سه شنبه ۲۵ اردیبهشتساعت ۰۹:۲۰May 2024 14
جستجوی پیشرفته

خبرهای پایگاه خبری تحلیلی حرا 24 شهریور 1398 - haraa.ir

پایگاه خبری تحلیلی حرا 29 اسفند 1394 پایگاه خبری تحلیلی حرا 29 اسفند 1395 پایگاه خبری تحلیلی حرا 29 اسفند 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 1 فروردین 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 31 فروردین 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 1 اردیبهشت 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 1 خرداد 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 1 تیر 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 1 مرداد 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 30 مهر 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 1 آبان 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 30 آذر 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 1 دی 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 30 بهمن 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 29 اسفند 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 1 شهریور 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 2 شهریور 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 3 شهریور 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 4 شهریور 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 5 شهریور 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 6 شهریور 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 7 شهریور 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 8 شهریور 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 9 شهریور 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 10 شهریور 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 11 شهریور 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 12 شهریور 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 13 شهریور 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 14 شهریور 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 15 شهریور 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 16 شهریور 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 17 شهریور 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 18 شهریور 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 19 شهریور 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 20 شهریور 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 21 شهریور 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 22 شهریور 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 23 شهریور 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 24 شهریور 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 25 شهریور 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 26 شهریور 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 27 شهریور 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 28 شهریور 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 29 شهریور 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 30 شهریور 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 31 شهریور 1398 
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۶/۲۷ - ۲۰:۴۹    
زمانی که از مدرسه سخن می گوییم ناخودآگاه جایی برای آموختن علم و دانش در ذهن ما تداعی می شود. مدرسه خانه د وم دانش آموزان است ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۶/۲۶ - ۱۲:۲۴    
به گزارش خبرگزاری مهر، مسابقات سه وزن دوم (67، 87 و 97 کیلوگرم) رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی جهان و گزینشی المپیک روزهای 24 و 25 شهریورماه در شهر نورسلطان قزاقستان برگزار شد. ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۶/۲۶ - ۱۲:۱۴    
یک فروند شناور با بیش از 250 هزار لیتر سوخت قاچاق توسط شناورهای منطقه پنجم نیروی دریایی سپاه شناسایی و توقیف شد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۶/۲۶ - ۰۱:۴۹    
به گزارش خبرنگار مهر، فدراسیون فوتبال چند سالی است که با مشکلات پرتعداد مواجه است ولی شرایط این روزهای فدراسیون برای مهدی تاج و فوتبال ایران قابل توجه است چرا که این شرایط در پی تصمیمات خود فدراسیون ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۶/۲۶ - ۰۰:۴۹    
ترکیه با تائید رسیدن دومین محموله متعلق به سامانه موشکی اس-400 ، از فعال شدن این سامانه موشکی تا کمتر از شش ماه دیگر خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۶/۲۵ - ۲۳:۴۹    
رئیس جمهوری آمریکا به تلاش برای استیضاح خود واکنش نشان داد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۶/۲۵ - ۲۳:۱۹    
رابرت اسمیت معتقد است که بولتون خواهان رویارویی نظامی امریکا با طالبان و ایران بود، این در حالی است که ترامپ با نزدیک شدن به انتخابات 2020 می خواهد از رویکرد دیپلماتیک استفاده کند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۶/۲۵ - ۲۲:۴۹    
تبریز - رئیس حوزه های علمیه کشور بر ضرورت حفظ اتحاد حوزه و دانشگاه تاکید کرد و گفت: اتحاد حوزه و دانشگاه باعث اعتلای کشورمان می شود.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۶/۲۵ - ۲۱:۴۹    
عوامل فیلم های کوتاه اکران شده با عنوان پنجگاه در گروه سینمایی هنروتجربه ، ضمن مرور دغدغه های خود به عنوان فیلمسازان سینمای کوتاه، از عملکرد انجمن سینمای جوان در این حوزه انتقاد کردند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۶/۲۵ - ۲۱:۱۹    
چندی پیش سازمان غذا و دارو با ارسال نامه ای به گمرک خواستار انجام نمونه برداری مواد اولیه دارو در کارخانجات داروسازی شد که طبق گفته مسئولان گمرک این موضوع باید به تایید سازمان استانداردبرسد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۶/۲۵ - ۲۰:۴۹    
یک منبع آگاه با اشاره به حکم پرونده موسوم به هفت تپه ای ها ، گفت: اسماعیل بخشی کارگر هفت تپه نیست و حتی در زمان بازداشت شش و نیم میلیون تومان حقوق به همراه اضافه کار شیفت،دریافت کرده است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۶/۲۵ - ۲۰:۱۹    
اخراج ایران ستیزترین چهره کاخ سفید این تصور را به وجود می آورد که دیپلماسی راه خود را به مناقشه ایران-آمریکا باز کرده است؛ اما غیبت بولتون چه تاثیری بر آینده رابطه این دو کشور دارد؟
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۶/۲۵ - ۱۷:۱۹    
مرکز ذخایر ژنتیکی و زیستی ایران تاکنون 4 هزارو 436 سویه میکروارگانیسم را نگهداری کرده است و به زودی سویه های پروبیوتیکی را در دسترس محققان قرار می دهد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۶/۲۵ - ۱۴:۵۹    
به گزارش خبرنگار مهر، در ادامه رقابت های هفته سوم لیگ برتر فوتبال و از ساعت 19:45 امروز یکشنبه تیم های استقلال و نفت مسجدسلیمان به مصاف هم رفتند که این بازی در نهایت با نتیجه تساوی یک - یک به پایان ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۶/۲۵ - ۱۴:۵۹    
به گزارش خبرنگار مهر، دیداررده بندی وزن 82 کیلوگرم رقابتهای کشتی فرنگی قهرمانی جهان عصر امروز در شهر نورسلطان قزاقستان برگزار شد که طی آن سعید عبدولی برابر لوری شکروبا از اوکراین با نتیجه 7 بر صفر به ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۶/۲۵ - ۱۴:۲۴    
دولت آمریکا با انتشار تصاویر ماهواره ای اعلام کرد که دست کم 19 نقطه از تاسیسات نفتی عربستان هدف حمله پهپادی قرار گرفته است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۶/۲۵ - ۱۱:۵۴    
دستیار ویژه رئیس مجلس شورای اسلامی و مدیرکل بین الملل گفت: ما با حساسیت تحولات منطقه آمریکای لاتین از جمله اقدامات خصمانه دولت آمریکا علیه کوبا و ونزوئلا را دنبال می کنیم.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۶/۲۵ - ۱۱:۱۴    
رئیس جمهور کشورمان با بیان اینکه بمباران مردم یمن باید خاتمه پیدا کند، گفت: ادامه جنگ با تروریست ها در منطقه ادلب ضرورت دارد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۶/۲۵ - ۰۸:۱۴    
وزیر امور خارجه ترکیه در نشست سازمان همکاری اسلامی سخنان نخست وزریر رژیم صهیونیستی درباره الحاق کرانه باختری به سرزمین های اشغالی را محکوم کرد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۶/۲۵ - ۰۸:۰۹    
یک خبرگزاری سوری خبر داد که آمریکا اقدام به ارسال دست کم 150 کامیون تسلیحات برای تروریست ها در استان حسکه سوریه کرده است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۶/۲۵ - ۰۱:۰۴    
به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، در پایان نام نویسی کاندیداهای ریاست فدراسیون والیبال، امروز (یکشنبه) محمدرضا داورزنی و بهنام محمودی با حضور در محل فدراسیون ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۶/۲۵ - ۰۰:۰۴    
یک کارشناس حوزه کسب و کار با انتقاد از استفاده مکرر از واژه عرف در لایحه تجارت گفت: نمی شود ما موضوعی را وارد قانون کنیم اما ابزار شناسایی آن را پیش بینی نکنیم بعد بگوییم حالا هر کسی ابزاری دارد بعد ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۶/۲۴ - ۲۳:۰۴    
مدیرکل روابط عمومی صداوسیما گفت: برخی با وارد کردن فشار و بسیج رسانه های همسوی خود قصد امتیازگیری دارند و می خواهند رسانه ملی دربست در اختیارشان باشد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۶/۲۴ - ۲۲:۰۴    
با رای دیوان عدالت اداری، اساسنامه صندوق بازنشستگی صنعت نفت باطل شد؛ کارشناسان می گویند با اساسنامه جدید این صندوق ماهیت حقوقی خود را از دست داده بود و تبدیل به یک مجموعه خصوصی شده بود.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۶/۲۴ - ۱۹:۰۴    
نماینده مردم تهران در مجلس گفت: نباید از شفافیت واهمه داشت، کما اینکه قبل از مطرح شدن طرح شفافیت، رأی گیری در مجلس به شکل قیام و قعود و به صورت شفاف انجام می شد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۶/۲۴ - ۱۸:۰۹    
معاون حقوقی وزیر علوم گفت: 90 درصد پرونده های کشف شده از موسسات پایان نامه فروشی مربوط به دانشگاه های غیردولتی و 10 درصد مربوط به دولتی ها بوده است ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۶/۲۴ - ۱۸:۰۴    
رئیس جمهور آمریکا در پیامی توئیتری ضمن تهدید گروه طالبان، نوشت آنها با کشتن 12 نفر از جمله یک سرباز آمریکایی اشتباه بزرگی مرتکب شدند و ضربات سختی را دریافت خواهند کرد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۶/۲۴ - ۱۷:۴۴    
طی روز گذشته نیروهای مقاومت یمن با 10 فروند پهپاد تاسیسات پالایشگاهی در منطقه البقیق عربستان را مورد حمله قرار داده و در واقع به بزرگترین تاسیسات فرآوری نفت در جهان حمله کردند که این تاسیسات قلب صنعت ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۶/۲۴ - ۱۷:۴۴    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: منافقین به آیت الله طالقانی پدر می گفتند. چطور کسانی که در دوره های گوناگون پدر های متفاوتی از جمله صدام، نتانیاهو و ترامپ داشتند، آیت الله طالقانی را پدر می نا میدند؟
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۶/۲۴ - ۱۷:۴۴    
عضو هیأت رئیسه مجلس با تقدیر از برخورد قاطع قوه قضائیه با مفاسد اقتصادی، گفت: اعتقاد مردم درباره عملکرد قوه قضائیه در برخورد با مفاسد اقتصادی برخلاف نظر رئیس جمهور است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۶/۲۴ - ۱۶:۰۴    
فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت: علاوه بر پایگاه های آمریکا در منطقه، ما همه شناورهای آنها اعم از ناوها و رزم ناوها را تا برد 2 هزار کیلومتر زیر آتش موشک هایمان داریم و دائما داریم آنها را رصد می کنیم.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۶/۲۴ - ۱۵:۰۴    
نشست روز گذشته سران قوا با حاشیه هایی درباره مبارزه با مفاسد اقتصادی برگزار شد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۶/۲۴ - ۱۳:۱۹    
یک سناتور آمریکایی و چند تحلیلگر سیاسی با مردود دانستن ادعای وزیر خارجه آمریکا درباره حملات به پالایشگاه های نفتی آرامکو، اتهام زنی به ایران را اقدامی کم خردانه توصیف کردند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۶/۲۴ - ۱۱:۱۹    
مرکز پژوهش های مجلس اعلام کرد: سیاستگذاران کشور باید با اصلاح روابط مالی نفت به نحوی که انگیزه شرکت ملی نفت در فروش داخلی نفت خام و میعانات گازی بیش از صادرات این دو ماده هیدروکربوری باشد ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۶/۲۴ - ۱۰:۱۹    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه حق مردم و موکلین است که از نحوه آراء و کیفیت تصمیم گیری های نمایندگان پارلمان مطلع و موضوع شفاف شود ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۶/۲۴ - ۰۹:۱۹    
دنیای رمز ارزها تا ایران توسعه پیدا کرده و باید آسیب ها و منافع فناوری این نوظهور را شناخت. نوید کمالی ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۶/۲۴ - ۰۸:۱۹    
به نظر می رسد شکست الاهلی باعث شد تا برانکو ایوانکویچ از سمتش برکنار شود.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۶/۲۴ - ۰۸:۱۴    
سخنگوهای وزارت انرژی ایالات متحده و کاخ سفید در بیانیه هایی جداگانه از آمادگی این کشور برای جبران کسری تولید نفت عربستان سعودی در پی عملیات پهپادی علیه پالایشگاه های آرامکو خبر دادند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۶/۲۴ - ۰۸:۱۴    
به گزارش خبرگزاری فارس، آخرین دیدار هفته سوم لیگ برتر روز دوشنبه برگزار می شود تا بالاخره این هفته مسابقات بعد از 4 روز! به پایان برسد. این مسابقه برای سرخپوشان بسیار ویژه است ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۶/۲۴ - ۰۸:۱۴    
وزیر خارجه آمریکا ضمن اتهام زنی بی سند و مدرک به تهران در جریان عملیات یمنی ها علیه تاسیسات نفتی آرامکو در عربستان، مدعی شد هیچ شواهدی از اینکه این حمله از سمت یمن انجام شده باشد وجود ندارد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۶/۲۴ - ۰۸:۰۹    
شرکتی که با صدها اداره مجری قانون، کار می کند هنگام راه رفتن در یک خیابان با دوربینی از شما فیلم می گیرد و آن را دراختیار پلیس می گذارد؛ اگر معنای این کار نظارت نیست پس چیست؟
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۶/۲۴ - ۰۷:۵۴    
نتایج یک پژوهش علمی نشان می دهد که با 95 درصد اطمینان، میزان شادکامی افرادی که در پیاده روی اربعین شرکت کرده اند، بیشتر از افرادی است که هرگز در پیاده روی اربعین شرکت نکرده اند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۶/۲۴ - ۰۷:۴۹    
گام بزرگ در کاهش جمعیت کیفری؛ سفره های مردم 5برابر کوچک تر شد؛ اعلام نتایج کنکور 98؛ هامونی ها در انتظار یک قطره آب و حمله پهپادی به شاهرگ سعودی؛ از جمله عناوین صفحه اول روزنامه های امروز کشورند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۶/۲۴ - ۰۷:۴۹    
وزیر انرژی رژیم سعودی با تایید توقف نیمی از تولید نفت در این کشور بعد از عملیات پهپادی علیه پالایشگاه های نفتی در بقیق و خریص، گفت اطلاعات متعاقب طی 48 ساعت آینده ارائه می شود.