سه شنبه ۲۵ اردیبهشتساعت ۱۷:۰۹May 2024 14
جستجوی پیشرفته

خبرهای پایگاه خبری تحلیلی حرا 23 شهریور 1398 - haraa.ir

پایگاه خبری تحلیلی حرا 29 اسفند 1394 پایگاه خبری تحلیلی حرا 29 اسفند 1395 پایگاه خبری تحلیلی حرا 29 اسفند 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 1 فروردین 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 31 فروردین 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 1 اردیبهشت 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 1 خرداد 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 1 تیر 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 1 مرداد 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 30 مهر 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 1 آبان 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 30 آذر 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 1 دی 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 30 بهمن 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 29 اسفند 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 1 شهریور 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 2 شهریور 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 3 شهریور 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 4 شهریور 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 5 شهریور 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 6 شهریور 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 7 شهریور 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 8 شهریور 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 9 شهریور 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 10 شهریور 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 11 شهریور 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 12 شهریور 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 13 شهریور 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 14 شهریور 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 15 شهریور 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 16 شهریور 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 17 شهریور 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 18 شهریور 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 19 شهریور 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 20 شهریور 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 21 شهریور 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 22 شهریور 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 23 شهریور 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 24 شهریور 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 25 شهریور 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 26 شهریور 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 27 شهریور 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 28 شهریور 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 29 شهریور 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 30 شهریور 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 31 شهریور 1398 
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۶/۲۷ - ۲۱:۱۹    
مراسم تعزیه روایت عصر عاشورا در شهرستان علی آبادکتول با حضور خیل علاقمندان اباعبدالله حسین (ع) برگزار شد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۶/۲۶ - ۱۴:۴۹    
سرزمین های اشغالی روز سه شنبه (26 شهریور) صحنه برگزاری انتخابات است، آوردگاهی که می تواند پایان کار نتانیاهو در رژیم صهیونیستی را رقم بزند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۶/۲۵ - ۱۴:۴۴    
اولین جلسه رسیدگی به پرونده موسسه غیرمجاز حافظ و شرکت کشاورزی خوشه طلایی مهر ماندگار به صورت علنی آغاز شد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۶/۲۴ - ۱۲:۱۹    
یک روزنامه آمریکایی در گزارشی نوشت که حمله روز شنبه به پالایشگاه های نفتی سعودی ها سبب شده تا نیمی از تولید نفت عربستان سعودی متوقف شود.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۶/۲۴ - ۱۲:۰۴    
می گویند قرار نیست در این بازارِ سیاه، کسی بازنده باشد، آنکه چوبِ حراج بر جان می زند و آنکه دلال جان می شود، هر دو برنده اند ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۶/۲۴ - ۰۸:۱۹    
یک سناتور تندروی آمریکایی در واکنش به حمله یگان پهپادی ارتش یمن به پالایشگاه های نفت سعودی ، گفت که آمریکا نیز باید حمله به پالایشگاه های نفت ایران را بر روی میز قرار دهد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۶/۲۴ - ۰۸:۰۹    
برخی نمایندگان مجلس به صورت داوطلبانه میزان مشارکت در رای گیری ها و حضور و غیاب خود در پارلمان را منتشر می کنند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۶/۲۴ - ۰۷:۵۴    
در حالی که سعودی ها هنوز هیچگونه خبری درباره تلفات حمله پهپادی ارتش یمن به دو پالایشگاه نفتی خود اعلام نکرده اند اما منابع خبری از اعزام دست کم 15 آمبولانس به پالایشگاه بقیق خبر دادند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۶/۲۳ - ۲۳:۱۵    
الگوی جدید کسب و کارهای خانگی که از سال گذشته در 9 استان کشور اجرایی شد، با ایجاد 32برند منجر به اشتغال 5 هزار و 800نفر در حوزه مشاغل خانگی و اتصال محصولات 10 هزار متقاضی به بازارها شده است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۶/۲۳ - ۲۲:۴۵    
دولت محلی جبل الطارق ادعاها مبنی بر خُلف وعده ایران درباره سرنوشت محموله نفتکش آدریان دریا 1 را به چالش کشید.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۶/۲۳ - ۲۲:۱۶    
یک مقام نظامی آمریکا مدعی شد همکاری با ترکیه در شمال سوریه با اتکا به نیروهای موجود انجام می شود و قصدی برای افزایش نظامیان وجود ندارد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۶/۲۳ - ۲۱:۴۶    
تبریز- تکمیل ظرفیت سفر به تهران و نبود بلیط، موجب نارضایتی مسافران و سردرگمی آنان در ترمینال تبریز شده است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۶/۲۳ - ۲۰:۱۷    
عملیات بزرگ رمضان که پس از فتح خرمشهر انجام شد، یکی از اتفاقات مهم در تاریخ دفاع مقدس است که جلوه های زیادی از نبرد عاشورایی را توسط رزمندگان ایرانی در خود جا داده است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۶/۲۳ - ۱۹:۴۷    
امیرحسین اسدی داور برنامه میدون از جزئیات ثبت نام در این مسابقه و همچنین سرمایه گذاری برای برگزیدگان این مسابقه تلویزیونی سخن گفت.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۶/۲۳ - ۱۹:۱۷    
رئیس سازمان فضایی ایران از ترویج فناوری فضایی و توسعه خدمات آن بر اساس اولویت ها و ظرفیت های هر استان خبر داد و گفت: پیگیر توانمندسازی دانشگاهها و کسب و کارهای فضاپایه در هر استان هستیم.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۶/۲۳ - ۱۸:۴۷    
چهار تشکل تخصصی نشر و فعال در برگزاری نمایشگاه کتاب با انتشار نامه خود خطاب به وزیر ارشاد درباره حضور در شورای سیاستگذاری نمایشگاه از بی اعتنایی به خواسته خود گلایه کردند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۶/۲۳ - ۱۸:۱۷    
رئیس بنیاد ملی گندمکاران ایران با بیان اینکه میزان تولید گندم در داخل کشور کافی است، گفت: دولت می خواهد ضعف خرید خود را به کمبود تولید نسبت بدهد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۶/۲۳ - ۱۷:۴۷    
رئیس جمهور عراق از جو آکنده از نگرانی در منطقه سخن گفت و اعلام کرد که بغداد آرزو می کند که جنگی در منطقه رخ ندهد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۶/۲۳ - ۱۶:۴۸    
هرساله در آستانه ماه مهر، بازار لوازم التحریر در کشور رونق می گیرد.امسال اما افزایش قیمت ها خانواده های بسیاری را متعجب کرده است و افزایش قیمت کاغذ یکی از دلایلی است که از آن نام می برند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۶/۲۳ - ۱۶:۱۸    
نتایج یک بررسی نشان می دهد هکرها به سرقت اطلاعات و سوابق پزشکی افراد علاقه زیادی دارند و این داده ها به اندازه کارت های اعتباری برای آنها ارزش داد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۶/۲۳ - ۱۵:۴۹    
وزیر سابق آموزش و پرورش با اشاره به اینکه همکارانم تلاش کردند که آموزش و پرورش به مسیر خود برگردد، گفت: امیدوارم مدرسه محلی برای تمرین زندگی باشند و محلی برای آماده کردن کنکور نباشد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۶/۲۳ - ۱۵:۱۹    
در عملیات مشترک یگان توپخانه و پهپادی ارتش یمن علیه مواضع ائتلاف متجاوز در شمال غرب یمن، 30 مزدور کشته شدند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۶/۲۳ - ۱۴:۴۹    
میزان معافیت های مالیاتی در اقتصاد کشور حدود 150 هزار میلیارد تومان تخمین زده می شود یعنی در صورت اصلاح نظام معافیت های مالیاتی میتوان درآمدی معادل فروش نفت خام را به دست آورد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۶/۲۳ - ۱۴:۱۹    
وزیر نفت وی با بیان اینکه امسال تکلیف توسعه فاز 11 پارس جنوبی و میدان گازی فرزاد بی مشخص می شود گفت: انتظار داریم تا نیمه نخست سال 1400 بخشی از گاز فاز 11 به مدار بیاید.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۶/۲۳ - ۱۳:۴۹    
شاید اگر سابقه رفتار در ماجرای قتل میترا استاد در پرونده اصلاح طلبان وجود نداشت یا خاطره آن از اذهان پاک شده بود، رفتار امروز آن ها در ماجرای دختر آبی، باورپذیرتر به نظر می آمد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۶/۲۳ - ۱۳:۱۹    
عضو مجلس خبرگان با بیان اینکه ادبیات برخی عدالتخواهی ها دینی نیست، تصریح کرد: در دوران کنونی، گاهی مشاهده می شود که عدالتخواهی یک مقدار آهنگ ادبیات مارکسیستی به خودش می گیرد و نومارکسیست ها دوباره ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۶/۲۳ - ۱۲:۵۴    
به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری فارس به قزاقستان، رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی جهان و گزینشی المپیک از صبح امروز در 4 وزن اول آغاز شده است و نمایندگان کشورمان به مصاف حریفانشان رفتند. ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۶/۲۳ - ۱۲:۴۹    
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با تاکید بر اجرای سریع تر شفافیت آرای نمایندگان در پارلمان گفت: این موضوع تنها بخشی از مطالبه موکلان از وکلای ملت در مجلس محسوب می شود که می تواند ابهامات موجود در ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۶/۲۳ - ۱۲:۴۴    
جلسه شورای عالی هماهنگی اقتصادی با حضور سران قوا به ریاست حسن روحانی برگزار شد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۶/۲۳ - ۱۲:۳۹    
نباید جریانات پولی در اختیار دولت باشد ، به محض نزولی شدن تورم باید نرخ سود بانکی هم کاهش می یافت و دولت نظام فکری یکپارچه نداشت از گزاره های مطرح شده در گفت وگو با علی مدنی زاده اقتصاددان و از ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۶/۲۳ - ۱۲:۳۹    
سخنگوی امنیتی وزارت کشور عربستان سعودی تأیید کرد آتش سوزی صبح امروز در تأسیسات نفتی آرامکو ناشی از عملیات پهپادی بوده است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۶/۲۳ - ۱۲:۳۹    
قاضی مسعودی در جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده پتروشیمی گفت: درباره کذب بودن اطلاعات بسیاری از متهمان این پرونده، مستندات لازم را اخذ کرده ایم.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۶/۲۳ - ۱۲:۳۹    
یکی از فرماندهان حشد الشعبی با اشاره به اینکه عراق هیچ نیازی به حضور نظامیان آمریکایی ندارد، اعلام کرد سفر رهبر جریان صدر عراق به تهران، حامل پیام بسیار مهمی است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۶/۲۳ - ۱۲:۳۴    
سخنگوی قوه قضائیه درباره پرونده سحر خدایاری گفت: آن مرحومم در مراجع قضایی به هیچ عنوان محکومیت کیفری نداشته و اصلاً دادگاهی برای رسیدگی به پرونده او تشکیل نشده است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۶/۲۳ - ۰۹:۴۹    
اداره کل امنیت عمومی لبنان اعلام کرد عامر الیاس فاخوری جاسوس اسرائیلی ملقب به قصاب بازداشتگاه الخیام که پیشتر در آمریکا متواری شده بود، بازداشت شد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۶/۲۳ - ۰۸:۴۹    
رؤسای جمهور ایران، ترکیه و روسیه دوشنبه آینده در نشستی سه جانبه پیرامون وضعیت منطقه ادلب سوریه با یکدیگر گفتگو خواهند کرد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۶/۲۳ - ۰۸:۱۹    
وزیر انرژی آمریکا دوشنبه آینده در دیدار با همتای سعودی خود پیرامون طرحهای عربستان برای ساخت رآکتورهای هسته ای در این کشور گفتگو می کند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۶/۲۳ - ۰۸:۱۴    
برخی منابع خبری بامداد شنبه مدعی وقوع انفجارهایی در مجتمع نفتی آرامکو در شهر بقیق عربستان سعودی شده اند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۶/۲۳ - ۰۸:۱۴    
به گزارش خبرگزاری فارس، بیش از یک سال از راه اندازی رسمی وزنه برداری زنان می گذرد و فدراسیون در تمام این مدت بدون سر و صدا وهیاهو ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۶/۲۳ - ۰۷:۴۹    
این روزها که صدای پای پاییز با خنک شدن هوا کم کم به گوش می رسد نگرانی ها در مناطق خسارت دیده از سیل دوچندان شده، همچنان بسیاری از زیرساخت ها احیا نشده و وعده های فروردین روی زمین مانده است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۶/۲۳ - ۰۷:۱۹    
یک رسانه آمریکایی جمعه گزارش داده دیدار بنیامین نتانیاهو ، نخست وزیر رژیم صهیونیستی با ولادیمیر پوتین ، رئیس جمهور روسیه در شهر سوچی دستاورد چندانی برای او نداشته است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۶/۲۳ - ۰۶:۱۴    
گویا در آشفته بازار رقابت تنگاتنگ بین جذب کاربر، موضوع به این مهمی فراموش شده که تکریم، خود عاملی برای جذب مشتری است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۶/۲۳ - ۰۶:۰۹    
خطر اشرافیت جدید؛ توقف رشد مسکن در کلان شهر ها؛ تدارک برای عبور از ترامپ؛ تغییر ریل هدفمندی یارانه ها و هشدار به خریداران سکه و طلا؛ از جمله عناوین صفحه اول روزنامه های امروز کشورند.