شنبه ۲۹ اردیبهشتساعت ۰۸:۴۰May 2024 18
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزنامه همشهری 2 آبان 1395 - hamshahrionline.ir

روزنامه همشهری 29 اسفند 1393 روزنامه همشهری 29 اسفند 1394 روزنامه همشهری 31 فروردین 1395 روزنامه همشهری 31 اردیبهشت 1395 روزنامه همشهری 31 خرداد 1395 روزنامه همشهری 31 تیر 1395 روزنامه همشهری 31 مرداد 1395 روزنامه همشهری 31 شهریور 1395 روزنامه همشهری 30 مهر 1395 روزنامه همشهری 30 آذر 1395 روزنامه همشهری 30 دی 1395 روزنامه همشهری 30 بهمن 1395 روزنامه همشهری 30 اسفند 1395 روزنامه همشهری 1 آبان 1395 روزنامه همشهری 2 آبان 1395 روزنامه همشهری 3 آبان 1395 روزنامه همشهری 4 آبان 1395 روزنامه همشهری 5 آبان 1395 روزنامه همشهری 6 آبان 1395 روزنامه همشهری 7 آبان 1395 روزنامه همشهری 8 آبان 1395 روزنامه همشهری 9 آبان 1395 روزنامه همشهری 10 آبان 1395 روزنامه همشهری 11 آبان 1395 روزنامه همشهری 12 آبان 1395 روزنامه همشهری 13 آبان 1395 روزنامه همشهری 14 آبان 1395 روزنامه همشهری 15 آبان 1395 روزنامه همشهری 16 آبان 1395 روزنامه همشهری 17 آبان 1395 روزنامه همشهری 18 آبان 1395 روزنامه همشهری 19 آبان 1395 روزنامه همشهری 20 آبان 1395 روزنامه همشهری 21 آبان 1395 روزنامه همشهری 22 آبان 1395 روزنامه همشهری 23 آبان 1395 روزنامه همشهری 24 آبان 1395 روزنامه همشهری 25 آبان 1395 روزنامه همشهری 26 آبان 1395 روزنامه همشهری 27 آبان 1395 روزنامه همشهری 28 آبان 1395 روزنامه همشهری 29 آبان 1395 روزنامه همشهری 30 آبان 1395 
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۲۳:۴۷    
- همشهری آنلاین: وین دیزل بازیگر مجموعه فیلم های سریع و خشن آنقدر از کارگردانی کارگردان قسمت آخر راضی است که می گوید او باید اسکار بگیرد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۲۳:۴۴    
- مصوبه مجلس مبنی بر غیرقانونی بودن ثبت اسناد شرکت های شبه دولتی که اطلاعات اقتصادیشان منتشر نشده، در سازمان ثبت اسناد واملاک کشور لازم الاجرا شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۲۳:۴۴    
- شفیلد کتک خوردن یک مرد قوی هیکل از زن ریز نقشی در انگلستان سوژه رسانه ها شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۲۳:۴۴    
- جورجیا زنی در آمریکا با این تصور که سنگ کلیه دارد به بیمارستان رفت اما با یک نوزاد و بسیار خوشحال از بیمارستان مرخص شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۲۳:۴۱    
- پخش سریال خانه پوشالی و روی آنتن رفتن بخش هایی از مناظره نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا از تلویزیون ایران با واکنش رسانه های مهم ایالات متحده ازجمله واشنگتن پست و نیویورکر مواجه شده است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۲۳:۳۹    
- ابراهیم وحیدزاده: این یک واقعیت غیرقابل انکار است که شلوغی تهران، شهروندانش را آزار می دهد؛ شهروندانی که روزانه ساعت ها از وقت شان در ترافیک سنگین خیابان ها و بزرگراه های شهر تلف می شود.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۲۳:۳۹    
- علی ابراهیمی: از آغاز سال به مردم قول داده ام که امسال حداقل 7 هزار و 500 واحد صنعتی کوچک و متوسط را از طریق تسهیلات بانکی فعال خواهیم کرد و باید آمار خوشحال کننده ای را عرض کنم که تا تاریخ 27 ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۲۳:۳۹    
- فرشید پورحاجت : صنعت ساختمان ایران که زمانی تا 95 درصد از آن در اختیار بخش خصوصی قرار داشت، هم اکنون بیمار است و اقدام مؤثری برای درمان آن انجام نشده است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۲۳:۳۵    
- محسن پرویز: اگر بخواهیم درباره عملکرد علی جنتی در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در 3 سال گذشته درست، منطقی و دور از جانبداری حرف بزنیم، قاعدتا باید شواهد و مدارک دوره مدیریتی او را درنظر بگیریم؛
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۲۳:۳۵    
- یک ناشر آمریکایی مدعی تولید طولانی ترین رمان مصور جهان شد؛ یک کتاب 2 هزار صفحه ای که در قالب 12 مجلد به بازار می آید و اقتباسی است از روایت های عهد عتیق و عهد جدید.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۲۳:۳۳    
- نخستین جلسه کارگروه محیط زیست و ایمنی شهری مصوبه شهر دوستدار کودک برگزار شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۲۳:۳۳    
- تعدادی از اعضای شورای شهر تهران به شایعه منتشره از سوی یک عضو شورا در مورد مرکز درمانی مغز و اعصاب پروفسور مجید سمیعی در منطقه22، واکنش نشان دادند و نسبت به آن انتقاد کردند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۲۳:۳۳    
- مدیرکل وصول و تشخیص درآمد شهرداری تهران با اشاره به اینکه یکی از منابع درآمدی شهرداری تهران، مبالغ تعیین شده از محل کمیسیون ماده 77 است ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۲۳:۲۹    
- جناب کارتر، ما بعشیقه را آزاد کردیم ؛مسعود بارزانی، رئیس منطقه خودمختار کردستان عراق روز گذشته در دیدار با اشتون کارتر وزیر دفاع آمریکا در اربیل این خبر را به او اعلام کرد تا مشخص شود پیشمرگه های ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۲۳:۲۹    
- همشهری آنلاین: روزی که ننه مکرمه قلم به دست گرفت و حرف های دلش را با زبان تصویر روی دیوار خانه اش نقاشی کرد، کسی فکر نمی کرد زنی سالخورده از یکی از روستاهای شمال ایران ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۲۳:۲۹    
- سازمان ملل در گزارشی اعلام کرد کشت خشخاش در افغانستان طی سال جاری میلادی 10 درصد و تولید تریاک در این کشور 43 درصد افزایش داشته است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۲۳:۲۹    
- حسین رویوران: تصمیم سعد حریری برای حمایت از میشل عون، گزینه مورد نظر حزب الله لبنان برای پست ریاست جمهوری، به تغییرات ایجاد شده در معادلات داخلی لبنان و منطقه خاورمیانه گره خورده است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۲۳:۲۳    
- اربعین حسینی، اعتقاداصیل و سنت کهن شیعیان علی (ع) است که بزرگداشت جانفشانی رادمردان کربلا و یادآور حماسه شیرزنان دشت نینواست.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۲۳:۱۵    
- همشهری آنلاین: افراد مبتلا به دیابت نوع دو، با کمی پیاده روی بعد از شام، می توانند به کاهش سطح قند خون خود بیش از ورزش در سایر اوقات روز، کمک کنند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۲۳:۱۵    
- همشهری آنلاین: شانس حضور فیلم کوتاه سکوت به کارگردانی مشترک علی عسگری و فرنوش صمدی برای حضور در لیست اولیه اسکار افزایش یافت.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۲۲:۵۹    
- همشهری آنلاین: برای نظارت بر ضربان قلب، یکی از راه های ساده، چک کردن ضربان قلب در خانه با استفاده از دستگاه های سنتی، و یا برنامه های تلفن هوشمند است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۲۲:۵۶    
- همشهری آنلاین: دبیر ستاد مرکزی اطلاع رسانی داروها و سموم سازمان غذا و دارو، به تشریح وضعیت مسمومیت با دارو در کشور پرداخت.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۲۲:۵۶    
- همشهری آنلاین: وزیر راه و شهرسازی از ایجاد یک سیستم لیزینگ حمل و نقلی بین ایران و آلمان خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۲۲:۵۱    
- همشهری آنلاین: هاشمی با بیان اینکه یکی از بدترین نوع تندروی ها، افراط و تفریط های انتخاباتی است، گفت؛ متأسفانه، در نظامی که همه مسئولیت ها را براساس قانون اساسی انتخاباتی کرده کسانی ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۲۲:۵۱    
- همشهری آنلاین- علی شاکری: احسان رجائیان یکی از 5 داور بین المللی والیبال در فرانسه است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۲۲:۴۸    
- همشهری آنلاین: عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی اعلام کرد: 9 نفر از نمایندگان امضاءکننده طرح استیضاح وزیر علوم، انصراف خود را اعلام کردند و طرح استیضاح متوقف شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۲۲:۴۸    
- همشهری آنلاین: سوال سه نفر از نمایندگان از وزیر کشور در خصوص پرونده پدیده شاندیز، در جلسه علنی مجلس اعلام وصول شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۲۲:۳۸    
- همشهری آنلاین: حسین نمازی طی حکمی از سوی رییس فرهنگستان علوم جمهوری اسلامی ایران، به سمت دبیری فرهنگستان علوم منصوب شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۲۲:۳۸    
- پایان سال 95، آخرین هدفگذاری دولت برای بستن پرونده مسکن مهر بود اما گزارش ها نشان می دهد همانگونه که هدفگذاری مختومه شدن پرونده مسکن مهر از پایان سال 94به پایان سال 95موکول شد ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۲۲:۲۳    
- سارق حرفه ای که عاشق قالیچه های دستباف بود برای سرقت قالیچه حاضر بود دست به هر کاری بزند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۲۲:۲۳    
- مرد افغان برای گرفتن طلب یک میلیارد تومانی اش از مدیر شرکت ساختمانی، 2 نقشه عجیب آدم ربایی و انفجار انتحاری کشید اما نقشه های او با سرنوشت های عجیب تری روبه رو شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۲۲:۲۳    
- مرد میانسال پس از قتل همسرش سوار بر خودروی پراید خود شد و فرار کرد اما هنگام فرار در تصادف با کامیون جانش را از دست داد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۲۲:۲۳    
- پسر جوانی که به دلیل اختلاف با صاحب کارش او را به قتل رسانده بود توانست با پرداخت دیه به اولیای دم از قصاص نجات پیدا کند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۲۲:۱۶    
- همشهری آنلاین: منابع فلسطینی خبر دادند نیروهای اشغالگر رژیم صهیونیستی به مناطق مختلفس اشغالی یورش بردند و 19 فلسطینی را بازداشت کردند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۲۲:۱۶    
- همشهری آنلاین: با گذشت یک هفته از آغاز عملیات سرنوشت ساز موصل نیروهای عراقی در مرحله دوم عملیات خود تمرکز را بر شهرهای اطراف موصل گذاشته اند و در 24 ساعت گذشته با آزادکردن چند شهر ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۲۲:۱۶    
- همشهری آنلاین: براساس نتایج تحقیقاتی که شرکت ژاپنی تویوتا منتشر کرد، کشورهای عربی 60 هزار دستگاه خودروی تویوتا از این شرکت خریداری و در اختیار گروه تروریستی داعش قرار داده اند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۲۱:۵۲    
- همشهری آنلاین: مارتین اسکورسیزی در ماه فوریه فیلم جدیدش با عنوان ایرلندی را با حضور رابرت دنیرو و آل پاچینو کلید می زند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۲۱:۲۵    
- همشهری آنلاین: فیلم کاپیتان فنتستیک جایزه ویژه انتخاب مردم را از یازدهمین جشنواره بین المللی فیلم رم در کشور ایتالیا دریافت کرد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۲۱:۱۰    
- همشهری آنلاین: شمال ایران بارش های پراکنده را شاهد خواهد بود. احتمال پدیده گردوغبار در استان خوزستان هم وجود دارد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۲۰:۵۸    
- همشهری آنلاین: اطلاعات جدیدی از سریال الف ویژه سیروس مقدم منتشر شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۲۰:۵۵    
- همشهری آنلاین: محققان شرکت Max B gl به دنبال ساخت اولین نیروگاه بادی- آبی جهان هستند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۲۰:۵۲    
- همشهری آنلاین: قارچ های مورل از نظر غذایی بسیار باارزش اند و مورد علاقه سرآشپزها و محققان صنایع غذایی قرار دارند، اما فکر می کنید بهترین مکان برای جمع کردن این قارچ ها کجاست؟
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۲۰:۴۳    
- همشهری آنلاین: دبیر کل فدراسیون والیبال که در انتظار عضویت کمیته مربیان FIVB است، به تازگی قرار بود به عنوان عضو کمیته مربیان AVC برای تدریس به مغولستان سفر کند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۲۰:۴۳    
- همشهری آنلاین: مادران همیشه به کودکانشان هشدار داده اند که اگر با سر خیس یا بدون ژاکت در آب وهوای سرد به بیرون بروند، سرما می خورند، اما این باوری نادرست است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۲۰:۰۹    
- در این شماره می خوانید:
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۲۰:۰۹    
- در آخرین روزهای اولین ماه پاییز، برنده های آخرین ایستگاه تابستانی دوچرخه از حال و هوای نوجوانی شان گفته اند. از آرزوهای نوجوانی و اولین تجربه های نوجوانی و کلمه های نوجوانی و کیف نوجوان ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۱۷:۴۱    
- همشهری آنلاین: سخنگوی قوه قضائیه در نشست خبری به سئوالاتی در رابطه با پرونده سعید طوسی، صندوق ذخیره فرهنگیان و بانک سرمایه پاسخ داد و در مورد متهمان ارزی گفت ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۱۷:۴۱    
- همشهری آنلاین: روسیه حمله هواپیماهای ائتلاف آمریکایی به یک مراسم عزاداری در منطقه ای نزدیک کرکوک عراق را که دهها کشته و مجروح برجای گذاشت، شرم آور خواند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۱۷:۴۱    
- همشهری آنلاین: فرهاد کاظمی به دلیل مشکلات مالی در سیاه جامگان از این تیم جدا شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۱۷:۴۱    
- همشهری آنلاین: ناوگروه اعزامی جمهوری اسلامی ایران به کشور آذربایجان به آب های وطن بازگشت.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۱۷:۴۱    
- همشهری آنلاین: رئیس جمهوری با ارائه آماری از اقدامات اقتصادی وعده داد که سال 95 سال رونق اقتصادی در کشور باشد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۱۷:۴۱    
- همشهری آنلاین: سرپرست پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC) گفت: رشد کمیت تولید علم ایران در سال 2015 به نسبت سال 2014 میلادی به 17 درصد رسیده است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۱۷:۴۱    
- همشهری آنلاین: نماینده توتال در امور پالایش و پتروشیمی ایران گفت: توتال دنبال یک همکاری و بازی برد - برد برای انتقال فناوری و سرمایه به ایران است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۱۷:۴۱    
- همشهری آنلاین: رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ اعلام کرد که بیش از 150 دوربین در مبادی ورودی طرح زوج و فرد، خودروهای فاقد معاینه فنی را جریمه می کنند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۱۵:۲۱    
- همشهری آنلاین: رئیس کمیته عمران شورای شهر تهران گفت: آلودگی صوتی پایتخت در حال حاضر در وضعیت اضطرار قرار دارد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۱۵:۲۱    
- همشهری آنلاین: صرافان ارز و سکه در معاملات یکشنبه 2 مهرماه بازار آزاد تهران، هر دلار آمریکا را با 21 ریال افزایش قیمت نسبت به روز گذشته 35 هزار و 869 ریال و هر قطعه سکه طلای بهار آزادی طرح جدید ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۱۵:۲۱    
- همشهری آنلاین: در دومین روز معاملات بورس و اوراق بهادار در این هفته شاخص کل که چند روز روند صعودی را در پی گرفته بود ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۱۵:۲۱    
- همشهری آنلاین: تحقیقات اخیر نشان می دهد تغییرات آب و هوا سبب بروز بیماری های نادر پوستی در مناطقی شده است که قبلا عاری از این بیماری ها بوده اند و این مسئله بسیار نگران کننده است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۱۵:۲۱    
- همشهری آنلاین: اگر قصد دارید در سقف منزل خود از سلول های خورشیدی استفاده کنید که تشخیص داده نشود و نمای ساختمان را تغییر ندهد، پانل های خورشیدی دیاکوا (Dyaqua) به کمک شما خواهند آمد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۱۵:۲۱    
- همشهری آنلاین: رئیس انجمن جامعه جنگلبانی ایران شعبه مازندران گفت که دخالت های انسانی با ایجاد برش در زیست بوم، جنگل های شمال را آفت پذیر کرده است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۱۳:۲۵    
- همشهری آنلاین: دومین دوره رقابت های بین المللی جام الماس خلیج فارس با کسب عنوان اورالی جهان جعفر غفارنژاد و محمود کافی به پایان رسید.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۱۳:۲۵    
- همشهری آنلاین: تیم ایران که با غلبه بر صربستان به عنوان تیم اول به یک چهارم نهایی صعود کرده بود، با شکست مقابل از راه یابی به نیمه نهایی بازماند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۱۳:۲۵    
- همشهری آنلاین: تیم ایران که با شکست کره جنوبی به فینال رسیده بود، در دیدار نهایی با قبول شکست مقابل قهرمان جهان و میزبان بازی ها، به عنوان نایب قهرمانی رسید.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۱۳:۲۲    
- همشهری آنلاین: وزیر نیرو از امضای تفاهم نامه ایران و هلند برای ارتقاء مدیریت منابع آب و توسعه انرژی های خورشیدی خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۱۳:۲۲    
- همشهری آنلاین: مسابقات جهت یابی بانوان قهرمانی کشور، انتخابی تیم ملی بهمن ماه سال جاری به میزبانی کرمان برگزار می شود.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۱۳:۲۲    
- همشهری آنلاین: تیم بیمه رازی قهرمان مرحله دوم رقابت های لیگ کشتی آزاد و فرنگی باشگاه های کشور در تهران شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۱۳:۱۰    
- همشهری آنلاین: رئیس جمهور دقایقی پیش در نامه ای به رئیس مجلس شورای اسلامی، "دکتر فخرالدین احمدی دانش آشتیانی" را برای اخذ رای اعتماد جهت وزارت آموزش و پرورش معرفی کرد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۱۳:۰۷    
- همشهری آنلاین: تحلیل گران امنیت سایبری می گویند هکرها برای اجرای یکی از وسیع ترین حملات سایبری به وب سایت های محبوب جهان از الکترونیک های خانگی متصل به اینترنت از قبیل دوربین های مدار بسته و ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۱۳:۰۴    
- همشهری آنلاین: مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع هواشناسی از بارش برف در استان های اردبیل و آذربایجان شرقی طی روزهای سه شنبه و چهارشنبه خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۱۳:۰۴    
- همشهری آنلاین: انگور قرمز یعنی سلامتی، یعنی تندرستی و نشاط. با وجود اینکه انگور سفید نیز خواص زیادی برای بدن دارد اما انگور قرمز حاوی آنتی اکسیدان بیشتری است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۱۳:۰۴    
- همشهری آنلاین: نتایج تحقیق یک انجمن جهانی نشان می دهد سالانه 712 هزار نفر در اثر ابتلا به بیماری های ناشی از آلودگی هوا جان خود را از دست می دهند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۱۳:۰۴    
- همشهری آنلاین: تعطیلی بازارهای پولی و مالی جهان در روز یکشنبه 2 مهرماه موجب شد تا نرخ برابری 39 ارز عمده در بانک مرکزی بدون تغییر باقی بماند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۱۳:۰۴    
- همشهری آنلاین: مسابقات بادی کلاسیک دومین دوره رقابت های بین المللی جام الماس خلیج فارس با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۱۳:۰۴    
- همشهری آنلاین: هزاران تن از زنان ونزوئلا با تظاهرات در خیابان های کاراکاس علیه تصمیم دولت چپ گرای نیکلاس مادورو ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۱۳:۰۱    
- همشهری دو - مصطفی صادقی: فردا نوبت شماست. قربون جدت، فقط بیشتر از 3 دقیقه نشه که اون دنیا جواب ارباب رجوع ها با خودته! ؛ امام جماعت سازمان گفت. از امسال یک طرح جالب در محل کارم اجرا می شود.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۱۲:۰۶    
- همشهری آنلاین: شرکت تویوتا نیز مانند شرکت های هیوندای و هوندا، قصد دارد تا از هیدروژن به عنوان یک جایگزین برای سوخت و موتورهای دیزلی خود استفاده کند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۱۲:۰۶    
- همشهری آنلاین: مرکز آمار ایران اعلام کرد: شاخص کل(قیمت کالاها و خدمات مصرفی خانوارهای شهری) در مهرماه امسال نسبت به ماه مشابه پارسال (تورم نقطه به نقطه) 6.6 درصد است که نسبت به ماه پیش (6 ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۱۲:۰۶    
- همشهری دو - نرجس لاری: در مسیر زندگی، بچه ها با اتفاق های جدید زیادی روبه رو می شوند. یکی از این اتفاق ها، برای بچه ها وارد شدن به محیط یادگیری مدرسه به عنوان یک فرد یادگیرنده است؛
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۱۲:۰۶    
- همشهری دو - محمد سرابی: راننده های تاکسی انبوهی از مدارک مختلف را در خودرویشان نگه می دارند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۱۲:۰۶    
- همشهری دو - محمود قلی پور: گفت: آقا نصرت حدود 4سال است که از خانه اش خارج نشده . با تعجب گفتم: همون آقا نصرت که سر کوچه مون بقالی داشت؟ گفت: آره .
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۱۱:۵۴    
- همشهری آنلاین: پارلمان یمن با صدور بیانیه ای تأکید کرد راه حل توقف بحران و جنگ در این کشور، صدور قطعنامه از سوی شورای امنیت سازمان ملل متحد، پایان محاصره زمینی ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۱۱:۵۴    
- همشهری آنلاین: شیوع ویروس زیکا در برخی از کشورها موجب شده است تا مسافران آنها دچار مشکلاتی شوند یکی از این مشکلات، عدم دریافت ویزا برای سفر به کشورهای دیگر است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۱۱:۵۲    
- همشهری آنلاین: اگر علاقه ای به تره فرنگی نداشته اید و یا آن را برای وعده شام امتحان نکرده اید بهتر است شروع کنید ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۱۱:۵۲    
- همشهری آنلاین: سید رضا صالحی امیری، مسعود سلطانی فر و فخرالدین احمدی دانش آشتیانی در نامه ای با امضای رییس جمهوری به ترتیب به عنوان وزیران پیشنهادی فرهنگ و ارشاد اسلامی ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۱۱:۵۲    
- همشهری آنلاین: محمد کاشانکی و مهدی شرافت با کسب اولی و دومی اورالی جام الماس خلیج فارس، به جمع حرفه ای های فیزیک پیوستند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۱۱:۵۲    
- همشهری آنلاین: معاون وزیر نفت با تشریح سه پیش شرط ایران برای واگذاری توسعه میادین نفت و گاز به شرکت های خارجی، گفت: با تعیین ضوابط جدید ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۱۱:۵۲    
- همشهری آنلاین: رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی پایتخت از اعمال جریمه برای ماشین های کاربراتوی تا زمان از رده خارج شدن این خودروها خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۱۱:۴۸    
- همشهری آنلاین: نائب رئیس مجلس در رابطه با روند بررسی صلاحیت سه وزیر پیشنهادی وزارتخانه های فرهنگ، آموزش و پروش و ورزش گفت: یک هفته یا 10 روز بعد از معرفی وزرای پیشنهادی به مجلس ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۱۱:۴۸    
- همشهری آنلاین: حسین سلطانی با رسیدن به حدنصاب مجموع 295 کیلوگرم، ضمن کسب دو مدال برنز و نقره یک ضرب و دو ضرب ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۱۱:۱۲    
- همشهری آنلاین: محققان به تازگی دریافته اند که با سر ضربه زدن به توپ در بازی فوتبال می تواند تا 24 ساعت در بازیکنان فوتبال مشکل حافظه ایجاد کند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۱۰:۳۵    
- همشهری دو - محمد معمار: هوا هنوز خیلی سرد نشده ولی خیلی ها از همین حالا سیستم های گرمایشی خانه هایشان را به کار انداخته اند تا گرما در کالبد سرد خانه شان جریان پیدا کند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۱۰:۳۵    
- همشهری آنلاین: آوارگان ساکن اردوگاه جنگلی در شهر کاله فرانسه با پلیس درگیر شدند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۱۰:۳۲    
- همشهری آنلاین: لیگ تیراندازی نیروهای مسلح روز پنجشنبه (29 مهر) برگزار شد و تیم نزاجا در تفنگ 300 متر و تیم پاس ناجا در تپانچه 25 متر در جایگاه اول قرار گرفتند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۱۰:۲۶    
- همشهری آنلاین: مسابقات لیگ برتر راگبی 7 نفره مردان کشور که با حضور هشت تیم و به میزبانی کرمان جریان داشت، با قهرمانی تیم کنگره 60 تهران به پایان رسید.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۱۰:۰۵    
- همشهری آنلاین: آزالی، شمپانزه ماده 19 ساله که نام کره ای اش دالائی است، روز چهارشنه 19 اکتبر (28 مهر) 2016 در باغ وحش مرکزی شهر پیونگ یانگ پایتخت کره شمالی سیگار می کشد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۱۰:۰۰    
- همشهری آنلاین: مسابقات جت اسکی گرامیداشت هفته تربیت بدنی (چندگانه) با حضور 33 ورزشکا خانم و آقا در ساحل سیترا در شهرستان نوشهر برگزار شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۱۰:۰۰    
- همشهری دو - اصغر اصغری: در شمالی ترین محله از جنوبی ترین منطقه شهری تهران، بلواری به نام قدس وجود دارد که از همان ابتدا به بلوار عرب ها شهرت یافته و وجه تسمیه اش را از سکونت عرب های اصالتا ایرانی ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۰۹:۵۶    
- همشهری آنلاین: سخنگوی شورای نگهبان تاکید کرد که طبق سیاست های کلی انتخابات ابلاغی رهبر معظم انقلاب اسلامی ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۰۹:۵۶    
- همشهری آنلاین: سخنگوی دولت در جلسه فراکسیون امید نامزدهای نهایی دولت برای وزارتخانه های ورزش و جوانان، آموزش و پرورش و فرهنگ و ارشاد اسلامی را اعلام کرد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۰۹:۵۶    
- همشهری آنلاین: مسوولان ارشد خودروسازان بین المللی همچون مرسدس بنز، فولکس واگن و بی ام و برای حضور در چهارمین همایش بین المللی صنعت خودرو به ایران می آیند.
  • ۱