دوشنبه ۱۷ اردیبهشتساعت ۲۳:۴۰May 2024 6
جستجوی پیشرفته

خبرهای پایگاه خبری تحلیلی حرا 21 اسفند 1396 - haraa.ir

پایگاه خبری تحلیلی حرا 29 اسفند 1394 پایگاه خبری تحلیلی حرا 29 اسفند 1395 پایگاه خبری تحلیلی حرا 31 فروردین 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 1 اردیبهشت 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 31 خرداد 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 31 تیر 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 31 مرداد 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 1 شهریور 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 1 مهر 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 1 آبان 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 30 آذر 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 30 دی 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 30 بهمن 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 1 اسفند 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 2 اسفند 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 3 اسفند 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 4 اسفند 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 5 اسفند 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 6 اسفند 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 7 اسفند 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 8 اسفند 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 9 اسفند 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 10 اسفند 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 11 اسفند 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 12 اسفند 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 13 اسفند 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 14 اسفند 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 15 اسفند 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 16 اسفند 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 17 اسفند 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 18 اسفند 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 19 اسفند 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 20 اسفند 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 21 اسفند 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 22 اسفند 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 23 اسفند 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 24 اسفند 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 25 اسفند 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 26 اسفند 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 27 اسفند 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 28 اسفند 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 29 اسفند 1396 
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۱/۰۴ - ۱۵:۵۴    
اعتماد از دست رفته مردم با اعاده اموال نامشروع مسئولان بازمی گردد/ مجلسی ها به جای مصاحبه مکرر بر روی تصویب طرح تمرکز کنند ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۵ - ۰۶:۰۶    
رهبر انقلاب روز یکشنبه پس از درخواست های مکرر آیت الله احمد جنتی، با کناره گیری او از امامت جمعه ی تهران موافقت کردند ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۵ - ۰۶:۰۳    
خبر بازجویی از یکی از کودکانی که در روز زن، در برج میلاد برنامه اجرا کرده است مثل توپ ترکیده است. حتما شما هم از میان اخباری که در اینستاگرام و کانال های تلگرامی به آن برخورده اید ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۲۳:۵۹    
این روزها که جمعیت 40 میلیون نفری کارگران و خانواده هایشان منتظر اعلام حداقل دستمزد سال آینده هستند، مجلسی ها با طرح استیضاح وزیرکار کلاف تعیین حقوق را پیچیده تر کردند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۱۷:۰۰    
مایکل کِین برنده دو جایزه اسکار در مورد کار با وودی الن می گوید: از همکاری با وودی آلن در گذشته پشیمان نیستم و دوران بسیار خوبی با او داشتم اما پس از افشای رسوایی های اخلاقی وی دیگر با او کار نخواهم ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۱۶:۰۰    
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا گفت: 50 درصد تصادفی ها در مسیر بیمارستان و درمانگاه ها جان خود را از دست می دهند و 6.7 درصد تولید ناخالص ملی کشور به خاطر تصادفات جاده ای از بین می رود.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۱۵:۰۰    
رئیس جمهور در پیامی پدر بزرگوار شهیدان سرافراز حسین،منصور و ناصر اسماعیلی نودولقی را اسوه صبر و فداکاری توصیف کرد و درگذشت وی را تسلیت گفت.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۱۰:۴۲    
معاون رئیس جمهور از ثبت حقوق مدیران در فروردین سال 97 در سامانه حقوق و مزایا خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۰۹:۴۲    
عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی اعلام کرد: سوال از رئیس جمهوری با محوریت قاچاق کالا، تعهدات برجام، بیکاری، رکود اقتصادی و نرخ ارز به دلیل کاهش تعداد امضاها منتفی شد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۰۹:۴۲    
سازمان هواپیمایی کشوری خبر منتشر شده در فضای مجازی درباره اجازه ندادن ایران به هواپیمای سانحه دیده ترکیه ای برای فرود اضطراری را تکذیب کرد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۰۹:۳۶    
رئیس مجلس خبرگان رهبری با صدور پیامی درگذشت آیت الله نصرالله شاه آبادی را تسلیت گفت.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۲۲:۰۰    
سخنگوی شورای صنفی نمایش با اعلام اسامی فیلم های اکران نوروزی گفت: هفت فیلم تعیین شده می توانند از چهارشنبه 23 اسفندماه در سینماهای کشور اکران شوند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۲۱:۰۰    
وزیر نفت با بیان اینکه تاکنون در 3 مرحله قراردادهای پژوهشی با دانشگاه ها به امضا رسیده است، گفت: مایل نیستم پول پژوهشی به پژوهشکده های وابسته به وزارتخانه ها داده شود که خروجی از آن نداشته باشیم.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۲۰:۰۰    
الون ماسک، مدیرعامل شرکت "اسپیس ایکس" اعلام کرد که تا سال 2019، فضاپیمای "بی اف آر"(BFR) را به مریخ ارسال خواهد کرد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۹:۰۹    
رییس مجلس شورای اسلامی در پیامی رحلت آیت الله شاه آبادی را تسلیت گفت و عنوان کرد: ایشان در طول عمر خویش به مجاهدت، ترویج اسلام و رسیدگی به امور مسلمین اهتمام فراوان داشت.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۸:۰۰    
رییس کمیته پیگیری سانحه نفتکش ایرانی در مجلس گفت که قرار است سازمان بنادر و دریانوردی مجموعه ای از افراد متخصص را برای حضور در نفتکش سانچی و ماندن در زیر آب آن هم به مدت یک هفته به چین بفرستد تا ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۷:۳۳    
رئیس جمهور کشورمان در پیامی رحلت عالم پارسا، مرحوم آیت الله حاج شیخ نصرالله شاه آبادی را به حوزه های علمیه، شاگردان و علاقمندان و به ویژه بیت مکرّم آن مرحوم تسلیت گفت.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۷:۳۰    
دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان گفت: تعرض به سفارت جمهوری اسلامی ایران در لندن، خوش خدمتی دولت انگلیس بعد از خرید تسلیحاتی میلیاردی ولیعهد عربستان از این کشور است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۷:۰۰    
پلیس تهران همزمان با نزدیک شدن به پنجشنبه و جمعه آخر سال و سنت زیارت اهل قبور در این دو روز، مسیرهای دسترسی بهتر به بهشت زهرا (س) را اعلام کرد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۶:۰۰    
وزیر نفت با بیان اینکه "اموال کشف شده از اختلاس گر نفتی بیش از مبلغ اختلاس است"، گفت: خوشبختانه با پیگیری دستگاه قضایی و نیروهای امنیتی، مبلغی بیشتر از اختلاس صورت گرفته، کشف شده است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۵:۰۰    
مفقود شدن 11 هزار عراقی، آغاز رزمایش مشترک عربستان و آمریکا، حمله پهبادی به فرودگاه حمیم سوریه، حمله سنگین توپخانه ارتش ترکیه به شرق عفرین و حمله یک فرد مسلح به اقامتگاه سفیر ایران در اتریش از جمله ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۴:۲۷    
دبیر شورای عالی امنیت ملی درباره علت انفعال پلیس و دولت انگلیس در تعرض به سفارت کشورمان در لندن گفت: این بازی پینگ پونگی طراحی شده دولت انگلیس بود که همزمان با سفر یکی از رهبران کشورهای منطقه به لندن ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۴:۲۷    
رئیس قوه قضاییه با دستور به دادستان های سراسر کشور برای ملزم ساختن دستگاه های ذی ربط نسبت به رفع خطرات نقاط حادثه خیز جاده ای با توجه به در پیش بودن سفرهای نوروزی ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۳:۳۶    
معاون عمرانی وزیر کشور و رئیس سازمان شهرداری ها و دهیاری ها گفت: با پیگیری های فراوان چند ماه گذشته و برگزاری جلسات متعدد موضوع تولید 630 واگن قطار شهری تهران نهایی، مناقصه برگزار و برنده نیز مشخص شد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۳:۱۵    
معاون سیاسی-امنیتی دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان رضوی گفت: احکام قاطع برای 11 نفر از فریب خوردگان جریان ری استارت و گروه های معاند که اقدام به آتش زدن در مساجد می کردند، صادر شد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۳:۱۲    
رییس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد نیروهای مسلح از معافیت علیرضا کریمی از انجام خدمت سربازی خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۳:۰۹    
شبکه "بی بی سی" برای نخستین بار در تاریخ خود از یک دولت خارجی به سازمان ملل شکایت کرده است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۳:۰۹    
امروز نه در بازار آزاد و نه صرافی ها در میدان فردوسی تهران دلار یافت نمی شد. صرافی های رسمی نیز تنها با مجوز صرافی دلار را به قیمت 4790 تومان به فروش می رساندند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۳:۰۹    
حاتمی کیا در گفت و گو با شرق: همین آب باریکه (صدا و سیما) در اختیار جریان فکری قرار می گیرد که هیچ عُلقه ای به مضامین ملی-میهنی ندارد ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۳:۰۶    
فردی که توسط آدم رباها در 15 اسفندماه در هتل بزرگ تهران به گروگان گرفته شده بود با تلاش ماموران پلیس آگاهی در قزوین آزاد شد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۲:۴۵    
انبوه سازی های اطراف حرم امام رضا (ع) سرانجام کار دست داد و مسؤولان این حرم را بر آن داشته تا به فکر بلند تر کردن گنبد بیافتند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۲:۰۹    
روزنامه هندی 'بیزینس استاندارد' پهلو گرفتن سه ناو جنگی ایران در بندر مومبای (بمبئی) هند را نشانه ای از تلاش های دو کشور برای رشد اعتماد دو جانبه در عرصه فعالیت های نظامی دانست.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۲:۰۶    
رئیس دانشگاه امیرکبیر با تاکید بر اینکه دانشجویان برای تجمع روز گذشته خود هیچ مجوزی دریافت نکرده بودند، گفت: افراد متخلف در این زمینه شناسایی می شوند و به کمیته انضباطی احضار خواهند شد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۲:۰۶    
صدای انفجار مهیب در چند خیابان پایین تر از ضلع جنوبی منطقه زینبیه گوش همگان را تیز کرد؛ این بار صدا نزدیک تر بود ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۲:۰۳    
حلما نوزاد 4 ماهه ای که برای ادامه زندگی خود نیاز به داروی اسپینرازا دارد، دارویی که هزینه تهیه آن 3 میلیارد تومان است و معاونت غذا و دارو مجوز ورود آن به کشور را صادر نمی کند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۲:۰۰    
معاون نظارتی بانک مرکزی از ادغام موسسه تعاونی اعتبار ثامن و مهر اقتصاد در بانک انصار خبر داد و گفت: تا بهار 97 کار ادغام انجام خواهد گرفت.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۲:۰۰    
رئیس دانشگاه آزاد در جلسه کمیسیون آموزش مجلس، جزئیات طرح ساماندهی اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد را تشریح کرد و گفت: اخراج یا تسویه ای در کار نیست.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۲:۰۰    
روابط عمومی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه در اطلاعیه ای از انهدام خودروی انتحاری و هلاکت دو تروریست در اقدام به موقع رزمندگان اسلام در پاسگاه مرزی در منطقه سراوان خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۱:۵۷    
آیت الله نصرالله شاه آبادی عضو مجلس خبرگان رهبری پس از گذراندن یک دوره نقاهت دعوت حق را لبیک گفت.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۱:۵۷    
احمدزاده گفت: تیم بقایی می خواست کل شرکت توسعه گردشگری را حدوداً با 120 یا 125 میلیارد تومان واگذار کند درحالی که فقط قیمت هتل لاله در سال 89، 97 میلیارد تومان بود.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۱:۵۷    
رئیس پلیس پایتخت گفت: پلیس تهران بدون اغماض و تعارف با کسانی که خطوط قرمز پلیس یعنی نظم و امنیت و آرامش تهران را به هم زنند برخورد سخت و جدی خواهد داشت؛ متخلفان تا پایان عید میهمان پلیس خواهند بود.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۰۹:۴۲    
جعبه سیاه هواپیمای ترکیه ای دقایقی قبل پیدا شد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۰۹:۳۹    
رئیس مرکز توسعه پیشگیری و درمان اعتیاد سازمان بهزیستی کشور از پرداخت 7 هزار وام اشتغال زایی به زنان سرپرست خانوار تا بهمن ماه سال 96 خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۰۹:۳۰    
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان اعلام کرد: قرار است تا ساعاتی دیگر پلیس اتریش اطلاعات تکمیلی را در مورد حمله جوانی - که گویی دارای تابعیت اتریشی است - به محل اقامت سفیر ایران در این کشور اروپایی ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۰۹:۲۷    
دبیرکل حزب همبستگی ایران اسلامی گفت: ممکن است در آینده نسبت به ترکیب و نحوه فعالیت شورای عالی اصلاح طلبان تغییراتی اعمال شود.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۰۹:۱۵    
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: سبک زندگی هنوز به گفتمان غالب و مسلط تبدیل نشده است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۰۹:۰۶    
شام نوبخت به نمایندگان مجلس/یک کارخانه دار با 7کیلو چک برگشتی!/احتمال هدایت استیضاح ها توسط رئیس دفتر روحانی/پاسخ دختر شفر به یک هوادار درباره حضور در ایران
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۰۸:۴۸    
روزنامه شهروند نوشت: به ازای هر 10 هزار خودرو در اروپا، 12 تا 13 نفر کشته می شوند و متاسفانه این آمار در ایران حدود 37 مورد است بیش از 30 سال است که چشم به راه خودروی استاندارد هستیم ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۰۸:۴۲    
رییس جمهور کشورمان با اشاره به استیضاح سه وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، راه و شهرسازی و جهاد کشاورزی، آن را حق نمایندگان و فرصتی برای تبیین خدمات دولت دانست.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۰۸:۳۹    
سازمان هواپیمایی کشوری با انتشار گزارش مقدماتی سقوط هواپیمای پرواز تهران-یاسوج به انجام عمل قلب باز خلبان این پرواز و بی توجهی هواپیمایی آسمان به این محدودیت اشاره کرده است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۰۸:۳۹    
بنا بر اعلام پلیس اتریش، یک مرد 26 ساله اتریشی یکشنبه شب با سلاح سرد به محل اقامت سفیر ایران در وین حمله کرده که به ضرب گلوله از پای درآمده است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۰۸:۲۱    
شبکه الجزیره یکشنبه شب دومین قسمت از مستند جنجالی قطر 96 پیرامون دخالت عربستان، امارات، بحرین و مصر در کودتای نافرجام سال 1996 قطر را پخش کرد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۰۸:۱۸    
سازمان هواپیمایی کشوری گزارش مقدماتی سقوط هواپیمای ای تی ار در حوالی فرودگاه یاسوج را منتشر کرد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۰۸:۱۵    
اگرچه سال ها نفس ماهیان خاویاری در دریای خزر به شماره افتاد اما بازآفرینی نسل این گونه نادر و منحصربه فرد، مروارید سیاه ایران را دوباره بر سر زبان ها انداخته و به برند جهان تبدیل کرده است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۰۸:۱۵    
تسهیلات اشتغال به دلیل جلوگیری از انحراف منابع و هزینه کرد در محل اشتغالزایی، تنها به متقاضیانی ارائه می شود که مراحل اعلام شده را طی کنند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۰۸:۰۶    
تصاویر صفحه نخست روزنامه های امروز (دوشنبه، 21 اسفند) در قسمت پایین، قابل مشاهده است:
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۰۸:۰۳    
پلیس اتریش از حمله یک فرد مسلح به محل اقامت سفیر ایران در وین و از پای درآمدن او به ضرب گلوله محافظان خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۰۰:۴۸    
بانک مرکزی نرخ تبادلی 39 ارز را برای امروز اعلام کرد که براساس آن نرخ تمامی ارزها بدون تغییر نسبت به روز شنبه ثابت ماند.