پنجشنبه ۱۰ خردادساعت ۰۵:۰۰May 2024 30
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزنامه همشهری 10 آذر 1395 - hamshahrionline.ir

روزنامه همشهری 29 اسفند 1393 روزنامه همشهری 29 اسفند 1394 روزنامه همشهری 31 فروردین 1395 روزنامه همشهری 31 اردیبهشت 1395 روزنامه همشهری 31 خرداد 1395 روزنامه همشهری 31 تیر 1395 روزنامه همشهری 31 مرداد 1395 روزنامه همشهری 31 شهریور 1395 روزنامه همشهری 30 مهر 1395 روزنامه همشهری 30 آبان 1395 روزنامه همشهری 30 دی 1395 روزنامه همشهری 30 بهمن 1395 روزنامه همشهری 30 اسفند 1395 روزنامه همشهری 1 آذر 1395 روزنامه همشهری 2 آذر 1395 روزنامه همشهری 3 آذر 1395 روزنامه همشهری 4 آذر 1395 روزنامه همشهری 5 آذر 1395 روزنامه همشهری 6 آذر 1395 روزنامه همشهری 7 آذر 1395 روزنامه همشهری 8 آذر 1395 روزنامه همشهری 9 آذر 1395 روزنامه همشهری 10 آذر 1395 روزنامه همشهری 11 آذر 1395 روزنامه همشهری 12 آذر 1395 روزنامه همشهری 13 آذر 1395 روزنامه همشهری 14 آذر 1395 روزنامه همشهری 15 آذر 1395 روزنامه همشهری 16 آذر 1395 روزنامه همشهری 17 آذر 1395 روزنامه همشهری 18 آذر 1395 روزنامه همشهری 19 آذر 1395 روزنامه همشهری 20 آذر 1395 روزنامه همشهری 21 آذر 1395 روزنامه همشهری 22 آذر 1395 روزنامه همشهری 23 آذر 1395 روزنامه همشهری 24 آذر 1395 روزنامه همشهری 25 آذر 1395 روزنامه همشهری 26 آذر 1395 روزنامه همشهری 27 آذر 1395 روزنامه همشهری 28 آذر 1395 روزنامه همشهری 29 آذر 1395 روزنامه همشهری 30 آذر 1395 
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۱۰ - ۲۳:۴۱    
- همشهری آنلاین: قرار است شرکت BMW در سال 2017 نمونه جدیدی از خودروی الکتریکی i3 را با طراحی بهینه و کارآیی بالاتر به بازار عرضه کند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۱۰ - ۲۲:۲۶    
- همشهری آنلاین: گاردین دقایقی پیش با انتشار سندی نسبت به میزان سهمیه توافق شده کشورها از کل کاهش نفت اوپک را اعلام کرد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۱۰ - ۲۲:۰۴    
- همشهری آنلاین: اسموتی موز و شکلات، نوشیدنی فوق العاده مطبوعی که حتی برای یک وعده غذا نیز مناسب است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۱۰ - ۲۱:۳۰    
- همشهری آنلاین: دو هفته نامه وب یوزر (Web User) چاپ لندن شماره نوامبر - دسامبر 2016 خود را در قالب یک گزارش ویژه به فوت و فن های مختص گوگل اختصاص داده است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۱۰ - ۲۱:۱۸    
- بلاروس مردی برای گیر انداختن خلافکاری که به صورت سریالی روی بدنه خودرو ها خراش می انداخت حدود یک ماه داخل خودرو اش می خوابید.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۱۰ - ۲۱:۱۸    
- کیپ تاون 14 دختر جوان نخستین ماهواره خصوصی آفریقا را ساختند. این ماهواره در ماه می سال میلادی آینده با هدف نظارت بر شرایط آب و هوایی به فضا پرتاب می شود.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۱۰ - ۲۱:۱۰    
- همشهری آنلاین: لذتی که از جست وجوی طبیعت برای پیدا کردن سنگواره نصیب دیرینه شناس ها می شود شاید با هیچ کدام از شاخه های دیگر علوم تجربی و طبیعیات قابل مقایسه نباشد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۱۰ - ۲۱:۰۱    
- در تقسیم بندی های مختلفی که برای رسانه از جنبه های مختلف طیف، تخصص، مخاطب و محتوا صورت می گیرد، یک تقسیم بندی همواره دیده می شود؛ رسانه های آمریکایی و غیرآمریکایی.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۱۰ - ۲۰:۵۷    
- با گذشت 13 روز از ناپدیدشدن زهراکوچولو، مردی او را در یکی از خیابان های جنوب تهران پیدا کرد و به نگرانی خانواده اش پایان داد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۱۰ - ۲۰:۵۷    
- پسر افغان برای فرار از گیردادن های مادرش او را به قتل رساند و جسدش را به آتش کشید اما راز این جنایت تنها 17 روز مخفی ماند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۱۰ - ۲۰:۵۷    
- سایه مرگ همچنان در شبکه حمل ونقل کشور پرسه می زند و فقط در جریان 4 حادثه که طی 48 ساعت اتفاق افتاد، 10 نفر از هموطنان مان را به کام مرگ کشیده و 16 نفر نیز مصدوم و راهی بیمارستان شدند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۱۰ - ۲۰:۵۷    
- مهدیه تقوی راد: بیمه زوار اربعین حسینی یکی از اقدامات قابل تامل برای اربعین امسال بود. اهمیت این پوشش بیمه با بروز اقدامات تروریستی در سامرا و حله و شهید و زخمی شدن تعداد زیادی از هموطنانمان ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۱۰ - ۱۹:۵۹    
- همشهری آنلاین: اسمش جیمز کینگزتون (James Kingston) است. اهل ساوتهمپتون، شهری در انگلیس. او حالا بر فراز پاریس پایتخت فرانسه ایستاده است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۱۰ - ۱۹:۵۳    
- دونالد ترامپ رئیس جمهور منتخب آمریکا دیروز خبر مهمی را باز هم در توییتر خود اعلام کرد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۱۰ - ۱۹:۴۰    
- اظهارنظر جنجالی رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه درباره هدف اصلی مداخله نظامی این کشور در سوریه باعث شده تا مقام های روسیه طی سفر امروز دیپلمات ارشد مسکو خواستار توضیحات آنکارا در این رابطه شوند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۱۰ - ۱۹:۴۰    
- همشهری آنلاین: دونالد ترامپ، رئیس جمهور منتخب آمریکا، اعلام کرده است که کسب و کارش را "به کلی" رها می کند تا بتواند روی ریاست جمهوری متمرکز شود.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۱۰ - ۱۹:۴۰    
- همشهری آنلاین: شیخ صدوق (ره) که رئیس المحدّثین بود، در قرن چهارم کتاب عیون اخبار الرضا(ع) را نوشت و به پاس علاقه حاکم وقت به امام رضا(ع) به او تقدیم کرد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۱۰ - ۱۹:۴۰    
- همشهری آنلاین: قانون نظارت بر رفتار نمایندگان ریشه در مجلس هشتم و سال 89 دارد اما اصل بحث نظارت بر نمایندگان مجلس موضوعی بود که در دیدار نمایندگان مجلس هشتم با رهبر معظم انقلاب از سوی ایشان طرح ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۱۰ - ۱۹:۰۳    
- همشهری آنلاین: برندگان جوایز سالانه هیئت ملی نقد آمریکا در حالی اعلام شد که فیلم فروشنده ساخته اصغر فرهادی جایزه بهترین فیلم خارجی سال 2016 را از آن خود کرد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۱۰ - ۱۹:۰۳    
- همشهری آنلاین: مجمع جهانی اتومبیلرانی از روز دوشنبه (8 آذر) در شهر وین اتریش با حضور تمامی کشورهای عضو از جمله ایران شروع به کار کرد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۱۰ - ۱۹:۰۱    
- همشهری آنلاین: خبرگزاری رویترز گزارش داد که سازمان کشورهای صادرکننده نفت در نشست روز چهارشنبه خود در وین برای کاهش تولید نقت به میزان روزانه یک میلیون و 200 هزار بشکه به توافق رسید ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۱۰ - ۱۹:۰۱    
- همشهری آنلاین: در روز شهادت امام رضا (ع) خادمان حرم کریمه اهل بیت (س) با برپایی دسته عزا از مسجد امام حسن عسگری (ع) به سمت حرم حضرت فاطمه معصومه (س) حرکت کردند و شهادت هشتمین اختر تابناک امامت را ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۱۰ - ۱۹:۰۱    
- همشهری آنلاین: مراسم عزاداری به مناسبت شهادت امام رضا (ع) در حرم مطهر رضوی برگزار شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۱۰ - ۱۷:۱۷    
- همشهری آنلاین: شرکت کنندگان در هفتمین کنگره سراسری جنبش فتح بار دیگر محمود عباس را به عنوان رهبر کل این جنبش انتخاب کردند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۱۰ - ۱۷:۱۷    
- همشهری آنلاین: سخنگوی وزارت خارجه آمریکا به رسمیت شناختن فلسطین در کمتر از ده درصدِ خاک سرزمین های اشغالی را مشروط به مذاکرات مستقیم دانست.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۱۰ - ۱۷:۱۷    
- همشهری آنلاین: کاخ کرملین مقر ریاست جمهوری روسیه از ترکیه به دلیل اظهارات رجب طیب اردوغان رئیس جمهوری این کشور مبنی بر اینکه هدف نهایی آنکارا سرنگونی حکومت سوریه است، توضیح خواست.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۱۰ - ۱۷:۱۴    
- همشهری آنلاین: ارتش عراق و نیروهای ضدترور موفق شدند بخش اعظم محلات موصل را در شرق این شهر به کنترل خود درآورند و پیش بینی می شود با ادامه این روند بزودی خود را به مرکز شرق موصل برسانند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۱۰ - ۱۶:۱۱    
- همشهری آنلاین: شبکه های سیما در روزهای آخر هفته فیلم های انیمیشن و سینمایی مختلفی را روی آنتن می برند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۱۰ - ۱۶:۰۵    
- همشهری آنلاین: فیلم کوتاه بی حوا به نویسندگی و کارگردانی کمیل روحانی جایزه بهترین فیلم کوتاه بخش ویژه جشنواره فیلم مدیترانه ای کن فرانسه را از آن خود کرد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۱۰ - ۱۵:۵۳    
- همشهری آنلاین: ارزیابی آمارهای سازمان توسعه تجارت ایران درباره مبادلات با 15 کشور همسایه در دوره 94- 1384 نشان می دهد در این سال ها ارزش صادرات 136 میلیارد و 692 میلیون دلار و واردات 180 میلیارد ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۱۰ - ۱۵:۵۳    
- همشهری آنلاین: محمد زرین دست؛ بازیگر و کارگردان سینما؛ درگذشت.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۱۰ - ۱۵:۵۳    
- همشهری آنلاین: مارتین اسکورسیزی پیش از نمایش فیلم جدیدش در واتیکان با پاپ دیدار می کند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۱۰ - ۱۵:۵۰    
- همشهری آنلاین: رنگ سیاه به فرهنگ مشترک عزاداری در دنیا تبدیل شده و در اغلب کشورهای جهان مردم در مراسم عزاداری از لباس به رنگ سیاه استفاده می کنند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۱۰ - ۱۵:۵۰    
- همشهری آنلاین: دیوان محاسبات، یکشنبه 14 آذر گزارش خود در خصوص پرونده حقو ق های ناعادلانه را اعلام می کند
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۱۰ - ۱۵:۴۱    
- همشهری آنلاین: ارتباطات از طریق اینترنت و با دستگاه هایی همچون موبایل و سایر سیستم های ارتباطی باعث تغییر سبک زندگی مردم شده است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۱۰ - ۱۵:۴۱    
- همشهری آنلاین: سهامداران شرکت نوکیا اعلام کردند سال 2017 سال بازگشت نوکیا به بازار گوشی های هوشمند است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۱۰ - ۱۵:۲۵    
- همشهری آنلاین: سرزمین من! دوست دارم جای جایت را، امروز، بام سبز لاهیجان | عکس: زهرا شیخایی.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۱۰ - ۱۵:۰۷    
- همشهری آنلاین: نتایج یک تحقیقات سیاسی در زمینه تحولات امنیتی در آمریکا نشان می دهد، دولت باراک اوباما بیش از دو برابر دوره جورج بوش پسر جمهوریخواه به کشورهای عربی حوزه خلیج فارس سلاح فروخته ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۱۰ - ۱۵:۰۷    
- همشهری آنلاین: رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری اعضای یک باند حرفه ای کلاهبردار فعال در برخی شبکه های ماهواره ای خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۱۰ - ۱۵:۰۷    
- همشهری آنلاین: رئیس جمهوری ترکیه اعتراف کرد دلیل اعزام نیروهای ارتش ترکیه به خاک سوریه برای آن است که به نظام بشار اسد خاتمه داده شود.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۱۰ - ۱۴:۵۲    
- همشهری آنلاین: کمتر پیش آمده بود چنین صحبت هایی از زبان کارلوس شنیده شود. بخوانید این گفتگو را:
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۱۰ - ۱۴:۵۲    
- همشهری آنلاین: سومین دوره رقابت های کشتی آزاد جام باشگاه های جهان چهارشنبه 11 آذر در شهر خارکوف اوکراین آغاز شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۱۰ - ۱۴:۴۵    
- همشهری آنلاین: لیورپول با پیروزی 2-0 مقابل لیدزیونایتد، راهی مرحله نیمه نهایی رقابت های جام اتحادیه فوتبال انگلیس شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۱۰ - ۱۴:۴۲    
- همشهری آنلاین: رئال مادرید پس از سال های 1964 و 1965 دیگر نتوانسته دو بار متوالی در ورزشگاه نیوکمپ بر بارسلونا غلبه کند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۱۰ - ۱۴:۴۲    
- همشهری آنلاین: چندین بازیکن در تاریخ رقابت های حساس رئال مادرید و بارسلونا بین دو تیم جابه جا شدند که باعث بروز جنجال زیادی بین هواداران آن ها شدند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۱۰ - ۱۴:۳۹    
- همشهری آنلاین: کریستیانو رونالدو می تواند شنبه آینده در نیوکمپ، با زدن یک گل به بارسلونا، تعداد گل های خود در رده باشگاهی را به 500 برساند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۱۰ - ۱۴:۳۳    
- همشهری آنلاین: تیم ملی فوتبال ایران تنها تیم ملی فوتبال دنیا بعد از جام جهانی 2014 است که در هیچ کدام از بازی های رسمی بازنده نشده است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۱۰ - ۱۴:۲۱    
- همشهری آنلاین: رئیس اداره فعالیت های دینی و قرآنی وزارت علوم با اشاره به حضور دانشجویان دانشگاه های وزارت علوم در مشهد مقدس از برنامه های عزاداری دانشجویان در حرم رضوی خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۱۰ - ۱۴:۲۱    
- همشهری آنلاین: ایلنا: مدیرکل دامپزشکی استان البرز با اشاره به شیوع آنفولانزای فوق حاد پرندگان در برخی مرغداری های همجوار استان البرز بر لزوم خودداری مردم از خرید طیور زنده تاکید کرد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۱۰ - ۱۴:۲۱    
- همشهری آنلاین: هوای پایتخت امروز 10 آذر برای همه گروه های ناسالم اعلام شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۱۰ - ۱۴:۲۱    
- همشهری آنلاین: استاندار خراسان رضوی از حضور سه میلیون و 300 هزار زائر و مسافر در مشهد مقدس همزمان با سالروز شهادت امام رضا(ع) خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۱۰ - ۱۴:۱۸    
- همشهری آنلاین: پلیس فتا برای جلوگیری از جرایم رایانه ای افراد فرصت طلب درباره استفاده از مودم های وای فای توصیه هایی را بیان کرد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۱۰ - ۱۴:۱۸    
- همشهری آنلاین: معاون نظارت و پایش حفاظت محیط زیست استان تهران گفت: چنانچه پیش بینی شود که شرایط آلودگی هوا برای هفته آینده ادامه داشته باشد ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۱۰ - ۱۳:۲۱    
- همشهری آنلاین: شورای امنیت سازمان ملل متحد امروز (چهارشنبه 11 آذر) به درخواست فرانسه نشست اضطراری را با هدف بررسی وضعیت استان حلب سوریه برگزار می کند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۱۰ - ۱۳:۲۱    
- همشهری آنلاین: سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران با بیان اینکه شهرداری تهران برای انجام خدمات خود در مضیقه مالی است ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۱۰ - ۱۳:۲۱    
- همشهری آنلاین: گروهی از فعالان آمریکایی در واکنش به تهدید دونالد ترامپ برای مجازات کسانی که اقدام به سوزاندن پرچم آمریکا می کنند ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۱۰ - ۱۳:۰۳    
- همشهری آنلانی: سرانجام پرونده چند ملیتی نوروز در فهرست میراث ناملموس جهانی در یونسکو ثبت شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۱۰ - ۱۳:۰۳    
- همشهری آنلاین: داعش اعلام کرد که عامل حمله اخیر در دانشگاه اوهایو آمریکا یکی از اعضای این گروه تروریستی بوده و حمله مذکور در راستای هدف قرار دادن اتباع کشورهای عضو ائتلاف ضد داعش انجام شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۱۰ - ۱۳:۰۰    
- همشهری آنلاین: جان برنان، رئیس سازمان مرکزی اطلاعات آمریکا (سیا) در مصاحبه ای با بی بی سی گفته است که اگر رئیس جمهوری منتخب تهدید خود در مورد پاره کردن توافق هسته ای با ایران را به اجرا بگذارد ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۱۰ - ۱۳:۰۰    
- همشهری آنلاین: رئیس کل بانک مرکزی در یادداشتی تلگرامی استفاده دولت از افزایش نرخ ارز را برای رفع کسری بودجه درست ندانست و تاکید کرد ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۱۰ - ۱۲:۲۲    
- همشهری آنلاین: رئیس مجلس شورای اسلامی در گفت وگویی تلویزیونی با شبکه فونیکس چین در واکنش به اقدامات احتمالی آمریکا در مواجهه با برجام گفت که ایران با رصد شرایط ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۱۰ - ۱۱:۲۹    
- تست شخصیت ترجمه ی سپنتا سلیمی: مثل شرلوک هلمزی؟ یا برعکس باید یک چیز را صدبار بگویند تا یادت بماند؟ تو از کدام دسته ای؟ اگر برای اولین بار به محیط تازه ای وارد شوی ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۱۰ - ۱۱:۲۱    
- همشهری آنلاین: دانشمندان برای اولین بار وجود بزرگترین گسل آشکار زمین را تایید کردند، گسلی که می تواند چگونگی تشکیل شکافی 7.2 کیلومتری در اقیانوس آرام را توضیح دهد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۱۰ - ۱۱:۱۸    
- همشهری آنلاین: محققان کاربردی جدید برای پهپادها ارایه کرده اند. آنها از این سیستم های پروازی برای بررسی وضعیت سلامتی وال ها استفاده می کنند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۱۰ - ۱۱:۰۹    
- همشهری آنلاین: تغییرات شاخص بها در بخش تولیدکننده نشان می دهد که تورم در هر سه شاخص اصلی با افزایش همراه بوده است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۱۰ - ۱۰:۳۷    
- خانه فیروزه ای یاسمن رضائیان: وقوع سه اتفاق مشابه و نزدیک به هم را گاهی نشانه می گیریم؛ نشانه ای از سختی و سنگینیِ پشتِ سر هم رخ دادن اتفاق های ناگوار یا تمنای تمام شدن این رویدادهای سخت و ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۱۰ - ۰۹:۲۹    
- خبر 300میلیون کودک در جهان و 11/5میلیون کودک ایرانی در هوای آلوده نفس می کشند. این آماری است که شرکت کنترل کیفیت هوا منتشر کرده است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۱۰ - ۰۸:۴۵    
- پگاه شفتی: عروسک هایی هستند که به سختی به عروسک می مانند و اگر این قدر کوچک نبودند، بیننده آن ها را با انسان اشتباه می گرفت ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۱۰ - ۰۷:۵۶    
- نفیسه مجیدی زاده: هم برف و باران بارید و هم هوا آلوده شد؛ آن قدر آلوده که این هفته زنگ های نازنین ورزش، تعلیق شد و حتی مدرسه ها را هم به تعطیلی کشاند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۱۰ - ۰۶:۳۱    
- آیدا ابوترابی: در دنیای خبرهای علمی و برخی از جالب ترین خبرها را مرور می کنیم.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۱۰ - ۰۵:۳۳    
- همشهری آنلاین: وزیر نفت درباره تاثیر انتخاب دونالد ترامپ به عنوان رییس جمهوری آمریکا بر مذاکرات ایران با شرکت های نفتی بین المللی، گفت: تاکنون، چیزی حس نکرده ایم.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۱۰ - ۰۴:۳۲    
- همشهری آنلاین: نمایشگاه گروهی باعنوان رنگ طرب شامل آثار امیرحسین مدرس، سارا عدالت جو و بهار بهاردوست در ساعت 16 روز جمعه 12آذر، در گالری شماره دوی فرهنگسرای نیاوران افتتاح خواهد شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۱۰ - ۰۳:۳۱    
- همشهری آنلاین: محققان دریافته اند پروتئین های آلزایمر با از دست دادن بینایی در افراد 50 سال به بالا مرتبط هستند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۱۰ - ۰۲:۳۳    
- همشهری آنلاین: مهلت ثبت نام در سیزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران تا سی ام آذرماه ماه سال جاری تمدید شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۱۰ - ۰۱:۳۲    
- ترجمه ی حمید هامون: فصل پاییز، رنگارنگ و زیباست؛ آن قدر که می تواند همه ی جزئیات زندگی ما را هم به رنگ دیگری درآورد.