پنجشنبه ۰۷ تیرساعت ۱۰:۵۲Jun 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای پایگاه خبری تحلیلی حرا 16 دی 1394 - haraa.ir

پایگاه خبری تحلیلی حرا 30 مهر 1394 پایگاه خبری تحلیلی حرا 30 آبان 1394 پایگاه خبری تحلیلی حرا 30 آذر 1394 پایگاه خبری تحلیلی حرا 30 بهمن 1394 پایگاه خبری تحلیلی حرا 29 اسفند 1394 پایگاه خبری تحلیلی حرا 1 دی 1394 پایگاه خبری تحلیلی حرا 2 دی 1394 پایگاه خبری تحلیلی حرا 3 دی 1394 پایگاه خبری تحلیلی حرا 4 دی 1394 پایگاه خبری تحلیلی حرا 5 دی 1394 پایگاه خبری تحلیلی حرا 6 دی 1394 پایگاه خبری تحلیلی حرا 7 دی 1394 پایگاه خبری تحلیلی حرا 8 دی 1394 پایگاه خبری تحلیلی حرا 9 دی 1394 پایگاه خبری تحلیلی حرا 10 دی 1394 پایگاه خبری تحلیلی حرا 11 دی 1394 پایگاه خبری تحلیلی حرا 12 دی 1394 پایگاه خبری تحلیلی حرا 13 دی 1394 پایگاه خبری تحلیلی حرا 14 دی 1394 پایگاه خبری تحلیلی حرا 15 دی 1394 پایگاه خبری تحلیلی حرا 16 دی 1394 پایگاه خبری تحلیلی حرا 17 دی 1394 پایگاه خبری تحلیلی حرا 18 دی 1394 پایگاه خبری تحلیلی حرا 19 دی 1394 پایگاه خبری تحلیلی حرا 20 دی 1394 پایگاه خبری تحلیلی حرا 21 دی 1394 پایگاه خبری تحلیلی حرا 22 دی 1394 پایگاه خبری تحلیلی حرا 23 دی 1394 پایگاه خبری تحلیلی حرا 24 دی 1394 پایگاه خبری تحلیلی حرا 25 دی 1394 پایگاه خبری تحلیلی حرا 26 دی 1394 پایگاه خبری تحلیلی حرا 27 دی 1394 پایگاه خبری تحلیلی حرا 28 دی 1394 پایگاه خبری تحلیلی حرا 29 دی 1394 پایگاه خبری تحلیلی حرا 30 دی 1394 
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۲۳:۳۱    
معاون رئیس قوه قضائیه، فساد و کاهش بهره وری در نظام اداری را ناشی از کم توجهی به منابع انسانی دانست و گفت: نگاه پیشگیرانه ارزان تر و مهمتر از درمان است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۲۲:۴۵    
باسمه تعالی اللّهم صل علی محمد و آل محمد امنیت اجتماعی در کنار امنیت اقتصادی، امنیت نظامی و امنیت فرهنگی مانع بروز تهدیداتی است که هویت جامعه را به خطر می اندازند و چنانچه هویت جامعه دستخوش ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۲۲:۳۰    
نیویورک تایمز نوشت: بازی خطرناک عربستان با فرقه گرایی، قابل مدیریت کردن نیست.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۲۱:۳۱    
'جولی بیشاپ' وزیر امور خارجه استرالیا روز چهارشنبه آزمایش بمب اتمی توسط کره شمالی را محکوم کرد و آن را حرکتی 'تحریک آمیز و رفتاری خطرناک' دانست.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۲۱:۰۰    
دبیر ستاد توسعه زیست فناوری معاونت علمی ریاست جمهوری گفت: تلاش می کنیم ایران تا دو سال آینده، چند داروی بیوتکنولوژی تولید و به بازار عرضه کند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۲۰:۳۳    
رئیس سازمان حج و زیارت گفت: با تلاش شبانه روزی دست اندرکاران مربوطه گروه تفحص در عربستان و شناسایی همه جانباختگان پرونده مفقودان جانباخته فاجعه منا بسته شد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۲۰:۰۱    
حرا- رئیس فدراسیون فوتبال با بیان اینکه اظهارات مقام های سعودی مبنی بر ناامن بودن ورزشگاه های ایران را در هیات رییسه مطرح خواهیم کرد ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۱۹:۳۱    
دکتر حسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی جمهوری اسلامی ایران ابراز امیدواری کرد که سرمایه گذاران ایرانی و لبنانی در زمینه های داروئی و تجهیزات پزشکی بتوانند از فرصت های در اختیار ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۱۹:۰۱    
وزیر راه و شهرسازی در دیدار با وزیر امور خارجه دانمارک بر اهمیت همکاری ایران با دانمارک و سایر کشورهای عضو اتحادیه اروپا تأکید کرد و گفت ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۱۸:۴۳    
یوکیا آمانو مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی در بیانیه ای از آزمایش بمب هیدروژنی کره شمالی به شدت ابراز تاسف کرد و گفت: این آزمایش هسته ای در صورت تایید شدن ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۱۷:۴۱    
وزیر دادگستری بر بیان و تشریح اقدامات مثبت جمهوری اسلامی طی سال های اخیر در حوزه کودک برای کشورها و نهادهای بین المللی تاکید کرد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۱۷:۱۱    
دیپلمات های ایرانی که پس از قطع رابطه ایران و عربستان در خاک این کشور بودند، امروز -چهارشنبه- همراه با هواپیمایی که 10 حاجی جان باخته در منا را به تهران باز گرداند، به ایران بازگشتند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۱۶:۳۲    
با پایان یافتن سال 2015 و آغاز سال نوی میلادی، یکی از مهمترین آرزوهای مردم جهان تغییر اوضاع بین المللی به سمت صلح و ثبات بیشتر است ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۱۵:۵۳    
رئیس اجرایی دولت افغانستان و هیات همراه از طرح توسعه بنادر چابهار دیدن کردند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۱۵:۰۳    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در دیدار وزیر کار، امور اجتماعی، شهدا و معلولان جمهوری اسلامی افغانستان، بر لزوم توسعه کار آفرینی کسب و کارهای خرد و کوچک و توسعه اشتغال های مرزی با این کشور تاکید کرد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۱۴:۳۶    
معاون عربی- آفریقای وزیر امور خارجه اقدام عربستان در قطع رابطه دیپلماتیک با ایران را بر گفت وگوهای مربوط به سوریه تاثیر گذار دانست و گفت ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۱۴:۳۳    
رئیس جمهوری طی نامه ای به رئیس قوه قضائیه خواستار رسیدگی فوری و خارج از نوبت به پرونده حمله به سفارت و کنسولگری عربستان سعودی در تهران و مشهد شد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۱۴:۳۰    
رئیس جمهوری ثبات، امنیت، مبارزه واقعی با تروریسم و دوستی و برادری با همه کشورهای منطقه را خواست اصلی جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۱۳:۴۹    
فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان با اینکه در همه بخش های دفاعی خودکفا هستیم ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۱۳:۴۳    
کمیساریای سازمان ملل ضمن اعلام به دست آوردن گزارش های وحشتناکی مبنی بر استفاده از بمب های خوشه ای توسط عربستان در استان حجه یمن یمن ،بمباران مناطق مسکونی وپرجمعیت صنعا را نیز تایید کرد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۱۳:۴۰    
شورای نگهبان 6 ابهام را نسبت به طرح اصلاح موادی از قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی مطرح کرد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۱۳:۰۱    
وزیر امور خارجه سیاست جمهوری اسلامی را تعامل با همسایگان دانست و گفت: در طول 2.5 سال گذشته با این که برای ایجاد تفاهم و برادری تلاش کردیم اما متاسفانه عربستان بر خلاف این مسیر حرکت کرد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۱۲:۲۵    
فرمانده نیروی انتظامی اعلام کرد: نمی توان قطعی گفت اما تعرض به سفارت عربستان مشکوک است و نیروی انتظامی به صورت جدی پیگیر این موضع خواهد بود.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۱۱:۲۰    
شبکه تلویزیونی راشا تودی از نگرانی آمریکا از امکان تجهیز نیروهای موشکی روسیه به سامانه جدید پدافند موشکی و فضایی به نام ای-235 یا نودال خبر داد که قادر به نابودی ماهواره های آمریکایی در مدار زمین است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۱۱:۰۶    
وزیر کشور بر تقویت همکاری های همه جانبه بین ایران و افغانستان تاکید کرد و گفت: فصل جدیدی از همکاری های اقتصادی بین ایران و افغانستان رقم می خورد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۱۰:۴۳    
شهادت شیخ نمر، نشانه رفتار داعش گونه و زوال آل سعود است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۱۰:۳۷    
فرانسوآ اولاند رئیس جمهوری فرانسه از مسئولان مذهبی این کشور به دلیل واکنش های متناسب پس از حملات تروریستی پاریس، قدردانی کرد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۱۰:۳۷    
ژاپن اعلام کرد که بر اساس توافق صورت گرفته با آمریکا، 331 کیلوگرم پلوتونیم غنی شده خود را که به یک موضوع جنجال برانگیز در این کشور تبدیل شده، به آمریکا ارسال می کند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۱۰:۳۴    
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از تظاهرات سراسری مردم ایران در محکومیت و اعتراض به اعدام شیخ نمر باقر النمر روحانی برجسته شیعیان عربستان، پس از نماز جمعه این هفته خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۱۰:۳۲    
باراک اوباما رئیس جمهوری آمریکا شب گذشته در یک کنفرانس خبری مقررات تازه ای را در مورد خرید و فروش سلاح برای مقابله با خشونت را اعلام کرد ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۱۰:۲۹    
حرا- امروز چهارشنبه شانزدهم دی 1394 هجری خورشیدی، بیست و پنجم ربیع الاول 1437 هجری قمری، ششم ژانویه 2016 میلادی است. 35سال پیش در چنین روزی، رژیم بعث عراق، مناطق مسکونی اهواز را موشکباران کرد. ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۱۰:۱۴    
میلاد مسیح، فرصت و فراستی است برای قلم زدن و قدم زدن در ساحتِ یکی از پاکان و برگزیدگان حقّ
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۰۹:۵۷    
شبکه تلویزیونی سی.ان.ان در خبری فوری گزارش داد شورای امنیت سازمان ملل قرار است به دنبال اعلام خبر انجام آزمایش هیدروژنی توسط کره شمالی نشست فوق العاده برگزار کند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۰۹:۵۴    
وزیر نیرو ضمن تکذیب برخی ادعاها مبنی براینکه فعالیت واحد های تحت پوشش این وزارتخانه به عنوان دومین منبع آلایندگی شهرها محسوب می شوند ، تصریح کرد: بخش حمل و نقل مهمترین منبع آلودگی شهرهای بزرگ است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۰۹:۴۸    
بانک مرکزی از شنبه آینده ثبت نام از متقاضیان وام کالا را آغاز و اجرای آن را به بانک ها ابلاغ می کند؛ با این حال مسئولان وزارت کار می گویند استقبال بازنشسته ها سرد بوده و کار راضی کننده نیست.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۰۹:۴۲    
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از ثبت نام 117 هزار و 817 نفر در آزمون ورودی دکتری (PHD) نیمه متمرکز سال 95 تا ساعت 8 صبح امروز خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۰۹:۳۹    
دبیر ستاد انتخابات کشور گفت: حدود 810 نفر از داوطلبان انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در هیات های اجرایی رد صلاحیت شده اند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۰۹:۳۷    
گزارش ائتلاف بین المللی مبارزه با تروریسم حاکی است که گروه تروریستی داعش یک سوم اراضی تحت اشغال خود در سوریه و عراق را از دست داده است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۰۹:۲۸    
دنیای اقتصاد: استارت بازارها با شوک چینی تهران- ایرنا- روزنامه دنیای اقتصاد در شماره سه شنبه 15 دی در تشریح تیتر یک ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۰۹:۰۷    
بانک مرکزی کره جنوبی به دنبال اعلام کره شمالی مبنی بر انجام نخستین آزمایش بمب هیدروژنی و نگرانی از شرایطی که ممکن است اقتصاد این کشور را درگیر خود کند، از برگزاری نشست فوق العاده خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۰۹:۰۱    
کره شمالی دقایقی پیش با انتشار اطلاعیه ویژه ای اعلام کرد که برای نخستین بار یک آزمایش هیدروژنی انجام داده که به مراتب قوی تر از انجام آزمایش توسط یک بمب اتمی است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۰۸:۵۵    
شورای امنیت سازمان ملل درپی یک نشست طولانی ازطرفین درگیر دریمن خواست تا ضمن برقراری دوباره آتش بس وبدون هیچگونه پیش شرطی در دور بعدی مذاکرات صلح شرکت کرده وبا احتراز ازخشونت امکان توزیع کمک های انسان ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۰۸:۵۲    
چین و انگلیس با انتشار یک بیانیه مشترک تاکید کردند که در خصوص پیشبرد رهیافت های سیاسی و پایان دادن به بحران سوریه و پایان دادن به مصائب مردم این کشور تلاش های خود را افزایش دهند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۰۸:۴۹    
ابو راتب الحمصی سرکرده گروهک تروریستی موسوم به جنبش احرار الشام در سوریه کشته شد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۰۸:۴۶    
وزیرامورخارجه عربستان برای توجیه سیاست های ضد ایرانی حاکمان آل سعود وتلاش های فرافکنانه، سفری دوره ای را به چند کشور آسیایی آغاز می کند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۰۸:۴۰    
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا نامه ی ارسالی ایران به شورای امنیت سازمان ملل درباره حمله به سفارت عربستان درتهران را 'امیدوارکننده' خواند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۰۸:۳۷    
سفیر جمهوری اسلامی ایران درکویت پس ازگفت وگو با مقامات عالیرتبه وزارت امورخارجه این کشور درتوضیح این دیداراظهارکرد ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۰۸:۳۴    
روزنامه ایران: سخنگوی دولت/پشت صحنه حمله به سفارت عربستان روشن شود تهران - ایرنا - روزنامه ایران روزچهارشنبه تیتر نخست خود را به خبری با عنوان سخنگوی دولت ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۰۶:۳۱    
رئیس شورای رقابت از پایان بررسی پرونده 650 میلیون یورویی واردات نهاده های دامی درجلسه دیروز شورا خبر داد و گفت ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۰۵:۳۱    
بیلد پرتیراژترین روزنامه آلمان در مطلبی با تیتر عربستان سعودی جز نفت، خرما و تروریسم چیز دیگری ندارد ، نوشت: چندین دهه است که خاندان آل سعود یا دوستان قاتل ما به غرب حق السکوت می دهند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۰۴:۳۳    
معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی گفت: تصور می کنم که فروردین سال آینده نخستین قراردادهای صنعت پتروشیمی با شرکت های بین المللی به امضا برسد ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۰۳:۳۳    
معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده از تشکیل ستاد ملی زن و خانواده با هدف تقویت کارکرد نهاد خانواده خبر داد و گفت: این ستاد به ریاست رئیس جمهوری و با بهره گیری از نظرات نخبگان ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۰۲:۳۳    
وزارت امور خارجه اندونزی روز سه شنبه در بیانیه ای تایید کرد به دنبال راه حلی برای پایان تنش در مناسبات عربستان با ایران است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۰۱:۳۱    
دونالد ترامپ یکی از داوطلبان نامزدی در انتخابات آتی ریاست جمهوری آمریکا گفت: واشنگتن بر خلاف تهران، از توافق هسته ای ایران چیزی به دست نیاورد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۰۰:۳۲    
وزیر نیرو گفت: شرکت های خارجی چنانچه تامین مالی (فاینانس ) پروژه ها، انتقال فناوری و امکان حضور ایران در بخشی از بازارهای جهانی را فراهم کنند ...