سه شنبه ۲۵ اردیبهشتساعت ۰۷:۳۸May 2024 14
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزنامه همشهری 27 دی 1399 - hamshahrionline.ir

روزنامه همشهری 29 اسفند 1393 روزنامه همشهری 29 اسفند 1394 روزنامه همشهری 30 اسفند 1395 روزنامه همشهری 29 اسفند 1396 روزنامه همشهری 27 اسفند 1397 روزنامه همشهری 21 مهر 1398 روزنامه همشهری 31 فروردین 1399 روزنامه همشهری 31 اردیبهشت 1399 روزنامه همشهری 31 خرداد 1399 روزنامه همشهری 31 تیر 1399 روزنامه همشهری 30 مرداد 1399 روزنامه همشهری 31 شهریور 1399 روزنامه همشهری 30 مهر 1399 روزنامه همشهری 30 آبان 1399 روزنامه همشهری 30 آذر 1399 روزنامه همشهری 30 بهمن 1399 روزنامه همشهری 1 دی 1399 روزنامه همشهری 2 دی 1399 روزنامه همشهری 3 دی 1399 روزنامه همشهری 4 دی 1399 روزنامه همشهری 5 دی 1399 روزنامه همشهری 6 دی 1399 روزنامه همشهری 7 دی 1399 روزنامه همشهری 8 دی 1399 روزنامه همشهری 9 دی 1399 روزنامه همشهری 10 دی 1399 روزنامه همشهری 11 دی 1399 روزنامه همشهری 12 دی 1399 روزنامه همشهری 13 دی 1399 روزنامه همشهری 14 دی 1399 روزنامه همشهری 15 دی 1399 روزنامه همشهری 16 دی 1399 روزنامه همشهری 17 دی 1399 روزنامه همشهری 18 دی 1399 روزنامه همشهری 19 دی 1399 روزنامه همشهری 20 دی 1399 روزنامه همشهری 21 دی 1399 روزنامه همشهری 22 دی 1399 روزنامه همشهری 23 دی 1399 روزنامه همشهری 24 دی 1399 روزنامه همشهری 25 دی 1399 روزنامه همشهری 26 دی 1399 روزنامه همشهری 27 دی 1399 روزنامه همشهری 28 دی 1399 روزنامه همشهری 29 دی 1399 روزنامه همشهری 30 دی 1399 
همشهری   ۱۳۹۹/۱۰/۲۹ - ۱۵:۲۶    
هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز (دوشنبه 29 دی) با کاهش 330 هزار تومانی نسبت به روز شنبه (27 دی) 9 میلیون و 850 هزار تومان معامله شد.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۰/۲۹ - ۱۳:۲۱    
جایزه بهترین بازیگر مرد جشنواره اسکرین پاور انگلستان به مجید پتکی برای بازی در فیلم کوتاه دیگری رسید.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۰/۲۹ - ۱۱:۰۲    
مریم سعیدپور عکاس ایرانی با مجموعه عکس قرنطینه توانست جایزه اصلی فستیوال بین المللی رسانه های تصویری جوانان میهودو ژاپن را از آن خود کند.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۰/۲۹ - ۱۱:۰۱    
کتابخانه و موزه ملی ملک، خدمات رسانی فرهنگی به گردشگران، دوستداران کتاب و پژوهشگران را از روز دوشنبه 29 دی 1399 خورشیدی در روزهای زوج (شنبه، دوشنبه، چهارشنبه) از سرمی گیرد.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۰/۲۹ - ۰۰:۱۷    
مزاحمت آمریکا برای دیپلمات های ایرانی در سازمان ملل 2روز مانده به پایان دولت ترامپ مسئولان وزارت خارجه ایران را بر آن داشت تا از طریق سفارت سوئیس در ایران به دولت آمریکا هشدار بدهند ...
همشهری   ۱۳۹۹/۱۰/۲۹ - ۰۰:۱۷    
عماد افروغ، جامعه شناس و استاد دانشگاه می گوید فراموشی مردم یعنی بین قدرت سیاسی و قدرت اجتماعی فاصله ایجاد کردن که این مسئله زمینه مساعد برای بحران، شورش و آشوب است ...
همشهری   ۱۳۹۹/۱۰/۲۹ - ۰۰:۱۷    
فیفا با بررسی پرونده نیکولای بودوروف، باشگاه استقلال را به پرداخت نزدیک به 140هزار دلار محکوم کرد. مسئولان استقلال دفاعیات خود را در قبال این بازیکن ارائه کردند اما مورد پذیرش قرار نگرفت و باید تا یک ...
همشهری   ۱۳۹۹/۱۰/۲۹ - ۰۰:۱۷    
تالاب بین المللی میانکاله، میزبان همیشگی پرنده های مهاجر و بومی عکس: میزان / مهدی محبی پور
همشهری   ۱۳۹۹/۱۰/۲۸ - ۰۹:۵۰    
وندی شرمن (Wendy R. Sherman) در ژوئن 1949 در مریلند در ایالات متحده آمریکا در خانواده ای یهودی به دنیا آمد. وی در دولت جو بایدن به عنوان قائم مقام وزیر امور خارجه معرفی شد.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۰/۲۸ - ۰۰:۳۱    
شبکه خبری فاکس نیوز به نقل از مقام های آمریکایی مدعی شد دست کم یک موشک بالستیک شلیک شده در رزمایش سپاه پاسداران ایران در فاصله 100 مایلی ناو هواپیمابر یواس اس نیمیتس و ناوگروه همراه آن در اقیانوس هند ...
همشهری   ۱۳۹۹/۱۰/۲۸ - ۰۰:۲۲    
مدیرکل دفتر سلامت و تندرستی آموزش و پرورش با اشاره به اینکه بازگشایی مدارس محدود و صرفاً برای گروه کوچکی از دانش آموزان است، گفت: در این شرایط امکان اجرای دقیق دستورالعمل های بهداشتی وجود دارد.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۰/۲۸ - ۰۰:۱۵    
مراسم عزاداری شب شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها شامگاه شنبه با حضور رهبر انقلاب اسلامی در حسینیه امام خمینی(ره) برگزار شد.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۰/۲۷ - ۲۳:۰۷    
رئیس انستیتو پاستور ایران آخرین وضعیت تولید واکسن های کرونای تولید داخل را تشریح کرد.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۰/۲۷ - ۲۲:۴۰    
بازیکن تیم فوتبال استقلال به حمایت هواداران آبی پوش از خودش واکنش نشان داد.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۰/۲۷ - ۲۲:۳۷    
لیونل مسی، کاپیتان آرژانتینی بارسلونا که در بازی نیمه نهایی جام حذفی دچار مصدومیت شده بود، در تمرینات این تیم حضور یافت.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۰/۲۷ - ۲۲:۳۲    
مهدی ترابی با وجود گلزنی در بازی های اخیر اما از دید یک رسانه معتبر قطری در لیست خروج العربی قرار دارد.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۰/۲۷ - ۲۲:۱۶    
یک شرکت ژاپنی مدعی است که با ساخت یک دستبند پایش 24 ساعته و غیرتهاجمی میزان قند خون بزرگترین مشکل افراد دچار دیابت را حل کرده است.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۰/۲۷ - ۲۲:۰۱    
انواع مختلفی از آزمون شخصیت وجود دارد؛ اگرچه بسیاری از آنها مختصر و دقیق هستند اما یک تست شخصیت خوب،نه تنها سرگرم کننده، بلکه آموزنده نیز است. یکی از محبوب ترین انواع این تست ها، تخیل تصویری است:
همشهری   ۱۳۹۹/۱۰/۲۷ - ۲۱:۵۳    
تزریق واکسن ایرانی تولیدی ستاد اجرایی فرمان امام به گروه چهارم داوطلبان از 30 دی ماه آغاز می شود.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۰/۲۷ - ۲۱:۴۷    
استاندار گیلان گفت: گیلان وضعیت کرونایی شکننده ای دارد و ورود مسافران به این استان ممنوع است.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۰/۲۷ - ۲۱:۲۱    
جو بایدن، رئیس جمهوری برگزیده آمریکا در فاصله چهار روز تا ورود به کاخ سفید جانشین وزیر امور خارجه و سخنگوی دستگاه دیپلماسی ایالات متحده را معرفی کرد.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۰/۲۷ - ۲۱:۱۶    
مغزهای خوراکی یا آجیل سرشار از کالری و چربی های سالم هستند، بنابراین ممکن است به فکرتان نرسد که بتوانید با آنها وزنتان را کم کنید.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۰/۲۷ - ۲۰:۲۳    
رئیس اتاق فکر ستاد کرونا در کلانشهر تهران گفت: هنوز از مرحله خطر بیماری کرونا عبور نکردیم و هیچ شرکتی هنوز مرحله سوم، اثربخشی از مراحل تولید واکسن را طی نکرده است ...
همشهری   ۱۳۹۹/۱۰/۲۷ - ۲۰:۰۸    
سازمان انرژی اتمی ایران در پاسخ به بیانیه سه کشور اروپایی ابراز امیدواری کرد آژانس بین المللی انرژی اتمی با پرهیز از ذکر جزئیات غیر ضروری در گزارش های خود از بروز زمینه های سوء تفاهم جلوگیری کند.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۰/۲۷ - ۱۹:۴۰    
برخی از ساکنان جزیره بوتون در اندونزی به دلیل مبتلا بودن به سندروم واردنبرگ زیباترین و شگفت انگیزترین و مسحورکننده ترین چشم های جهان را دارند.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۰/۲۷ - ۱۸:۴۵    
سازمان هواشناسی نسبت به نفوذ سامانه بارشی، وزش باد شدید، کاهش شدید دما در نقاط مختلف کشور و افزایش تلاطم و ارتفاع امواج در دریای خزر و خلیج فارس هشدار داد.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۰/۲۷ - ۱۸:۳۹    
استاندار هرمزگان گفت: هیچ گونه خدماتی در بوستان ها، سواحل و همچنین در بنادر پل و چارک برای انتقال خودرو گردشگران به جزایر قشم و کیش ارائه نمی شود.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۰/۲۷ - ۱۸:۲۶    
خبرنگار سرشناس عربستانی اعلام کرد که مرحله انتخابی جام جهانی 2022 به صورت متمرکز و به میزبانی قطر در ماه ژوئن برگزار خواهد شد.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۰/۲۷ - ۱۸:۲۳    
دونالد ترامپ روز 20 ژانویه (اول بهمن) در آخرین روز ریاست جمهوری هنگام ترک کاخ سفید چمدان اتمی حاوی کدهای سلاح هسته ای را با خودش می برد.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۰/۲۷ - ۱۸:۱۳    
رابرت دنیرو به گروه بازیگران فیلم جدید دیوید اوراسل پیوست.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۰/۲۷ - ۱۸:۰۳    
مدیر خانه موزه انتظامی اعلام کرد با توجه به شرایط فعلی تئاتر این مکان هنری تا سال 1400 میزبان اجراهای نمایشی نخواهد بود و تمام برنامه های خود را به صورت مجازی برگزار می کند.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۰/۲۷ - ۱۸:۰۲    
استاندار تهران با اشاره به لزوم برگزار نشدن مراسم و تجمع در شرایط کرونا گفت: برگزاری هر گونه تجمع طبق مصوبه ستاد ملی کرونا و ستاد کرونا استان تهران ممنوع است و از این رو هیچ گونه تجمعی در ایام فاطمیه ...
همشهری   ۱۳۹۹/۱۰/۲۷ - ۱۸:۰۱    
مسئول واحد پیش بینی هواشناسی استان مرکزی گفت: از فردا 28 دی با وزش باد انتظار می رود تا پایان هفته آلودگی هوای جدی در اراک نداشته باشیم.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۰/۲۷ - ۱۷:۵۹    
نخستین کنفرانس بین المللی برخط رقص قلم؛ در راه ابریشم دوم بهمن 1399 افتتاح و در سه روز و شش بخش برگزار می شود.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۰/۲۷ - ۱۷:۵۰    
تایمز ژاپن در گزارشی از احتمال بالای لغو بازی های المپیک توکیو به خاطر اوج گرفتن دوباره ویروس کرونا نوشت.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۰/۲۷ - ۱۷:۴۵    
با فعالیت مستمر اکیپ های شناسایی، 724 فقره انشعاب غیرمجاز آب در هفته گذشته در سیستان و بلوچستان کشف شد.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۰/۲۷ - ۱۷:۴۴    
رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بافق از ممنوع بودن ورود خودروهای آفرود به عرصه های طبیعی این شهرستان استان یزد خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۰/۲۷ - ۱۷:۳۹    
دارنده نزدیک به 50 مدال طلای المپیک و جهان به قدری افسرده شده که احتمال خودکشی اش وجود دارد
همشهری   ۱۳۹۹/۱۰/۲۷ - ۱۷:۲۷    
تاریخ اکران فیلم تحسین شده سرزمین آواره ها ساخته کلویی ژائو که تا اینجا پیشتاز فصل جوایز بوده است، اعلام شد.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۰/۲۷ - ۱۷:۲۷    
هند روز شنبه کارزار واکسیناسیون همگانی کرونا که احتمالا بزرگترین برنامه در نوع خود در جهان است را با ایمن سازی کارکنان بهداشتی شروع کرد و به رده کشورهای ثروتمندتری پیوست که در حال انجام این اقدام ...
همشهری   ۱۳۹۹/۱۰/۲۷ - ۱۷:۱۸    
فرماندار عجب شیر از توزیع کالاهای اساسی تنظیم بازار به صورت محله محور در این شهرستان آذربایجان شرقی خبر داد و گفت: هدف از این اقدام جلوگیری از ازدحام مردم در مراکز عرضه است.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۰/۲۷ - ۱۶:۵۴    
آرمین لاشِت در 1961 در آخن به دنیا آمد. او در 16 ژانویه 2021 رئیس حزب دموکرات مسیحی آلمان و جانشین آنگلا مرکل شد.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۰/۲۷ - ۱۶:۳۷    
فرانسه، انگلیس و آلمان روز شنبه در بیانیه ای درباره اقدام ایران در تولید سوخت بر پایه اورانیوم فلزی برای یک رآکتور پژوهشی هشدار دادند.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۰/۲۷ - ۱۶:۳۵    
مدیر کل مدیریت بحران استانداری اردبیل گفت: تندباد روز جمعه 27 دی در شهرستان های مشگین شهر و گرمی موجب قطعی برق، تخریب خانه ها و مبلمان شهری و آسیب رسیدن به مزارع و دام ها شد.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۰/۲۷ - ۱۶:۰۷    
بودوروف تنها چند بازی در ترکیب استقلال به میدان رفت که عملکرد ضعیفی در این تیم داشت. او از خریدهای فرهاد مجیدی بعد از جدایی استراماچونی بود.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۰/۲۷ - ۱۶:۰۱    
جلسات خانگی و احیای سنت حسنه روضه های خانگی در ایام فاطمیه پررنگ تر و باشکوه تر از همیشه در تبریز، مرکز استان آذربایجان شرقی برگزار می شود.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۰/۲۷ - ۱۵:۵۵    
کتاب صوتی من و جز من نوشته غلامحسین ابراهیمی دینانی چهره ماندگار و استاد بازنشسته فلسفه دانشگاه تهران منتشر شد.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۰/۲۷ - ۱۵:۵۲    
شرکت هوآوی توسعه جاده های هوشمند در چین را بر عهده گرفته است. این جاده های هوشمند تعامل بسیار خوبی با خودروهای خودران خواهند داشت.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۰/۲۷ - ۱۵:۵۲    
فرمانده انتظامی شهرستان دهلران از دستگیری 4 شکارچی غیرمجاز در بخش سراب میمه شهرستان دهلران در استان ایلام خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۰/۲۷ - ۱۵:۴۴    
ماراتن گزینش جانشین آنگلا مرکل در ریاست حزب دموکرات مسیحی آلمان به پایان رسید و آرمین لاشِت 59 ساله به این سمت برگزیده شد.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۰/۲۷ - ۱۵:۴۲    
رچب طیب اردوغان،رئیس جمهور ترکیه نخستن دوز واکسن کرونای چینی کروناواک را در بیمارستانی در آنکارا پایتخت این کشور دریافت می کند.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۰/۲۷ - ۱۵:۳۶    
سعید نمکی، وزیر بهداشت و علیرضا رئیسی، سخنگوی ستاد ملی کرونا در جلسه امروز ستاد تصاویری از صف خودروهای غیربومی برای ورود به جزیره قشم از راه دریا و همچنین تجمع های دو روز گذشته در قم نشان دادند.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۰/۲۷ - ۱۵:۲۴    
فاز جدید طرح شهید سلیمانی ویژه بیماریابی و مقابله محله محور با شیوع ویروس کرونا، با همکاری اصناف در سطح منطقه 6 تهران اجرا می شود.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۰/۲۷ - ۱۵:۲۰    
مراسم تحلیف جوزف بایدن، چهل و ششمین رئیس جمهوری تاریخ ایالات متحده روز چهارشنبه 20 ژانویه 2021 در میان شدیدترین تدابیر امنیتی با شعار آمریکای متحد در واشنگتن دی سی برگزار می شود.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۰/۲۷ - ۱۵:۱۱    
مدیرکل دفتر آموزش های فنی و حرفه ای و کاردانش وزارت آموزش و پرورش گفت: باید توجه داشت که اجرای دروس کارگاهی ...
همشهری   ۱۳۹۹/۱۰/۲۷ - ۱۵:۰۹    
معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران از پیشرفت 60 درصدی عملیات احداث بزرگ ترین تونل مدیریت سیلاب غرب پایتخت خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۰/۲۷ - ۱۴:۳۵    
هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز شنبه 27 دی ماه با کاهش 400 هزار تومانی نسبت به روز پنجشنبه گذشته 10 میلیون و 180 هزار تومان معامله شد.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۰/۲۷ - ۱۴:۲۲    
رئیس شعبه پنجم بدوی تعزیرات حکومتی یاسوج از محکوم شدن 2 نفر از کارمندان یکی از بانک های مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۰/۲۷ - ۱۴:۲۰    
رئیس دادگستری شهرستان ساوجبلاغ از آزادسازی 120 هکتار از اراضی زراعی تغییر کاربری یافته این شهرستان به ارزش 12 هزار میلیارد ریال در چند روز اخیر خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۰/۲۷ - ۱۴:۱۸    
پیکرهای پاک 5 شهید گمنام دوران دفاع مقدس امروز شنبه 27 دی 99 در شهرستان های شیراز، گراش و فسا تشییع و به خاک سپرده شدند.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۰/۲۷ - ۱۴:۱۵    
سخنگوی وزارت بهداشت از فوت 96 بیمار کووید-19 در 24 ساعت گذشته خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۰/۲۷ - ۱۴:۱۰    
ستاره سوئدی میلان یکی از همبازی های جدیدش را به خاطر دستکش پوشیدن سرزنش کرد.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۰/۲۷ - ۱۴:۰۹    
نتایج رئال با زیدان در چند فصل اخیر برای هواداران این تیم زیاد راضی کننده نبوده، همین چند روز قبل بود که تیم پرآوازه اسپانیایی جام حذفی را از دست داد ...
همشهری   ۱۳۹۹/۱۰/۲۷ - ۱۴:۰۵    
رئیس پلیس آگاهی البرز اعلام کرد سارقی که زن 65 ساله همسایه را در منطقه اسلام آباد کرج به قتل رسانده بود، در استان تهران دستگیر شد.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۰/۲۷ - ۱۳:۳۹    
همزمان با سقوط میزان محبوب بودن دانلد ترامپ به زیر 30 درصد در فاصله کمتر از چهار روز تا خروج او از کاخ سفید ...
همشهری   ۱۳۹۹/۱۰/۲۷ - ۱۳:۳۷    
سازمان لیگ برنامه مسابقات لیگ برتر تا پایان نیم فصل را اعلام کرد.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۰/۲۷ - ۱۳:۲۲    
بازی برابر خنت یک بازی مهم برای بیرانوند خواهد بود و گلر ایرانی باید تلاش کند تا باشگاه را از تصمیمش منصرف کند.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۰/۲۷ - ۱۳:۱۵    
نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران از تدوین لایحه ای برای ایجاد دیوان محاسبات شهری به منظور پیشگیری از تخلفات احتمالی و رسیدگی به پرونده متخلفین در شهرداری ها خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۰/۲۷ - ۱۳:۰۶    
کمیته داوران فدراسیون فوتبال اسامی داوران قضاوت کننده در 2 دیدار باقیمانده از هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال را اعلام کرد.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۰/۲۷ - ۱۳:۰۴    
قیمت هر دلار آمریکا امروز شنبه 27 دی 99 در صرافی ملی دوباره تغییر کرد و 23 هزار و 500 تومان عرضه شد که نسبت به آخرین نرخ امروز 100 تومان افزایش داشت.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۰/۲۷ - ۱۳:۰۱    
پنج روز مانده به پایان دوران زمامداری دانلد ترامپ، حکم سیزدهمین و آخرین زندانی محکوم به اعدام ساعت 1:23 بامداد روز شنبه با تزریق ماده مرگبار در زندان ایالتی ایندیانا اجرا شد.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۰/۲۷ - ۱۳:۰۱    
سخنگوی هیات رییسه مجلس شورای اسلامی گفت که مجلس شورای اسلامی مصوبه ای در مورد حذف غربالگری زنان باردار نداشته است.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۰/۲۷ - ۱۲:۳۹    
حسین حیدری، کاپیتان تیم فوتبال مس کرمان با وجود شکستگی دستش، به میادین بازگشت و در تمرینات گروهی این تیم شرکت کرد ...
همشهری   ۱۳۹۹/۱۰/۲۷ - ۱۲:۳۶    
قرار نیست تیمی جایگزین اوکلند سیتی شود و رویای سرخ ها برای حضور در جام باشگاه های جهان همچنان تعبیر نخواهد شد.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۰/۲۷ - ۱۲:۳۴    
کار مرمت قلعه کریشکی واقع در بیرم لارستان در جنوب استان فارس آغاز شده است.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۰/۲۷ - ۱۲:۳۱    
رئیس اداره حفاظت محیط زیست رزن هشدار داد: با توجه به قرار داشتن در فصل زمستان، برودت هوا و کاهش طعمه، احتمال نزدک شدن گرگ به جوامع انسانی و حمله به شهروندان و احشام زیاد است.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۰/۲۷ - ۱۲:۳۰    
500 هکتار از باغ های موز بخش زرآباد در استان سیستان و بلوچستان در سرمازدگی روزهای اخیر به شکل 100 درصدی نابود شد.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۰/۲۷ - ۱۲:۲۹    
سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا مصوبات پنجاه و سومین جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا را اعلام کرد و گفت: علاوه بر 10 شهر استان مازندران که در وضعیت قرمز هستند، 23 شهر در وضعیت نارنجی ...
همشهری   ۱۳۹۹/۱۰/۲۷ - ۱۲:۲۹    
رئیس فوریت های پزشکی روانسر گفت: تصادف در جاده روانسر به کرمانشاه در محدوده سراب جاوری 2 کشته و 4 زخمی بر جا گذاشت.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۰/۲۷ - ۱۲:۲۸    
معاون میراث فرهنگی چهارمحال و بختیاری گفت: قلعه تاریخی چالشتر از فهرست مزایده صندوق احیا و بهره برداری از اماکن تاریخی و فرهنگی خارج شده و حق بهره برداری از آن واگذار نمی شود.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۰/۲۷ - ۱۲:۲۷    
عضو شورای اسلامی شهر ارومیه با اشاره به بازداشت شهردار در روز دوشنبه هفته گذشته گفت: این کلانشهر اکنون شهردار ندارد و این می تواند برای مجموعه مدیریت شهری مشکل ساز باشد.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۰/۲۷ - ۱۲:۲۵    
مدیر کل تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا اغلب برنامه های عزاداری شهادت حضرت فاطمه(س) در قزوین مجازی برگزار می شود.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۰/۲۷ - ۱۲:۲۴    
رئیس اداره پیش بینی هواشناسی خراسان شمالی گفت: توفان با سرعت 90 کیلومتر بر ساعت منطقه مهمانک در شهرستان مانه و سملقان را درنوردید و بیشترین سرعت وزش را در استان داشت.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۰/۲۷ - ۱۲:۲۴    
مدیر تعاون روستایی استان همدان از پرداخت یارانه محصول گوجه فرنگی طرح خرید حمایتی به کشاورزان استان خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۰/۲۷ - ۱۲:۲۲    
دبیر ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز کردستان گفت: از ابتدای سال 99 تا پایان آذر 16 هزار و 269 راس احشام قاچاق در استان کشف شد که نسبت به مدت مشابه سال قبل 573 درصد رشد داشته است.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۰/۲۷ - ۱۲:۲۱    
بازار سکه نیز همانند شاخص کل امروز با یک قیمت مهم در بازار روبرو است؛ 10 میلیون و 400 هزار تومان. افت اونس طلا و قیمت سکه در معاملات پشت خطی علامت نزول است اما برخی با یادآوری یک اتفاق انتظار برگشت ...
همشهری   ۱۳۹۹/۱۰/۲۷ - ۱۲:۱۸    
وزیر بهداشت، در نامه ای به وزیر کشور و فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد مبارزه با بیماری کرونا، بر لزوم اتخاذ تمهیدات ویژه و رعایت پروتکل های بهداشتی در برگزاری مراسم عزاداری فاطمیّه و همچنین ممانعت از ...
همشهری   ۱۳۹۹/۱۰/۲۷ - ۱۲:۰۹    
رییس جمهوری اعلام کرد: به دلیل شرایطی که داریم با یک وضعیت خاصی راهپیمایی 22 بهمن برگزار خواهد شد و بیشتر نمادین خواهد بود و به صورت خودرویی یا موتوری برگزار می شود.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۰/۲۷ - ۱۱:۵۹    
وقتی از حافظه جمعی صحبت می کنیم، روی سخنمان به کجاست؟ این حافظه چطور تولید و حفظ می شود و دگرگونی و تغییر در آن چگونه اتفاق می افتد؟ این کتاب با ترکیب نظریه های قدیم و جدید به بیان نخستین شرح جامع از ...
همشهری   ۱۳۹۹/۱۰/۲۷ - ۱۱:۵۶    
جشنواره فیلم فجر در دوره سوم برگزاری اش با اهدای جایزه بازیگری زن برای اولین بار به پروانه معصومی و همچنین حضور سینماگرانی چون محمدعلی سجادی، کیومرث پوراحمد ...
همشهری   ۱۳۹۹/۱۰/۲۷ - ۱۱:۴۶    
تا به حال به این موضوع فکر کرده اید که برای کسب و کار خود یک برند داشته باشید؟ می دانید داشتن برند برای شما چه مزیت هایی دارد؟ به شما پیشنهاد می دهیم که ادامه مطالب را از دست ندهید و با ما همراه ...
همشهری   ۱۳۹۹/۱۰/۲۷ - ۱۱:۲۷    
معاون آموزشی دانشگاه تهران از درج نمره 25/. برای دانشجویان متقلب در امتحانات مجازی خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۰/۲۷ - ۱۱:۲۵    
رئیس سازمان امداد و نجات گفت: حادثه زلزله در استان هرمزگان تاکنون مصدوم چندانی نداشته و تنها یک نفر حین فرار دچار مصدومیت شده که سرپائی تحت مداوا قرار گرفت.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۰/۲۷ - ۱۱:۲۳    
رئیس شورای شهر تهران با بیان اینکه تخلفات در شهرداری تهران به شدت کم شده و در برخی موضوعات حتی به صفر هم رسیده است، گفت: در گذشته ...
همشهری   ۱۳۹۹/۱۰/۲۷ - ۱۱:۲۲    
حواشی برخورد فیزیکی هادی ساعی با دبیر سازمان لیگ تکواندو همچنان ادامه دارد. ملی پوش سابق ایران و مدیر فنی تیم ملی می گوید با وجود محرومیتش، تصمیم برای ادامه حضورش در تیم ملی با خودش است!
همشهری   ۱۳۹۹/۱۰/۲۷ - ۱۱:۱۴    
دنیای کوچک من عنوان یک مجموعه داستان است که شیخ محمد بن راشد آل مکتوم، نخست وزیر امارات و حاکم دبی به دو زبان انگلیسی و عربی برای کودکان منتشر کرده است.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۰/۲۷ - ۱۱:۱۴    
پادکست فیروزه بی نشان همزمان با فرارسیدن سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) و ایام فاطمیه از سوی فرهنگسرای خانواده منتشر می شود.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۰/۲۷ - ۱۱:۰۳    
وحید امیری می گوید در فصل های گذشته بازیکنان پرسپولیس توانایی حفظ نتیجه بازی را داشتند اما این فصل در این مورد تمرکز ندارند.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۰/۲۷ - ۱۰:۵۴    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با اشاره به کاهش غلظ آلاینده های جوی در شهرهای صنعتی و پرجمعیت طی امروز (27 دی) از بارش برف و باران در استان های کشور از امروز خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۰/۲۷ - ۱۰:۴۱    
روابط عمومی برج میلاد از تعطیلی دلفیناریوم برج میلاد پس از پنج سال فعالیت خبر داد.
  • ۱