پنجشنبه ۱۰ خردادساعت ۰۷:۰۴May 2024 30
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزنامه همشهری 13 آذر 1395 - hamshahrionline.ir

روزنامه همشهری 29 اسفند 1393 روزنامه همشهری 29 اسفند 1394 روزنامه همشهری 31 فروردین 1395 روزنامه همشهری 31 اردیبهشت 1395 روزنامه همشهری 31 خرداد 1395 روزنامه همشهری 31 تیر 1395 روزنامه همشهری 31 مرداد 1395 روزنامه همشهری 31 شهریور 1395 روزنامه همشهری 30 مهر 1395 روزنامه همشهری 30 آبان 1395 روزنامه همشهری 30 دی 1395 روزنامه همشهری 30 بهمن 1395 روزنامه همشهری 30 اسفند 1395 روزنامه همشهری 1 آذر 1395 روزنامه همشهری 2 آذر 1395 روزنامه همشهری 3 آذر 1395 روزنامه همشهری 4 آذر 1395 روزنامه همشهری 5 آذر 1395 روزنامه همشهری 6 آذر 1395 روزنامه همشهری 7 آذر 1395 روزنامه همشهری 8 آذر 1395 روزنامه همشهری 9 آذر 1395 روزنامه همشهری 10 آذر 1395 روزنامه همشهری 11 آذر 1395 روزنامه همشهری 12 آذر 1395 روزنامه همشهری 13 آذر 1395 روزنامه همشهری 14 آذر 1395 روزنامه همشهری 15 آذر 1395 روزنامه همشهری 16 آذر 1395 روزنامه همشهری 17 آذر 1395 روزنامه همشهری 18 آذر 1395 روزنامه همشهری 19 آذر 1395 روزنامه همشهری 20 آذر 1395 روزنامه همشهری 21 آذر 1395 روزنامه همشهری 22 آذر 1395 روزنامه همشهری 23 آذر 1395 روزنامه همشهری 24 آذر 1395 روزنامه همشهری 25 آذر 1395 روزنامه همشهری 26 آذر 1395 روزنامه همشهری 27 آذر 1395 روزنامه همشهری 28 آذر 1395 روزنامه همشهری 29 آذر 1395 روزنامه همشهری 30 آذر 1395 
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۱۳ - ۲۳:۲۹    
- گسترش انتقادها از پرداخت نشدن حقوق کارگران خارجی و افزایش نرخ بیکاری در عربستان باعث شد تا سلمان بن عبدالعزیز ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۱۳ - ۲۳:۰۱    
- هم اکنون بیش از 3 هزار نفر از جانبازان و معلولان تهران عضو سامانه ای هستند که می توانند به وسیله آن از مزایای سرویس های حمل ونقل عمومی ویژه بهره مند شوند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۱۳ - ۲۲:۳۲    
- حسین مقدس: صادر نشدن المثنی برای بیمه شخص ثالث عبارتی است که به سهولت روی تمامی بیمه نامه های شرکت های بیمه ای درج شده است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۱۳ - ۲۲:۳۲    
- بازار آزاد ارز پس از افول قیمت در روز پنجشنبه گذشته، دیروز شاهد افزایش قیمت دلار بود.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۱۳ - ۲۲:۳۲    
- همشهری آنلاین: چرا آمریکا به سراغ تمدید تحریم های موسوم به داماتو رفته است و واقعیت های پیش روی ایران و آمریکا با این قانون چیست؟ اینها موضوعاتی است که در این گزارش به آن اشاره شده است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۱۳ - ۲۲:۲۸    
- همشهری آنلاین: یک متخصص جراحی عمومی با اشاره به اینکه عمل لیپوساکشن برای تمام افراد مبتلا به چاقی امکانپذیر نیست، شرایط انجام این عمل زیبایی را تشریح کرد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۱۳ - ۲۱:۵۸    
- انتشاردرخواست مجوز وزارت صنعت برای تولید 600هزار دستگاه موتورسیکلت کاربراتوری که افزایش آلودگی هوا را به دنبال دارد روز پنجشنبه در روزنامه همشهری موجب افزایش انتقادها از این اقدام شد .
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۱۳ - ۲۱:۰۰    
- شاید حالا که سلام بمبئی فقط در 2روز یک میلیارد تومان فروخته، رئیس اتحادیه طلا و جواهر ایران از ورود فرزندش به دنیای فیلم و سینما راضی تر باشد ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۱۳ - ۲۱:۰۰    
- جبار آذین: ملودرام خانوادگی و اجتماعی ماه و پلنگ حاصل همکاری یک فیلمنامه نویس درام شناس با پیشینه ای از فعالیت های سینمایی و تلویزیونی با کارگردانی دارای کارنامه پر از امتیازهای تلویزیونی و ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۱۳ - ۲۱:۰۰    
- همشهری آنلاین: مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل با اشاره به سفر نماینده پوتین در امور سوریه به ایران گفت: وی حامل پیام مهمی برای جمهوری اسلامی است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۱۳ - ۲۱:۰۰    
- همشهری آنلاین: زمانی که یک دوست یا یکی از اعضای خانواده به سرطان مبتلا می شود، دانستن اینکه چه باید بگوییم سخت است، اغلب افراد یا اظهارات نامناسبی ابراز می کنند و یا اصلا هیچ نمی گویند ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۱۳ - ۲۰:۵۷    
- همشهری آنلاین: وزیر خارجه در نشست با نخبگان هندی گفت: درک این واقعیت اهمیت دارد که بزرگ جلوه دادن دوباره آمریکا اشتباه است زیرا دوران سلطه گری به پایان رسیده است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۱۳ - ۲۰:۵۷    
- توکیو ژاپنی ها کت و شلواری تولید کرده اند که داخل آن پنل های خورشیدی قابل شارژ تعبیه شده است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۱۳ - ۲۰:۴۵    
- همشهری آنلاین: دو شرکت با همکاری یکدیگر از قارچ به عنوان ماده اولیه تولید مبلمان استفاده کرده اند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۱۳ - ۲۰:۴۵    
- همشهری آنلاین: آکادمی علوم و هنرهای سینمایی اسکار فهرست کوتاه شامل 20 فیلم رقابت کننده در شاخه بهترین جلوه های ویژه بصری را اعلام کرد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۱۳ - ۲۰:۴۵    
- همشهری آنلاین: دستگاهی که به کاهش درد بیماران در شب ها کمک می کند، موفق به دریافت مجوز فروش در اتحادیه اروپا شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۱۳ - ۲۰:۴۵    
- همشهری آنلاین: محققان دریافته اند مصرف روزانه پروبیوتیک ها می تواند عملکرد شناختی افراد مبتلا به بیماری آلزایمر را بهبود بخشد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۱۳ - ۲۰:۴۵    
- همشهری آنلاین: رییس مرکز مدیریت بیماری های واگیر وزارت بهداشت به مناسبت روز جهانی ایدز، اقدامات وزارت بهداشت برای پیشگیری، کنترل و کاهش بیماری ایدز در کشور را تشریح کرد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۱۳ - ۲۰:۴۵    
- کیوتو کتابخانه - هتل هایی به نام کتاب و تختخواب (Book and Bed) در ژاپن افتتاح شده که به مردم جای خواب هم می دهد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۱۳ - ۲۰:۴۵    
- ایرج راد: بی توجه به آنچه پیرامونشان رخ می دهد، حاضرند ساعت ها از وقت خود را پای فضای مجازی بگذرانند؛ جوان ها را می گویم که خیلی از آنها را این روزها با تصویری آشنا و مکرر به خاطر می آوریم ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۱۳ - ۲۰:۴۵    
- 3 پسر نوجوان هفده ساله که به اتهام قتل و حمل مواد مخدر در کانون اصلاح و تربیت زاهدان نگه داری می شدند با همدستی یکدیگر 2 نفر از مأموران را مجروح کرده و توانستند از کانون فرار کنند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۱۳ - ۲۰:۴۵    
- هانوفر شرکتی در آلمان برای وسواسی ها وسایلی تولید می کند که بتوانند بدون لمس اشیایی که به نظر آنها آلوده است به کار های روزانه خود برسند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۱۳ - ۲۰:۲۸    
- دانشجوی نخبه که پس از قبولی در مقطع دکتری قصد ثبت نام در دانشگاه را داشت تصورش را نمی کرد به خاطر گرفتار شدن در دام یک جاعل حرفه ای، آینده درسی اش با خطر روبه رو شود.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۱۳ - ۲۰:۲۸    
- مکالمه تلفنی چند دقیقه ای دونالد ترامپ، رئیس جمهور منتخب آمریکا با رئیس جمهور تایوان، نخستین چالش جدی در سیاست خارجی او قبل از ورود به کاخ سفید را رقم زد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۱۳ - ۲۰:۲۸    
- ارتش عراق و نیروهای مردمی با حمایت هوایی نیروهای ائتلاف بین المللی این روزها در حال پیشروی در منطقه شرق موصل هستند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۱۳ - ۲۰:۲۸    
- جوانی که به دلیل توهم و سوءظن چند روز پیش از عروسی همسرش را با ضربات متعدد چاقو به قتل رسانده بود در جلسه محاکمه درحالی که اشک می ریخت و می لرزید گفت که نمی داند چطور دست به این جنایت زده است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۱۳ - ۲۰:۲۸    
- همشهری آنلاین: سینمای ایران در حالی به استقبال برگزاری سی وپنجمین دوره ی جشنواره فیلم فجر می رود که بسیاری از فیلمسازان سال قبل هیچ اثری در این دوره ندارند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۱۳ - ۲۰:۲۸    
- رازگشایی درخصوص مرگ هولناک یک زن در بزرگراه آزادگان از سوی کارآگاهان آغاز شده است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۱۳ - ۱۹:۳۱    
- همشهری آنلاین: نظام آموزشی حوزه های علمیه به چهار سطح تقسیم شده است که مدارک هر سطح از تحصیلات حوزوی به استناد مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی، قابل معادل سازی با مدارک دانشگاهی است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۱۳ - ۱۸:۳۹    
- همشهری آنلاین: پسر جوانی در تیراندازی خونین در خیابان اشراقی تهران از ناحیه سر مورد اصابت گلوله قرار گرفت.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۱۳ - ۱۸:۳۹    
- همشهری آنلاین: پرولاپس دریچه میترال قلب ، همان سندرم افتادگی دریچه میترال به طرف دهلیز چپ طی انقباض قلب است و بیماران می توانند یک زندگی طبیعی داشته باشند به شرط آنکه علائم و راه های مراقبت از آن ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۱۳ - ۱۷:۴۱    
- همشهری آنلاین: باشگاه لیورپول اقدامات اولیه برای جذب مهاجم ایرانی را آغاز کرده و امیدوار است در زمستان این بازیکن ایرانی را به خدمت بگیرد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۱۳ - ۱۷:۴۱    
- همشهری آنلاین: کار تشخیص هویت 57 جسد حادثه تروریستی حله عراق به پایان رسید.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۱۳ - ۱۷:۰۷    
- همشهری آنلاین: سرمربی ایتالیایی و گزینه اصلی نشستن روی نیمکت ایران از مذاکره با فدراسیون خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۱۳ - ۱۶:۴۳    
- همشهری آنلاین: رئیس کمیته امداد دلیل فروش ملک سوهانک را بیان کرد و گفت: قرار نبود که با فروش ساختمان سوهانک و جابه جایی صورت گرفته، اتفاق خاصی برای مددجویان بیفتد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۱۳ - ۱۶:۳۹    
- همشهری آنلاین: سخنگوی وزارت کشور، گفت: وزارت کشور از تجمعات و سخنرانی های قانونی حمایت کرده و امنیت آنها را تأمین می کند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۱۳ - ۱۶:۳۹    
- همشهری آنلاین: برخی مواد خوراکی به گفته کارشناسان به حفظ سلامت کبد کمک می کنند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۱۳ - ۱۶:۳۹    
- همشهری آنلاین: رئیس جمهور گفت: نباید اجازه داد که کشوری طبق امیال خود اقدامی برای تضعیف توافق هسته ای انجام دهد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۱۳ - ۱۶:۳۶    
- همشهری آنلاین: گفت وگوی تلفنی رئیس جمهور منتخب آمریکا با رئیس جمهوری تایوان، با واکنش اعتراضی چین مواجه شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۱۳ - ۱۶:۳۶    
- همشهری آنلاین: مرحله نهایی پنجمین دوره مسابقات سراسری رهگیری هوایی در منطقه پدافند هوایی جنوب آغاز شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۱۳ - ۱۶:۳۶    
- همشهری آنلاین: پزشکی قانونی کشور از شناسایی 5 پیکر دیگر از جانباختگان حادثه ریلی سمنان خبر داد و اعلام کرد: تاکنون پیکر 42 جانباخته این حادثه شناسایی شده است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۱۳ - ۱۶:۳۶    
- همشهری آنلاین: مدیرکل پیش بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به وضعیت بارش استان های مختلف کشور از کاهش روند بارشی کشور خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۱۳ - ۱۶:۳۶    
- همشهری آنلاین: وزارت محیط زیست، غذا و امور روستایی انگلیس عصر پنجشنبه با انتشار گزارشی، از افزایش آلودگی هوا در لندن ابراز نگرانی کرد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۱۳ - ۱۶:۳۶    
- همشهری آنلاین: نُت دست نویس گوستاو مالر؛ موسیقیدان معروف اتریش در حراجی در لندن به قیمت 4 میلیون و 546 هزار و 250 پوند به فروش رفت.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۱۳ - ۱۶:۰۵    
- یک فعال سیاسی اصولگرا گفت: بهتر است که مجموعه ای 11 نفره متشکل از تمامی جریان های سیاسی اعم از اصلاح طلب و اصولگرا به عنوان تیم مدیریتی قوه مجریه تعیین شوند و در معرض رای مردم قرار بگیرند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۱۳ - ۱۶:۰۵    
- همشهری آنلاین: اکبر ترکان، مسئول کمیته ویژه بررسی حادثه برخورد دو قطار در استان سمنان، گفت: بر اساس بررسی های انجام شده ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۱۳ - ۱۶:۰۵    
- همشهری آنلاین: معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از وضعیت موتورسیکلت های کاربراتوری در پایتخت گلایه کرد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۱۳ - ۱۶:۰۵    
- همشهری آنلاین: مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی گفت: شاخص کیفیت هوای نخستین روز هفته در کلانشهر مشهد در وضعیت هشدار قرار دارد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۱۳ - ۱۶:۰۵    
- همشهری آنلاین: تهیه کننده فیلم هایی چون ای تی و بازگشت به آینده گفت این فیلم ها قابل بازسازی نیستند و نباید به این کار درباره آنها فکر کرد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۱۳ - ۱۴:۱۵    
- همشهری آنلاین: سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت که این کمیسیون در جلسه ای با حضور اعضای تیم مذاکره کننده به بررسی موضوع تمدید قانون تحریم های ایران توسط آمریکا خواهد پرداخت.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۱۳ - ۱۴:۱۲    
- همشهری آنلاین: دونالد ترامپ، رئیس جمهور منتخب آمریکا با گفت وگوی تلفنی با رئیس جمهور تایوان ، سیاست کشورش برای عدم گفت وگو با مقام های ارشد تایوان را که از سال 1979 از زمان قطع روابط واشنگتن با ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۱۳ - ۱۴:۱۲    
- همشهری آنلاین: معاون سازمان وظیفه عمومی ناجا، گفت: غیبت مشمولان دارای فرزند معلول ذهنی و ناتوان، با تایید نوع و شدت معلولیت توسط سازمان بهزیستی و شورای پزشکی، مانع معافیت آنها نمی شود.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۱۳ - ۱۴:۱۲    
- همشهری آنلاین: رودریگو دوترته، رئیس جمهور فیلیپین امروز شنبه 13 آذر اعلام کرد دونالد ترامپ، رئیس جمهور آینده آمریکا به او برای مبارزه اش با مواد مخدر در کشورش، تبریک گفته است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۱۳ - ۱۴:۰۹    
- همشهری آنلاین: کارشناسان وال استریت برای دومین هفته متوالی در نظرسنجی هفتگی کیتکونیوز نسبت به بهبود قیمت این فلز ارزشمند در هفته پیش رو ابراز خوش بینی کردند در حالیکه سرمایه گذاران همچنان بدبین ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۱۳ - ۱۴:۰۹    
- همشهری آنلاین: بانک مرکزی شنبه 13 آذرماه نرخ 39 ارز عمده جهان را اعلام کرد که بر اساس آن نرخ 24 ارز از جمله یورو و پوند افزایش ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۱۳ - ۱۴:۰۹    
- همشهری آنلاین: رییس جمهور 16 آذر در دانشگاه تهران حاضر می شود.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۱۳ - ۱۲:۴۶    
- همشهری آنلاین: پایگاه اینترنتی ویکی لیکس حدود 2500 سند محرمانه درباره همکاری امنیتی میان آژانس های اطلاعاتی و جاسوسی آمریکا و آلمان را منتشر کرد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۱۳ - ۱۲:۴۶    
- همشهری دو - مریم گریوانی: موهایی یکدست مشکی و کمی فر، ریشی پرپشت و سیاه و صورتی گرد دارد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۱۳ - ۱۲:۴۶    
- همشهری آنلاین: وزیر امور خارجه کشورمان که برای شرکت در ششمین کنفرانس قلب آسیا عازم هند شده بود، دقایقی قبل وارد دهلی نو شد و در فرودگاه مورد استقبال سفیر جمهوری اسلامی در هند قرار گرفت.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۱۳ - ۱۲:۴۶    
- همشهری آنلاین: هفته سیزدهم لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور به پایان رسید و گیتی پسند اصفهان به عنوان قهرمانی نیم فصل رسید.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۱۳ - ۱۲:۴۶    
- همشهری آنلاین: تیم های کاراته رده های پایه ایران با کسب 25 مدال عنوان نایب قهرمانی رقابت های قهرمانی آسیا را کسب کردند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۱۳ - ۱۲:۴۶    
- همشهری آنلاین: کمبود ویتامین D بر سلامت جسمی و روانی افراد تاثیر مخرب می گذارد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۱۳ - ۱۲:۴۶    
- همشهری آنلاین: تمامی افراد سیگاری با ریسک بالای حمله قلبی روبرو هستند، اما طبق نتایج یک تحقیق جدید، این تهدید در بین افراد زیر 50 سال به مراتب بیشتر است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۱۳ - ۱۲:۴۶    
- همشهری آنلاین: نتایج هفته نهم لیگ برتر والیبال به گونه ای رقم خورد که تنها سه تیم بانک سرمایه، پیکان تهران و سایپا در دو هفته باقی مانده دور مقدماتی برای قهرمانی در نیم فصل با یکدیگر رقابت خواهند ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۱۳ - ۱۲:۴۳    
- همشهری آنلاین: معاون نظارت و پایش محیط زیست استان تهران گفت: کیفیت هوای شهر تهران پس از شش روز شرایط ناسالم، امروز با شاخص 71 (62 عدد کاهش نسبت به روز گذشته) سالم شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۱۳ - ۱۲:۴۰    
- همشهری آنلاین: نماینده سابق مردم اهواز در مجلس با اشاره به اینکه طی روزهای اخیر با اولین بارش های پاییزی بیش از 2 هزار نفر از مردم اهواز،آبادان و خرمشهر به دلیل تنگی نفس راهی بیمارستان شده اند ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۱۳ - ۱۲:۴۰    
- همشهری آنلاین: مگنوس کارلسن، چهره شماره یک شطرنج جهان توانست با پیروزی بر سرگئی کاریاکین از عنوان قهرمانی جهان دفاع کند ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۱۳ - ۱۲:۲۱    
- همشهری آنلاین: دانشمندان برای اولین بار وزن تخمینی لایه تکنوسفر زمین را محاسبه کردند، لایه ای فرضی که مواد تشکیل دهنده آن تمامی دست سازه های بشر است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۱۳ - ۱۲:۱۶    
- همشهری آنلاین: نه! تنها نمانده، ناگهان از آسمان به آب زده؛ آن سان که شهابی از جمع ستاره ها. می شمارد موج ها تا بیایند فوج ها.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۱۳ - ۱۱:۵۷    
- همشهری آنلاین: رئیس مرکز اجرائیات پلیس راهور ناجا گفت: طرح بخشودگی دیرکرد جرایم رانندگی معوق مربوط به سال 94 ، پایان آذر ماه به اتمام می رسد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۱۳ - ۱۱:۴۷    
- همشهری دو - مهدی واعظی: امروز روز جهانی معلولان است. افراد دارای معلولیت هم نیاز به توجه زیاد دارند و هم لازم است فضا ها و امکاناتی برای آنها فراهم شود.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۱۳ - ۱۱:۴۲    
- همشهری دو - حجت الاسلام محمد برمایی: در تقسیم بندی دیدگاه ها نسبت به مسئله شادی چندین حالت روانی و مرتبه عرفانی داریم؛ به عنوان مثال ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۱۳ - ۱۱:۴۲    
- همشهری دو : رسانه ها به شدت علاقه مند اخباری هستند که مثلا بگویند ایران در فلان چیزها صاحب رکورد است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۱۳ - ۱۱:۳۰    
- همشهری آنلاین: معاون نظارت دیوان عالی کشور از تایید حکم اعدام بابک زنجانی در دیوان عالی خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۱۳ - ۱۱:۲۷    
- همشهری آنلاین: حزب دزدان دریایی در انتخابات اخیر ایسلند برنده و از طرف رئیس جمهور این کشور موظف به تشکیل دولت شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۱۳ - ۱۱:۱۱    
- همشهری دو - محمود قلی پور: سه بار آمد کابینت های آشپزخانه را تغییر داد و رفت و هر بار هم مشکل جدیدی پیدا شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۱۳ - ۱۱:۱۱    
- همشهری آنلاین: مسابقات شطرنج قهرمانی پیشکسوتان جهان در چک به پایان رسید. ایران دو نماینده در رده سنی بالای 65 سال در این مسابقات داشت.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۱۳ - ۱۱:۱۱    
- همشهری آنلاین: سخنگوی سازمان امداد و نجات با اشاره به وقوع طوفان در خراسان شمالی و مازندران گفت: 2239 نفر توسط نیروهای هلال احمر امدادرسانی و 1650 نفر اسکان اضطراری شدند
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۱۳ - ۱۱:۱۱    
- همشهری آنلاین: بزرگ ترین نیروگاه خورشیدی جهان در جنوب هند افتتاح شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۱۳ - ۱۱:۱۱    
- همشهری آنلاین: دولت مالزی خشونت های دولت میانمار علیه مسلمانان روهینگیا را "پاکسازی قومی" خواند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۱۳ - ۱۱:۱۱    
- همشهری آنلاین: آژانس فضایی روسیه تایید کرد محموله بار ایستگاه فضایی بین الملی که قرار بود درون فضاپیمایی بدون سرنشین راهی این ایستگاه شود، در آتش سوخت و نابود شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۱۳ - ۱۰:۵۷    
- همشهری آنلاین: گروهی از مدیران سابق نوکیا مجوز نام برند مایکروسافت و نوکیا را برای تولید گوشی های اندرویدی دریافت کرده اند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۱۳ - ۱۰:۵۷    
- همشهری آنلاین: تمدید تحریم های آمریکا علیه ایران، موفقیت در اوپک و ... از جمله موضوعاتی بودند که در ستون سرمقاله برخی از روزنامه های شنبه-13 آذر- جای گرفتند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۱۳ - ۱۰:۰۷    
- همشهری آنلاین: مقامات چهار شهر بزرگ جهان می گویند تا اواسط دهه آینده از تردد هرنوع وسیله نقلیه دیزلی در این شهرها جلوگیری خواهند کرد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۱۳ - ۱۰:۰۵    
- همشهری آنلاین: تیم تایتان مرکوری آمریکا به عنوان قهرمانی سومین دوره رقابت های کشتی آزاد جام باشگاه های جهان در اوکراین رسید، بیمه رازی نایب قهرمان شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۱۳ - ۱۰:۰۵    
- اسدالله افلاکی: تلفات پرندگان در فصل سرما بسیار زیاد است؛ به طوری که بنا بر آمار حدود 70درصد پرندگان در فصل سرما تلف می شوند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۱۳ - ۱۰:۰۵    
- یک سال و نیم پس از انتصاب اعضای کمیسیون ملی جبران خسارت در قوه قضاییه و درحالی که در این مدت، اجرای قانون اشتباه قاضی چشم انتظار ابلاغ آیین نامه اجرایی آن بود ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۱۳ - ۱۰:۰۵    
- مسعود کوثری: در یکی، دو ماه گذشته در بسیاری نقاط جهان، حوادثی اتفاق افتاد که نشان داد حادثه در هر جای دنیا رخ می دهد و اصلا برای همین اسم آن را حادثه (امر حادث شونده/ رخ دهنده) گذاشته اند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۱۳ - ۱۰:۰۵    
- وزارت علوم فهرست تمام رشته های دارای مجوز یک بار پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی در تمام مقاطع تحصیلی را منتشر کرد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۱۳ - ۱۰:۰۵    
- حامد فوقانی: مدتی است که طرح اصلاح تقسیم بندی مناطق تهران سر زبان ها افتاده که البته واکنش های مختلفی را به همراه داشته است ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۱۳ - ۱۰:۰۵    
- معصومه حیدری پارسا: عضو کمیته کشوری ایدز در حالی نسبت به افزایش آمار بیماری ایدز در جوانان هشدار داد که پیش تر نیز وزیر بهداشت گفته بود ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۱۳ - ۱۰:۰۵    
- همشهری دو - دکترامیرحسین بانکی پورفرد: وقتی کسی زمین می خورد حتی بر اثر اشتباه خودش، دیگر جای شماتت نیست.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۱۳ - ۱۰:۰۵    
- ... از همراه سرای جواد الائمه کسی دست خالی بیرون نمی رود... خود امام رضا(ع) به همه کمک می کند... .
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۱۳ - ۱۰:۰۵    
- همشهری دو- میثم آخوندی: برای دستیابی به شادی راه های متعددی وجود دارد، اما برای دستیابی به یک شادی پایدار شاهراهی اصلی در دسترس است که تنها با مختصات معنوی قابل سنجش است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۱۳ - ۱۰:۰۱    
- همشهری آنلاین: تیتر یک بیشتر روزنامه های ورزشی صبح ایران اختصاص دارد به بازگشت پرسپولیس به صدر. تعداد گل های استقلال هم موضوع دیگری است که یک روزنامه ورزشی به عنوان تیتر یک انتخاب کرده است:
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۱۳ - ۰۹:۵۲    
- معاون محیط زیست طبیعی و تنوع زیستی سازمان حفاظت محیط زیست گفت: سازمان حفاظت محیط زیست با هیچ ساخت و سازی در داخل پناهگاه حیات وحش میانکاله و جزیره آشوراده موافقت نکرده و نخواهد کرد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۱۳ - ۰۹:۴۰    
- همشهری آنلاین: تیتر یک روزنامه های صبح ایران اختصاص دارد به صحبت های رئیس جمهور، مصوبه سنا برای تمدید تحریم 10 ساله و واکنش دولت و مجلس به این اقدام، برجام نفتی ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۱۳ - ۰۷:۵۶    
- همشهری آنلاین: محقق ایرانی دانشگاه ملی تایوان دستگاه تصویربرداری با وضوح بالا را عرضه کرده است و از طریق ارائه تصاویر با وضوح بالا پزشکان را در ردیابی ابزارهایی چون داروهای هدفمند و سلول های ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۱۳ - ۰۶:۳۱    
- شاخص کل بورس تهران در مبادلات هفته قبل 633 واحد رشد کرد و به 80 هزارو 18 واحد رسید اما شاخص فرابورس با 2.8 واحد کاهش در محدوده 830 واحد قرار گرفت.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۱۳ - ۰۵:۳۱    
- همشهری آنلاین: اداره کل میراث فرهنگی استان مرکزی می گوید از عهده هزینه ی مرمت خانه تاریخی خانه دکتر عبدالعظیم قریب برنمی آید؛ با این شرایط، این خانه تاریخی بزودی واگذار خواهد شد.
  • ۱