شنبه ۲۹ اردیبهشتساعت ۰۸:۱۰May 2024 18
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزنامه همشهری 17 آبان 1395 - hamshahrionline.ir

روزنامه همشهری 29 اسفند 1393 روزنامه همشهری 29 اسفند 1394 روزنامه همشهری 31 فروردین 1395 روزنامه همشهری 31 اردیبهشت 1395 روزنامه همشهری 31 خرداد 1395 روزنامه همشهری 31 تیر 1395 روزنامه همشهری 31 مرداد 1395 روزنامه همشهری 31 شهریور 1395 روزنامه همشهری 30 مهر 1395 روزنامه همشهری 30 آذر 1395 روزنامه همشهری 30 دی 1395 روزنامه همشهری 30 بهمن 1395 روزنامه همشهری 30 اسفند 1395 روزنامه همشهری 1 آبان 1395 روزنامه همشهری 2 آبان 1395 روزنامه همشهری 3 آبان 1395 روزنامه همشهری 4 آبان 1395 روزنامه همشهری 5 آبان 1395 روزنامه همشهری 6 آبان 1395 روزنامه همشهری 7 آبان 1395 روزنامه همشهری 8 آبان 1395 روزنامه همشهری 9 آبان 1395 روزنامه همشهری 10 آبان 1395 روزنامه همشهری 11 آبان 1395 روزنامه همشهری 12 آبان 1395 روزنامه همشهری 13 آبان 1395 روزنامه همشهری 14 آبان 1395 روزنامه همشهری 15 آبان 1395 روزنامه همشهری 16 آبان 1395 روزنامه همشهری 17 آبان 1395 روزنامه همشهری 18 آبان 1395 روزنامه همشهری 19 آبان 1395 روزنامه همشهری 20 آبان 1395 روزنامه همشهری 21 آبان 1395 روزنامه همشهری 22 آبان 1395 روزنامه همشهری 23 آبان 1395 روزنامه همشهری 24 آبان 1395 روزنامه همشهری 25 آبان 1395 روزنامه همشهری 26 آبان 1395 روزنامه همشهری 27 آبان 1395 روزنامه همشهری 28 آبان 1395 روزنامه همشهری 29 آبان 1395 روزنامه همشهری 30 آبان 1395 
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۱۷ - ۲۳:۵۱    
- اقدامات اولیه برای بزرگ ترین پیاده روی جهان، همزمان با اربعین حسینی، توسط شهرداری تهران در دست اجراست.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۱۷ - ۲۳:۱۵    
- همشهری آنلاین: عضو هیئت علمی دانشگاه صدا سیما و رئیس پژوهشکده ارتباطات پژوهشگاه فرهنگ و ارتباطات از غرفه همشهری در بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات بازدید کرد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۱۷ - ۲۲:۴۱    
- رضا درستکار: نخستین نکته ای که تماشاگران جدی سینما را به تماشای فیلم تشویق و ترغیب می کند، نام کارگردان، نویسنده و بازیگران است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۱۷ - ۲۲:۴۱    
- نیلوفر قدیری: تا ساعاتی دیگر خبری در جهان منتشر می شود که ماه هاست همه در انتظار آن بوده اند. همه در انتظار پاسخ این پرسش هستند که چه کسی رئیس جمهور آمریکا می شود؟
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۱۷ - ۲۲:۴۱    
- همشهری آنلاین: هزاران دانشجو کانادایی در حمایت از تحصیل رایگان در 36 شهر این کشور تظاهرات کردند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۱۷ - ۲۲:۴۱    
- فهیمه پناه آذر: سی وسومین جشنواره فیلم کوتاه از18 آبان با نمایش 283 فیلم در بخش های ملی و بین المللی و بخش غیررقابتی ویدئوآرت در پردیس چارسو آغاز می شود و یک هفته ادامه می یابد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۱۷ - ۲۲:۴۱    
- شاخص بیکاری در گرمای تابستان رشد کرد و به 12.7 درصد رسید.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۱۷ - ۲۲:۴۱    
- یکصدو پنجمین ایستگاه متروی تهران 17 آبان با نام شهید صیاد شیرازی در خط 3 به بهره برداری رسید.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۱۷ - ۲۲:۴۱    
- همشهری آنلاین: معاون برنامه ریزی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: شهریه رشته های تحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی در سال 96 کاهش می یابد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۱۷ - ۲۱:۵۹    
- علی ابراهیمی: هیچ تکلیف و الزام قانونی برای توقف تولید پراید، پژو 405 یا وانت نیسان با استناد به عمر بیش از 10 سال خودروهای مذکور وجود ندارد و ادامه تولید این خودروها با پشت سرگذاشتن استانداردهای ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۱۷ - ۲۱:۲۵    
- آزاده جعفریان: در روزهایی که پایتخت بارانی در نیمه های آبان ماه میزبان بیش از 30 نمایشگاه تازه است ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۱۷ - ۲۱:۱۴    
- همشهری آنلاین: شهردار اصفهان از غرفه همشهری در بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها از غرفه همشهری بازدید کرد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۱۷ - ۲۱:۱۰    
- همشهری آنلاین: سرلشکر صفوی گفت: درباره اینکه بارزانی ها اجازه می دهند کنسولگری سعودی ها در شمال عراق به ضد انقلاب ایرانی سلاح بدهد، هشدار می دهیم.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۱۷ - ۲۱:۱۰    
- کارائیب مقامات جزیره مارتینیک در کارائیب کوچک ترین مار جهان را کشف کرده اند که طول آن کوچک تر از یک مداد است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۱۷ - ۲۱:۱۰    
- بالاخره امروز تمام می شود ؛ این توصیفی است که 2رسانه بزرگ آمریکایی برای امروز یعنی روز انتخابات ریاست جمهوری آمریکا به کار برده اند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۱۷ - ۲۱:۱۰    
- همشهری آنلاین: معاون اول رئیس جمهوری با اشاره به اینکه قدرت فرهنگ از قدرت سیاست و اقتصاد قوی تر است، گفت: به همین دلیل انتظاراتی که از بخش فرهنگ به وجود می آید، بالا است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۱۷ - ۲۱:۱۰    
- لندن یک مؤسسه بریتانیایی نوعی لیوان های پلاستیکی را روانه بازار خواهد کرد که هر مشتری که در آن قهوه می گیرد می تواند از آن دوباره استفاده کند و حتی می تواند آن را در جیب خود نگه دارد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۱۷ - ۲۱:۰۸    
- استکهلم چکمه هایی که Gripforce نام دارند دارای یخ شکن های نامرئی هستند که فقط هنگام تردد روی مسیر های لغزنده می توان آنها را با یک سوئیچ به حالت بیرون زدگی در آورد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۱۷ - ۲۱:۰۸    
- سارقی تکرو طی مدت کوتاهی با کج کردن درِ 100خودرو، پخش صوت و باتری آنها را سرقت کرد اما سرانجام دستگیر شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۱۷ - ۲۱:۰۸    
- مجتبی راعی: وقتی می خواهیم گزارش کار بدهیم، از پیشرفت های فوق العاده مان بگوییم و جانب تقوا را هم رعایت نکنیم، نتیجه اش همین می شود که بساط علم فروشی در مملکت راه می افتد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۱۷ - ۲۱:۰۸    
- همشهری آنلاین: وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه از ابتدای قبول مسئولیت، تلاشم اجرای سیاست های دولت و حفظ کرامت و منزلت اهالی فرهنگ و هنر بود ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۱۷ - ۲۱:۰۸    
- منچستر رحیم استرلینگ، بازیکن باشگاه منچسترسیتی و انگلستان که برای حضور این فصل خود در تیم باشگاهی اش 49میلیون پوند دریافت کرده است،
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۱۷ - ۲۱:۰۸    
- جوان 24 ساله که پس از ریختن طرح دوستی با مردان، به خانه آنها می رفت و پس از قتل طعمه هایش خودرو و پول هایشان را سرقت می کرد، به دار مجازات آویخته شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۱۷ - ۲۱:۰۸    
- همشهری آنلاین: تیم ملی فوتبال ایران در دیداری دوستانه در امارات به مصاف ساحل عاج خواهد رفت.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۱۷ - ۲۱:۰۸    
- وقتی همسرم را با مأموران دیدم و فهمیدم که حکم جلبم را گرفته عصبانی شدم و او را به قتل رساندم. این اظهارات مردی است که چندی قبل همسرش را جلوی مأموران پلیس با ضربات مرگبار چاقو از پا در آورد و ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۱۷ - ۲۱:۰۸    
- 2 پسرخاله که در جریان جنایتی هولناک برای به دست آوردن یک مبایعه نامه مردی را روی پل عابر پیاده به قتل رسانده بودند، با رأی قضات دادگاه به قصاص محکوم شدند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۱۷ - ۱۹:۵۰    
- همشهری آنلاین: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به سیاست های دولت یازدهم در عرصه فرهنگ، گفت: دولت، دستگاه فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و همه کارکنان ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۱۷ - ۱۹:۵۰    
- همشهری آنلاین: بانوی داور فوتبال ایران به عنوان داور وسط دیدار کره جنوبی و گوام را در رقابت های شرق آسیا قضاوت می کند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۱۷ - ۱۹:۵۰    
- همشهری آنلاین: فهرست دانشگاه های خارجی مورد تایید وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی جهت ورودی های سال تحصیلی 182017 میلادی در رشته های علوم پزشکی به دانشگاه های علوم پزشکی و نهادهای مرتبط کشوری ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۱۷ - ۱۹:۲۳    
- همشهری آنلاین: دونالد ترامپ از عملکرد اف بی آی در تبرئه هیلاری کلینتون انتقاد کرد و بررسی 650 هزار رایانامه را در هشت روز غیرممکن دانست.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۱۷ - ۱۹:۲۳    
- همشهری آنلاین: تارنمای روزنامه فرانسوی لوفیگارو به نقل از کمیسیون انتخابات فدرال آمریکا(FEC)، هزینه کمپین های انتخاباتی 2016 ایالات متحده در ماه نوامبر را سه میلیارد دلار برآورد و آن را گرانترین ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۱۷ - ۱۹:۲۳    
- همشهری آنلاین: کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران، برنامه مرحله یک هشتم نهایی رقابت های جام حذفی (یادوراه آزدسازی خرمشهر) را اعلام کرد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۱۷ - ۱۹:۲۰    
- فرزاد کریمی: یکی از موارد تعیین کننده راهبردهای جمعی فرهنگ، مراجع فرهنگی هر کشور هستند. مردم ایران از دیرباز، سنگینی این بار را از جمله بر دوش اهل قلم نهاده اند ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۱۷ - ۱۹:۲۰    
- همشهری آنلاین: در آستانه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا گروه تروریستی داعش خواستار قتل عام رای دهندگان آمریکایی شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۱۷ - ۱۹:۲۰    
- همشهری آنلاین: رئیس جمهوری فیلیپین دستور لغو توافق خرید سلاح برای پلیس از ایالات متحده را صادر کرد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۱۷ - ۱۹:۲۰    
- همشهری آنلاین: وزیر امور اقتصادی و دارایی در بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها با حضور در غرفه همشهری یادداشت اختصاصی برای روزنامه همشهری نوشتنند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۱۷ - ۱۸:۴۶    
- همشهری آنلاین - امیرحسین افضلی: در گذشته برای مطلع شدن از حال یکدیگر به دیدار هم میرفتیم و همین امر باعث صمیمیت ها و دوستی های پایداری میشد .
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۱۷ - ۱۸:۳۱    
- همشهری آنلاین: وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: اکنون امنیت و ثبات در منطقه به عنوان عواملی مهم برای جمهوری اسلامی ایران به شمار می رود و مقابل ترویج بی ثباتی در منطقه می ایستیم.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۱۷ - ۱۸:۳۱    
- همشهری آنلاین: عامل آتش سوزی عمدی در منطقه حفاظت شده شیمبار مسجد سلیمان در شمال خوزستان به 10 سال حبس محکوم شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۱۷ - ۱۸:۳۱    
- همشهری آنلاین: دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور گفت: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده، امسال یک میلیون دانش آموز به مناطق عملیاتی و جنگی کشور اعزام می شوند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۱۷ - ۱۸:۲۸    
- همشهری آنلاین: رهبران دو بخش ترک نشین و یونانی نشین قبرس وارد یک دور دشوار از مذاکرات صلح تحت رهبری سازمان ملل شدند ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۱۷ - ۱۸:۲۲    
- همشهری آنلاین: شرکت قند و شکر قانع اهر که با مشارکت بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) احیا شده، زمینه ی اشتغال مستقیم بیش از 80 نفر را در مناطق محروم این شهر فراهم کرده است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۱۷ - ۱۸:۲۲    
- همشهری آنلاین: فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران از الحاق نخستین ناو ' قایق تندرو بر' ساخت داخل به یگان رزم نیروی دریایی سپاه تا پایان سال جاری خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۱۷ - ۱۸:۱۹    
- همشهری آنلاین: مشاور عالی رئیس سازمان سنجش گفت: اطلاعیه تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 95 یکشنبه 23 آبان بر روی سایت سازمان سنجش منتشر می شود.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۱۷ - ۱۸:۱۹    
- همشهری آنلاین: معاون رئیس جمهور گفت: از ابتدای دولت اعلام کردیم که فساد سیستمی بدی در نظام ما شکل گرفته است و این فساد مثل موریانه در سطوح مختلف نفوذ پیدا کرده است،
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۱۷ - ۱۸:۱۹    
- همشهری آنلاین: سرویس اطلاع رسانی نیروهای مسلح عراق روز دوشنبه از فرار ابوبکر البغدادی، سرکرده داعش از موصل خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۱۷ - ۱۸:۱۹    
- همشهری آنلاین: منابع نظامی عراقی از آزادی کامل شهر بعشیقه در شمال شرق موصل از سوی نیروهای پیشمرگه کرد خبر دادند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۱۷ - ۱۸:۱۹    
- همشهری آنلاین: مدیرعامل مترو تهران با تاکید بر اینکه پرونده خط سه مترو تهران تا پایان سال بسته خواهد شد، گفت: تنها 4 ایستگاه از خط سه مترو باقی مانده است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۱۷ - ۱۸:۱۹    
- همشهری آنلاین: کدرشته محل های جدید مرحله تکمیل ظرفیت آزمون دکتری Ph.D نیمه متمرکز سال 1395 منتشر شد و داوطلبان تا چهارشنبه 19 آبان فرصت دارند حداکثر 30 کدرشته را انتخاب کنند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۱۷ - ۱۷:۴۹    
- مدیرکل دفتر امور بانوان وخانواده استانداری تهران گفت: نخستین کنگره ملی زنان موفق ایران همگام با ماده 31 برنامه ششم توسعه ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۱۷ - ۱۷:۴۶    
- همشهری آنلاین: رئیس قوه قضائیه با انتقاد از سخنان رئیس جمهور در نمایشگاه مطبوعات مبنی بر شکستن قلم ها ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۱۷ - ۱۷:۴۶    
- همشهری آنلاین - سجاد میرزامهدی تهرانی: فاینال فانتزی 15 (Final Fantasy XV) یک بازی ویدیویی در دو سبک اکشن نقش آفرینی و جهان باز است که برای دو پلتفرم Ps4 وXbox One در 29 نوامبر منتشر می شود.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۱۷ - ۱۷:۴۶    
- همشهری آنلاین: سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با اشاره به اینکه نمی شود همه بازیکنان همیشه در تیم ملی باشند گفت: بازیکنان خط خورده در اردوی زمستان به تیم ملی بازخواهند گشت.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۱۷ - ۱۷:۴۶    
- همشهی آنلاین: شهردار تهران گفت: آن چیزی که اسمش را مبارزه با فساد و عدالتخواهی می گذارند بیشتر به عدالتخواری شباهت دارد چرا که مبارزه با فساد شیوه مشخص دارد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۱۷ - ۱۷:۴۶    
- همشهری آنلاین: عامل آتش سوزی عمدی در منطقه حفاظت شده شیمبار شهرستان اندیکا در شمال استان خوزستان به 10 سال حبس محکوم شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۱۷ - ۱۷:۴۶    
- همشهری آنلاین: در حالی که دیزنی از فروش 6 میلیارد دلار در دنیا گذشت، در جستجوی دوری پیکسار نیز به دومین فیلم پرفروش امسال در بازار جهانی بدل شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۱۷ - ۱۷:۴۶    
- همشهری آنلاین: بر اساس مطالعات صورت گرفته کودکان کار و خیابان روزانه 20 تا 100 هزار تومان درآمد دارند و می توان میانگین درآمد روزانه کودکان کار را 30 تا 40 هزار تومان اعلام کرد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۱۷ - ۱۷:۴۶    
- همشهری آنلاین: شاهرخ خان و همسرش با پایان گرفتن فیلمبرداری فیلم جدید ستاره بالیوود، بیست و پنجمین سالگرد ازدواجشان را جشن گرفتند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۱۷ - ۱۷:۴۶    
- همشهری آنلاین: نویسنده، طراح و کارگردان اپرای خیام ضمن تشریح تازه ترین فعالیت های انجام گرفته پیرامون این پروژه از ضبط موسیقی کار در انگلستان توسط یک آهنگساز ایرانی خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۱۷ - ۱۷:۴۰    
- همشهری آنلاین: سخنگوی شورای صنفی نمایش با اشاره به اینکه قرارداد 6 فیلم بسته شد، تاکید کرد اکران فیلم سینمایی فروشنده هفته آینده به پایان می رسد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۱۷ - ۱۲:۳۸    
- همشهری آنلاین: تیم بوروسیا دورتموند در هفته 10 بوندس لیگا چهره ای درخشان از خود به نمایش گذاشت و با نتیجه 5 بر 2 هامبورگ را مغلوب کرد ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۱۷ - ۱۲:۳۸    
- همشهری آنلاین: نتایج اولیه انتخابات ریاست جمهوری بلغارستان امروز دوشنبه 17 آبان نشان داد، رومن رادف ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۱۷ - ۱۲:۳۸    
- همشهری آنلاین: طبق گزارش محققان، در موارد نادر، داروهای قدرتمند تحریک کننده سیستم ایمنی در مبارزه با سرطان ممکن است تهدیدی برای سلامت قلب باشند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۱۷ - ۱۲:۳۸    
- همشهری آنلاین: مطالعه جدید محققان نشان می دهد خوردن پروتئین گیاهی در مقایسه با پروتئین حیوانی، به حفظ احساس سیری در طولانی مدت کمک کرده و در نتیجه تا وعده غذایی بعد کمتر گرسنه می شوید.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۱۷ - ۱۲:۳۵    
- همشهری آنلاین: قیمت طلای جهانی روز دوشنبه 17 آبان ماه در واکنش به بهبود ارزش دلار و بازارهای سهام که تقاضای سرمایه گذاری برای این فلز ارزشمند را محدود کرد، کاهش یافت.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۱۷ - ۱۲:۳۵    
- همشهری آنلاین: لیورپول با یک برد پرگل و با توجه به تساوی دو تیم اول و دوم جدول، به تنهایی در صدر جدول مسابقات قرار گرفت.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۱۷ - ۱۲:۰۵    
- همشهری آنلاین: شرکت آدیداس به همکاری سازمانی به نام پارلی که فعالیت های خود را به کاهش زباله های پلاستیکی درون اقیانوس ها اختصاص داده است ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۱۷ - ۱۲:۰۵    
- همشهری آنلاین: دوازدهمین دوره مسابقات کبدی جوانان پسر کشور با قهرمانی تیم کرمانشاه در شهر اراک به پایان رسید.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۱۷ - ۱۲:۰۲    
- همشهری آنلاین: پیکر حجت الاسلام شجونی دوشنبه-17 آبان- از مسجد هدایت تشییع شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۱۷ - ۱۲:۰۲    
- همشهری آنلاین: مدیر عامل شرکت توزیع برق تهران گفت: بالای 90 درصد فروش انرژی در کشور توسط شرکت های توزیع به فروش می رسد و باید به این مساله اشاره کرد که یک پنجم فروش انرژی مربوط به تهران بزرگ ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۱۷ - ۱۲:۰۲    
- همشهری آنلاین: سخنگوی ناجا گفت: چنانچه زائران در کشور عراق ویزای خود را گم کردند در 4 شهر نجف، بصره، کاظمین و کربلا در کنسولگری های ایران، ویزای المثنی صادر می شود.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۱۷ - ۱۱:۲۳    
- همشهری دو - علی سیف اللهی: گمانم دوران نامزدی بود؛ یک روز گفت: چرا هیچ وقت از من نپرسید ه ای که چقدر حقوق می گیرم؟
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۱۷ - ۱۱:۲۳    
- همشهری آنلاین: دلایل علمی وجود دارند که شما نمی توانید از تکرار پی در پی یک آهنگ در ذهنتان جلوگیری کنید، و گروهی از اعضای انجمن روانشناسی آمریکا با انجام پژوهشی بزرگ این دلایل را کشف کرده اند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۱۷ - ۱۱:۱۹    
- همشهری آنلاین: بانک مرکزی دوشنبه 17 آبان ماه نرخ 39 ارز عمده را اعلام کرد که بر اساس آن نرخ 24 ارز از جمله دلار امریکا افزایش و نرخ 13 ارز از جمله یورو و پوند کاهش یافت و نرخ دو ارز دیگر ثابت ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۱۷ - ۱۱:۱۹    
- همشهری آنلاین: مشاور ارشد نظامی مقام معظم رهبری در یادواره شهدای مدافع حرم با عنوان سپیدجامگان حریم حرم گفت ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۱۷ - ۱۱:۱۹    
- همشهری دو - مهدی واعظی: به فکر تغییری در دکوراسیون منزل تان هستید؟ می خواهید فضای متفاوتی را در داخل خانه ایجاد کنید؟ پیشنهاد ما این است که یک آکواریوم ساده آب شیرین بسازید و چند نمونه ماهی زیبا ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۱۷ - ۱۱:۱۹    
- همشهری دو - نرجس لاری: ما چه زمانی استرس می گیریم؟ وقتی درک می کنیم که برای یک موقعیت خاص، تقاضایی از سوی محیط(روابط، کار ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۱۷ - ۱۱:۱۰    
- همشهری آنلاین: وزیر سابق آموزش و پرورش ضمن مروری بر فعالیت ها و اقدامات انجام شده در سه سال اخیر توصیه هایی برای آینده وزارت آموزش و پرورش و وزیر جدید ارائه کرد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۱۷ - ۱۱:۰۷    
- همشهری آنلاین: دنیل اورتگا، رئیس جمهور نیکاراگوئه بر اساس اعلام مقام های انتخاباتی این کشور، برتری قاطع و زودهنگامی را در انتخابات ریاست جمهورییک شنبه 16 آبان به دست آورده است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۱۷ - ۱۱:۰۷    
- همشهری آنلاین: ماه قرار است تا چند روز آینده در بزرگترین اندازه ممکن در آسمان شب دیده شود، حالتی که ابرماه شهرت دارد و طی آن ماه به نزدیک ترین فاصله خود از زمین خواهد رسید.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۱۷ - ۱۱:۰۱    
- همشهری آنلاین: رقابت های بین المللی تنیس روی میز نوجوانان و جوانان در مجارستان برای امین احمدیان با کسب دو مدال برنز به پایان رسید.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۱۷ - ۱۱:۰۱    
- همشهری دو : علی و خانواده اش از سنی های شمال غربی عراق بوده اند که پس از چندی جذب فرهنگ تشیع و سید و سالار شهیدان شده و به این مذهب روی آورده اند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۱۷ - ۱۰:۵۵    
- همشهری دو - سیدعماد حسینی: نامش خالد اسدی است، 55سال دارد و ساکن تهران است اما سال هاست که عضو هیئت امنای یکی از هیئت های قم است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۱۷ - ۱۰:۵۵    
- همشهری دو - پیام صدریه: چه بسیار پیش می آید که از برخوردی، حرفی، حدیثی ناراحت می شویم.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۱۷ - ۱۰:۵۵    
- همشهری دو - نرگس خانعلیزاده: اگر به تازگی خانه ساخته اید یا به خانه ای جدید اسباب کشی کرده اید که سیستم گرمایشی اش هنوز راه نیفتاده، گزینه های متفاوتی پیش رویتان دارید.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۱۷ - ۱۰:۵۵    
- همشهری آنلاین: تیم ملی شمشیربازی ایران قهرمان جام جهانی اسلحه سابر در سنگال شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۱۷ - ۱۰:۵۵    
- همشهری آنلاین: رئیس سازمان حج و زیارت گفت: تردد زائران ایرانی به سامرا به طور کامل ممنوع شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۱۷ - ۱۰:۵۵    
- همشهری آنلاین: این هفته قیمت دو مدل خودروی داخلی در بازار افزایش یافته است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۱۷ - ۱۰:۵۵    
- همشهری آنلاین: یک منبع نظامی در کره جنوبی اعلام کرد ممکن است کره شمالی روزی که مردم آمریکا به پای صندو های رای می روند تا رئیس جمهور جدیدشان را انتخاب کنند ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۱۷ - ۱۰:۵۵    
- همشهری آنلاین: سازمان عفو بین الملل علام کرد نیروهای کرد عراقی در اقدام تلافی جویانه آشکار در برابر حمله اخیر داعش، علاوه بر تخریب خانه های صدها عرب شهر کرکوک در شمال عراق ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۱۷ - ۱۰:۵۳    
- همشهری دو : شما برای مراقبت از قلب تان چه می کنید؟ برای سلامتی پا چطور؟
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۱۷ - ۱۰:۵۳    
- همشهری آنلاین: مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو گفت: ما مجوز برخورد قهری با دستفروشان مترو را نداریم، بهترین راهکار در این زمینه، خرید نکردن خود مردم است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۱۷ - ۱۰:۵۳    
- همشهری آنلاین: تیم ملی پرورش اندام ایران با کسب 5 مدال طلا، 2 نقره و 1 برنز مقتدرانه بر سکوی قهرمانی جهان در اسپانیا ایستاد. بهروز تابانی نیز قهرمان قهرمانان پرورش اندام 2016 جهان شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۱۷ - ۱۰:۵۳    
- همشهری آنلاین: اگر تابه امروز تصورتان این بود که پنگوئن ها موجوداتی آرام و صلح جو هستند، با دیدن این تصاویر درباره آنها تجدید نظر خواهید کرد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۱۷ - ۱۰:۵۱    
- همشهری آنلاین: رئیس کنفدراسیون صادرات ایران اعلام کرد: بر اساس قانونی که با توافق با اتاق بازرگانی انجام شده و اجرایی خواهد شد، قرار است کارت های بازرگانی سال اول محدودیت واردات داشته باشند ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۱۷ - ۱۰:۵۱    
- همشهری دو - مریم مرتضوی: سلمان فارسی نماد ملتی بود که در اوج استعداد و توان فکری در چنگال محدودیت های طبقاتی گرفتار شده بودند؛ چراکه در دوران حکومت ساسانیان ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۱۷ - ۱۰:۵۱    
- همشهری آنلاین: ووشوکاران ایران با کسب چهار مدال طلا و سه نقره به مقام نایب قهرمانی هشتمین دوره جام جهانی ساندا در چین دست یافتند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۱۷ - ۱۰:۵۱    
- همشهری آنلاین: معاون نظارت و پایش محیط زیست استان تهران گفت: کیفیت هوای تهران با توجه به بارش شب گذشته و کاهش 41 عددی شاخص آلایندگی در شرایط سالم قرار گرفت.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۱۷ - ۱۰:۵۱    
- همشهری آنلاین: اصلاح طلبان و روحانی، اقتصاد دولت یازدهم و... از جمله موضوعاتی بودند که در ستون سرمقاله برخی از روزنامه های دوشنبه-17 آبان- جای گرفتند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۸/۱۷ - ۱۰:۵۱    
- همشهری آنلاین: رییس پژوهشکده محیط زیست دانشگاه علوم پزشکی تهران با اشاره به آمارهای جهانی گفت: میزان مداخلات انسانی در افزایش گرمایش زمین از 66 درصد در سال 2007 به 95 درصد در سال 2014 رسیده ...
  • ۱