووا، ضربه سنگینی بر پیکر ورزش روسیه وارد کرد.
گذار نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۱۱:۳۶    
محمود خسروی وفا، رئیس کمیته ملی پاراالمپیک ایران در تازه ترین گفتگوی خود از درخواست جالبی که از سیامند رحمان، قوی ترین وزنه بردار معلول جهان داشته، صحبت کرده است.
گذار نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۱۱:۱۶    
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: اگر این راه در سال 92 باز نشده بود چنین نتیجه قابل قبولی در این دوره انتخابات به دست نمی آمد.
گذار نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۱۰:۵۶    
امروز تولد رئیس خلع شده فیفا بود. او 80 ساله شد.
گذار نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۱۰:۴۷    
رئیس جمهور با انتقاد از برخی فضاهای موجود در کشور گفت: برخی با تنگ نظری نمی توانند ببینند که دولت یازدهم توانسته است در این زمان در کنار ملت یک کار بزرگ انجام دهد.
گذار نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۱۰:۳۷    
با توجه به اتفاقاتی که افتاد دغدغه هایی که خانواده ها داشتند و التهاباتی که در داخل کشور وجود داشت خوشبختانه با تدبیری که صورت گرفت توانستیم موضوع را جمع کرده و پیگیری قانونی حقوقی از این مسأله انجام ...
گذار نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۱۰:۲۳    
زمان انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی در برخی از حوزه های انتخابیه بیست و هفتم فروردین یا ده اردیبهشت سال آینده خواهد بود.
گذار نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۱۰:۱۳    
نشست هم اندیشی برگزیدگان مرحله اول و نامزدهای مرحله دوم انتخابات مجلس دهم، در راستای گام دوم ائتلاف اصلاح طلبان و اعتدالگرایان برگزار شد.
گذار نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۰۹:۵۸    
دکتر فاطمه زیباکلام، استاد فلسفه تعلیم و تربیت دانشگاه تهران که بر اثر بیماری ناگهانی در بیمارستان بستری شده بود، دار فانی را وداع گفت.
گذار نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۰۹:۵۳    
نماینده آمریکا در سازمان ملل از طرح رزمایش موشکی ایران در شورای امنیت در روز دوشنبه خبر داد.
گذار نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۰۹:۵۳    
فیفا دیدار تیم های کویت و کره جنوبی در مقدماتی جام جهانی 2018 را لغو کرد.
گذار نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۰۰:۱۷    
سر کن آدام طراح تولید جیمز باند در 95 سالگی در لندن درگذشت.
گذار نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۰۰:۱۲    
سالی که کودتا و دکتر محمد مصدق نخست وزیر ملی، محبوس شد، جوانی 22 ساله با رتبه اول از دانشکده دندانپزشکی دانشگاه تهران فارغ التحصیل شد و با دفاع از پایان نامه خود، با درجه ممتاز دکترای دندانپزشکی گرفت.
گذار نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۰۰:۰۲    
نتایج یک نظرسنجی نشان داد که ساکنان سرزمین های اشغالی ترجیح می دهند به جای دونالد ترامپ هیلاری کلینتون از حزب دموکرات به عنوان رئیس جمهور بعدی آمریکا انتخاب شود.