چهارشنبه ۰۹ خردادساعت ۲۳:۱۵May 2024 29
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزنامه همشهری 5 آذر 1395 - hamshahrionline.ir

روزنامه همشهری 29 اسفند 1393 روزنامه همشهری 29 اسفند 1394 روزنامه همشهری 31 فروردین 1395 روزنامه همشهری 31 اردیبهشت 1395 روزنامه همشهری 31 خرداد 1395 روزنامه همشهری 31 تیر 1395 روزنامه همشهری 31 مرداد 1395 روزنامه همشهری 31 شهریور 1395 روزنامه همشهری 30 مهر 1395 روزنامه همشهری 30 آبان 1395 روزنامه همشهری 30 دی 1395 روزنامه همشهری 30 بهمن 1395 روزنامه همشهری 30 اسفند 1395 روزنامه همشهری 1 آذر 1395 روزنامه همشهری 2 آذر 1395 روزنامه همشهری 3 آذر 1395 روزنامه همشهری 4 آذر 1395 روزنامه همشهری 5 آذر 1395 روزنامه همشهری 6 آذر 1395 روزنامه همشهری 7 آذر 1395 روزنامه همشهری 8 آذر 1395 روزنامه همشهری 9 آذر 1395 روزنامه همشهری 10 آذر 1395 روزنامه همشهری 11 آذر 1395 روزنامه همشهری 12 آذر 1395 روزنامه همشهری 13 آذر 1395 روزنامه همشهری 14 آذر 1395 روزنامه همشهری 15 آذر 1395 روزنامه همشهری 16 آذر 1395 روزنامه همشهری 17 آذر 1395 روزنامه همشهری 18 آذر 1395 روزنامه همشهری 19 آذر 1395 روزنامه همشهری 20 آذر 1395 روزنامه همشهری 21 آذر 1395 روزنامه همشهری 22 آذر 1395 روزنامه همشهری 23 آذر 1395 روزنامه همشهری 24 آذر 1395 روزنامه همشهری 25 آذر 1395 روزنامه همشهری 26 آذر 1395 روزنامه همشهری 27 آذر 1395 روزنامه همشهری 28 آذر 1395 روزنامه همشهری 29 آذر 1395 روزنامه همشهری 30 آذر 1395 
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۲۳:۴۳    
- همشهری آنلاین: مقامات کره جنوبی دستور توقف کار در پروردگاه های طیور و حمل ونقل این پرندگان را در طول روزهای آخر هفته صادر کرده اند تا از انتشار گسترده تر آنفلوانزای فوق حاد پرندگان H5N8 جلوگیری ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۲۳:۲۲    
- سینما مهناز محمدی: نه شلوغی های دوران انقلاب و نه وضعیت های اضطراری دوران جنگ، هیچ کدام نتوانستند در کارش وقفه ای بیاندازند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۲۳:۰۷    
- نیروهای خدمات شهری و مددکاران شهرداری تهران طی 2 روز چهارشنبه و پنجشنبه قریب به 1500 کارتن خواب را از سطح شهر جمع آوری کرده و برای در امان بودن از سرمای کم سابقه پایتخت به مددسراها و گرمخانه ها ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۲۳:۰۴    
- محمد باقر قالیباف: بسیج، نهادی است اجتماعی و مردمی که با تدبیر و الهام امام خمینی (ره) به نیروهای فراوان مردمی انگیزه و شکلی منسجم داد تا بتوانند با تمسک به سلاح ایمان و عمل ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۲۳:۰۴    
- تردد در محله های جنوبی پایتخت با ورود خط 6 مترو متحول می شود. پس از تحول موفقی که در پی افتتاح خط یک و 3 در جنوب تهران ایجاده شده بود ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۲۳:۰۴    
- در تابستان سال 2015 پهپادهای مسلح آمریکایی در شرق سوریه جنید حسین از هکرهای بانفوذ داعش و از مسئولان جذب نیرو در شبکه های اجتماعی را شکار کردند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۲۲:۵۴    
- همشهری آنلاین: فصل سرد زودتر از حد معمول به توکیو رسید و ساکنان پایتخت ژاپن برای نخستین بار پس از 5 دهه در ماه نوامبر با ریزش برف از خواب بیدار شدند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۲۲:۵۴    
- مهدی صباغ زاده: استقبال مردم از طرح پاییزه کتاب یک بار دیگر نشان داد که بخش قابل توجهی از عدم استقبال جامعه از محصولات فرهنگی ریشه در دلایل اقتصادی دارد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۲۲:۵۱    
- دکتر محمدرضا زائری : رویارویی تمام عیار انقلاب با استکبار و تقابل اسلام اصیل با وهابیت و داعش پس از قرن ها به جنگی سخت رسیده و البته توی جنگ و دعوا حلوا خیرات نمی کنند!
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۲۲:۵۱    
- همشهری آنلاین: وزیر بهداشت با اشاره بر لزوم پیوند هر چه بیشتر حوزه و دانشگاه اظهار داشت: وحدت این دو نهاد موجب حرکت کشور در مسیر پیشرفت و توسعه می شود.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۲۲:۵۱    
- همشهری آنلاین: وزیر بهداشت در پیامی شهادت شماری از هموطنانمان در عملیات تروریستی منطقه حله عراق و همچنین کشته شدن تعدادی دیگر از هموطنانمان در حادثه برخورد دو قطار در سمنان را به خانواده آنان و ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۲۲:۴۸    
- عامل سرقت مسلحانه از 2 بانک در پایتخت جنون ندارد و به زودی در دادگاه کیفری استان تهران پای میز محاکمه می رود.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۲۲:۴۸    
- کالیفرنیا زنی در آمریکا شدیدترین حساسیت (آلرژی) را دارد، تا جایی که حتی به همسرش نیز حساسیت داشته و با دیدن او مدام عطسه می کند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۲۲:۴۸    
- کپنهاگ یک اپلیکیشن جدید به مردم اجازه می دهد به طور موقت بینایی خود را به دیگران وام دهند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۲۲:۴۸    
- پنسیلوانیا گوشی تلفن همراه ماهیگیری پس از یک سال غوطه ور بودن در دریاچه یخ زده ای که دمای آن به 25 درجه زیر صفر می رسید، پیدا شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۲۲:۴۸    
- با صدور کیفرخواست برای عاملان اسیدپاشی به مدیر بیمارستان ضیائیان تهران این پرونده به دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۲۲:۴۸    
- شنژن پس از اینکه 32 تن سیب زمینی روی دست یکی از کشاورز های شهری در چین ماند، مردم آن شهر کمپین خرید سیب زمینی به راه انداخته و تمام این محصول را طی یک روز خریدند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۲۲:۴۸    
- خواستگار کینه جو به بهانه تحویل جزوه درسی وارد دانشگاهی در تهران شد و در مقابل چشمان دانشجویان و استاد دانشگاه، دختر موردعلاقه اش را با ضربات چاقو مجروح کرد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۲۲:۴۵    
- رئیس سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران(ایدرو) خواستار اعلام نظر دستگاه های نظارتی به ویژه شورای رقابت درباره فرایند واگذاری 80درصد از سهام شرکت های خودروساز به شبه دولتی ها و بخش خصوصی شد ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۲۲:۴۵    
- برف بارید و دمای هوا در بیشتر نقاط ایران به زیر صفر درجه رسید تا قطع آب، برق و گاز در استان های شمالی ایران به مرز بحران برسد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۲۲:۴۵    
- علی ابراهیمی: دریافت مالیات بر ارزش افزوده 9 درصدی طلا همچنان محل مناقشه اصناف و سازمان امور مالیاتی کشور است و فعالان صنفی دریافت این مالیات را عامل رکود مضاعف بازار و بی رغبتی مردم به خرید طلا ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۲۲:۴۵    
- بارش شدید برف، بلای جان باغ های مازندران شد و میوه هایی که قرار بود گل سرسبد بازار باشند را روی شاخه تباه کرد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۲۰:۵۵    
- مرد جنایتکار که پس از آتش سوزی مرگبار در تبریز به تهران گریخته و زندگی مخفیانه ای در پیش گرفته بود برای اینکه شناسایی نشود هر روز ماسک بهداشتی به صورت می زد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۲۰:۳۰    
- همشهری آنلاین: رئیس اورژانس کشور با بیان اینکه آمار کشته های حادثه ریلی سمنان به 44 نفر رسید، گفت: 17 مصدوم در مراکز درمانی بستری هستند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۱۹:۳۶    
- همشهری آنلاین: آخرین اطلاعات دریافتی در رابطه با اعداد و ارقام بودجه 1396 از نهایی شدن افزایش 10درصدی حقوق کارکنان در سال آینده حکایت دارد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۱۹:۳۳    
- همشهری آنلاین: اجرای برنامه روسیه برای تقویت توان دفاعی این کشور در چهار جزیره کوریل واقع در اقیانوس آرام با استقرار سامانه های پیشرفته موشکی سبب اعتراض رسمی وزارت امور خارجه ژاپن شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۱۹:۲۴    
- همشهری آنلاین: فیسبوک نه تنها رکورددار بزرگ ترین شبکه اجتماعی دنیاست و کلی برنامه پیام رسان دارد بلکه سعی می کند در پروژه های دیگر هم رکوردهای مختلف به دست بیاورد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۱۹:۲۴    
- همشهری آنلاین: رسوایی تکان دهنده سوءاستفاده جنسی از فوتبالیست های انگلیسی در سال های گذشته با افشاگری های جدید صورت گرفته، هر روز ابعاد بیشتری به خودش می گیرد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۱۹:۱۹    
- همشهری آنلاین: وزیر راه و شهرسازی که بعد از سانحه قطار سمنان با لغو سفر خود به ترکمنستان به محل سانحه رفته است از تشکیل کمیته بررسی ساحنه جهت یافتن دلایل آن خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۱۹:۱۹    
- دهمین مراسم اهدای جوایز اسکرین آسیاپاسیفیک روز پنجشنبه با اهدای 2 جایزه به نمایندگان ایران در شهر بریزبین استرالیا برگزار شد و نماینده ترکیه هم با دریافت 3 جایزه، پیروز مطلق این دوره لقب گرفت.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۱۹:۱۹    
- فهیمه پناه آذر: سومین سوگواره هنرهای نمایشی و آیین های مذهبی خمسه از 20 آبان ماه در مساجد، فرهنگسراها و تالارهای نمایشی پایتخت با اجرای 34 نمایش در بخش صحنه ای ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۱۹:۱۹    
- نفس در نخستین حضور بین المللی هفته گذشته در بخش مسابقه رسمی جشنواره شب های تیره تالین در استونی به نمایش درآمد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۱۹:۱۲    
- همشهری آنلاین: مدیرکل هنرهای نمایشی گفت: به زودی اقدامات عملی برای نورپردازی دائمی و ساماندهی محوطه بیرونی تئاترشهر توسط سازمان زیباسازی شهرداری براساس تفاهم نامه مشترک آغاز می شود.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۱۹:۱۲    
- همشهری آنلاین: دهمین دوره جوایز سینمایی آسیاپاسیفیک در حالی روز گذشته برگزار شد که سینمای ایران با وجود نامزد بودن در چند بخش، تنها موفق به کسب جایزه بهترین مستند شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۱۹:۱۲    
- همشهری آنلاین: پیتر جکسون و فرن والش که با هم دو سه گانه پرفروش را ساختند، برای پروژه بعدی شان به یک مجموعه علمی تخیلی روی آورده اند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۱۹:۱۲    
- همشهری آنلاین: مرورگر اینترنتی کروم (Chrome) براساس جدیدترین اطلاعات منتشر شده، روی 2 میلیارد دستگاه مختلف نصب شده است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۱۸:۴۴    
- همشهری آنلاین: سریال طنز هم سایه ها از شنبه (13 آذر ماه) برای مخاطبان پخش می شود.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۱۸:۴۴    
- همشهری آنلاین: جدیدترین اخبار دریافتی از سانحه قطار در سمنان، حاکی از افزایش مصدومان و کشته شدگان به ترتیب به 80 و 35 تن است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۱۸:۴۴    
- همشهری آنلاین: هنوز برآورد دقیقی از میزان خسارت ناشی از بارش برف در باغات مرکبات مازندران ارائه نشده اما هواشناسی می گوید که بی توجهی کشاورزان به توصیه های این سازمان ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۱۸:۴۰    
- همشهری آنلاین: استقلال تهران در مصاف با گسترش فولاد، پیروزی را با تساوی عوض کرد. ذوب آهن نیز با سه گل از سد صنعت نفت آبادان گذشت.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۱۸:۳۴    
- همشهری آنلاین: هزاران تن از شهروندان بنگلادش در اعتراض به بدرفتاری با مسلمانان روهینگیا در میانمار به خیابان های پایتخت آمده و تظاهرات کردند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۱۸:۳۴    
- همشهری آنلاین: جدیدترین آمار فروش فیلم ها در حالی اعلام شد که برخی از آن ها با توجه به تعطیلی های اخیر و سردی هوا، افزایش فروش حدود 200 میلیونی داشتند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۱۸:۳۴    
- همشهری آنلاین: با اعلام خبر زودهنگام حضور کلاه قرمزی در جدول پخش برنامه های نوروزی شبکه دو سیما، به نظر میرسد تلویزیون تلاش دارد به حواشی که در سال های گذشته گریبان گیر این مجموعه تلویزیونی بوده ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۱۸:۲۸    
- همشهری آنلاین: عباس آخوندی وزیر راه و شهرساز در پی حادثه دلخراش برخورد دو رام قطار مسافری در محور ریلی سمنان- دامغان با صدور پیامی این واقعه را به خانواده جان باختگان و ملت ایران تسلیت گفت.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۱۸:۲۸    
- همشهری آنلاین: دبیر علمی سمینارتخصصی فیزیوتراپی در اختلالات اسکلتی عضلانی، بروز اختلالات اسکلتی عضلانی را یکی از علل ترک شغل افراد عنوان کرد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۱۸:۲۸    
- همشهری آنلاین: مطالعات محققان دانشگاه راتگرز در نیوجرسی نشان می دهد که نرخ سکته مغزی در جوانان نسبت به نسل قبل افزایش یافته است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۱۸:۲۸    
- همشهری آنلاین: رئیس جمهوری ترکیه در واکنش به مصوبه پارلمان اروپا علیه آنکارا، رهبران اروپا را تهدید کرد که در صورت زیاده روی، مرزهای خود با اروپا را به روی پناهجویان خواهد گشود.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۱۸:۲۸    
- همشهری آنلاین: ارتش لبنان در نزدیکی شهر عرسال یک سرکرده داعش و 11 عضو این گروه تروریستی را بازداشت کرد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۱۸:۱۶    
- همشهری آنلاین: چین در راستای مبارزه با ایدز و ویروس اچ آی وی به زودی اولین داروی تزریقی جهان را برای درمان این بیماری وارد بازار می کند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۱۷:۴۲    
- همشهری آنلاین: رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان این که 37 سال از فرمان نورانی امام راحل برای تشکیل بسیج گذشت ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۱۷:۴۲    
- همشهری آنلاین: رئیس جمهور در پی حادثه قطار سمنان که منجر به کشته و مجروش شدن تعدادی از هموطنان شد، دستور بررسی، موضوع ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۱۷:۴۲    
- همشهری آنلاین: افرادی که سابقه ابتلا به ایجاد سنگ در کلیه دارند، باید نکاتی را در تغذیه خود مد نظر قرار دهند تا از تجربه مجدد این بیماری دردناک مصون بمانند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۱۷:۴۲    
- همشهری آنلاین: لوفت هانزای آلمان اعلام کرد در نتیجه اعتصاب خلبانانش 830 پرواز داخلی و اروپایی لغو و بیش از یکصد هزار مسافر سرگردان شده اند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۱۶:۵۹    
- همشهری آنلاین: وزیر راه که قرار بود برای بررسی همکاری های حوزه حمل ونقلی به ترکمنستان سفر کند در پی حادثه قطار سمنان سفرش را لغو و به محل حادثه رفت.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۱۶:۴۹    
- همشهری آنلاین: رئیس ستاد بهداشت و درمان اربعین از دستور وزیر بهداشت برای آماده باش 3 تیم واکنش سریع جهت امدادرسانی به مجروحان فاجعه تروریستی حله خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۱۶:۴۹    
- همشهری آنلاین: تراکتورسازی تبریز با غلبه بر صبا صدر جدول را از پرسپولیس گرفت.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۱۶:۴۹    
- همشهری آنلاین: سازمان حج و زیارت در اطلاعیه ای اعلام کرد: اعزام کاروان ها به سامرا تا اطلاع ثانوی و دریافت پاسخ استعلام از مبادی ذیربط انجام نمی گیرد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۱۶:۴۷    
- همشهری آنلاین: تشریفات انتقال اجساد جان باختگان فاجعه تروریستی حله تمام شده و در حال انتقال به فرودگاه نجف است تا از آنجا به ایران منتقل شوند و با انجام آزمایش دی ان ای ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۱۶:۱۸    
- همشهری آنلاین: اقدام فرانسه در زمینه اجرای قانون اتحادیه اروپا مبنی بر مشخص کردن کالاهای ساخت شهرک های مناطق اشغالی، خشم سران رژیم صهیونیستی را به همراه داشت.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۱۶:۱۶    
- همشهری آنلاین: طبق وصیت نامه میلیارد اسپانیایی ساکنان روستای محل زادگاه او هر یک 2.6 میلیون دلار از وی ارث بردند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۱۶:۱۶    
- همشهری آنلاین: نیروهای حشدالشعبی علاوه بر آزادسازی روستای الاعزل در موصل، مرحله پنجم عملیات خود در غرب این شهر را نیز آغاز کردند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۱۶:۱۶    
- همشهری آنلاین: رییس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر آخرین اقدامات انجام شده در زمینه حادثه تروریستی حله عراق و زائران ایرانی شناسایی شده را تشریح کرد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۱۶:۱۶    
- همشهری آنلاین: اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور درباره تاریخ و نحوه ثبت نام آزمون ورودی دوره دکتری نیمه متمرکز Ph.D سال 1396 در روز یکشنبه 14 آذر ماه منتشر می شود.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۱۵:۵۱    
- همشهری آنلاین: مراسم تشییع پیکر مطهر آیت الله عبدالکریم موسوی اردبیلی از مراجع عظام تقلید روز جمعه با حضور اقشار مختلف مردم از سراسر کشور در قم برگزار شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۱۵:۴۶    
- همشهری آنلاین: رییس اورژانس کشور گفت: به محض دریافت خبر حادثه، با اعزام آمبولانس ها و بالگردهای اورژانس به محل حادثه، 80 نفر از مصدومان برخورد قطار را به بیمارستان ها منتقل کردیم.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۱۵:۲۸    
- همشهری آنلاین سخنگوی سازمان امداد و نجات گفت: در پی برخورد 2 قطار مسافربری در ایستگاه هفت خوان دامغان سمنان و خروج چهار واگن از ریل و حریق دو واگن ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۱۵:۱۹    
- همشهری آنلاین: برخورد دو قطار مسافربری در سمنان 36 کشته و 80 مصدوم برجای گذاشت.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۱۵:۱۹    
- همشهری آنلاین: برخورد دو قطار مسافربری در سمنان 36 کشته و 80 مصدوم برجای گذاشت.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۱۵:۰۵    
- همشهری آنلانی: شاهزاده میلیاردر سعودی تهدید کرد، در صورتی که رئیس جمهوری روسیه به میز مذاکره بازنگردد، حمله نظامی به این کشور را بر عهده خواهد گرفت.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۱۵:۰۲    
- همشهری آنلاین: سخنگوی شورای نگهبان گفت: رایزنی های اولیه ای با رئیس مجلس در مورد سیاست کلی انتخابات داشتیم که ببینیم چه کاری می کنند. آنها هم مردد هستند که دولت لایحه را می دهد یا خیر.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۱۵:۰۲    
- همشهری آنلاین: آتش سوزی های گسترده در سرزمین های اشغالی که از چند روز پیش آغاز شده تا اطراف تل آویو گسترش پیدا کرده است و مقام های رژیم صهیونیستی به ناچار فرودگاه بن گوریون را بسته اند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۱۴:۲۹    
- همشهری آنلاین: سرکنسول ایران در کربلا با بیان اینکه 71 کیسه شامل 59 جسد سوخته تقریبا کامل و 14 جسد متلاشی، برای تشخیص هویت تا عصر امروز به ایران انتقال می یابد، گفت تا مشخص شدن هویت قربانیان ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۱۴:۲۶    
- همشهری آنلاین: رئیس جمهوری در حاشیه مراسم تشییع و خاکسپاری آیت الله العظمی موسوی اردبیلی در گفتگو با خبرنگاران گفت ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۱۴:۲۳    
- همشهری آنلاین: سرانجام روز پنجشنبه در کلمبیا توافق نهایی صلح توسط رهبر نیروهای مسلح انقلابی کلمبیا موسوم به فارک و رئیس جمهوری این کشور امضا شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۱۴:۱۴    
- همشهری آنلاین: خلبانان شرکت هواپیمایی لوفت هانزای آلمان اعتصاب خود بر سر افزایش حقوق را در روز شنبه نیز ادامه می دهند ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۱۴:۰۵    
- همشهری آنلاین: نخستین نماز جمعه آذر ماه 95 در تهران به امامت حجت الاسلام صدیقی اقامه شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۱۴:۰۲    
- همشهری آنلاین - نجمه محمدخانی: حضور و مشارکت اجتماعی زنان بی شک از شاخص های مهم توسعه در هر کشوری به شمار می آید.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۱۲:۵۱    
- همشهری آنلاین: مدیرکل روابط عمومی شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران گفت:ماموران فنی راه آهن در حال بازگشایی مسیر ریلی سمنان - دامغان هستند و برخی از قطارهای مسیر تهران - مشهد امروز با تاخیر حرکت ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۱۲:۴۸    
- رامین سلیمی یکتا: این مطلب به معرفی کادیلاک یکی از لوکس ترین خودروسازی های جهان می پردازد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۱۲:۰۵    
- همشهری آنلاین: برخورد دو قطار مسافربری در سمنان 5 کشته و 14 مصدوم برجای گذاشت.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۱۰:۴۰    
- همشهری آنلاین: زلاتان ابراهیموویچ مهاجم سوئدی منچستریونایتد برای یازدهمین بار مرد سال فوتبال سوئد شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۰۹:۳۰    
- طنز عبدالله مقدمی: آدم فروش یا آنتن به موجود عجیب و غریبی می گویند که موقع خرابکاری در کلاس یا هر جای دیگری بیش ترین همکاری و همراهی را با آدم می کند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۰۸:۴۶    
- همشهری آنلاین: معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری مردی خبر داد که 19 سال پیش در پی اختلاف مالی با برادرش اقدام به آتش زدن خانه و قتل همسربرادرش کرده بود.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۰۷:۲۸    
- آرزوها: ما همه در دلمان آرزویی داریم
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۰۵:۳۲    
- ادبیات ترجمه ی مانلی شیرگیری: لوییس سکر، نویسنده ی کتاب گودال ها و برنده ی مدال نیوبری: برنامه ی روزانه ام مشخص است. هر روز صبح از خواب بیدار می شوم و می روم بیرون می دوم.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۰۴:۳۰    
- معرفی کتاب مریم احمدی: نوجوانی است و هیجان و ماجراجویی اش. ویژگی هایی که اُرزولا ایسبل ، رمان نویس آلمانی ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۰۳:۳۳    
- معرفی کتاب: بیرون با نزدیک شدن شب دمای هوا به سرعت پایین می رفت و به همین زودی به 20 درجه زیر صفر رسیده بود ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۰۲:۳۲    
- شعر سعیده اصلاحی: سال ها در چارچوبی شیشه ای آسمان را در خودت جا کرده ای
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۰۱:۳۱    
- داستان مژگان کلهر: نباید لب هایم را می بوسیدی. دوری می آورد این کار. اگر توی جاده تصادف کنیم و من بمیرم چی؟ دلم نمی خواهد تصادف کنیم. دلم نمی خواهد بمیرم ...