سه شنبه ۲۵ اردیبهشتساعت ۰۸:۲۶May 2024 14
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزنامه همشهری 30 آذر 1395 - hamshahrionline.ir

روزنامه همشهری 29 اسفند 1393 روزنامه همشهری 29 اسفند 1394 روزنامه همشهری 31 فروردین 1395 روزنامه همشهری 31 اردیبهشت 1395 روزنامه همشهری 31 خرداد 1395 روزنامه همشهری 31 تیر 1395 روزنامه همشهری 31 مرداد 1395 روزنامه همشهری 31 شهریور 1395 روزنامه همشهری 30 مهر 1395 روزنامه همشهری 30 آبان 1395 روزنامه همشهری 30 دی 1395 روزنامه همشهری 30 بهمن 1395 روزنامه همشهری 30 اسفند 1395 روزنامه همشهری 1 آذر 1395 روزنامه همشهری 2 آذر 1395 روزنامه همشهری 3 آذر 1395 روزنامه همشهری 4 آذر 1395 روزنامه همشهری 5 آذر 1395 روزنامه همشهری 6 آذر 1395 روزنامه همشهری 7 آذر 1395 روزنامه همشهری 8 آذر 1395 روزنامه همشهری 9 آذر 1395 روزنامه همشهری 10 آذر 1395 روزنامه همشهری 11 آذر 1395 روزنامه همشهری 12 آذر 1395 روزنامه همشهری 13 آذر 1395 روزنامه همشهری 14 آذر 1395 روزنامه همشهری 15 آذر 1395 روزنامه همشهری 16 آذر 1395 روزنامه همشهری 17 آذر 1395 روزنامه همشهری 18 آذر 1395 روزنامه همشهری 19 آذر 1395 روزنامه همشهری 20 آذر 1395 روزنامه همشهری 21 آذر 1395 روزنامه همشهری 22 آذر 1395 روزنامه همشهری 23 آذر 1395 روزنامه همشهری 24 آذر 1395 روزنامه همشهری 25 آذر 1395 روزنامه همشهری 26 آذر 1395 روزنامه همشهری 27 آذر 1395 روزنامه همشهری 28 آذر 1395 روزنامه همشهری 29 آذر 1395 روزنامه همشهری 30 آذر 1395 
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۲۳:۵۶    
- همشهری آنلاین: صبح روز سه شنبه عناصر تروریستی جیش الاسلام و فیلق الرحمن برای کاهش اختلافات در شرق دمشق جلسه ای برگزار کردند که نیروی هوایی سوریه پس از کسب اطلاع از این محل، آن را هدف قرار داد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۲۳:۱۷    
- همشهری آنلاین: رییس سازمان صدا و سیما در دیدار وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با وی، از حمایت همه جانبه رسانه ملی از نظام سلامت برای بالا بردن سطح سلامت مردم خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۲۳:۱۳    
- همشهری آنلاین: نیویورک تایمز در سرمقاله خود سیستم رای گیری آمریکا را مورد انتقاد سخت قرار دارد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۲۳:۰۰    
- همشهری آنلاین تزئینات کریسمس به پنجره خردشده اتاقک کامیونی که شب دوشنبه 19 دسامبر (29 آذر) به درون یک بازار شلوغ کریسمسن در برلین رانده شد و چندین نفر را زیر گرفت و کشت، چسببده است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۲۲:۴۳    
- همشهری آنلاین: رئیس سازمان غذا و دارو، مصرف کورتون ها و در صدر آن ها، دگزامتازون تزریقی در کشور را، نابجا و غیرمنطقی دانست.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۲۲:۳۰    
- همشهری آنلاین: دونالد ترامپ رئیس جمهوری منتخب آمریکا دوشنبه با کسب بیش از 50 درصد آرای مجمع گزینشگران آمریکا یا صاحبان آرای الکترال کالج رسما رئیس جمهوری جدید این کشور شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۲۲:۳۰    
- همشهری آنلاین: هنگامی که دفعه بعد برای معاینه نزد پزشکتان می روید، مراقب باشید که دستکش لاتکس پودری به دست نکرده باشد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۲۰:۲۳    
- همشهری آنلاین: محققان دریافتند که برای برخورداری از حافظه ای خوب در سالخوردگی، مصرف بروکلی، اسفناج و زرده تخم مرغ موثر است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۲۰:۲۳    
- همشهری آنلاین: نتایج یک مطالعه جدید نشان می دهد، مصرف بلندمدت مسکن های بدون نسخه با افزایش خطر ناشنوایی در برخی زنان مرتبط است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۲۰:۲۳    
- همشهری آنلاین: رئیس شورای تحول علوم انسانی گفت: اگر تحول علوم انسانی صورت نگیرد انقلاب به نتیجه نخواهد رسید.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۲۰:۲۰    
- همشهری آنلاین: تمامی توافق های صورت گرفته بین ریاض و قاهره به دستور ملک سلمان پادشاه عربستان تا اطلاع بعدی متوقف شد؛ اقدامی که منجر به بحرانی تر شدن روابط عربستان با مصر شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۲۰:۲۰    
- همشهری آنلاین: معاون کل وزارت بهداشت با تاکید بر اینکه طرح تحول سلامت با شدت و قوت به کار خود ادامه خواهد داد ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۲۰:۲۰    
- همشهری آنلاین: محققان پرتغالی دریافتند بیماران مبتلا به سرطانی که دچار دیابت نیز هستند در خطر بالایی برای آسیب قلبی ناشی از شیمی درمانی قرار دارند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۲۰:۲۰    
- همشهری آنلاین: سازمان ملل از موافقت دمشق با اعزام 20 تن از اعضای کادر این سازمان در دمشق به حلب خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۲۰:۱۷    
- همشهری آنلاین: رییس مجلس شورای اسلامی گفت: دیدگاه های نزدیکی میان جمهوری اسلامی ایران و بوسنی و هرزگوین در حل و فصل مشکلات منطقه ای وجود دارد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۲۰:۰۱    
- همشهری آنلاین: وزرای امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، فدراسیون روسیه و جمهوری ترکیه پس از نشست سه جانبه خود در مسکو بیانیه ای منتشر کردند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۹:۵۸    
- همشهری آنلاین: نمایش سفر شادی با شعار امید، لبخند و شجاعت این روزها بر صحنه است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۹:۵۸    
- همشهری آنلاین: همزمان با فرا رسیدن شب یلدا، رادیو نمایش شما را به شنیدن نمایش یلدا دعوت می کند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۹:۵۸    
- همشهری آنلاین: اکثر موارد لوسمی لنفوبلاستیک حاد (شایع ترین سرطان دوران کودکی) ریشه در دوران بارداری دارد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۹:۵۵    
- همشهری آنلاین: وزیر دفاع کشورمان با وزیر دفاع روسیه درباره تحولات سوریه و شهر حلب، با یکدیگر دیدار کردند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۹:۵۲    
- همشهری آنلاین: تیم قرارگاه پدافند هوایی در مسابقات "قوی ترین مردان ارتش" قهرمان شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۹:۵۲    
- همشهری آنلاین: گفته می شود که ممکن است بلاخره سال آینده شاهد عرضه آیفون 8 پرو باشیم، مدلی بسیار باکیفیت و متفاوت که اپل قصد دارد در آن هر چه دارد رو کند تا دهمین سالگرد تولید آیفون را با یک آیفون ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۹:۵۲    
- همشهری آنلاین: با اکران فیلم سرکش یک: داستانی از جنگ های ستاره ای کمپانی دیزنی به رکورد تاریخی فروش 7 میلیارد دلاری در یک سال دست یافت.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۹:۵۲    
- همشهری آنلاین: وقتی جستجویی در یک موتور جستجوگر انجام و نتایج جستجو ارایه می شود، کاربران در واقع نتیجه کار بخش های متفاوت موتور جستجوگر را می بینند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۹:۳۳    
- همشهری آنلاین: شهاب حسینی گفت: اگر جایزه ام در جشنواره کن با یک گل حساس یا موفقیتی بزرگ در فوتبال تشبیه شود از این تلقی خوشحال می شوم.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۹:۳۳    
- همشهری آنلاین: معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت جدیدترین رتبه دانشگاه های علوم پزشکی ایران در نظام رتبه بندی ESI را اعلام کرد ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۹:۳۳    
- همشهری آنلاین: مراسم بزرگداشت هفته ملی پژوهش و فناوری و معرفی دانشگاه های سبز در سازمان حفاظت محیط زیست روز امروز در پارک پردیسان برگزار می شود.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۹:۳۳    
- همشهری آنلاین: استاد گیاه شناسی دانشگاه تهران با بیان این که فضای سبز تهران از نظر زیست محیطی فضای سبز بیگانه ای است، گفت: بخش زیادی از گونه های گیاهی پایتخت گونه های خارجی هستند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۹:۳۳    
- همشهری آنلاین: رصدخانه پرتوی ایکس چاندرای ناسا تصویر زیبایی از یک خوشه ستاره ای را در فاصله 550 سال نوری از زمین ثبت کرده است که به نظر می رسد ایام کریسمس را به نوبه خود جشن گرفته است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۹:۳۳    
- همشهری آنلاین: بارها و بارها این نکته را برای رییس جمهور هم مطرح کرده ام. در این شب یلدا یک دقیقه هم یک دقیقه است. فرصت خوبی است که چراغ خاطراتمان را روشن نگه داریم و یاد بچه های کار باشیم ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۹:۳۳    
- همشهری آنلاین: شرکت مدیریت منابع آب ایران حجم بارش های کشور از آغاز سال آبی 96- 1395 (اول مهرماه) تا دیروز (بیست و هفتم آذرماه) را با 59 درصد کاهش در همسنجی با دوره مشابه پارسال ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۹:۳۳    
- همشهری آنلاین: جورج کلونی با همکاری گرنت هسلا اقتباسی داستانی از مستند کلاه سفیدها را به سینما می برد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۹:۳۳    
- همشهری آنلاین: دارویی که از باکتری های اعماق دریا ساخته شده و نور لیزر آن را فعال می کند، روش تازه ای است که درمان سرطان پروستات را متحول خواهد کرد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۹:۲۸    
- همشهری آنلاین: هشتمین جلسه سخنرانی کرسی یونسکو در فرهنگ و فضای مجازی: دوفضایی شدن جهان با عنوان فضای مجازی و خانواده: عضویت در فیس بوک و پیامدهای آن بر نظام خانواده در ایران برگزار شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۸:۵۷    
- همشهری آنلاین: معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران به دنبال افزایش تردد خودروها در آخرین شب پاییز اطلاعیه ای به شرح زیر صادر کرد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۸:۱۳    
- همشهری آنلاین: شب یلدا بهانه ای برای پویایی زندگی اجتماعی، کمک به یکدیگر و خروج از فضای توهم برانگیز شبکه های مجازی و ورود واقعی به فضای حقیقی جامعه است که در نهایت ارتقای پویایی فرهنگ جامعه را ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۸:۱۳    
- همشهری آنلاین: کارشناسان تغذیه توصیه می کنند که در شب یلدا مردم مراقب تغذیه خود باشند و طبق معمول اعتدال را در مصرف انواع خوراکی ها رعایت کنند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۶:۵۰    
- همشهری آنلاین: مذاکرات سه جانبه وزیران امور خارجه ایران، روسیه و ترکیه با محور همگرایی منطقه ای و تحولات سوریه به ویژه کمک رسانی به مردم این کشور سه شنبه در مسکو آغاز شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۶:۴۳    
- عکس و متن: شیوا حریری: دلم می خواست چنین روزهایی این جا بودم. روزهایی که به یلدا می رسد و حتماً حافظ گوشش تیز و حواسش جمع است به رازها و حرف ها و آرزوها.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۶:۳۵    
- همشهری آنلاین: چین یک فروند زیردریایی بدون سرنشین تحقیقاتی توقیف شده آمریکا را در آبهای دریای جنوبی به این کشور مسترد کرد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۶:۱۶    
- همشهری آنلاین: مرکز فرهنگی و بین الملل شهر کتاب، از چهارشنبه دوم دی ماه 1394 درس گفتارهایی درباره ی خاقانی را آغاز کرد که در یک سال گذشته چهل و سه درس گفتار به طور پیوسته در روزهای چهارشنبه با ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۴:۴۲    
- همشهری آنلاین: دبیر شورای عالی امنیت ملی، در رابطه با حضور ایران و روسیه در سوریه، گفت: ما یک قرارگاه مشترک در سوریه داریم که ایران در آن با کمک روسیه کار مستشاری جهت کمک به ارتش سوریه و نیروهای ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۴:۴۲    
- همشهری آنلاین: بانک مرکزی سه شنبه 30 آذرماه نرخ 39 ارز عمده را در برابر ریال اعلام کرد که بر مبنای آن ارزش دلار آمریکا به همراه 18 ارز دیگر تقویت شد و بهای 18 ارز دیگر همچون پوند انگلیس و یورو ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۴:۴۲    
- همشهری آنلاین: رییس کمیته حمل و نقل شورای شهر تهران ترافیک چند هفته تهران را مصنوعی و غیرعادی دانست.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۴:۴۲    
- همشهری آنلاین: دور جدید مذاکرات ایران و یونان با محور فروش گاز و تسویه مطالبات معوق شرکت هلنیک پترولیوم در تهران انجام شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۴:۴۲    
- همشهری آنلاین: در بازار سه شنبه 30 آذرماه دلار آمریکا پس از دو روز روند کاهشی، تغییر جهت داد و صعودی شد. این نوع ارز 3965 تومان فروخته می شود.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۴:۴۲    
- همشهری آنلاین: وزارت امور خارجه از هموطنانی که قصد مسافرت به ترکیه دارند خواست تا اطلاع ثانوی از انجام مسافرت های غیر ضروری به آن کشور خودداری کنند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۴:۴۲    
- همشهری آنلاین: مشکلات منطقه 17 تهران روی میز بررسی شورای شهر تهران قرار گرفت.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۳:۰۸    
- همشهری آنلاین: کیت ایشنوالد نویسنده نشریه های ونیتی فر و نیوزویک و یکی از منتقدان بزرگ دونالد ترامپ ادعا کرده است که پس از دریافت توئیتی مخرب از تصاویر متوالی چشمک زن، دچار حمله صرعی شده است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۲:۵۶    
- همشهری آنلاین: فیزیکدانان سرن با بیان اینکه ضد هیدروژن دقیقا تصویری وارونه از هیدروژن عادی است، علام کردند برای اولین بار در جهان موفق به رصد نور متصاعد شده از اتم ضد ماده شده اند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۲:۵۶    
- همشهری آنلاین: طلای جهانی سه شنبه 30 آذرماه پس از اینکه حملات تروریستی در آلمان و ترکیه تاثیری در ایجاد تقاضا برای خرید دارایی های مطمئن نداشت، کاهش پیدا کرد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۲:۵۶    
- همشهری آنلاین: مسابقات قایقرانی قهرمانی دانشجویان دختر کشور در رشته های آب های آرام و روئینگ روز 29 آذر ماه در دریاچه آزادی برگزار شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۲:۵۶    
- همشهری آنلاین: سازمان غذا و دارو آمریکا اجازه فروش آناناس هایی که تغییر ژنتیکی یافته و به رنگ صورتی هستند را صادر کرده است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۲:۳۸    
- همشهری دو - رقیه رودسرایی: عکس را یکی از دخترخاله ها فرستاده، قدیمی است و انعکاس نور از حاشیه اش پیداست.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۲:۳۸    
- همشهری آنلاین: گروه تروریستی داعش اعلام کرد که مسئولیت حمله به بازار برلین را بر عهده می گیرد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۲:۳۸    
- همشهری آنلاین: تیم لرستان در پایان مسابقات قهرمانی کشور کشتی آزاد ناشنوایان با 2 مدال نقره و 3 مدال برنز بر سکوی قهرمانی ایستاد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۲:۳۸    
- همشهری آنلاین: لیر ترکیه پس از اینکه سفیر روسیه در آنکارا به قتل رسید، روز دوشنبه به رکورد پایین جدیدی در برابر دلار آمریکا سقوط کرد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۲:۳۸    
- همشهری آنلاین: وزیر امورخارجه کشورمان با اشاره به پاسخ ایران به نقض برجام از سوی آمریکا گفت: اقدامات لازم توسط سازمان انرژی اتمی و وزارت خارجه شروع شده است و در مراحل بعدی هم تابع نظرات هیات عالی ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۲:۳۸    
- همشهری آنلاین: عضو تیم ملی موتورسواری اندرو در مسابقات قهرمانی آسیا ایکس اندرو در مالزی به مقام نایب قهرمانی رسید.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۲:۳۵    
- همشهری آنلاین: تیم ملی اسکیت روی یخ ایران در نخستین حضور خود در بازی های زمستانی با 9 تیم دیگر آسیا در دیویژن 2 قاره پهناور قرار گرفت.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۲:۳۵    
- همشهری دو - محمد سرابی: بعضی ها می گویند هومر شاعر رزم نامه های بزرگ یونانی، اصلا وجود نداشته است و اینها منظومه هایی هستند که تنها به یک نام نسبت داده می شوند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۲:۳۵    
- همشهری آنلاین: محققان دانشگاه مدرسه مهندسی و علوم کاربردی جان پالسون در دانشگاه هاروارد موفق به ساخت کوچکترین رادیوی جهان شده اند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۲:۳۲    
- همشهری دو - موژان اردانی: هوای خانه ها دیگر مثل گذشته آنقدر سرد نیست که خانواده ها شب چله را دور کرسی بگذرانند اما هنوز بسیاری از سنت های این شب بلند پابرجاست.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۲:۳۲    
- همشهری آنلاین: مرحله نهایی لیگ بیس بال کشور با شرکت 4 تیم در ورزشگاه قدس بوشهر برگزار شد که در نهایت تیم خراسان رضوی برای دومین سال متوالی و با اقتدار قهرمان این رقابت ها شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۲:۳۲    
- همشهری دو - محمدرضا حیدری: یلدا در فرهنگ ایران زمین از اهمیت بسیاری برخوردار است؛ شبی که زمین به خواب زمستانی می رود.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۲:۳۲    
- همشهری آنلاین: بیمه و وزارت بهداشت، دولت و منتقدان و ... از جمله موضوعاتی بودند که در ستون سرمقاله برخی از روزنامه های سه شنبه-30 آذر- جای گرفتند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۲:۳۲    
- همشهری دو - مرجان فاطمی: انارها را با گوشه چارقد گلدارش برق می انداخت و یکی یکی می چید سر تا سر تاقچه.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۲:۳۲    
- همشهری دو - فاطمه علیزاده: یلدا شب دورهم بودن خانواده هاست. فامیل و اقوام در این شب دوست دارند دور هم جمع شوند و به یاد خاطره های خوش سال های قبل، یک خاطره ماندنی دیگر بسازند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۲:۲۹    
- همشهری آنلاین: رئیس صندوق بین المللی پول سرانجام به جرم اتهامات وارده در ارتباط با دوره تصدی گری خود در وزارت دارایی فرانسه محکوم شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۲:۲۹    
- همشهری دو - مهدی واعظی: یک اصل کلی می گوید که قیمت هر محصولی، بستگی به میزان تقاضا از آن محصول دارد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۲:۲۹    
- همشهری آنلاین: مدیر کل پیش بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی روند بارش باران و برف در استان های مختلف کشور طی روزهای آینده را تشریح کرد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۲:۲۹    
- همشهری دو - معصومه حیدری پارسا: یکی زیر، یکی رو. طرح می اندازم. رج هایی پشت هم نقش می اندازم، مثل نقش زندگی ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۲:۲۹    
- همشهری آنلاین: هفته هشتم لیگ برتر با انجام 5 دیدار و پیروزی تیم های پالایش نفت آبادان، شهرداری گرگان، شهرداری اراک، پتروشیمی بندر امام و نیروی زمینی تهران به پایان رسید.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۲:۲۳    
- همشهری آنلاین: این هفته قیمت خودروهای وارداتی در بازار تغییر خاصی نسبت به نرخ این خودروها در هفته گذشته نداشته است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۲:۲۳    
- همشهری آنلاین: ناوگان اتوبوسرانی پایتخت امشب به مناسبت یلدا تا ساعت 24 فعال است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۲:۲۳    
- همشهری دو - حجت الاسلام مجتبی علی نژاد: از حدود 7هزار سال قبل تا کنون ایرانیان شب یلدا را جشن می گیرند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۲:۱۷    
- همشهری آنلاین: آخرین دیدار هفته هفدهم به شهرآورد لیورپول اختصاص داشت که با برتری لیورپول بر اورتون خاتمه یافت.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۲:۱۷    
- گورهای دسته جمعی، دنیای پر رمز و رازی دارند. وقتی مردگان سر از خاک بر می آورند رازهای مگویی را نیز با خود همراه دارند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۲:۱۷    
- معاونان برنامه ریزی شهرداری های کشور در نامه ای خطاب به نمایندگان مجلس شورای اسلامی خواستار توجه آنها به ماده6 لایحه برنامه ششم توسعه شدند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۲:۱۷    
- الهام مصدقی راد: فضای عمومی فضایی است که در آن با غریبه ها سهیم هستیم. فضایی برای زندگی جمعی، فرهنگ شهری و مباحث روزمره ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۱:۱۲    
- همشهری آنلاین: جانشین رییس سازمان وظیفه عمومی ناجا از ثبت نام قریب به 160 هزار نفر در طرح جریمه ریالی سربازی در سال جاری خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۱:۱۲    
- همشهری آنلاین: مشاور ارشد اردوغان اظهار کرد: ترور آندری کارلوف، سفیر روسیه در ترکیه به دلیل نارضایتی نسبت به توفیق در بهبود روابط آنکارا و مسکو و ایجاد مشکل در روابط دو کشور انجام شده است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۱:۱۱    
- معمولا از یک اتفاق شروع می شود. حادثه ای مثل تخریب یک بنای قدیمی، حفر کانال برای فاضلاب، گودبرداری یک ساختمان و... اما همین اتفاق های ساده و روزمره گاهی با حوادث شگفت انگیزی پیوند می خورد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۱:۱۱    
- طرح اتوبوس های ایدز که با هدف شناساسی افراد مبتلا به ایدز انجام شده است، امروز به کار خود پایان می دهد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۰:۵۷    
- همشهری آنلاین: فضاپیمای کاسینی ناسا از قمر میماس سیاره زحل تصاویری جدید ثبت کرده که این قمر را درحال برخورد با حلقه های مشهور زحل نشان می دهد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۰:۵۴    
- 16ماده از منشور حقوق شهروندی که دیروز رونمایی شد، به مسائل مربوط به حوزه سلامت، بهداشت و رفاه اجتماعی اختصاص داشت.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۰:۵۴    
- علی حیدری: در آموزه های اسلامی- ایرانی بسیار تأکید شده است که باید کار خیر را به طور پنهان و در خفا انجام داد شاید برای اینکه از آن برای کسب وجهه استفاده نشود.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۰:۵۱    
- زهرا رفیعی: شاخص پوسیدگی دندان (DMFT) در ایران 6 است؛ یعنی به طور متوسط هر ایرانی دارای 2دندان کشیده شده، 2دندان پوسیده و 2دندان پرشده است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۰:۵۱    
- همشهری آنلاین: گمرک جمهوری اسلامی ایران ارزش انواع خودروهای وارداتی تویوتا مدل سال 2016 را اعلام کرد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۰۹:۵۲    
- همشهری آنلاین: تیتر یک روزنامه های ورزشی صبح ایران به بازی استقلال تهران و نفت،صحبت های کمال کامیابی نیا،حرف های عالیشاه درباره اجبارش به رفتن ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۰۹:۵۲    
- همشهری آنلاین: تیتر یک روزنامه های صبح ایران اختصاص دارد به صحبت های رئیس جمهور در مراسم رونمایی از حقوق شهروندی، صحبت های مشاور رئیس جمهور درباره حقوق اقلیت ها ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۰۹:۵۲    
- رئیس شورای شهر تهران در نشست خبری دیروز خود از حضور رئیس پلیس راهور تهران در جلسه امروز شورای شهر خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۰۹:۴۶    
- در فصل بهداشت و درمان در اصلاحات ارسالی بنیاد به دولت، به اصلاح برخی رویه ها اکتفا شده است و تغییراتی که مبانی اساسی امور درمان ایثارگران را با مشکلات مواجه کند، انجام نگرفته است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۰۹:۴۶    
- مهدیه تقوی راد: ناس؛تنباکوی جویدنی ای که گاهی بی خطر یا کم خطر هم معرفی می شود، از مرزهای شرقی خودش را به دیگر نقاط کشور رسانده است ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۰۹:۴۶    
- علی اصغر محمدی: برخی مؤسسات سودجو با دریافت مبلغی و در کمتر از چند ماه به افراد متقاضی مدرک تحصیلی دیپلم می دهند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۰۹:۱۶    
- مدیرکل دفتر شکار و صید سازمان حفاظت محیط زیست با اعلام اینکه طی 8سال از 85 تا 93 حدود 158پلنگ در کشور تلف شده اند ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۰۹:۱۶    
- علی محمد شاعری، رئیس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی گفت: واگذاری آشوراده به هر بهانه ای به بخش خصوصی و افراد ذی نفوذ مصداق بارز زمین خواری و موجب تخریب است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۰۹:۱۶    
- ماجرای نجات ویلای نمازی با درخواست سازمان میراث فرهنگی از وزارت راه وارد فاز جدید شد.معاون میراث فرهنگی کشور به همشهری گفت که این سازمان مذاکره بر سر خرید ویلای نمازی از محل بودجه بازآفرینی شهری ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۰۷:۵۹    
- بیست و سومین جشنواره ی بین المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان، شنبه 27 آذر، هم زمان با میلاد رسول اکرم ص و در آستانه ی 100سالگی تئاتر کودک و نوجوان ایران به کار خود پایان داد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۰۶:۳۰    
- ترجمه ی حمید هامون: وقتی که شب یلدا دور هم جمع می شویم، معمولاً خیلی زود قیافه ی سفره ی شب یلدا عوض می شود ...
  • ۱