شنبه ۰۸ اردیبهشتساعت ۱۸:۰۱Apr 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای پایگاه خبری تحلیلی حرا 20 مرداد 1399 - haraa.ir

پایگاه خبری تحلیلی حرا 29 اسفند 1394 پایگاه خبری تحلیلی حرا 29 اسفند 1395 پایگاه خبری تحلیلی حرا 29 اسفند 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 1 فروردین 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 29 اسفند 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 31 فروردین 1399 پایگاه خبری تحلیلی حرا 1 اردیبهشت 1399 پایگاه خبری تحلیلی حرا 31 خرداد 1399 پایگاه خبری تحلیلی حرا 31 تیر 1399 پایگاه خبری تحلیلی حرا 2 شهریور 1399 پایگاه خبری تحلیلی حرا 29 مهر 1399 پایگاه خبری تحلیلی حرا 30 آبان 1399 پایگاه خبری تحلیلی حرا 1 آذر 1399 پایگاه خبری تحلیلی حرا 30 دی 1399 پایگاه خبری تحلیلی حرا 1 بهمن 1399 پایگاه خبری تحلیلی حرا 30 اسفند 1399 پایگاه خبری تحلیلی حرا 1 مرداد 1399 پایگاه خبری تحلیلی حرا 2 مرداد 1399 پایگاه خبری تحلیلی حرا 3 مرداد 1399 پایگاه خبری تحلیلی حرا 4 مرداد 1399 پایگاه خبری تحلیلی حرا 5 مرداد 1399 پایگاه خبری تحلیلی حرا 6 مرداد 1399 پایگاه خبری تحلیلی حرا 7 مرداد 1399 پایگاه خبری تحلیلی حرا 8 مرداد 1399 پایگاه خبری تحلیلی حرا 9 مرداد 1399 پایگاه خبری تحلیلی حرا 10 مرداد 1399 پایگاه خبری تحلیلی حرا 11 مرداد 1399 پایگاه خبری تحلیلی حرا 12 مرداد 1399 پایگاه خبری تحلیلی حرا 13 مرداد 1399 پایگاه خبری تحلیلی حرا 14 مرداد 1399 پایگاه خبری تحلیلی حرا 15 مرداد 1399 پایگاه خبری تحلیلی حرا 16 مرداد 1399 پایگاه خبری تحلیلی حرا 17 مرداد 1399 پایگاه خبری تحلیلی حرا 18 مرداد 1399 پایگاه خبری تحلیلی حرا 19 مرداد 1399 پایگاه خبری تحلیلی حرا 20 مرداد 1399 پایگاه خبری تحلیلی حرا 21 مرداد 1399 پایگاه خبری تحلیلی حرا 22 مرداد 1399 پایگاه خبری تحلیلی حرا 23 مرداد 1399 پایگاه خبری تحلیلی حرا 24 مرداد 1399 پایگاه خبری تحلیلی حرا 25 مرداد 1399 پایگاه خبری تحلیلی حرا 26 مرداد 1399 پایگاه خبری تحلیلی حرا 27 مرداد 1399 پایگاه خبری تحلیلی حرا 28 مرداد 1399 پایگاه خبری تحلیلی حرا 29 مرداد 1399 پایگاه خبری تحلیلی حرا 30 مرداد 1399 پایگاه خبری تحلیلی حرا 31 مرداد 1399 
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۹/۰۵/۲۱ - ۱۴:۱۴    
فرمانده کل سپاه با بیان اینکه جهاد در سپاه بی وقفه جاری و غیرمنقطع است، گفت: آن طوری که روند رخدادها نشان می دهد این جهاد فعلاً پایان ناپذیر است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۹/۰۵/۲۱ - ۱۱:۲۴    
یک مرغدار گفت: دستهای پشت پرده در توزیع و واردات دام وجود دارد که به نرخ دولتی تحت عنوان روباری خریداری کرده و در انبارهای گسترده ای در شهرستان ها ذخیره می کنند و به چهار برابر قیمت به مرغداران می ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۹/۰۵/۲۱ - ۰۹:۵۴    
بر اساس آماری که خبرگزاری رویترز منتشر کرده، تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در سرتاسر جهان از 20 میلیون نفر فراتر رفته است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۹/۰۵/۲۱ - ۰۹:۲۴    
در گفت وگوی امشب وزرای بهداشت و علوم، وزیر بهداشت پیشنهاد تعویق کنکور سراسری تا رعایت سختگیرانه پروتکل های بهداشتی را مطرح کرد و وزیر علوم این پیشنهاد را پذیرفت ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۹/۰۵/۲۱ - ۰۹:۲۴    
شاید شما بخواهید مثل ما، با گوش پاک کن آغشته به ته حلق و بینی در آزمایشگاه کووید 19 همراه شوید. گوش پاک کن 15 سانتی متری که معلوم نیست با چه ترفندی و چطور راه خودش را در بینی پیدا می کند و تا انتها ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۹/۰۵/۲۱ - ۰۹:۱۴    
روسیه از رهگیری یک هواپیمای جاسوسی نیروی دریایی آمریکا بر فراز دریای سیاه و در حالیکه قصد نزدیک شدن به حریم هوایی این کشور را داشت، خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۹/۰۵/۲۱ - ۰۹:۰۴    
منابع خبری به نقل از وزیر بهداشت لبنان خبر دادند که دولت این کشور استعفا کرده است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۹/۰۵/۲۱ - ۰۹:۰۴    
یک منبع آگاه گفت: اعلام آمار نجومی 320 هزار کشته کرونا در ایران و سبقت گرفتن از رسانه های معاند در سلب اعتماد افکار عمومی از وزارت بهداشت به عنوان خط مقدم مقابله با کرونا از جمله دلایل توقیف روزنامه ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۹/۰۵/۲۱ - ۰۹:۰۴    
پیگیری ها نشان می دهد طرح دولت که شبیه اوراق قرضه بود با مخالفت کارشناسی مجلس شورای اسلامی اصلاح شد و تبدیل به فروش نقدی نفت شده است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۹/۰۵/۲۱ - ۰۹:۰۴    
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، دیدار تیم های استقلال و سپاهان از مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی از ساعت 20 ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۹/۰۵/۲۱ - ۰۸:۴۴    
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، امیرقلعه نویی پس از حذف سپاهان مقابل استقلال در جام حذفی با انتشار متنی از شهر اصفهان خداحافظی کرد. در این متن آمده است: " سلام و خداحافظ اصفهان زیبا. ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۹/۰۵/۲۱ - ۰۸:۳۴    
جانشین فرماندهی ناجا از ایجاد قرارگاه مقابله با جرائمی که خط قرمز نیروی نیروی انتظامی محسوب می شود، خبر داد و گفت ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۹/۰۵/۲۱ - ۰۸:۲۴    
زیباکلام که متن برجام را حتی یک بار هم نخوانده است راهکار جدیدی برای بهبود روابط ایران و آمریکا پیشنهاد داده است؛ امضای برجام 99!
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۹/۰۵/۲۱ - ۰۸:۲۴    
از همان روزهای آغاز شیوع ویروس کرونا در ایران، بیمارستان کودکان مفید بخش کرونای خود را فعال کرد و آماده پذیرش کودکان مبتلا به کرونا شد ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۹/۰۵/۲۰ - ۲۰:۵۴    
مینکوف می گوید زبان و فرهنگ با خودشان زبان ها و فرهنگ های دیگر را حمل می کنند و همه جهان را می توان در ادبیات پیدا کرد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۹/۰۵/۲۰ - ۱۹:۵۴    
با گذشت بیش از دو سال از وعده های مکرر برای تعیین تکلیف لایحه مالیاتی دولت، وزیر اقتصاد از تشکیل جلسه فوق العاده کمیسیون اقتصادی دولت برای بررسی لایحه اصلاح مالیات های مستقیم خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۹/۰۵/۲۰ - ۱۹:۲۴    
رئیس دانشگاه آزاد با تشریح جزئیات محاسبه شهریه دانشجویان در ترم تحصیلی آینده، گفت: در مدل جدیدی که طراحی شده، شهریه پایه دانشجویان در سرجمع کاهش می یابد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۹/۰۵/۲۰ - ۱۸:۲۴    
عضو شورای عالی کار با بیان اینکه هزینه های کرونا روی دوش کارگران بیش از حد بوده است، گفت: دولت باید گزارشی از نحوه حمایت هایش از جامعه کارگری ارائه دهد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۹/۰۵/۲۰ - ۱۷:۵۴    
مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری، با اشاره به اینکه در طول سال 350 هزار فقره وام ضروری به بازنشستگان پرداخت می شود، گفت: به زودی 14 شرکت زیرمجموعه صندوق وارد بورس خواهند شد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۹/۰۵/۲۰ - ۱۷:۲۴    
طبق جدیدترین آمار دانشگاه جانز هاپکینز،در 24 ساعت گذشته با مرگ دستکم 517 نفر، مجموع قربانیان کروناویروس در آمریکا به مرز 163 هزار نفر رسید.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۹/۰۵/۲۰ - ۱۶:۵۴    
نماینده ائتلاف سائرون تأکید کرد که در جریان سفر نخست وزیر عراق به آمریکا، باید تکلیف اخراج فوری نیروهای آمریکای اشغالگر از خاک این کشور مشخص شود.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۹/۰۵/۲۰ - ۱۶:۲۴    
دیزی کولمن سوژه اصلی فیلم اودری و دیزی با موضوع تجاوز که از نتفلیکس پخش شد در 23 سالگی خودکشی کرد. در آمریکا 33 درصد از زنانی که مورد تجاوز قرار می گیرند به خودکشی فکر می کنند و 13 درصد از آنان به ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۹/۰۵/۲۰ - ۱۵:۵۴    
در نقاط مختلف دنیا، زنان عضو پارلمان با نوزاد خود در صحن علنی حضور پیدا کرده اند تا توجه عمومی را به شرایط ویژه مادران و تسهیلاتی که باید برای آن ها فراهم شود، جلب نمایند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۹/۰۵/۲۰ - ۱۵:۲۴    
بین نقاط قوت و ضعف برگزاری کنکور در شرایط ویژه کرونایی، نظرات داوطلبان کنکورهای برگزار شده درباره حوزه های امتحانی مدارس قابل توجه است و توجه به نظرات آنان می تواند به ارتقاء تدابیر بهداشتی در کنکور ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۹/۰۵/۲۰ - ۱۴:۵۴    
زنگ خطر رانش در شهر آمل به صدا در آمده است. این بار اما از شکافته شدن کوه و زمین و جاده های مسافری و ترانزیتی شمالی خبری نیست ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۹/۰۵/۲۰ - ۱۴:۲۴    
چرا ثروتمندان آمریکایی با وجود امکانات زیاد و املاک متعددی که دارند برای خود پناهگاه های زیرزمینی می خرند؟ در سال های اخیر بازار خرید پناهگاه های زیرزمینی توسط ثروتمندان آمریکایی داغ شده ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۹/۰۵/۲۰ - ۱۳:۱۴    
سخنگوی شورای نگهبان با بیان اینکه مصوبه مجلس درباره مالیات بر ارزش افزوده، ابهام و ایراد دارد، گفت: بررسی ها درباره این مصوبه تا پایان وقت اداری امروز ادامه دارد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۹/۰۵/۲۰ - ۱۳:۱۴    
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: سفر یکی از مقامات بلندپایه کشور به لبنان در حال برنامه ریزی است و طی روزهای آتی اطلاع رسانی می شود.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۹/۰۵/۲۰ - ۱۳:۱۴    
بعد از پیروزی سوریه و محور مقاومت در جنگ تحمیل شده به مردم سوریه به نظر می رسد شکست خوردگان از جمله آمریکا به دنبال ایجاد زمین بازی جدیدی برای جبران شکست های خود در میدان جنگ هستند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۹/۰۵/۲۰ - ۱۳:۰۴    
وزیر راه وشهرسازی با بیان اینکه ساخت مسکن خبرنگاران حتمی است، تاکید کرد که این وزارتخانه در حال پیگیری امضای توافقنامه ای با وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی جهت اجرای این پروژه است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۹/۰۵/۲۰ - ۱۳:۰۴    
حساب کاربری دفتر رهبر معظم انقلاب به مناسبت ولادت امام موسی کاظم (ع) برشی از سخنان رهبری را منتشر کرد و نوشت: ایشان همه زندگی خود را وقف جهاد مقدس ساخته بود.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۹/۰۵/۲۰ - ۱۲:۴۴    
وزارت ورزش اعلام کرد بازداشت یکی از مدیران باشگاه پرسپولیس با هماهنگی و درخواست وزارت اطلاعات بوده است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۹/۰۵/۲۰ - ۱۱:۴۴    
وزیر خارجه آمریکا از نامه شورای همکاری خلیج فارس به اعضای شورای امنیت سازمان ملل برای تمدید تحریم تسلیحاتی ایران شدیدا استقبال کرد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۹/۰۵/۲۰ - ۱۱:۴۴    
نماینده دشتستان در مجلس با اشاره به استیضاح بیژن زنگنه گفت: امضاهای این استیضاح در حال افزایش است و وزیر نفت باید درباره خام فروشی و ضعف در دیپلماسی انرژی پاسخگو باشد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۹/۰۵/۲۰ - ۱۱:۴۴    
عضو پارلمان عراق از دولت بغداد خواست پرونده انتحاری های عامل حملات تروریستی در عراق که از اتباع کشورهای عربی بودند، باز کند تا کشورهای بزرگی که در این قضیه مسئول هستند محکوم شوند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۹/۰۵/۲۰ - ۱۱:۴۴    
پس از تعطیلی چند ماهه توسعه حرم امامین جوادین(ع) به دلیل شیوع کرونا و عدم اعزام مهندسان ایرانی به عراق، توسعه حرم امامین جوادین(ع) این بار به همت مهندسان عراقی از سرگرفته شد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۹/۰۵/۲۰ - ۰۹:۲۴    
یک کارشناس مسائل مالی گفت: باید بخش کلان نظارت بر بورس از بخش دولتی گرفته شده و کارشناسان خبره و به خوشنام در حوزه بورس سپرده شود.