شنبه ۰۸ اردیبهشتساعت ۰۲:۱۱Apr 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزنامه همشهری 30 دی 1399 - hamshahrionline.ir

روزنامه همشهری 29 اسفند 1393 روزنامه همشهری 29 اسفند 1394 روزنامه همشهری 30 اسفند 1395 روزنامه همشهری 29 اسفند 1396 روزنامه همشهری 27 اسفند 1397 روزنامه همشهری 21 مهر 1398 روزنامه همشهری 31 فروردین 1399 روزنامه همشهری 31 اردیبهشت 1399 روزنامه همشهری 31 خرداد 1399 روزنامه همشهری 31 تیر 1399 روزنامه همشهری 30 مرداد 1399 روزنامه همشهری 31 شهریور 1399 روزنامه همشهری 30 مهر 1399 روزنامه همشهری 30 آبان 1399 روزنامه همشهری 30 آذر 1399 روزنامه همشهری 30 بهمن 1399 روزنامه همشهری 1 دی 1399 روزنامه همشهری 2 دی 1399 روزنامه همشهری 3 دی 1399 روزنامه همشهری 4 دی 1399 روزنامه همشهری 5 دی 1399 روزنامه همشهری 6 دی 1399 روزنامه همشهری 7 دی 1399 روزنامه همشهری 8 دی 1399 روزنامه همشهری 9 دی 1399 روزنامه همشهری 10 دی 1399 روزنامه همشهری 11 دی 1399 روزنامه همشهری 12 دی 1399 روزنامه همشهری 13 دی 1399 روزنامه همشهری 14 دی 1399 روزنامه همشهری 15 دی 1399 روزنامه همشهری 16 دی 1399 روزنامه همشهری 17 دی 1399 روزنامه همشهری 18 دی 1399 روزنامه همشهری 19 دی 1399 روزنامه همشهری 20 دی 1399 روزنامه همشهری 21 دی 1399 روزنامه همشهری 22 دی 1399 روزنامه همشهری 23 دی 1399 روزنامه همشهری 24 دی 1399 روزنامه همشهری 25 دی 1399 روزنامه همشهری 26 دی 1399 روزنامه همشهری 27 دی 1399 روزنامه همشهری 28 دی 1399 روزنامه همشهری 29 دی 1399 روزنامه همشهری 30 دی 1399 
همشهری   ۱۳۹۹/۱۱/۰۳ - ۰۷:۵۸    
اگر شما هم به هیچ وجه نمی توانید با شغل خود کنار بیایید، این مطلب می تواند کمکتان کند. اینجا راهکارهایی را می خوانید که با آنها بتوانید این روزهای سخت کاری را زودتر و راحت تر از سر بگذرانید.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۱/۰۳ - ۰۷:۵۳    
انگشتر یکی از نمادین ترین جواهرهایی است که در مواردی مانند حلقه ازدواج و... مورد استفاده قرار می گیرد. در این فیلم روشی کاربردی برای بیرون کشیدن انگشترهای تنگ از دست با استفاده از نخ را می بینید.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۱/۰۳ - ۰۷:۴۹    
این روزها بیشتر شاهد پدربزرگ ها و مادربزرگ هایی هستیم که روز را با نوه ها سپری می کنند تا فرزند و همسرش از محل کار بازگردند، برای همین لازم است این پرستاران دلسوز نکاتی برای تربیت نوه خود بدانند.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۱/۰۲ - ۰۹:۳۴    
روزنامه کیهان نوشت: یک روزنامه اصلاح طلب اصرار بر نامزدی محمدجواد ظریف در انتخابات 1400 را تخریب گری مخالفان و جریان رقیب توصیف کرد.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۱/۰۲ - ۰۰:۳۲    
رزمایش اقتدار99 نیروی زمینی ارتش با هدف ارزیابی میزان آمادگی رزمی یگان های نیروی زمینی ارتش در مقابله با تهدیدها و انتقال سریع نیروها از مناطق سرزمینی به منطقه ماموریت ...
همشهری   ۱۳۹۹/۱۱/۰۱ - ۲۳:۲۸    
مدیر کل دفتر بیماری های غیر واگیر وزارت بهداشت، با بیان اینکه آمار ابتلا به سرطان در ایران پایین تر از متوسط جهانی است، گفت: سرطان دومین عامل مرگ و میر در کشور است.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۱/۰۱ - ۲۳:۲۳    
یک مطالعه جدید روی میمون هایی که در اندونزی از گردشگران دزدی می کنند و اشیاء دزدیده شده را در ازای غذا پس می دهند، نشان داده است که گویا این میمون ها ارزش اشیاء مختلف را حدس می زنند ...
همشهری   ۱۳۹۹/۱۱/۰۱ - ۱۷:۵۶    
پس از انگلیس و آفریقای جنوبی احتمالا نوع سومی از ویروس جهش یافته کرونا در آلمان کشف شده است.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۱/۰۱ - ۱۵:۵۴    
جشنواره سی ونهم فیلم فجر در تدارک برگزاری در سومین سطح خود یعنی اکران مردمی است تا با ظرفیتی محدود پذیرای مخاطبان در تهران و بعضی دیگر از استان ها باشد.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۱/۰۱ - ۱۲:۴۸    
معاون مقابله، آمادگی و پدافند غیرعامل سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران با اشاره به فرایند بازپس گیری سوله های مدیریت بحران از سازمان ورزش شهرداری تهران ...
همشهری   ۱۳۹۹/۱۱/۰۱ - ۱۱:۴۹    
جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: عملیات مشترک هوابرد و متحرک هوایی به منظور ارزیابی مهارت نیروهای هوابرد نزاجا با موفقیت در منطقه عمومی سواحل مکران انجام شد.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۱/۰۱ - ۱۱:۱۴    
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز با اشاره به ایجاد و بهسازی بیش از 300 کیلومتر مسیر دوچرخه در این کلانشهر، از شناسنامه دار شدن این مسیرها در آینده خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۱/۰۱ - ۱۱:۰۹    
شرکت هواوی از جدیدترین لپ تاپ های سری MateBook و تراشه قدرتمند کرین 820E خود رونمایی می کند. لپ تاپ های جدید مجهز به پردازنده نسل یازدهم اینتل خواهند بود.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۱/۰۱ - ۱۱:۰۷    
بازگشایی مدارس در مناطق آبی و زرد براساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا از اول بهمن خواهد بود و آموزش ها در این مناطق حضوری انجام می گیرد.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۱/۰۱ - ۱۰:۳۷    
وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران متن کامل بیانیه تفصیلی در خصوص جرایم مقامات ارشد آمریکایی را منتشر کرد.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۱/۰۱ - ۰۹:۲۶    
وزارت خارجه ایالات آمریکا در اولین واکنش خود به تحریم های ایران علیه ترامپ و برخی دیگر از مسئولان آمریکایی، تلاش کرد اهمیت آن را تقلیل دهد.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۱/۰۱ - ۰۹:۱۴    
جلسه غیر علنی مجلس شورای اسلامی به ریاست قالیباف برای بررسی لایحه بودجه سال 1400 کل کشور آغاز شد.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۱/۰۱ - ۰۱:۰۹    
سیروس مقدم با کارگردانی سریال جزیره باردیگر به شبکه نمایش خانگی می آید.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۱/۰۱ - ۰۰:۱۷    
نزول سنگین بورس هر روز ابعاد دامنه دارتری پیدا می کند، به طوری که دیروز رئیس کارکشته سازمان بورس تحت تأثیر حاشیه سازی های چند ماه گذشته استعفا داد و همزمان حسن روحانی ...
همشهری   ۱۳۹۹/۱۱/۰۱ - ۰۰:۱۷    
قاهره: باستان شناسان در مصر توانسته اند گنجینه ای شامل مجموعه ای از آرامگاه ها و تابوت ها و اجساد مومیایی متعلق به مصر باستان را در گورستان سقاره واقع در جنوب قاهره، پایتخت مصر کشف کنند ...
همشهری   ۱۳۹۹/۱۱/۰۱ - ۰۰:۱۷    
جلسات اخیر سخنگوی دولت به نشست هایی برای پاسخ به مخالفت ها و هجمه های مجلس علیه دولت تبدیل شده است. بهانه های هجمه هم جور است، یا بودجه است یا ادعای ندیدن واقعیت های تحریم یا شرایط سیاست خارجی کشور ...
همشهری   ۱۳۹۹/۱۱/۰۱ - ۰۰:۱۷    
بانکوک : وکلای یک کارمند سابق دولت تایلند می گویند موکلشان به حکم بی سابقه 43سال و 6 ماه زندان به اتهام توهین و بدنام کردن سلطنت محکوم شده است ...
همشهری   ۱۳۹۹/۱۱/۰۱ - ۰۰:۱۷    
زوریخ: دولت سوئیس به رأی دهندگان در همه پرسی هفتم مارس در این کشور توصیه کرد با طرح ممنوعیت پوشش کامل صورت که معمولا زنان مسلمان به آن مقید هستند، مخالفت کنند ...
همشهری   ۱۳۹۹/۱۱/۰۱ - ۰۰:۱۷    
خط تولید 2 داروی ایورمکتین و موکوسیل و مواداولیه چند داروی بیماری های قلب و عروق، صرع و فشار خون به بهره برداری رسید ...
همشهری   ۱۳۹۹/۱۱/۰۱ - ۰۰:۱۷    
یک منبع آشنا با تفکرات تیم گذار جو بایدن، رئیس جمهور منتخب آمریکا که می خواست نامش فاش نشود، درباره تصمیم دولت بایدن برای بازگشت به توافق هسته ای گفت: اگر ایران به پایبندی کامل به توافق بازگردد ...
همشهری   ۱۳۹۹/۱۱/۰۱ - ۰۰:۱۷    
مصطفی درایتی، عضو حزب اتحاد ملت، در گفت وگو با اعتمادآنلاین با اشاره به تأثیر اختلافات دستگاه های مختلف بر انگیزه مردم برای رأی دادن گفت ...
همشهری   ۱۳۹۹/۱۱/۰۱ - ۰۰:۱۲    
محمد سرابی خبر نگار در سال های گذشته خودرو های شخصی عامل آلودگی هوا معرفی می شدند و امسال که سواری ها کمتر و دانشگاه ها و مدارس تعطیل هستند ...
همشهری   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۲۱:۵۷    
کارآزمایی بالینی ترکیب واکسن کرونای اسپوتنیک ٰV ساخت روسیه و واکسن کرونای دانشگاه آکسفورد/ شرکت انگلیسی آسترازنکا اواسط بهمن آغاز می شود.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۲۰:۵۳    
مدافع کروات استقلال با انتشار یک استوری از علاقه اش به بازگشت به این تیم خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۲۰:۲۷    
استعفای حسن قالیباف اصل، رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار تهران تقدیم وزیر اقتصاد شد.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۲۰:۲۵    
شجاع خلیل زاده موفق شده در دومین هفته متوالی هم برای الریان گلزنی کند.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۲۰:۱۶    
قائم مقام ستاد راهبری اجرای نقشه جامع علمی کشور اعلام کرد: پیش بینی شده 25 میلیون دوز تولید داخلی واکسن ایرانی کرونا تا اردیبهشت و خرداد 1400 داشته باشیم.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۲۰:۱۳    
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: آمار پرونده های تشکیل شده از تخلفات منتهی به جرم در بورس به 200 مورد رسید. بخشی از این پرونده ها هنوز به جمع بندی نرسیده و بخشی دیگر رسیدگی نشده است.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۲۰:۰۸    
سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران از کنترل حریق انبار باربری واقع در خیابان شوش تهران و شروع عملیات لکه گیری در پی این آتش سوزی خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۹:۵۶    
بازار سرمایه تهران امروز یکی از شگفت ترین روزهای خود را در چند سال گذشته تجربه کرد؛ روزی سرشار از نمای قرمز مایل به سبز بورس، اعتراض تکراری سهامداران زیان دیده ...
همشهری   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۹:۴۱    
سعید خطیب زاده، سخنگوی وزارت امور خارجه از تحریم مقام های ارشد دولت آمریکا به واسطه نقش و دخالت در اقدام های تروریستی و ضد حقوق بشری علیه جمهوری اسلامی ایران و اتباع ایرانی خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۹:۳۴    
پلیس نسخه کپی شده تابلو نقاشی مشهور سالواتور موندی که به سرقت رفته بود را کشف کرد.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۹:۳۰    
سریال پیکی بلایندرز با فصل ششم به پایان می رسد، اما داستان این سریال در قالب دیگری ادامه خواهد یافت.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۹:۲۶    
حمید گودرزی بازیگر سریال روزهای ابدی درباره بازی در این سریال توضیحاتی را ارائه کرد.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۸:۵۲    
سرمربی فولاد می گوید دلیلی نداشته که زاهدی فرد از هواداران پرسپولیس عذرخواهی کند.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۸:۵۰    
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: کوچک ترین اشتباه دشمن درباره توان دفاعی ایران با پاسخ سنگین و قطعی نیروهای مسلح روبه رو می شود.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۸:۳۹    
شبکه فیلم سازی و نمایش خانگی نتفلیکس در سال جاری میلادی به ساخت مجموعه های اقتباسی عاشقانه علاقه نشان داده است.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۸:۳۹    
جو بایدن چهل و ششمین رئیس جمهوری تاریخ آمریکاست که فردا در مراسم تحلیف شماره 59 پیش از ورود به کاخ سفید همراه معاون خود سوگند می خورد.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۸:۳۸    
جشنواره فیلم فجر 39 چه فیلم های استراتژیکی دارد و چه دستاوردی برای ملت و نظام خواهند داشت؟
همشهری   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۸:۳۶    
پرویز مظلومی می گوید پرسپولیس از برنامه لیگ عقب افتاده اما سازمان لیگ بازی های استقلال را زودتر برگزار می کند.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۸:۲۶    
سوله های یک بنگاه باربری ساعتی پیش در خیابان شوش تهران آتش گرفت و در پی آن دودی بسیار غلیظ و گسترده در هوا ایجاد شد.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۸:۱۷    
خداوند تمام انبیاء را با آن تأیید کرد و تربیت بسیاری از خوبان از جمله عیسی (ع) را بر عهده او نهاد.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۸:۱۳    
مدیر روابط عمومی شرکت بهره برداری مترو تهران، از تعطیلی موقت ایستگاه شوش در خط یک به دلیل وقوع آتش سوزی در یک بنگاه باربری در مجاورت این ایستگاه خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۸:۱۳    
پوستر نمایش برونسی به نویسندگی و کارگردانی مرتضی شاه کرم در آستانه اجرای عمومی این اثر نمایشی در تالار سایه تئاتر شهر رونمایی شد.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۸:۱۱    
علی اشرف صندوق آبادی دبیر سیزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر از راه یابی 870 اثر از 620 هنرمند به مرحله نهایی داوری جشنواره تجسمی فجر خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۸:۰۶    
هیات انتخاب آثار و گروه های سی و ششمین جشنواره موسیقی فجر در 2 بخش رقابتی و غیر رقابتی به کار خود پایان داد.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۸:۰۲    
نماینده ایلام در مجلس شورای اسلامی از نامه نمایندگان مناطق کردنشین به رهبر معظم انقلاب در اعتراض به اهانت به قوم کرد در یکی از برنامه های تلویزیون خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۸:۰۰    
نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس با بیان اینکه دولت در بازار بورس و سرمایه با سیاست ها و برنامه های نادرست سرمایه مردم را نابود کرده است گفت ...
همشهری   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۷:۵۹    
مجوز احداث 6 طرح گردشگری از جمله 2 اقامتگاه بوم گردی در استان قزوین صادر شد.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۷:۵۷    
برنامه سینما گاف با نگاهی طنز به اشتباهات ناخواسته در ساخت فیلم های مشهور سینمایی می پردازد.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۷:۵۷    
رئیس جمهوری تاکید کرد: دولت مصمم است ظرف هفته های آینده با ورود اولین محموله واکسن خریداری شده عملیات واکسیناسیون کرونا را در کشور مطابق جدول طراحی شده از جامعه هدف آغاز کند.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۷:۴۷    
گفت وگو با چهرزاد بهار، کوچک ترین فرزند محمدتقی بهار درباره سبک زندگی شاعری که نامش با آزادی خواهی گره خورده است.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۷:۴۱    
دربازی برابر فولاد زوج خط دفاعی پرسپولیس دچار مصدومیت شد.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۷:۳۸    
دقایقی پیش یک انبار در شوش آتش گرفت. آتش نشانی مشغول اطفای حریق است
همشهری   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۷:۳۲    
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از وقوع حریق گسترده در شوش خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۷:۲۲    
فرمانده یگان حفاظت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی از تحویل قوچ سنگی شهروند اسکویی به این ارگان خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۷:۰۷    
برخی از رسانه ها از احتمال محرومیت سنگین تر مسی خبر داده بودند.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۶:۵۸    
پیروز حناچی شهردار تهران در احکامی جداگانه، سرپرستان دو منطقه شهرداری را تعیین کرد.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۶:۴۹    
جشنواره فیلم ونیز با افزودن یک بخش جدید اعلام کرد آماده پذیرش فیلم های علاقه مند برای برگزاری هفتاد و هشتمین دوره خود در ماه سپتامبر است.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۶:۱۰    
دانلد ترامپ امروز سه شنبه 30 دی 99 / 19 ژانویه 2021 آخرین روز دوران ریاست جمهوری خود را در کاخ سفید می گذراند و پس از آن برای ادامه زندگی عادی به اقامتگاه شخصی و خانوادگی مارئه لاگو در پالم بیچ ...
همشهری   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۵:۴۱    
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست کشور گفت: 300 روز از سال می گذرد که 107 روزِ آن آلوده بوده و این میزان، یک سوم روزهای سال بوده است.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۵:۳۷    
مغانلو در لیگ پرتغال نتوانست جایگاه ثابتی در ترکیب سانتاکلارا داشته باشد و احتمالا از این تیم جدا خواهد شد.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۵:۳۱    
فروریختن ساختمان پلاسکو از ذهن هیچ کس پاک نمی شود. 30 دی ماه سال 95 بود که یکباره شعله های آتش در پلاسکو زبانه کشید و در چشم برهم زدنی این سازه 50 ساله به تلی از خاک تبدیل شد.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۵:۲۵    
رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار تهران ماجرای استعفا و کناره گیری خود را تکذیب و از دلیل انتشار این خبر ابراز بی خبری کرد.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۵:۱۱    
یکصد و نود و هفتمین جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت که روز سه شنبه به ریاست حجت الاسلام حسن روحانی برگزار شد و وزیر امور اقتصادی و دارایی در آن گزارشی از تحولات بازار سرمایه ارائه کرد.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۴:۵۳    
بازار سهام امروز سه شنبه 30 دی را نزولی آغاز کرد و شاخص کل در ابتدای معاملات تا نزدیک 24 هزار واحد افت کرد اما در میانه راه تغییر مسیر داد و در پایان معاملات با 385 واحد مثبت بر عقربه یک میلیون و 150 ...
همشهری   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۴:۵۲    
یا به دنبال ابزاری هستید که بتوانید بیش از هر زمان دیگر از آن برای تعمیرات و ساخت وسایل کوچک و خانگی استفاده کند؟ دنیای ابزار آلات آنقدر پیشرفت کرده است که شاید وجود هر کدام از آنها در منزل ضروری ...
همشهری   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۴:۴۹    
اجراهای صحنه ای موسیقی با رعایت سقف مصوب ستاد ملی کرونا و رعایت دستورالعمل های بهداشتی، از سر گرفته می شود.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۴:۱۵    
پرسپولیس دیشب و بعد از اتفاقات بازی برابر فولاد بیانیه ای در خصوص مسائل داوری و حواشی داوری منتشر کرد و حالا تیم اهوازی هم پاسخ این بیانیه را داده است.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۴:۰۶    
مراسم افتتاح نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران با سخنرانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد و او این رویداد را عاملی برای نزدیک تر شدن به عدالت فرهنگی دانست.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۴:۰۳    
حسن قالیباف اصل، رئیس مستعفی سازمان بورس و اوراق بهادار تهران همراه وزیر اقتصاد در جلسه فوق العاده کمیسیون اقتصادی مجلس برای بررسی وضعیت بازار سرمایه حضور داشت و شنونده گلایه ها و انتقادهای محمدباقر ...
همشهری   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۳:۵۲    
رامین ناصرنصیر ضعف سریال های طنز تلویزیونی را نبود استمرار در پخش کارهای کمدی در سال های اخیر می داند ...
همشهری   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۳:۴۸    
صدیق تعریف می گوید، تاریخ نشان داده است که اگر تعداد انگشت شماری از هنرمندان عاشق موسیقی نبودند، وضعیت موسیقی ایرانی از این هم بدتر بود؛ برای ادامه حیات موسیقی ایرانی نیاز به جانفشانی است ...
همشهری   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۳:۴۶    
شهردار اهر از احیای راسته سنتی وَرنی فروشان در این شهرستان آذربایجان شرقی خبر داد و گفت: خانه ورنی و دیوارنگاره ورنی هم در این راسته ایجاد می شود.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۳:۴۶    
کلنگ احداث بوستان وصال در منطقه 19 تهران طی مراسمی با حضور زهرا نژادبهرام نایب رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر تهران، شهردار، مدیران شهرداری و شورایاران منطقه 19 بر زمین خورد.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۳:۴۴    
رسانه های ایتالیایی پس از شکست یوونتوس مقابل اینتر به انتقاد از تیم تورینی پرداختند و ستاره پرتغالی و آندره آ پیرلو را نشانه گرفتند.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۳:۴۳    
احتمال دارد یحیی از کمال کامیابی نیا و یا سعید آقایی در بازی هفته بعد به عنوان یکی از دو مدافع آخر خود استفاده کند.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۳:۳۶    
مدیر کل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری بوشهر گفت: مجوزهای اولیه تاسیس یک حزب استانی و شعبه یک حزب سراسری در این استان صادر شده است.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۳:۳۶    
شهردار تهران اعلام کرد که حل مشکل آلودگی هوا و ترافیک در تهران یک موضوع حاکمیتی است و شهرداری به تنهایی نمی تواند بار این حجم زیاد را به دوش بکشد.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۳:۲۷    
استعفای حسن قالیباف اصل، رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار تهران تقدیم وزیر اقتصاد شد.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۳:۲۶    
رییس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر تهران با اعلام اینکه تاکنون 33 هزار ساختمان ناایمن، پایش و ارزیابی شده اند ...
همشهری   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۳:۱۸    
مدیر مجموعه پارک دلفین های کیش، مهمترین مساله در نگهداری دلفین را آب شور دانست و گفت: تاسیس دلفیناریوم در هر کجای سرزمین اصلی بدون دسترسی به آب شور آنها را به سرنوشت دلفیناریوم تهران دچار خواهد کرد.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۳:۱۵    
به طور طبیعی ویروس ها هنگام گسترش در جهان جهش پیدا می کنند ویروس کرونا نیز از ابتدای پیدایش تاکنون چندین بار جهش یافته و موجب بروز نگرانی هایی در جهان شده است ...
همشهری   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۳:۰۸    
در هنگام سفر به جزیره زیبای کیش که چهارمین مقصد گردشگری ایران است، یکی از مسائلی که ذهن گردشگران را به خود مشغول می کند پیدا کردن هتلی مناسب برای اقامت است ...
همشهری   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۳:۰۶    
فرمانده انتظامی البرز از شناسایی و دستگیری اعضای باند بزرگ جعل مدارک دانشگاه های خارجی در رشته پزشکی خبر داد که اقدام به 100 میلیارد ریال کلاهبرداری در سراسر کشور کرده بودند.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۳:۰۱    
سید جلال حسینی، کاپیتان سرخ پوشان پایتخت بخاطر مصدومیت در بازی روز گذشته پرسپولیس و فولاد مجبور به ترک زمین شد.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۳:۰۰    
مدیر کل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: در دهه فجر امسال 128 واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد استان واگذار می شود.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۲:۵۹    
معاون خدمات شهری شهردار کرمان از پیش فروش 21 هزار قبر در آرامستان جدید کرمان خبر داد و گفت: اجازه دلالی در زمینه خرید و فروش قبر را نمی دهیم.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۲:۵۶    
4 پروژه صنعت برق استان یزد با 200 میلیارد تومان اعتبار در سی و هفتمین هفته پویش الف_ب_ایران از طریق ارتباط تصویری با حضور وزیر نیرو ...
همشهری   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۲:۵۵    
مهلت تحویل موتورسیکلت های رسوبی در خراسان جنوبی تا پایان بهمن تمدید شد.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۲:۵۵    
سی ونهمین دوره جشنواره فیلم فجر پس از بازبینی قطعی 59 فیلم، بدون مراسم افتتاحیه و در صورت صدور مجوز، با اکران مردمی در تهران و برخی استان ها برگزار خواهد شد.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۲:۵۴    
رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران با اشاره به دستگیری دو تن از شهرداران مناطق تهران، گفت: ابعاد ماجرا متاسفانه برای شهروندان و پیگیری کنندگان مسائل شهر هنوز روشن نیست.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۲:۵۳    
مجید تخت روانچی برخلاف جو عمومی جامعه که نسبت به تحولات آمریکا و روی کار آمدن جو بایدن نگاهی مثبت دارد ...
همشهری   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۲:۵۲    
واژگونی یک دستگاه مینی بوس در خط شمالی آزادراه قزوین - کرج یک کشته و 2 مجروح بر جای گذاشت.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۲:۵۱    
پیروزی در مقابل تراکتور باعث شد تا کارنامه سرمربی آبی ها در لیگ بیستم از سرمربی ایتالیایی و سابق استقلال از حیث نتیجه گیری موفق تر باشد.