یکشنبه ۰۶ خردادساعت ۲۰:۰۸May 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای پایگاه خبری تحلیلی حرا 29 مرداد 1398 - haraa.ir

پایگاه خبری تحلیلی حرا 29 اسفند 1394 پایگاه خبری تحلیلی حرا 29 اسفند 1395 پایگاه خبری تحلیلی حرا 29 اسفند 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 1 فروردین 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 31 فروردین 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 1 اردیبهشت 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 1 خرداد 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 1 تیر 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 1 شهریور 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 30 مهر 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 1 آبان 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 30 آذر 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 1 دی 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 30 بهمن 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 29 اسفند 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 1 مرداد 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 2 مرداد 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 3 مرداد 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 4 مرداد 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 5 مرداد 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 6 مرداد 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 7 مرداد 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 8 مرداد 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 9 مرداد 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 10 مرداد 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 11 مرداد 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 12 مرداد 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 13 مرداد 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 14 مرداد 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 15 مرداد 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 16 مرداد 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 17 مرداد 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 18 مرداد 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 19 مرداد 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 20 مرداد 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 21 مرداد 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 22 مرداد 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 23 مرداد 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 24 مرداد 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 25 مرداد 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 26 مرداد 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 27 مرداد 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 28 مرداد 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 29 مرداد 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 30 مرداد 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 31 مرداد 1398 
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۶/۱۳ - ۱۱:۴۹    
بنگلادش در تازه ترین اقدام خود، مسلمانان روهینگیا را از دریافت خدمات مخابراتی محروم کرده است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۱۱:۱۹    
نماینده ویژه آمریکا در امور ایران در گفتگو با خبرنگاران به ناتوانی کشورش در استفاده از مکانیسم بازگرداندن تحریم علیه ایران موسوم به مکانیسم ماشه اعتراف کرد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۱۱:۰۹    
یک عکاس و کارشناس هنری معتقد است عکس و عکاسی پاسخ صریح و صادقانه به چرا عکاسی می کنیم؟ اولین و تنها راه ورود به دنیای بزرگ عکاسی است که البته بخش مهمی از سرانجام آن را هم تعیین می کند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۰۸:۳۴    
رئیس جمهوری سوریه در دیدار با هیأتی روسی، بر ضرورت آزادسازی همه خاک سوریه از دست اشغالگران تأکید کرد و گفت که ترکیه از تروریست ها در ادلب حمایت نامحدود می کند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۰۸:۳۴    
یک مقام ارشد دولت آمریکا اذعان کرد که دولت این کشور با توجه به خروج از برجام از ساز و کار موسوم به مکانیسم ماشه برای بازگرداندن تحریم های بین المللی علیه ایران استفاده نمی کند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۵/۲۹ - ۲۱:۴۵    
نتایج آمارگیری استفاده خانوار و افراد از ابزارهای فناوری اطلاعات در کشور نشان می دهد که بیش از 3.5 میلیون ایرانی به دلیل بالابودن هزینه از اینترنت استفاده نمی کنند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۵/۲۹ - ۲۰:۴۵    
جنگنده های رژیم سعودی در تحولی جدید در عرصه میدانی یمن، تجمع نیروهای تحت امر امارات در أبین را بمباران کردند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۵/۲۹ - ۱۹:۴۵    
میترا تمجیدی از فعالان حوزه مد و لباس و طراح گفت: برای مسئولان میراث فرهنگی مهم نیست که نساجی سنتی ما در گذشته چه بوده است و باید امروزه در ماندگاری و معرفی اش تلاش کرد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۵/۲۹ - ۱۸:۴۵    
نیروهای حشد شعبی طی روزهای اخیر در عملیات هایی ویژه در محورهای شمالی و شرقی عراق ضربات مهلکی را به بقایای تکفیری های داعش وارد کرده اند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۵/۲۹ - ۱۷:۴۵    
رهبر معظم انقلاب در حکمی حجت الاسلام والمسلمین حاج شیخ حسن نظری را به ریاست مؤسسه دائرة المعارف فقه اسلامی بر مذهب اهل بیت(علیهم السلام) منصوب کردند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۵/۲۹ - ۱۵:۳۵    
دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران در مصاحبه ای اعلام کرد: نباید برجام را امضا می کردیم.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۵/۲۹ - ۱۴:۴۵    
معاون وزیر ارتباطات و رئیس سازمان فناوری اطلاعات گفت: با وجود آن که بسیاری از نهادها به دنبال الکترونیکی شدن و شفافیت موضوعات فعالیت شان هستند ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۵/۲۹ - ۱۴:۱۵    
دکترای علوم اعصاب شناختی، رایانش و هوش مصنوعی پژوهشگاه دانش های بنیادی گفت: اگر علوم شناختی را به خوبی ترویج دهیم، این دانش می تواند برای شناخت بهتر مردم جامعه از مغز زمینه ساز باشد ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۵/۲۹ - ۱۳:۱۵    
مجری طرح پنبه کشور گفت: امروز به وزارت جهاد کشاورزی اعلام کردیم با افزایش تولید پنبه در کشور امکان استحصال روغن از تخم پنبه فراهم شده که امسال تا 15 هزار تن می توان از این محصول تولید کرد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۵/۲۹ - ۱۲:۲۵    
امام رضا (ع) می فرماید: روز غدیر، روز آراستن و زینت است. پس هرکس برای روز غدیر، زینت کند، خداوند خطاهای او را می آمرزد و فرشتگانی را به سوی او می فرستد ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۵/۲۹ - ۱۲:۲۰    
هر چند بعد از پیامبر اکرم (ص) فتنه گران با اختلافی که ایجاد کردند، ابلاغ ایشان را به انجام نرساندند. ولی این نباید سببی برای فراموش کردن روح آیات قرآن و سفارش های پیامبر (ص) در زمینه حفظ وحدت شود.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۵/۲۹ - ۱۲:۱۵    
رئیس پلیس راه گفت: در حال حاضر ترافیک در خروجی های پایتخت به سمت محورهای شمالی کشور به صورت پرحجم و در حال حرکت، گزارش شده است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۵/۲۹ - ۱۲:۰۵    
سلام کردم و گفتم: شما که هستید؟ در جواب گفتند: همان کسی که می خواستی ببینی. من، علی بن ابیطالب(ع) هستم... نگاه کردم ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۵/۲۹ - ۱۲:۰۰    
یک کارشناس دینی با اشاره به عوامل وحدت بخش عید غدیر گفت: بزرگداشت عید غدیر نه تنها تکیه و تمرکز بر اختلافات نیست، بلکه موجب تحقق وحدت در جوامع اسلامی می شود.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۵/۲۹ - ۱۲:۰۰    
وزیر خارجه ایران گفت که روز جمعه در پاریس با ماکرون رئیس جمهور و لودریان وزیر خارجه فرانسه دیدار می کند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۵/۲۹ - ۱۱:۵۵    
به گزارش خبرگزاری فارس، محمد پنجعلی مدافع میانی دهه 60 پرسپولیس که در حال حاضر به عنوان مدیر آکادمی این باشگاه مشغول فعالیت است امیدوار است که روزی بتواند از تیم های پایه قرمزهای تهران ستاره هایی را ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۵/۲۹ - ۱۱:۵۵    
وزارت خارجه آمریکا با انتشار یک بیانیه به حمله هوایی هشدارآمیز به کاروان کمک رسانی برای جبهه النصره ,واکنش نشان داد و این حمله را محکوم کرد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۵/۲۹ - ۱۱:۵۰    
نماینده مردم شازند در مجلس گفت: حرکت خوبی در برخورد با مفاسد در قوه قضائیه شروع شده و حتی روی افرادی دست گذاشته شده که کسی فکر نمی کرد قوه قضائیه با آنها کاری داشته باشد که این روند می تواند موجب ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۵/۲۹ - ۱۱:۴۰    
عضو کمیسیون آموزش مجلس با بیان اینکه استفاده از کارتخوان توسط پزشکان یک قانون است، گفت: چرا پزشکان از شفافیت نگران هستند؛ این افراد نخبگان جامعه اند و باید به این موضوع کمک کنند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۵/۲۹ - ۱۱:۴۰    
طبق گزارش یک رسانه هنگ کنگی، یک کارمند کنسولگری این کشور در هنک کنگ، در سفری به شنزن چین بازداشت شده است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۵/۲۹ - ۱۱:۳۵    
طی روزهای گذشته جمهوری اسلامی ایران نام سوپر نفتکش گریس 1 را به آدریان دریا تغییر داد. پشت این تغییر نام منطق و دلیل ویژه ای نهفته است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۵/۲۹ - ۱۱:۳۵    
مدیرعامل بورس اوراق بهادار تهران در مورد عرضه سهام عدالت در بورس تهران گفت: این مسئله در کمیسیون های تخصصی مجلس بررسی می شود که در صورت تصویب در مجلس، انجام خواهد شد.