سه شنبه ۱۵ خردادساعت ۱۸:۰۵Jun 2024 4
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزنامه همشهری 6 دی 1396 - hamshahrionline.ir

روزنامه همشهری 29 اسفند 1393 روزنامه همشهری 29 اسفند 1394 روزنامه همشهری 30 اسفند 1395 روزنامه همشهری 31 فروردین 1396 روزنامه همشهری 9 اردیبهشت 1396 روزنامه همشهری 8 خرداد 1396 روزنامه همشهری 31 تیر 1396 روزنامه همشهری 31 مرداد 1396 روزنامه همشهری 31 شهریور 1396 روزنامه همشهری 30 مهر 1396 روزنامه همشهری 30 آبان 1396 روزنامه همشهری 30 آذر 1396 روزنامه همشهری 30 بهمن 1396 روزنامه همشهری 29 اسفند 1396 روزنامه همشهری 1 دی 1396 روزنامه همشهری 2 دی 1396 روزنامه همشهری 3 دی 1396 روزنامه همشهری 4 دی 1396 روزنامه همشهری 5 دی 1396 روزنامه همشهری 6 دی 1396 روزنامه همشهری 7 دی 1396 روزنامه همشهری 8 دی 1396 روزنامه همشهری 9 دی 1396 روزنامه همشهری 10 دی 1396 روزنامه همشهری 11 دی 1396 روزنامه همشهری 12 دی 1396 روزنامه همشهری 13 دی 1396 روزنامه همشهری 14 دی 1396 روزنامه همشهری 15 دی 1396 روزنامه همشهری 16 دی 1396 روزنامه همشهری 17 دی 1396 روزنامه همشهری 18 دی 1396 روزنامه همشهری 19 دی 1396 روزنامه همشهری 20 دی 1396 روزنامه همشهری 21 دی 1396 روزنامه همشهری 22 دی 1396 روزنامه همشهری 23 دی 1396 روزنامه همشهری 24 دی 1396 روزنامه همشهری 25 دی 1396 روزنامه همشهری 26 دی 1396 روزنامه همشهری 27 دی 1396 روزنامه همشهری 28 دی 1396 روزنامه همشهری 29 دی 1396 روزنامه همشهری 30 دی 1396 
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۱۹:۰۸    
- همشهری آنلاین: سال 2017 در حالی به پایان می رسد که دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا در مقایسه با اسلافش رکورد رفتن به تعطیلات را در سال اول ریاستش شکست.
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۱۱:۱۵    
- همشهری آنلاین: محقق پژوهشکده علوم زمین با تاکید بر اینکه زلزله تهران چه از سوی مراکز تحقیقاتی بین المللی و چه از سوی مراکز داخلی پیش بینی نشده بود ...
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۰۸:۳۳    
- همشهری آنلاین: شهرداری منطقه 5 با همکاری ستاد مدیریت بحران شهر تهران، به منظور آگاه سازی و اطلاع رسانی به شهروندان و آموزش مقابله با بحران ...
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۰۷:۳۲    
- همشهری آنلاین: رئیس یازدهمین کنگره پزشکی لیزر ایران با اشاره به نگرش های افراطی نسبت به درمان های لیزری گفت: بیش از 50 تا 60 درصد درمان هایی که با لیزر انجام می شود اغراق آمیز است.
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۰۴:۳۴    
- همشهری آنلاین: رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست، گفت: عمده آلودگی هوای تهران به دلیل تردد کامیون ها و اتوبوس های فرسوده در سطح شهر است.
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۰۳:۳۷    
- همشهری آنلاین: رئیس پژوهشگاه علوم انتظامی و مطالعات اجتماعی نیروی انتظامی گفت: افرادی که دارای ایده و یا طرحی هستند می توانند با مراجعه به پژوهشکده صنعت که فعالیتش تعامل بین دانشگاه های صنعتی ...
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۲۳:۳۱    
- همشهری آنلاین: معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 19 از نصب 6 چراغ چشمک زن سولار درمعابرو بزرگراه های این منطقه در راستای افزایش ایمنی و مناسب سازی تقاطع ها خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۲۱:۵۷    
- همشهری آنلاین: دامپزشک پارک پردیسان که یوز ماده کشف شده در تهران را معاینه کرد، با بیان این که این یوز شرایط بازگشت به طبیعت را ندارد، گفت: احتمال تولید مثل این یوز با کوشکی وجود دارد.
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۲۱:۵۱    
- همشهری آنلاین: بازی هفته هفدهم فولاد برابر پرسپولیس یک حاشیه جذاب و پرسرو صدا داشت و آن حضور یک دختر با گریم و لباس مردانه در میان تماشاگران و در ورزشگاه غدیر اهواز بود.
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۲۱:۲۱    
- همشهری آنلاین: عضو جامعه روحانیت مبارز در گفتگویی به حکم صادر شده برای بقایی اشاره کرد و گفت:آقای بقایی به 15 سال حبس محکوم شده است.
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۲۱:۰۶    
- از غم نداشتنت و از خیال محال داشتنت ژاکتی بافته ام
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۲۱:۰۶    
- خبر یک درنای سیبری نر، آخرین بازمانده از جمعیت غربی درنای سیبری است که هرسال به تنهایی مهاجرت زمستانه ی خود را انجام می دهد ...
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۲۱:۰۶    
- داستان فریبا خانی: دوست داشتم یک روز هم که شده ساعت ها بیدارش کنند، اما هروقت ساعتی را کوک می کند یا تلفن همراهش را روی ساعتی تنظیم می کند که زنگ بزند،
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۲۱:۰۶    
- همشهری آنلاین: شهردار منظقه 5 طی دیداری با یوناتن بت کلیا دبیر کل انجمن جهانی آشوریان و نماینده آشوریان ایران در مجلس شورای اسلامی ...
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۲۱:۰۶    
- همشهری آنلاین: امانوئل ماکرون رئیس جمهوری فرانسه در تماس تلفنی با ملک سلمان بن عبدالعزیز شاه عربستان خواستار رفع کامل محاصره یمن شد.
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۲۱:۰۶    
- همشهری آنلاین: معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی درباره نحوه مواجهه با تخلفات علمی در دانشگاه آزاد، اظهار داشت: نظر قطعی رئیس دانشگاه و هیات رئیسه درباره اینگونه تخلفات پژوهشی ...
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۲۰:۱۸    
- همشهری آنلاین: قائم مقام معاون آموزشی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از توقف پذیرش دانشجوی پرستاری در حدود 10 واحد آموزشی دانشگاه آزاد و اخطار به حدود 50 دانشکده پرستاری دانشگاه آزاد به علت ضعف ...
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۲۰:۱۸    
- همشهری آنلاین: مدیر کل دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل وزارت نیرو در خصوص وضعیت سازه ها و تجهیزات آب، برق و فاضلاب تهران در شرایط وقوع زلزله توضیحاتی ارائه کرد.
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۲۰:۱۸    
- همشهری آنلاین: غلامرضا خواجه سروی به عنوان مدیرعامل مجمع جهانی اساتید مسلمان دانشگاه ها انتخاب شد.
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۹:۵۹    
- همشهری آنلاین: ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری کنونی روسیه به صورت رسمی به عنوان نامزد انتخابات ریاست جمهوری سال آینده (2018) این کشور ثبت نام کرد.
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۹:۵۹    
- همشهری آنلاین: روزنامه تایمز نوشت: دستکم 300 تن از شهروندان انگلیس که در گذشته به گروه تکفیری داعش پیوسته اند، از ترس سازمان های اطلاعاتی غرب، در ترکیه مخفی شده اند.
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۹:۵۹    
- همشهری آنلاین: مدیرکل امور حقوقی دانشگاه تهران گفت: 40 هزار متر مربع از املاک متعلق به دانشگاه تهران که بیش از 37 سال در دست متصرفین بود، پس گرفته شد.
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۹:۵۹    
- همشهری آنلاین: معاون اول رئیس جمهوری گفت: مردم نگران نباشند، دولت اجازه نخواهد داد مردم تحت تاثیر فشارهای قیمتی کالاها قرار بگیرند.
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۹:۵۶    
- همشهری آنلاین: آملی لاریجانی با بیان اینکه قوه قضاییه در فتنه 88 ایستادگی کرد و در فتنه های مشابه هم این چنین خواهد بود، گفت: قوه قضاییه با اقتدار خواهد ایستاد.
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۹:۵۶    
- همشهری آنلاین: ایو مورالس، رئیس جمهور بولیوی با انتقاد شدید از تصمیم گواتمالا در انتقال سفارت خود در فلسطین اشغالی از تل آویو به قدس در پیروی از آمریکا گفت ...
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۹:۱۵    
- همشهری آنلاین: زلزله پدیده ای طبیعی است که در طول تاریخ انسان ها برای مقابله و یا کاهش صدمات ناشی از آن به تجربیات و راه کار هایی رسیده اند
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۹:۰۲    
- همشهری آنلاین: مراسم نکوداشت استاد سیدعلی اکبر صنعتی نقش هنر در کرامت انسانی به بهانه فعالیت موزه این هنرمند پس از 10 سال برگزار و در آن بر ضرورت تبدیل موزه صنعتی به پایگاه فرهنگی و هنری تاکید ...
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۹:۰۲    
- همشهری آنلاین: متخصصان علوم پزشکی در آمریکا تاکید دارند که بلوغ زودرس در دختران می تواند بر سلامت روان آنان تاثیر منفی داشته باشد.
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۸:۵۶    
- همشهری آنلاین: دیجی کالا یک فروشگاه اینترنتی در ایران است که از سال 1386 پایه گذاری شده است.
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۸:۵۳    
- همشهری آنلاین: وین دیزل با کنار زدن همبازی خود در سریع و خشمگین حدود یک میلیارد و 600 میلیون دلار به حساب استودیوهای هالیوودی واریز کرد و پولسازترین بازیگر سینمای جهان در سال 2017 شد.
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۸:۵۰    
- همشهری آنلاین: معاون اول رئیس جمهوری گفت: عزم دولت بر استحکام بخشی بافت های فرسوده و ناکارآمد و مراکز مهم جمعیتی است.
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۸:۵۰    
- همشهری آنلاین: معاون پارلمانی رییس جمهوری گفت: رئیس جمهوری 11 دی براساس درخواست روسای کمیسیون های مختلف مجلس با آنها دیدار می کند.
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۸:۲۶    
- همشهری آنلاین: روزنامه ینی شفق در گزارشی اعلام کرد که آمریکا یک گروه تروریستی موسوم به جیش السوری الجدید ایجاد کرده و سه اردوگاه نظامی در مناطق حسکه و دیرالزور را در اختیار این گروه تروریستی قرار ...
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۸:۱۳    
- همشهری آنلاین: بهزاد عبدی سرگرم تولید موسیقی متن دارکوب در اوکراین است تا تازه ترین تجربه کارگردانی بهروز شعیبی برای نمایش در جشنواره فیلم فجر آماده شود.
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۸:۱۳    
- همشهری آنلاین: دادستان تهران با بیان ضرورت هماهنگی دستگاه ها در مبارزه با آسیب های اجتماعی گفت: این گونه نباشد که پلیس دستگیر یا جمع آوری کند ...
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۸:۱۱    
- همشهری آنلاین: همه می دانیم در کشوری زلزله خیز زندگی می کنیم و خطر ریزش ساختمان ها در هنگام زمین لرزه از خود آن وحشتناکتر است پس شاید بد نباشد درباره فناوریهای امروزی مقاوم سازی بیشتر بدانیم.
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۷:۱۶    
- همشهری آنلاین: سرد شدن انگشتان دست ها و پاها در زمستان طبیعی است اما برخی همیشه دست و پای سردی دارند و با پوشیدن دستکش و جوراب ضخیم هم سردی از بین نمی رود.
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۷:۱۶    
- همشهری آنلاین: نماینده ویژه وزیر بهداشت گفت: هیچ موردی از مرگ بر اثر سرما زدگی یا خودکشی در مناطق زلزله زده غرب کشور مشاهده و ثبت نشده است.
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۷:۱۰    
- همشهری آنلاین: سخنگوی نیروی انتظامی آخرین جزییات درگیری شب گذشته در جاجرود را بیان کرد.
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۶:۵۶    
- همشهری آنلاین: نامزدهای نهایی بخش رمان و داستان بلند دهمین جایزه ادبی جلال آل احمد در فاصله 10 روز تا زمان برگزاری مراسم اختتامیه و برگزیدگان این دوره معرفی شدند.
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۶:۵۶    
- همشهری آنلاین: موشه یعلون وزیر سابق جنگ رژیم صهیونیستی اعتراف کرد که وی کسی بوده که زمینه سازی ترور خلیل الوزیر ابو جهاد یکی از فرماندهان جنبش فتح را فراهم کرده است.
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۶:۵۶    
- همشهری آنلاین: وزیر نفت با انتقاد از صدا و سیما برای انتشار اخبار منفی گفت: در موعد مقرر با موفقیت مهار شد.
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۶:۵۶    
- همشهری آنلاین: نتایج یک نظرسنجی نشان می دهد که حدود نیمی از مردم آلمان خواستار کناره گیری آنگلا مرکل از مقام صدراعظمی این کشور تا پیش از انتخابات بعدی در سال 2021 هستند.
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۶:۵۶    
- همشهری آنلاین: وزارت صنعت، معدن و تجارت در اطلاعیه ای خبر تعطیلی یا در شرف تعطیل بودن کارخانه کیان تایر را کذب محض خواند و اعلام کرد این کارخانه با حمایت هیات حمایت از صنایع کماکان در حال تولید ...
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۶:۵۶    
- همشهری آنلاین: ارزش قیمت گذاری سردار آزمون طی ماه های اخیر با افت دو میلیون یورویی مواجه شده است.
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۶:۰۱    
- همشهری آنلاین: نماینده مردم پاوه، جوانرود، ثلاث باباجانی و روانسر در مجلس گفت: کمک به مناطق زلزله زده را سیاسی و جناحی کرده اند اما این مسئله برای هیچ کسی قابل قبول نیست.
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۶:۰۱    
- همشهری آنلاین: رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار مسئولان و اعضای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سراسر کشور ضمن گرامی داشت سالگرد نهم دی از همراهی خواسته یا ناخواسته برخی افراد با اهداف دشمن به شدت ...
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۵:۵۵    
- همشهری آنلاین: مدیر مجموعه جهانی کاخ گلستان اعلام کرد: تعدادی از آثار موزه ای کاخ جهانی گلستان که احتمال خطر برای آنها در هنگام وقوع حوادث طبیعی مانند زلزله وجود دارد ...
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۵:۴۸    
- همشهری آنلاین: وزیر کشور به مردم توصیه کرد که هنگام وقوع زلزله در محدوده منازل خود باقی بمانند تا هم امدادرسانی به حادثه دیدگان احتمالی با سرعت بیشتری انجام و هم از ایجاد فرصت برای دزدان جلوگیری ...
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۵:۲۷    
- همشهری آنلاین: کارتینگ یا مسابقه کارتینگ نوعی از ورزش موتوری با خودروهای چرخ باز است
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۵:۱۴    
- همشهری آنلاین: جلسه ستاد تنظیم بازار ظهر امروز (چهارشنبه 6 دی ماه) به ریاست معاون اول رییس جمهور برگزار شد.
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۴:۱۹    
- همشهری آنلاین: فرزند رییس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره جزییات مصوبه هیات دولت برای تبدیل شدن منزل آیت الله هاشمی رفسنجانی به خانه موزه توضیح داد.
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۴:۱۶    
- همشهری آنلاین: شرکت ملی پست در راستای تاکید وزیر ارتباطات و به منظور تسهیل در ارایه خدمات مربوط به کارت هوشمند ملی و رفاه حال شهروندان ...
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۳:۴۲    
- همشهری آنلاین: گمرک ایران مصوبه هیات وزیران درباره اصلاح تعرفه واردات تخم مرغ به 5 درصد را به گمرکات اجرایی کشور ابلاغ کرد.
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۳:۲۴    
- همشهری آنلاین: شرکت روستک روسیه اعلام کرد، ارزش قرارداد روسیه و ترکیه برای انتقال سامانه موشکی اس 400 به این کشور به حدود 2.5 میلیارد دلار می رسد.
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۳:۲۴    
- همشهری آنلاین: در طول 26 سال فعالیت محک، 58 درصد از کودکان مبتلا به سرطان در فاز تحت درمان قرار دارند، 23 درصد بهبود پیدا کرده کرده اند.
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۳:۰۲    
- همشهری آنلاین: ارزش سهام شرکت اپل و تامین کنندگان این شرکت این هفته و پس از آنکه چند تحلیلگر بازار پیش بینی کاهش تقاضا برای آی فون ایکس این شرکت را کردند، کاهش پیدا کرد.
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۳:۰۲    
- همشهری آنلاین: مسئول شبکه لرزه نگاری استان کرمانشاه گفت: بعید است زلزله های اخیر تهران و "هجدک" کرمان ناشی از زلزله 7.3 ریشتری کرمانشاه باشد.
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۳:۰۲    
- همشهری آنلاین: رسانه های روسیه گزارش دادند این کشور ،هم زمان با افزایش تنش ها در دریای شمال، اقدام به آزمایش یک تکنولوژی جدید برای موشک های بالستیک قاره پیما کرده که به آنها اجازه عبور از سیستم ...
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۳:۰۲    
- همشهری آنلاین: چهارشنبه 6 دی ماه در حالی که قیمت نفت و مس به قله های چندساله خود جهش کردند و باعث تقویت چشم انداز رشد اقتصادی و بهبود تورم در آینده شدند، سهام آسیایی رشد کرد.
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۲:۳۲    
- همشهری آنلاین: طلا در معاملات چهارشنبه 6 دی ماه که ارزش دلار ثابت ماند و بازارهای سهام صعودی بودند، اندکی کاهش قیمت یافت و از بالاترین رکورد سه هفته اخیر عقب نشینی کرد.
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۲:۳۲    
- همشهری آنلاین: آژانس های مجری قانون فدرال آمریکا، تندروهای بومی و نه عوامل تروریستی آموزش دیده را اصلی ترین تهدید تروریستی 2018 قلمداد می کنند.
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۲:۲۹    
- همشهری آنلاین: رئیس پلیس پایتخت گفت: بنا بر تدبیر فرمانده ناجا کسانی که غفلتا شئونات اسلامی را رعایت نمی کنند دیگر به بازداشتگاه ها نمی روند و پرونده برایشان تشکیل نمی شود بلکه در کلاس های آموزشی ...
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۲:۲۳    
- همشهری آنلاین: گرد و خاک تبصره 18 لایحه بودجه سال 1397 که از افزایش قیمت حامل های انرژی از جمله بنزین خبر می داد بعد از حدود 17 روز هنوز نخوابیده و به نظر می رسد صدای اعتراض مردم به افزایش قیمت ...
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۲:۱۷    
- همشهری آنلاین: گزارشی جدید از هفت مطالعه که روی دو هزار نفر داوطلب زن و مرد انجام گرفته اند نشان می دهد مردها و زن ها رفتارهای دوستدار محیط زیست را با رفتار های زنانه مرتبط می دانند.
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۲:۰۱    
- همشهری آنلاین: رئیس کمیسیون عمران و حمل ونقل شورای شهر تهران گفت: بازنگری در طرح ترافیک توسط شورای شهر ...
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۱:۵۸    
- همشهری آنلاین: جلسه ستاد مدیریت بحران شهر تهران بامداد امروز به ریاست شهردار تهران به منظور بررسی و هماهنگی اقدامات پس از پس لرزه 4.2 ریشتری شب گذشته ملارد برگزار شد.
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۱:۵۸    
- همشهری آنلاین: شهردار تهران با اشاره به تهیه نقشه تخلیه امن اضطراری تاکید کرد: برای هر محله تهران نقشه ای را تهیه کردیم که در سایت شهرداری تهران موجود است ...
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۱:۵۸    
- همشهری آنلاین: رئیس کمیته میراث فرهنگی شورای شهر تهران از نام گذاری تونل آرش- اسفندیار به نام مصدق خبر داد و گفت: این نامگذاری در نوبت بررسی در صحن علنی شورای شهر است.
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۱:۵۸    
- همشهری آنلاین: رئیس سازمان حج و زیارت در راس هیات رسمی به منظور مذاکره با مسئولان حج عربستان پیرامون حج سال 97 عازم عربستان می شود.
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۱:۰۴    
- همشهری آنلاین: معلولیت های شدید و خیلی شدید، نکته ای بود که در جلسه مجلس، مرکز توجه نمایندگان قرار گرفت ...
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۰:۵۵    
- همشهری آنلاین: یک تحقیق نشان داد که دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا نزدیک یک سوم از زمان ریاست جمهوری اش را در املاک خود بوده است.
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۰:۴۹    
- همشهری آنلاین: باکتری ها موجودات بسیار کوچکی هستند، اما مانند هر موجود زنده دیگری محدودیت هایی دارند که یکی از این محدودیت ها، برف و یخ های قطبی است.
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۰:۱۹    
- همشهری آنلاین: به زودی با آغاز مجدد ثبت سفارش جدید برای واردات خودرو شاهد ترکیدن حباب قیمتی و کاهش نرخ این محصولات در بازار خواهیم بود.
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۰:۱۳    
- همشهری آنلاین: رئیس جمهور سابق پرو از مردم کشورش به خاطر جرایمی که دولتش در دهه 90 میلادی انجام داده، عذرخواهی کرد.
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۰:۱۰    
- همشهری آنلاین: نمایندگان مجلس شورای اسلامی کلیات و جزئیات طرح اعلام قدس شریف به عنوان پایتخت همیشگی فلسطین را بدون رای مخالف و ممتنع به تصویب رساندند.
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۰:۰۶    
- همشهری آنلاین: نخست وزیر عراق تاکید کرد که انتخابات پارلمانی باید در موعد مقرر برگزار شود.
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۰:۰۳    
- همشهری آنلاین: به پیشنهاد مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران و موافقت استاندار تهران، مدارس اسلامشهر، چهاردانگه، بهارستان و رباط کریم تعطیل شدند.
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۰:۰۳    
- همشهری آنلاین: دومین روز مسابقات لیگ دوچرخه سواری بانوان پایان یافت و نمایندگان استان هرمزگان موفق به کسب 13 مدال شدند.
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۰:۰۳    
- همشهری آنلاین: رئیس مجلس درواکنش به اعتراض نمایندگان نسبت به تعطیلات دوهفته ای مجلس در زمان بررسی لایحه بودجه درکمیسیون تلفیق گفت ...
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۰۹:۳۶    
- همشهری آنلاین: آمریکا اعلام کرد، دو مقام شناخته شده کره شمالی را که از عوامل اصلی برنامه موشکی این کشور محسوب می شوند، تحریم کرده است.
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۰۹:۳۳    
- همشهری آنلاین: زلزله 4.2 ریشتری بامداد چهارشنبه البرز یک کشته و57 مصدوم برجای گذاشت.
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۰۹:۲۳    
- همشهری آنلاین: تیتر یک روزنامه های صبح ایران اختصاص دارد به موضوع هایی مانند صحبت های سخنگوی دولت، نظر آیت الله مکارم شیرازی درباره بانک ها، حذف بیمه 160 دارو، روغن پالم ...
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۰۹:۲۳    
- همشهری آنلاین: تیتر یک روزنامه های ورزشی صبح ایران به دیدار علی دایی با وزیر مسکن برای ساخت خانه های چند روستا در منطقه زلزله زده، صحبت های نیکبخت، وضعیت مالی پرسپولیس ...
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۰۹:۲۳    
- همشهری آنلاین: پس از زلزله،گفتگوی میان احزاب سیاسی و ... از جمله موضوعاتی بودند که در ستون سرمقاله برخی از روزنامه های چهارشنبه-6 دی-جای گرفتند.
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۰۸:۵۰    
- همشهری آنلاین: تازه ترین شماره توسعه مهندسی بازار برای سال یازدهم، شماره 58، آذر و دی ماه 1396 منتشر شد.
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۰۴:۱۲    
- همشهری آنلاین: معاون آمادگی و مقابله سازمان مدیریت بحران کشور زمین لرزه 4.2 ریشتری که در ساعات اولیه 6 دی ماه مرز دو استان تهران و البرز را لرزانده بود ...
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۰۴:۰۰    
- همشهری آنلاین: رئیس مدیریت بحران شهر تهران گفت: هیچ خطری گسل های تهران را تهدید نکرده است.
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۰۳:۴۲    
- همشهری آنلاین: استاندار تهران گفت: همه ستادهای بحران آماده باش هستند و مردم خبرها را از منابع رسمی پیگیری کنند.
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۰۲:۱۷    
- همشهری آنلاین: سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور از اعزام تیم های ارزیاب به مناطق زلزله زده خبر داد و گفت: براساس گزارش های اولیه این زمین لرزه هیچ مورد خسارت مالی و جانی نداشته است.
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۰۲:۱۷    
- همشهری آنلاین: مردم تهران در صف های طولانی پمپ های بنزین اخبار زمین لرزه را از شبکه های موبایلی پیگیری می کنند.
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۰۲:۰۹    
- همشهری آنلاین: محمدعلی نجفی شهردار تهران گفت: طبق اطلاعات دریافتی از سازمان مدیریت بحران، زلزله رخ داده مربوط به گسل مشکین دشت- اشتهارد و پس لرزه زمین لرزه هفته گذشته است.
همشهری   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۰۱:۵۰    
- همشهری آنلاین: حوالی ساعت 1:00 بامداد چهارشنبه (6 دی ماه) لرزش خفیفی در برخی نقاط تهران احساس شد.