چهارشنبه ۱۶ خردادساعت ۰۲:۴۱Jun 2024 5
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزنامه همشهری 8 دی 1396 - hamshahrionline.ir

روزنامه همشهری 29 اسفند 1393 روزنامه همشهری 29 اسفند 1394 روزنامه همشهری 30 اسفند 1395 روزنامه همشهری 31 فروردین 1396 روزنامه همشهری 9 اردیبهشت 1396 روزنامه همشهری 8 خرداد 1396 روزنامه همشهری 31 تیر 1396 روزنامه همشهری 31 مرداد 1396 روزنامه همشهری 31 شهریور 1396 روزنامه همشهری 30 مهر 1396 روزنامه همشهری 30 آبان 1396 روزنامه همشهری 30 آذر 1396 روزنامه همشهری 30 بهمن 1396 روزنامه همشهری 29 اسفند 1396 روزنامه همشهری 1 دی 1396 روزنامه همشهری 2 دی 1396 روزنامه همشهری 3 دی 1396 روزنامه همشهری 4 دی 1396 روزنامه همشهری 5 دی 1396 روزنامه همشهری 6 دی 1396 روزنامه همشهری 7 دی 1396 روزنامه همشهری 8 دی 1396 روزنامه همشهری 9 دی 1396 روزنامه همشهری 10 دی 1396 روزنامه همشهری 11 دی 1396 روزنامه همشهری 12 دی 1396 روزنامه همشهری 13 دی 1396 روزنامه همشهری 14 دی 1396 روزنامه همشهری 15 دی 1396 روزنامه همشهری 16 دی 1396 روزنامه همشهری 17 دی 1396 روزنامه همشهری 18 دی 1396 روزنامه همشهری 19 دی 1396 روزنامه همشهری 20 دی 1396 روزنامه همشهری 21 دی 1396 روزنامه همشهری 22 دی 1396 روزنامه همشهری 23 دی 1396 روزنامه همشهری 24 دی 1396 روزنامه همشهری 25 دی 1396 روزنامه همشهری 26 دی 1396 روزنامه همشهری 27 دی 1396 روزنامه همشهری 28 دی 1396 روزنامه همشهری 29 دی 1396 روزنامه همشهری 30 دی 1396 
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۱۶:۵۲    
- همشهری آنلاین: مرکز پایش آلودگی هوای اداره کل حفاظت محیط زیست استان تهران در اطلاعیه ای اعلام کرد که پیش بینی می شود طی سه روز شرایط برای انباشت آلاینده ها فراهم باشد.
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۱۶:۴۰    
- همشهری آنلاین: در صورت تشخیص هیات انتخاب این امکان وجود دارد که 22 فیلم بلند داستانی و 2 فیلم مستند به سی و ششمین جشنواره ملی فیلم فجر راه یابند.
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۱۱:۵۹    
- همشهری آنلاین: مدیرکل محیط زیست سیستان و بلوچستان گفت: حریق مجدد در تالاب هامون توسط مأمورین اجرایی محیط زیست و مردم محلی و منابع طبیعی خاموش شد.
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۱۱:۳۴    
- همشهری آنلاین: مسابقات انتخابی تیم ملی تیراندازی با کمان و مرحله ششم رنکینگ کشوری، طی دو روز در ورزشگاه آموزگار شهر اهواز آغاز شده است و تاکنون نفرات برتر ریکرو مشخص شده اند.
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۱۱:۳۱    
- همشهری آنلاین: مهلت ثبت نام نقل و انتقال و میهمانی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی فردا یکشنبه دهم دی پایان می یابد.
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۱۱:۱۳    
- همشهری آنلاین: رئیس مجلس نمایندگان آمریکا در موضعی مداخله جویانه از اغتشاشات در برخی شهرهای ایران حمایت کرد.
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۱۰:۰۱    
- همشهری آنلاین: نخست وزیر ایتالیا پس از انحلال پارلمان اعلام کرد انتخابات پارلمانی این کشور قرار است 13 اسفند برگزار شود.
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۰۹:۳۹    
- همشهری آنلاین: در حالی که گزارش هایی مبنی بر توبیخ ثامر السبهان توسط مقام های آمریکایی مطرح شده بود، در پی ناپدید شدن ناگهانی این وزیر سعودی و توقف توئیت هایش ...
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۰۹:۳۶    
- همشهری آنلاین: پس از دو روز رقابت فشرده بین 10 نفر از برترین دختران نونهال تنیس روی میز ایران به منظور عضویت در تیم ملی، نفرات برتر معرفی شدند.
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۰۹:۱۸    
- همشهری آنلاین: قرار است برای موگابه، رئیس جمهور برکنار شده زیمبابوه یک مکان سکونت، یک یگان خودرویی و امکانات برای پروازهای خصوصی در نظر گرفته شود که جزئی از بسته بازنشستگی با حمایت مالی دولت ...
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۰۹:۱۳    
- همشهری آنلاین: حسام الدین آشنا در یادداشتی نوشت: سال ها پیش از ضرورت "رفع فتنه های خطرناک و خاموش کردن آتشی که هم اکنون دودش در فضا قابل مشاهده است" سخن گفته شد ...
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۰۷:۳۴    
- همشهری آنلاین: جین فوندا بازیگر برنده دو جایزه اسکار که اخیرا وارد 80 سالگی شده می گوید: تصور نمی کردم حتی تا سن 30 سالگی زنده بمانم.
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۰۵:۳۴    
- همشهری آنلاین: رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با صدور پیامی ضمن گرامیداشت حماسه 9 دی عنوان کرد: این حماسه بزرگ معنادار بساط فتنه خطرناک پس از انتخابات سال 88 و هتاکان به عاشورای حسینی را در هم پیچید و ...
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۰۴:۳۴    
- همشهری آنلاین: بعد از گذشت حدود 15 سال، اعلام شد قرار است بنای تاریخی 100 ساله ی تئاتر نصر هم بالاخره روی خوش ببیند ...
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۰۲:۳۲    
- همشهری آنلاین: رونمایی چین از اولین مرکز نوآوری امنیت سایبری نظامی - غیرنظامی خود به اعتقاد بسیاری از کارشناسان نشان می دهد این کشور خود را برای جنگ های سایبری در آینده آماده می کند.
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۰۱:۳۱    
- همشهری آنلاین: فروش هشتمین قسمت از مجموعه فیلم های علمی تخیلی جنگ ستارگان در آخرین روزهای سال 2017 میلادی به 900 میلیون دلار رسید.
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۰۰:۰۱    
- همشهری آنلاین: تجمعات اعتراضی دیروز و امروز در چند شهر کشور برگزار شد. به دنبال تجمع اعتراضی روز پنجشنبه جمعی از مالباختگان موسسات مالی در مشهد که با شعارها و مطالبات اقتصادی مردم همراه شد ...
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۰۸ - ۲۳:۵۸    
- همشهری آنلاین: مردم تبریز در گرامیداشت حماسه 8 دی 1388 به پا خاسته و این روز را به یوم الله دیگری در تاریخ ایران تبدیل کردند.
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۰۸ - ۲۳:۲۰    
- یک بار شلواری خریدی که خیلی بلند بود، یادت هست؟ آن را به خیاط دادی و خیاط، اضافه ی پاچه ی شلوار را در کیسه گذاشت و تحویلت داد. آن پارچه ها را کجا گذاشتی؟ دور ریختی؟
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۰۸ - ۲۲:۲۹    
- همشهری آنلاین: احمد مسجد جامعی جمعه 8 دیماه به دیدن مراکزی رفت که در زمان وقوع زلزله مردم با آنها سر و کار دارند.
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۰۸ - ۲۲:۲۶    
- همشهری آنلاین: جایکا نام یک سازمان دولتی مستقل بین المللی در ژاپن است که در زمینه توسعه به دولت ژاپن و همچنین کشورهای در حال توسعه کمک می کند.
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۰۸ - ۲۲:۱۴    
- پگاه شفتی: ایتالیا از کشورهای در معرض زلزله است.
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۰۸ - ۲۱:۴۴    
- همشهری آنلاین: استفاده از تلویزیون، کامپیوتر یا تلفن هوشمند درست پیش از خواب کار درستی نیست.
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۰۸ - ۲۱:۳۵    
- سیدمعین عمرانی: پروژه ی هارپ* برنامه پژوهشی یونوسفر فعال با فرکانس بالا اس که شامل یک رصدخانه و محوطه ای به مساحت 3.11 هکتار است.
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۰۸ - ۲۰:۵۹    
- خانه فیروزه ای یاسمن رضائیان: همیشه آن هایی که آن گوشه و کنار هستند، آن هایی که با گذر زمان از یادمان می روند، مهم تر ند ...
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۰۸ - ۱۹:۳۹    
- همشهری آنلاین: معاون اول رئیس جمهور گفت: مسائل مالی طرح تحول سلامت مشکل ساز شده است که دولت حتما راهکاری برای این مشکل پیدا خواهد کرد.
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۰۸ - ۱۹:۳۰    
- همشهری آنلاین: یک شتر دوکوهانه روز جمعه 29 دسامبر (8 دی) 2017 در میان برف در مزرعه ای در ریچموند انگلستان در یکی از سردترین شب های سال در بریتانیا ایستاده است.
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۰۸ - ۱۹:۰۹    
- همشهری آنلاین: امیر سرتیپ دوم بازنشسته سیدعلی اکبر موسوی قویدل، از فرماندهان پیشکسوت نیروی زمینی ارتش در دوران دفاع مقدس و از همرزمان شهید فلاحی و شهید سپهبد صیاد شیرازی ...
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۰۸ - ۱۹:۰۶    
- همشهری آنلاین: تولید یک واکسن برای آنفلوآنزا که در کل دنیا اثربخشی داشته و تنها یک مرتبه نیاز به تزریق آن باشد، مدت هاست که هدف محققان عرصه پزشکی بوده است.
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۰۸ - ۱۸:۵۱    
- همشهری آنلاین: دو تیم بالای جدولی پارس جم و پیکان با کسب نتیجه تساوی عملا به سود پرسپولیس و به ضرر استقلال عمل کردند.
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۰۸ - ۱۸:۱۰    
- همشهری آنلاین: مسعود شجاعی که به تیم نامدار آاک یونان پیوست با بیان اینکه امیدوار است سوء تفام بین او و فدراسیون فوتبال حل شود گفت می خواهد جزو انتخاب های کی روش باشد.
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۰۸ - ۱۷:۴۲    
- همشهری آنلاین: سرمربی پرسپولیس گفت با احترام به تیم های پدیده و پارس جم گمان می کنم تیم های پرسپولیس، استقلال، فولاد و تراکتور مدعیان لیگ هفدهم باشند.
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۰۸ - ۱۷:۴۲    
- همشهری آنلاین: عدم اجازه به دختران و زنان برای حضور در ورزشگاه باعث شده که تعدادی از آنها به دنبال ترفندی برای حضور باشند ...
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۰۸ - ۱۷:۴۲    
- همشهری آنلاین: مقام های پلیس قاهره گزارش دادند که یک مرد مسلح به کلیسایی در جنوب این شهر حمله کرد.
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۰۸ - ۱۷:۴۲    
- همشهری آنلاین: تلویزیون دولتی فرانسه نمایش فیلمی عاشقانه با پس زمینه ماجرای کشتار در سالن کنسرت بتکلان را به درخواست گروهی از مردم برای مدتی نامعلوم به تعویق انداخت.
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۰۸ - ۱۷:۲۹    
- همشهری آنلاین: سال 2017 میلادی نفس های آخرش را می کشد و به همین مناسبت نگاهی داریم به نویسندگان و شاعرانی که در این سال برای همیشه قلم خود را زمین گذاشتند.
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۰۸ - ۱۷:۲۹    
- همشهری آنلاین: مستند هفت قسمتی و حیات وحش سیاره آبی 2 با روایت سر دیوید آتنبارو از سوی منتقدان به عنوان بهترین مجموعه تلویزیونی سال 2017 برگزیده شد.
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۰۸ - ۱۷:۲۶    
- همشهری آنلاین: تیم های ذوب آهن اصفهان و فولاد خوزستان با گل های دقیقه آخری به گسترش فولاد و نفت تهران توانستند به پیروزی برسند.
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۰۸ - ۱۷:۰۸    
- همشهری آنلاین: مقامات دولتی کره جنوبی اعلام کردند یک کشتی نفتی با پرچم هنگ کنگ را که قصد داشت نفت را در آب های بین المللی به صورت مخفیانه به یک کشتی کره شمالی تحویل دهد توقیف کرده اند.
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۰۸ - ۱۷:۰۸    
- همشهری آنلاین: وزیر بهداشت گفت: در بیمارستان های تهران، موضوع پدافند غیرعامل رعایت نشده است، بیمارستان ها در محل هایی ساخته شده اند که امروز از شلوغ ترین مناطق شهر هستند و در مواقع بحرانی ...
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۰۸ - ۱۷:۰۸    
- همشهری آنلاین: کارگردان مستند هویدا از تلاش برای ساخت یک مستند سینمایی درباره اسدالله علم خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۰۸ - ۱۷:۰۵    
- همشهری آنلاین: معاون اول رئیس جمهور با بیان اینکه برخی به بهانه مسائل اقتصادی می خواهند به دولت آسیب بزنند گفت کسانی که بانی حرکت های خیابانی هستند ...
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۰۸ - ۱۷:۰۵    
- همشهری آنلاین: شنبه نهم دی ماه دو فروند هواپیمای برجامی وارد ناوگان ایران ایر می شود.
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۰۸ - ۱۷:۰۵    
- همشهری آنلاین: با پایان فیلمبرداری، نسخه بازبینی فیلم سینمایی واسطه روز گذشته (پنج شنبه 7 دی ماه) به دبیرخانه سی و ششمین جشنواره فیلم فجر تحویل داده شد.
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۰۸ - ۱۶:۴۲    
- همشهری آنلاین: در یک آتش سوزی در محله برانکس نیویورک 12 نفر کشته و چهار نفر زخمی شدند. علت آتش سوزی هنوز نامعلوم است ...
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۰۸ - ۱۶:۴۲    
- همشهری آنلاین: تیم پرسپولیس با پیروزی مقابل تراکتورسازی در هفته هفدهم ضمن حفظ جایگاه نخست خود چهل امتیازی شد.
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۰۸ - ۱۶:۴۲    
- همشهری آنلاین: کتابخانه کنگره آمریکا آرشیوی از همه توییت های منتشرشده از زمان پیدایش توییتر را در اختیار دارد. حال اعلام شده که بایگانی تمام توییت ها به این روش امکان پذیر نیست ...
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۰۸ - ۱۵:۴۰    
- همشهری آنلاین: سخنگوی آتش نشانی از وقوع یک تصادف مرگبار در بامداد جمعه 8 دی ماه خبر داد و گفت: در این حادثه 4 نفر کشته و 3 نفر مصدوم شدند.
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۰۸ - ۱۵:۰۷    
- همشهری آنلاین: رئیس سازمان هواشناسی کشور نسبت به شکل گیری کم بارشی انباشته در کشور هشدار داد و گفت: متاسفانه آثارکمبود بارش فصل پاییز به صورت کم بارشی انباشته تا پایان سال ادامه خواهد داشت.
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۰۸ - ۱۴:۳۷    
- همشهری آنلاین: معاون پیشگیری سازمان آتش نشانی تهران گفت: در زمینه ایمنی بین مردم و مدیران یک عدم باور وجود دارد ...
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۰۸ - ۱۴:۱۹    
- همشهری آنلاین: نماز جمعه 8 آذر در تهران به امامت آیت الله موحدی کرمانی اقامه شد.
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۰۸ - ۱۳:۲۵    
- همشهری آنلاین: رئیس مرکز مدیریت محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران از برخی خبرها در خصوص حضور موش های آدم خوار در پایتخت در زمان بروز زلزله احتمالی انتقاد کرد.
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۰۸ - ۱۳:۰۹    
- همشهری آنلاین: سه نفر در حادثه برخورد اتوبوس با ایستگاه در مسکو زخمی شدند.
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۰۸ - ۱۳:۰۶    
- همشهری آنلاین: معاون استاندار تهران گفت: با هرگونه تجمع در میادین پایتخت برخورد قاطع صورت می گیرد.
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۰۸ - ۱۳:۰۳    
- همشهری آنلاین: اپل متهم است که با کاهش عمدی سرعت آیفون قصد داشته تا کاربران را به خرید گوشی های جدید تشویق کند.
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۰۸ - ۱۲:۱۲    
- همشهری آنلاین: محمد علی نجفی با اشاره به فرصت کم باقی مانده تا پایان سال، ابراز امیدواری کرد که طرح شهرداری تهران در زمینه حذف آرم طرح ترافیک مورد تصویب شورای عالی ترافیک و شورای شهر قرار گرفته و ...
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۰۸ - ۱۲:۰۳    
- همشهری آنلاین: معاون اول رئیس جمهور گفت: کسانی که حرکت های خیابانی را آغاز می کنند، پایان دهنده آن نخواهند بود و دود اقدامات آنها به چشم خودشان هم می رود.
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۰۸ - ۱۰:۱۷    
- همشهری آنلاین: یک پژوهش جدید نشان می دهد حتی مقادیری از آلودگی هوا که استانداردها آن را ایمن می شمارند، می تواند طول عمر سالمندان را کوتاه کند.
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۰۸ - ۰۷:۳۲    
- همشهری آنلاین: یک گوزن نر روز 28 دسامبر (7 دی) 2017 در صبحی سرد در پارک ریچموند در لندن پایتخت بریتانیا.
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۰۸ - ۰۵:۲۸    
- طنز عبدالله مقدمی: گفتیم که بعضی وقت ها بزرگ ترها توی ذوق آدم می زنند و نمیگذارند آدم تعریف کند که چه کار کرده یا چه دیده و شنیده. پسر و دختر هم در این مورد، فرقی با هم ندارند.
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۰۸ - ۰۴:۳۳    
- خب، مادربزرگ این طور است! من همیشه می خواهم کارهایی مثل شکستن تخم مرغ را خودم برای بیلی انجام بدهم. فکر می کنم چون بیلی نمی تواند ببیند، این کارها برایش خیلی سخت است.
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۰۸ - ۰۳:۳۳    
- شعر طنز عبدالرضا صمدی: یک اتوبوسِ پر از مسافر رد شد از روبه روی نگاهم
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۰۸ - ۰۱:۳۲    
- می خواستم بگویم این روزها که وسط پاییز ایستاده ام، دور و برم را زیبایی های پاییز گرفته. می خواستم بگویم این روزها طلا های ریزه ریزه خیابان ها را پر کرده و حس ناب و دوست داشتنی پاییز اطرافم را ...