یکشنبه ۳۰ اردیبهشتساعت ۰۳:۴۹May 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای هم اندیشی 22 شهریور 1395 - hamandishi.ir

هم اندیشی 29 اسفند 1393 هم اندیشی 11 مهر 1394 هم اندیشی 31 اردیبهشت 1395 هم اندیشی 31 خرداد 1395 هم اندیشی 31 تیر 1395 هم اندیشی 31 مرداد 1395 هم اندیشی 30 مهر 1395 هم اندیشی 30 آبان 1395 هم اندیشی 2 آذر 1395 هم اندیشی 30 دی 1395 هم اندیشی 1 بهمن 1395 هم اندیشی 30 اسفند 1395 هم اندیشی 1 شهریور 1395 هم اندیشی 2 شهریور 1395 هم اندیشی 3 شهریور 1395 هم اندیشی 4 شهریور 1395 هم اندیشی 5 شهریور 1395 هم اندیشی 6 شهریور 1395 هم اندیشی 7 شهریور 1395 هم اندیشی 8 شهریور 1395 هم اندیشی 9 شهریور 1395 هم اندیشی 10 شهریور 1395 هم اندیشی 11 شهریور 1395 هم اندیشی 12 شهریور 1395 هم اندیشی 13 شهریور 1395 هم اندیشی 14 شهریور 1395 هم اندیشی 15 شهریور 1395 هم اندیشی 16 شهریور 1395 هم اندیشی 17 شهریور 1395 هم اندیشی 18 شهریور 1395 هم اندیشی 19 شهریور 1395 هم اندیشی 20 شهریور 1395 هم اندیشی 21 شهریور 1395 هم اندیشی 22 شهریور 1395 هم اندیشی 23 شهریور 1395 هم اندیشی 24 شهریور 1395 هم اندیشی 25 شهریور 1395 هم اندیشی 26 شهریور 1395 هم اندیشی 27 شهریور 1395 هم اندیشی 28 شهریور 1395 هم اندیشی 29 شهریور 1395 هم اندیشی 30 شهریور 1395 هم اندیشی 31 شهریور 1395 
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۲۲ - ۲۳:۰۴    
وزیر خارجه روسیه به کشورهای حامی گروه های مسلح موسوم به معارضان در سوریه برای تحت تاثیر قرار دادن مذاکرات و همچنین فشار به شورای امنیت سازمان ملل برای عملی کردن اهداف خود در این زمینه هشدار داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۲۲ - ۲۲:۵۸    
آیا زیباتر نیست هاشمی امروز همانند هاشمی دیروز حرف بزند و اجازه ندهد ابوجهل ها و ابولهب های زمان و استکبار جهانی و در رأس آن آمریکای جهان خوار به ملت ایران و مسئولان کشورمان دهن کجی کند؟
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۲۲ - ۲۲:۵۸    
"پرچم ایران در حالی در خیابان های الاحساء برافراشته شده که این کشور اخیرا هجمه های وسیعی علیه عربستان صورت داده است."
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۲۲ - ۲۲:۵۸    
مرحوم میرزا اسماعیل دولابی می فرمود: صبح ها قدری با قرآن بنشینید. مخصوصاً اگر جوان هستید نیم ساعتی سه ربعی قبل از کار و کسب با قرآن بنشینید. فرمود: قرآن چشمه ای است که نورش تمام شدنی نیست ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۲۲ - ۲۲:۵۵    
وزارت نیرو اعلام کرد: از مجموع 169 سد بزرگ کشور تنها 20 سد دارای بیش از 90 درصد موجودی آب هستند و در این بین سدهای بزرگ اطراف تهران جزء معدود سدهای پر آب کشور هستند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۲۲ - ۲۲:۵۲    
در حالی که به راه افتادن موج فروش سهام در بازار بورس موجب افزایش جذابیت بازار طلا شده، قیمت فلز زرد امروز تغییر اندکی را شاهد بود ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۲۲ - ۲۲:۵۲    
دفتر نخست وزیر رژیم صهیونیستی از دیدار وی با رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در مسکو یا لوکزامبورگ خبر داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۲۲ - ۲۲:۵۲    
مهدی محمدی گفت: فلان سفارتخانه آفریقایی یا آسیایی عملا همه ظرفیت های خود را در اختیار امریکا و فرانسه قرار داده و بنابراین اگر فردا شنیدید دیپلمات آمریکایی هم در تهران مستقر است تعجب نکنید.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۲۲ - ۲۲:۴۹    
یک زن آمریکایی با حمله به دو زن مسلمان در نیویورک که در حال حمل کالسکه نوزادانشان بودند، سعی کرد حجاب آنان را بردارد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۲۲ - ۲۲:۳۷    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: یک مقام محلی در استان نینوای عراق اعلام کرد که در پی حمله عناصر داعش به منطقه قیاره این حمله دفع و دست کم یکصد تروریست کشته شدند. ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۲۲ - ۲۲:۳۷    
مقامات سعودی مبلغ مالی سنگینی را به طرح بهبود وجهه خود در آمریکا اختصاص دادند تا یک تیم ویژه آمریکایی این مسئولیت را بر عهده بگیرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۲۲ - ۲۲:۳۴    
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی روز دوشنبه ایران را بزرگترین چالش پیش روی این رژیم خواند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۲۲ - ۲۲:۳۴    
وزیر خزانه داری آمریکا روز دوشنبه گفت که آمریکایی ها باید از حصول توافق هسته ای بین ایران و گروه 1+5 خوشحال باشند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۲۲ - ۲۲:۳۱    
وزیر خزانه داری آمریکا از تصمیم این کشور برای اعمال فشارهای اقتصادی بیشتر بر ضد کره شمالی پس از آزمایش هسته ای اخیر پیونگ یانگ خبر داد .
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۲۲ - ۲۲:۳۱    
تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) گفت: بحث برائت از مشرکین یکی از ارکان حج ابراهیمی است، اما سعودی ها به دنبال حجی هستند که ضرری برای کفار نداشته باشد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۲۲ - ۲۲:۲۸    
دیوید کامرون، نخست وزیر پیشین انگلیس، دو ماه پس از کناره گیری از این سمت اعلام کرد از نمایندگی پارلمان نیز استعفا می کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۲۲ - ۲۲:۲۵    
رییس جمهوری در تماس تلفنی امیر قطر با وی که عصر دوشنبه انجام شد، با تبریک متقابل عید سعید قربان به شیخ تمیم بن حمد آل ثانی، با تاکید بر ضرورت همکاری میان کشورهای منطقه بویژه کشورهای حاشیه خلیج فارس ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۲۲ - ۲۲:۲۵    
فعال افشاگر عربستانی از احتمال اخراج برخی فرماندهان ارتش سعودی خبر داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۲۲ - ۲۲:۲۲    
متاسفانه کعبه در حال حاضر توسط رژیم وهابی و جاهل سعودی اشغال شده است، همانطور که قدس زیر اشغال رژیم صهیونیستی است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۲۲ - ۲۲:۱۹    
مقام های آمریکایی از آتش سوزی عمدی در مسجدی خبردادند که محل تردد عمر متین عامل تیراندازی به یک باشگاه شبانه همجنسگرایان در دو ماه قبل بود.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۲۲ - ۲۲:۱۶    
رییس جمهوری سوریه ضمن بازدید از شهر داریا در غرب دمشق گفت که حکومت سوریه مصمم به استرداد تمام مناطق اشغالی از چنگال تروریستهاست.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۲۲ - ۲۲:۱۶    
فرماندۀ نظامی ارشد ترکیه می گوید عملیات در شمال سوریه تا تضمین امنیت در مرزهای جنوبی و پاکسازی منطقه از همۀ تروریست ها ادامه خواهد یافت.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۲۲ - ۲۲:۱۳    
رسانه های دولتی عربستان سعودی با اشاره به فاجعۀ منا در سال گذشته ادعا کردند علت وقوع این فاجعه زائران ایرانی بوده اند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۲۲ - ۲۲:۱۳    
رئیس پیشین شاباک در همایش امنیتی هرتزلیا نگرش آمریکا، اروپا و روسیه به ایران به چشم عامل ثبات زا در منطقه را اشتباه توصیف کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۲۲ - ۲۲:۱۰    
غربی ها تاکنون به درستی عمل نکرده اند. من هیچ کسی را متهم نمی کنم اما به نظر می آید که چارچوب توافق هسته ای تاریخی، پشت پرده بانک های بزرگ را از داد و ستد با ایران منع می کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۲۲ - ۲۲:۱۰    
وزیر کشور با تاکید بر اینکه بیش از 65 درصد فعالیت های وزارت کشور مربوط به حوزه های اقتصادی و توسعه ای است ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۲۲ - ۲۱:۳۷    
یک منبع آگاه گفت که در بمب گذاری امروز در شهر وان ترکیه هشت ایرانی زخمی شدند که حال یکی از آنها وخیم است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۲۲ - ۲۱:۳۷    
تمامی کسانی که در سیاست خارجی اروپا حرفی برای زدن دارند، باید رهبران اروپایی را متقاعد سازند که در دیدگاه شان در رابطه با ایران و انگیزه هایشان برای برخورد آرام با جمهوری اسلامی، تجدید نظر کنند...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۲۲ - ۲۱:۳۷    
در مقابل فاجعه منا، آنطور که خانواده شهدا می گویند، دولت آقای روحانی جز سکوت کاری نکرده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۲۲ - ۲۱:۳۴    
رییس جمهور صبح جمعه برای شرکت در اجلاس سران کشورهای گروه غیر متعهدها به ونزوئلا سفر می کند و سپس به دعوت رسمی رییس جمهور کوبا و برای دیداری دو جانبه عازم هاوانا پایتخت کوبا خواهد شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۲۲ - ۲۱:۳۴    
دیوید نارتکر که بعد از بازداشت نیروهای آمریکایی در خلیج فارس مجبور به عذرخواهی از ایران شد، می گوید آمریکایی های مستقر در منطقه اجازه تیراندازی به سمت نیروهای ایرانی را ندارند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۲۲ - ۲۱:۳۴    
یک عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی با اشاره به خودکفایی در محصول گندم گفت: اگر کشاورزان را جدی بگیریم، می توانیم در محصولات استراتژیک به خودکفایی برسیم.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۲۲ - ۱۹:۰۴    
کسانیکه به کمک کارگران چاه رفته بودند و همچنین تعدادی از کودکان روستایی توسط عربستان بمباران و کشته شده اند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۲۲ - ۱۹:۰۱    
دونالد ترامپ نامزد حزب جمهوری خواه آمریکا برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری گفت که سلامتی موضوعی مهم در تبلیغات انتخاباتی است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۲۲ - ۱۸:۵۸    
رییس مجلس شورای اسلامی، در پیامی به مناسبت سالگرد فاجعه منا، این فاجعه را نشانی بزرگ از بی کفایتی کارگزاران حج در عربستان سعودی و بی مسئولیتی حاکمان این کشور در اداره مناسک حج عنوان کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۲۲ - ۱۸:۵۸    
امام جمعه مشهد قرارداد FATF را کاپیتولاسیون بانکی دانست و گفت: آنچنان در دام دشمن افتاده ایم که با این جریان FATF دچار خودتحریمی شده ایم.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۲۲ - ۱۸:۵۲    
عناصر تروریستی سوریه در حمله امروز خود به پایگاه های نظامی ارتش سوریه در اطراف منطقه تل قرین در ریف شمال غربی درعا ناکام ماندند و 23 نفر از آنها در درگیری با نیروهای ارتش در این منطقه کشته شدند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۲۲ - ۱۸:۴۶    
خطیب نمازعید قربان با تأکید بر اینکه آ ل سعود جنایتکار خط مقدم فاجعه منا هستند، تأکید کرد: حکام آل سعود لیاقت اداره حرمین شریفین را ندارند و باید هیأتی از نخبگان جهان اسلام اداره حرمین شریفین یا ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۲۲ - ۱۲:۰۱    
خطر داعش به عنوان یک تهدید منطقه ای ممکن است دامن گیر کشورمان نیز شود، این موضوعی است که از فحوای سخنان برخی از مسئولان نظامی و امنیتی کشورمان به گوش می رسد.