چهارشنبه ۰۹ خردادساعت ۱۶:۵۰May 2024 29
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزنامه همشهری 27 آذر 1395 - hamshahrionline.ir

روزنامه همشهری 29 اسفند 1393 روزنامه همشهری 29 اسفند 1394 روزنامه همشهری 31 فروردین 1395 روزنامه همشهری 31 اردیبهشت 1395 روزنامه همشهری 31 خرداد 1395 روزنامه همشهری 31 تیر 1395 روزنامه همشهری 31 مرداد 1395 روزنامه همشهری 31 شهریور 1395 روزنامه همشهری 30 مهر 1395 روزنامه همشهری 30 آبان 1395 روزنامه همشهری 30 دی 1395 روزنامه همشهری 30 بهمن 1395 روزنامه همشهری 30 اسفند 1395 روزنامه همشهری 1 آذر 1395 روزنامه همشهری 2 آذر 1395 روزنامه همشهری 3 آذر 1395 روزنامه همشهری 4 آذر 1395 روزنامه همشهری 5 آذر 1395 روزنامه همشهری 6 آذر 1395 روزنامه همشهری 7 آذر 1395 روزنامه همشهری 8 آذر 1395 روزنامه همشهری 9 آذر 1395 روزنامه همشهری 10 آذر 1395 روزنامه همشهری 11 آذر 1395 روزنامه همشهری 12 آذر 1395 روزنامه همشهری 13 آذر 1395 روزنامه همشهری 14 آذر 1395 روزنامه همشهری 15 آذر 1395 روزنامه همشهری 16 آذر 1395 روزنامه همشهری 17 آذر 1395 روزنامه همشهری 18 آذر 1395 روزنامه همشهری 19 آذر 1395 روزنامه همشهری 20 آذر 1395 روزنامه همشهری 21 آذر 1395 روزنامه همشهری 22 آذر 1395 روزنامه همشهری 23 آذر 1395 روزنامه همشهری 24 آذر 1395 روزنامه همشهری 25 آذر 1395 روزنامه همشهری 26 آذر 1395 روزنامه همشهری 27 آذر 1395 روزنامه همشهری 28 آذر 1395 روزنامه همشهری 29 آذر 1395 روزنامه همشهری 30 آذر 1395 
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۲۷ - ۲۳:۵۵    
- محسن فرجی: حتما نمی خواستیم اینطور شود اما شد؛ اینکه کپی رایت را جدی نگرفتیم و کتاب های خارجی را بدون گرفتن مجوز از ناشر اصلی و مولف در اینجا ترجمه و بازنشر کردیم.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۲۷ - ۲۳:۵۰    
- مازیار حسینی: الذی جعل لکم الارض مهداً و سلک لکم فیها سبلاً همان خدایی که زمین را گاهواره شما قرار داد و راه هایی برای شما در آن پدید آورد (سوره طه آیه 53)
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۲۷ - ۲۳:۳۳    
- خبر خروج ویلای نمازی از فهرست آثار ملی کشور و به دنبال آن انتشار شایعه ساخت هتل یا ساختمان 20 طبقه در محل فعلی این ویلا در هفته های اخیر از سوی برخی از رسانه ها منتشر شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۲۷ - ۲۳:۳۱    
- ایجاد شکاف و ناپایداری در محدوده خیابان مولوی که صبح 27 آذر روی داد موجب شد تا به منظور ایمن سازی محدوده، شهروندان ساختمان های مجاور به هتل منتقل شوند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۲۷ - ۲۳:۲۶    
- حامد فوقانی: حدودا 5 ماه از حضور مدیرعامل مستعفی شرکت راه آهن در جلسه شورای شهر تهران می گذرد و هنوز خبری از تفاهم بر سر تعیین تکلیف زمین های روسطحی و حاشیه ای خطوط ریلی در مناطق 17 و 18 پایتخت ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۲۷ - ۲۳:۲۴    
- همشهری آنلاین: افرادی در لباس سفید استورم تروپرها (لشگر طوفان) در فیلم های جنگ ستارگان روز 15 دسامبر (25 آذر) 2016 به مناسبت شروع نمایش ایپزود هشتم این فیلم ها با نام Rogue One روی پل میلنیوم بر ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۲۷ - ۲۳:۲۴    
- بورس تهران در تحلیلی شفاف اثرات بودجه سال 96 را بر بازار سرمایه مثبت ارزیابی و پیش بینی کرد که ارقام بودجه سال 96 به رشد سهام شرکت های فعال در حوزه های نفت و فرآورده های نفتی ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۲۷ - ۲۳:۱۷    
- اختلافات مالی انگیزه آدم ربایی در شهرستان خاش شد و 2 مرد برای تسویه حساب با شریک شان پسر 11ساله او را ربودند اما نقشه اخاذی آنها با حضور پلیس ناکام ماند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۲۷ - ۲۳:۱۷    
- مرد بدهکار که چشم به دارایی یکی از اقوامش داشت بعد از آزادی از زندان با همدستی 2 همبند سابقش نقشه ربودن پسر فامیل پولدارشان را اجرا کرد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۲۷ - ۲۳:۱۷    
- مرد جوان در حالی به اتهام قتل همسر صیغه ای اش دستگیر شده که مدعی است ماجرا یک حادثه بوده و همسرش به دلیل برخورد سرش با زمین جانش را از دست داده است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۲۷ - ۲۳:۰۶    
- همسر سارقی معتاد وقتی فهمید شوهرش برای چندمین بار به اتهام سرقت دستگیر شده است به دادسرا رفت و خواستار جدایی از او شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۲۷ - ۲۲:۵۱    
- بمبئی مرد ی د ر هند هزینه عروسی د خترش را صرف ساخت 90 خانه برای مستمند ان کرد .
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۲۷ - ۲۲:۵۱    
- هنگ کنگ زن هنگ کنگی که د ر سال 2011 طی تصاد فی فلج شد ه بود توانست پس از تمرین های بسیار د وباره صخره نورد ی کند منتهی این بار روی یک ویلچر.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۲۷ - ۲۲:۵۱    
- جعفر والی، پیشکسوت عرصه تئاتر و سینما که از حدود 10روز پیش برای دومین بار به دلیل مشکلات تنفسی به بیمارستان منتقل شده بود، صبح روز شنبه 27 آذرماه در 83 سالگی چشم از جهان فروبست.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۲۷ - ۲۲:۴۱    
- وقتی مهران مدیری برنامه دورهمی را در نخستین دقایق روز شنبه با عبارت نه چندان مودبانه بتمرگ خانه ا ت! به پایان رساند
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۲۷ - ۲۲:۳۹    
- سازمان دهندگان جشنواره فیلم برلین پنجشنبه گذشته از فهرست نخستین فیلم های حاضر در بخش مسابقه رسمی شصت و هفتمین دوره این رویداد معتبر را اعلام کردند که در میان آنها نام تازه ترین ساخته های آکی ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۲۷ - ۲۲:۳۳    
- آکادمی علوم و هنرهای سینمایی با حذف 2رقیب جدی، راه فروشنده اصغر فرهادی را برای حضور در میان 5 نامزد نهایی بهترین فیلم خارجی زبان هشتاد و نهمین دوره مراسم اهدای جوایز اسکار هموارتر کرد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۲۷ - ۲۲:۳۳    
- سامان سالور: د ر خبرها آمد ه که خاک ایران به کشورهای حاشیه خلیج فارس قاچاق می شود ؛ خبری که متاسفانه صحت د ارد و به تایید مقامات مسئول هم رسید ه است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۲۷ - ۲۲:۱۰    
- محمدامین خرمی: 1- سقوط حلب ؛ ماجرای غم انگیز حلب و سوریه با این تیتر اکونومیست ، هفته نامه معتبر چاپ لندن، غم انگیزتر می شود.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۲۷ - ۲۲:۰۷    
- نهایی شدن قرارداد بوئینگ برای فروش 80فروند هواپیما به ایران و احتمال انعقاد قرارداد ایرباس با ایران ایر، بار دیگر تعدادی از نمایندگان کنگره آمریکا را خشمگین ساخته است به طوری که جب هنسرلینگ ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۲۷ - ۲۲:۰۳    
- دولت برای اجرای مصوبه مجلس درخصوص بخشش سود و جریمه وام های بانکی زیر 100میلیون تومان تنها 100 روز دیگر فرصت دارد
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۲۷ - ۲۱:۵۰    
- همشهری آنلاین: شرکت ایسوس تک با نام تجاری ASUS به عنوان یک شرکت چند ملیتی تایوانی در زمینه ی فروش سخت افزار های کامپیوتری فعالیت داشته که دفتر اصلی آن در شهر تایپه پایتخت تایوان قرار دارد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۲۷ - ۲۱:۴۴    
- همشهری آنلاین: آیین اختتامیه دومین جشنواره شعر نیاوران پنج شنبه 25 آذر در آستانه میلاد با سعادت پیامبر مهربانی ها با حضور معاون هنری وزارت ارشاد و با تقدیر از نفرات برتر در فرهنگسرای نیاوران ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۲۷ - ۲۱:۴۱    
- همشهری آنلاین: رئیس سازمان فناوری اطلاعات با اشاره به وجود 50 سرویس برتر در بستر شبکه ملی اطلاعات در یک ساختار پیکربندی شده در نمایشگاه الکامپ ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۲۷ - ۲۱:۳۲    
- همشهری آنلاین: وعده نظام صنفی رایانه ای برای تقویت ارتباطات و همکاری های بین المللی نمایشگاه الکامپ درهمین دوره بیست و دوم نمایشگاه شکل عملی به خود گرفت و یکی از بین المللی ترین ادوار الکامپ را ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۲۷ - ۲۰:۴۷    
- همشهری آنلاین: عضو شورای اسلامی شهر تهران از سازمان دارالقرآن کریم، حسینیه ارشاد و دبیرخانه جایزه بین المللی مصطفی بازدید و با چند هنرمند دیدار کرد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۲۷ - ۲۰:۴۴    
- همشهری آنلاین: نخستین پهباد خورشیدی کشور، در غرفه پارک علم و فناوری خوزستان در هفدهمین نمایشگاه ملی دستاوردهای پژوهشی، فناوری و فن بازار رونمایی شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۲۷ - ۲۰:۴۴    
- همشهری آنلاین: مدیرکل امور دانشجویان وزارت بهداشت از ابلاغ آیین نامه شهرداران خوابگاه از هفته جاری خبر داد و گفت ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۲۷ - ۲۰:۴۴    
- همشهری آنلاین: دانشگاه تهران اعلام کرد که درخواست انتقال و میهمانی دانشجویان به دانشگاه تهران برای سال تحصیلی 95-96 پذیرفته نمی شود.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۲۷ - ۲۰:۲۵    
- همشهری آنلاین: همزمان با خجسته میلاد حضرت خاتم الانبیاء (ص) و امام جعفر صادق (ع) طی مراسمی از گنبد بارگاه مطهر علوی رونمایی شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۲۷ - ۲۰:۲۵    
- همشهری آنلاین: معاون اول رییس جمهوری با بیان این که کمترین تردیدی در دولت در ادامه طرح تحول سلامت نیست گفت ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۲۷ - ۲۰:۲۵    
- همشهری آنلاین: محققان دانشگاه لیورپول و برستول برای اولین بار نوعی پانسمان زنده را که با استفاده از سلول های بنیادی طراحی و ساخته شده است، روی انسان آزمایش کردند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۲۷ - ۱۹:۲۹    
- همشهری آنلاین: اداره باروری انسان و رویان شناسی وزارت بهداشت انگلیس با تولد کودکان سه والدی از دو مادر و یک پدر موافقت کرد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۲۷ - ۱۸:۵۱    
- همشهری آنلاین: سرپرست اورژانس کشور با اعلام حذف کانکس های اورژانس و ساخت پایگاه های اورژانس ثابت از افزایش نظارت این مرکز بر مراکز اورژانس خصوصی خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۲۷ - ۱۸:۳۹    
- همشهری آنلاین: مطالعات اخیر محققان نشان می دهد، خطر سکته مغزی در کمین افرادی است که پس از اصلاح، سرهایشان در سالن های آرایش،شسته می شود.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۲۷ - ۱۸:۱۹    
- همشهری آنلاین: امین یوسف نژاد هندبالیست جوان ایران با عقد قراردادی به تیم متالورگ مقدونیه پیوست تا جمع لژیونرهای ایرانی حاضر در اروپا به عدد 10 برسد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۲۷ - ۱۸:۱۶    
- همشهری آنلاین: معاون آموزشی وزیر علوم گفت: وزارت علوم تنها برای کارشناسی ارشد مجازی واحد تهران دانشگاه آزاد آن هم رشته هایی که در تهران دایر است ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۲۷ - ۱۸:۱۶    
- همشهری آنلاین: جزئیات شرکت در آزمون کارشناسی ارشد سال 1396 اعلام شد و بر این اساس، یک آزمون برای پذیرش در دانشگاه ها از جمله دانشگاه آزاد در رشته های کارشناسی ارشد برگزار می شود.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۲۷ - ۱۸:۱۶    
- همشهری آنلاین: سازمان سنجش آموزش کشور در رابطه با تعیین تکلیف ثبت نام در آزمون دکتری تخصصی (Ph.D) سال 96 اطلاعیه صادر کرد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۲۷ - ۱۸:۱۶    
- همشهری آنلاین: معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران از تشکیل کارگروهی توسط شهرداری و پلیس راهور برای بازبینی گره های ترافیکی پایتخت خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۲۷ - ۱۸:۱۳    
- همشهری آنلاین: آمریکا به مصادره یک زیردریایی بدون سرنشین این کشور از سوی چین اعتراض کرده است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۲۷ - ۱۷:۴۳    
- همشهری آنلاین: ده ها نفر در پی انفجار خودرویی در شهر قیصریه در ترکیه کشته و زخمی شدند. به گزارش شبکه های خبری انفجار سبب کشته شدن دست کم 13 سرباز ارتش ترکیه شده است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۲۷ - ۱۷:۱۸    
- همشهری آنلاین: وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در پیامی میلاد نبی اکرم (ص) را به همتایان خود در کشورهای اسلامی تبریک گفت.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۲۷ - ۱۶:۴۰    
- همشهری آنلاین: بارش باران و برف علاوه بر شمال غرب و غرب به دامنه های البرز مرکزی و زاگرس مرکزی، تهران و به تدریج به شمال شرق کشور نیز کشیده خواهد شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۲۷ - ۱۶:۲۸    
- همشهری آنلاین - سجاد میرزامهدی تهرانی: سال 2016 با همه فراز و نشیب هایش برای گیمرها رو به به پایان است ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۲۷ - ۱۶:۰۲    
- همشهری آنلاین: سریال انیمیشن زندگی حضرت محمد رسول الله (ص) با مشارکت بین المللی و با استانداردهای تولیدات درجه یک جهانی در حال تولید است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۲۷ - ۱۶:۰۲    
- همشهری آنلاین: جانشین فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به تلاش دشمنان برای گسترش قرآن هراسی در جهان ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۲۷ - ۱۶:۰۲    
- همشهری آنلاین: وزیر امور خارجه با ارسال نامه رسمی به فدریکا موگرینی هماهنگ کننده کمیسیون مشترک برجام ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۲۷ - ۱۶:۰۲    
- همشهری آنلاین: جوایز معتبر لومیر نامزدهای سال سینمای فرانسه را معرفی کرد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۲۷ - ۱۵:۵۸    
- همشهری آنلاین: مشاور وزیر بهداشت و رییس مرکز روابط عمومی وزرات بهداشت با انتقاد از حواشی برنامه ثریا و گره زدن طرح تحول سلامت با موضوع تعرفه های پزشکی و فیش های نجومی از سوی عوامل این برنامه گفت ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۲۷ - ۱۵:۵۸    
- همشهری آنلاین: جعفر والی صبح 27 آذرماه در حالی درگذشت که آخرین نمایشی که با اشتیاق زیاد در تدارک اجرای آن بود، به دلیل درگذشت این هنرمند به صحنه نرسید.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۲۷ - ۱۵:۵۸    
- همشهری آنلاین: آل پاچینو بازیگر مشهور آمریکایی در کنار جودیت لایت زندگی تنسی ویلیامز نمایشنامه نویس سرشناس را روی صحنه بازی می کند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۲۷ - ۱۵:۲۱    
- همشهری آنلاین: رئیس جمهوری در دیدار مقام معظم رهبری با سفرای کشورهای اسلامی، میهمانان کنفرانس وحدت اسلامی ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۲۷ - ۱۵:۲۱    
- همشهری آنلاین: برانکو با بیان اینکه انتقادی از بازیکنانش ندارد گفت ما حق نداریم فرصت های صددرصد و یا 50 درصد را به گل تبدیل نکنیم.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۲۷ - ۱۵:۲۱    
- همشهری آنلاین: جعفر والی؛ هنرمند سینما و تئاتر صبح امروز (شنبه 27 آذر) درگذشت.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۲۷ - ۱۵:۰۵    
- همشهری آنلاین: مقام معظم رهبری در دیدار میهمانان کنفرانس اسلامی و سفرای کشورهای اسلامی با ایشان اظهار داشتند: انگلیس همیشه منبع تهدید، فساد و نکبت برای غرب آسیا بوده است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۲۷ - ۱۲:۳۵    
- همشهری آنلاین: وزیر راه و شهرسازی طی ارسال نامه ای به عبدالعلی علی عسکری رئیس سازمان صدا و سیما نسبت به انتشار اخبار گسترده علیه وزارت راه و شهرسازی گلایه کرد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۲۷ - ۱۱:۲۱    
- همشهری آنلاین: وزارت خزانه داری آمریکا پاسخ سوالات پرتکرار مرتبط با لغو تحریم های هسته ای ایران را بروز رسانی کرد که بر اساس آن در صورت لغو برجام و بازگشت تحریم ها شرکت های خارجی 180 روز مهلت ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۲۷ - ۱۱:۲۱    
- همشهری آنلاین: منابع دیپلماتیک ترکیه می گویند که وزیر خارجه این کشور با همتای ایرانی خود در روز جمعه 13بار در رابطه با تحولات حلب گفت وگو کرده است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۲۷ - ۱۱:۱۸    
- در حالی که به اذعان وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزایش بیکاری دقیقه ای شده است اما وی وضعیت ایجاد اشتغال را ناامید کننده نمی داند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۲۷ - ۱۱:۱۸    
- همشهری آنلاین: مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران گفت: با بهره برداری از دومین فاز پالایشگاه ستاره خلیج فارس در اواخر سال 96 می توانیم ورود ایران را به جمع صادرکنندگان بنزین ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۲۷ - ۱۱:۱۸    
- همشهری آنلاین: رئیس سازمان انرژی اتمی در سخنانی گفت که یک بار هم گفتم آمریکایی ها دارند دبه در می آورند و آن زمان هنوز برجام توافق نشده بود و در مذاکرات بودیم ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۲۷ - ۱۱:۱۵    
- همشهری آنلاین: رئیس جمهوری آمریکا از راهبرد آمریکا در قبال جنگ در سوریه دفاع کرد و گفت: من تمایل به تلاش جهت پایان دادن به درگیری ها را حس کردم اما مداخله ما با هزینه اندک بدون مداخله نظامی کامل ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۲۷ - ۰۸:۰۲    
- همشهری آنلاین: بهای سهام در بازار بورس توکیو با این انتظار که ارزش پایین تر ین منجر به افزایش درآمد صادر کنندگان ژاپنی خواهد شد ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۲۷ - ۰۶:۲۸    
- همشهری آنلاین: اعلام فهرست 9 فیلم راه یافته به فهرست کوتاه اسکار خارجی با حذف نمایندگان سینمای ایتالیا و فرانسه، پرافتخارترین کشورها در عرصه اسکار خارجی همراه شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۲۷ - ۰۵:۲۷    
- همشهری آنلاین: بزرگ ترین شبکه اجتماعی جهان زیر فشار انتقادات گسترده عمومی اعلام کرد که از همین حالا کار سرکوب و مهار خبرهای جعلی را آغاز خواهد کرد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۲۷ - ۰۴:۳۱    
- همشهری آنلاین: یکی از فرماندهان نیروهای ویژه ارتش عراق اعلام کرد که رهبر داعش در شهرک البعاج در غرب موصل پنهان شده است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۲۷ - ۰۱:۳۱    
- همشهری آنلاین: شصت ویکمین شماره هفته نامه خبری - تبیینی خط حزب الله با گزارشی در خصوص آزادسازی شهر حلب سوریه و پایان رؤیای خاورمیانه بزرگ، با عنوان آزادسازی حلب منتشر شد.