دوشنبه ۲۱ خردادساعت ۲۲:۰۳Jun 2024 10
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزنامه همشهری 27 دی 1396 - hamshahrionline.ir

روزنامه همشهری 29 اسفند 1393 روزنامه همشهری 29 اسفند 1394 روزنامه همشهری 30 اسفند 1395 روزنامه همشهری 31 فروردین 1396 روزنامه همشهری 9 اردیبهشت 1396 روزنامه همشهری 8 خرداد 1396 روزنامه همشهری 31 تیر 1396 روزنامه همشهری 31 مرداد 1396 روزنامه همشهری 31 شهریور 1396 روزنامه همشهری 30 مهر 1396 روزنامه همشهری 30 آبان 1396 روزنامه همشهری 30 آذر 1396 روزنامه همشهری 30 بهمن 1396 روزنامه همشهری 29 اسفند 1396 روزنامه همشهری 1 دی 1396 روزنامه همشهری 2 دی 1396 روزنامه همشهری 3 دی 1396 روزنامه همشهری 4 دی 1396 روزنامه همشهری 5 دی 1396 روزنامه همشهری 6 دی 1396 روزنامه همشهری 7 دی 1396 روزنامه همشهری 8 دی 1396 روزنامه همشهری 9 دی 1396 روزنامه همشهری 10 دی 1396 روزنامه همشهری 11 دی 1396 روزنامه همشهری 12 دی 1396 روزنامه همشهری 13 دی 1396 روزنامه همشهری 14 دی 1396 روزنامه همشهری 15 دی 1396 روزنامه همشهری 16 دی 1396 روزنامه همشهری 17 دی 1396 روزنامه همشهری 18 دی 1396 روزنامه همشهری 19 دی 1396 روزنامه همشهری 20 دی 1396 روزنامه همشهری 21 دی 1396 روزنامه همشهری 22 دی 1396 روزنامه همشهری 23 دی 1396 روزنامه همشهری 24 دی 1396 روزنامه همشهری 25 دی 1396 روزنامه همشهری 26 دی 1396 روزنامه همشهری 27 دی 1396 روزنامه همشهری 28 دی 1396 روزنامه همشهری 29 دی 1396 روزنامه همشهری 30 دی 1396 
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۲۰:۴۱    
- همشهری آنلاین: وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، اقدام کمیسیون تلفیق بودجه مجلس شورای اسلامی در افزایش حقوق های کمتراز 5 میلیون تومان را ستود اما در عین حال تاکیدکرد ...
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۷:۱۱    
- همشهری آنلاین: این جمله که نقل قولی از رجب طیب اردوغان، رئیس جمهوری ترکیه است، تنها در روز چهارشنبه 27 دی، 36هزار بار در توئیتر تکرار شد.
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۰:۱۱    
- همشهری آنلاین: معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران در یادداشتی به انتقادات مطرح شده واکنش نشان داد و به شبهات مطرح شده پاسخ داد.
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۰۴:۳۳    
- همشهری آنلاین: مدیرعامل شرکت آب منطقه ای لرستان گفت: امسال در استان با خشکسالی مواجه می شویم.
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۰۳:۳۳    
- همشهری آنلاین: براساس آمار متغیرهای پولی و بانکی حجم نقدینگی کشور در پایان آبان ماه امسال به 1424 هزار و 470 میلیارد تومان رسیده است.
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۰۲:۳۲    
- همشهری آنلاین: دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر، ضمن اعلام آمارهایی در خصوص اعتیاد و مواد مخدر در تهران گفت به زودی تصمیمات مهمی در خصوص اعتیاد در تهران اتخاذ خواهد شد
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۲۲:۳۲    
- عباس عبدی - روزنامه نگار و پژوهشگر: پس از ارائه گزارش آقای نجفی در شورای شهر، این پرسش به ذهن می آید که فایده این نوع گزارش ها چیست؟
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۲۲:۲۸    
- ستاره حجتی - خبرنگار: شیرین کوچک است، اما دست هایش بزرگ شده. دست های شیرین 10 ساله از خودش بیشتر قد کشیده انگار.
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۲۲:۲۸    
- عملیات رعد 7 پلیس به دستگیری 403 متهم پایتخت و انهدام 43 باند تبهکاری منجر شد.
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۲۲:۲۸    
- همشهری آنلاین: وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با رد ادعای انجام مذاکرات موشکی ایران گفت: هیچ مذاکره ای در گذشته درباره موضوعات موشکی انجام نشده است و بنا هم نداریم که داشته باشیم.
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۲۱:۱۲    
- همشهری آنلاین: معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: سرمایه اصلی سپاه مردم است، اما دشمن در تلاش است سپاه را از این سرمایه محروم کند.
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۲۱:۱۲    
- همشهری آنلاین: نخست وزیر ایرلند کشورهای عضو اتحادیه اروپا را در خصوص مسئله مالیات شرکت ها به دو رویی متهم کرد.
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۲۰:۰۴    
- همشهری آنلاین: رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: آوازه خلبانان تیزپرواز هوانیروز نه تنها در منطقه بلکه سراسر جهان را پر کرده و این نیرو همیشه برای دشمنان ایران خطر آفرین بوده است.
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۲۰:۰۲    
- اینترنت ماهواره ای رایگان با نام تجاری کوییکا رونمایی شد. این طرح ادعا می کند تا 6 ماه دیگر برای اولین بار مناطق فقیرنشین و صعب العبور در بعضی کشورهای آفریقایی ...
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۹:۲۰    
- همشهری آنلاین: فهرست فیلم های حاضر در بخش رقابتی جنبی نسل در شصت و هشتمین جشنواره برلین اعلام شد که در میان آنها نام دو فیلم ایرانی هم به چشم می خورد.
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۹:۲۰    
- همشهری آنلاین: به منظور جلوگیری از گسترش تلفات و خسارت های جانی و مالی به شهروندان در زمان وقوع حوادث غیر مترقبه از جمله زلزله ...
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۸:۵۲    
- احمد میرخدائی - خبرنگار: بازار مسکن در نیمه دوم امسال در حالی خروج از رکود 5 ساله را آغاز کرده و با رشد معاملات و قیمت، خریداران را به تقلا انداخته که در یکی دو سال اخیر ...
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۸:۳۱    
- همشهری آنلاین: ثبت نام و انتخاب رشته مرحله تکمیل ظرفیت رشته های آزمون سراسری و کارشناسی ناپیوسته 1396 دانشگاه آزاد از ساعت 8 صبح پنج شنبه 28 دی ماه آغاز می شود.
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۸:۳۱    
- همشهری آنلاین: نایب رئیس اتاق بازرگانی ارومیه گفت: در مدتی که مرزهای خود را با اقلیم کردستان به دلیل مسائل سیاسی بستیم نزدیک به 2 میلیارد دلار بازار صادراتی را ازدست دادیم در صورتیکه در همین مدت ...
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۸:۳۱    
- همشهری آنلاین: بازیگر 29 ساله استرالیایی در یک تصادف وحشتناک رانندگی از دنیا رفت و آنقدر زنده نماند که نخستین تجربه سینمایی خود را روی پرده سینما تماشا کند ...
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۸:۳۱    
- همشهری آنلاین: بیست ویکمین دوره طرح ملی ازدواج دانشجویی (همسفر تا بهشت) از سوم بهمن ماه تا پایان سال جاری به میزبانی مشهدالرضا(ع) برگزار می شود.
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۸:۳۱    
- همشهری آنلاین: رئیس کل دادگستری استان مرکزی گفت: جسد کشف شده در حاشیه شهر اراک ارتباطی با ناآرامی های اخیر ندارد و این فرد به دلیل تزریق مواد مخدر جان باخته است.
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۸:۳۱    
- همشهری آنلاین: وزیر بهداشت در حکمی، دکتر محمد علی چراغی را به عنوان نماینده خود در شورای عالی نظام پرستاری منصوب کرد.
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۸:۳۱    
- همشهری آنلاین: مجموعه لیسانسه ها در قسمت های اخیر با پایان بندی سریال های تلویزیونی هم شوخی کرد؛ اینکه چرا اغلب سریال ها پایان خوشی دارند و در انتها همه شخصیت ها به هم می رسند.
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۸:۳۱    
- همشهری آنلاین: پژوهشگران علوم پزشکی دانشگاه بقیةالله با رد شیوه های درمانی و تشخیصی مصدومان شیمیایی ...
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۸:۳۱    
- همشهری آنلاین: تحقیقات جدید نشان می دهد مصرف زیاد نمک، موجب مصرف اکسیژن مغز شده و خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می دهد.
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۸:۳۱    
- همشهری آنلاین: چین اعلام کرد: تفکر جنگ سرد عامل برگزاری نشست اخیر آمریکا و هم پیمانانش در ونکوور کانادا به بهانه مقابله با تهدید هسته ای کره شمالی است.
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۸:۲۸    
- همشهری آنلاین: دبیر مرکز ملی پایش محیط کسب و کار گفت که در شرایط فعلی صدور مجوز برای بانک و یا صرافی در ایران شرایط آسان تری نسبت به ایجاد یک آرایشگاه دارد.
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۷:۵۳    
- همشهری آنلاین: معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم از آزادی بیش از 90 درصد دانشجویان بازداشتی تجمعات اخیر خبر داد و گفت: با جدیت پیگیری وضعیت دانشجویانی که هنوز آزاد نشده اند نیز هستیم.
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۷:۴۰    
- همشهری آنلاین: مجموعه ای از سندهای مربوط به زندگی شاعر و نویسنده پرآوازه انگلیسی ارزشی به اندازه منشور کبیر بریتانیا می یابد و به فهرست میراث بین المللی سازمان آموزشی ...
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۷:۱۳    
- همشهری آنلاین: معاون درمان وزارت بهداشت گفت: در بخش گردشگری سلامت، دلالانی رشد کرده اند که متاسفانه منجر به آسیب هایی به گیرندگان خدمت در زمینه گردشگردی سلامت شده است.
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۷:۱۰    
- همشهری آنلاین: سری جدید برنامه گنجینه گزیده ای از مستندهای کلاسیک ایران و جهان با پخش آثاری از ناصر تقوایی، عباس کیارستمی، خسرو سینایی، پرویز کیمیاوی، فرهاد ورهرام، محمد تهامی نژاد و .. ...
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۷:۱۰    
- همشهری آنلاین: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی از ارتقای رتبه این دانشگاه به جایگاه 126 جهانی در آخرین بروزرسانی پایگاه استنادی طلایه داران علم تامسون رویترز خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۷:۰۷    
- همشهری آنلاین: معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزیر علوم، تحقیقات و فناوری از تبدیل وضعیت سه تا پنج هزار نفر از نیروهای اداری و قراردادی دانشگاه ها با موافقت سازمان های برنامه و بودجه و امور ...
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۷:۰۷    
- همشهری آنلاین: هنردوستان این فرصت استثنایی را یافته اند که برای نخستین بار در 100 سال اخیر به تماشای چهار اثر فراموش شده از ونسان ون گوگ و یک نقاش قرن هفدهمی به نام گوورت فلینک بنشینند.
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۷:۰۷    
- همشهری آنلاین: بخش کلاسیک جشنواره فیلم برلین 2018، به اولین نمایش جهانی نسخه ترمیم شده و دیجیتالی آثاری از کارگردانان مطرح سینما چون سیدنی لومت ، ویم وندرس و ... می پردازد.
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۷:۰۷    
- همشهری آنلاین: مریم سعادت تا به امروز در فیلم ها و سریال های بسیاری بازی کرده است، اما خودش هم قبول دارد که قصه های تا به تا یکی از کارهای موفق در پرونده کاری اش محسوب می شود.
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۷:۰۷    
- همشهری آنلاین: گلمن ساچ آمریکا پیش بینی خود برای میانگین قیمت نفت در سال جاری میلادی را، به 62 دلار در هر بشکه افزایش داد.
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۷:۰۴    
- همشهری آنلاین: وزارت حمل و نقل چین اعلام کرد برای یافتن نفتکش سانچی، از ربات های کشف و شناسایی زیر دریایی استفاده می کند.
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۷:۰۴    
- همشهری آنلاین: چند روز بعد از صدور هشدار نادرست حمله موشکی در ایالت هاوایی آمریکا این بار تلویزیون ژاپن به اشتباه هشدار حمله موشکی پخش کرد اما چند دقیقه بعد سریع آن را اصلاح نمود.
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۶:۵۹    
- همشهری آنلاین: معاون احضار و اعزام سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی گفت: مشمولان غایب برای تعیین تکلیف وضعیت خدمتی خود باید مجددا به دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+10) مراجعه کنند.
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۶:۵۹    
- همشهری آنلاین: رئیس جمهور در جلسه هیات دولت و بررسی گزارش مرکز ملی فضای مجازی در خصوص اقتصاد مجازی گفت: عدم درک درست تحولات فضای مجازی موجب شکاف نسلی خواهد شد.
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۶:۵۶    
- همشهری آنلاین: برانکو با تاکید بر اینکه در هر لحظه و هر فرصتی از تیم ملی حمایت می کند و منعی برای حضور بازیکنانش در برنامه های تیم ملی ندارد، در خصوص طارمی گفت: ماجرای او برای ما تمام شد.
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۶:۵۶    
- همشهری آنلاین: نایب رئیس اول مجمع نمایندگان استان تهران با اعلام عدم موافقت با تقاضای این مجمع برای بازدید از زندان اوین گفت: احتمالا در آینده با این درخواست موافقت خواهد شد.
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۶:۳۹    
- همشهری آنلاین: سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه، معاونان جدید خود را بر اساس ساختار جدید معرفی کرد.
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۶:۳۹    
- همشهری آنلاین: وزیر دادگستری درباره آخرین آمار بازداشتی های حوادث اخیر گفت: آنچه که من از بعضی از مسئولین سوال کردم، تلقی شان این بود که زیر 100 نفر در بازداشت هستند.
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۶:۳۶    
- همشهری آنلاین: مدیر سرویس عکاسی روزنامه و وب سایت گاردین با بیش از 20 سال تجربه سردبیری حوزه عکس ...
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۴:۲۰    
- همشهری آنلاین: وزارت صنعت، معدن و تجارت لیست شرکت هایی که مجاز به پیش فروش خودروهای داخلی و خارجی هستند را اعلام کرد.
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۴:۰۲    
- همشهری آنلاین: رئیس دفتر رئیس جمهور با اشاره به این موضوع که موضوع رفع فیلتر تلگرام در شورای عالی امنیت تصمیم گیری شد، در رابطه با گفتگوی رئیس جمهور با مردم ...
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۳:۲۸    
- همشهری آنلاین: رهبر کره شمالی به یک دانشکده مخصوص زنان رفت که طبق معمول در جریان این بازدید افرادی که او را می دیدند از دیدارش هیجان زده شده، لبخند می زنند و یا گریه می کنند.
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۳:۱۳    
- همشهری آنلاین: اتحادیه اروپا در نظر دارد تا سال 2030 میلادی تمام بسته بندی های پلاستیکی را قابل بازیافت کرده ...
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۳:۱۳    
- همشهری آنلاین: در جریان معاملات بازار آزاد تهران، قیمت هر یورو به مرز 5500 تومان رسید و نرخ سکه تمام بهار آزادی طرح جدید نیز، ده هزار تومان رشد کرد.
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۲:۱۶    
- همشهری آنلاین: دولت ونزوئلا کشته شدن اسکار پرز، خلبانی را که تابستان 2017 به مراکز دولتی حمله کرده بود، در جریان حمله پلیس تایید کرد.
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۲:۰۷    
- همشهری آنلاین: رئیس اداره محیط زیست شاهرود با بیان این که ضرر و زیان وارده به محیط زیست قابل جبران نیست، گفت: عامل شکار خرس قهوه ای در شاهرود برای تحمل دو سال حبس روانه زندان شد.
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۲:۰۷    
- همشهری آنلاین: وزارت کشور اعلام کرد: مطابق قانون مرجع رسیدگی به تقاضای مجوز راهپیمایی کمیسیون ماده 10 قانون نحوه فعالیت احزاب متشکل از نمایندگان 3 قوه و دو نماینده از دبیران کل احزاب است.
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۲:۰۷    
- همشهری آنلاین: قیمت طلا در معاملات چهارشنبه 27 دی ماه بازار جهانی تحت تاثیر سقوط ارزش دلار آمریکا به پایین ترین رکورد سه سال گذشته، اندکی افزایش پیدا کرد.
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۲:۰۷    
- همشهری آنلاین: دلار مبادله ای با حدود پنج ریال کاهش در قیمت 3655 تومان باقی ماند.
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۲:۰۷    
- همشهری آنلاین: صندوق کودکان سازمان ملل متحد اعلام کرد، از آغاز حمله عربستان به یمن در سال 2015 پنج هزار کودک و نوجوان یمنی کشته و زخمی شده اند.
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۲:۰۷    
- همشهری آنلاین: نظرسنجی جدیدی دو ماه مانده به انتخابات ریاست جمهوری روسیه انجام شده که براساس آن رئیس جمهور کنونی این کشور احتمالا می تواند در دور نخست این انتخابات پیروز شود.
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۲:۰۴    
- همشهری آنلاین: رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) از پرداخت یارانه اضافی به ارزش 247 میلیارد تومان برای اولین بار از طریق کمیته امداد خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۱:۰۶    
- همشهری آنلاین: شرکت گوگل اعلام کرد قصد دارد سه کابل زیردریایی جدید با هدف افزایش و بهبود خدمات رایانش ابری خود به کابل های زیردریایی اش بیافزاید.
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۰:۵۴    
- همشهری آنلاین: دولت پکن می گوید غرق شدن نفتکش ایرانی سانچی، 2 لکه نفتی به وسعت 109 کیلومتر مربع را در دریای چین شرقی به وجود آورده است.
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۰:۳۸    
- همشهری آنلاین: پلیس راه کشور از بارش برف و باران در محورهای 6 استان کشور خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۰:۳۵    
- همشهری آنلاین: وضعیت بازداشتی های اعتراض های اخیر،منفی گرایی در جامعه و ... از جمله موضوعاتی بودند که در ستون سرمقاله برخی از روزنامه های چهارشنبه-27 دی- جای گرفتند.
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۰:۰۳    
- همشهری آنلاین: مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر از واریز عیدی 43 هزار مستمری بگیر تحت پوشش این صندوق همزمان با حقوق بهمن ماه خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۰:۰۳    
- همشهری آنلاین: این تصویر سازی مفهومی لگاریتمی از کل جهان قابل مشاهده است درحالی که سامانه خورشیدی در مرکز آن قرار گرفته است.
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۰:۰۳    
- همشهری آنلاین: مسابقات قهرمانی تکواندوی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح روز دوشنبه (25 دی) در فدراسیون تکواندو برگزار و نفرات برتر مشخص و معرفی شدند.
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۰۹:۲۵    
- همشهری آنلاین: یک متخصص فضای سبز شهری با اشاره به این که گیاهان در پایتخت در تمام طول سال با آلودگی هوا دست و پنجه نرم می کنند، گفت: آلودگی هوا بر گیاهان تاثیراتی همچون پیری زودرس ...
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۰۹:۲۳    
- همشهری آنلاین: فرمایشات رهبر معظم انقلاب در دیدار میهمانان سیزدهمین اجلاس بین المجالس اسلامی تیتر یک روزنامه های اغلب روزنامه های صبح ایران است.
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۰۹:۲۳    
- همشهری آنلاین: پزشکان باری دیگر هشدار دادند که محبوس کردن عطسه با گرفتن بینی و بسته نگه داشتن دهان می تواند به آسیب های فیزیکی شدید منجر شود، و این بار مدرکی برای اثبات ادعای خود دارند.
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۰۹:۲۳    
- همشهری آنلاین: تیتر یک روزنامه های ورزشی صبح ایران اختصاص دارد به موضوع هایی مانند صحبت های جباری، روش شفر درخصوص انتخاب مهاجم، دروازه بان استقلال در بازی با پدیده ...
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۰۶:۳۲    
- همشهری آنلاین: گرچه فرانسه بارورترین کشور در اروپا است، اما داده های جدید نشان می دهد که حتی در این کشور هم نرخ زاد و ولد در حال کاهش است.