پنجشنبه ۰۷ تیرساعت ۱۰:۴۸Jun 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای پایگاه خبری تحلیلی حرا 2 دی 1394 - haraa.ir

پایگاه خبری تحلیلی حرا 30 مهر 1394 پایگاه خبری تحلیلی حرا 30 آبان 1394 پایگاه خبری تحلیلی حرا 30 آذر 1394 پایگاه خبری تحلیلی حرا 30 بهمن 1394 پایگاه خبری تحلیلی حرا 29 اسفند 1394 پایگاه خبری تحلیلی حرا 1 دی 1394 پایگاه خبری تحلیلی حرا 2 دی 1394 پایگاه خبری تحلیلی حرا 3 دی 1394 پایگاه خبری تحلیلی حرا 4 دی 1394 پایگاه خبری تحلیلی حرا 5 دی 1394 پایگاه خبری تحلیلی حرا 6 دی 1394 پایگاه خبری تحلیلی حرا 7 دی 1394 پایگاه خبری تحلیلی حرا 8 دی 1394 پایگاه خبری تحلیلی حرا 9 دی 1394 پایگاه خبری تحلیلی حرا 10 دی 1394 پایگاه خبری تحلیلی حرا 11 دی 1394 پایگاه خبری تحلیلی حرا 12 دی 1394 پایگاه خبری تحلیلی حرا 13 دی 1394 پایگاه خبری تحلیلی حرا 14 دی 1394 پایگاه خبری تحلیلی حرا 15 دی 1394 پایگاه خبری تحلیلی حرا 16 دی 1394 پایگاه خبری تحلیلی حرا 17 دی 1394 پایگاه خبری تحلیلی حرا 18 دی 1394 پایگاه خبری تحلیلی حرا 19 دی 1394 پایگاه خبری تحلیلی حرا 20 دی 1394 پایگاه خبری تحلیلی حرا 21 دی 1394 پایگاه خبری تحلیلی حرا 22 دی 1394 پایگاه خبری تحلیلی حرا 23 دی 1394 پایگاه خبری تحلیلی حرا 24 دی 1394 پایگاه خبری تحلیلی حرا 25 دی 1394 پایگاه خبری تحلیلی حرا 26 دی 1394 پایگاه خبری تحلیلی حرا 27 دی 1394 پایگاه خبری تحلیلی حرا 28 دی 1394 پایگاه خبری تحلیلی حرا 29 دی 1394 پایگاه خبری تحلیلی حرا 30 دی 1394 
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۴/۱۰/۰۲ - ۲۳:۳۲    
روزنامه نیویورک تایمز نوشت: پس از حملات تروریستی 22 آبان ماه در پاریس و اعلام وضعیت اضطراری در سراسر فرانسه، پلیس این کشور دو هزار و 700 بار بدون مجوز به منازل مسکونی مسلمانان ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۴/۱۰/۰۲ - ۲۲:۳۰    
آلمان سامانه دفاع موشکی 'پاتریوت' خود را که از ژانویه سال 2013 در مرز ترکیه با سوریه مستقر بود، از این کشور خارج کرد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۴/۱۰/۰۲ - ۲۱:۳۲    
یک مقام امنیتی استان الانبار امروز چهارشنبه گفت: دهها تروریست داعش پس از پیشروی نیروهای امنیتی به مرکز الرمادی از مناطق مرکزی این شهر ومجتمع دولتی به سمت الصوفیه والسجاریه در شرق الرمادی فرار کردند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۴/۱۰/۰۲ - ۲۱:۰۳    
'سرگئی ریابکوف' معاون وزیر امور خارجه روسیه با انتقاد از اعمال تحریم های جدید در مورد این کشور اعلام کرد: آمریکا بدون واقع بینی و ارائه دلیل منطقی، تحریم های جدید در مورد روسیه اعمال کرده است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۴/۱۰/۰۲ - ۲۰:۳۱    
معاون رییس جمهوری و رییس سازمان حفاظت محیط زیست با بیان اینکه در حال حاضر ایران در عرصه آب و خاک دچار بحران و مشکل است ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۴/۱۰/۰۲ - ۱۹:۳۲    
'سرگئی لاوروف' وزیر امور خارجه روسیه در دیدار با صلاح الدین دمیرتاش رهبر حزب کرد دموکراتیک خلق های ترکیه، آمادگی روسیه را برای همکاری با تمام طرف هایی که با گروه های تروریستی در سوریه می جنگند ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۴/۱۰/۰۲ - ۱۹:۰۳    
بی ثباتی سیاسی در اسپانیا پس از انتخابات سراسری روز یکشنبه گذشته باعث شده است کمیسیون اروپا نگرانی خود را از تغییرات سیاسی و احتمال اینکه دولت جدید به تعهدات خود عمل نکند، ابراز دارد .
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۴/۱۰/۰۲ - ۱۸:۳۲    
روسیه و ارمنستان قرارداد ایجاد پدافند هوایی مشترک را در منطقه قفقاز امضا کردند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۴/۱۰/۰۲ - ۱۸:۰۲    
ناوشکن جمهوری اسلامی ایران(سبلان)، یک فروند نفتکش ایرانی را از هجوم دزدان دریایی در تنگه باب المندب نجات داد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۴/۱۰/۰۲ - ۱۷:۱۵    
دبیر ستاد انتخابات کشور گفت: تا ساعت 24 امشب آمادگی داریم که از داوطلبان ثبت نام خبرگان رهبری نام نویسی به عمل آوریم.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۴/۱۰/۰۲ - ۱۷:۰۰    
هره بکرانی زنی است که پس از درگذشت همسرش کار ساخت ابزار و یراق و آهنگری را ادامه داده و همانند فولادی سخت با مشکلات می جنگد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۴/۱۰/۰۲ - ۱۶:۵۱    
رییس جمهوری یکی از دغدغه های دولت یازدهم از ابتدا را مساله تامین آب شرب مردم تهران و کیفیت آن بیان کرد و گفت: 432 میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل و اتمام 12 پروژه مهم در بخش های کشاورزی، صنعتی ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۴/۱۰/۰۲ - ۱۶:۰۳    
مجموعه 7 جلدی سیره پیامبر خاتم (ص) تالیف آیت الله محمدی ری شهری همزمان با سفر رئیس جمهوری و کاروان تدبیر و امید به شهرستان ری و هفته وحدت رونمایی شد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۴/۱۰/۰۲ - ۱۵:۴۵    
وزیر امور خارجه گفت: اگرعین قانون کنگره رفتار شود حتما نقض برجام است اما اگر دولت آمریکا همانطور که وزیر خارجه این کشور اعلام کرده، از امکانات خود استفاده کند ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۴/۱۰/۰۲ - ۱۵:۲۸    
مدیر امور بین الملل شرکت ملی نفت ایران بر حساسیت بالا ی سه نهاد نظارتی برای بررسی بنزین وارداتی و وجود همه استانداردهای یورو4 در آن تاکید کرد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۴/۱۰/۰۲ - ۱۵:۰۱    
یک عضو مجلس سنای افغانستان گفت که دو بالگرد ناشناس، شماری از افرادی را که لباس های داعش به تن داشتنند، در استان ننگرهار پیاده کردند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۴/۱۰/۰۲ - ۱۴:۱۸    
آلودگی هوا در چند روز اخیر موجب شد تا دانش آموزان تهرانی روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه این هفته را در تعطیلات سپری کنند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۴/۱۰/۰۲ - ۱۴:۱۸    
منابع عراقی از دفع حمله تروریست های تکفیری داعش به مرقد امامین عسکریین(ع) در شهر مقدس سامراء خبر دادند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۴/۱۰/۰۲ - ۱۴:۱۵    
هیات وزیران موضوع پرداخت مابه التفاوت مربوط به هیات دولت پیش از موعد و بدون سنوات ارفاقی کارکنان دولت را تصویب کرد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۴/۱۰/۰۲ - ۱۴:۰۷    
آیسسکو برگزاری اجلاس وزرای فرهنگ کشورهای اسلامی که قرار بود سال 2017 در مشهد برگزار شود را در سایه سکوت خبری مسئولان فرهنگی، از ایران پس گرفت؛ اقدامی که ردپای عربستان در آن به خوبی مشهود است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۴/۱۰/۰۲ - ۱۴:۰۴    
دقیقا وقتی انتخابات به مرحله شروع و ثبت نام داوطلبین می رسد شاهد نوعی لمپنیسم سیاسی اجتماعی هستیم. افرادی با ویژگی های بعضا مضحک که خود را شایسته ورود به عالی ترین رتبه های سیاسی و اجتماعی کشور می ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۴/۱۰/۰۲ - ۱۴:۰۴    
دادستان عمومی و انقلاب تهران گفت که به پلیس درباره مبارزه با بدحجابی، پوشش نامناسب، جمع آوری ماهواره ها و منع تبلیغات در شبکه های ماهواره ای غیرمجاز دستور قضایی داده و برخورد پلیس در سال جاری با این ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۴/۱۰/۰۲ - ۱۳:۵۸    
این مقام سازمان ملل متحد ادامه داد: من با نگرانی زیاد حملات شدید از زمین و هوا به مناطق پرتراکم مسکونی در یمن و تخریب زیرساخت های شهری مانند بیمارستان ها و مدرسه ها در این کشور را پیگیری می کنم.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۴/۱۰/۰۲ - ۱۳:۵۵    
بر اثر یک انفجار در محوطه فرودگاه "صبیحا گوکچن" استانبول دو نفر زخمی شدند. به نقل از خبرگزاری آناتولی ترکیه در اثر انفجار بامداد امروز در فرودگاه شماره دو استانبول دو کارگر خدماتی 30 و 33 ساله این ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۴/۱۰/۰۲ - ۱۳:۵۵    
این حمله هوایی اسرائیل به سوریه در حالی صورت گرفت که ارتش روسیه سامانه های موشکی ضدهوایی پیشرفته اس 400 را در خاک سوریه مستقر کرده است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۴/۱۰/۰۲ - ۱۳:۵۲    
پیام این دیوار ساده است: اگر نداری بردار و اگر نیاز نداری بذار. این شعاری است که روی چند رخت آویز و قلاب وصل شده روی دیوار نوشته شده است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۴/۱۰/۰۲ - ۱۳:۴۱    
درحالی که زمان زیادی تا آغاز برنامه 90 نمانده بود ، نظارت پخش شبکه 3 با پخش مصاحبه ضبط شده وزیر امور خارجه موافقت نکرد ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۴/۱۰/۰۲ - ۱۳:۳۸    
روابط عمومی سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران با انتشار اطلاعیه ای در مورد پخش نشدن مصاحبه عادل فردوسی پور با محمدجواد ظریف وزیر امورخارجه از برنامه 90 توضیح داد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۴/۱۰/۰۲ - ۱۳:۳۸    
مجلس برای مقابله به مثل با مصوبه اخیر کنگره آمریکا، طرح دو فوریتی را آماده کرده است که در صورت تصویب نهایی، محدودیت هایی در روابط تجاری، علمی، اقتصادی و سیاسی با ایالات متحده ایجاد خواهد شد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۴/۱۰/۰۲ - ۱۳:۳۵    
اگر بخواهیم نگاهی کلی به نظرها و تجربیات گردشگران خارجی درباره ایران داشته باشیم، وب سایت TripAdvisor به عنوان یکی از پر مخاطب ترین وب سایت های سفر گزینه مناسبی است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۴/۱۰/۰۲ - ۱۳:۳۵    
هر کسی قاعدتا بعد از رد صلاحیت اعتراض می کند تا بررسی شود من هم اعتراض خواهم کرد اما التماس نمی کنم اگر هم این اتفاق بیفتد حجت بر من تمام می شود و پاسخی برای مردمی خواهم داشت که اصرار دارند من شرکت ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۴/۱۰/۰۲ - ۱۳:۳۲    
انگار اولین بار در فیلم آتش بس بود که اصطلاح کودک درون به گوشمان خورد و موضوع برایمان جالب شد که مگر در سی ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۴/۱۰/۰۲ - ۱۳:۱۲    
رییس پلیس کشور با بیان اینکه لازم است ماموران یگان ویژه رزمایش های تمرینی داشته باشند اظهار کرد: این حضور ماموران در ایستگاه های مترو تداوم ندارد و به زودی حضور آنها کمتر خواهد شد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۴/۱۰/۰۲ - ۱۲:۴۲    
یک محقق برجسته آمریکا گفت: ائتلاف تجاوزبه یمن به سرکردگی عربستان برای حملات هوایی، زمینی ودریایی خود به یمن، روزانه 200 میلیون دلار هزینه می کند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۴/۱۰/۰۲ - ۱۲:۴۲    
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، شرکت در انتخابات را یک واجب انقلابی دانست و گفت، امروزه گرایشات سیاسی بدون کارآمدی، حلال مشکلات نیست.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۴/۱۰/۰۲ - ۱۲:۴۲    
مرکز آمار ایران اعلام کرد: نرخ تورم آذرماه امسال به 12.6درصد رسید که نسبت به ماه گذشته(13.1) کاهش داشته است.همچنین نرخ تورم نقطه به نقطه تک رقمی شد و به 9.9 درصد رسید.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۴/۱۰/۰۲ - ۱۲:۳۹    
رئیس جمهوری برگزاری انتخابات حتی در سخت ترین شرایط را افتخار ایران دانست و گفت: همه مسئولان به مساله حق الناس بودن رای مردم و صندوق آرا توجه خواهند داشت.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۴/۱۰/۰۲ - ۱۲:۰۹    
خبرگزاری روسی اسپوتنیک به نقل از مصاحبه بشار اسد رئیس جمهوری سوریه با روزنامه اتریشی 'دی پرسه' نوشت که نبرد با تروریسم باید یک اصل ثابت و با دوام و بر مبنای حمایت اجتماعی واقعی باشد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۴/۱۰/۰۲ - ۱۲:۰۶    
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: سوادآموزی پایه پیشرفت هر کشور است؛ باید راهکارهایی را در برنامه ششم توسعه گنجاند که برنامه های نهضت سواد آموزی در باسواد کردن افراد بی سواد را تسهیل کند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۴/۱۰/۰۲ - ۱۱:۳۶    
حرا- امروز چهارشنبه دوم دی 1394 هجری خورشیدی، یازدهم ربیع الاول1437 هجری قمری، بیست و سوم دسامبر 2015 میلادی است ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۴/۱۰/۰۲ - ۱۱:۳۳    
اطلاعات به نقل از حسن روحانی: ایران نخستین کشور منطقه است که با رای مردم اداره می شود تهران- ایرنا- روزنامه اطلاعات در شماره سه شنبه یکم دی به نقل از رئیس جمهوری در بازدید از ستاد انتخاباتی کشور ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۴/۱۰/۰۲ - ۱۱:۳۰    
فرمانده نیروی انتظامی، از خنثی سازی تحرکات گروه های تکفیری و ضد انقلابی در شرق کشور خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۴/۱۰/۰۲ - ۱۰:۵۸    
معاون فنی و نگهداری اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: مراکز هماهنگی نجات دریایی (MRCC) بندرهای بوشهر و عسلویه به رادیو باند هوایی مجهز شدند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۴/۱۰/۰۲ - ۱۰:۵۵    
'ویلیام هیگ' وزیر خارجه سابق انگلیس در یادداشتی که روز چهارشنبه در دیلی تلگراف منتشر شد، هشدار داد که خروج انگلستان از اتحادیه اروپا می تواند منجر به تضعیف این اتحادیه و فروپاشی کشورش شود.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۴/۱۰/۰۲ - ۱۰:۵۲    
وزیر کشور یکی از مشکلات مهم کشور در برهه کنونی را مشکلات اقتصادی برشمرد و گفت: وارث شرایط رکودی با نفت 30 دلاری هستیم و سرچشمه همه مشکلات و جرائم نیز بیشتر مسائل اقتصادی است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۴/۱۰/۰۲ - ۱۰:۴۹    
رئیس جمهوری در پیامی با تبریک فرارسیدن روز ملی ژاپن به نخست وزیر، دولت و ملت این کشور، روابط دو کشور را دارای ظرفیت ارزشمندی برای توسعه همکاری ها دانست و اظهار امیدواری کرد این روابط بیش از پیش تحکیم ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۴/۱۰/۰۲ - ۱۰:۴۹    
برنار کزنوو وزیر کشور فرانسه از خنثی شدن طرح یک حمله تروریستی در نزدیکی اورلئان در روزهای گذشته و بازداشت دو مظنون در این رابطه خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۴/۱۰/۰۲ - ۱۰:۴۶    
اولین نشست از سلسله نشست های راهبرد های انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی به همت موسسه فرهنگی اجتماعی حرکت رشد و اعتدال(حرا) برگزار گردید.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۴/۱۰/۰۲ - ۰۹:۱۵    
داعش، عربستان و آمریکا مثلث کاهش قیمت نفت در بازارهای جهانی هستند. نفت ارزان هدیه عربستان به آمریکا است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۴/۱۰/۰۲ - ۰۹:۱۲    
روزنامه گاردین روز چهارشنبه در گزارشی نوشت مقامات آمریکایی در هفته های اخیر بدون ارایه هیچ دلیل مشخصی مانع از سفر شماری از مسلمانان انگلیس به خاک این کشور شده اند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۴/۱۰/۰۲ - ۰۹:۰۹    
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری گفت: زمین لرزه 4 درجه در مقیاس امواج درونی زمین(ریشتر) که بامداد امروز(چهارشنبه) در چلگرد مرکز شهرستان کوهرنگ اتفاق افتاد ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۴/۱۰/۰۲ - ۰۹:۰۹    
یک رسانه چینی روز چهارشنبه از برگزاری موفقیت آمیز نخستین دور مذاکرات پکن - سئول در خصوص حریم و حدود آب های مشترک خبر دادند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۴/۱۰/۰۲ - ۰۹:۰۶    
پایگاه خبری اخبارالساعه امارات امروز (چهارشنبه) نوشت: سازمان ملل متحد، کشورهای عضو ائتلاف سعودی مهاجم به یمن را مسئول حمله به شهروندان یمنی دانست.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۴/۱۰/۰۲ - ۰۹:۰۳    
تصاویر زیر وضعیت دریاچه ارومیه در اواخر آذرماه سال 1394 را ترسیم می کند. این عکس ها از حوالی پل شهید کلانتری،روستای گوورچین قلعه و بندر شرفخانه تهیه شده است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۴/۱۰/۰۲ - ۰۸:۴۵    
اندیشکده آمریکایی شورای روابط خارجی با درج مقاله ای وزیر خارجه ومسوولان دولت آمریکا را به اظهار ضعف در مقابل ایران متهم کرده و نوشته است که این مسوولان بجای انتقادو برخورد جدی با مواضع ایران سعی ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۴/۱۰/۰۲ - ۰۸:۴۲    
رییس کمیسیون مشترک جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آذربایجان گفت: سطح فعلی روابط ایران با جمهوری آذربایجان در بیش از 20 سال گذشته بی نظیر است، مقطعی را به یاد ندارم که روابط دوجانبه تا این حد نزدیک باشد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۴/۱۰/۰۲ - ۰۸:۳۹    
روز پایانی نام نویسی از داوطلبان پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری همزمان با پنجمین روز نام نویسی از داوطلبان نمایندگی دهمین دوره مجلس شورای اسلامی از ساعت هشت صبح سه شنبه در ستاد انتخابات کشور ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۴/۱۰/۰۲ - ۰۸:۳۹    
نماینده ویژه سازمان ملل در یمن با اشاره به ادامه جنایات سعودی و درگیری های خشونت آمیز در این کشور هشدار داد که ادامه نا امنی ها زمینه مناسبی برای افزایش گرایش های افراطی در این کشور بوجود آورده است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۴/۱۰/۰۲ - ۰۸:۳۳    
جوان به نقل از کنگره: کری به ایران دروغ گفت تهران- ایرنا- روزنامه جوان در شماره چهارشنبه دوم دی در تشریح تیتر یک ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۴/۱۰/۰۲ - ۰۶:۱۰    
وزیر امور خارجه کویت با حمایت از تلاش های عراق برای مبارزه با تروریسم، گفت که کویت به دنبال تقویت روابط با بغداد در همه زمینه هاست.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۴/۱۰/۰۲ - ۰۴:۳۴    
حرا- تیم فوتبال استقلال تهران با پیروزی مقابل تراکتورسازی تبریز برای دهمین بار گام به فینال رقابت های فوتبال جام حذفی باشگاه های ایران گذاشت. ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۴/۱۰/۰۲ - ۰۳:۱۰    
سرپرست دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری و مشاور استاندار چهارمحال وبختیاری در امور اجرایی و سرمایه گذاری از ساخت نیروگاه بادی در روستای شوراب کبیر شهرستان سامان توسط سرمایه گذاران آلمانی خبرداد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۴/۱۰/۰۲ - ۰۲:۱۰    
رئیس ستاد انتخابات کشور گفت: تا ساعت 16 امروز -سه شنبه-، چهار هزار و 384 نفر داوطلب در انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی نام نویسی کرده اند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۴/۱۰/۰۲ - ۰۱:۱۰    
وزارت دادگستری نروژ پیش نویس لایحه ای را برای پیگرد قانونی علیه شهروندان مظنون به شرکت در درگیری های سوریه، به مجلس این کشور ارائه می کند
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۴/۱۰/۰۲ - ۰۰:۱۰    
حدود چهار هزار تن از مخالفان جنبش خارجی ستیز پگیدا در شهر درسدن در شرق آلمان تظاهرات کردند.