سه شنبه ۰۸ خردادساعت ۲۱:۴۳May 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزنامه همشهری 14 آذر 1395 - hamshahrionline.ir

روزنامه همشهری 29 اسفند 1393 روزنامه همشهری 29 اسفند 1394 روزنامه همشهری 31 فروردین 1395 روزنامه همشهری 31 اردیبهشت 1395 روزنامه همشهری 31 خرداد 1395 روزنامه همشهری 31 تیر 1395 روزنامه همشهری 31 مرداد 1395 روزنامه همشهری 31 شهریور 1395 روزنامه همشهری 30 مهر 1395 روزنامه همشهری 30 آبان 1395 روزنامه همشهری 30 دی 1395 روزنامه همشهری 30 بهمن 1395 روزنامه همشهری 30 اسفند 1395 روزنامه همشهری 1 آذر 1395 روزنامه همشهری 2 آذر 1395 روزنامه همشهری 3 آذر 1395 روزنامه همشهری 4 آذر 1395 روزنامه همشهری 5 آذر 1395 روزنامه همشهری 6 آذر 1395 روزنامه همشهری 7 آذر 1395 روزنامه همشهری 8 آذر 1395 روزنامه همشهری 9 آذر 1395 روزنامه همشهری 10 آذر 1395 روزنامه همشهری 11 آذر 1395 روزنامه همشهری 12 آذر 1395 روزنامه همشهری 13 آذر 1395 روزنامه همشهری 14 آذر 1395 روزنامه همشهری 15 آذر 1395 روزنامه همشهری 16 آذر 1395 روزنامه همشهری 17 آذر 1395 روزنامه همشهری 18 آذر 1395 روزنامه همشهری 19 آذر 1395 روزنامه همشهری 20 آذر 1395 روزنامه همشهری 21 آذر 1395 روزنامه همشهری 22 آذر 1395 روزنامه همشهری 23 آذر 1395 روزنامه همشهری 24 آذر 1395 روزنامه همشهری 25 آذر 1395 روزنامه همشهری 26 آذر 1395 روزنامه همشهری 27 آذر 1395 روزنامه همشهری 28 آذر 1395 روزنامه همشهری 29 آذر 1395 روزنامه همشهری 30 آذر 1395 
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۱۴ - ۲۳:۴۸    
- همشهری آنلاین: تازه ترین ساخته پیمان سلطانی، آهنگساز و موزیسین با عنوان وَشتَن(سعدی خوانی) با آواز شاهزیدی، جهاندار، کرامتی ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۱۴ - ۲۳:۴۲    
- همشهری آنلاین: ماه است دیگر؛ گاه دامن امواج می گیرد، گاه بر پای درختان می پیچد. شب است، ماه است و پاورچین های خیال.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۱۴ - ۲۲:۳۲    
- این جا تهران است؛ به باد نیاز دارد. لطفاً باد را هرجایی دیدید بگویید بین گشت وگذارهای روزانه اش سری هم به تهران بزند. کاش باز هم باد مهمان شهرمان باشد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۱۴ - ۲۲:۱۷    
- همشهری آنلاین - سجاد میرزامهدی تهرانی: بازی Battlefield 1 یک بازی ویدیویی در سبک تیراندازی اول شخص است که توسط کمپانی Electronic Arts Inc برای کنسول های نسل هشتم و مایکروسافت ویندوز منتشر شده ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۱۴ - ۲۲:۱۷    
- همشهری آنلاین: عکسی از یک میمون رزوس یا ماکاک که روز یکشنبه 27 نوامبر (7 آذز) در پذیرایی سالانه از میمون ها در یک معبد باستانی در ایالت لوپبوری شمال بانکوک موز می خورد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۱۴ - ۲۲:۰۸    
- همشهری آنلاین: نجیب رزاق نخست وزیر مالزی به جمع تظاهرکنندگانی پیوست که علیه نسل کشی اقلیت مسلمان روهینگیا در میانمار به خیابان های کوالالامپور آمده بودند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۱۴ - ۲۲:۰۸    
- برخلاف پیش بینی های بانک مرکزی قیمت فروش نقدی هر دلار آمریکا تا ساعت 16 دیروز با بیش از 60 تومان افزایش به 3926 تومان رسید درحالی که سامانه سنا میانگین قیمت دلار را 3886 تومان برآورد کرده بود.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۱۴ - ۲۲:۰۸    
- همشهری آنلاین: ولی الله شیراندامی که به تازگی تحت عمل جراحی قرار گرفته است، می گوید که اگر بقال بودم تا الان صد تا بقال بالای سرم بودند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۱۴ - ۲۲:۰۱    
- سید محمد فخار: افزایش آلاینده های جوی در آسمان تهران روند خطرناکی به خود گرفته و آسمان آبی را به سرعت از جلوی چشم شهروندان دور کرده است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۱۴ - ۲۱:۵۸    
- رئیس شورای شهر تهران برای چندمین بار طی مدت های اخیر نسبت به برگزاری نمایشگاه های همزمان، پرازدحام و پرترافیک در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران به شدت انتقاد کرد و گفت ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۱۴ - ۲۱:۵۸    
- بن نقاشی با نام هنک اشمیت به مکان هایی که نقاشان بزرگی چون سزان، هاکنی و مونه شاهکارهای نقاشی خود را در آنجا خلق کرده بودند می رود.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۱۴ - ۲۱:۵۶    
- همشهری آنلاین: یک گروه از متخصصان تغذیه می گویند که رژیم های غذایی گیاه خواری برای انسان ها در همه مراحل زندگی و نیز برای محیط زیست سیاره زمین سودمند هستند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۱۴ - ۲۱:۴۰    
- خانه فیروزه ای بلند نوین: دوستت دارم حتی در روزهایی که بسیار دلگیرند
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۱۴ - ۲۰:۴۲    
- همشهری آنلاین: رییس دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران، ساختمان این دانشکده را یک میراث معنوی و ملی دانست و گفت: مقاوم سازی این دانشکده، یک پروژه ملی است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۱۴ - ۲۰:۱۸    
- مرد جوانی که در درگیری مسلحانه در شرق تهران هدف گلوله قرار گرفته بود، بامداد دیروز جان باخت.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۱۴ - ۲۰:۱۴    
- همشهری آنلاین: ساکنین نیویورک با امضا کردن یک دادخواست، خواهان خروج ملانیا ترامپ همسر رئیس جمهور منتخب آمریکا از این شهر شدند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۱۴ - ۲۰:۱۴    
- پسر جوانی که برای تصاحب چکی 4 میلیون تومانی با همدستی دوستش، پدرش را به قتل رسانده بود، از سوی عمویش بخشیده شد تا به لحاظ جنبه عمومی جرم محاکمه شود.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۱۴ - ۱۹:۵۴    
- همشهری آنلاین: نتیجه یک مطالعه جدید نشان می دهد که فقط یک شب بی خوابی برای فشار وارد کردن به قلب کافی است، به طوریکه قلب را مجبور می کند روز بعد حدود 10 درصد شدید تر کار کند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۱۴ - ۱۹:۵۴    
- نمایش دوازده به کارگردانی جواد خورشا این روزها در تماشاخانه پالیز روی صحنه رفته و آخرین روزهای اجرا را پشت سر می گذارد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۱۴ - ۱۹:۵۰    
- هر چند تحقیقات پلیس نشان می دهد که عروس 28 ساله عامل اسیدپاشی به خواهرشوهرش در جنوب شرق تهران است، اما متهم می گوید که بی گناه است و فردی ناشناس دست به اسیدپاشی زده است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۱۴ - ۱۹:۴۸    
- همشهری آنلاین: وزیر بهداشت با انتقاد از ناهماهنگی دستگاه ها در پیشگیری از حوادث ترافیکی و جاده ای گفت ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۱۴ - ۱۹:۴۸    
- همشهری آنلاین: معاون شرکت مخابرات ایران از تست و راه اندازی سرویس اینترنت پرسرعت بر بستر فیبرنوری با سرعت 100 مگابیت بر ثانیه در تهران خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۱۴ - ۱۹:۳۶    
- ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه، می گوید که تلاش ها برای ایجاد یک جهان تک قطبی شکست خورده و اکنون توازن قوا بار دیگر در حال بازگشت به صحنه سیاسی جهان است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۱۴ - ۱۹:۲۹    
- همشهری آنلاین: باشگاه پرسپولیس به دلیل عدم رعایت اصول نقل و انتقالات در انتقال خلعتبری به پرسپولیس در زمان رویانیان 50 هزار فرانک سوئیس جریمه شد
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۱۴ - ۱۹:۲۹    
- همشهری آنلاین: وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با امضای آیین نامه ای، ثبت پیشنهاده (پروپوزال) پارساها (پایان نامه کارشناسی ارشد و رساله دکترای تخصصی) و پارساهای دانشجویان و دانش آموختگان تمامی مؤسسات ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۱۴ - ۱۹:۲۹    
- نتایج یک پژوهش دانشگاهی نشان می دهد تقریبا 100 درصد تصاویر و داستان فیلم سینمایی سلما با واقعیت های تاریخی هماهنگ است اما این آمار برای بازی تقلید فقط به 41 درصد می رسد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۱۴ - ۱۹:۲۹    
- درحالی که با آزادی 60 درصد شرق حلب توسط ارتش سوریه، روسیه اعلام کرده در حال هماهنگی با آمریکا برای خروج بدون استثنای تمامی گروه های شورشی از شرق حلب است ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۱۴ - ۱۹:۲۹    
- همشهری آنلاین: فروشنده ساخته اصغر فرهادی در فهرست نامزدهای منتقدان واشنگتن دی سی جای گرفت.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۱۴ - ۱۹:۲۶    
- آیین رونمایی از کتاب بهترین داستان های جهان و بزرگداشت صفدر تقی زاده، مترجم پیشکسوت عصر امروز دوشنبه با حضور اهالی فرهنگ و ادب در کتابفروشی انتشارات علمی و فرهنگی برگزار می شود.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۱۴ - ۱۹:۲۶    
- همشهری آنلاین: سه برنامه درسی جدید در جلسه شورای عالی برنامه ریزی آموزشی تصویب شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۱۴ - ۱۹:۲۶    
- همشهری آنلاین: کل بودجه پیشنهادی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برای سال 1396 از سوی دولت هزار و 556 میلیارد تومان تعیین شده است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۱۴ - ۱۸:۴۴    
- همشهری آنلاین: عضو هیات مدیره اتحادیه تاکسیرانی شهری کشور گفت: از 120 هزار تاکسی در کشور، 33 هزار و 187 تاکسی فرسوده از اسفند سال گذشته تا 11 آذر سال جاری نوسازی شده است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۱۴ - ۱۸:۳۵    
- همشهری آنلاین: اعضای انجمن منتقدان فیلم واشنگتن شامل نویسندگان مطبوعات و رسانه های دیداری و شنیداری و همچنین نویسندگان آنلاین مرتبط با حوزه سینما در این شهر هستند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۱۴ - ۱۸:۳۲    
- همشهری آنلاین: رئیس سازمان غذا و دارو گفت: دولت هر سال حدود 30 میلیارد تومان برای تامین داروهای مورد نیاز افراد مبتلا به ویروس ایدز و بیماران آن هزینه می کند و تمام داروهای این بیماران رایگان ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۱۴ - ۱۸:۲۷    
- همشهری آنلاین: کتاب تحلیل محتوای پیام های ارتباطی در رسانه ها نوشته دکتر حسن رستمی توسط انتشارات سیمای شرق منتشر شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۱۴ - ۱۸:۲۷    
- مرتضی واحدیان: تجربه زندگی در عصری که تحسین ها و تبریک هایش، همدلی ها و همنشینی هایش، خشم ها و خوشحالی هایش مجازی شده اند... همانقدر که مهیج و جذاب باشد، شاید ملال آور شود!
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۱۴ - ۱۸:۲۴    
- همشهری آنلاین: مدیر پروژه حفاظت از یوزپلنگ آسیایی گفت: اطلاعات به دست آمده در 15 سال فعالیت این پروژه نشان می دهد اقدامات کنونی و ادامه وضع موجود منجر به ثبات جمعیت یوز می شود اما افزایش جمعیتی ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۱۴ - ۱۸:۲۴    
- همشهری آنلاین: شکلات انار ترکیبی کاملا ایده آل از شکلات تلخ و دانه های یاقوتی انار است، می توانید آن را به عنوان دسر یا میان وعده میل کنید.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۱۴ - ۱۸:۲۴    
- همشهری آنلاین: بیش از 600 نفر معلول جوان ساکن در آسایشگاه خیریه کهریزک، روز جهانی معلولین را با شکوه هرچه تمامتر گرامی داشتند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۱۴ - ۱۸:۲۴    
- همشهری آنلاین: دانشمندان متوجه بقایای رودخانه ای باستانی در اردن شده اند که می توان آن را نخستین رودخانه آلوده شناخته شده در جهان نامید.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۱۴ - ۱۸:۲۴    
- همشهری آنلاین: سیصدو سی و یکمین شماره ماهنامه جهان کتاب برای آذرماه 95 منتشر شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۱۴ - ۱۸:۰۹    
- همشهری آنلاین: معاون بهداشت وزیر بهداشت گفت: شیوع ایدز در کشورهای پیشرفته در سه دهه گذشته 50 درصد کاهش یافته است اما در ایران در این مدت همچنان رو به افزایش بوده است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۱۴ - ۱۸:۰۵    
- همشهری آنلاین: سرویس امنیت فدرال روسیه اعلام کرد: رهبر شاخه داعش در داغستان که به اقدامات تروریستی در ولگوگراد روسیه ارتباط داشته در جریان عملیات ویژه پلیس کشته شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۱۴ - ۱۸:۰۲    
- همشهری آنلاین: یک مرد مسلح، رئیس شورای شهر و دو خبرنگار همراه وی را در شهرکی واقع در جنوب شرقی فنلاند به قتل رساند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۱۴ - ۱۷:۴۳    
- همشهری آنلاین: سر راجر مور بازیگر کهنه کار بریتانیایی احتمال حضورش در جیمز باند بعدی را رد نکرد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۱۴ - ۱۷:۴۳    
- همشهری آنلاین: نمایش رادیویی بلوا 15 آذر ماه به کارگردانی اکبر زنجانپور از رادیو نمایش پخش می شود.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۱۴ - ۱۷:۴۳    
- همشهری آنلاین: رأی گیری در انتخابات ریاست جمهوری اتریش صبح روز یکشنبه 4 دسامبر (14 آذر) به وقت محلی در این کشور آغاز شده است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۱۴ - ۱۷:۴۳    
- همشهری آنلاین: تهیه کننده سریال نوروزی شبکه اول اظهار کرد: علی البدل کار خوب و حتی قوی تر از سریال پایتخت است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۱۴ - ۱۷:۴۳    
- همشهری آنلاین: حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس جمهوری، صبح یکشنبه 14 آذر ماه با حضور در صحن علنی مجلس شورای اسلامی، لایحه بودجه سال 96 را تقدیم خانه ملت کرد ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۱۴ - ۱۷:۳۱    
- آیدا ابوترابی: دریای راس در قاره ی جنوبگان قرار دارد و به تازگی معرفی آن به عنوان منطقه ای حفاظت شده به تأیید نمایندگان اتحادیه ی اروپا و 24 کشور رسیده است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۱۴ - ۱۷:۱۹    
- همشهری آنلاین: در حالی که ناتالی پورتمن به زودی با فیلم جکی دیده خواهد شد و با این فیلم می تواند به دریافت یک اسکار دیگر امیدوار باشد ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۱۴ - ۱۷:۰۱    
- همشهری آنلاین: فروش پرنده های شکاری در بازارهای گلیلان مشهود است. شکارچیان غیر مجاز چرا و چگونه به شکار می روند و چه تصوری از کاری که می کنند دارند؟ یک شکارچی به این سوالات پاسخ داده است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۱۴ - ۱۶:۴۶    
- همشهری آنلاین: وزارت بهداشت از کاهش سن ابتلا به ایدز و افزایش موارد ابتلا از طریق جنسی خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۱۴ - ۱۶:۴۶    
- همشهری آنلاین: فرماندهی عملیات نینوا اعلام کرد، ارتش عراق موفق شد حمله انتحاری داعش را در منطقه شرقاط در جنوب موصل دفع کند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۱۴ - ۱۶:۴۶    
- همشهری آنلاین: وزیر بهداشت در همایش روز جهانی ایدز گفت: در حوزه بیماری ایدز، وزارت بهداشت قربانی کم توجهی ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۱۴ - ۱۶:۴۶    
- همشهری آنلانی: ثبت نام آرم های سالانه ورود به محدوده طرح ترافیک از روز پنجشنبه 18 آذر95 آغاز می شود و متقاضیان تا 30 آذر فرصت دارند تا از طریق آدرس اینترنتی www.tehran.ir ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۱۴ - ۱۶:۴۶    
- همشهری آنلاین: تهران، غرب و جنوب غرب کشور طی روزهای آینده شاهد بارش های پراکنده خواهد بود و سواحل خزر نیز کاهش دما خواهد داشت.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۱۴ - ۱۶:۴۶    
- همشهری آنلاین: سفیر ایران در انگلیس با اعلام اینکه هر نوع قانون تحریمی علیه ایران نقض برجام است به موضوع تحریم های موسوم به داماتو، کارگرد آن و مکانیز م های نقض کننده برجام توسط آن پرداخت.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۱۴ - ۱۵:۰۱    
- همشهری آنلاین: تیم ملی راگبی هفت نفره بانوان ایران (زیر 22 سال) با کسب دو پیروزی و یک شکست در تورنمنت چهارجانبه آلمان به مقام نایب قهرمانی دست یافت.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۱۴ - ۱۴:۱۱    
- همشهری آنلاین: بر اساس لایحه بودجه سال آینده سقف معافیت مالیاتی موضوع ماده 84 قانون مالیات های مستقیم یک میلیون و 500 هزار تومان تعیین شده است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۱۴ - ۱۳:۴۹    
- همشهری آنلاین: وزیر ارشاد با بیان اینکه متاسفانه ما در همه این سال ها بیشتر بر باید تاکید کرده ایم تا باورها گفت ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۱۴ - ۱۳:۴۶    
- همشهری آنلاین: محققان اروپایی موفق به ساخت سازه گنبدی شکلی شده اند که علاوه بر زیبایی و تطابق با محیط زیست در برابر طوفان و زلزله مقاومت فوق العاده ای دارد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۱۴ - ۱۳:۴۶    
- همشهری آنلاین: یک شرکت اتریشی به زودی موتورسیکلت برقی با حداکثر سرعت 120 کیلومتر در ساعت و قابلیت پیمایش 300 کیلومتر با هر بار شارژ را عرضه خواهد کرد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۱۴ - ۱۳:۴۶    
- همشهری آنلاین: هیجان تولید خودروهای الکتریکی که توسط شرکت هایی مانند تسلا ایجاد شده است، می تواند تا سال 2035 حدود 10درصد از نیاز به تولید نفت امروز را از بین ببرد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۱۴ - ۱۳:۴۶    
- همشهری آنلاین: مدیرکل دفترآب وخاک سازمان حفاظت محیط زیست گفت: از نظر حاصلخیزی خاک های کشور، مقدار کربن در 21 ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۱۴ - ۱۳:۴۶    
- همشهری آنلاین: مدیرکل امور بین الملل و رییس کنوانسیون های بین المللی سازمان حفاظت محیط زیست گفت: ایران میزبان همایش جهانی ریزگردها در نیمه اول سال 96 خواهد بود که بر اساس پیش بینی های صورت گرفته ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۱۴ - ۱۳:۴۶    
- همشهری آنلاین: یک شرکت سازنده تور ماهیگیری 106 ساله در ژاپن به ارائه راه حلی برای رهایی از شر زباله های فضایی مدار اطراف زمین پرداخته است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۱۴ - ۱۳:۴۴    
- همشهری آنلاین: رئیس صندوق رفاه دانشجویان از واریز مرحله اول وام ویژه دانشجویان دکتری خبر داد و گفت: تمام دانشجویان دکتری واجد شرایط در این مرحله این وام را دریافت کردند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۱۴ - ۱۳:۴۴    
- همشهری آنلاین: در بازار یکشنبه 14 آذرماه دلار آمریکا با افزایش 70 تومانی قیمت به 3934 تومان رسیده است و سکه تمام طرح جدید نیز یک میلیون و 139 هزار تومان فروخته می شود که 8000 تومان گران شده ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۱۴ - ۱۳:۴۴    
- همشهری آنلاین: طبق مطالعه جدید محققان، یوگا با کاهش علائم روده، شدت بیماری و اضطراب در بیماران مبتلا به سندروم روده تحریک پذیر مرتبط است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۱۴ - ۱۱:۲۸    
- همشهری آنلاین: رئیس کمیته محیط زیست شورای شهر تهران از افزایش تعداد موش ها در پایتخت گلایه کرد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۱۴ - ۱۱:۲۵    
- همشهری آنلاین: مصوبه اخیر کنگره آمریکا به اعتقاد ما با برجام مغایرت دارد و ناقض آن است. رییس جمهوری آمریکا موظف است از تایید و اجرای آن جلوگیری کند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۱۴ - ۱۱:۲۵    
- رئیس مجلس گفت: هیچ کدام از حساب های قوه قضائیه حساب شخصی نیست و این پول ها در حساب های مربوط به قوه قضاییه است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۱۴ - ۱۱:۲۲    
- همشهری آنلاین: رییس جمهوری اسلامی ایران لایحه بودجه 10 میلیون و 849 هزار و 392 میلیارد و 934 میلیون ریالی سال 1396 کل کشور را تقدیم مجلس شورای اسلامی کرد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۱۴ - ۱۱:۱۹    
- همشهری آنلاین: معاون اول رئیس جمهور با انتقاد از تمدید تحریم علیه ایران توسط آمریکا، اظهار کرد: اقدام آنها علیه برجام اقدام علیه گفت وگو و تعامل بین المللی است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۱۴ - ۱۱:۱۶    
- همشهری آنلاین: خاکستر فیدل کاسترو، رهبر پیشین کوبا امروز یکشنبه 14 آذر ساعت 7:30 صبح به وقت محلی طی مراسمی در گورستان قهرمانان خوزه مارتی دفن می شود و 9 روز عزای عمومی به پایان می رسد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۱۴ - ۱۰:۵۶    
- همشهری آنلاین: تمدید تحریم ایران، روز دانشجو و ... از جمله موضوعاتی بودند که در ستون سرمقاله برخی از روزنامه های یکشنبه-14 آذر- جای گرفتند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۱۴ - ۱۰:۴۷    
- همشهری آنلاین: مردم ایتالیا امروز یکشنبه 14 آذر برای شرکت در رفراندوم قانون اساسی کشورشان که می تواند آینده سیاسی نخست وزیر جوان چپگرای آنها را تغییر دهد، به پای صندوق های رای رفتند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۱۴ - ۱۰:۴۷    
- همشهری آنلاین: رییس سازمان غذا و دارو توضیحاتی را در پی مرگ یک نفر به دلیل تزریق پنی سیلین ارائه داد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۱۴ - ۱۰:۳۹    
- همشهری دو - الهام مرادی: واژه ازدواج آسان از چند سال پیش بر سر زبان ها افتاد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۱۴ - ۱۰:۳۹    
- همشهری آنلاین: رئیس انجمن فروشندگان سیم کارت، گوشی موبایل و تجهیزات جانبی از افزایش 10 درصدی قیمت گوشی های تلفن های همراه به دنبال نوسانات اخیر نرخ ارز خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۱۴ - ۰۹:۴۷    
- همشهری آنلاین: شرکت لوک اویل اعلام کرد، با بررسی دقیق تحولات به وجود آمده در بازار انرژی می توان پیش بینی کرد که بهای جهانی نفت در سال آینده میلادی 60 دلار در هر بشکه خواهد بود.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۱۴ - ۰۹:۴۷    
- همشهری آنلاین: تصمیم فرانسوا اولاند، رئیس جمهور فرانسه برای شرکت نکردن در رقابت های انتخابات ریاست جمهوری آتی، خوشحالی بیشتر مردم این کشور را در پی داشت.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۱۴ - ۰۹:۴۷    
- همشهری آنلاین: بانک مرکزی یکشنبه 14 آذرماه نرخ برابری 39 ارز عمده جهان را در برابر ریال ایران اعلام کرد که به دلیل تعطیلی بازارهای جهانی قیمت همه آنها ثابت ماند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۱۴ - ۰۹:۴۷    
- همشهری آنلاین: این هفته قیمت خودروهای داخلی در بازار تغییر خاصی نسبت به نرخ این محصولات در هفته گذشته نداشته است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۱۴ - ۰۹:۴۴    
- همشهری دو - احسان رحیم زاده: دروغ چرا؟ اولش می ترسیدم که مهمان 80 معتاد کارتن خواب شوم. خودم را برای هر اتفاقی آماده کرده بودم ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۱۴ - ۰۹:۴۴    
- همشهری آنلاین: انتخابات ریاست جمهوری ازبکستان با حضور مردم این کشور در پای صندوق های اخذ رای آغاز شد تا جانشین اسلام کریم اف، مشخص شود.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۱۴ - ۰۹:۴۴    
- همشهری دو - مرسده مقیمی : انگشترهایی که روی سنگ های استفاده شده درآنها متن های مذهبی مانند آیه الکرسی و و ان یکاد و... حکاکی شده، از دیرباز مورد استفاده خانم ها و آقایان در ایران بوده است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۱۴ - ۰۹:۳۵    
- همشهری دو - سیدمهدی سیدی: بخش کوتاهی از یک فیلم در شبکه های اجتماعی منتشر شده است که تماشای آن به تنهایی، بار ده ها یادداشت و مقاله تربیتی را به دوش می کشد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۱۴ - ۰۹:۳۵    
- همشهری دو - پیام صدریه: هوای تهران این روزها آلوده است! می گویند در برخی روزها امکان تنفس هوای سالم به حداقل می رسد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۱۴ - ۰۹:۳۲    
- عباس ثابتی راد: در پایان دهه60 مساحت باغ های تهران به رغم گسترش لجام گسیخته در دهه 40 و 50 به 14هزار هکتار می رسید.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۱۴ - ۰۹:۳۲    
- داروهای بدون نسخه اگر قیمت روی جعبه با قیمت اعلامی داروخانه متفاوت باشد، تخلف محسوب می شود.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۱۴ - ۰۹:۳۲    
- علی اصغر محمدی: مدیرکل سابق دفتر وزارتی آموزش و پرورش یک ماه پیش وعده داد که با مصوبه اخیر دولت مطالبات فرهنگیان اعم از پاداش پایان خدمت و حقوق حق التدریس ها تا پایان 15 آذر پرداخت می شود ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۱۴ - ۰۹:۳۲    
- قائم مقام دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر گفت: کاهش 25درصدی اعتیاد نیازمند مردمی کردن مبارزه با موادمخدر است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۱۴ - ۰۹:۳۲    
- محمدصادق خسروی علیا: تجهیز همه کلانتری ها به دوربین مداربسته حالا هم یک مطالبه است و هم یک ضرورت.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۱۴ - ۰۹:۳۲    
- علی رجبی: عدم انتشار آمار حساب ملی سلامت از سال 92 به بعد و چرایی به روز نشدن آن، که جزو وعده های سخنگوی وزارت بهداشت در نشست خبری خود با رسانه ها بود ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۱۴ - ۰۹:۲۹    
- همشهری آنلاین: تیتر یک روزنامه های صبح ایران اختصاص دارد به صحبت های رئیس جمهور در دیدار فرستاده ویژه پوتین، نظر وزیر امورخارجه درباره برجام و داماتو ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۱۴ - ۰۹:۲۹    
- همشهری آنلاین: تیتر یک روزنامه های ورزشی صبح ایران به صحبت های پروین، حرف های فتح الله زاده، وضعیت استقلالف راهکار برانکو برای گل زدن، گوچی و برخی موضوع های دیگر اختصاص دارد:
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۱۴ - ۰۹:۲۹    
- ارسال یک گزارش به سازمان میراث فرهنگی درخصوص مشاهده آثار معماری کافی بود تا پژوهشکده باستان شناسی کشور مجوز کاوش اضطراری در منطقه ای صخره ای واقع درفریدونشهر و چغیورت اصفهان را صادر کند تا مشخص شود ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۱۴ - ۰۹:۲۹    
- نخستین جلسه دفاع از پرونده نامزدی میراث جهانی یزد در مقر ایکوموس برگزار شد و طی آن هیأت ایرانی به سؤالات و ابهامات یونسکو درخصوص پرونده شهر تاریخی یزد پاسخ داد.
  • ۱