چهارشنبه ۰۹ خردادساعت ۱۱:۵۲May 2024 29
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزنامه همشهری 15 دی 1396 - hamshahrionline.ir

روزنامه همشهری 29 اسفند 1393 روزنامه همشهری 29 اسفند 1394 روزنامه همشهری 30 اسفند 1395 روزنامه همشهری 31 فروردین 1396 روزنامه همشهری 9 اردیبهشت 1396 روزنامه همشهری 8 خرداد 1396 روزنامه همشهری 31 تیر 1396 روزنامه همشهری 31 مرداد 1396 روزنامه همشهری 31 شهریور 1396 روزنامه همشهری 30 مهر 1396 روزنامه همشهری 30 آبان 1396 روزنامه همشهری 30 آذر 1396 روزنامه همشهری 30 بهمن 1396 روزنامه همشهری 29 اسفند 1396 روزنامه همشهری 1 دی 1396 روزنامه همشهری 2 دی 1396 روزنامه همشهری 3 دی 1396 روزنامه همشهری 4 دی 1396 روزنامه همشهری 5 دی 1396 روزنامه همشهری 6 دی 1396 روزنامه همشهری 7 دی 1396 روزنامه همشهری 8 دی 1396 روزنامه همشهری 9 دی 1396 روزنامه همشهری 10 دی 1396 روزنامه همشهری 11 دی 1396 روزنامه همشهری 12 دی 1396 روزنامه همشهری 13 دی 1396 روزنامه همشهری 14 دی 1396 روزنامه همشهری 15 دی 1396 روزنامه همشهری 16 دی 1396 روزنامه همشهری 17 دی 1396 روزنامه همشهری 18 دی 1396 روزنامه همشهری 19 دی 1396 روزنامه همشهری 20 دی 1396 روزنامه همشهری 21 دی 1396 روزنامه همشهری 22 دی 1396 روزنامه همشهری 23 دی 1396 روزنامه همشهری 24 دی 1396 روزنامه همشهری 25 دی 1396 روزنامه همشهری 26 دی 1396 روزنامه همشهری 27 دی 1396 روزنامه همشهری 28 دی 1396 روزنامه همشهری 29 دی 1396 روزنامه همشهری 30 دی 1396 
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۹:۱۴    
- همشهری آنلاین: هادی خانیکی درباره نقش و وظیفه رسانه ها در برابر وقوع بحران های طبیعی مثل زلزله، و همچنین بحران های سیاسی، گسترش منابع خبری بی اعتبار ...
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۸:۳۳    
- همشهری آنلاین: عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس معتقد است که حذف داروهای OTC از لیست بیمه ها مشکلات اقتصادی مردم را افزایش می دهد.
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۷:۲۴    
- همشهری آنلاین: وزیر علوم گفت: تعدادی از دانشجویان بازداشتی آزاد شدند و پیگیر وضعیت سایر دانشجویان بازداشتی هستم.
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۶:۵۴    
- همشهری آنلاین: سخنگوی وزارت بهداشت گفت: هرگونه دریافت و پرداخت خارج از صندوق بیمارستان ها، ممنوع و تخلف است و این تخلف برای بیمارستان های خصوصی، دولتی ...
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۴:۳۸    
- همشهری آنلاین: یک عضو گروه زیستمان گفت: ورود فاضلاب خانگی به آب یکی از معضلات رودخانه های شمال کشوراست و در نهایت این رودخانه ها وارد دریای خزر می شوند.
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۴:۲۵    
- همشهری آنلاین: رئیس محیط زیست شهر تهران با بیان این که در تهران روزانه 12میلیون لیتر بنزین مصرف می شود، گفت: در چنین زمانی حتی اگر خودرو و سوخت با کیفیت داشته باشیم ...
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۴:۲۲    
- همشهری آنلاین: مدافع با تجربه رئال مادرید و تیم ملی فوتبال اسپانیا به نیکی از تیم ملی ایران یاد کرد.
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۲:۵۸    
- همشهری آنلاین: مسابقات دو و میدانی داخل سالن قهرمانی بانوان کشور با کسب عنوان نخست توسط تیم تهران الف در تهران به پایان رسید.
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۲:۲۲    
- همشهری آنلاین: مدیرکل سواحل و تالاب های ساحلی سازمان حفاظت محیط زیست از انجام ارزیابی ریسک اکولوژیک خلیج گرگان و تالاب میانکاله خبر داد و گفت ...
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۰۹:۵۱    
- همشهری آنلاین: مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا با رئیس جمهور کوبا در هاوانا دیدار کرد.
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۰۹:۲۹    
- همشهری آنلاین: یک مسئول محلی در شهرستان الحویجه واقع در استان کرکوک عراق از کشته شدن بیش از 40 داعشی در عملیات نیروهای عراقی خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۰۹:۲۷    
- همشهری آنلاین: رئیس جمهور ونزوئلا اعلام کرد، قصد دارد از رئیس مجلس ملی این کشور شکایت کند.
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۰۷:۴۲    
- همشهری آنلاین: دو عضو ارشد کمیته ی روابط خارجی سنای آمریکا قطعنامه ای را پیشنهاد کرده اند که در راستای ادامه ی اقدامات مداخله جویانه ی آمریکا و آنچه "حمایت از شهروندان ایرانی" توصیف شده ...
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۰۵:۳۲    
- همشهری آنلاین: رئیس بخش زلزله شناسی مرکز تحقیقات وزارت راه با بیان اطلاعاتی نسبت به فرونشست دشت های جنوب تهران هشدار داد و گفت: این موضوع جان حدود 2 میلیون نفر را در این مناطق تهدید می کند.
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۰۴:۳۴    
- همشهری آنلاین: دبیرخانه سی وششمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر با هدف توجه و تاکید بر تمرین و پژوهش های اجرایی، افزون بر بخش های رسمی و اصلی و بر اساس پیشنهادنامه های دریافتی ...
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۰۳:۳۲    
- همشهری آنلاین: ریدلی اسکات کارگردان مطرح سینما، فیلمی را با محوریت روایت قصه یک جادوگر برای کمپانی والت دیزنی می سازد.
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۰۲:۳۴    
- همشهری آنلاین: 5 بازیگر نوظهور از جمله تیموتی شالامه آمریکایی که با فیلم مرا با نامت صدا کن به شهرت رسیده است، نامزد دریافت جایزه بفتا شده اند.
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۰۱:۰۷    
- همشهری آنلاین: یک روزنامه آمریکایی با اشاره به این که دونالد ترامپ از اصطلاح حقوق بشر تنها برای حمله به دشمنان خود استفاده می کند، نوشت: رییس جمهور آمریکا در حالی در چند پیام توئیتری خود ...
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۲۱:۵۱    
- همشهری آنلاین: سلامت کلیه های شما به طور مستقیم با سلامت قلب شما ارتباط دارد و برعکس.
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۲۱:۱۵    
- همشهری آنلاین: پرونده هشتمین جشنواره مردمی فیلم عمار با معرفی برگزیدگان در چند بخش بسته شد.
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۲۰:۱۷    
- همشهری آنلاین: محمدجواد ظریف نوشت: عربستان و داعش خشونت، مرگ و تخریب در ایران را تایید کرده و بر آن صحه گذاشته اند.
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۲۰:۱۳    
- همشهری آنلاین: طبق گزارش برخی رسانه ها به نقل از منابع دیپلماتیک، روسیه خواستار برگزاری نشست روز جمعه 15 دی ماه شورای امنیت سازمان ملل درباره ایران پشت درهای بسته شد.
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۲۰:۰۷    
- همشهری آنلاین: امام جمعه مشهد با اشاره به اعتراضات مردم در روزهای گذشته گفت: بر این اساس سه پیشنهاد دارم؛ اول این که معیار برنامه ریزی های خودتان را بر اساس قشر آسیب پذیر جامعه قرار دهید ...
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۱۹:۴۵    
- همشهری آنلاین: مردی ماهی گیر روز جمعه 5 ژانویه (15 دی) 2018 در موگادیشو پایتخت سومالی یک ماهی بادبانی را به بازار هاماروین در نزدیکی بندر می برد.
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۱۹:۰۳    
- همشهری آنلاین: 6 روز پس از نمایش در افتتاحیه شصت و هشتمین جشنواره برلین، جزیره سگ ها از آلمان به اسکاتلند می رود تا چهاردهمین جشنواره گلاسکو را هم افتتاح کند.
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۱۸:۵۳    
- همشهری آنلاین: تحقیقات روی حیوانات آزمایشگاهی نشان می دهد ژن درمانی دارای پتانسیل ریشه کن کردن HIV در افراد مبتلا به این ویروس است.
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۱۸:۴۲    
- همشهری آنلاین: پرسپولیس در هفته هجدهم لیگ برتر نتوانست در زمین بدون تماشاگر از سد تیم رده آخری نفت بگذرد و به تساوی رضایت داد.
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۱۸:۳۸    
- همشهری آنلاین: دیپلمات های غربی با افشای اختلاف نظر بین واشنگتن و اتحادیه اروپا درباره چگونگی واکنش نشان دادن به آشوب های ایران ...
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۱۸:۲۲    
- همشهری آنلاین: وزیر بهداشت با درخواست کتایون ریاحی، بازیگر سینما و تلویزیون، برای کمک به درمان 800 کودک ناشنوا موافقت کرد.
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۱۸:۰۶    
- همشهری آنلاین: حمید ابوطالبی مشاور رئیس جمهوری در یک رشته توئیت نسبت به اعتراضات اخیر و موضع گیری صورت گرفته در نمازهای جمعه واکنش نشان داد.
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۱۷:۵۳    
- همشهری آنلاین: سرمربی استقلال با بیان تیمش 778 دقیقه گل نخورده است گفت نمی دانم چرا هواداران ما که بلیط هم داشتند در ورزشگاه نبودند.
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۱۷:۵۳    
- همشهری آنلاین: آلبرتو فوجیموری رئیس جمهور سابق پرو که به جنایت علیه بشریت محکوم شده بود پس از عفو رئیس جمهور از زندان آزاد شد.
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۱۷:۴۷    
- همشهری آنلاین: گسترش فولاد تبریز در هفته هجدهم لیگ از سد سپید رود رشت گذشت و ذوب آهن نیز در یک بازی فشرده توانست پیکان را شکست دهد.
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۱۷:۳۲    
- همشهری آنلاین: دبیر کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه گفت: اگر ثابت شود که مسوولین ذیر بط عمدا اقدامات لازم را برای جلوگیری از فعالیت پایگاه های اینترنتی مربوط به اغتشاشگران و معاندین و تروریست ...
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۱۷:۲۱    
- همشهری آنلاین: اگر پست استیون اسپیلبرگ چند ماه دیگر در نودمین دوره مراسم اهدای جوایز اسکار بدرخشد ...
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۱۷:۱۸    
- همشهری آنلاین: گروه اوراسیا می گوید در صورتی که رهبران جهان فکری به حال کاهش بی سابقه مشروعیت خود نکنند جهان بار دیگر با یک بحران بزرگ مواجه خواهد شد.
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۱۷:۱۱    
- مادری در اقدامی عجیب، نقشه ربودن پسر 18 ساله اش را کشید و برای اجرای این سناریو، آدم ربا اجیر کرد.
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۱۷:۱۱    
- زنی پس از آنکه در اقدامی هولناک 2 فرزند پنج ماهه و 10 ساله اش را از طبقه پنجم بیرون انداخت، خودش نیز از پنجره بیرون پرید و جان باخت.
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۱۷:۰۵    
- همشهری آنلاین: معاون سیاسی و امنیتی استاندار لرستان گفت: اعضای تیم تروریستی منهدم شده در بروجرد با گروهک تروریستی منافقین در ارتباط بودند.
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۱۶:۵۶    
- همشهری آنلاین: وزارت وحدت کره جنوبی اعلام کرد که همسایه شمالی اش در پیامی رسمی پیشنهاد سئول برای از سرگیری مذاکرات میان دو کشور را پذیرفته و این مذاکرات ظرف چند روز آینده آغاز می شود.
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۱۶:۵۰    
- همشهری آنلاین: منوچهر اسماعیلی در 8 فروردین 1318 در کرمانشاه دیده به جهان گشود.
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۱۶:۴۶    
- همشهری آنلاین: تراکتورسازی و استقلال تهران در هفته هجدهم به تساوی بدون گل رسیدند اما حسینی دروازه بان استقلال رکورد بسته نگه داشتن دروازه در لیگ برتر را شکست.
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۱۶:۴۰    
- همشهری آنلاین: مسئولان شهری به منظور کاهش تردد اتومبیل های شخصی در مناطق پرتراکم، اقدام به تهیه طرحی می کنند که در مناطق تعیین شده شهری فقط تعداد خاصی از اتومبیل های شخصی که واجد شرایط هستند ...
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۱۶:۳۰    
- همشهری آنلاین: تاریخ شروع پخش فصل هشتم سریال بازی تاج و تخت به صورت رسمی اعلام شد.
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۱۶:۲۷    
- همشهری آنلاین: بارش برف سنگین و کم سابقه در استان های مختلف چین باعث لغو حرکت صدها پرواز و همچنین تاخیر و لغو برنامه هزاران قطار در چین شده است.
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۱۶:۲۷    
- همشهری آنلاین: بهترین های هر حوزه با شروع سال جدید میلادی در 12 ماه گذشته معرفی می شوند. نشریه ویک به سراغ برترین رمان های سال 2017 رفته است.
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۱۶:۲۷    
- همشهری آنلاین: جشنواره سی وششم فیلم فجر در حالی شروع می شود که برخی کارگردان های این دوره پس از گذشت بیش از یک دهه با اثری تازه به این رویداد می آیند و برخی دیگر هم دو سه دوره متوالی است که ...
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۱۶:۲۴    
- همشهری آنلاین: مدیران جشنواره فیلم کن کیت بلانشت را به ریاست هیات داوران بخش مسابقه رسمی این رویداد در سال 2018 برگزیدند تا او دوازدهمین زن در تاریخ 71 ساله کن باشد که این مسئولیت را بر عهده می ...
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۱۶:۲۰    
- همشهری آنلاین: بزرگداشت منوچهر اسماعیلی صداپیشه باسابقه سینمای ایران در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر برگزار می شود.
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۱۶:۲۰    
- همشهری آنلاین: مهران مدیری در کنسرت علیرضا عصار گفت: من شاهد بودم او شش، هفت سال خودخواسته در خانه نشست و فکر کرد؛ اصلا فکر نمی کردم بشود با این عظمت و درخشش برگشت.
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۱۶:۲۰    
- همشهری آنلاین: مدیرکل تجهیزات پزشکی وزارت بهداشت از بخش های مختلف بیمارستان جایگزین شهدای سرپل ذهاب (بانگر) و مراحل تجهیز بخش دیالیز این بیمارستان بازدید کرد.
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۱۶:۲۰    
- همشهری آنلاین: قائم مقام وزیر بهداشت، پس از بازدید سرزده از بیمارستان شهید رحیمی خرم آباد اظهار داشت: یکی از بزرگترین بخش های NICU کشور در این بیمارستان خدمات ارائه می دهد.
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۱۶:۰۷    
- همشهری آنلاین: رئیس اتحادیه جایگاه داران سوخت با اشاره به اینکه استفاده از کارت سوخت برای 11 سال پیش و کاری منسوخ است، گفت: ممکن است استفاده از کارت سوخت مقدمه دو نرخی شدن بنزین باشد ...
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۱۶:۰۰    
- همشهری آنلاین: حسین اشتری زاده شهر اصفهان است و از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس بوده که در عملیات های مختلفی حضور داشته است.
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۱۵:۴۱    
- همشهری آنلاین: وزارت امور خارجه آمریکا به طور رسمی کمک های امنیتی خود به پاکستان را به حالت تعلیق در آورد و اعلام کرد ...
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۱۵:۳۵    
- همشهری آنلاین: مصرف زدگی مفهومی است که در کشورهایی که شرایط رشد سرمایه داری در آنها فراهم باشد معنا پیدا می کند و لزوما به معنی مصرف بیشتر یا با کیفیت تر برخی اقلام مصرفی نیست ...
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۱۵:۲۸    
- همشهری آنلاین: سازمان ملل متحد اعلام کرده است که امروز جمعه 15 دی ماه شورای امنیت سازمان ملل برای گفت وگو در مورد خاورمیانه و اعتراضات اخیر ایران نشستی را برگزار می کند.
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۱۵:۲۵    
- همشهری آنلاین: عضو شورای شهر تهران درباره ضررده ترین سازمان شهرداری گفت: در حال حاضر سازمان فضای سبز سالی 1200 میلیارد، سازمان پسماند سالی 700 میلیارد هزینه می کند ...
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۱۴:۴۸    
- همشهری آنلاین: معاون فرهنگی وزیر علوم با بیان اینکه آماری از تعدادی از دانشجویانی که همچنان بازداشت هستند ندارد ...
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۱۴:۴۸    
- همشهری آنلاین: مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با اشاره به اینکه امروز 15 دی ماه سامانه بارشی از غرب وارد کشور می شود ...
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۱۴:۴۶    
- همشهری آنلاین: متقاضیان دریافت وام مسکن از این پس از طریق اوراق گواهی حق تقدم، دو گزینه در دو بانک پیش روی خود دارند که البته در مواردی با یکدیگر متفاوت است.
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۱۴:۳۶    
- همشهری آنلاین: باشگاه فوتبال اوسترشوندس ( stersunds Fotbollsklubb) که با نام اوسترشوندس اف کی شناخته می شود یک باشگاه فوتبال است
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۱۴:۳۳    
- همشهری آنلاین: معاون زنان و خانواده ریاست جمهوری ضمن ارائه تحلیل خود در خصوص بازداشت شدگان حوادث اخیر که اغلب جوانان هستند ...
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۱۴:۱۶    
- همشهری آنلاین: نماز جمعه 15 دی ماه در تهران به امامت آیت الله سید احمد خاتمی اقامه شد.
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۱۳:۵۳    
- همشهری آنلاین: معاون وزارت خارجه پیشین آمریکا با بیان این که اعتراض مردم ایران برای خودشان است و دولت ترامپ نباید به جای مردم ایران صحبت کند ...
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۱۳:۴۹    
- همشهری آنلاین: نمازگزاران تهرانی درواکنش به اقدامات مداخله جویانه برخی کشورها از جمله آمریکا در موضوع تجمعات اعتراضی اخیر که در کشور برگزار شد، راهپیمایی برگزار کردند.
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۱۲:۳۰    
- همشهری آنلاین: باشگاه فوتبال روبین کازان (Футбольный клуб Рубин Казань) یک باشگاه فوتبال در شهر قازان در روسیه است.
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۱۲:۰۸    
- همشهری آنلاین: گداها و بی خانمان های ویندسور، تا پیش از برگزاری مراسم ازدواج شاهزاده هری از خیابان های شهر جمع می شوند.
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۱۰:۴۴    
- همشهری آنلاین: قائم مقام معاونت حمل ونقل ترافیک شهرداری تهران جزئیان طرح ترافیک جدید را که قرار است از 15فرودین ماه سال آتی، درصورت اخذ مجوزهای لازم از مراکز قانونی اجرایی شود را تشریح کرد.
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۱۰:۳۴    
- همشهری آنلاین: وزارت خزانه داری آمریکا به بهانه اجرای قوانین منع اشاعه تسلیحات هسته ای و مبارزه با تروریسم، 3 فرد غیرایرانی و 5 شرکت ایرانی دیگر را تحریم کرد.
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۰۸:۵۵    
- همشهری آنلاین: ویزیت های منظم دندانپزشکی باید از سنین پایین شروع شود.
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۰۵:۲۵    
- همشهری آنلاین: فرش ساروق (فرش آهنی) را می شناسید. همان فرشی که نشان جهانی دارد؟
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۰۴:۱۹    
- همشهری آنلاین: مجله فرش را اینجا پهن کردیم تا روی آن بنشینیم و تا می توانیم از فرش حرف بزنیم. از همه تاروپودهایش. لینک های زیر همین مطلب را ببینید
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۰۳:۴۷    
- شعر طنز عبدالرضا صمدی: باز دارم می روم جای میز امتحان
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۰۱:۳۳    
- پیاده روهای پاییز رهگذران دلتنگی دارند
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۰۰:۲۲    
- همشهری آنلاین: ایمپلنت های دندانی جایگزین ریشه دندان هستند و پایه محکمی برای قرار دادن دندان ثابت یا دندان قابل برداشت ساخته شده به اندازه دندان طبیعی ایجاد می کنند.