پنجشنبه ۰۷ تیرساعت ۱۰:۴۹Jun 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای پایگاه خبری تحلیلی حرا 19 دی 1394 - haraa.ir

پایگاه خبری تحلیلی حرا 30 مهر 1394 پایگاه خبری تحلیلی حرا 30 آبان 1394 پایگاه خبری تحلیلی حرا 30 آذر 1394 پایگاه خبری تحلیلی حرا 30 بهمن 1394 پایگاه خبری تحلیلی حرا 29 اسفند 1394 پایگاه خبری تحلیلی حرا 1 دی 1394 پایگاه خبری تحلیلی حرا 2 دی 1394 پایگاه خبری تحلیلی حرا 3 دی 1394 پایگاه خبری تحلیلی حرا 4 دی 1394 پایگاه خبری تحلیلی حرا 5 دی 1394 پایگاه خبری تحلیلی حرا 6 دی 1394 پایگاه خبری تحلیلی حرا 7 دی 1394 پایگاه خبری تحلیلی حرا 8 دی 1394 پایگاه خبری تحلیلی حرا 9 دی 1394 پایگاه خبری تحلیلی حرا 10 دی 1394 پایگاه خبری تحلیلی حرا 11 دی 1394 پایگاه خبری تحلیلی حرا 12 دی 1394 پایگاه خبری تحلیلی حرا 13 دی 1394 پایگاه خبری تحلیلی حرا 14 دی 1394 پایگاه خبری تحلیلی حرا 15 دی 1394 پایگاه خبری تحلیلی حرا 16 دی 1394 پایگاه خبری تحلیلی حرا 17 دی 1394 پایگاه خبری تحلیلی حرا 18 دی 1394 پایگاه خبری تحلیلی حرا 19 دی 1394 پایگاه خبری تحلیلی حرا 20 دی 1394 پایگاه خبری تحلیلی حرا 21 دی 1394 پایگاه خبری تحلیلی حرا 22 دی 1394 پایگاه خبری تحلیلی حرا 23 دی 1394 پایگاه خبری تحلیلی حرا 24 دی 1394 پایگاه خبری تحلیلی حرا 25 دی 1394 پایگاه خبری تحلیلی حرا 26 دی 1394 پایگاه خبری تحلیلی حرا 27 دی 1394 پایگاه خبری تحلیلی حرا 28 دی 1394 پایگاه خبری تحلیلی حرا 29 دی 1394 پایگاه خبری تحلیلی حرا 30 دی 1394 
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۴/۱۰/۱۹ - ۲۳:۵۴    
کارشناس مسائل نظامی روسیه اعلام کرد: هواپیماهای جاسوسی آواکس آمریکا و عربستان سعودی به ترکیه در سرنگونی بمب افکن سوخو-24 نیروی هوایی روسیه برفراز سوریه کمک کردند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۴/۱۰/۱۹ - ۲۲:۲۴    
دادگاه عالی استیناف مصر روز شنبه حکم 3 سال حبس برای حسنی مبارک رییس جمهوری برکنار شده این کشور و 2 پسرش را به اتهام فساد مالی تایید کرد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۴/۱۰/۱۹ - ۲۲:۲۱    
ایشان مدرک کارشناسی و یکی از مدارک کارشناسی ارشد را در رشته مهندسی صنایع از دانشگاه شریف و امیرکبیر دریافت کردند و همچنین دارای مدرک کارشناسی ارشد و دکترای اقتصاد هستند ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۴/۱۰/۱۹ - ۲۱:۲۴    
سخنگوی وزارت خارجه چین با اشاره به سفر منطقه ای معاون وزیر خارجه این کشور به عربستان و ایران گفت: امیدواریم وضعیت در منطقه خاورمیانه آرام شود
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۴/۱۰/۱۹ - ۲۰:۲۴    
با پایان یافتن سال 2015 و آغاز سال نوی میلادی، یکی از مهمترین آرزوهای مردم جهان تغییر اوضاع بین المللی به سمت صلح و ثبات بیشتر است ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۴/۱۰/۱۹ - ۲۰:۲۴    
وزیر حمل و نقل روسیه از بررسی امکان مشارکت و سرمایه گذاری مسکو در طرح خط آهن ایران- ارمنستان خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۴/۱۰/۱۹ - ۱۹:۲۵    
وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) روز شنبه تایید کرد که برخی از نیروهای عملیات ویژه آمریکا به دلیل درگیری ها در برخی از مناطق افغانستان به ویژه ولایت هلمند، در وضعیت جنگی قرار دارند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۴/۱۰/۱۹ - ۱۸:۲۵    
منابع امنیتی استان کرکوک روز شنبه اعلام کردند: عناصر گروهک تروریستی داعش 54 خانواده عراقی را که از شهرستان حویجه فرار کرده و قصد رفتن به تکریت را داشتند، ربودند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۴/۱۰/۱۹ - ۱۷:۲۵    
وزیرارتباطات و فناوری اطلاعات در یکی از شبکه های اجتماعی به طرح چند موضوع درباره تشعشعات آنتن های تلفن همراه ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۴/۱۰/۱۹ - ۱۶:۵۸    
سخنگوی شورای نگهبان گفت: فقهای شورای نگهبان پرونده هر یک از داوطلبان انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری را پس از آزمون کتبی بررسی می کند و ممکن است درمورد درجه اجتهاد یک نفر اطمینان حاصل شود و در ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۴/۱۰/۱۹ - ۱۶:۱۷    
معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی از قابلیت ارتقای 10 برابری صادرات صنعت برق و همچنین تداوم ارائه مشوق هایی مانند خرید تضمینی برق حاصل از سلول های خورشیدی در ساختمان های بلند خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۴/۱۰/۱۹ - ۱۵:۲۶    
سازمان عفو بین الملل با تاکید بر وخامت روزافزون وضعیت حقوق بشر در عربستان، سال گذشته میلادی (2015) را سال سرکوب خونین در عربستان برشمرد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۴/۱۰/۱۹ - ۱۴:۴۸    
مدیرعامل شرکت کنترل کیفیت هوای شهر تهران وابسته به شهرداری با تأکید بر اینکه بر اساس بررسی های انجام شده کیفیت بنزین و گازوییل توزیع شده در تهران نزدیک به استانداردهای یورو چهار است ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۴/۱۰/۱۹ - ۱۴:۴۵    
رهبر معظم انقلاب اسلامی ماندگاری انقلاب را برای دشمن بهت آور و سخت دانستند و گفتند: همه در انتخابات شرکت کنند. انتخابات برای این است که ماندگاری کشور تامین بشود و کشور در حصار امنیت کامل بماند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۴/۱۰/۱۹ - ۱۳:۰۵    
فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستادکل نیروهای مسلح از ورود پیکرهای مطهر و نورانی 93 شهید سرافراز دوران دفاع مقدس به کشور خبر داد و گفت: این شمار ابدان پاک ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۴/۱۰/۱۹ - ۱۳:۰۲    
عضو شورای اسلامی شهر تهران دریافت عوارض تردد از تونل ها و معابر خاص شهری را قانونی عنوان کرد و گفت: دریافت عوارض تردد از معابر شهری برای همه بزرگراهها و تونل ها امکانپذیر نیست و منوط به داشتن شرایطی ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۴/۱۰/۱۹ - ۱۲:۵۹    
رهبر انقلاب با اشاره به جبهه وسیع دشمنان در مقابل انقلاب اسلامی فرمودند: همه تحلیل های آنها متوجه این است که چه کنند درخت تناور انقلاب را ریشه کن کنند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۴/۱۰/۱۹ - ۱۲:۱۴    
معاون وزیر نفت در امور پالایش و پخش فرآورده های نفتی از مذاکره ایران با شرکت های اسپانیایی برای ساخت یک پالایشگاه 200 هزار بشکه ای در این کشور با هدف تضمین فروش نفت کشورمان خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۴/۱۰/۱۹ - ۱۲:۱۱    
تلویزیون کره شمالی برای نخستین بار تصاویری را پخش کرده که نشان می دهد این کشور اخیرا یک فروند موشک بالستیک را از روی یک زیردریایی پرتاب کرده است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۴/۱۰/۱۹ - ۱۲:۰۳    
مانفرد وبر رئیس حزب ائتلافی مردم در پارلمان اروپا گفت: ترکیه به تعهد خود در قبال اروپا درباره دریافت کمک سه میلیارد یورویی در ازای کنترل مرزهایش و جلوگیری از ورود مهاجران به اروپا عمل نکرده است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۴/۱۰/۱۹ - ۱۱:۱۹    
وزیر ارتباطات وفناوری اطلاعات با اشاره به اینکه دولت یازدهم وارث بهم ریختگی عجیب است گفت: وقتی دولت یازدهم مستقر شد مشکلات زیادی سر راه قرار داشت وضعیت مالی و بهم ریختگی های زیادی را شاهد بودیم و ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۴/۱۰/۱۹ - ۱۱:۱۶    
پایگاه خبری واشنگتن فری بیکن براساس پیش بینی های بانک جهانی برای اقتصاد ایران نوشت: با لغو تحریم ها، بادهای موافق به سوی اقتصاد ایران وزیدن خواهد گرفت.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۴/۱۰/۱۹ - ۱۱:۱۳    
دونالد ترامپ نامزد جمهوری خواه انتخابات سال 2016 آمریکا، گفت آمریکا باید از عربستان در مقابل ایران دفاع کند. وی همچنین تاکید کرد که بقای عربستان بدون آمریکا دوام نمی یابد
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۴/۱۰/۱۹ - ۱۱:۱۰    
رادیو آلمان امروز (شنبه) خبر داد آژانس امنیت ملی آمریکا (NSA) دوباره از اطلاعات جاسوسی آژانس اطلاعات فدرال آلمان (BND) بهره مند شده است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۴/۱۰/۱۹ - ۱۱:۰۷    
چندی پیش در یکی از دیدارها، فرزند شهیدی درباره اولویت انتخاب بین کار اجرایی و کار فرهنگی از حضرت آیت الله خامنه ای سؤال می کند که پاسخ ایشان را در پی داشته است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۴/۱۰/۱۹ - ۱۱:۰۱    
اجرای طرح صدور کارتهای اعتباری و ثبت درخواست برای آن رسما از امروز -19 دی ماه- برای سه گروه زوج های جوان، کارکنان رسمی و پیمانی و همچنین بازنشستگان آغاز شد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۴/۱۰/۱۹ - ۱۰:۵۶    
هزاران نفر از مردم قم به مناسبت سالروز قیام 19 دی تا ساعتی دیگر در حسینیه امام خمینی (ره) با رهبر انقلاب اسلامی دیدار می کنند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۴/۱۰/۱۹ - ۱۰:۲۴    
معاون امور بسیج و فرهنگ دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه راهبرد فشار با هدف تغییر سالهاست که در ایران به گِل نشسته، گفت: در شرایط تشدید فشارهای آمریکا ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۴/۱۰/۱۹ - ۱۰:۱۸    
فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان گفت: ماموران پایگاه دریابانی چابهار لنج تجاری متجاوز هندی را با 400 هزار لیتر سوخت قاچاق متوقف کردند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۴/۱۰/۱۹ - ۱۰:۱۵    
روسیه برنامه ریزی شوروی سابق را برای توسعه قدرت و پوشش ارضی مناطق قطبی در دستور کار قرار داده است تا براساس دکترین منافع ملی از سهم خود در منابع و ذخایر عظیم نفتی و معدنی این خطه حفاظت کند و همزمان ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۴/۱۰/۱۹ - ۰۹:۵۷    
وزیر امور خارجه چین سه موضع راهبردی پکن را در مواجهه با اقدام پیونگ یانگ در آزمایش بمب هیدروژنی را اعلام کرد و خواستار از سرگیری فوری مذاکرات خلع سلاح اتمی کره شمالی شد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۴/۱۰/۱۹ - ۰۹:۵۴    
معاون هوانوردی و اموربین الملل سازمان هواپیمایی کشوری گفت: تا پایان امسال 10 فروند هواپیمای مسافری به ناوگان هوایی کشور ملحق می شود.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۴/۱۰/۱۹ - ۰۹:۴۵    
برقراری ارتباط به کمک زبان های مختلف، یکی از اساسی ترین نیازهای کنونی، نه تنها برای کاربران دنیای تکنولوژی، بلکه برای تمامی افراد در سراسر جهان به شمار می آید ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۴/۱۰/۱۹ - ۰۹:۳۹    
مدیرکل فن آوری اطلاعات و ارتباطات بانک مرکزی اعلام کرد که مرحله نخست ثبت نام از متقاضیان دریافت کارت اعتباری خرید کالا از امروز(شنبه) کلید خورد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۴/۱۰/۱۹ - ۰۹:۳۹    
دبیرکل سازمان ملل در ادامه هشدارهای مجامع بین المللی درباره توسل عربستان سعودی به بمب های خوشه ای، امروز جمعه در بیانیه ای تاکید کرد که شاید استفاده از این تسلیحات، جنایت جنگی باشد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۴/۱۰/۱۹ - ۰۹:۳۹    
آزمایش هسته ای کره شمالی، اگر آنچه درباره آن می گویند حقیقت داشته باشد، می تواند معادله امنیتی در تمام جهان را تغییر بدهد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۴/۱۰/۱۹ - ۰۹:۳۹    
علی المؤید، عضو مجلس اعلای اسلامی عراق نوشت: ایران باید به دنبال تخفیف بحران رفته و در دام نقشه های عربستان نیفتد و با روش های خاص خود بحران را به عاملی برای برد سیاسی تبدیل کند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۴/۱۰/۱۹ - ۰۹:۳۹    
حرا- امروز شنبه نوزدهم دی 1394 هجری خورشیدی، بیست و هشتم ربیع الاول 1437 هجری قمری، نهم ژانویه 2016 میلادی است ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۴/۱۰/۱۹ - ۰۹:۳۹    
معاون صنایع دستی سازمان میراث فرهنگی گفت:سازمان مدیریت به ما قول داده و وعده کرده که در برنامه اصلی،صنایع دستی به جایگاه مطلوب خود دست پیدا کند یا حداقل جایگاه آن ارتقا یابد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۴/۱۰/۱۹ - ۰۹:۳۱    
رئیس پارک علم و فناوری پردیس از برگزاری فستیوال تخصصی بازار دارایی فکری برای جذب سرمایه گذار برای طرح های علم و فناوری خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۴/۱۰/۱۹ - ۰۹:۳۱    
سخنگوی کاخ سفید در کنفرانس خبری با اشاره به برجام گفت که ایران به سرعت در حال اجرای تعهدات خود است اما تحریم ها موقعی کاهش می یابد که آژانس بین المللی انرژی اتمی انجام این تعهدات را تایید کند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۴/۱۰/۱۹ - ۰۹:۲۸    
مدیر پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی آخرین پیش بینی ها از وضعیت جوی کشور را تشریح کرد و از ورود سامانه بارشی جدید به کشور خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۴/۱۰/۱۹ - ۰۹:۲۸    
روزنامه صهیونیستی معاریو مدعی بازداشت شماری از افراد وابسته به حماس که قصد ترور نخست وزیر اسرائیل را داشتند شد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۴/۱۰/۱۹ - ۰۹:۲۵    
دفتر محسن رضایی طی اطلاعیه ای اظهارات منسوب به وی در جمع بسیجیان اهواز مبنی بر آماده شدن برای جنگ با عربستان را تکذیب کرد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۴/۱۰/۱۹ - ۰۹:۲۵    
رئیس اتحادیه طلا و جواهر گفت: در هفته گذشته به دلیل افزایش قیمت دلار شاهد بالا رفتن قیمت طلا بودیم که البته قیمت جهانی طلا نیز افزایش یافت.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۴/۱۰/۱۹ - ۰۹:۲۵    
یک منبع آگاه در وزارت خارجه خبر ترکیه سفیر ایران را بخاطر بحران میان ریاض و تهران احضار نمود را تکذیب کرد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۴/۱۰/۱۹ - ۰۹:۱۶    
در حالی هنوز نسخه تحریک تقاضا از سوی دولتمردان برای بازار مسکن نوشته می شود که وام 80 میلیون تومانی مسکن هم نتوانسته است بازار مسکن را از رکود خارج کند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۴/۱۰/۱۹ - ۰۹:۰۴    
مجلس نمایندگان آمریکا بعد از تصویب طرحی که اختیارات دولت برای رفع تحریم های ضد ایرانی را کاهش می دهد، سه طرح دیگر علیه ایران را معرفی کرده است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۴/۱۰/۱۹ - ۰۸:۵۸    
مسئول روابط عمومی وزارت دفاع پاکستان از برنامه سفر محمد بن سلمان وزیر دفاع عربستان به اسلام آباد در روز یکشنبه هفته جاری (فردا) خبر داد و گفت که این سفر با هدف گفت و گو با مقامات پاکستان درخصوص ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۴/۱۰/۱۹ - ۰۸:۵۶    
تمام سلام نخست وزیر لبنان تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران همواره و با وجود بحران ها پیشرفت کرده است اما مطمئن هستم که در دوره پساتحریم شاهد پیشرفت های بیشتر و گسترده تر ایران در همه زمینه ها خواهیم ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۴/۱۰/۱۹ - ۰۸:۵۳    
وزیر امور خارجه در نامه های جداگانه ای به دبیرکل سازمان ملل متحد، دبیرکل سازمان همکاری های اسلامی و وزرای خارجه کشورهای عضو سازمان ملل متحد اظهار امیدواری کرد ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۴/۱۰/۱۹ - ۰۸:۳۸    
روایت اعتماد از آزمایش بمب هیدروژنی اون تهران- ایرنا- روزنامه اعتماد در شماره پنجشنبه 17 دی، می نویسد: کره شمالی بار دیگر جهان را لرزاند ...